Мемлекетті басқару түсінігі, функциялары мен ерекшелігі



МАЗМҰНЫ
Кіріспе...........................
1 Басқарудың теориялық аспектілері............ 2
1.1 Мемлекетті басқару түсінігі, функциялары мен ерекшелігі..........
1.2 Мемлекетті басқарудың негізгі әдістері, түрлері мен қағидалары.
2 Қазақстан Республикасында нарықтық қатынастар жағдайындағы
2.1 ҚР экономика және әлеуметтік салаларды басқару............
3 Қазақстан Республикасындағы басқару әдістерін жетілдіру жолдары........................
3.1 Шетел тәжірбиесіндегі мемлекеттік басқарудың үлгілері.....
3.2 Жергілікті өзін-өзі басқару құзыреті………………………………….
Қорытынды………………………………………………………………
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.......…………………………………
КІРІСПЕ
Менің курстық жұмысымның тақырыбы - «Басқарудың негізгі қағидалары мен
Алғаш рет мемлекет түсінігін, билік және басқаруды жіктеуді қарастырған
Курстық жұмыстың өзектілігі: қазіргі нарықтық заман жағдайында басқару өте
Курстық жұмыстың мақсаты: басқарудың ұғымын кең мағынада қарастырып, мемлекетті
Курстық жұмыс құрылымы үш бөлімнен құралады. Бірінші бөлімде басқарудың
Екінші бөлімде Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік басқару туралы қарастырылады, соның
Өмір бір орында тұрмайды және көштен қалып қоймас үшін,
Курстық жұмысты жазу барысында қолданылды, «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекетті
1 БАСҚАРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
Мемлекетті басқару түсінігі, функциялары мен ерекшелігі
Мемлекетті басқару дегеніміз белгілі бір шекарада қалыптасқан халықты басқару,
Мемлекеттік құрылыс және құқық салассының белгілі ғалымы Г. В.
Мемлекеттік басқару заңға сәйкес және заңның орындалуы негізінде жүзеге
Мемлекет және құқық теориясы, құқықтану саласының көрнекті ғалымы Алексеев
мемлекеттік басқару саяси сипатта болғандықтан басқару жөніндегі негізгі салмақ
мемлекеттік басқару құқықтық нысанда жүзеге асырылады;
мемлекеттік басқару ғылыми негізге сүйенеді.
Алексеев С. С. мемлекеттік басқару өзара тығыз байланысқан басқару
басқару шешімін қабылдауға қажетті ақпараттарды жинау, өңдеу және талдау;
басқару шешімін дайындау және қабылдау;
шешімді атқаруды ұйымдастыру;
есептеу және бақылау.
Басқару қоғамдағы адамдар өмірінің маңызды жағы ретінде көрініс табады.
Сондықтан басқаруға әлеуметтік процесс тұрғысынан қарасақ, оның маңызы өте
Алғашқылардың бірі болып басқару ісіне жеткілікті деңгейде көңіл бөлген
Осыған орай ол адамдар айтарлықтай рөл атқаратын әлеуметтік басқаруды
«Кез-келген қоғамдық немесе бірігіп атқарылатын жұмыс, бірігіп жұміс атқаратын
Адамдардың бірігіп жасаған әрекеттері, іс-қимылдары ұйымдастыруға әкеліп саяды. Ұйымдастыру
Іс жүзінде басқару өзінің мәні бойынша жұмыс істеу бағдарламасын
Басқару функциясын атқару үшін басқару субъектісі қажетті билікке ие
Билік жүргізу басқарудың белгісі ретінде әртүрлі нысанда болады.Үкімет билігі
басқару тек адамдардың бірлескен іс- қимылдарын жүзеге асыратын жерден
басқару адамдардың бірлескен іс- қимылдарын біріктіру және олардың жүріс-
басқару бірлескен қызметке қатысушыларды басқарушының бірыңғай еркіне бағындыру бастамасы
Сонда басқару деп өктем- ұйымдастырушы функцияларды жүзеге асыруды айтамыз.Әлеуметтік
басқаруды жүзеге асыру кезінде мемлекет мүддесі көзделеді;
басқару функцияларын мемлекет еркіне сай қалыптастырылған арнайы субъектілер жүзеге
осы субъектілер мемлекет атынан қызмет атқарады;
оларға қажетті мемлекеттік- өктем сипаттағы өкілеттілік беріледі.
Кейде барлық мемлекеттік органдардың қызметі, барлық мемлекеттік қызмет басқару
Мемлекттің Конституциясында белгіленген мемлекеттік маңызы бар басқару сипатындағы мәселелер
Мемлекет аумағында басқару функцияларын жүзеге асыратын арнайы аппаратты, яғни
Мемлекеттік басқарудың дербес мақсаты–атқару қызметін жүзеге асыру. Атқару дегеніміз
Мемлекеттік басқарудың белгілі бір материалдық базасы болады. (Бұл жерде
Мемлекеттік басқару тек кәсіпорындар мен ұйымдарды басқару ғана емес,
Мемлекеттік басқару дегеніміз ұйымдастырушы қызмет. Басқару процесінде адамдардың қызметі
Мемлекеттік басқару тар мағынада заңды- өктем сипаттағы қызмет болып
Мемлекеттік басқару заңға сәйкес қызмет болып табылады.Атқару қызметтерінің бағытын,
Қорыта келіп айтсақ, мелекеттік басқару дегеніміз шаруашылық, әлеуметтік- мәдени
Мемлекеттік басқарудың функцияларына тоқталсақ, бұл жөнінде пікірталастар өте көп.
Функциялардың көмегімен қандайда болмасын басқару органдарына тән қызметтері жүзеге
Басқару функциялары негізгі және қосалқы функциялар болып топтастырылады. Негізгі
Жалпы функциялар объективті түрде қандай да болмасын басқару процесінде
жоспарлау;
ұйымдастыру;
басқару; басшылық ету;
жарлық беру;
бақылау.
Ал мамандандырылған функциялар объектінің өзіне тән айрықша ерекшеліктерін және
Басқарудың қосалқы функциясы жалпы және мамандандырылған функциялар шегінен
Басқару функциялары іс жүзінде басқару органдарының тиісті іс- қимылдарына
Бұл әдістерден мемлекеттік басқару органдарының мемлекеттік- өктем өкілеттіктері көрініс
ішкі функциялар, бұл мемлекеттік басқарушы жүйенің ішіндегі басқаруды білдіретін
сыртқы функциялар бұл мемлекеттік органдардың қоғамдық процестерге ықпал ету
жалпы функциялар ( ішкі және сыртқы), бұлар мемлекеттік басқарудың
К. Киллен жоспарлау, ұйымдастыру, жетекшілік, ынталандыру, бақылауды бөледі1; Г.
мемлекеттік басқарудың арнайы функциялары жеке ықпалдың ерекше мазмұнын білдіреді.
Әкімшілік құқық саласының белгілі ғалымы Бахрах Д.Н өз еңбегінде
әлеуметтік басқарудың құралы болып табылады;
ол адамдардың арасындағы , олардың өз еріктерімен сана сзімдері
бұл өктем ерік білдіру үстемдігін қамтамасыз ететін қатынас болғандықтан
Билік әртүрлі ерекше құралдар мен әдістердің жүйесінің күшімен жүзеге
Мемлекеттік басқарудың өзіне тән тағы мынадай ерекшеліктері бар. Олар:
Мемлекеттік басқару – осы аядағы басқару органдарының, яғни тек
Мемлекеттік басқарудың негізгі бағдар- бағыты, басқару ісінің негізгі мән-
Мемлекеттік басқару мемлекеттік- өктем сипаттағы қызмет болып табылады. Басқару
Мемлекетті басқарудың негізгі әдістері, түрлері мен қағидалары
Мемлекеттік басқарудың нақты әдістері екі топқа бөлінеді:
экономикадан тыс ықпал ету әдістері, яғни басқарылушы объектілерге міндетті
экономикалық ықпал жасау әдістері- бақылаушы объектілердің материалдық жағдайларына тиісті
Мемлекеттік басқару, оның функциялары мен әдістері өздерінің объектісі ретінде
адамдардың әртүрлі ұжымдары;
өндірістік- техникалық және басқа да кешендер- бірлестіктер, кәсіпорындар т.б.
мемлекеттік басқару салалары;
мемлекеттік басқару аялары;
мемлекеттік басқару облыстары.
Мемлекеттік басқару функциялары мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдарға ,
Осыған орай басқарушы сипаттағы қоғамдық қатынастарға әсер ететін жалпы
мемлекеттік заңды тұлғаларға басшылық ету жөніндегі қызмет;
мемлекеттік емес заңды тұлғалардың жұмыстарын мемлекеттік реттеу және олармен
азаматтардың заңды мүдделері мен мұқтаждықтарын қанағаттандыру және олардың құқықтарын
Мемлекеттік заңды тұлғалар тұрғысында орталықтандырылған басшылық және тікелей басқару
Мемлекеттік басқаруға жалпы сипаттама берген кезде атқару қызметінің басқару
Әлеуметтік басқару қоғамдық (саяси) және тарихи ұғым болып табылады.
Ф.Энгельс өзінің «Происхождение семьи, частной собственности и государства» атты
Сонымен әлеуметтік басқару қандай да болмасын қоғам өміріне қажетті
Мемлекеттік басқару әлеуметтік басқарудың бір түрі болып табылады. Сондықтан
мемлекеттік басқарудың басқа мемлекеттік қызметтермен арақатынасы;
мемлекеттің басқарудың қоғам дамуындағы тарихи орны;
мемлекеттік басқару белгілі бір қызмет процесінің мәні.
Мемлекеттік басқару мемлекеттік қызмет түрлеріне бөлінеді. Осы әртүрлі мемлекеттік
жүзеге асыру кезінде атқаратын рөлдеріне байланысты;
жүзеге асыратын органдары бойынша;
жүзеге асыру әдістері мен нысандарына байланысты;
қызметтің ауқымы бойынша.
Мемлекеттік басқару осы қызметтердің бір түрі болып табылады және
Мемлекеттік басқару жоғары тұрған үкімет билігі орындарының бұйрықтарының негізінде
Әрбір саланың өзіне тән аялары және салалары болады. Мысалы:
Мемлекетімізде қоғамда жасалып жатқан қызметтердің жүзеге асырылып жатқан іс-
Басқару қызметі басқару принциптерін басшылыққа ала отырып, жүзеге асады.
Лазарев Б. М. мемлекеттік басқарудың төмендегі белгілерін атап көрсеткен:
Мемлекеттік басқару заңға сәйкес сипатта болады және осы заңдар
Мемлекеттік басқару атқару- жарлық беру сипатында болады. Мемлекеттік басқарудың
Мемлекеттік басқару өзінің негізіне сай саяси сипатта болады.
2 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА НАРЫҚТЫҚ ҚАТЫНАСТАР ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ БАСҚАРУ
2.1 ҚР әлеуметтік және экономика салаларын басқару
Мемлекеттің кейбір экономикалық процестерді реттей алу қабілеттілігі мен аса
Мемлекеттің пайда болуымен оның экономикалық іс -
Мемлекеттің экономикаға араласуы ел экономикасы нарықтық па, әлде әкімшілік-
Нарықтық шаруашылықта үкіметтің алдында тауар өндіруді ұйымдастыру мен ресурстарды
Нарықтық жүйе – ол ең алдымен өндірушілер мен тұтынушылардың
Бәрімізге белгілі монополистік емес, дамыған нарық экономикасының қозғаушы механизмдері
Қазақстан Республикасы Европа мен Азияның бірқатар елдері сияқты экономикалық
Тарихи тұрғыдан қарасақ дамушы елдерде нарық экономикасын реттеуде екі
Осы екі теориялық ағымның негіздері бір. Олар мемлекетті қоғамның
Айта кететін жайт, экономиканы мемлекеттік реттеу сұрақтарында кейнсиандықтар бірқалыпты
Кейнсиандықтың консервативтік бағыты экономиканы мемлекеттік реттеуде басты жол ол
Неоклассикалық мектеп пен оның өкілдері тиімді ақша–несиелік және фискалды
Экономикалық дамуды мемлекеттік реттеу қажеттілігі қандай объективті шарттармен негізделген?
Мемлекет нарық механизіміне тән кемшіліктерді түзетуге қажет. Бәрімізге
Жалпы алғанда мемлекет азаматтар қауымдастығының
Нарық шарттарында экономиканы мемлекеттік реттеу - бұл шаруашылық
Көптеген экономистер есептеуінше, экономиканы мемлекеттік реттеу жалпы экономикалық жүйесінің
Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсат ағашында басқы және нақты мақсаттарды
Нақты мақсаттар мемлекеттік реттеу объектілері бойынша бөлінеді, алайда жалпы
Реттеу объектілеріне ұлттық экономиканың мемлекетаралық одақтарының ұлттық деңгейін, нарық
Экономиканы мемлекеттік реттеудің субъектілері болып басқарудың орталық (федералды), аймақтық,
шаруашылықты басқарудағы толық мемлекеттік монополизм.Ол КСРО – ге және
мемлекеттік және нарықтық реттеуіштердің түрлі аралас нұсқалары. Ол «жапондық»,
шекті либерализм, ол тек қана шексіз жеке кәсіпкерліктің
Мемлекеттік реттеудің институционалды құрылымы өз құрамына әкімшілік органдарды кіргізеді.
Плюралистік модельде (Италия мен Ұлыбритания) мүдделерді келістірудің арнайы механизмі
Қорытындылай келе, мемлекеттің белгілі бір органдары көмегімен мемлекеттік реттеудің
Реактивті (бейімделу) моделі АҚШ – қа тән. Ол нарықтың
Мемлекеттік реттеудің проактивті моделі (Жапония ) жоспарлауды қолдану арқылы,
Қазақстан Республикасының қазіргі жағдайын келесідей сипаттауға болады. Экономиканың нақты
Ауыл шаруашылығының жалпы өнімінің көлемі ағымдағы бағамен 35,7 млрд.
Есепті кезеңде бөлшек тауар айналымының көлемі (қоғамдық тамақтандыру айналымынсыз)
2004 жылдың қаңтарында Қазақстанның сыртқы сауда айналымы (кеден статистикасының
Баға саясатын қарастырғанда 2004 жылдың ақпанында тұтыну бағаларының индексі
Қаржы секторында 2004 жылдың 1 ақпанына Қазақстан Республикасы
2004 жылдың ақпанында Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің деректері бойынша
Еңбек нарығы мен еңбекке ақы төлеу саласында 2004 жылдың
2004 жылдың қаңтарында қызметкерлерге есептелген орташа айлық атаулы жалақы
Халықтың табыстары бойынша 2004 жылдың ақпанында бағалау бойынша халықтың
2004 жылдың қаңтар- ақпанында Қазақстанның өнеркәсіп кәсіпорындарында
2004 жылдың қаңтар- ақпанында кен өндіру өнеркәсібінде 236,1 млрд.
2004 жылдың қаңтар- ақпанында өңдеу өнеркәсібінде 202,1млрд. теңгенің өнімін
2004 жылдың қаңтар- ақпанында 48,5 млрд. теңгеге ауыл шаруашылығы
2004 жылдың қаңтар- ақпанында тоқыма және тігін өнеркәсібінде 8,7
Үсті былғарыдан тігілген аяқкиім (24,3%-ға) және ірі қара малдың
2004 жылдың қаңтар- ақпанында кокс, мұнай өнімдерін және ядролық
2004 жылдың қаңтар- ақпанында химия өнеркәсібіндегі өндіріс көлемі 5,2
Өзге де металл емес минералды өнімдердің өндірісінде өндіріс 36,1%-
2004 жылдың қаңтар- ақпанында метеллургия өнеркәсібінде және металдан жасалған
2004 жылдың қаңтар- ақпанында машина жасау саласында нақты көлем
2004 жылдың қаңтар- ақпанында электр энергиясын, газ бен су
2004 жылдың қаңтар- ақпанында құрылыс жұмыстарының көлемі жете бағалауды
2004 жылы жалпы алаңы 425,2 мың шаршы шақырым 2148
2004 жылдың қаңтар- ақпан айларында 10,9 млрд. теңге инвестиция
Меншіктің барлық нысанындағы кәсіпорындар мен ұйымдар және тұрғындар өз
Пәтердің 1 шаршы шақырымының орташа құны 22,5 мың теңге,
Президент жолдауында көрсетілгендей ағымдағы жылы бюджет есебінен әлеуметтік жағынан
2004 жылдың 1 наурызында Қазақстан Республикасының Еңбек және Әлеуметтік
Республикадағы ірі және шағын кәсіпорындарда 2004 жылдың ақпанындағы мәліметтер
2004 жылдың ақпанында халық саны 14961,9 мың адам. Қала-
3 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК БАСҚАРУДЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
3.1 Шетел тәжірбиесіндегі мемлекеттік басқарудың үлгілері
Әлемдік қауымдастықта жергілікті өзін-өзі басқару ертеректен дамып келеді. Сондықтан
Әлемдік қауымдастықта жергілікті өзін-өзі басқару ертеректен дамып келеді. Сондықтан
Англосаксон және континенттік үлгілер
Еуропада жергілікті өзін-өзі басқарудың екі негізгі үлгісі қалыптасты деседі.
Англосаксон үлгісі осындай құқықтық жүйесі бар: Ұлыбритания, АҚШ, Канада,
жергілікті өзін-өзі басқарудағы автономияның жоғары дәрежесі, ең алдымен тұрғындар
жергілікті жерлерде жергілікті өзін-өзі басқару органдарын бақылайтын арнайы мемлекеттік
жергілікті мемлекеттік әкімдіктердің (жергілікті деңгейдегі мемлекеттік билік органдарының) болмауы.
Мұндағы негізгі қағида «ұсынылған өкілеттілік төңірегінде дербес жұмыс жасау»
Мемлекеттік реттеу жанама формада, мысалы, жергілікті өзін-өзі басқару органдары
Жергілікті өзін-өзі басқару органдарын мемлекеттік бақылау сот бақылау формасында
Оның белгілері:
жергілікті өзін-өзі басқару мен жергілікті әкімдіктердің (жергілікті деңгейдегі мемлекеттік
басқару жүйесіндегі жергілікті өзін-өзі басқару жоғары тұрған мемлекеттік жүйеге
жергілікті өзін-өзі басқарудағы шектелген автономия; жергілікті жерлерде жергілікті өзін-өзі
Осы ретте, жергілікті өзін-өзі басқару коммуналар деңгейінде қарастырылған, ал
Жергілікті өзін-өзі басқарудағы негізгі буын коммуналар. Әрбір коммунаның өз
Мэрдің қызметі муниципалдық кеңес және республикалық комиссардың әкімшілік бақылауы
Барлық муниципалды жүйелерге демократиялық шарттарда даму, жергілікті өзін-өзі басқарудың
Мемлекетте жергілікті өзін-өзі басқаруды ұйымдастырудың төрті үлгісі бар:
«мықты мэр» – жергілікті мәселелермен де, мемлекеттік өкілеттіктердің орындалуымен
«мықты магистрат» – депутаттар жиналысында сайланады және атқарушы билікті
«мықты директор» – атқарушы билік басшысы, коммуналдық кеңес сайлайды
«мықты кеңес» – қауымдастықтың ең жоғарғы билік органы болып
Жергілікті өзін-өзі басқару органдарын бірыңғайлауға байланысты Германияда бірнеше мәрте
Жергілікті өзін-өзі басқарудың«есеп нүктесі»
Жалпы, Еуропада жергілікті өзін-өзі басқару «солтүстік» – «оңтүстік» осі
Адольф Гессер өзінің «Еркін муниципалитеттердің құрылуы Еуропаны құтқару ретінде»
«ежелгі-еркін» дәстүрлі жоғары деңгейлі азаматтар бостандығы бар, яғни монархиялы-бюрократиялық
«жоғары биліктің либералды мемлекеттері», яғни бюрократиялық аппараттың жалпы қарамағы
Алғашқы топтағы елдерді топтастырудағы «есептеу нүктесі» жергілікті қауымдастық, ал
Бірінші топтағы мемлекеттер арасында қауымдастықтың үздіктері жергілікті өзін-өзі басқаруға
Финляндияда азаматтардың демократиялық құқықтары жергілікті өзін-өзі басқару туралы заң
Екінші топтағы мемлекеттер де белсенді азаматтар муниципалитет бағы деп
3.2 Жергілікті өзін-өзі басқару құзыреті
Бірінші топтағы мемлекеттер үшін жергілікті өзін-өзі басқару құзыреттілігі деген
Тәжірибеге қатысушылар үшін муниципалитетаралық қарым-қатынас жасауы мейлінше еркін болмақ,
Екінші топтағы мемлекеттер үшін құзыреттілік барынша егжей-тегжейлі заң мен
Ресейлік тәжірибе көрсеткендей бірқатар мемлекеттік өкілеттіліктерді заңсыз өзіне иемдегені
Германияда коммуналар атқаратын жұмыстар «ерікті» және «міндетті» болып бөлінеді.
«Ерікті» міндеттер коммуналдық Кеңестің толық құзыретінде болады, ол сол
«Міндетті» қызметтер жермен анықталады, жергілікті органдар тек оны нақты
Қоғамдық қызметтерге азаматтардың қол жетімділігі
Бірінші топтағы елдерде азаматтардың құқықтары ең алдымен олардың жеке
Мұның айқын дәлелі АҚШ-тағы мектептегі білім беруді ұйымдастыру болып
Тағы бір дәлел Швеция. Ол АҚШ-қа қарағанда, мейлінше әлеуметтік
Әлеуметтік теңдік идеяларын ұстанғанымен шведтер әлеуметтік қызмет көрсетуді біріздендіру
Екінші топтағы елдер үшін жергілікті өзін-өзі басқару органдары атқаратын
Мысалы, Германияда жергілікті өзін-өзі басқарудың міндеттері ретінде әрбір баланы
Фиксалды автономия немесе қаржылық теңестіру?
Бірінші топтағы мемлекеттер үшін фиксалды автономияға басымдық берілген, оның
Екінші топтағы мемлекеттер қаржылық теңестіруге көп көңіл бөледі, тіпті
Жоғарыда көрсетілген бассейн жайындағы мысалы кездейсоқ емес. Германияда 60-шы
Фиксалды автономия экономикалық дамуға қолайлы, сондықтан қаржы сараптамашыларының пікірінше,
Муниципалды қауымдастық
Муниципалитеттер мемлекеттік деңгейде өз мүдделерін орталықтандырылған түрде ұсынуы үшін
Германияда әрбір федералды жерде: қалалар съезі (ауданнан тыс бағынышты
1950 жылдардан бастап Германияда коммуналар бөлінісінің себінен жергілікті өзін-өзі
Даттық муниципалитеттер жергілікті биліктің Ұлттық ассоциациясын құрды, алайда, оған
Жергілікті өзін-өзі басқаруды реформалау процесінде Польшада мейлінше белсенді 4
12 ірі қаланы біріктіретін поляк метрополия одағы;
240 орта қалаларды біріктіретін поляк қалалар одағы;
40 мың тұрғыны бар гминдарды біріктіретін поляк қалашықтар одағы;
350 гминді біріктіретін ауылдық гминдер одағы.
Бұл бірлестіктер интеллектуалды әріптестік туралы келісімшарт жасаған және барлық
Муниципаларалық кооперация
Шетелдік тәжірибе мәселені шешудің бір аса үлкен емес муниципалитет
«үлкен» муниципалитеттерді «кіші» муниципалитеттердің сатып алуы (мұндай келісімшарттар жасалатын
бірнеше муниципалитеттер өкілдері кіретін басқару ұйымдарын құру (бұлардың типтік
ірі жобаларды жүзеге асыруға бағытталған бірнеше муниципалитет арасындағы әріптестік
Мысалы, Финляндияда 262 біріктірілген муниципалитет кеңестері бар. Олар қуат
Данияда Холстебро мен Струер атты екі муниципалитет әуежайды құру
Реформалар жүргізу тәжірибесі
Германияның бірігуіне байланысты сабақтарды сарапқа сала отырып, неміс мамандары
Біріншіден, жергілікті өзін-өзі басқару жүйесі әдетте қоғамның басым көпшілігін
Екіншіден, жергілікті билікті ұйымдастыру жүйесін реформалауда басты назарды жаңа
Үшіншіден, жергілікті өзін-өзі басқару реформасын тәжірибеде жүзеге асыру үшін
Жалпы, еуропалық тәжірибе жергілікті өзін-өзі басқару төңірегіндегі реформалар егер
ҚОРЫТЫНДЫ
Қазіргі уақытта экономика дифференцияциаланған территориялық даму проблемасымен сипатталады, сол
Біздің көзқарасымыз бойынша, мемлекеттік басқару құрылған шаруашылық субьектілерінің қарым-қатынасына
Облыстың мемлекеттік басқару жүйесіне кіретін мінездемесі ретінде мемлекеттің әлеуметтік
Бірақ, мемлекетік саясатты мінездемелейтін мемлекет «дискриминациясы», әлеуметтік көзқараста, азаматтардың
Мемлекеттік басқару жүйесіндегі негізгі әрекеттесуші элементтер, біздің ойымызша, басқару
Қорыта келе басқару проблемаларын зерттеуде жүйелік талдауды қолдану зерттеушінің
Нарықтық экономикасы дамыған елдерде жергілікті басқарудың түрлері мен формаларының
- Мемлекеттік саясатты жасау әдістерін конъюнктуралық факторларды емес, халықаралық
- Әр түрлі әлеуметтік топтардың назарын жақсылап бақылау арқасында
- Мемлекеттік қызметтердің сапасын жақсарту және нәтижелілігін жоғарылату, нновациялық
- Азаматтардың қажеттіліктерін толық қанағаттандыру және қызметті электронды жүйе
- Қызметкерлерді ынталандыру жүйесін өзгерту, жұмыс көрсеткішін бағалау жүйесін
Орта және шағын бизнес кәсіпорындардың кооперациясының халықаралық тәжірибесі кооперативтерді
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Г. В. Атаманчук «Мемлекеттік басқару теориясы»;
Айтаханов Е. Қазақстан Республикасының аймақтық дамуының жоспарлау процесстерін басқару
Алдияров С. Қазақстан аймақтарының негізгі әлеуметтік-экономикалық индикаторлары және дамуды
Воронин А. Г. Муниципалды шаруашылықты басқару негіздері : оқу
Ф.Энгельс «Происхождение семьи, частной собственности и государства»
Бердалиев К. Қазақстан экономикасын басқару негіздері /К. Бердалиев. -
Шығыс Қазақстан сан бойынша: стат. жинақ - Алматы :
Гаврилов А. И. Аймақтық экономика және басқару: жоғарғы оқу
Гамарник Г. Облыс экономикасын басқару жүйесін жетілдіру /Г. Гамарник,
Гамарник Г. Н. Қазақстан экономикасын басқару : методология, әдістер,
2






Ұқсас жұмыстар

Мемлекет және құқық теориясының пәні мен әдістері, атқаратын қызметтері
Мемлекет пен құқықтың методологиясы
МЕМЛЕКЕТ ЖӘНЕ ҚҰҚЫҚ ТЕОРИЯСЫНЫҢ ТҮСІНІГІ
Мемлекеттің пайда болуы мен мәні туралы ақпарат
Мемлекет - саяси ұйым
МЕМЛЕКЕТТІҢ ТҮСІНІГІ. Мемлекеттің негізгі теориялары
Басқарудың негізгі принциптері, әдістері. Еңбек ұжымының жетекшісі
Мемлекеттің құрылым нысаны
Мемлекеттік басқарудың әдістемелік негіздері
МЕМЛЕКЕТ НЫСАНДАРЫ МАЗМҰНЫ, ЭЛЕМЕНТТЕРІ