Мемлекетті басқарудың басты бағыттары



 Қазақстан
«Мемлекеттік реттеу» кафедрасы
Курстық жұмыс
Тақырыбы: «Басқару іс-әрекетінің өнімділігін көтеру
Орындаған:
Тексерген:
Жоспар
Кіріспе..........................................................................................
Мемлекеттік басқаруға сипаттама.......................................
Мемлекеттік басқару : маңызы, ерекшіліктері................
Мемлекеттік басқарудың басты бағыттары.....................
Басқару іс-әрекетінің өнімділігін көтеру мәселелері........
Басқару іс-әрекетін жетілдіру жолдары..............................
Мемлекеттік басқаруды демократиялық жарияландыру әдістері.......................................................................................
Қорытынды..............................................................................
Кіріспе.
Өркенді де өршіл дамып келе жатқан қоғамның әрі
Менің бұл курстық жұмысты жазудағы негізгі мақсатым -
Сондықтан, курстық жұмысым 2 бөлімге негізделген, біріншісі- бұл
Жалпы мемлекеттік басқаруды ұйымдастыру ісіне заңдар жүйесінің тигізетін
Ең бастысы мемлекеттің саяси және экономикалық жүйесін тереңдете
Мемлекеттік басқарудың бағдарлама нысаны, олардың ауысуы оның қызметіне,әдістері
Мемлекеттік басқару: маңызы, ерекшеліктері.
Мемлекеттік басқаруды тарихи даму кезендеріне орай қарастырып, бағаласақ
Мемлекеттік басқарудың әлуметтік – экономикалыќ , саяаси, этикалыќ
Осы жайлардың басымдық бағыттары Қазақстан Республикасы Президентінің Қазақстан
Негізінде, мемлекеттік басқаруды (басқарушы қызметті) жүзеге асыру атқарушы
Мемлекеттің атқарушы билік органдаын құру мақсаты нарықтық экономиканы
Нарықтық қатынасқа көшуімізге байланысты, мемлекетімізде мемлекетімізде мемлекеттік және
Мемлекеттік басқарудың тағы бір жаңаша көрінісі- қандай салада
Осы басқаруды ұйымдастыру әкімшілік құқық нормалармен реттелетін мемлекеттік
Басқаруды ұйымдастырудың мәні әртүрлі мәселелерді шешуден тұрады. Осы
Салаларды, жүйелерді басқару субъектілерінің арасындағы байланыстарды дұрыс таңдай
Тура басқару кезінде де басқару субъектісі мен объектісінің
Қосарлы бағыну тікелей (тігінен) және көлденең бағынуға негізделген.
Ортақ бағыну бір уақытта бірнеше басқару субъектілерінің екі
Ортақ бағынудың қосарлы бағынудан өзгешелігі, тек тігінен бағыну
Басқаруды ұйымдастыру ісіне заңдар жүйесінің тигізетін ықпалы өте
Заңды күші бар нормативтік – құқықтық актілерге: Қазақстан
Қазіргі өтпелі кезеңде мемлекеттік- басқарушы қызмет жөнінде белгілі
Бүгінде мемлекеттік басқарушы қызметтің мына түрлері жүзеге асырылады:
Мемлекеттік аядағы кәсіпорындар мен мекемелерді басқару;
Мемлекеттік емес аядағы әртүрлі объектілердің атқаратын қызметтерін реттеу;
Республика аумағындағы мемлекеттік бағдарламаларды дайындау және жүзеге асыру;
Мемлекеттік басқару аясындағы жеке және заңды тұлғалардың өз
Басқару және реттеу аяларындағы жұмыстарға мемлекеттік бақылау және
Шаруашылық, әлеуметтік – мәдени және әкімшілік – саяси
Шаруашылық өмірдің құқықтық және ұйымдастырушылықтың негіздерін белгілеу жіне
Құрылымдық бөлімдердің мәртебелері олар туралы ережелермен белгіленеді. Ережелер
Мемлекттік басқарудың бағдарлама нысанасы, олардың ауысуы оның қызметіне,
Қызмет жөніндегі мәселелердің екі аспектісі көрініс табады. Олар:
Алдыңғы қатардағы қызметтерге болжамдау, үйлестіру, реттеу және бақылау
Ммемлекеттік реттеудің дәстүрлі құралдары қатарына салықтар, мемлекеттік тапсырыстар,
Осы саладағы реттелген қатынастардың қатысушыларына сот билігі субъектілері
Тағы бір тұрғыдан алғанда, мемлекеттік реттеу мемлекеттік басқару
1.2 Мемлекет басқарудың басты бағыттары
Мемлекет басының функциясы президенттік институттың мәнін, елдің дамуындағы
Президент функциясының мазмұны ішкі және сыртқы деп бөлінетін
Қазіргі қоғамды Президенттің барлық мемлекеттік қызметі негізгі мақсатқа
Президенттің ішкі фнукциясы – ел басының қоғамның ішкі
Экономикалық функция – ел экономикасы дамуының стратегиялық бағыттарын
Қазіргі таңдағы мемлекеттерде президенттің экономикалық функциясы мынадай бірнеше
Бұл орайда, Президентке мемлекеттік биліктің жоғарғы органдары мен
Франция Президентінің экономикалық фнукциясы да ауқымды: ол Премьер-министр
Финляндия, Шфейцария, Индия, Мексика, Мысыр және басқа елдердің
Президенттің әлеуметтік функциясы және адамның әлеуметтік қорғалуына, мелекеттің
Мемлекет басының осы бағыттағы функциясы, біріншіден, әр түрлі
Мемлекет басының қаржыны бақылау функциясының бір бөлігі жалпымемлекеттік
АҚШ-та арнайы қаржы бақылау органы ретінде Президент тағайындайтын
Францияда барлық мемлекеттік органдардың қаржы тәртібін сақтауына бақылауды
Құқық тәртібін сақтау функциясы президенттің мемлекеттік заңды дәл
Бұл функция, әсіресе, Франция Конституциясында жан-жақты бекітілген, оған
1995 жылы қабылданған Қазақстан Республикасының Конституциясы осы жолды
Президент қызметіндегі экологиялық функция қазіргі кезеңдегі ең бір
Қазіргі таңда көптеген елдерде осы қызметтен туындайтын қоршаған
Мемлекет басының сыртқы функциясы – мемлекеттің өкілеттілігі бойынша
Басқа мемлекеттермен өзара тиімді ынтымақтастықты дамыту функциясы Президенттің
Мемлекеттер арасындағы өзара тиімді ынтымақтастықты дамыту экономика, саясат,
Президенттің ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі және елді сыртқы
Бұл қызмет мемлекеттік әскери доктринаға негізделіп, елдің қорғаныс
Президенттің бұл функциясын атқаруына бірқатар елдерде оның лауазым
Әр алуан елдердегі басқарудың сан түрлі жүйесінің қалыптасуы
Президенттік институт АҚШ-та дүниеге келген. Президент қызметін енгізе
АҚШ конституциясын тудырушылар бір адамның қолына мемлекет басының
Жалпы сайлауда сайланған Президент АҚШ Конгресіне тәуелді
Президент – құрама атқарушы өкіметтің басы, сондықтан да
Президент халықаралық қатынаста ел өкілі болып саналады және
Президенттік басқарудың амирикандық моделінен тұрғандай, Президент ауқымды да
Мемлекет басының қызметі Қазақстан Республикасындағыдай аралас модель бойынша
Қорыта айтқанда, мемлекеттік биліктің барлық жүйесіндегі тұрақтылық пен
2.1 Басқару іс-әрекетін жетілдіру жолдары
Осы заманғы демократиялық, құқықтық және әлеуметтік мемлекеттің міндеті
Көптеген бір ұлттық жіне көп ұлтты қоғамдардың (соның
Бүгінгі дамыған демократиялықелдерде мемлекеттік басқару қызу саяси тартыс
Осы заманғы мемлекетті жіктеу мен сипаттау өлшемдерін зерттеу
Біріншіден, мемлекет сыртқы аренада ұлттық егемендіктің иесі болып,
Үшіншіден, мемлекет қоғамның істерін жария басқарудың субъектілерінің бірі
Осы заманғы дүниеде мемлекеттік басқарудың жеті үлгісі бар
Мемлекеттік басқарудың ұлттық жүйесін жіктеу өлшемі ретінде оларды
Біріншіден, жүйелердің ең қарапайымы – либералдық тұжырымдамаға негізделген
Екінші, мемлекеттік басқарудың неолибералдық тұжырымдамасының либералдық тұжырымдамадан айырмашылығы,
Үшінші, мемлекеттік басқарудың социалистік тұжырымдамасының ерекшелігі – іс
Әлемде қолданылатын төртінші мемлекеттік басқару тұжырымдамасын аралас деп
Мемлекеттік басқарудың бесінші тұжырымдамасы ретінде шетелдік ғылыми ортада
Жаңа мыңжылдыта, жаппай ақпараттандыру, адам ме азаматтың жаратылыстық
Алдағы жаһандасу жағдайында мемлекеттік басқару міндеті мен рөлі
Қазіргі кезде әлемде әртүрлі тұжырымдамалар ғана қолданылып қоймайды,
Мысалы, мемлекеттік басқару органдарының өызметін бағалаған кезде әлемде
Мемлекеттік аппарат қызметіне баға берудегі процестік жол әдетте
Мемлекеттік басқаруға баға берудің жемістілік өлшемі мемлекет салық
Егер мемлекеттік басқару аппаратының қызметкерлер құрамы салық төлеуші
Сонымен, біріншіден, мемлекеттікбасқарудың басты да тұрақты объектісі-сол елдің
Екіншіден, мемлекеттік басқару өз миссиясын іске асыру үшін,
Үшіншіден,мемлекеттік басқару жүйесі жұмысының нәтижелілігі мен тиімділігінің басты
-ел азаматтарының әл-ауқатың ұдайы өсіп отыруы (азаматтар ғұмырының
-елде жеке және заңдық тұлғалардың заңдылықты сақтау деңгейі;
-ұзақ болашаққа ұлтық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің дәрежесі.
Соңғы ондаған жылдар бойында ұдайы зерттеулер жүргізіліп, мемлекеттік
-мемлекеттік басқару (федералдық немесереспубликалық деңгейде);
-жергілікті мемлекеттік басқару (әкімшілік –аумақтық құрылымның жоғарғы
-аумақты өзін-өзі басқару (төменгі әкімшілік-аумақтық бөлініс деңгейінде).
Жергілікті мемлекеттік басқару жүйесі-орталық пен әкімшілік аумақтар
Азаматтардың жергілікті (аумақтық) өзін-өзі басқаруы XYIII ғасырда
Тәуелсіз мемлекеттер Достастығының Парламентарлық Ассамблеяның 1994 жылғы 29
Мемлекеттік басқару жөніндегі сарапшылар басқарудың нормативтік жүйесінің басты
Мемлекеттік басқару жүйесінде қоғам құндылықтарыныңауытқу басқару қызметкерлерінің құындылықбағдарының
Мемлекеттк басқару органдары жүйесіндегі міндет бұлдырлығы мемлекетік басқарудыі
Мемлекет басқарудың жоғарғы нәтижелігі көп жағдайда оның барлық
Мемлекеттік басқарудың демократиялық
Мемлекеттік басқарудың тиімділігін қамтамасыз ету әдістерінің бірі ретінде
кеттік басқарудың кейбір ерекшіліктерін ескеру қажет.
Біріншіден, Қазақстан қоғамның әлемдік қауымдастыққа бірігуі байланысты демократияландыру
Екіншіден, мемлекеттік басқаруды демократияландыру процесі сонымен бірге жаңа
Үшіншіден, мемлекеттік басқаруды демократияландыруды, ең алдымен,
әдістер жүйесі және мемлекеттік басқару билігін монополиясыздандырудың
маңызыды процесі ретінде қарау керек.
Мемлекеттік басқаруды демократияландырудың дербес әдістері деп мына төмендегі
-мемлекеттік басқару қызметінің орталыққа тәуелділігін жою. Бұл әдіс
-мемлекеттік басқару өкілеттілігінің шоғырлануын жою. Яғни, жоғарыдағы органдардан
-мемлекеттік басқару шешімдері қабылдау процесіндегі алқалық бастаманы кеңейту
-мемлекетік басқару органдар қызметіңдегі жариялылық пен ашықтықты кеңейту
-мемлекеттік басқару органдарының азаматты институттар алдында сайланатындығы, есеп
- барлық деңгейдегі мемлекеттік басқару органдарының бағдарламалары мен
Қазіргі кезде біздің елде мемлекеттік басқаруды демократияландыруы процессі
Қазіргі кездегі барлық денгейдегі атқарушы билік органдарды азаматтарды
Қоғамдық тындауды жергілікті жерде келесі мәселелер бойынша өткізуге
2003жылы Мемлекеттік және жергілікті басқару институты мемлекеттік
өкілетті органдар Әкімшілік ережені даярлап
«Сорос- Қазақстан» қорының қаржының көмегімен біздің институттың мамандары
Мемлекеттік басқаруды демократияландыру кезең-кезеңмен жүзеге асатын процесс,бірақта халықты
Сонымен бірге ,әлемдік тәжірибе көрсетіп отырғандай ,мемлекеттік
Қорытынды .
Мен «Басқару іс – әрекетінің өнімділігін көтеру мәселелері»
Біріншіден, мемлекеттік басқарудың әлеуметтік – экономикалық , саяси
Екіншіден,мемлекеттік қызмет айналымдарына сәйкес , экономикалық, әлеуметтік ,
Үшіншіден,Қазақстан қоғамның әлемдік қауымдастыққа бірігуіне байланысты мемлекеттік және
Төртіншіден ,қоғамдық тыңдауды жергілікті жерлерде келесі мәселелер
Бесіншіден ,мемлекеттік басқаруды мемлекеттік органдардың атқарушы-реттеуші қызметін жүзеге
Мемлекеттік басқарудың тағы бір жаңаша көрінісі –қандай салада
Қолданылған әдебиеттер тізімі.
1.Мемлекеттік басқару: маңызы, ерекшіліктері
Ақиқат 2000 №5 44-47 б.Найманбаев С.
2. Жергілікті мемлекеттік басқарудың құқықтық негіздері. Малқұбаев Б
3. Ақиқат. 2001. №11
4. Басқаруіс-әрекетін жетілдіру жолдары. Ақиқат 2003. №1
5.Мемлекеттік басқарудың демографиялыу әдістері.
6.Басқару есебінің қазіргі кездегі теңденсиясы. Жамғанв А. Аханова
8.Мемлекетті басқарудың басты бағыттары. Найманбаев С. Заң 2000
9. Басқару іс-әрекетінің жетілдіру жолдары. Әлімбеков М.
4




Ұқсас жұмыстар

Мемлекет қызметінің маңызды бағыты - адамдардың қоғамдық өмірін басқару
Мемлекетті басқарудың теориялық астары
Басқару іс-әрекетінің өнімділігін көтеру мәселелері
Мемлекеттік басқаруды қамтамасыз ететін құқықтық реттеудің қазіргі жағдайы
Мемлекеттік билікті ұйымдастырудағы Конституцияның рөлі
Жергілікті басқару құрылымының негіздері және қалыптасу заңдылықтарын анықтау
Қазақстаңдағы мемлекеттік басқару жүйесіндегі орталықтаңдыру
Мемлекеттің экономикалық қызметінің маңыздылығы мен өзектілігі
Мемлекет функциясының ішкі функциясы
Мемлекет түсінігі, функциясы