Сынып ұжымын ұйымдастыру
Мектептегі т?рбие ж?мысын ?йымдастыруда сынып жетекшісіні? ролі
Мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастыруда сынып жетекші
сінің ролі
Home
OFFICE
48
Мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастыруда сынып жетекшісінің рөлі
ЖОСПАР:
КІРІСПЕ
І тарау. Сынып жетекшісі жұмысының мазмұны.
1.1. Сынып жетекшісінің қызметі.
1.2. Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы және оның мақсатын анықтауы.
ІІ тарау. Сынып жетекшісінің ұйымдастырушылық қызметі.
2.1. Сынып жетекшісінің оқушыларды танып-білу жолдары.
2.2. Сынып жетекшісінің тәрбие жоспары.
2.3. Сынып оқушыларының өзін-өзі басқару ұйымдары және оны ұйымдастыру.
ІІІ тарау. Сынып жетекшісінің оқу-тәрбие үрдісіндегі жұмысының маңыздылығы
3.1. Сынып жетекшісінің мектеп әкімшілігі және пән мұғалімдерімен жұмысының
3.2.Сыныптағы оқу-тәрбие жұмысы нәтижесінің талдауы.
Қорытынды.
Пайдаланылған әдебиеттер
КІРІСПЕ
Мектеп өмірінде мұғалім – басты тұлға. Мектеп мұғалімі балаларды
Олай болса, сыныпта оқушылардың оқу-тәрбие әрекетін ұйымдастыру, тәрбиелік шаралардың
Ол өзіне қатысты сыныпта оқушылар ұжымын ұйымдастыра отырып, осыған
Сынып жетекшісі жұмысының негізгі мақсаты – мектеп оқушыларын қоғамның
Зерттеу мақсаты:
Мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастыруда сынып жетекшісі жұмысының негізгі міндеттерін
Зерттеу болжамы:
Егер сынып жетекшісі тәрбие жұмысының әдістемесін толық меңгерген, өз
Зерттеу міндеті:
Оқу-тәрбие жұмысындағы сынып жетекшісі қызметінің мазмұнын, міндетін және мақсаттарын
І тарау. Сынып жетекшісі жұмысының мазмұны
1.1. Сынып жетекшісінің қызметі
Мұғалім, белгілі бір сыныпқа балалар ұжымының жетекшісі ретінде тағайындалып,
1. Педагогикалық және әлеуметтік-гуманитарлық. Оның бұл қызметі балаға барлық
2. Ұйымдастырушылық қызметі. Тәрбие процесін ұйымдастыру. Балалардың орынды талап-тілектерін
3. Оқушылардың жалпы әрекетін басқару. Оған: нақтамалық, мақсат қоюшылық,
Нақтамалық қызметі сыныпта оқу-тәрбие процесін нәтижелі ұйымдастыру үшін, оның
Сынып жетекшісі осындай жұмыстарды атқару барысында, біріншіден, өзінің педагогикалық
Тәрбие жұмысының мақсаты баланың жеке тұлғасының даму процесін басқару
Жоспарлау – бұл сынып жетекшісінің педагогикалық және сынып ұжымының
Тұлғаны тәрбиелеуде оның ертеңгі қуаныш күнін, болашағын болжау, оны
А.С.Макаренко адамдағы жақсы қасиет әркезде оны жобалау арқылы келетіндігіне
Сынып жетекшісінің оқушылардың оқу және тәрбие процесіне бақылау жүргізіп
Сынып жетекшісінің жоғарыда көрсетілген қызметі оның педагогикалық әрекетінің мазмұнын
1.2. Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы және оның мақсатын анықтауы
Тәрбиенің қоғамдағы жалпы қызметі, біріншіден, ұрпақтан-ұрпаққа әлеуметтік тәжірибе мен
Сынып жетекшісі мектеп мұғалімдерінің оқушыларға тәрбиелік ықпалын үйлестіріп, олардың
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бірыңғай ұйымдастырушылық және педагогикалық міндеттерді
1. Оқушыға тікелей ықпал жасау:
- оның дара даму ерекшелігін, қызығушылығын, қоршаған ортасын танып
- тәрбие ықпалын алдын ала болжау, жобалау;
- жеке дара және ұжымдық жұмыста тәрбие формалары мен
- тәрбие ықпалының нәтижесіне талдау жүргізу.
2. Тәрбиелеу ортасына жағдай тудыру:
- оқушылар ұжымын қалыптастыру;
- онда жағымды көңіл-күйді қалыптастыру;
- оқушыларды әлеуметтік әрекетке қатыстыру;
- оқушылардың өзін-өзі басқаруын дамыту.
3. Баланың әлеуметтік қатынасына ықпал етеін әртүрлі субъектілерге көмектесу,
- отбасына әлеуметтік қолдау көрсету;
- мұғалімдер ұжымының өзара педагогикалық әрекетіне қолдау көрсету;
- бұқаралық ақпарат құралдарының балаға ықпалын бақылау;
- мектептен тыс тәрбие мекемелерімен өзара бірлескен іс-қимыл жасау.
Педагогика ғылымында тәрбие жұмысының мақсатын анықтау негізгі мәселенің бірі.
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысын жоспарлау барысында әр түрлі мақсаттар
А) мақсатты ұсыну және оны негіздеуді;
Ә) оны жүзеге асырудың жолын қарастыруды;
Б) қол жеткізетін нәтижені алдын ала жобалауды бірінші кезекте
Мұғалімдер мен оқушылардың өзара әрекетінің сипаты, сонымен бірге мақсатың
Сынып жетекшісінің мақсат қоюшылық қызметі негізінен 4 кезеңнен тұрады:
1. Педагогикалық процесті алдын-ала болжау.
2. Өткен оқу жылы қорытындысының нәтижесіне талдау жасау.
3. Тәрбиенің мүмкіндіктерін жобалау.
4. Мақсатты анықтауда пән мұғалімдері мен оқушылар және ата-аналардың
Тәрбие жұмысын ұйымдастыруда анықталып отырған мақсаттың нәтижелі болуын қамтамасыз
Оқушылардың тәрбие жұмысының мақсатын анықтап, белгілеу жұмысына тікелей қатысуы,
Тәрбие жұмысының мақсатын анықтау барысында, оның педагогикалық міндеттері де
1. Тәрбиенің жалпы мақсаты қандай боп белгіленді.
2. Сынып ұжымы мен мектеп және тұрғылықты жердің қандай
3. Мектеп немесе сынып жағдайында өткен оқу жылында қандай
4. Сынып ұжымының әрекеті қандай міндеттерге айрықша жауап берді.
5. Қойылып отырған мақсатты жүзеге асырудың педагогикалық мүмкіндіктері қандай.
6. Сынып ұжымының жақын қашықтықтағы міндеттерді шешуге даярлық дәрежесі
Міне, осындай мәселелерге дұрыс жауап берген жаұжымы мен мектеп
3. Мектеп немесе сынып жағдайында өткен оқу жылында қандай
4. Сынып ұжымының әрекеті қандай міндеттерге айрықша жауап берді.
5. Қойылып отырған мақсатты жүзеге асырудың педагогикалық мүмкіндіктері қандай.
6. Сынып ұжымының жақын қашықтықтағы міндеттерді шешуге даярлық дәрежесі
Міне, осындай мәселелерге дұрыс жауап берген жағдайда ғана оның
ІІ тарау. Сынып жетекшісінің ұйымдастырушылық қызметі
2.1. Сынып жетекшісінің оқушыларды танып-білу жолдары
Бүгінгі ақиқат өмірдегі қарқынды реформалау жағдайы мектеп мұғалімдерінің оқушының
Екіншіден, қоғамның бүгінгі жаңа сипатқа ие болу жағдайында өмір
Сондықтан, қазіргі мектеп мұғалімінің қоржынында оқушының жеке тұлғасы және
Сынып жетекшісін әдетте мектеп басшысы немесе мектептің педагогикалық кеңесі
Жаңа жағдайдағы оқушылар тобын, жан-жақты үйлесімді дамыған оқушылар ұжымына
К.Д.Ушинский: «Егер педагог адамды барлық жағынан тәрбиелегісі келсе, онда
Н.К.Крупская: «Педагогтар педагогиканың негізгі ережесін жиі ұмыта береді: баланы
Сыныпты тұңғыш рет қабылдай отырып, оның жетекшісі оқушыларға жақсы
Сыныпты жаңадан қабылдап алғаннан кейін, оның жетекшісі зерттеуді оқушылардың
Оқушының жеке басын танып білуге, оның оқу әрекеті мен
Оқушыларға нәтижелі тәрбие беру ісі тек оқу әрекетін дұрыс
Зерттеуді жүйелі ұйымдастыру барысында пән мұғалімдері мен оқушылардың ата-аналарымен
Сынып жетекшісінің өз оқушыларының үй жағдайларымен танысуы, сонымен бірге
Ендігі кезекте зерттеу жұмысын мектеп жағдайында әртүрлі тәсілдерді қолдану
Зерттеудің нәтижелерін қорытындылау барысында оқушылардың әрқайсысына жеке дара психологиялық
Оқушының жеке басын және сынып ұжымын танып білуге арналған
Зерттеу жұмысын ұйымдастыруға байланысты қандай педагогикалық талаптар қалыптасқан:
1. Зерттеуді бастамастан бұрын, ең алдымен оның мақсатын анықтау.
2. Зерттеу барысында оның жоспары құрылып, жүйелігін қамтамасыз ету.
3. Зерттеуді оқушының өмірі мен түрлі әрекетінің табиғи жағдайында
4. Зерттеу жұмыстарының барысында нысананың жариялығын болдырмау.
5. Зерттеу жұмысын ұйымдастыру мен нәтижесінің объективтік жағдайларын қамтамасыз
6. Зерттеу барысында оқушының жеке басының міне-құлық ерекшеліктерін жан-жақты
7. Зерттеу барысында жазба және талдау жұмыстарын үнемі атқару.
8. Зерттеу жұмыстарының нәтижесіне қорытынды жасау, оқушыларға психологиялық мінездеме
Зерттеу жұмыстары барысында аталған талаптардың орындалуын қадағалау, оны нәтижелі
2.2. Сынып жетекшісінің тәрбие жоспары
Сынып жетекшісінің тәрбие жоспары – міндетті педагогикалық құжат. Жоспар
Жоспар – тәрбие жұмысының айнасы. Ол сынып жетекшісі мен
Жоспар – ұжымдық еңбектің жемісі. Сынып жетекшісі тәрбие жұмысын
Сынып жетекшісі мектептегі оқу-тәрбие үрдісін жоспарлау барысында оқушылармен қарым-қатынас
Бұл күнде баланы сырттай билеп, бәрін де ол үшін
Тәрбие жұмысын жоспарлау оқушылар ұжымының бүгінін ойлауға, ертеңінің негізін
Мектептегі сынып жетекшілерінің тәжірибесінде оқушылардың қабілеті мен қызығуын, жеке
Жоспарлауда тәрбиенің жүйелілік және бірізділік ұстанымдары да барлық жағдайда
Тәрбие жоспары – сынып жетекшісінің шығармашылық зертханасы. Олай дейтініміз,
Жоспар жарты жылға немесе тоқсанға арнап жасалынады. Тәжірибелі сынып
Мектеп тәжірибесінде бүгінгі күні тәрбие жоспарының түрлері көп. Олардың
Мектептегі қолданылып жүрген және ғылыми педагогикалық әдебиеттер мен журналдарда
Жоспардың бұл түрі сынып жетекшісіне тәрбие үрдісінде оқушылардың, пән
Тәрбие жоспарының үлгісі
1. Сынып жайлы мәлімет: сынып, сынып белсенділері, балалардың тәртібі,
2. Өткен оқу жылына сай атқарылған тәрбиелік шаралардың нәтижесіне
3. Жаңа оқу жылына белгіленген тәрбие жұмысының мақсаты мен
4. Сынып жайлы мәлімет, өткен оқу жылында атқарылған тәрбие
Негізгі бөлімдер Апта аралығын көрсету
Тәрбиелік шаралардың мазмұны Формасы мен тәсілі Мерзімі, уақыты Жауапты
1. Сынып ұжымын ұйымдастыру
2. Оқушылардың өзін-өзі басқару ұйымдары және балалардың бірлестіктері мен
3. пән мұғалімдері және мектеп әкімшіліктерімен байланыс
4. Отбасы және жұртшылықпен жұмыс
5. Жеке оқушымен жұмыс
1. Сынып ұжымын ұйымдастыру: (формасы – сынып сағаты), тақырыптық
2. Бұл бағытта сыныпқа қатысты ұйымдастыру шаралары белгіленеді (ұйымдастыру
3. Сол сыныпта істейтін барлық пән мұғалімдері, пәндік үйірмелерінің
4. Отбасы және жұртшылықпен жұмыс: оқушылардың ата-аналарымен байланыс орнату,
5. Жеке оқушымен жұмыс: бұл бөлімде сыныптағы кейбір оқушының
2.3. Сынып оқушыларының өзін-өзі басқару ұйымдары және оны ұйымдастыру
Оқушылардың өзін-өзі басқаруы – олардың мектеп жағдайындағы өмірлерін ұйымдастырудың
Оқушылардың өзін-өзі басқаруын дамыту сынып ұжымын басқару жүйесінен өзін-өзі
Олай болса, оқушылардың өзін-өзі басқаруы – қоғамдық маңызы бар
- оқушылар ұжымының белгілі бір мәселеге қатысты өз алдына
- дербестігін дамыту мүмкіндігінің болуы;
- сынып ұжымының өмірін педагогикалық тұрғыдан демократиялық жолмен ұйымдастыру
- ұжымның әрбір мүшесінің оқушылардың сынып, мектеп және қоғамдық
Бұдан шығатын қорытынды ретінде, өзін-өзі басқарудың шартты түрде алынған
-«өзіміз шараны ойластырамыз»;
-«өзіміз жоспарлап, өзіміз оны атқарамыз»;
-«өзіміз қортынды жасаймыз» қағидаларын жатқызуға болады.
Тәрбиенің гуманистік сипатында оқушылардың өзін-өзі басқару жүйесін құру және
Өзін-өзі басқарудағы ерекшелік, оның кейбір мүшелерінің белсенділік әрекетінің болуымен
Өзін-өзі басқару ұйымының құрылымы негізінен 3 кезеңнен тұрады.
1. Сынып жағдайында өзін-өзі басқару: оқу, еңбек, көпшілік-мәдени, спорт
2. Мектеп оқушыларының өзін-өзі басқаруы. Мұнда әрбір сыныптың өзін-өзі
3. Мектеп жағдайында тең төрағалық басқару жүйесі арқылы атқарылады.
Мектеп және оқушылар өмірін басқарудың мұндай жүйесі қоғамды демократия
Бүгінде оқушылардың өзін-өзі басқаруды дамытуда белсенділерді даярлау міндеті өзекті
Оқушылар ұжымындағы өзін-өзі басқаруды дамыту үлгісін шартты түрде былай
1. Әрекеттің мақсатын анықтау.
2. Ұжым болып мақсатты белгілеу.
3. Басқару мәселесін қою.
4. Шешімді ұжым болып талқылау.
5.Шешімді қабылдау.
6. Шешімді жүзеге асыру.
7. Ұжым болып нәтижесін қорытындылау.
Өзін-өзі басқару процесінің қозғаушы күші – ондағы мотивтің болуы.
ІІІ тарау. Сынып жетекшісінің оқу-тәрбие үрдісіндегі жұмысының маңыздылығы
3.1. Сынып жетекшісінің мектеп әкімшілігі және пән мұғалімдерімен жұмысының
Сынып жетекшісі мектеп жағдайында оқушылардың оқу-тәрбие жұмысына қатысты міндеттерді
Кезінде, А.С.Макаренко өз тәжірибесіне сүйене отыра, бірде-бір тәрбиешінің жеке
Осы орайда сынып жетекшісі оқушылардың күнделікті мектептегі өмірі мен
Мектеп әкімшілігі педагогикалық кеңестің бекіткен жоспары бойынша жұмыс істейді.
Сынып жетекшісі мен пән мұғалімдері арасындағы өзара байланыстың қандай
Сынып жетекшісі және пән мұғалімдері сыныптағы педагогикалық процестің тұтастығын,
- сол сыныптағы пән мұғалімдерінің дара ерекшеліктерін, олардың балалармен
- мұғалімдердің педагогикалық әрекетінің, балармен қарым-қатынасының ерекшеліктерін танып білу;
- мұғалімдер мен сыныптағы оқушылардың, мұғалімдер мен ата-аналардың өзара
- педагогикалық әрекеттің жалпы мақсатын анықтап, оған қол жеткізуде
- мұғалімдердің балалар және ата-аналармен тәрбие жұмыстарын ұйымдастырудағы мүмкіндіктерін
Сынып жетекшісі мен пән мұғалімдерінің өзара байланысының негізіне:
-балалар, олардың өзара қарым-қатынасы, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және оның
-күрделі мәселелерді шешуде өзара көмек, өзара қолдау көрсету;
-сыныптың және әрбір оқушының нәтижелі жұмыс істеуіне мүдделі болу;
-педагогикалық мәселелерді шешудің жолдарын бірлесе қарастыру, сыныптың алдына қойылған
-атқарылған шаралардың нәтижесін бірлесе талдау;
-сынып ұжымымен немесе жекелеген оқушымен болашақта атқаратын жұмыстарын бірлесе
Сынып жетекшісі мұғалімдердің оқушылар ұжымымен жұмысындағы жалпы мақсат пен
Кейбір балалардың оқу қабілеттерін анықтап бағалауды олардың ата-аналарымен және
Бір жағдайда, сынып жетекшісі балалар жайында мұғалімдерден, ата-аналарынан және
Сынып жетекшісі пән мұғалімдерін балалардың даму қозғалысымен, олардағы жетістіктер
Әсіресе, пән мұғалімдерін сыныптағы тәрбие жұмысының мақсатын анықтап, соған
1. Сыныпта қандай мәселе бірінші кезекте шешімін табуы керек
2. Бұл мәселені шешуде қандай шараны ұйымдастыру қажет
3. Сіздің қатысуыңызбен қандай шара немесе жұмыс формасын ұйымдастыру
4. Сіздің пән бойынша оқушылармен қандай сабақтан тыс жұмысты
5. Ата-аналармен қандай мәселені кеңесу керек деп ойлайсыз?
Сынып жетекшісі бұл сұрақтардың жауабына қатысты материалдарды ұжымдық жоспарлау
Мұндай жұмыстардың әрбір кезеңінде оның нәтижесіне бірлесіп талдау, қорытынды
Сынып жетекшісі және пән мұғалімдері сыныпқа қатысты өзара бірлескен
Сынып жетекшісі пән мұғалімдерін оқушылардың ата-аналарымен де бірлесе жұмыс
Осындай жұмысқа қатысты шартты түрде алынған ата-аналар жиналысының үлгісін
*Бірінші тоқсандағы оқу жұмысының қорытындысына арналған оқушылар, ата-аналар және
Күні, айы, жылы
Мақсаты: оқушылардың бірінші тоқсандағы оқу жұмысының нәтижесін арттыруда олардың
Дайындық жұмыстары.
1. Оқушылардың бірінші тоқсандағы оқу жұмыстарының нәтижесіне талдау жасау.
2. Оқушыларға анонимдік тұрғыда сауалнама сұрақтарын жүргізу.
3. Пән мұғалімдерімен әңгімелесу.
4. Қаралып отырған мәселені талқылауға қатысты оқушылар тобын дайындау.
Өту барысы.
1. Сынып жетекшісінің кіріспе сөзі.
2. Сыныптағы оқушылардың бірінші тоқсан бойынша оқу жұмыстарының нәтижесіне
3. Оқушылармен қаралып отырған мәселеге сай ортақ пікірді қалыптастыруға
- оқу жұмысының нәтижесіне сіздің көзқарасыңыз қандай?
- оқуда жақсы нәтижеге қол жеткізуде нендей нәрсе кедергі
-сыныпта оқу жұмысының сапасын арттыруды қалай ұйымдастыруға болады?
4. Оқушылардың сауалнама сұрақтарына берген жауаптарын талқылау.
5. Алдын-ала дайындаған оқушылардың жұмыс тобының пікірін тыңдау.
6. Пән мұғалімдері мен ата-аналар пікірін тыңдау.
7. Жиналыстың шешімін әзірлеу тобын тыңдау.
8. Шешім қабылдау.
Сынып жетекшісінің және мұғалімдерінің өзара әрекетінің бір формасы педагогикалық
Мұғалімдер оқушыларды бақылау нәтижесін талдай отыра, мәліметтермен алмасады, туындаған
Сынып жетекшісі мен пән мұғалімдері қоян-қолтық жұмыс істеген жағдайда
Сынып жетекшісі пән мұғалімдерінің сабағына кіргенде, тек оқушыларды бақылаумен
Сынып жетекшісі өзі жетекшілік ететін сыныптағы барлық пән мұғалімдерінің
Мектеп өмірінде мынандай жағдайлар да жиі кездеседі. Кейбір мұғалімдер
Осыдан кейін, сынып жетекшісі сабақ аяқталысымен оқушыларды қалдырады да,
Әрине, сынып жетекшісі мұғалімдердің ескертпелеріне құлақ аспауға құқы жоқ.
Керісінше, сынып жетекшісі мұғалімдерден түскен шағым бойынша ізінше сыныпқа
Ол үшін, сынып жетекшісі мұғаліммен кең түрде әңгімелесіп, оған
Сонымен қатар пән мұғалімдерімен жеке-дара әңгіме өткізіп отыруда кейбір
Қорыта айтқанда, сынып жетекшісінің пән мұғалімдерімен бала тәрбиесінде өзара
3.2.Сыныптағы оқу-тәрбие жұмысы нәтижесінің талдауы.
Бұл сынып жетекшісі жұмысының ішіндегі ең күрделі кезеңі. Себебі,
Талдау жұмысының мақсаты – оқу жылының соңында сынып көлемінде
Оқу жылының қорытындысына талдау жүргізу негізінен бір жыл бойы
Оқу жылында атқарылатын жұмыстарға қатысты басқа да мәліметтерге және
Дегенмен де оқу жылының нәтижесіне кең көлемде талдау жүргізудің
1. Жалпы сынып ұжымының өміріне талдау жасау (Оқу-тәрбие жұмыстары).
2. Сынып жұмысындағы кейбір негізгі мәселелерді талдау (Қоғамдық-пайдалы әрекеттері.
.
3. Жеке оқушымен жұмыс нәтижесін талдау.
Жоғарыда көрсетілген бөлімдерге сәйкес, талдауға қатысты мәселелер оқу жылының
Ата-аналардың қорытынды жиналысында:
- биылғы оқу жылында қандай жаңа оң нәтижеге қол
- пән мұғалімдері, ата-аналар және мектеп әкімшілігі қандай мәселелермен
- сынып жетекшісінің оқушылармен және ата-аналармен жұмысында қандай нәтиже
- келесі оқу жылын қалай ұйымдастыру лайықты деп ойлайсыз?
Осындай жұмыстарды атқару барысында қажетті материалдарды жинау және оған
Міне, осындай талдау жұмыстарын атқару үшін уақыт тапшылығымен санаспай,
Сынып жетекшісінің оқу жылының қорытындысына талдау жүргізуді ұйымдастыру жұмыстарының
1.Талдау жұмыстарының мазмұны мен формасын белгілеу үшін оқушылар және
2. Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысының нәтижесін анықтау үшін «срез»
3. Сынып ұжымымен талдау жұмысының әдістемесін ойластыру.
4. Сынып жұмысының қорытындылауға сай оқушылардың пікірін ескере отыра,
5. Оқушылардың және ата-аналармен, пән мұғалімдерімен бірлесе отыра ұжымдық
6. Талдау жұмыстарының материалдарын өңдеу (сараптау, кесте, сызбалар сызу).
7. Оқушылар және ата-аналар белсенділерімен талдау жұмысының нәтижесін жазбаша
8. Талдау жұмысының қорытындысын мектеп әкімшілігінің тәрбие жөніндегі орынбасарына
Әрине, мұндай жұмыстарды атқару сынып жетекшісінен шыдамдылық пен төзімділікті,
Бүгінде мектеп тәжірибесінде қолданып жүрген талдау жұмысының әр түрі
Сынып жетекшісінің оқу жылына талдау жұмыстарының шартты түрде алынған
І. Сыныптағы педагогикалық жұмысты талдаудың жалпы нәтижесі.
1.1. Оқушылардың тәрбиелік және әлеуметтік өзгеру сапасы (әлеуметтік маңызы
1.2. Оқушылар ұжымының даму деңгейі, ұжымдағы оқушылардың, мұғалімдер мен
1.3. Педагогикалық тәсілдерді қолдану нәтижесі.
ІІ. Сынып алдында қойылған міндеттердің орындалуына талдау.
2.1. Бүгінгі күн тұрғысында өткен оқу жылындағы міндеттердің дұрыстығы,
2.2. Оқу жылының ішінде қандай міндеттер нәтижелі атқарылды? Оның
2.3. Қандай міндеттер орындалмады және оның себебі?
Олай болса, сынып жетекшісі педагогикалық процестің нәтижесін талдау барысында
-сынып ұжымы мен өзінің педагогикалық әрекетінің нәтижесін;
- сыныптағы атқарылған педагогикалық жұмыстың мақсатқа сәйкестілігін;
- нәтижеге қол жеткізудің факторларын, қозғаушы күштерін, себептерін;
-пайдаланылған педагогикалық құралдарының нәтижелілігін және сынып жұмысының нәтижесіне олардың
-педагогикалық әрекеттің жетістіктері және кемшіліктерін, олардың себебін;
-пайдаланбай қалған мүмкіндіктер мен педагогикалық құралдарын, болашақта сынып жұмысын
Сынып жетекшісінің күнделік дәптері
Бұл сынып жетекшісі жұмысының есебін жүргізудің маңызды және қажетті
А.С.Макаренко мұғалімнің тәрбие жоспарына сай күнделік жүргізу қажеттілігіне ерекше
Cынып жетекшісінің күнделігі сол сыныптың шежіресі іспеттес. Онда жалпы
Оқу жылының соңында сынып жетекшісі мектеп әкімшілігіне сыныпта атқарылған
1-бет;
Мектеп директоры
«Бекітілді»
«Келісемін»
Тәрбие жөніндегі орынбасары
Мерзімі
Сынып жетекшісінің аты-жөні
Сынып
2-бет;
Қоңырау кестесі
Сынып сабағының кестесі
3-бет;
Оқушылардың тізімі
№
Оқушының аты-жөні, туған жылы
Жынысы
Ұлты
Қоғамдық жұмыстары
Оқушының денсаулығы
4-бет;
Ата-аналары туралы мағлұмат
Қ.с.
Ата-ананың аты-жөні
Атқаратын қызметі Мекен-жайы Телефон Анасы Әкесі Анасының мамандығы Әкесінің
Жоғары білімді Арнаулы орта білімді Жоғары білімді Арнаулы орта
5-бет;
« » сыныбының тоқсандық
Қ.с.
Пән аттары
Оқушының
аты-жөні Қазақ тілі Әдебиет Орыс тілі Әдебиет
6-бет;
Көп балалы отбасы туралы мағлұмат
№ Ата-ананың аты-жөні Отбасындағы балалар саны Қандай көмек қажет
7-бет: Ата-ана комитетінің құрылымы.
8-бет: Сынып ұжымына жалпы мінездеме.
9-бет: Өткен оқу жылындағы атқарылған тәрбие жұмысына педагогикалық-психологиялық талдау.
10-бет: Биылғы оқу жылының мақсат-міндеттері.
11-бет: Тәрбие жұмысының жоспары.
12-бет: Тәрбие жоспарына сай сыныпта атқарылған жұмыстарға педагогикалық-психологиялық талдау
- оқу жылының соңында сынып көлемінде атқарылған жұмыстарға жалпы
- оқушыларға жалпы психологиялық мінездеме;
Қорытынды
Сонымен, сынып жетекшісінің оқу-тәрбие жұмысындағы атқаратын міндеті сан алуан.
Сынып жетекшісінің негізгі міндеттері - сыныптағы оқушылардың
Сынып жетекшісі сыныптағы пән мұғалімдері мен мектеп әкімшілігінің және
Бүгінде сынып жетекшілері өздерінің педагогикалық қызметінің көлемінің тым ұлғайып
Дұрыс тәрбие – балаға өмір бойы азық. Сол дұрыс
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
1. Болдырев Н.И.Класс жетекшісі. –А.:Мектеп,1980.
2. Ақназаров Б.Класс жетекшісі. –А.:Мектеп,1973.
3. Ілиясова А.Н. Класс жетекшісінің жүргізетін тәрбие жұмысының жүйесі.
4. Капралов Р. Класс жетекшісініңжұмысы. –А.,1983
5. Маленкова Л.И. Теория и методика воспитания. Учебное пособие.
6. Коротов В.М. Самоуправление школьников. –М.,6.6.
7. Амантурин Ш. Мұғалім және оқу-тәрбие жұмысы. –А.,1978.
8. Бодина Е. Воспитание школьников.//Классный руководитель,
5-6/1966,2/1997.
9. Аникеева Н.П. Психологический климат в коллективе. –М.,1989.
10. ӘбенбаевС.Ш. Тәрбие теориясы мен әдістемесі. –А.:2004.
МАЗМҰНЫ:
КІРІСПЕ...............................................................................................................3
І тарау. Сынып жетекшісі жұмысының мазмұны
1.1. Сынып жетекшісінің қызметі.....................................................................5
1.2. Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы және оның мақсатын
анықтауы.............................................................................................................7
ІІ тарау. Сынып жетекшісінің ұйымдастырушылық қызметі
2.1. Сынып жетекшісінің оқушыларды танып-білу жолдары......................11
2.2. Сынып жетекшісінің тәрбие жоспары......................................................14
2.3. Сынып оқушыларының өзін-өзі басқару ұйымдары және оны ұйымдастыру......................................................................................................19
ІІІ тарау. Сынып жетекшісінің оқу-тәрбие үрдісіндегі жұмысының маңыздылығы
3.1. Сынып жетекшісінің мектеп әкімшілігі және пән мұғалімдерімен жұмысының
3.2.Сыныптағы оқу-тәрбие жұмысы нәтижесінің талдауы...........................30
Қорытынды........................................................................................................39
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі....................................................................40
Сынып ұжымын ұйымдастыру
Оқушылар ұжымы арқылы жеке тұлғаны қалыптастыру жолдары
Сынып жетекшісіның оқу-тәрбие процесіндегі міндеттері мен жұмыс жүйесі
Ұжымның даму перспективалары
Оқушылар ұжымының негізгі әрекеті оқу
Оқушылар ұжымы балаларды ұйымшылдыққа тәрбиелеудің маңызды құралы
Сынып жетекшісі жұмысының мазмұны
Сынып ұжымымен тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістемесі
Бастауыш мектептегі тәрбие процесі
Мектеп оқушыларын қоғамның белсенді және саналы азаматы етіп тәрбиелеуге барынша ықпал жасау