2. ТУРИСТІК ИНДУСТРИЯНЫ ТАЛДАУ
М А З М Ұ Н Ы
КІРІСПЕ 3
1. ТУРИЗМ ИНДУСТРИЯСЫ ДАМУЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 6
1.1 Қазақстан Республикасындағы туризмді дамыту стратегиясы мен қызметін мемлекеттік реттеу 6
1.2 Турөнімнің ерекшеліктері және тұтынушылар тарапынан оған қойылатын заман талаптары 10
1.3 Туризм индустриясының анықтамасы мен түрлері және ұйымдастыру функциялары 15
2. ТУРИСТІК ИНДУСТРИЯНЫ ТАЛДАУ 24
2.1 Туризм индустриясының қазіргі жай-күйі 24
2.2 Туризм саласының тиімді дамуына әсер ететін факторлар 31
2.3 Астана қаласындағы туристік қызметті талдау 39
3. ТУРИЗМ ИНДУСТРИЯСЫНЫҢ КЕЛЕШЕКТЕГІ ДАМУ ЖОЛДАРЫ 44
3.1 Қазақстандық туризмнің өзекті мәселелерін шешу жолдары 44
3.2 Қазақстандағы туристік кластерді қалыптастыру 47
3.3 Келешектегі туризм индустриясын жетілдіру жолдары 61
ҚОРЫТЫНДЫ 69
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 73
ҚОСЫМШАЛАР 75
Қазақстан Республикасының туристік қызмет көрсету саласында шағын кәсіпкерліктің қызмет ету ерекшеліктері (Қазақстан Республикасы мәліметтері негізінде
Туристік қызмет саласындағы мемлекеттік реттеу мен қолдау жүйесі мен оның қажеттілігін, маңыздылығын көрсету
Алматы облысында 2007-2011 жылдарға арналған туризм даму бағдарламасының анализі
Туризмнің әлемдік экономикадағы, Қазақстандағы және Алматы облысындағы рөлін зерттеу
Қазақстан Республикасының туристiк қызмет туралы заңдары
Бәсекелестік жағдайындағы фирма стратегиясының түрлері
Батыс пен Шығыс Қазақстан облыстарындағы әлеуметтік туризмін анализдеу
ТУРИЗМ САЛАСЫНДАҒЫ БИЗНЕСТІҢ ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ
Қазақстан Республикасының Инвестиция және даму министрлігінің Туризм департаменті
Туристік фирманың бәсекелестік стратегиясының даму жолдары