ЭЛЕКТРОНДЫ ОҚЫТУ
Электронды оқыту кешенін білім беру үрдісінде
пайдалану тиімділігі
А.Қ.ҚАЗИҰЛЫ
Б.К.Мергенбаев атындағы №226 гимназияның 11-сынып оқушысы,
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би
Бағдарламалау ебдейлігі компьютерлік сауаттылықтың құрамдас бөлігі
Американдық педагог-ғалым Б.Хантер
Қазақстан Республикасы Білім туралы заңында (Егемен
Қазақстан Республикасы Президентінің орта білім беру
Қазіргі уақытта оқушыларға сапалы білім беруде
Орта бiлiм беру жүйесiн ақпараттандырудың мемлекеттiк
Мультимедиа – дыбыс, графика, анимация (қимыл-қозғалыс),
Компьютерлік технологияларды пайдалана отырып жаңа стандартқа
Қазіргі білім беру саласын соңғы үлгіде,
Электронды оқулықтармен оқыту үрдісінде жеке тұлғаға
Электронды оқулықтарды жарыққа шығару және қолдануда
Соңғы уақытта пайда болған әртүрлі электронды
Электронды оқулықтарды соңғы кезде қолданысқа енгізілген
Электронды оқулық ешқандай қосымша қағаз құралдардың
Сызба1
Оқу үрдісін заман талабына сай жүргізу
Сызба 2
Негізінен электронды оқулық бұл мынадай негізгі
Сурет 1
Осындай сабақтарды жасау қажеттілігі
Электронды оқулықты пайдалану арқылы
Компьютерлік технологияның бұрынғы
Осындай сабақтар жасаудың мынадай
Оқыту мақсатын анықтау.
Өтілетін тақырыптың, бөлімінің материалдарын
Оқыту тәсілін таңдау.
Сабақты жобалау, яғни оның
Сабақты жүргізудің программасын жасау (программа
Электрондық оқулық пен оқытудың
Қорытынды
Қазақстан Республикасы дүние жүзінің дамыған елдері
Зерттеу жұмысымның нәтижесінде, қарапайым оқу үрдүстеріне
Мынадай негізгі нәтижелерге қол жеткізуге болады:
Оқушылар өтілетін оқу матеиалын
Оқушыларға бағыт беріліп, көмектесіп, сеніммен қараудың
Таңдалған оқыту формасы мен әдістері арқасында
Оқушылардың жеке ерекшеліктері үнемі ескеріле отырып,
Білімнің, біліктің қалыптасу дәрежесін үнемі бақыланып,
Дамыту мақсаттары жеке
Ойлау аймағына жататын іс-
Іздеу әрекеттері.
Кейбір интеграциялық әрекеттерді -
Қорыта келгенде мынадай ұсыныстар жасағым келеді:
Мектептерді сапалы компьютерлермен жабдықтау жалғастырылса;
Электронды варианттағы оқулықтар сапасы арттырылса;
Оқу орындары соңғы варианттағы қосымша көрнекі
Пайдаланған материалдар тізімі
1. Білім стандарты /әдістемелік нұсқау/ Облыстық
Шымкент, 2000 ж.
2. Е.Сағындықұлы «Педагогика» /дәрістер курсы/ Алматы,
3. Қ.Жарықбаев «Психология» Алматы «Білім» 1993
4. Педагогикалық инновация және оқытудың қазіргі
Облыстық кадрлар біліктілігін арттыру институты. Қызылорда,
5. С.Маликова «Оқыту үрдісінде электронды оқулықты
Қазақстан тарихы – әдістемелік журнал №2
6. Усенков Д_Ю_ Microsoft PowerPoint как
мультимедиа-приложений -- (С) ФИО, Московский Центр.htm
7. Кудинова И.Ю. Создание электронных образовательных
Электронды оқулыққа
қойылатын талаптар
Дидактикалық
құрал ретінде
Психологиялық жағынан
Жаңа ақпараттық
технология ретінде
Оқулықтағы материалдардың ғылымилығы
Білімділік, тәрбиелік, дамытушылық және т.б. функциялардың
Оқу процесіндегі белсенділік пен
түсінік т.б.
Оқушының денсаулығына кері әсерін тигізбеуі
Назар салу, қабылдау, ойлау қабілеті, түсінігі,
және т.б. ерекшеліктеріне сәйкес болуы
Жаңа компьютерлік программалар негізінде жасалынуы
Мультимедиялық ақпараттармен толықтырылуы
Соңғы үлгідегі ақпараттық – коммуникациялық мүмкіндіктерді
ОҚУШЫ
Электронды
оқулық
Ақпараттық – коммуникациялық технология
ЭЛЕКТРОНДЫ
ОҚЫТУ
КЕШЕНІ
Мәтін түріндегі мәліметтің нақты берілуі
Психологиялық кері әсердің болмауын қамтамасыз ету
Батырмалардың қарапайымдылық негізде берілуі
Оқушы мен мұғалімнің арасындағы қарым -
Мультимедиялық мүмкіндіктерді толық пайдалану
Электронды оқулық
Е- learning электронды оқу жүйесі
«Е-learning» – электронды оқыту жүйесіне болашақ информатика мамандарын даярлау әдістемесі
Электронды оқулықты құру методикасы
ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЭЛЕКТРОНДЫ ОҚУЛЫҚТЫ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Электрондық оқыту әдістері Білімді бағалау әдістемелері
Информатиканы оқыту әдістемесіне қойылатын талаптар
Е-learning –оқу процесін сапалы ұйымдастыру
Электронды оқыту кешенін білім беру үрдісінде пайдалану тиімділігі
Бағдарламалау тілдері пәнінен жасалған электронды курсқа интерактивтілік кіргізу
SMART технологиясының білім берудегі тиімділігі