Өмірлік жоспарлар және ҚОҒАМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІК ЖӘНЕ ДҮНИЕТАНЫМНЫН ҚАЛЫПТАСУЫ
Ж о с п а р.
Мүдделер мен талап – тілектер
Бағалау бағдарлары және қоғамдық
Дүниетанымның қалыптасуы
Өмірлік жоспарлар және
ҚОҒАМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІК ЖӘНЕ ДҮНИЕТАНЫМНЫН ҚАЛЫПТАСУЫ
Мүдделер мен рухани талап-тілектер. Қаізіргі совет
Аланда қазіргі бар жағдайды дәріптей беру
Кейде қазіргі жастардың мүдделерінін ауқымдылығы тым
Ойлаудың «техницизмі» және гуманитарлық мәдениетті,
Алайда бұл проблемалардың бәрінің жасқа қатысты
Бағалау бағдарлары және қоғамдық белсенділік. Бұлар
тық — әлеуметтік белсенділіктің едәуір артатын
жігіттері мен қыздар ішкі және халықаралық
рына ден қоюмен бірге өздері коммунизм
қатысушылар болғысы келеді. Алайда оқушы жастардың
тердің еңбек өмірінс нақты қатысу шамасы
туған адамдардың ішінен 16 жаста үштен
істеген, ал 20 жаста жігіттердің бәрі
ған екен. Бүгінде олардын, құрдастарынан көбі
Мұның өзі қазіргі жастардың
адамдарды керек ететін қоғамның объективтік кажеттілігі.
ақ қатар бұл әлеуметтік кемелділіктің неғұрлым
басталатынын да білдірсді. .
Ересектіктің субъективтік критерийлері сан алуан олардын
ішінде — білім алуды аяқтау, өз
әке-шешесінен материалдық тәуелсіздік, азаматтық кәмелеттік
әскерде қызмет атқару, үйлену, тұңғыш баласының
Бұл оқиғалардың бірден болмайтыны1 өзінен-өзі түсінікті,
дықтан адам өзінің ересек болғанын. бірден
неді. Бірақ аталған критерилердің ең маңыздысы
мен еңбек қызметінің басталуы болмақ. Жоғары
Жоғары кластар окушыларының қоғамдық белсенділігінін, өз
Романтизм мен мұратқа ұмтылудан жастар барынша
Кейде мектептегі жағдайлардың өзі осындай ниеттерге
Жас өспірім жігіттер мен қыздардың есеюін
Жеке адамның өзін-өзі тәрбиелеуі мен өз
Дүниетанымның қалыптасуы. Балаң жастық, — дүниетанымның
Дүниетаным қалыптасуының бірінші көрсеткіші — дүниенің
Дүниеге көзқарасты қалыптастыру танымдык белсенділікке барып
Өмірлік жоспарлар және кәсіп таңдау. Жалпы
Өмірлік жоспар — кең ұғым. Ол
Бәсеке мен жұмыссыздық дегеннің не екенін
Реалистік емсс, көтеріңкі талап-тілектер кейде жанға
Жас өспірім жігіттер мен қыздар —
Мүдделер мен талап – тілектер
Жасөспірімдік кезеңдегі қоғамдық, белсенділік және дүниетанымның қалыптасуы
Жас өспірімдік және оның жас шағының шектері
Философия дүниетаным ретінде
Дүниені дүниеге көзқарас арқылы танимыз
Математиканы оқытудың арнайы әдістемесі
Әлем туралы философиялық түсінік, оның негізгі түрлері мен әдістері
Оқушылардың танымдық белсенділігі күрделі процесс
Болашақ мамандардың ақпараттық мәдениетін қалыптастырудың алғышарттары мен ғылыми - педагогикалық негіздері
Қазіргі кездегі студенттердің тұлғасының дамуы