Теориялық информатиканың қазіргі жағдайы
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ.........................................................................................................................3
I – тарау. ҚОҒАМДЫ ИНФОРМАТИКАЛАНДЫРУ ЖӘНЕ ОНЫҢ
1.1. Теориялық информатиканың қазіргі жағдайы..............................................................5
1.2. Информатика ғылым және орта мектептегі оқу ретіндегі
ІІ - тарау. ТЕОРИЯЛЫҚ ИНФОРМАТИКАНЫҢ
2.1. Оқу процесінде информатиканы тиімді пайдалану әдістерінің
дамуы..................................................................................................................................15
2.2. Бастауыш мектепте информатиканы қолданудың қазіргі
жағдайы ............................................................................................................21
III.ҚОРЫТЫНДЫ.....................................................................................................26
IV. ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ..........................................................27
КІРІСПЕ
Информатика - ЭEМ арқылы информацияны жинау, сақтау, түрлендіру,
Қазіргі кезде жаңа ЭЕМ-дер күнбе-күн пайда болып, олардың
Информатиканың негізгі объектісі, яғни оның шікізаты мен беретін
Бұл күнде ЭЕМ информация өңдеудің ең негізгі құралы
Ең алдымен ЭЕМ-дер өндірістегі автоматтандырылған технология жасау мүмкіндіктерін
Бүгіннің өзінде-ақ көптеген қызмет салаларында ЭЕМ-дерді пайдалану адамдардың
ЭЕМ-мен қарым-қатынас жасау және оларды өз жұмысыңца пайдалана
І – тарау. ҚОҒАМДЫ ИНФОРМАТИКАЛАНДЫРУ
1.1. Информатиканың қазіргі жагдайы.
Қазіргі уақытта "қоғамды информатикаландыру", "білім беруді информатикаландыру" деген'
Ол оқыту мазмұны, әдісі мен ұйымдастыру түрлерінің өзгерісін
Қоғамды индустрияландыру кезеңінде білім беру жүйесі алдыңғы кезекте,
Бұл мәселенің негізгі ядросы жалпы білім беретін орта
Жалпы білім беретін мектептерге программалау элементтерінің енгізілгендігіне 40
Бірінші кезең, бұрынғы Одақгағы 50-жылдардың бас кезіңдегі алғашқы
Алғашқы ЭЕМ-лар пайда болғаннан кейін кеп кешікпей ғылыми-зерттеу
Екінші кезең, математикаға бейімделген мектептер негізінде программалауға мамандандыруға
Программалау саласында мамандандырылған мектептер жүйесінің дамуы тағы бір
Бұл жылдары математикаға бейімделген мектептер үшін дайындалған оқу
Келесі кезең, арнаулы
Компьютер алғаш оқу процесіне енгізілгенде мыннадай екі үлкен-мәселе
1.2 Информатика ғылым және орта мектептегі оқу ретіндегі
Қазіргі әлемнің ғылыми бейнесінің негізгі
с ип аттамасы қоғамдағы және таби ғаттағы имформациялық
Өткен ғасырда әлемнің ғылыми бейнесі ертеректе екі нетізгі
Бұл жағдай біздің ғасырдың басында әлемнің бейнесін жаңаша
Сонымен, информатика - ЭЕМ-дың көмегімен информацияны іздеу,сақтау, жинақтау,
"Информатика" термині біздің еліміздегі әдебиеттерде пайдаланылғанына аз ғана
Кибернетика ЭЕМ-мен қатар дами отырьгп, уақыт өте жаңа
Кибернетика өзінің дамуында бірталай тартысты кезендерді басынан өтісізді.
Сондай-ақ, философиялық сөдіктің 1959 жылғы" басылымында кибернетиканы "буржуазиялық
Кибернетиканы қолданудың қызықты перспективалары халық шаруашылығында математикалық әдістер
Сонымен, кибернетика термині пайда болғаннан кейін дүние жүзілік
үшінші рет бұл термин орыс тіліне кең мағынада
Информатиканың __маңызды ерекшелігі - оның қоғамдық қызметтің барлық
"Ғылымның объектісі" және оның тақырыбы ұғымдарының айырмашылықтары туралы
Информатиканың тақырыптары оның әртүрлі салада қолданылатындығымен анықталады. Қоғамдық
Информатиканың дамуына байланысты оның кибернетикамен- байланысы мен
Қазіргі кезде информатиканың ықпалы көп сүйенетін саланың
Ал, мектептегі. информатиканың проблемаларын қарастыратын сала мектеп информатикасы-деп
Мектеп информатикасы информатика ғылымының бір саласы ретінде, мектептегі
Мектеп информатикасын программалық қамтамасыз ету орта мектептің информациялық,
Мектеп информатикасың техникалық қамтамасыз студің міндеттері: мектептегі оқу-тәрбие
орта мектепке арналған сериялық құралдар мен өзгеше жасалған
Мектеп информатикасын оқу әдістемелік жағынан қамтамасыз ету үшш
Ұйымдастырушылық - жағынан қамтамасыз етудің проблемалары: мектеп информатикасының
Мектеп информатикасының келесі бесінші саласы -оны психологиялық-педагогикалық қамтамасыз
Компьютерді зерттеу обьектісі ретінде алатын болсақ. жалпы білім
Информатиканы орта мсктепте оқыту жөнінде қалыптасқан әртүрлі көзқарастар
„ Мектептегі "ИТН курсының мазмұны"информатика-алгоритм-ЭЕМ" деген үш
ИТН курсының маңызды ерекшелігі оның басқа пәндермен тығыз
Мектептегі білім қорына информатика курсы арқылы енгізілген жана
Мектепте информатика негіздерінің енгізілуіне байланысты мектеп тарихында алғаш
есептің математикалық моделін құра білуге үйретеді. Бұл
информатиканы басқа пәндермен тығыз байланыстыратын буын.
Сонымен мектепке енгізілген информатика пені дәстүрлі әдістегі іскерлік
ІI–тарау. ТЕОРИЯЛЫҚ ИНФОРМАТИКАНЫҢ ДАМУ БОЛАШАҒЫ.
2.1 Оқу процесінде информатиканы тиімді пайдалану әдістерінің
Қазіргі мектептің даму болашағы қоғамның даму үрдісімен, білімнің
Бідім беру процесі - ақпараттық қоғам жағдайындағы жас
Компьютерді мектепте оқытуды практикаға енгізу әлеуметтік, экономикалық, теориялық
Білім беруді ақпараттандыру мәселеснің ауқымы өте кең және
Қазіргі кезде информатика мектептерде оқытудың айтарлықтай тәжірибелері
Теориялық, ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді оқып, талдау жасау негізінде мынадай
Білім беру мәселесінде компьютерлік оқыту оқушыларды информатика және
Қоғамды ақпараттар жағдайында үздіксіз білім беру жүйесі мыналарға
- білім берудің сапасын
- өз бетінше білім алу мүмкіндіктерін кеңейту жән
Білім беруді ақпараттандырудың негізгі бағыттары:
методологиясын жетілдіру мен стратегиялық мазмұнын таңдау;
әдістері мен формаларын ұйымдастыру;
коғамды ақпараттандырудың қазіргі жағдайында тұлғаны тәрбиелеу мен дамыту;
оқытудың әдістемелік жүйесін жасау;
- оқушының интеллектуалдық потенциалын дамымуға бағыттау;
- өз бетімен білім алу біліктілігін қалыптастыру;
- информациялық-оку, эксперименттік-зерттеу кызметінің өз бетімен түрлі іс-әрекеттерін
- тестілік, диагностикалық бақылау әдістері мен і окушылардың
Алдымен жаңа информациялық технологияға (ЖИТ) көшпей тұрып оқу-тәрбие
Білім берудегі ЖИТ - оқу мен оқу-тәрбие материалдарын
Болашақта Қазақстанда білім беру жүйесін акпаратгаңдыру телекоммуникациялық желілерді
- ақпараттык, мәдениетті ұйымдастыру мен жеделдету процесін жоғары
- жасалынған және
- біртұтас ақпараттық кеңістікте әртүрлі деңгейдегі ақпараттармен алмасуды
- білім беруді дербестендіруді қамтамасыз ету,дистанциялық оқытуға мүмкіндік
Оқытудың дистанциялық формасы окушыларды даярлауда және білім беруден
Білім беру жүйесінде телекоммуникация желілерін жасау Қазақстан Республикасының
Ғылыми-техникалық прогрестің қарқынды дамуы жағдайында мектептегі информатика курсы
Бүгінгі таңда оқушылардың компьютерлік сауаттылықты меңгеріп алуы оларға
"Информатика негіздері" мектеп окушыларына тек қана білім
Есептеуіш техникасын информатика пәнінде ғана пайдаланып қоймай, оны
оқушылардың білім негіздері туралы түсініктерін тереңдету;
ақпаратты тарату және қолдана білу арқылы әлемнің қазіргі
окушыларға ақпараттық процестердің мәнін ашып көрсету;
қазіргі қоғамның дамуындағы ақпараттық технология мен есептеу техникасыныңрөлін
компьютерді оқу процесінде де, кәсіби қызметте де ұтымды
Оқытуды компьютерлендіру кезінде оқушылардың қалыптасуға тиісті әрекеті мен
Оқу қызметінде құрал ретінде компьютердің мүмкіндіктері әлі толық
Қазіргі уақытта оқу процесін жоғары сатыға көтеруге арналған
Сондықган да, біз теориялық негізін құрайтын мына принциптерді
а) материалды кішкентай, өзара өте тығыз байланысқан
б) программаланған тексті оқуда окушылардың белсенді әрекеті;
в) оқушылардың әрбір жауабын бірден бағалап отыру;
г) программалық текстерді эмпырикалық тексеру.
Бүгінгі таңда орта мектепте әдістемелік, психологиялық-педагогикалық, программалық-техникалық және
2.2 Бастауыш мектепте информатиканы қолданудың қазіргі
Бастауыш мектептердегі оқудың сипаттық ерекшелігі болып, оқушылар ең
Мектеп жасындағы кішкентайлардың дамуы үшін компыотерді қолданудың бұрыннан
Бізге белгілі басқа да экспериментті зерттеулер 1980 жылы
Информациялық технологияның қаулап өсуі мен информациялық қоғамның қалыптасуы,
Біздің қоғамды ақпараттандыру концепциясына сәйкес, ииформатиканы оқытудың бастапқы
Информациялық технологияны ерте жастан оқыту үшін пропедевтикалық кезең
Осылайша, информатиканы оқытудың базалық бастапқы кезеңін оныншыдан жетінші
Бүгінгі күндері бастауыш сыныптарды компьютерлік технологиямен оқыту Ресейдің
Бірінші сынып үшін курстың негізгі мазмұны: клавиатура және
Екінші сыныптық мазмұны алғаш рет көптеген заңдылықтар мен
Үшінші сыныпта қаралып талқыланатын мәселе, команда және алгоритм
Төртінші сыныптағы негізгі мазмұн — зандылықтарды тану мен
Қарастырылған бастауыш мектепке арналған компьютерлік технология талдауынан байқалғандай,
Компьютерлік технологияны мектепте қолданудың актуальды бола түсуі, оларды
ҚОРЫТЫНДЫ
Қорыта келгенде, теориялық информатиканың қазіргі жағдайлары және даму
І.Казіргі заманғы компъютерлердің техникалық мүмкіндіктері, балалардың мектепке дейінгі
2.Қазіргі уақытта шетел және отандық мектептерде компьютерлік технологмяны
З.Оқу мазмұнының қолданбалы компонентінің рөлі артып келеді. Негізінен
4.Компъютерлік технологияны мектепте қолданудың өзіне тән ерекшелігі,
З.Компъютерді пайдалануды кеңейту мен тереңдету процесіне бірқатар се-бептер
Қазіргі жағдайда компьютерлік технологияны пайдалану процесін одан әрі
ӘДЕБИЕТТЕР
1.Макарова Н.В. и др. Информатика: Учебник. М., 2001.
2.Каймин В.А. Информатика: Учебник. М., 2001.
3. «Информатика негіздері» ғылыми әдістемелік
4. «Информатика негіздері» ғылыми әдістемелік
5. «Информатика оқыту әдістемесі» К.
6. «Информатика оқыту әдістемесі» К.
7. Жаңа ақпараттық технология- информатика негіздері , 2005,
8. . «Информатика негіздері» ғылыми
9. «Информатика» А. Шәріпбаева.
5
Қоғамды информатикаландыру және оның жалпы білім беру жүйесінде алатын орны мен ролі
Қазақстанның білім беру жүйесін 12 жылдық жалпы орта білім беруге көшірудің негіздемесі
Информатиканы оқыту әдістемесі
Бастауыш сыныптарда оқушыларды оқыту барысында пәнаралық байланысты жүзеге асыру жолдары
«Информатиканың теориялық негіздері» пәнін оқыту үрдісінде электронды оқу құралын қолдану
ТМД елдеріндегі информатиканың оқытылуы
Жаратылыстану-математика бағытындағы информатикадан жүргізілетін қолданбалы курстар
ИНФОРМАТИКА ЖӘНЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІ
Информатиканың жаратылыстану ғылымдары арасындағы алатын орнын анықтау
Информатика пәнінен өздік жұмыстарды ұйымдастыру