Туризм индустриясының қазіргі жай-күйі

М А З М Ұ Н Ы

КІРІСПЕ.........................................................................................................................................3

І. ТУРИЗМ ИНДУСТРИЯСЫ ДАМУЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ......................6
1.1 Қазақстан Республикасындағы туризмді дамыту стратегиясы мен қызметін мемлекеттік реттеу...................................................................................................6
1.2 Турөнімнің ерекшеліктері және тұтынушылар тарапынан оған қойылатын заман талаптары......................................................................................................10
1.3 Туризм индустриясының анықтамасы мен түрлері және ұйымдастыру функциялары............................................................................................................15

ІІ. ТУРИСТІК ИНДУСТРИЯНЫ ТАЛДАУ...........................................................................24
2.1 Туризм индустриясының қазіргі жай-күйі......................................................24
2.2 Туризм саласының тиімді дамуына әсер ететін факторлар...........................31
2.3 Астана қаласындағы туристік қызметті талдау.............................................39

ІІІ. ТУРИЗМ ИНДУСТРИЯСЫНЫҢ КЕЛЕШЕКТЕГІ ДАМУ ЖОЛДАРЫ..................44
3.1 Қазақстандық туризмнің өзекті мәселелерін шешу жолдары.......................44
3.2 Қазақстандағы туристік кластерді қалыптастыру..........................................47
3.3 Келешектегі туризм индустриясын жетілдіру жолдары................................61

ҚОРЫТЫНДЫ .........................................................................................................69

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ..................................................................73

ҚОСЫМШАЛАР.......................................................................................................75


Ұқсас жұмыстар

Әлемдік туристік нарық және туризм индустриясына әсер ететін факторлар
Туризм индустриясының құрылымы
Бәсекелестік жағдайындағы фирма стратегиясының түрлері
Ғылыми техникалық прогресс және туризм саласының дамуы
Қазақстандағы туризм саласын дамыту міндеттері
Мемлекеттің әлеуметтік имиджінің туризм индустриясы дамуына әсері
Экологиялық туризм ұғымы
Ішкі туризм туралы ақпарат
Қонақжайлылық индустриясын басқарудың әлеуметтік - психологиялық аспектілері
ҚАЗАҚСТАНДА ТУРИСТІК САЛАНЫ ДАМЫТУДЫҢ ПАЙЫМЫ