Бекмагамбетов Экономика транспорта



Жоспар
Кіріспе
Негізгі бөлім
«Локомотив-2030» ЖШС филиалы Екібастұз локомотив депосы
«Локомотив-2030» ЖШС-дегі локомотивтік бригадалардың локомотив машинисттер
«Локомотив-2030» ЖШС-нің бөлімшелері арасындағы сайысы
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер тізімі
Кіріспе
Қазіргі кезде Қазақстан теміржол көлігінің реформасына
Жүктерді локомотив қуатын қолдана отырып тасымалдау
Бүгін де жеке тасымалдаушылардың құрылғанын, алғашқы
Реформаға сай болып жатқан өзгерістер «Локомотив-2030»
2. Негізгі бөлім
«Локомотив-2030» ЖШС филиалы Екібастұз локомотив депосы
«Локомотив-2030» ЖШС филиалы Екібастұз локомотив депосының
толық және үзіліссіз, жұмыс істейтін локомотивтермен
бекітілген өндірістік-техникалық көрсеткіштер мен нормативтерді орындау;
техникалық прогресс негізінде өндіріс пен еңбекті
материалдық, еңбектік және қаржылық ресурстарды қатал
Филиалдың негізгі қызметі:
қауіпсіз қозғалысты ұйымдастыру;
қозғалыста брак, аварияларды болдырмау үшін шаралар
локомотивтік парктің техникалық жөнделген түрін және
эксплуатациялық жұмыс көлеміне сай локомотив санын
Негізгі мақсатқа қол жеткізіп, қойылған міндеттерді
бекітілген қозғалыс уақытын бұзбай, поездерді жүргізуінің
локомотив машинисті мен машинист-көмекшілерінің техникалық мектептерінде
еңбек жағдайын жақсарту, жұмыс орындарын ұйымдастыру
материал, жанармай мен электроэнергияны үнемдеуіне байланысты
тасымалдардың өзіндік құнын түсіру, еңбек өнімділігі
құпиялық режимді қамтамассыз ету және коммерциялық
локомотивтік шаруашылықтағы алдағы коллективтер мен новаторлардың
Филиалдың кұрамына Ерейментау, Павлодар, Астана айналым
Филиалдың 8 айлық жұмысы бойынша тонно-км
Тасымалдауда сандық мөлшердің жоспардан кем болып,
Тура сол сияқты, эксплуатациядағы локомотивтердің сапалы
Филиал қызметінің басынан-ақ кәсіпорын бірқатар қиындықтармен
Екібастұз – Павлодар бөлімі бойынша электрификацияға
жолда браксыз жұмыс істеу үшін Екібастұз
Диспетчерлік аппараттың қателігі үшін 2005
локомотивтік бригадалардың жолаушы ретінде жүруі: 6002
локомотивтік бригадалардың жолоушы ретінде кетуін күтуі:
айналым пунктердегі нормадан аса демалуы: 7
екі сағаттан аса явкамен кетуі: 1087
Бұған қоса, №511-Ц «Поездарды тартуына өндірістік
Жекеменшікті локомотивтік құрылым бола отырып, кәсіпорынның
- квалификацияны көтеру системасын жеке түрде
Кәсіпорын жұмысшылардың керекті санына және жұмыс
Квалификацияны көтеру – алынған білімін тереңдету
Қайта дайындау – профессионалдық қызметтің жаңа
- материалдар мен қосалқы бөлшектермен қамтамассыз
2.2 «Локомотив-2030» ЖШС-дегі локомотивтік бригадалардың локомотив
Қандай да болмасын кәсіпорынның беделі оның
1-кесте
2007 жылға арналған «Локомотив-2030» ЖШС-дегі локомотивтік
№ Іс-шара атауы Бір жылға жоспарланған
1 Локомотив бригадалардың локомотив машинисттер мен
Каиров А.Ж.
2 Машинисттердің ішінен таңдап алып, класын
1 класс – 5 адам
2 класс – 10 адам
3 класс – 20 адам 630
Каиров А.Ж.
Нурышев Т.Р.
3 ҚР-ның ККМ-нің №215-1 02.07.2003 бұйрығына
Каиров А.Ж.
Нурышев Т.Р.
4 ТЧ-Екібастұз, ТД-Павлодар, ТД-Ерейментауда «Құрмет тақтасын»
Нурышев Т.Р.
5 500 мың тг. премиясымен «Кварталдың
Каиров А.Ж.
Нурышев Т.Р.
6 Алдыңғы-қатарлы машинисттердің жұмыс тәжірибелерін
Сагимбеков З.Т.
7 Нұсқаушы-машинисттерге персоналды оқытып, дайындап шығарған
Каиров А.Ж.
Нурышев Т.Р.
8 Машинисттерге ҚР территориясындағы санаторийлеріне кәсіпорын
Каиров А.Ж.
9 Қозғалмалы құрам департаментіне теміржол көлігі
Малахов М.И.
ЛЮ кадр
Сагимбеков З.Т.
10 Қозғалмалы құрам департаментіне жаңадан «Теміржол
Нурышев Т.Р.
ЛЮ кадр
Сагимбеков З.Т.
11 Жоспарланған қаржы құралдарының соммасы 58948
«Локомотив-2030» ЖШС-нің бөлімшелері арасындағы сайысы
Жалпы жағдай
Сайыстың болмысы локомотивтер машинистері мамандықтарының мәртебесін
Сайыстың өткізудің тәртібі
Сайыстың шарттарын өңдеуді «Локомотив – 2030»
Сайыстың жеңімпазын №1 қосымшаға қатысты анықтайтын
Жоспарлау-экономикалық бөлімі ай сайын балдар бойынша
Сайыстың қорытындылары «Локомотив – 2030» ЖШС
Сайыс екі бағытта жүргізіледі:
«Кварталдың жеңімпазы» (оған Екібастұз депосы кірмейді)
«Алыңғы қатарлы колонна» (барлық үш депоның
Жеңімпаздар бірінен-бірісіне ауысып отыратын вымпелдерімен марапатталады:
«Квартал жеңімпазы» - 500 000 теңге;
Электротартқыштағы «алдыңғы қатарлы колонна» - 210000
Жылулықтартқыштағы «алдыңғы қатарлы колонна» - 90000
Сыйақы депоның ішінде және жеңімпаз болған
Сыйақыны бөлу кезінде нұсқаушы-машинисттердің жұмыстары есепке
«Квартал жеңімпазы» атты 500 000 теңге
негізгі депо – жеті нұсқаушы-машинисттерге (35000
Ерейментау айналым депосы – сегіз нұсқаушы-машинисттерге
Павлодар айналым депосы – үш нұсқаушы-машинисттерге
«Алдыңғы қатарлы колонна» атты 210000 теңге
Квартал ағымында жылулық-тартқыштағы «Алдыңғы-қатарлы колонна» жеңімпазын
Қорытынды
Жоғарыда айтып кеткенімдей «теміржол көлігінің реформалаудың
Өндірістік практиканы өткен кезде жоспарлау-экономикалық бөлімнің
Қорытындылап айтқанда, қандай да болмасын кәсіпорында
Қолданылған әдебиеттер тізімі
«Экономика и организация планирования локомотивного хозяйства»,
«Экономика и организация, управление локомотивного хозяйства»,
Атамкулов, Жангасин «Экономика ж/д транспорта»
«Транспортная стратегия до 2015 г.»
Бекмагамбетов «Экономика транспорта»
Е.Д.Атамкулов, К.К.Жангаскин. Железнодорожный транспорт Казахстана, реструктуризация
Экономика железнодорожного транспорта. Под ред. Н.П.Терешиной,
№464 – 30.07.2007 ««Локомотив – 2030»
3





Ұқсас жұмыстар

«Локомотив-2030» ЖШС-дегі локомотивтік бригадалардың локомотив машинисттер мен нұсқаушы-машинисттердің беделін көтеру іс шаралары
Автомобиль көлігінің техникалық құралдарының сипаттамасы
Көліктегі сервистік қызметті жетілдіру
Автокөлік логистикасының техникалық сенімділігін тиімдендірілуінің жетілдіру жолдары
Өскемен қаласының атмосфералық ауасына автокөліктерден бөлінетін газдардың тигізетін әсеріне баға беру
Кәсіпорындағы логистикалық процестерді жетілдіру ( БП Жамбыл бөлімшесінің мысалында)
Халықаралық әуе тасымалдары
Қалалар атмосферасының экологиялық мәселелері
Аймақтарда автокөлікпен тасымалдауды ұйымдастыру мен басқаруды жетілдірудің тәжірибелік негіздері
Экономикадағы көлік саласы