Жамалов Қалас Философия тарихы
ЖОСПАР
Кіріспе 2
Орыс космизмiнің пайда болуы 3
Орыс космизмінің мистикалық немесе дінге сүйенген
Орыс космизмінің ғылыми бағыты 10
Қорытынды 13
Қолданылған әдебиеттер тізімі 13
Кіріспе
XIX–XX ғасырлардағы орыс философиясының ерекшелiгi Ресейдiң
Орыс философиясы салыстырмалы түрде жас. Ол
Орыс философиясы – бұл әлемдiк мәдениеттiң
Орыс космизмiнің пайда болуы
XIX және XX ғасырлар аралығындағы орыс
Орыс топырағында дәл осы шамада космизм
Космизм екi бағытқа бөлiнедi: мистикалық немесе
Орыс космизмінің мистикалық немесе дінге сүйенген
Діни идеялар Н.Ф. Федоров, Соловьев В.С.,
Мистикалық бағытта ең алдымен В.С. Соловьевтi
В.С.Соловьев адамның дiни және әлеуметтiк өмiрiнiң
Соловьев философиясының негiзгi идеясы – жалпы
Қоршаған әлем тек бiр құдiреттi суреткердiң
Соловьев болмыстың диалектикалық тәсiлiн қолдады. Оның
Соловьев жүйесiндегi бұл мәңгiлiк идеясы София
Құдайдың, әлемнiң және адамның жақындасу тетiгi
Совольевтiң тарихы, Софиясы осы мақсатқа негiзделедi.
Совольевтiң ойынша тек Иисус Христос бейнесiндегi
Соловьевте адамгершiлiк философиясы сүйiспеншiлiк философиясына көшедi.
Құдiреттi әлем туралы Совольевтiң ойы мынадай:
Совольевтiң ұлттық өзiндiк сананың «орыс идеясы»
Соловьевтың шығармашылық өмірі үш кезеңге бөлінеді:
70 жылдардағы теологиялық прогресшілдік, 2. 80-жылдардағы
Ол мына идеяларды ұсынады: қорқынышты
«Жер бетінде шындық бола ма, әлде
1. христиан дінін материалдық өмірдің, уақыт
2. Жетілдірілген жыныстық махаббат адам бүтіндігін
Соловьев философиясының өзекті идеясы - барлығын
Қарастырылып отырған кезеңде, яғни XIX ғасырдың
Орыс философиясының дамуында рухани қайта өрлеу
П.А.Флоренский (1882-1937) өзiнiң философиялық көзқарастарын дiни
Флоренский символизм идеяларына үлкен көңiл қоя
Православиелiк дiнтанушылар Булгаков пен Флоренский дiни
Сонымен XIX және XX ғасырдың аралығында
Адамның ойлауы В.И.Вернадскийдің айтуынша планеталық күшке
Орыс космизмінің ғылыми бағыты
Орыс космизмінің ғылыми немесе жаратылыстану іліміндегі
Екінші тенденция: Космизм - қоршаған ортаны,
Циолковский К.Э. (1857-1935) Оның пікірінше, материя
Вернадский В.И. (1863-1945) Адамның эволюциялық барысында
1. жер шарының әлемдік тарихын қамту
2. байланыс құралы мен жетістіктерді айырбастауды
3. Энергияның жаңа көзін табу.
4. Барлық адамдардың тұрмыс халін көтеру
Табиғат пен қоғамның өзара тұтастығы, өзара
Өсімдіктер, тірі организмдер және жануарлардан басқа
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер тізімі
1.Чанышев А.Н. Курс лекций по древней
2. Бейсенов К.Ш. «Философия тарихы» -
3. Нысанбаев А.Н. «Адамға қарай бет
4. Алтай Ж., Қасабек А., Мұхамбетәли
5. Ермеков Құрамыс «Философия негіздері»
6. Ақназаров Х.З. «Философия тарихының дәрістер
7. Ежелгі рухани таным және қазақ
8. Философиялық сөздік – Алматы 1996
9. Жамалов Қалас «Философия тарихы» -
10.Тұрғынбаев Ә.Х. «Философия» Алматы 2001
11. Мырзалы Серік «Философия әлеміне саяхат»
Эллинизм философиясы
Соловьевтің ұлттық эгоизмнен бас тарту идеясы өте батыл, тамаша идея
Лев Толстой философиясы
Достоевскийдің философиялық көзқарасы
Шопенгауэрдің пікірінше
Адамның болмысын құрайтын оның экзистенциясы
Ежелгі Мысыр өнерінің ауқымдылығы
Зар заман ақындарының философиялық көзқарастары
Абай дүниетанымындағы негізгі мәселелер
Қожа Ахмет Иассауидің философияға қосқан үлесі