ТУРИСТІК ФИРМАНЫҢ БӘСЕЛЕСТІК СТРАТЕГИЯСЫНЫҢ ДАМУ ЖОЛДАРЫ
КІРІСПЕ
1-ТАРАУ ТУРИЗМ САЛАСЫНДАҒЫ БӘСЕКЕЛЕСТІК ЖӘНЕ БӘСЕКЕЛЕСТІК СТРАТЕГИЯСЫНЫҢ НЕГІЗДЕРІ
1.1 Экономика саласы ретіндегі туризмнің мәні және ерекшеліктері
Туристік фирмалардың бәсекелестікке қажеттілігі және оны ажырататын факторлар
Бәсекелестік жағдайындағы фирма стратегиясының түрлері
2 ТАРАУ «РОБИНЗОН» ТУРИСТІК ФИРМАСЫНЫҢ ҚАЗІРГІ ДАМУ ЖАҒДАЙЫ ЖӘНЕ БАСҚАРУ ДЕҢГЕЙІ
2.1. Туристік фирманың жалпы сипаттама
2. 3. Туристік фирманы ұйымдастыру және басқару құрылымдарын талдау. Туризмді ұйымдастыру формалары мен негізгі категорриялары
3 ТАРАУ ТУРИСТІК ФИРМАНЫҢ БӘСЕЛЕСТІК СТРАТЕГИЯСЫНЫҢ ДАМУ ЖОЛДАРЫ
3.1. Стратегиялық шешімдерді қабылдау әдістерін жетілдіруі
3.2. Бәсекелестік стратегияны іске асыруға бағытталған ұйымдық құрылымды қалыптастыру
3. 3. Туристік қызметтердің бәсекелестігін көтерудің ұйымдық-экономикалық механизмдері
ҚОРЫТЫНДЫ
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Бәсекелестік жағдайындағы фирма стратегиясының түрлері
Экономика саласы ретіндегі туризмнің мәні және ерекшеліктері
Туристік фирманың бәсекелестік стратегиясының даму жолдары
Туризм саласындағы бәсекелестік және бәсекелестік стратегиясының негіздері
Бизнес жоспарын құру жолдары
Экономикалық жүйелердегі кластерлерді құрудың теориялық негіздері
Туристік қызметтер саласындағы маркетинг
Кәсіпорында маркетингтік қызметті ұйымдастыру
Стратегиялық менеджмент пәніне кіріспе
Туристік өнімді әзірлеу және іске асыру негізі ретінде маркетингілік зерттеуді ұйымдастырудың теориялық және технологиялық негізі