Шағын бизнес субъектілеріне арналған арнаулы салық режимі




МАЗМҰНЫ
КIРIСПЕ
1 тарау. Шағын және орта бизнестің дамуының экономикалық
1.1. Бизнес ұғымы, мәнi және экономикалық мазмұны
1.2. Бизнес түрлерi мен олардың ерекшелiктерi
1.3. Қазақстан Республикасында iскерлiктi ұйымдастырудың
ұйымдық формалары.
2 тарау Шағын бизнес субъектілеріне салық салу
2.1. Шағын бизнес субъектілеріне арналған арнаулы салық режимі
2.2 Шағын бизнес субъектілеріне салынатын салықты есептеу әдісі
2.3 Шағын бизнес субъектілеріне салынатын салықтардың салық кезеңі
3 тарау . Шағын және орта бизнестi қолдау
3.1. Шағын және орта бизнестi қолдау мен дамытуды
3.2. Шағын және орта бизнес тиімділігін бағалау
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Кіріспе
Салық - өркениет үшін төленетін төлем. Оның қандай
Салықтан жалтарғаның халықтан жалтарғаның болып шығатынын да түсіну
Салық салынатын база жасау жөніндегі қорытынды жұмыстарға
Бұдан кейінгі тұрған мәселе қатаң бақылау орнату. Ондай
Салықтар нарықтық экономиканы реттеудің ең тиімді нысаны болып
Зерттеудің мақсаты. Қазақстан Республикасының Үкіметі 1995 жылдың басында
Қазақстан Республикасы Президентінің 1995 жылғы сәуірдің 24-індеті заң
Салықтардың, оларды төлеушілердің, салықтарды алу әдістерінің, салық жеңілдіктерінің
Нарықтық экономика – бұл ең алдымен еркiн
Бизнес – бiр жақты анықтауға бағынбайтын, барынша
Американдық экономист Й.Шумпетер бизнестi өндiрiстiң төртiншi факторы
Осыдан көрiп отырғанымыздай, (бизнес( терминiнiң
Ең алдымен бизнестi пайда табу немесе
Бизнесмендердiң экономикалық қарым-қатынасòàðы бiр-бiрiìåí тығыз араласып кеткен өркениеттi
1 тарау Шағын және орта бизнестің дамуының экономикалық
1.1. Бизнес ұғымы, мәнi және экономикалық мазмұны
Бизнес экономикалық қызметтiң басқа түрлерiмен салыстырғанда өзiнiң
Адам Смит iскерлiктен түскен пайданы жеке меншiк иесi
Нағыз бизнесменнiң бойынан табылатын осы қасиеттер тiзбесi
Тауарлар мен қызмет көрсетудiң өркениеттi рыногi
Бизнес немесе iскерлiк – бұл өзiндiк инициативалық, өз
Сонымен қысқаша айтқанда бизнес- нарықтық экономика жағдайында
1.2. Бизнес түрлерi мен олардың ерекшелiктерi
Бiздiң Республикамыздың көптеген азаматтардың пiкiрiнше бизнес –
Қызметтiң мәнiне байланысты бизнес өндiрiстiк, саудалық, қаржылық, делдалдық,
Өндiрiстiк бизнес. Өндiрiстiк бизнеске негiзiн материалдық, рухани
Өндiрiстiк бизнес бұл негiзiнен алғанда, өнеркәсiптiк және ауыл
Өндiрiстiк бизнестiң принциптiк схемасы төменде берiлiп отыр (схема
Өндiрiстiк бизнестiң принциптiк схемасы
М Др
Дм
До
1-схема
Шартты белгiлер:
М- өндiрiстiң айналым қоры;
Дм- айналым қорды сатып алуға
арналған ақша;
ОС- өндiрiстiң негiзгi қоры;
До- негiзгi қорды алуға немесе
жалға алуға арналған ақша;
РС- жалдамалы жұмысшылар;
Др- жалдамалы жұмысшылар-
дың еңбек ақысы;
Т- тауар, сатылуға тиiстi өн-
дiрiс өнiмi;
Дт- тауарды сатудан түскен
ақша;
Өндiрiстiк бизнестi жүзеге асыру үшiн өндiрiстiң бiрқатар факторларын
Онан әрi ақпарат алуға, алынған материалдар мен дайын
Қол өнер және жеке өндiрiстiк iскерлiк кәiспорынды тиiстi
Өндiрiсiтiк бизнес- қолға түсе бермейтiн және қымбат өндiрiс
Коммерциялық бизнес. Коммерциялық немесе саудалық бизнес- бұл тауарларды
Коммерциялық бизенстiң принциптi схемасы
Т
Дф
2- схема
Шартты белгiлер:
Т- тауар;
Дф- тауар иесiне берiлген ақша;
Дт- коммерциялық iскерден (коммерсанттан) сатып алынған
тауар үшiн берiлетiн ақша.
Сауда операциясының негiзгi формуласы: сату кезiнде (тауар-ақша( және
Коммерциялық iскерлiктiң өзегi тауар бағасының айырмасы болып
Былай қарағанда қарапайым көрiнетiн коммерциялық бизнес ((арзан
Сұранысқа ие тауарды тауып, оны сатып алу,
Жалпы, коммерцияда өндiрiстiк iскерлiктегiдей де бизнестiң көп
Қаржылық iскерлiк. Саудалық бизнеске әлде қайда жақын
Өндiрiстiк, коммерциялық және iскерлiк қызметтiң басқа түрлерiн жүзеге
Алайда, тәжiрибе көрсетiп отырғандай, белгiлi –бiр бизнес-операцияның басталуынан
Қаржылық iскерлiктiң негiзгi мазмұны мен принцитi схемасы мынадай:
Бизнесмен (схема-4) ақша көздерiн (ақша, шетелдiк валюта, бағалы
Қаржылық бизнестiң принциптi схемасы
Дс
Дф
3- схема
Шартты белгiлер:
Дс-ақша көздерi;
Дф- ақша көздерiн сатып алғаны үшiн бизнесменнiң төлеген
Дт- бизнесмен-қаржыгерден ақша көздерiн алғаны үшiн сатып
алушының төлеген ақысы;
Бизнесмен несиелiк iскерлiктi жүзеге асыру барысында салымның кейiннен
Несиелiк (Дт) және депозитивтiк (Дф) несиенiң арасындағы айырмашылық
Әрине, бұл жерде қаржылық iскерлiктiң барынша жалпы ортақ
Қаржылық iскерлiк Қазақстанда қалыптасу және бастапқы даму
Делдалдық бизнес. Жоғарыда қарастырылған бизнестiң өндiрiстiк, коммерциялық
Делдал өзi өнiм өндiрмейдi, тауар, валюта немесе бағалы
Сатып алушы, тұтынушының жағында, екiншi жағынан өндiрушi
Делдалдық бизнестiң принциптi схемасы
И
Дф
Дт
4- схема
Шартты белгiлер:
И - ақпарат;
Дф- ақпарат үшiн ақы;
Дт – делдалдық үшiн ақы.
Делдал-бизнесменнiң мақсаты – тауар мен қызмет көрсетудiң
Алайда, көбiнесе ақпаратүшiн ақы 0-ге тең
Сатушының немесе өндiрушiнiң ақпаратын (И) алған делдал
Делдал сатып алушының ақпаратын алғаннан кейiн сатып алушының
Егер сауда - саттық жасалса, онда делдал сатушыдан
Бұдан басқа, егер сауда-саттық сатып алу- сату
Бiр қарағанда, делдалдық iскерлiк бизнесте басы артық буын
Бизнесмен –делдалдар (оларды әдетте брокер, маклер, сауда
Бизнесмен- делдалдың қызметi қосымша мәндегi жұмыс болып
Егер делдалдықты қызмет көрсетудiң белгiлi бiр түрi ретiнде
Сақтандыру бизнесi. Cақтандыру экономикалық қарным-қатынастың бiр
Сақтандыру бизнесi – сақтандырудың ең ерiктi формасы.
Сақтандыру бизнесiнiң принциптi схемасы
Дт
У
Дк
5- схема
Шартты белгiлер:
Дт – сақтандыру қызметiне берiлетiн ақы;
У - сақтандыру қызметтерi;
Дк – сақтандырушы шеккен зиянға берiлетiн ақшалай
Сақтандыру қызметiн сатушы ретiнде жұмыс iстейтiн бизнесмен жеке
Бизнестiң басқа түрлерiне қарағанда, сақтандыру бизнесiнде сақтаныру
1.3. Қазақстан Республикасында iскерлiктi ұйымдастырудың
ұйымдық формалары.
Бизнес адамзаттың кез келген ойластырған қызметi
Бизнестi ұйымдастырудың ең қарапайым формасы –бұл жеке
Бiрқатар жағдайларда белглi бiр жеке тұлға бизнеспен
Егер жеке iскерлiк қызмет белгiлi бiр
Жеке басты iскер өз шығынын өзi толық
Жеке iскерлiк қызметтiң тағы бiр түрi жеке
Жеке iскерлiк кейде отбаслық кәсiпорын түрiнде көрiнедi. Мұндай
Жеке бизнес жаппай көрiнгенiмен тар ауқымдағы қызмет болып
Сонымен қатар, ұжымдық бизнестiң көптеген формалары капиталдың
Құрал- жабдықтарды, капиталды, басқаруды одан әрi бiрiктiру
Аталмыш жағдайда кәсiпорынның аясында
Халық шаруашылығында жұмыс iстейтiн кәсiпорын ұйымдық-құқықтық құрлысы,
2 тарау Шағын бизнес субъектілеріне салық салу
2.1. Шағын бизнес субъектілеріне арналған анрнаулы салық режимі
Арнаулы салық режимі - бұл салық төлеушілердің кей
АСР-і мыналарға жүргізіледі: (қолданушылар)
Шағын бизнес субъектілеріне;
Шару қожалықтарына;
Ауыл шаруашылық өнімдерін өндіруші заңды тұлғаларға;
Кәсіпкерлік қызметтің жекелеген түрлеріне [12].
Кіші кәсіпкерлікпен айналысатын тұлғаларға арналған арнаулы салық режимінің
Біржолғы талон негізінде ара-тұра сипатта қызметін жүзеге асыратын
Шағын бизнес субъектілері әлеуметтік салықты және корпорациялық немесе
Кіші кәсіпкерлікпен айналысатын тұлғаларға арналған арнаулы салық режимі
2.2 Шағын бизнес субъектілеріне салынатын салықты есептеу әдісі
Салықты есептеудің оңайлатылған тәртібі салық салу объектісіне белгіленген
Салық салу объектісі болып ҚР-ң аумағында және оның
Шағын бизнес субъектілері салықтарды есептеу мен төлеудің, сондай-ақ
Жалпыға бірдей белгіленген тәртіп;
Біржолғы талон негізіндегі арнаулы салық режимі;
Патент негізіндегі арнаулы салық режимі;
Оңайлатылған декларация негізіндегі арнаулы салық режимі.
Салықтарды есептеу мен төлеудің жалпыға бірдей белгіленген тәртібіне
Салықтарды есептеу мен төлеудің АСР қолдануға құқығы жоқтар:
филиалдары, өкілдіктері бар заңды тұлғалар;
заңды тұлғалардың еншілес ұйымдарының және тәуелді акционерлік қоғамдардың;
Арнаулы салық режимі:
акцизделетін өнім өндіретін;
консультациялық, қаржы, бухгалтерлік қызмет көрсететін;
мұнай өнімдерін өткізетін;
шыны ыдыстарды жинайтын және қабылдайтын;
жер қойнауын пайдаланатын
мыналарды:
медициналық, дәрігерлік және мал дәрігерлік қызметті;
өртке қарсы қолданылатын техниканы, жабдықтарды және өрттен қорғау
жолаушылар лифтілерін монтаждауды, жөндеуді және оларға қызмет көрсетуді;
дезинфекция, дезинсекция, дератизация құралдары мен препараттарын дайындауды, өндіруді,
алкоголь өнімдерін бөлшек саудада сатуды және т.б. лицензияланатын
және т б (СК 371б. 4 тармақ, 6)-тармақшасы)
Енді әрбір жеке – жеке тәртіпке тоқталамыз.
А) Жалпыға бірдей белгіленген тәртіп – ол қазіргі
Ә) Біржолғы талон - арнаулы салық режимін
Біржолғы талон негізінде арнаулы салық режимін қызметі ара-тұра
Күнтізбелік жылда бәрін жинақтағанда тоқсан күннен аспайтын қызмет
Біржолғы талондардың құны кіріс алынатын объектінің о рналасқан
Жалдамалы еңбекті қолданбай біржолғы талон негізінде ара-тұра сипаттағы
Б) Патент негізіндегі арнаулы салық режимі.
Патент – арнаулы салық режимін қолдану құқығын куәландыратын
Патент жоғалған немесе бүлінген жағдайда салық төлеушінің өтініші
Патент бланктері қатаң есеп бланктері болып табылады және
Патент негізінде жүзеге асыратын жеке кәсіпкерлер үшін –
Патент негізіндегі АСР-нің талаптары:
Жалдамалы қызметкерлердің еңбегін пайдаланбайтын;
Жеке кәсіпкерлік нысанындағы қызметті жүзеге асыратын;
Жыл ішінде 2,0 млн теңгеден аспайтын жеке кәсіпкерлер
Патент жеке кәсіпкерге бір күнтізбелік жыл шегінде кемінде
Жеке кәсіпкер патент алу үшін салық органына қызмет
Салық органдары өтініш бергеннен және бюджетке патенттің құны,
Жеке кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы куәлік көрсетілмейінше, патент
Патенттің құнын есептеуді жеке кәсіпкер мәлімдедген кірістің 3%
Патенттің құнын бюджетке 2-ге бөлім төлейміз. Жарты бөлігі
Патенттің күші жойылған мерзімге дейін кәсіпкерлік қызмет тоқтатылған
Нақты табыс патент алған кезде мәлімделген табыстан асып
Нақты табыс патент алған кезде мәлімделген табыстан төмен
С) Оңайлатылған декларация негізінде бюджетпен есеп айырысу тәртібі
Оңайлатылған декларация негізіндегі арнаулы салық режиміне салық кезеңі
2.3 Шағын бизнес субъектілеріне салынатын салықтардың салық кезеңі
Шағын бизнес субъектілеріне салынатын салықтардың салық кезеңі болып
Шағын бизнес субъектілеріне салынатын салықтардың салық кезеңі болып
Мынадай талаптарға сәйкес келетін шағын бизнес субъектілері:
Жеке кәсіпкерлер үшін:
- жеке кәсіпкердің өзін қоса алғанда, қызметкерлердің шекті
- Салық кезеңі ішінде шекті табысы 4500,0 мың
Заңды тұлғалар үшін:
- қызметкерлердің шекті орташа тізімдік саны салық кезеңі
- Салық кезеңі ішінде шекті табысы 9000,0 мың
Көрсетілген талаптарға сай келмеген жағдайларда немесе арнаулы салық
Жеке кәсіпкердің табысына мынадай ставкалар бойынша салық салынуға
Тоқсандық табыс Ставкасы
Қоса алғанда 2000,0 мың теңгеге дейін
2000,0 мың теңгеден жоғары – 3000,0 мың теңгені
3000,0 мың теңгеден жоғары Табыс сомасының 3%-ы
60,0 мың теңге + 2000,0 мың теңгеден асатын
110,0 мың теңге + 3000,0 мың теңгеден асатын
Жеке кәсіпкер көрсетілген талаптар өзгерген жағдайда ұйымдық-құқықтық нысаны
Салықты есептеу мен төлеудің жалпыға бірдей белгіленген тәртібінен
Салықты оңайлатылған декларация негізінде есептеуді шағын бизнес субъектісі
Есепті кезеңнің қорытындысы бойынша жалдамалық қызметкерлердің орташа айлық
Заңды тұлғаның табысына мынадай ставкалар бойынша салық салынуға
Тоқсандық табыс Ставкасы
Қоса алғанда 2000,0 мың теңгеге дейін
2000,0 мың теңгеден жоғары - 4000,0 мың теңгені
4500,0 мың теңгеден жоғары - 6500,0 мың теңгені
6500,0 мың теңгеден жоғары Табыс сомасының 4%-ы
80,0 мың теңге + 2000,0 мың теңгеден асатын
205,0 мың теңге + 4500,0 мың теңгеден асатын
345,0 мың теңге + 6500,0 мың теңгеден асатын
Оңайтылған декларация тоқсан сайын, есепті салық кезеңінен кейінгі
3 тарау . Шағын және орта бизнестi қолдау
3.1. Шағын және орта бизнестi қолдау мен дамытуды
Бизнестi қазiргi кезеңде, мемелкеттiк және қоғамдық қолдауды, оны
Осы салада мамандар мемлекет алдында тұрған негiзгi мiндеттер
негiзгi инфрақұрылымдық: ақша –қаржылық және инвестициялық механизiмдердi
экономикалық өзгерiстердiң қарқыны мен құрылымын селқос күштермен
институтциялық жаңғыртуларды жалғастыру, соның iшiнде жекешелендiрудi дәйектi тұрде
Мұның өзi бизнеске мемлекеттiк қолдау көрсету және жаңа
Осы саладағы мемлекеттiк шаралар арасында нарықтық инфрақұрылымды
Елде кiсiпкерлiктi кең көлемде дамыту нарықтық қатынастардың
Ресей федерациясында бизнестi дамытуға мемлекеттiк қолдау көрсетудiң арнайы
Бизнестi мемлекеттiк қолдау мынадай аса маңызды
бизнестi қолдау және дамыту саласында мемлекеттiк саясаттың нормативтiк-құқықтық
бизнеске қолдау көрсетудiң мемлекеттiк саясатын ұйымдық және
кәсiпорындар қызметкерлерiнiң әлеуметтiк қорғалуы мен қауiпсiздiгi;
бизнестi дамыту үшiн жайлы қоғамдық пiкiр қалыптастыру;
аймақтарды бизнес инфрақұрылымын дамыту;
кадрлар даярлау;
ақпаратпен қамтамасыз ету;
кәсiпорындардың өндiрiстiк қызметiн жетiлдiру;
салық саясатын жетiлдiру;
бизнесте жеке меншiк және басқа инвестициялар үшiн жеңiлдiктер
инвестициялық бағдарламалар құру;
мемлекет тарапынан несиелендiру [15].
Бизнеске қолдау көрсету құрылымы деп бұл жағдайда шығын
Бизнестi қаржы-несие қолдауы мынадай негiзгi бағыттарды ұштастыруы
салық жеңiлдiктерiн беру және қолайлы инвестициялық ақуал жасау;
кәсiпорындарға тiкелей қаржылай қолдау көрсету.
Бизнес субъектiлерiнiң инвестициялық қызметiне қаржы- несиелiк қолдау көрсету
бизнес субъектiлерiнiң мемлекеттiк инвестициялық бағдаламаға қатысуы;
бизнестi қолау жөнiндегi қоралар мен басқа да мамандандырылған
коммерциялық банктер мен басқа да қаржы институттары үшiн
тиiмдiлiгi жоғары инвестициялық жобаларды жүзеге асыру үшiн бизнес
Қаржы –несиелiк қолдау көрсететiн инфрақұрылымды одан әрi дамыту:
бизнес субъектiлерiне мемлкеттiк және муниципалдық қорлар арқылы қаржы-несиелiк
несие кооперативтерiнiң өзара сақтандыру жүйесiн дамыту;
қорлар мен кәсiпкерлер бiрлестiгiнiң инвестицияларды қаржыландыру көздерiн iздеу,
Кәсiпкерлерге инвестициялық жобалар бойынша коммерциялық, мекен-жайлық, заңық, статистикалық
Ақпараттық қызмет тiзбесi ақпараттық талдау орталықтарын ұйымдастыру процесiнде
«Қазақстан –2030« статегиясында бiз экономикамызда банктер мен
Инфрақұрылым кәсiпорындарының бизнеске қолдау көрсетудiң елеулi салаларын қамтитын
Салықты реттеу жөнiнде мыналар ұсынылады:
салық салу туралы заңдарда тiкелей қолданылатын нормалар
салық айыппұлдары мен санкциялар тұрлерiндегi барлық түсiмдердi тиiстi
салық органдарының салық салу мәселелерi бойынша түсiнiктеме беру
Бизнес субъектiлерiнiң өнiмiн өндiрудiң техникалық денгейi мен оның
Бизнестi дамыту үшiн алдымен сыртқы зерттеме жұмыстарын дайындау
Сонымен қатар кәсiпкерлердi қолдау мақсатында ақпараттық жүйемен қамтамасыз
мемелекеттiк органдар ақпараттың кәсiпкерлер үшiн ашық болуын қамтамасыз
бизнес бойынша ақпараттың басқару органдарды, бизнес құрылымдар, шетелдiк
аймақтарда ақпараттық - талдау орталықтары жүйесiнiң құрылуын аяқтау.
Қазақстан Республикасында бизнестi ақпаратпен қамтамасыз ету жүйесiн
Қазiргi кезеңнiң негiзгi мiндетi- жинақталған тәжiрибенi зерделей және
Қазiргi кезде бар және өздерiн жақсы жағынан көрсеткен
Оқыту мемлекеттiк құраларды пайдалану тиiмдiлiгiн арттыру мақсатында
Халықтың тұрлi топтары үшiн күндiз және жедел
Жетекшi оқу құрылымдарының оң тәжiрибесiн оқыту мен тарату
3.2. Шағын және орта бизнес тиімділігін бағалау
Нарықта ұсынылатын тауарға түрақталу мүмкiн бағамен жобаланып отырған
Пайданы есептеу үшiн берiлгендер ретiнде нақты бiр тауар
ПЭ = ДВ - ИП
Мұндағы: ДВ- жиынтық табыс;
ИП- түрақты шығындар.
Жиынтық табыстан салық шығарылымын алап тастасақ Н0, яғни
ППДВ- ИП-Н0
Идеяның iске асырылу эффектiсiн бағалау үшiн мүмкiн болған
Осы көрiнiстi орташа салалық пайда нормасымен салыстыру негiзiнде
Мысал үшiн, егер басқа бизнесмен 17 пайызға тең
Қарастырылып отырған идеяны iске асыру туралы бизнесмен
идеяны iске асыруға қажеттi iс-әрекеттердi орындай алады ма,
идеяны iске асыруда қанша бастапқы капитал қажет, оны
ол үшiн анықталған пайда өлшемi жеткiлiктi ме .
Қорытынды
Салықтардың экономикалық мәні олардың өзінің функциялары мен міндеттерін
Салықтар қаржының бастапқы категориясы болып табылады.
Салықтар мемлекетпен бірге пайда болды және мемлекеттің өмір
Салықтар барлық елдерде олардың қоғамдық-экономикалық құрылысы мен саяси
Инфрақұрылым кәсiпорындарының бизнеске қолдау көрсетудiң елеулi салаларын қамтитын
Салықты реттеу жөнiнде мыналар ұсынылады:
салық салу туралы заңдарда тiкелей қолданылатын нормалар
салық айыппұлдары мен санкциялар тұрлерiндегi барлық түсiмдердi тиiстi
салық органдарының салық салу мәселелерi бойынша түсiнiктеме беру
Бизнес субъектiлерiнiң өнiмiн өндiрудiң техникалық денгейi мен оның
Бизнестi дамыту үшiн алдымен сыртқы зерттеме жұмыстарын дайындау
Сонымен қатар кәсiпкерлердi қолдау мақсатында ақпараттық жүйемен қамтамасыз
мемелекеттiк органдар ақпараттың кәсiпкерлер үшiн ашық болуын қамтамасыз
бизнес бойынша ақпараттың басқару органдарды, бизнес құрылымдар, шетелдiк
аймақтарда ақпараттық - талдау орталықтары жүйесiнiң құрылуын аяқтау.
Қазақстан Республикасында бизнестi ақпаратпен қамтамасыз ету жүйесiн
Қазiргi кезеңнiң негiзгi мiндетi- жинақталған тәжiрибенi зерделей және
Қолданылған әдебиеттер тізімі
«Қазақстан Республикасының» Конституциясы. Алматы. 1995ж.
Қазақстан Республикасының “Салық Кодексi” (01.01.2006ж.).
Қазақстан экономикасын реттеу стратегиясы: ХХI ғасырға көзқарас. Алматы.
Абдуллина Н. Финансовое регулирование в РК. — Алматы,
Адырбеков И.А. Стратегия развития предпринимательства: теория и практика
Адасбаев Б. Анализ развития малого предпринимательства в Республике
Аймаков Б. Налоговая система в условиях рыночных отношений.//Финансы
Балапанов Е. О налогообложении юридических лиц.//Финансы Казахстана, ғ
Мадиярова Д.М. Сыртқы экономикалық саясат және экономикалық қауiпсiздiк.
Мамыров Н. Халықаралық экономикалық қатынастар. Алматы. 2001.
Мадешев Б. Нарықтық экономикаға кiрiспе.- Алматы, 2004
Родостовец В.К Кәсіпорындағы буғалтерлік есеп. Алматы, 2005ж
Сахариев С.С. Әлем экономикасы. Алматы, 2004
Салық Кодексі; Салық және бюджетке төленетін басқа да
Назарбаев Н. Қазақстанның егеменді мемлекет ретінде қалыптасуы мен
Интыкбаев С, Малый и средний бизнес
Искалиев К. Малому бизнесу- государственную поддержку/ К. Искалиев//
Имашев Б. Развитие среднего и малого
Имашев Б./Становление малого предпринимательства в Казахстане/ Б. Имашев//
Мельников В.Д., Ильясов К.К. Финансы. — Алматы, «К.аржы-караасатң,
3
Жұмыс күшiнiң иелерi
Бизнесмен-өндiрушi
Қосымша қордың меншiк иелерi
Тұтынушы, тауарды сатып алушы
Негiзгi қордың меншiк иелерi
Тауар иесi
Iскер- (бизнесмен –коммерсант)
Сатып алушы, тауарды тұтынушы
Бизнесмен –қаржыгер
Ақшалай қаржының иегерлерi
Ақшалай қаржыны сатып алушылар
Тауарлар мен қызметтi сатып алушылар
Тауарлар мен қызметтiң иелерi
Бизнесмен –делдал
Сақтандыру бизнесмен (сақтандырушы)
өмiрiн, денсаулығын, мүлiк, iскерлiк тәуекелiн сақтандырушы
Заңды тұлға
Жеке кәсіпкер
90 күннен аспайтын қызмет көрсетсе
Қызмет түрлерінің тізбесін, біржолғы талондардың нысаны мен берілу
Біржолғы талонның құны жергілікті өкілді органдардың шешімімен белгіленеді.
Жалдамалы қызметкерлердің еңбегін пайдаланбайды;
Жыл ішіндегі табысы 2,0 млн. теңгеден аспайтын;
Салық ставкасы табыс сомасының 3%-ы;
Патенттің құны жеке табыс салығы және әлеуметтік салық
Қызметкерлердің шекті орташа тізімдік саны 25 адам болса;
Салық кезеңі ішінде шекті табысы 9,0 млн. теңге
Салық ставкасы табыс сомасының 4-9%-ға дейін;
Егер жалдамалы қызметкерлердің орташа айлық жалақысы ең төменгі
Салықты бюджетке төлеу жеке табыс салығы және әлеуметтік
Қызметкерлердің шекті орташа тізімдік саны 15 адам болса;
Салық кезеңі ішінде шекті табысы 4,5 млн. теңге
Салық ставкасы табыс сомасының 3-7%-ға дейін;
Егер жалдамалы қызметкерлердің орташа айлық жалақысы ең төменгі
Салықты бюджетке төлеу жеке табыс салығы және әлеуметтік
Оңайлатылған декларация тоқсан сайын, есепті салық кезеңінен кейінгі
Салықты бюджетке төлеу есепті салық кезеңінен кейінгі айдың
Жалпыға бірдей белгілеген тәртіп







Ұқсас жұмыстар

Арнаулы салық режимдері туралы
Арнаулы салық режимдерін қолдану ерекшеліктері туралы
Салық режимі
Шағын бизнеске салық салу режимі
Шағын және орта бизнес субъектілеріне салық салудың негіздері
Арнаулы салық режимдерін қолдану ерекшеліктері
Шағын кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және лицензиялау
Арнаулы салық режимдерін қолданатын тұлғалар
Кәсіпкерлік қызметті жетілдірудегі салық режимінің маңызын ашып көрсету және тиімді жүйесін ұсыну
Шағын кәсіпкерлік субьектілеріне салық салу ауыртпалығын азайту тәсілдері