Бейнелеу өнерінің шығу тарихы




Жоспар
Кіріспе
1 – бөлім. Теориялық бөлім.
1.1 Бейнелеу өнерінде мүсін өнерінің шығу
1.2 Мүсін өнерінің тарихи ерекшеліктері.
1.3 Мүсін өнерінің түрлері, маңызы және
1.4 Әр дәуірдегі атақты мүсіншілер және
2 – бөлім. Әдістемелік бөлім.
2.1 Мүсінді орындау технологиясы.
2.2 Мектепте оқушыларға мүсін өнерін таныстырып,
Қорытынды.
1.Пайдаланылған әдебиеттер.
2.Графикалық жұмыстар.
Бейнелеу өнерінің шығу тарихы.
Сурет тарихы бұл адамзат тарихы, оның
Сурет – бұл шежіре. Ондаған ғасырлар
Сонау ерте дүние заманында адам айнала
Сондай суреттің бірі – Камбаралье үңгіріндегі
Мұндай ертедегі тіршіліктің табиғатынан сыр шертетін
Соның бірі археолог Марселино Саутуоланың Альтамир
Соңғы кезде осындай суреттер Сахарада, Мексикада,
Өзіміздің туған республикамыздан табылып отырған ежелгі
Осындай шығарманың бірі қола дәуірінің шебері
Сондықтан біз ерте дүние өнерін жай
Мүсін, скульптура ( латын сөзінен шыққан
Мүсіннің көп тараған түрлері жұмыр мүсін
Атқаратын қызметіне қарай мүсін монументті, монументті
Қондырғылы мүсін негізі мұражайларға, көрмелерге, тұрғын
1. Мүсін жасауда саз, балауыз, ермексаз
2. Металлдар ( қола, мыс, қалайы,
3. Тас ( мәрмәр, гранит, әк
4. Керамикадан да мүсін жасалады. Ол
Мусіндеу өзінің қолданылуына байланысты монументалды, сәндік
Монументалды мүсіндеу өнерінің шығармаларының ( ескерткіштер,
Станокты мүсіндердің негізгі жанры – портрет.
Сәндік мүсіндеуде үйлерді, қала көшелерін, бақтарды
Ал рельеф, сымбат, фонтан – сәулет
Рельефтік шығармаларда көру нүктесі мүлдем аз,
Рельеф – барельеф және горельеф болып
Жазықтық бетінен өз көлемінің жартысынан көп
Рельеф үй құрылыстарының, қабырғаларының және ескерткіштер
28 гвардияшы – панфиловшылар атындағы демалыс
Шағын пішіндегі мүсіндерге мынадай кіші пішіндегі
Шағын пішіндегі мүсіндер өзінің белгілі бір
Саздан, тастан, сүйектен, мүйізден жасау палеолит
Бұл өнер әлемдегі бетбұрыс жасаған методикалық
Ежелгі Римде портрет пен монументті –
Көп ұлтты совет мүсін өнері социалистік
Қазақ жерінен табылатын керамикалық мүсіншелер палеолит
Әдістемелік бөлім
Қондырғылы мүсіндеу бір топ адамдарды немесе
Мүсіндеуге әдетте саз балшық пен ермексаз
Саз балшықтың жұмыс істеуге үнемі дайын
Мүсіндеудің көмекші материалдарына ұстын жатады. Ұстын
Темір тірегіне орындалған саз балшықтан жасалған
Мүсіндеу процессі кезінде ағаштан немесе темірден
Мүсіндеу кезінде көлемі шағын тақтайшалардың болғаны
Оқушылар мүсіндерді заттардың мүсіндерін бейнелеуден емес,
Оқушылар бұрын алған білімі негізінде саз
Оқушылар саз балшықтың бөлщектерін бірінің пішінін
Өйткені мүсіндеу жұмыстары саусақтың қимылдарын көп
Мүсіндеудің алдында оқушыларға қарап шығу үшін
Сурет сабақтарындағы сияқты мүсіндеу үстінде де
Сарамандық жұмыс. Оқушылар үлгілерді көріп болғаннан
Мүсіндеу алдында заттың пропорцияларына, пішінінің бөліктеріне,
Оқушылар жануарларды бір қалыпта немесе қозғалыста
Осы кезде әр түрлі немесе бір
Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеу қабілетін
Сабақтың соңында мүсінделген фигураларды оқушылар барлығы
Қалған саз балшықты қолмен иін қандырып,
Дайын бояуды шыны ыдысқа құйып ауызын
Осы үрдістердің бәрін оқушы сарамандық жұмыс
Балалардың мүсін өнеріне деген қызығушылығы мен
Сабақ жоспары
Пән: Бейнелеу өнері ( 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Үй жануарларын мүсіндейік.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға үй жануарларын және
Сабақтың түрі: Жай сабақ.
Пән аралық байланыс: Валеология, дүниетану, биолгия.
Сабаққа қажетті құрал жабдықтар: Ермексаз, қалақшалар,
Сабақтың көрнекілігі: Түрлі жануарлардың суреттері. Үй
Сабақтың барысы.
Ұйымдастыру кезеңі:
Балалармен сәлемдесу, түгелдеү, оқушылардың сабаққа дайындығын
Үй тапсырмасын тексеру: Сұрақ – жауап
Өткен материалды қайталау: Аз уақыт естеріне
Жаңа сабақтың қысқаша мазмұны: Оқытушы мүсін
Шұнаң – шұнаң, шұнаң қағып,
Жүгіреді ақ лағым.
Үй маңында асыр салып,
Кіріп өзен жарқабағын.
Ойнар құздың өр киігі,
Жез оймақтай тұяқтары.
Жылтырайды құндыз түйгі,
Шұнаң – шұнаң құлақтары.
Жамырасып енесімен,
Сүтке тойып ойнақтайды.
Асыл төлді мен өсірген,
Айтшы, кімдер ұнатпайды?
З. Қалауова
Балалар осы өлең арқылы лақтың тынымсыз
Балаларды сонымен қатар адамның көмекшісі –
5 Түсінік берілген материалды бекіту: 15
Балаларды қызықтырып әңгімелей отырып жасған жұмыстарын
6 Үйге тапсырма: 2 мин
Аяқтамағандар үйде аяқтап, фигураны мыжып алмай
Әдебиеттер тізімі:
Айдарова З. «Бейнелеу өнері» дидактикалық материалдар.
Айдарова З. «Бейнелеу өнері» оқыту әдістемесі.
Болатбаев К., Ибрагимов Ұ. «Бейнелеу өнерін
Конышева Н. М. «Лепка в начальных
Косминская В. Б., Холезова Н. Б.
Қаратаев М. Қ. бас ред. «Қазақ
Төлебиев «Сурет сала білесің бе?» журнал.





Ұқсас жұмыстар

Қазақстанның дәстүрлі өнеріне тарихи және теориялық шолу
Сәндік қолданбалы өнер саласындағы кесте тігу және көркемдеп тігу өнері
БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ САБАҒЫНДА ГОБИЛЕН ТОҚУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Орта мектеп оқушыларына бейнелеу өнері пәнінде пейзаж жанры туралы және оның салу тәсілдерін үйрету
Қазақ күресінің түрлері
«Бастауыш мектептегі бейнелеу өнерін еңбекке баулуды оқытудың әдістемесінің тарихы »- пәні бойынша дәрістер
Бейнелеу өнері сабақтарында ұлттық қолөнер туындыларын қолдану
Қазақ сәндік қолданбалы өнерінің тарихы мен түрлері
Бейнелеу өнерінің теориялық негіздері
Болашақ бейнелеу өнері муғалімдерін мектепте графиканы оқытуға даярлау жайлы