Туризмнің материалдық базасын дамыту бағыттары




Қазақстан республикасы Білім және Ғылым министірлігі.
“Экономика кафедрасы”
КУРСТЫҚ ЖҰМЫС
Тақырыбы:Туризмді дамытудың әлеуметік - экономикалық аспктілері
Орындаған:
Тексерген:
Астана 2007ж.
ЖОСПАР
КІРІСПЕ..................................................................................................................3
І. ТУРИЗМДІ ДАМЫТУДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ЭКОНОМИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
1.1 Туризмнің материалдық базасын дамыту бағыттары............................5
1.2. Туризм ұғымы мен түсінігі.......................................................................8
ІІ. ТУРИЗМНІҢ ДАМУЫНА ӘСЕР ЕТУШІ ФАКТОРЛАР ҰҒЫМЫ
2.1. Туризмнің дамуына әсер етуші факторлар..........................................10
2.2. Туризмнің ұлттық экономиканың дамуына әсері..............................12
ІІІ. ҚАЗІРГІ КЕЗДЕГІ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ТУРИЗМНІҢ
3.1 Қазақстандағы қазіргі замандағы туризм мәселелері..........................17
3.2 Қазаіргі кездегі туризм – қаржының негізгі көзі
ҚОРЫТЫНДЫ....................................................................................................23
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР..............................................................24
КІРІСПЕ
ТУРИЗМ – демалу мақсатында баратын орындағы қаржы көзінен
Қазіргі уақытта туризмнен туған экономикалық нәтижелерді тереңірек түсіну
Қазақстанда туризмді дамыту үшін нормативтік – құқықтық база
туристік қызметке жәрдемдесу және оның дамуы үшін қолайдыжағдай
туристік қызметтің басым бағыттарын анықтау және қолдау;
Қазақстан Республикасындағы туралы туризм үшін қолайлы ел ретінде
Туризмнің және Қазақстан Республикасының туристтік ұйымдары мен олардың
Туристтік қызметті мемлекеттік реттеудің негізгі мақсаттары:
туристтік қызмет саласында азаматтардың думалуға, еркіне қозғалуға құқықтарын
қоршаған ортаны қорғау;
туризмді тәрбиелеуге, білімін арттыруға және сауықтыруға бағытталған қызмет
саясаттау кезінде азаматтардың қажеттіліктерін қамтамасыз ететін турисстік индустрияны
жаңа жұмыс орындарын құру, туристтік индустрия есебінен мемлекет
халықаралық туристтік қатынастарды дамыту.
Туристтік қызметті мемлекеттік реттеудің басым бағыттары:
туризмнің ҚР экономикасының табыстылығы жоғары саласы ретінде қалыптасуы;
мемлекеттік мүдделерді есепке алу, туристтік ресурстарды пайдалану кезінде
балалар, жасөспірімдер, жастар, мүгедектер мен халықтың тұрмысы төмен
туристтік индустрияны инвестициялау үшін қолайлы жағдайлар жасау;
ҚР аумағында келу, және шығу туризмімен айналасатын туристтік
Ішкі және халықаралық туризмнің қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін
І. ТУРИЗМДІ ДАМЫТУДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ЭКОНОМИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
1.1 Туризмнің материалдық базасын дамыту бағыттары
Туризмнің материалдық базасын дамытуға бағытталған күрделі салымдар тиімділігі
Белгілі инвестициялық саясат арқылы туризм қызметіне сұранысы мен
Туризм сферасына капиталды салымдар салудың мақсатты бағыты бар.
Туризмнің тағы бір ерекішелігі елдің экономикасына және тұтас
Туристік мекемелерді пайпалану үшін мамандар керек. Ал, өз
Экономикалық жағдайларды есепке ала отырып алдағы жылдары республикада
1-бағыт - қолда бар материалдық-техникалық базада туристік-зкскурсиялық
2-бағыт - материалды базаның одан әрі дамуын, туристік
Туризмнің дамуының осы мақсаттары мен тапсырмаларын жаңа жағдайда
әлемдік үлгіге жауап беретін туризм индустриясын құру;
-
техникалық базисін құру;
- ғылыми білімдерді, ең жақсы отандық және шетелдік
- туристік саланың барлық құрылымын қамтитын стандарттау хүйесін
Туристік индустрияға керекті бағдарламаларды қаржыландырудың негізгі қайнар көзі
Пайдаға салық жеңілдіктерін бере отырып кәсіпорындардың уақытша, еркін
Болашақта туризм дамуының маңызды тапсырмаларын шешуге керекті өзіндік
- мезгілді
- қондырғылар мен ғимараттарды күрделі жөндеуге
- жаңа объектілерді соғуды қатаң техника-экономнкалық негіздеу;
- өзіндік коммерциялық құрылымдар
- валюта қаражаттарының бір бөлігін
Инвестициялық белсенділік пен инвестицпялық ресурстарды шетелдік капитал көмегінсіз
1.2. Туризм ұғымы мен түсінігі
Туризм ұғымы мен түсінігіне тоқталу үшін, алдымен туризм
Туризм анықтамасының екінші тобы – оны халық
Анықтаманың үшінші тобы –туризмді күрделі әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретінде
Статистикада туризм, мекен-жайды немесе жұмысты ауыстырумен байланысты емес,
Бұл ұғымның кең сипаттамасын ХХ ғасырда Монте
1993 жылы БҰҰ Статистика комиссиясы Бүкіләлемдік Туристік Ұйым
Осы анықтамаға сәйкес туризмге тән негізгі сипаттамалар төмендегідей:
тұрғылықты ортадан тысқары шығу:
қозғалудың уақытша сипаты;
сапардың мақсаттылығы;
Тұрғылықты ортадан тысқары шығу – туризмнің маңызды сипаттамасы.
БТҰ ұсынысы бойынша тұрғылықты орта параметрі екі көрсеткішпен
Екінші көрсеткіш – арақашықтық. Мекен – жайға қашық
Сапар мақсаты туризмге жататын қызметтер түрін дәл анықтайтын
ІІ. ТУРИЗМНІҢ ДАМУЫНА ӘСЕР ЕТУШІ ФАКТОРЛАР ҰҒЫМЫ
2.1. Туризмнің дамуына әсер етуші факторлар
Туризмнің қарқындап дамуына әсіресе ХХ ғасырдағы факторлардың әсері
Туризмге әсерін тигізетін факторлар екі түрге бөлінеді:
сыртқы (экзогенді);
ішкі (эндогенді).
Сыртқы факторлар туризм саласына қоғамдық өмірдегі өзгерістермен және
Туризм дамуына әсерін тигізетін, маңызды сыртқы факторларға мыналар
табиғи-географиялық;
мәдени – тарихи;
экономикалық;
әлеуметтік;
демографиялық;
саяси-құқықтық;
технологиялық;
экологиялық.
Бұл факторлар өз бойына маңызды элементтерді жинаған, сондықтан
Табиғи – географиялық (теңіз, тау, орман, флора, фауна,
Экономикалық факторлардың туризмге әсері, ең бастысы туризм және
Мемлекеттің экономикалық жағдайынан тек қана халықтың табысы ғана
Сонымен қатар экономикалық факторлар қатарына инфляция, пайыздық
Туризмнің дамуы тек қана ұлттық қана емес,
Әлеуметтік факторлар ішінен бірінші кезекте
Бос уақыттың артуы қазіргі заманғы ғылыми
Халықтың бос уақытының ұзақтығы артуына байланысты туризмде
Туризмнің ұлттық экономиканың дамуына әсері
Осы заманғы туризм индустриалды формасы бар, ұлттық экономиканың
Қазақстан аумағында туризмнің барлық түрін дамытуға мүмкіншіліктер бар.
Қазақстан аумағында атақты "Байқоңыр" космодромы болғандықтан шетелдің ғарыштық
Қазақстан тәуелсіздік алғанға дейін, туризм басқа да экономикалық
Қазақстанда туризм индустриясының дұрыс дамымауының бір себебі, онымен
Қазақстан тәуелсіздік алғалы ҚР заңдарын жетекшілікке алып, туристік
Қазақстанның туристік нарығы әлемдік және халықаралық стандарттар бойынша
Нақ осы сәтте Қазақстан Республикасында 713 туристік фирмалар
Бұл әлеуметтік-экономикалық деңгейдің көтерілуімен және саяси жағдайдың бір
Қазақстанның туризмі әлемнің көптеген елдерінде туристік өкілдіктер мен
Қазақстанда шетелге шыққысы келетіндердің саны жыл сайын арта
Қазақстандықтардың көп баратын шет мемлекеттері:
Қытай — 30 105 адам;
Түркия - 21 682 адам;
Германия - 11 736 адам;
БАӘ — 5 465 адам;
Литва - 2 879 адам;
Тайланд - 1 759 адам;
Франция-1 420 адам;
Египет — 1046 адам елдері болып табылады.
Нақ осы сәтте Қазақстанның туризм саласы алға жылжу
ІІІ. ҚАЗІРГІ КЕЗДЕГІ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ТУРИЗМНІҢ
3.1 Қазақстандағы қазіргі замандағы туризм мәселелері
Қазақстан Республикасындағы туризм жүйесінің дамуы қарастырылып, еліміздің халық
Туризм тарихы ертеден басталады. Ол XIX ғасырдың аяғында
Туризм үш ең ірі экспорттық салалардың құрамына автомобиль
ХХ ғасырдан бастау алған Қазақстан аумағында туризмнің барлық
Қазақстан ХХ ғасырда тәуелсіздік алғанға дейін, туризм басқа
Туризмді кешенді болжауға, ұзақ уақытты жобалауға,
Қазақстандықтар көп баратын шет мемлекеттері: Қытай – 30
Нақ осы сәтте ХХ ғасырмен салыстырғанда туризм
Қазақстан туризмінің дамуы және оның жеке
Сонымен, мемлекеттің сауатты саясаты, туризм
3.2 Қазаіргі кездегі туризм – қаржының негізгі көзі
2003 жылы туристерге көрсетілген қызметтің жалпы көлемі —16599,9
Меишік нысандары бойыпша алып қарағанда, туризм саласында 2003
Туризм саласы үшін мамандар даярлаумен Қазақстанда 2003 жылы
Қазақстандағы туристік фирмалар мен агенттіктердің жалпы саны 2003
2003 жылы Қазақстан Республикасында туристік фирмалар және агенттіктер
2003 жылы Қазакстан Республикасы бойынша — 229,0 мың
Көрсетілген туристік қызметтер көлемін алып қарасақ 2003 жылы
Туристік фирмалар мен агенттіктер табысы, туристердің саны басқа
Туристік қызметтен түскен табыс көлемі республика бойынша 2003
Қазақстанда туристерді орналастыруға арналған объектілер саны 2003 жылы
Осы туристік сапарды екіге бөліп келу туризмі және
Сөйтіп, келушілердің көбі негізінен Казақстанға екі түрлі мақсатпен
Туристердік емдік санаторийлерде, пансионаттарда, санаторий-профилакторийлерде орналасу жағдайына келсек,
ҚОРЫТЫНДЫ
Егеменді Қазақстан да туризмнің дамуына мемлекет экономикасы мен
Осы таңда Қазақстан Республикасында туризм индустриясын өркендету жөніндегі
Осы таңда Қазақстан Республикасында туризм индустриясын өркендету жөніндегі
Қоғам бұл мәселені айтып, жоғары деңгейге дейін сұрақ
Осы заманғы туризм индустриалды формасы бар, ұлттық экономиканың
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
1.Агентство Республики Казахстан по статистике. Статистический сборник туризм
2. Биржаков М.Б.
3. Дуйсен Г.М. Основы формирования и развития
4. Ердавлетов С.Р., Назарчук М.К.,
5. Журнал "Континет"
6. Алиева Ж.Н. Экологический туризм. Алматы, "Қазақ университеті",
7. Ұлттық энциклопедия, 7 – том- 2001, 612
3



Ұқсас жұмыстар

ТУРИЗМНІҢ ДАМУЫНА ӘСЕР ЕТУШІ ФАКТОРЛАР ҰҒЫМЫ
Туристік қызметті мемлекеттік реттеу қағидаттарықағидаттары
Спорттық-сауықтыру туризмі
Қазақстан Республикасындағы туризм дамуының қазіргі жағдайы
Қазақстан туризмі әлемдік деңгейде
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА БИЗНЕС - ТУРИЗМНІҢ ДАМУЫНЫҢ АҒЫМДАҒЫ ЖАҒДАЙЫН ТАЛДАУ
Түркістан облысында ішкі туризмнің бағыттары
ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫНДА ТУРИЗМДІ ДАМЫТУДЫҢ 2009-2011 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН ӨҢІРЛІК БАҒДАРЛАМАСЫ
Ресей туризмінің тарихы
ҚР туризм түрлерінің бағдарламалық түрде ұйымдасуы мен жүргізілуін теориялық және тәжірибелік тұрғыда қарастыру