Банк маркетингінің ерекшеліктері
Мазмұны
Кіріспе....................... 3
1 Банк маркетингінің теориялық негіздері және аспектілері............. 5
1.1 Банктік маркетинг қызметінің қажеттілігі және мазмұны...... 5
1.2 Банк маркетингінің ерекшеліктері......................... 7
1.3 Банкте маркетингтік жұмысты жоспарлаудың негізі.............. 9
1.4 Маркетинг қызметін ұйымдастыру және банктегі маркетингтік бақылау...................
13
1.5 Банктегі жарнама және жұртшылықпен байланыс.................. 16
2 Қазіргі таңдағы «Цесна Банк» АҚ маркетинг қызметі ..................
2.1 «ЦеснаБанк»АҚ жалпы сипаттамасы және қаржылық қызметін талдау........................
21
2.2 «ЦеснаБанк» АҚ клиенттері және қызмет көрсету сипаты...
2.3 «Цесна Банк»АҚ тауарлық саясатын талдау........ 31
2.4 «Цесна Банк»АҚ жарнама және халықпен байланыс............ 39
2.5 «Цеснабанк» АҚ брендингі.............. 43
3 «ЦеснаБанк» АҚ маркетингтік қызметін талдау және жетілдіру жолдары......
3.1«Цесна Банк»АҚ дербес бизнестегі стратегиялары.................. 45
3.2«ЦеснаБанк» АҚ маркетингтік қызметін жетілдіру жолдары....................
47
Қорытынды............... 56
Қолданылған әдебиеттер тізімі..................... 59
Қосымшалар................................. 61
Кіріспе
Қазақстандағы банктік қызметтің деңгейі, маңызы және қалыптасқан дәстүрлері әлі
Қазақстанда жоғары бәсекелі, жылдам жылжымалы банк қызметтері саласында жетістіктерге
Банк қызметіне маркетингтік тұғырдан келсек – ол ең алдымен
Қызмет көрсету- тұтынушылар сатып алатын, бірақ меншік құқығына ие
Ол қызмет көрсету саласының ерекшеліктері келесілер болып табылады:
-қызметтер материалды емес, сол себептен сезілмейді.Сезілмейтіндіктен туатын белгісіздікті төмендету
-қызметтердің өз қайнар көзінен бөлінбеуі (қызметтерді өндіру және тұтынушылардан
Өндірістік саладан ерекшелігі сапасыз қызмет көрсетуді клиент тауарды секілді
Қызмет сапасының тұрақсыздығы бұл қызмет көрсетуді бір адам жүзеге
Маркетинг көп уақыт бойы өндірістік салаларда пайда болып қаржы
Сонымен бірге кредиттік ұйымдардың өзіндік ерекшеліктеріне сай маркетинг пайдалану
Банктік маркетинг – бұл банктік өнімдерді өндіруді жоспарлайтын, қаржы
Жұмыстың мақсаты – қазіргі таңдағы нарықтық жағдайды ескере отырып
Осыған орай келесі міндеттер қойылды:
коммерциялық банктің маркетингтік саясатының теориялық аспектілерін қарастыру,
тәжірибе жүзінде банктің маркетингтік қызметіне талдау жүргізу;
талданған нәтижелер негізінде банктің саясатын жетілдіру жолдарын қарастыру.
Жұмыстың зерттеу объектісі – «ЦеснаБанк» АҚ болып табылады.
Зерттеу пәні – «ЦеснаБанк» АҚ, коммерциялық банк ретіндегі жүргізетін
Бұл тақырыптың өзектілігі өтімділіктің тапшылық жағдайында, дағдарыс кезіндегі,
Банктік маркетингтік мақсаттарының бірі – жаңа клиенттерді әрдайым тартып
Сонымен қатар банктер өздерінің клиенттеріне жаңа қызмет түрлерін ұсынуда,
Адамдар белгілі бір банктердің операцияларды жүзеге асыруы үшін барып,
Бәсекелік күрестің күшті жағдайында банктер өздерінің ресурстарын жүйелі түрде
Банктік маркетинг, клиенттердің нақты тұтынушыларын есепке ала отырып, банк
Банк құны жоғарғы ресурстармен жүргізеді, сондықтан, оны қызмет көрсету
1 Банк маркетингінің теориялық негіздері және аспектілері
1.1 Банктік маркетинг қызметінің қажеттілігі және мазмұны
Маркетинг – «market» деген ағылшын сөзінен шықкан, онын мағынасы
Кәсіпорындардың маркетингі деген нарықтық дамуды сол сиякты өндірістік және
Маркетинг көп уақыт бойы өндірістік салаларда пайда болып қаржы
Біздің елімізде банк қызметін нарықтандыру әлемдік банк жүйесінде XX
Бізге белгілі, банк әр түрлі экономикалық субъектілермен сан тарап
Маркетингтік микроорта банктің өз ішінде клиенттерімен қарым-қатынаста пайда болады.
Маркетингтік макроорта сырткы экономиканың, ғылыми-техникалық, демогра-фиялық, табиғаттық т.б. факторлардың
Жоғарыда көрсетілген мәселелерді маркетинг тұжырымдамасы (концепция) негізінде шешуге болады,
Сонымен, қазіргі жағдайда банк жүйесінде қатал бәсекелес жағдайында банктің
Банк маркетингі дегеміз - нарықта болып жаткан үдерістерді жан-жакты
Банк қызметтерінің жуйесінде факторинг көрнекті орын алады, ол ішкі
Лизинг қызметі дегеніміз банктің жалға беруін қызметін немесе жалға
Банктер жақында лизинг бөлімдерін құру банктің түрлі бөлімдерінің қызметінің
Банктің сенімгерлік қызметі бағалы кағаздармен, депозитік операцияларын басқарумен байланысты.
Бұлардан баска банктің өз клиенттеріне ақша қаражатының мерзімді депозитке
Банкішілік және банкаралық ақпарат бөлімдерін құруды талап ететін қызметін
Банктердің ақыл-кеңес қызметі клиенттерге оның несие төлеу қабілттілігінің сыныбын
1.2 Банк маркетингінің ерекшеліктері
Банк маркетингінің негізгі әдістеріне жататындар: клиенттпен сөйлесу, тиімді қызмет
Пассивті маркетинг - басылымдарда банктің жағдайы, оның қызметінде пайдасы
Коммерциялық банктерде маркетингтің пайда болуына ықпал ететін негізгі факторлар:
Банк маркетингі өзара байланысты бірқатар экономикалық субъекттерді коммерциялық банктер
1.3 Банкте маркетингтік жұмысты жоспарлаудың негіздері
Қаржылық нарық туралы ақпаратты зерттеу негізінде банк өз стратегиясы
Қаржы нарығындағы банк стратегиясын коммерциялық мақсатқа пайдалану үшін коғамның
Қаржы нарығында банк дамуының стратегиялық мақсаты - оның өзіне
Нарықтағы банк дамуының стратегиясы жалпы экономикалық міндеттерді шешуге оның
Банк маркетинг тәсілінің мүмкіншіліктерін толық пайдалана отырып және мақсаттық
- өнімдік стратегия (қызмет көрсету);
- бағалық стратегия;
- өнімді жеткізу стратегиясы;
- тасымалдау (коммуникациялық) стратегиясы.
Банк өнімдрін дамыту стратегиясы аса маңызды екі міндетті шешуді
Банктің баға саясаты банктің түрлі қызметіне баға белгілеп, оларды
Банктің баға саясатының нысаны - пайыздық ставкалар, тарифтер, комиссиялық
Катаң бәсекелестік қүрес жағдайындағы банк қызметінді аса маңызды кыры
Нарықты даярлауда және қажеттілікті қалыптастыру үдерістерін жетілдіретін жарнама шешуші
Сөйтіп, нарықтың жауап реакциясын жылдамдатуға және кұшейтуге бағытталған сан
Нарықты талдаудың негізгі мақсаты - жаңа нарықтар туралы, банк
Маркетинг міндеттерін шешу үшін ақпарат сапалы жиналуы және талдануы
Банк қызметтерінің жағдайын бағалауда төмендегі факторлар ескеріледі: осы нарықтың
Бәсекелестер туралы ақпарат екі түрге белінеді алғашкы үстірт ақпарат
Банк үшін оның өнімдеріне төлеуге қабілетті сұраныстың ағымдағы деңгейі,
Маркетингтік зерттеулерде банк имиджі маңызды рольге ие, бұл имидж
Қызмет сапасының жіктелімі клиенттерге қызмет ету сапасын жақсартуға бағытталумен
Маркетинг – басшылардың төменгі звеносынан бастап банктің барлық бөлімдерінің
Қазіргі маркетинг шеңберінде банк жүйесіне клиенттің қатынасы өзгереді. Егер,
1.4 Маркетинг қызметін ұйымдастыру және банктегі маркетингтік бақылау
Банктің ұйымдастыру құрамы оның таңдап алған стратегиясын тиімді жүргізудің
Сол сиякты банктің қалыптаскан ұйымдастыру құрамына маркетгтік қызметті сәйкестендіріп
Коммерциялық банктерде төмендегідей түрлері пайдаланылады:
- функциялық ұйымдастыру;
- өнімдік принциптерімен ұйымдастыру;
- географиялық аймактық принциптермен ұйымдастыру.
Функциялық ұйымдастыру - бұл географиялық аз аймактарды қамтыған және
Маркетингтік қызметті өнімдік принциптермен ұйымдастыру банктік жеке өмдерге суйенеді
Географиялық, принциппен маркетинг қызметін ұйымдастыру үлкен географиялық аумакты қамтитын,
Казақстанның коммерциялық банктерінде бірінші екі варианты жиірек қолдаланылады, бөлімшелерде
Маркетингтік бақылау банк жұмысының бөлінбес бір бөлігі, ол маркетингтік
Жоспарлардың орындалуын маркетингтік бақылау мынандай бағыттарда жүргізеді:
- клиенттерге банктік қызмет көрсетудің мүмкіншілігін талдау;
- конкуренттік бәсекелестікті талдау;
- клиенттермен қарым-қатынасты талдау;
- маркетинг қызметіне бөлінген қаражаттпен клиенттерге банк қызметін көрсетуге
Банк қызметінде рентабельділікті бақылау деген банктің өтімділігін қадағалау болып
Маркетингтік ревизия деген банк қызмет көрсететін маркетингтік ортаны үнемі
Маркетингтік бақылау және ревизия банктің алға қойған мақсатына жетуге
Маркетинг басқару жүйесінің мәні мен мазмұны нақты банк топтары
Қазіргі кездегі нарық және нарықтық қатынастар нарық кеңістігінде тұрақты
Клиенттерге көрсетілетін банк қызметтерінің кең тармағын құру және дамыту
Банк жүйесіндегі маркетинг ерекшелігі банк өнімінің өзінің ерекшелігімен түсіндіріледі.
Қызмет немесе өнімді өткізу – нарық жағдайында қызмет ететін
Қазақстанның экономикасын тұрақтандырудың негізгі бағыты ретіндегі нарықтық қатынастарға өту,
Қазақстаның банк саласында маркетингті ендіру шаруашылықтың барлық салалары мен
Банктің әрбір басшысы және маманы маркетинг бойынша эксперт ретінде
Маркетинг – басшылардың төменгі звеносынан бастап банктің барлық бөлімдерінің
Қазіргі маркетинг шеңберінде банк жүйесіне клиенттің қатынасы өзгереді. Егер,
Банктік маркетингтік мақсаттарының бірі – жаңа клиенттерді әрдайым тартып
Бәсекелік күрестің күшті жағдайында банктер өздерінің ресурстарын жүйелі түрде
Банк өзіне жаңа клиенттерді тарту үшін нарыққа жаңа немесе
1.5 Банктегі жарнама және халықпен байланыс
Соңғы ондаған жыл ішінде нарықтың экономикасы бар елдердің, кейіңгі
Жағымсыз тенденцияларға қарсы тұру үшін банк өз клиенттерімен қоян
Жарнама және жұртшылықпен байланыс қызметтері қаржы-несие мекемелерінің құрылымдық бөлімшелері
Банк саласындағы жарнама банктің имидждік және өткізу жарнамасы, нақты
Имидждік жарнаманың негізгі құралы сөз емес, бейне (образ), ал
Банктің өткізу жарнамасын хабарландырудың жалпы мағынасына орай «шақыру
Накты қызмет жарнамасының баскаша атауы – «үн қату жарнамасы»,
Банк жарнамасы жоғарыда сөз болғандардан баска тікелей және жанама
Соңғы кездері интернеттегі жарнама да жедел дамып келеді.
Коммерциялық саясатта ерекше орын ала отырып, жарнама сұранымды қалыптастыру
Банк хабарламаларын түзеу барысында олар ықтимал клиенттердің түрлі топтарына
Жұмыс орындарын ашу, банк тарапынан стипендиялар мен тұрлі сыйлық
Жарнаманың сипаттамасы неғұрлым толық болуы үшін оның мына төмендегідей
- жарнама накты адресатка бағытталады, алдың ала төленген орынга
- жарнама орасан зор пайда әкеле алатын немесе орны
Жарнаманың оны окып, қабылдаған адамдардан букіл калар «калтарыстары» бар.
Оның қолданылу аясы кең. Ол банктің ұзақ мерзімге бағытталған
Банк пен жұртшылықтың өзара тілін тауып, ықыласты жағдайда болуын
-өзара сенім, құрмет ахуалын орнату, ортак мүдделерді айкындау мақсатымен
-коғамдық пікірді назарға алу, банк беделін көтеріп отыру үшін
-жұмыстың нәтижелі болуы үшін жауапкершілік пен мүдделтікті арттыру өндірістік
-білікті қызметкерлерді тартып, кадрдың тұрактамауын кысқарту;
-қайырымдылық қызмет, демеушілік.
Бұл орайда әңгіме тегіннен-тегін акша бөлуге емес, банктің беделін
Жұртшылықтың банкке деген көзқарасын орнықтыру үшін түрлі тәсілдер пайдаланылады.
- фирмалық стильді қалыптастыру;
- фотография мүмкіндіктерін түрлі иллюстрацияларды жасауға, т.б. қолдану. Бұл
- кино және аудиобейнеқұралдар, фильмдер, кинороликтер әзірлеу. Бұлардың кай-кайсысы
- ауызша насихат - банк басшыларының түрлі форумдарда сөйлеген
Банктің ел экономикасын сауықтыруға, халықтың әлауқатын арттыруға косып отырған
Банктің жалпы стратегиясымен тығыз байланысы бар жүйелі қызметіне аукымды
Жұртшылықпен байланыс бірнеше бағыт бойынша құрылуы мүмкін, олардың ішнде
Бұқаралық ақпарат құралдарымен берік байланыс орнату- оларды пайдалана отырып,
Банктік маркетинг – бұл банктік өнімдерді өндіруді жоспарлайтын, қаржы
Коммерциялық банктер мен олардың маркетинг қызметін, маркетинг фирмаларын. заңды
Банктің баға саясатының нысаны - пайыздық ставкалар, тарифтер, комиссиялық
Банк саласындағы маркетингтің ерекшелігі банк жұмысын коммерциализациялауға ықпал етіп
банк саласындағы маркетингтік басқару несие ресурстары нарығын зерттеуге, клиенттердің
Банк жүйесіндегі маркетинг ерекшелігі банк өнімінің өзінің ерекшелігімен түсіндіріледі.
Қызмет немесе өнімді өткізу – нарық жағдайында қызмет ететін
2.1 «Цесна Банк»АҚ жалпы сипаттамасы және қаржылық қызметін талдау
Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкінде 1992 жылы 17 қантарда «Цеснабанк»
1993 жыл – Алматы және Қостанай қалаларында филиалдар ашылды.
1996 жыл – орта және кіші бизнесті қаржыландыру бойыша
1997 жыл – Степногорск және Павлодар қалаларында филиалдардың ашылуы.
2000-шы жылы- «Цеснабанк» АҚ Жеке тұлғалардың салымдарын (сақтандыру) кепілдендіру
2001-ші жылы – Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкінің жасаған қорытындысы
1998-2001 жылдары - «Твиннинг» институционалды даму бағдарамасына Нидерландық
2006 жыл - Өскемен, Петропавл, Көкшетау қалаларында филиалдардың ашылуы,
2006 жылы Банк Қарым-қатынас менеджерлерінің институтын құрды. Бұл
2008-2009 жылдары Ақтау, Атырау, Актобе, Орал, Шымкент қалаларныда
2009 жылы банк ұялы телефонға SMS хаттар жіберу
Цеснабанк – негізі 1992 жылы 17 қаңтарда сол кездегі
Өзі қызмет жасаған кезден бері Цеснабанк белгілі, серпінді дамушы
Цеснабанк Қазақстандағы бірінші мөлдір банк болды. 2006 жылғы маусымда
Сенімді әрі тұрақты қаржы мекемесінің атақты беделін банктің Қазақстандағы
Банк ТМД-ның нарығында да белсенді жұмыс атқарады. Қазақстанның елдік
2008 жылы әлемдегі қаржы нарығындағы қалыптасқан жағдай қазақстандық банктердің
Сенімді және жүйелі бизнес-стратегиясын жүзеге асыру барысында, 2008 жылдың
«Цеснабанк» АҚ Қазақстан Республикасының серпінді дамып келе жатқан
Цеснабанк экономиканың түрлі салаларында жұмыс істейтін 20 дан астам
Әмбебаптылық ұстанымын ұстана отырып банк жоғары сапалы қызметтер қөрсетеді,
Қазіргі таңда банктің филиалдық желісінде Қазақстанның 23 облыстық және
Жауапкершілік, өкілеттілік аясын нақты бөлу үшін, банктің ішінде ақпаратпен
Сонымен қатар банкте пруденциалдық нормативтердің орындалуын үнемі бақылап отырады
Кесте 1
«Цесна Банк» АҚ пруденциалдық нормативтерді орындауы, мың теңге
Меншікті капитал Меншікті капиталдың жеткіліктігі коэффицинті (k1-1) Меншікті капиталдың
26 279 689 0,101 0,107 0,123 0,701 13,454 5,854
Осы кестені талдау барысында аңғарғанымыздай, талданатын мерзім ішінде
Клиенттерге берілген қарыз банктің пассивтік операциялары құрамында байқалады. Барлық
Несиелік іс банктің негізгі жұмысы болып есептелінеді, ол банкке
«Цеснабанк» АҚ шоғырландырылған балансының ең басты көрсеткіштері болып саналатын
2010 жылы бұл көрсеткіш 26557990 мың теңгені құраса, ал
Кесте 2
«Цеснабанк» АҚ активтерінің құрылымы
Активтер 2009 ж, мың теңге Үлесі, % 2010 ж,
2010ж. 2011ж.
Ақшалай қаражат 16292282 9,3 26557990 11,7 19311360 4,4 10265708
Қазақстан Республикасының ұлттық банкіндегі қаражаты 27805060 15,9 6846556 3,0
Өзгерістері осы кезең аралығында табыс немесе залал құрамында көрінетін
Сатуға арналған қолда бар активтер 743941 42,4 2541675 1,1
Клиенттерге берілген қарыздар 104859760 59,8 153167536 67,7 338144562 79,0
Өтеу мерзіміне дейін ұсталатын инвестициялар 4319954 2,5 10567045 4,7
Қауымдастырылған компанияларға инвестициялар 155183 0,09 167650 0,07 - -
Негізгі қаражат және материалдық емес активтер 4902912 2,8 7958700
Инвестициялық жылжымайтын мүлік 1267483 0,7 1267483 0,6 1267483 0,3
Ағымдағы салықтық актив - - 30935 0,01 - -
Басқа активтер 6346580 3,6 4550965 2,0 6708690 1,5 -1795615
Мерзімі кейінге қалдырылған салықтық актив 59155 0,03 43650 0,02
Активтердің барлығы 175315720 100 226173897 100 438219536 100 50858177
Есепті жылындағы ақшалай қаражаттың бұндай төмендеуі халық, орта және
Бұл көрсеткіштің 2010 жылы 2009 жылымен салыстырғанда 20958504
Құнды қағаздар банк активінің өтімді бөлігіне жатады.Әдетте оларды банк
Бұл бапты қайталама резервтер деп белгілейді, олар қолма қол
«Цеснабанк» АҚ бухгалтерлік балансында 2010 жылы олардың құны 2541675
Сатуға арналған «Цеснабанк» АҚ иелігіндегі бар активтер үкіметтің қарыздық
«Цеснабанк» АҚ сақтандыру нарығындағы брокерлік және дилерлік қызметтерді жүзеге
Негізгі қаражат банктің негізгі қаражаты мен айналымнан тыс активтеріне
Негізгі қаражат көптеген жылдар бойы өндірістік процесске қатысады және
2009-2011 жылдар аралығындағы айналымнан тыс активтердің құны 919121
Кесте 3
«Цеснабанк» АҚ міндеттемелерінің құрылымы
2009 ж, мың теңге Үлесі, % 2010 ж, мың
(+-) тенге
2010ж. 2011ж.
ҚР Үкіметінің қаражаты 90689 0,06 51186 0,02 15488 0,003
Банктер мен басқа қаржы ұйымдарындағы салымдар мен шоттардағы қалдықтар
Клиенттердің ағымдағы шоттары мен салымдары 119119150 74,6 176680054 86,3
Шығарылған борыштық қағаздар 17687610 11,1 8805064 4,3 8552427
Субординирленген қарыз 6886279 4,3 6467424 3,2 13457622 3,3 -418855
Басқа да міндеттемелер 1205149 0,8 850734 0,4 2100341 0,5
РЕПО мәмілері бойынша кредиторлық берешек - - - -
Мерзімі кейінге қалдырылған салықтық міндеттеме - - - -
Міндеттемелердің барлығы: 159663045 100 204838942 100 403227709 100 45175897
«Цеснабанк» АҚ депозиттік базаның артуы байқалады. 2010 жылы
Шығарылған борыштық бағалы қағаздар көлемінің жыл сайын төмендегенін аңғардық.
Субординирленген тартылған қаражаттар 2010 жылы 2009 жылымен салыстырғанда 418855
Банктің басқа да міндеттемелері 2010 жылы 2009 жылымен салыстырғанда
2010 жылдың 29 желтоқсанында Standard & Poor's халықаралық рейтингтік
Moody's Investors Service, 01.07.2010 жағдай бойынша Ұзақ мерзімді банк
Қысқа мерзімді банк депозиттері: Not prime
Қаржы тұрақтылық рейтингісі: E Болжам: Stable
Standard & Poor`s, 08.12.2010 жағдай бойынша Контрагенттің кредиттік рейтингісі:
Цеснабанктің рейтингтері активтерінің жоғары емес сапасын және әлсіз рентабельдігін,
Сонымен қатар, рейтингтер Қазақстан Республикасындағы қызметіне байланысты, жоғары көлемдегі
2008 жылдың қаңтар айында Цеснабанк өзінің он бес жылдығын
2.2 «Цесна Банк»АҚ клиенттері және қызмет көрсету сипаты
Шет елдің маркетингті қолдану тәжірибесі Қазақстанда қажетті бейімделуден кейін
Банктік тауар ерекшеліктері банктік маркетингті іске асырғанда қарым-қатынастың
Банктік қызметте қызметкерлердің 90 % клиентпен қарым-қатынасқа түседі және
Сурет 1. «Цесна Банк» АҚ клиенттерінің үлесі
Қазіргі таңда Цеснабанк еліміздің 23 қаласында орналасқан кеңінен тараған
Резиденттер:
-үнемі ҚР тұратын Қазақстан Республикасының азаматтары және Қазақстанда
- Қазақстан Республикасының заңдары бойынша құрылған заңды тұлғалар және
- ҚР дипломаттық, консулдық және шетелдегі басқа ресми мекемелері;
Резидент еместері шет ел азаматтары, шетелде тұратын Қазақстан азаматтары,
Сурет 2. Секторлар бойынша клиенттерге берілген несиелер
Клиенттердің жеке және көтерме болып бөлінетіні белгілі:
- жеке клиенттер (жеке тұлғалар және шағын бизнестің кейбір
- корпоративті клиенттер (ұйымдар).
Несиелер көбінесе Қазақстан Республикасы жерінде қызметтерін жүргізетін клиенттерге берілді.
2.3 «Цесна Банк»АҚ тауарлық саясатын талдау
Банктік маркетингтте клиенттік базаның талдау тиімді құралдардың болмауы зерттеу
Банктік қызмет қызмет көрсету саласы болғандықтан банктік маркетинг кешенінің
Кесте 4
«Цеснабанк» АҚ көрсететін қызметтері.
Жеке тұлғаларға Заңды тұлғаларға
Несиелендіру
Депозиттер
Төлем карталары
Ақша аударымдары
Жол чектері
Сейфтік қызмет көрсету
Кассалық есеп айырысу қызметі Несиелендіру
Депозиттер
Төлем карталары
Кассалық есеп айырысу қызметі
Лизинг
Электронды қызмет
Құжаттамалық операция
Кастодиалдық қызмет
Сейфтік депозитариялар
Овердрафт
Әр банктің депозиттері арасында сатуға ең итермеленетін өнімі болады.
«Цеснабанк» АҚ–ның депозиттері ақшаларды тиімді басқару мәселесін шешудің жаңа
«Цеснабанк» АҚ–да ақшаны сақтау тиімді, әрі ыңғайлы, себебі:
- Банк «Қазақстандық жеке тұлғалардың депозиттерін кепілдендіру (сақтандыру) қоры»
- Банкте орналастырылған ақша сенімді сақталады және кіріс әкеледі;
- «Цеснабанк» АҚ–ның сыйақы мөлшерлемесі бөлшек депозиттер нарығында ең
- Банк ұтыс ойындары мен түрлі акцияларды жиі өткізеді;
- Депозитке салынған ақша «Цеснабанк» АҚ–нан алынған қарызға кепілдік
Қазіргі уақытта Банк келесі салым түрлерін қабылдайды: «Целина», «Цесна»,
«Цеснабанк» АҚ депозиттерінің артықшылықтары:
- өзіңізге ыңғайлы валютада (теңге, АҚШ доллары, евро) депозит
- алғашқы жылда қызмет көрсетуі тегін VISA төлем карточкасын
- депозиттің әр түрі бойынша жыл сайын арнайы ұтыс
- лайықты формада, сондай–ақ карт–шотқа аудару арқылы сыйақыны алу
- аударылған сыйақыны капиталдандыру мүмкіндігі;
- шотты қолма–қол ақшамен де қолма–қол ақшасыз да, сондай–ақ
- шот бойынша көшірмені ыңғайлы формада, келіскен мерзімде алу
- депозиттердің кейбір түрлері бойынша бір валютадан екінші валютаға
- тұтынушылық несиені жеңілдіктер шартымен алу мүмкіндігі;
- VISA төлем карточкасы бойынша депозит сомасынан 90
Кесте 5
«Элит Клуб» депозитінің сипаттамасы
Депозитті ашу үшін минималды сома 5 000 000 тенге
Жартылай алынған кездегі төмендетілмейтін қалдық 1 500 000
1 000 000 тенге/8 000 АҚШ доллары / 8
Депозитті сақтау мерзімі: 12 ден 37 айға дейін
Толықтыру: Қосымша салымдардың көлемі мен саны шектелмеген
Сыйақы: Ай сайын есептелінген сыйақыны алу мүмкіндігі, талап етпеген
Ішінара алу: Сыйақыны жоғалтпай, төмендетілмейтін минималды сома шегінде шектеусіз
Пролонгация Автоматты түрде
Артықшылықтары 1) 1 айлық мерзімге дербес сейфпен/ тауашамен тегін
3) VIP- клиенттерге арналған дисконттық бағдарламаға қатысу мүмкіндігі
Төлем карталары.
Карточкалар белгілі бір мерзімге шығарылады, ол карточканың өзінде көрсетіледі.
Төлем карточкаларының артықшылықтары:
- Қолма-қол ақша алып жүрудің қажеті жоқ;
- Карточканы жоғалтқан жағдайда шоттағы ақша сақталады;
- Қазақстаннан тысқары жерлерге шыққанда карточкалық шоттағы ақшаңызды мағлұмдаудың
- Тәуліктің кез келген уақытында карточкалық шоттағы ақшалай қаражатыңызды
- VISA карточкаларына қызмет көрсетуге қабылдайтын бүкіл әлемдегі келген
Қазақстаннан тысқары жерлерге шыққанда карточкалық шоттағы ақшаңызды мағлұмдаудың қажеті
Төлем карточкасын пайдалану ақша сақтау қауіпсіздігін арттырады. Карточкалық шоттағы
Карточканы пайдаланудың ыңғайлылығы және жеңілдігі
1. Карточка шотындағы қалдық ақша туралы ақпарат алу, банкомат
2. Банкомат арқылы төлемдер:
- К-Сеll, К-Mobille, Dalacom – ұялы телефон байланысы қызметіне
- «Қазақтелеком» АҚ қалалық телефон қызметіне төлеу;
- «Тұрғын үй құрылыс жинақ банкі» АҚ салымын толықтыру;
- Банкомат арқылы карточкадан карточкаға (Card to Card) ақша
- Мобильді банкинг. Ұялы телефонға SМS қызметінің көмегімен карт
3. Төлем карточкасы бойынша кредит алу.
4. Отбасы мүшелері және достар үшін қосымша төлем карточкасын
5. Интернет жүйесінде тауарлар мен қызметке төлеу.
6. Мекендеген елдің валютасымен немесе қалауыңыз бойынша АҚШ доллары,
7. Бір жолғы өкім бойынша ақшаны карт шоттан басқа
8. Ұзақ мерзімді өкім бойынша ай сайын белгіленген ақша
9. ҚР кеден бекеттеріндегі қызмет көрсетулерге төлеу.
Карточканы пайдаланудың бақылауы және қауіпсіздігі
1. Карт шоттағы ақша қаражатына рұқсат карточка иесіне ғана
3. Негізгі карточка шотының иесі қосымша карточка шығару арқылы
Карточканы төлемге сенімді дүкендерге ғана ұсыну. Әсіресе бұл туралы
«Цеснабанк» АҚ –тың жеке тұлғаларына карточканың келесі түрлері ұсынылады:
Visa Prepaid сыйлықтық- кез келген іс-шараны өткізуге тамаша сыйлық
Visa Prepaid ханымдық- жаны сұлу әйелдердің тілегін орындайтын алдын
Visa Prepaid Үйлену тойы -жас жұбайлар үшін тамаша шешім!
Қазақстанда алғаш рет «Цеснабанк» АҚ сыйлық – халықаралық төлем
Visa Prepaid карточкасы – бұл алдын ала төленген төлем
Visa Prepaid 5 000, 10 000, 20 000, 50
Visa Prepaid төлем карточкаларының қолданылу шегін кеңейтеді және банк
Visa Prepaid-пен Цеснабанктен ұялы байланыс, «Қазақтелеком» АҚ қызметі үшін
VISA Eleсtron
Ең қолжетімді халықаралық төлем карточкасы. Карточканың бұл түрі сауда
Visa Instant Eleсtron
Банкке жүгінген күні (карточка алуға Өтініш толтырған соң) тез
VISA Classiс
Иесінің байыптылығын білдіретін кең таралған халықаралық төлем карточкасы. Оңтайлы
- сауда және сервис кәсіпорындарында сатып алатын заттар мен
- автомобильдерді жалға алуға, қонақ үйлерден нөмір сақтап қоюға,
- банкоматтардан және қолма-қол ақша беретін пункттерден қолма-қол ақша
- Интернет арқылы сатып алатын заттарға төлеуге.
VISA Gold
Иесінің ерекше мәртебесін білдіретін кең таралған халықаралық төлем карточкасы.
VISA карточкасын сіз кез келген валютамен: теңгемен, АҚШ долларымен,
Tsesna Local
Ең тиімді тарифтер бойынша қолжетімді төлем карточкасы. «Цеснабанк» АҚ,
Жергілікті карточкаларды тек теңгемен ғана ашуға болады, өйткені осы
VISA карточкасының иелеріне қызмет көрсетуге - VISA тәулік бойғы
VISA Gold карточкаларының иелері үшін Visa Eleсtron, Visa Classiс
Картшоттарды ашу және төлем карточкаларын даярлау үшін Клиенттің (жеке
- салық қызметі органы берген, клиенттің салық есебіне қойылған
- жеке тұлғаны куәландыратын құжат (жеке куәлік немесе шетелдік
«VIP» өнімі - депозиттік бағдарламалар ашқан клиенттер мен VIP-клиенттерге,
Қазақстанда алғашқы рет Цеснабанк эксклюзивтік дизайны бар төлем картасын
Цеснабанк қазақстандық спортының дамуына көп көңіл аударады. Банк екі
Осы клубқа және елдегі осы клубтың жанкүйерлеріне арнап Цеснабанк
Өзі қызмет жасаған кезден бері Цеснабанк белгілі, серпінді дамушы
Қаржы лизингі – лизинг беруші сатушыдан жеке меншікке сатып
Лизингтік жобаларды қаржыландыру жөніндегі шарттар:
1) Лизингтің заттары – ғимарат, құрылыс, машиналар, жабдықтар, көлік
2) Лизинг заттарын кәсіпкерлік мақсатқа ғана сатып алуға және
3) Лизинг мерзімі 37 айдан кем болмауы керек;
4) Лизинг заттары лизинг заттарын сатып алумен байланысты шығындардан
5) Лизинг заты лизинг алушының балансында қабылдау–табыстау актісіне қол
6) Клиенттің лизинг бойынша қарызы теңгеде ғана анықталуы мүмкін;
7) Лизинг алушыға уақытша иелік етуге және пайдалануға берілген
8) Лизинг заты (лизингтің барлық мерзіміне, жыл сайын немесе
Қаржы лизингінің артықшылықтары:
- қаржыландырудың ұзақ мерзімділігі;
- лизинг затына төлемдерді қайтаруды қамтамасыз ететін банктің жеке
- лизинг беруші ҚР Үкіметімен белгіленген құрамға кіретін лизинг
- қаржы лизингі амортизацияның жедел әдісін қолдануға рұқсат ететіндіктен
- лизинг алушының қызығушылыған арттыру мақсатында Банк ірі жобалардың
- лизингтік төлемдерді төлеу тәртібі икемді болғандықтан лизинг алушы
- компания өз активтерін жедел толықтыруларына немесе жаңартуларына болады.
Лизингтік мәміленің кезеңдері:
- Клиентке кеңес;
- Өтінімді қабылдау, қарастыру, Клиенттің несие төлей алатындығын бағалау;
- Банктің уәкілетті органдарының өтінім бойынша шешімдерін қабылдау;
- Лизинг алушы және Сатушымен лизинг шартын және сатып
- Мәміле паспортын ресімдеу және валюталық заңнаманың талаптарына сәйкес
- Жеткізу және кедендік ресімдеу (лизинг заты импорт болған
- Лизинг алушының уақытша иелігіне және пайдалануына беруге лизинг
- Банк және Лизинг алушы арасында салыстыру актісін құру;
- Лизинг затын Лизинг алушыға (лизингтік төлемдерді төлеген соң)
«Цеснабанк» АҚ Лизинг операциялары бойынша серіктестері:
- Каздонсервис («ХСМG» Қытайдағы арнайы техника бойынша мемлекеттік зауыт);
- «Ростсельмаш» ААҚ;
- «Петербургтық Трактор зауыты» ЖАҚ,
- АгромашХолдинг («Краснояр зауыт комбайны» ААҚ, «Харков трактор зауыты»
- «КАМАЗ» Ақмола автоорталығы және т.б.
«American Express» жол чектері.
Жол чектері – қолма-қол ақшаның қауіпсіз баламасы. Бұл үйде
Жол чектері айналымда өте қарапайым – олардың мерзімінің өтіп
Жол чектері қолма –қол теңгеге және қолма-қол шетел валютасына
Цеснабанкте сатып алынған жол чектерінің артықшылықтары:
- оларды сатып алуға бірнеше минут қана кетеді және
- Банк жол чектерін сатып алу мен сатуды Сізге
- Цеснабанктен сатып алынған және пайдаланылмаған жол чектері жеңілдік
Банк әрі қарайғы даму стратегиясын жоғарғы халықаралық стандарттарға, сондай-ақ
2.4 «Цесна Банк»АҚ жарнама және халықпен байланыс
Заманауи байланыс-орталығы жобасын аяқтау нәтижесінде банк клиенттерге қызмет көрсету
Цеснабанктің стратегиясы қаржылық қызметтердің кең аясын ұсыну және клиенттікбағыттаушылықтың
Осыған байланысты, 2010 жылы банкте көптеген жаңа жобалар басталуда.
Бұл жобаны іске асыру «Астерос» ЖАҚ берілді. Бұл компания
Бұл жоба аясында Avaya дан жаңа телекоммуникациялық құрал-жабдықтар орнатылды,
Бұл жобаны аяқтау нәтижесінде Цеснабанк дамыған қызметтері бар және
«Біз үнемі Цеснабанктің бизнес-процесстерін және жүйелерін жетілдіруіне жұмыс жасаймыз.
Банк байланыс орталығын құрылуына маңызды көңіл аударғаннан соң ұйымның
Call center- 8-8000-802-525
Бұл жұмыстар нәтижесінде қызмет көрстеілген түскен қоңыраулардың санын 1,5
Цеснабанк жетістіктері –бұл икемді қаржылық ойы, үлкен жеке басының
Бұл мақсатпен банк мамандары Республикамыздың жоғары оқу орындары, халықаралық
Сонымен қатар, банкте интенсивті банктік оқыту орталығы жұмыс
Адамдар ресурстарын басқару департаментінің жұмысы «Цеснабанк» АҚ бүкіл
Департаменттің құрылымы өзгеруіне байланысты, Департамент жұмысына және Бас офиспен
Адам ресурстарын басқару департаменті оқыту мәселелеріне көп көңіл аударады.
Сонымен қатар топ-менеджментке де тренингтер ұйымдастыру жүргізіледі. Бұл тренингтердің
Банкте қызметкерлерді таңдау және жалдау жұйесі жұмыс жасайды. Бос
2005 жылдың шілде айында қызметтердің бірыңғай сыныптауышы енгізілген. Бұл
Сонымен қатар Банк қызметкерлерінің әлеуметтік пакеті жетілдірілген: корпоративтік шығулар,
2003 жылдан бастап Банкте «Монолит-Персонал»-бағдарламалық қамту пайдаланылатын, кадрларды орталықтандырылған
Банк қызметі қызмет көрсету саласы. Сол себептен банк маркетингі
Сурет 3.«Цесна» АҚ жарнамалық және маркетинг шығындары
Қызмет көрсету саласында өнімді өткізу үшін оны сезіндіру керек.
Сонымен қатар жарнама шығындары дағдарыс кезінде, банктің қаржылық жағдайы
Цеснабанктің жарнамаға және маркетингке жұмсаған шығындары айтарлықтай жоғары емес.
Сурет назар аударсақ, банктің соңғы үш жылдағы жарнама шығындары
2010 жылы әлемдік дағдарысқа байланысты, көптеген банктер өздерінің әкімшілік
2010 жылы «Цеснабанк» ең бірінші болып bluetooth-маркетинг
Сонымен қатар, осылай ақпарат алған клиент, банк өнімдерімен танысу
Бір рет Java-қосымшаны салып алып, өз телефонынан жылдам ақпарат
Тағы бір айта кететін жағдай, бұл жаңа жүйенің артықшылығы
2009 жылдан бастап, банк ұялы телефонға SMS хаттар
«Цеснабанк» АҚ менеджмент негіздері.
«Цеснабанк» АҚ басқару Қазақстандық Қорпортивтік басқару кодексі негізінде жүргізіледі
Цеснабанк жетістіктері –бұл икемді қаржылық ойы, үлкен жеке басының
Бұл мақсатпен банк мамандары Республикамыздың жоғары оқу орындары, халықаралық
Сонымен қатар банкте Интенсивті банктік оқыту орталығы жұмыс
Адамдар ресурстарын басқару департаментінің жұмысы «Цеснабанк» АҚ бүкіл
Департаменттің құрылымы өзгеруіне байланысты, Департамент жұмысына және Бас офиспен
Адам ресурстарын басқару департаменті оқыту мәселелеріне көп көңіл аударады.
Сонымен қатар топ-менеджментке де тренингтер ұйымдастыру жүргізіледі. Бұл тренингтердің
Банкте қызметкерлерді таңдау және жалдау жұйесі жұмыс жасайды. Бос
Сонымен қатар Банк қызметкерлерінің әлеуметтік пакеті жетілдірілген: корпоративтік шығулар,
2.5 «Цеснабанк» АҚ брендинг
Замануи брендинг бағыттары ұйымның таңбасына, ол құрылыс компниясы болса
«Цеснабанк» АҚ қаржылық қызметтер нарығында елеулі тәжірибесі және қаржылық
«Цеснабанк» АҚ бренді бұл жылдар бойы және бакнтің көптеген
Банктің бұрыңғы кездегі корпоративтік стиліне келсек . Банктің корпоративтік
Корпоративтік стиль бұл тек қана логотиппен түс емес. Бұның
1990 жылы Б.В.Ковалевпен әзірленген Цеснабакнтің белгісі ерекше маңызға ие
Банк үнемі даму мен жетілдіру үстінде. Сол себептен
Сурет4. Цеснабанк логотипі
Жаңа логотипке енгізілген негізгі ой – сенімділік пен тұрақтылық.
Бұндай жұлдыз ең тұрақты , сонымен қатар ең динамикалық
Банк өзінің негізгі ұстанымы қылып әр клиентке арналған жедел
2005 жылы «Цеснабанк» АҚ кәсіпорындардың қаржылық ағымдары бойынша қызмет
3 «ЦеснаБанк» АҚ маркетингтік қызметін талдау және жетілдіру жолдары
3. 1 «Цеснабанк» АҚ дербес бизнестегі стратегиялары
Дербес сектор қазастандық банктердің басыңқы бағыттарының бірі болып саналады.
Жеке сегеменке бағытталып, банктер клиенттердге қызмет көрсетужылдамдылығы мен сапасына
«Цеснабанк» АҚ жеке тұлғаларға тек қана дербес өнімдірдің кең
Жеке тұлғалар - клиенттерге қызмет көрсетуді автоматтандыру да маңызды
Тағы бір мәселе, бұл банк төлем карталардың функционалдық мүмкіндіктерін
Корпоративтік банкингтен айырмашылығы, дербес бизнес өнімдері мен қызметтердің бірыңғай
Жеке несиелеудің жылдам өсіп келе жатқан көлемдері банктьерің несиелік
Банктік дербес сатылымдар нарығындағы бәсекелестік таяу уақытта өшіге түсуі
«Цеснабанк» АҚ кәсіпорындардың қаржылық ағымдары бойынша қызмет көрсетуде өз
Соңғы он жыл ішінде ақпараттық технологиялар кез келген компанияның
Банктік бизнес IT технологиясыз қызмет көрсетуі мүмкін емес, сол
Банктік бизнесте IT пайдалану маңызды ерекшелігі – IT қызметінің
Цеснабанк IT қызметкерлері – есептерді құрайтын тек программист қана
Басқарма Төрағасының IT – жобаларға үнемі көңіл аударуы
«Колвир» жаңа жобасын енгізу өте маңызды болып табылажды. Бұл
Басқа жобалар:
- банктің барлық филиалдарында «Юнистрим» ақша аударымдары жүйесін нгізу;
- қашықтағы қызметтермен жұмыстардың ақпараттық қауіпсіздікті ұлғайтатын Citrix термалды
- банктің ақпараттық жүйесі қуаттылығы жоғары жаңа серверлерге ауысырылды;
- филиалдар желісі кең тараған компанияларға Бас офистерінен филиалдарының
- ірі батыс консалтингтік компнаиямен біріккен жоба аяқталды.
«Цеснабанк» АҚ мақсаты- Қазақстандағы ең жоғары технологилы банк болу,
3.2 «ЦеснаБанк» АҚ маркетингтік қызметін жетілдіру жолдары
Банк қызметі нарығы сыртқы орта факторларына тәуелді болады, көп
Қазір әлемдегі қалыптасқан жағдайға байланысты мемлекет банктік құрылымдарды басқарудағы
Қазақстан көптеген көрсеткіштері бойынша дамып келе жатқан ел болып
Қазіргі таңда банктік қызметтер нарығы өшіге түскен бәсекелестікпен сипатталады.
Коммерциялық банктер мен олар қызмет көрсетіп жатқан клиенттер Қазақстанның
Əлемдік қаржы дағдарысының салдары отандық банктер қызметінде əлсіз жақтарын
Сыртқы нарықтардағы қорландыру жөніндегі шарттардың қатайтылуы банктер тарапынан кредиттеу
Сырттан ресурстар тарту деңгейінің төмендеуі жəне банктер тарапынан ішкі
Қазақстандық банк жүйесінде қалыптасқан күрделі жағдайлар өз кезегінде келешекте
Банктік маркетингте көптеген несиелік мекемелерде іске асырылатын, банк пен
Жұртшлықтың көңілін табу үшін банкпен әр түрлі әдістер қолданылады.
Қазақстанда тұтынушының, клиенттің нарықтық құрылымдардың тауарлары мен өнімдеріне көз-қарасы
Қазіргі маркетинг шеңберінде банк жүйесіне клиенттің қатынасы өзгереді. Егер,
Банктік маркетингтік мақсаттарының бірі – жаңа клиенттерді әрдайым тартып
Бәсекелік күрестің күшті жағдайында банктер өздерінің ресурстарын жүйелі түрде
Банк саласындағы маркетингтің ерекшелігі банк жұмысын коммерциализациялауға ықпал етіп
Банк саласында интеграциялық маркетингке көп көңіл бөлінуде. Өйткені ол,
Банктік маркетингтік басқару бір мақсаттың жүзеге асуына бағыттайды: табысты
Банктік маркетингтік басқару ерекшелігі оның тәжірибеде жүзеге асырылу әдістерімен
- салымшылардың ресурстары үшін, тартылған ресурстардың орналастырудағы тартымы үшін
- банктік емес қаржылық мекемелер тарапынан бәсеке күшейді -
- ақша қаражатын қарызға алудың банктік емес әдістері күшейді;
- бағалы қағаздардың жаңа түрлері белсенді қолданылуда;
- шетелдік банктер тарапынан бәсеке күшеюде.
Банкті маркетингтік басқару ерекшеліктірінің бірі, ол банк қызметінің мемлекет
Банкті маркетингтік басқарудың ерекше белгілері ретінде көптеген факторлар гаммасын
Банк қызметтері нарығындағы жалпы ахуалды сипаттау барысында келесі факторларды
берілген нарықтың өзгеруінің болашақ дамуы мен үрдістері;
осы нарықта шетел банктерінің жұмыс істеу шарттары;
банктік және банктік емес салалардың арақатынасы;
банк қызметтері нарығының әулетті сыйымдылығы;
берілген банктің жұмыс істеп жатқан нарығының географиялық (аймақтық) шектері;
осы нарықтың монополиялану деңгейі;
басқа да маңызды мінездемелер.
Бәсекелестерге талдау жасағанда негізгі және қауіпті бәсекелестерді ерекшелеп алып,
сол аумақта орналасқан банктер;
ірі банктер, сондай-ақ филиалдық жүйелерді қалыптастырушы басқа аймақтардың мамандандырылған
әртүрлі банктік емес қаржылық ұйымдар.
Бәсекелестер туралы ақпаратты екі топқа бөлуге болады: ресми және
Ресми ақпарат:
ұйымдастырушылық-құқықтық форма, негізгі үлестік жарна иеленушілер мен құрылтайшылары;
жарғылық капиталдың мөлшері;
валюталық лицензияның, бағалы металдармен байланысты келісім-шарттар жасау лицензиясының және
филиалдық жүйенің баршылығы мен көлемі;
қызметтердің негізгі түрлерінің тізімдемесі;
басқа да мөлшерлік көрсеткіштер (корреспондент-банктер, ең ірі клиенттер және
Сапалық ақпарат:
бәсекелестердің беделі;
банктердің мәртебесі, танымалдылығы;
бәсекелестердегі қызмет көрсету деңгейі;
клиенттердің тұрақтылығы;
жарнамалық стратегия;
басқа да сапалық мінездемелер, мәселен, даму стратегиясы.
Сапалық ақпарат банк қызметкерлерінің бәсекелестердің қызметі жайындағы субъективті ойын
Банктің маркетингтік стратегиясын жасаудың маңызды кезеңі бұл банк нарықтың
Банктің қазіргі клиенті кім және болашақта кім болмақ?
Клиенттердің қажеттіліктері мен талғамдары қандай?
Нақты Сіздің банкіңізге бетбұрысының алғышарттары қандай?
Клиенттердің банктің даму және жетілдірілу ойларының көзі бола алатын
«Цеснабанк» АҚ маркетингтік қызметі және наухандары ұйымдастырылған және
Цеснабакн сенімді, тұрақты және танымалы банк имиджіне ие. Банктің
Бірақ банктің клиенттермен кері байланысы аса дамымаған. Себебі банктің
Қазіргі кездегі банктік маркетингте 5P - PEOPLE –Клиент жайлы
Қазіргі таңда қызмет көрсету нарығында ұсыныс сұраныстан арта түскен
Сандар және фактілер:
- Жаңа клиентті тарту шығындары ескі клиентті ұстап қалу
- Компаниялардың көптеген саны әр бес жылда өз клиенттерінің
- Қанағаттанған клиент ұтымды сатып алу жайлы орташа есеппен
-Клиенттердің көбі олармен бір жыл жұмыс жасағаннан кейін қайтарылады
- Клиенттерді ұстап қалу 5% өсуі, компания пайдасын 50-100
- Бар клиенттердің 50% пайда әкелмейтін себебі олармен тиімді
- Орташа есеппен компания бар клиентімен жылына 4 рет,
Сондықтан да банк өзінің стратегиясында клиенттерге түрлі жаңа қызметтер
Клиенттер туралы ақпараттың негізгі көздері банк клиенттерінің өздері. Клиенттердің
Банктік маркетингтің мақсаттарының бірі-банк қызметтерін осы кунге дейін қолданбаған
Клиенттік база-тиімді және мұқият басқаруын талап ететін компанияның маңызды
Клиентке қазір «Біз мындамыз » деген аз, оған «
Сапа тұрақсыздығы және қызметтің өз адамдар біліктілігінен бөлінбеуі кадрларды
Сол себептен банктің маркетингтік бөліміне ол қарамағына кірмейтін мәселе
Бұл жағдайда маркетингтік бөлімге қызметке лайықтығына үнемі таңдамалы тексеру
Тағы да бір кемшіліктерінің бірі банктің аймақтық саясаты. Маркетингтік
Маркетингтік бағдарламаларда банктің филиалдары маңызды орын алады. Бұрыңғы кезде
Филиал директорлары бас офис мамандары өткізетін нарықты толығымен зерттеу
Сонымен қатар, жергілікті жағдайды білетін банкир өз бөлімінің күшті
Маркетингтік компанияның өткізу тәсіліне келсек, банк әрқашанда жарнама құны
Қазіргі таңда замануи брендинг бағыттары ұйымның таңбасына, ол құрылыс
Банктің өз логотипі бар және ол «шаршы» -
Бұндай жұлдыз ең тұрақты , сонымен қатар ең динамикалық
Банк өзінің негізгі ұстанымы қылып әр клиентке арналған жедел
Цеснабанк кәсіпорындардың қаржылық ағымдары бойынша қызмет көрсетуде өз ролін
Бірақ тұтынушылық нарықта клиенттергк әсер ету үшін, оларды өзіне
Батыс мамандарымен ұсынылатын банктік маркетингтің тиімділігін арттыру іс-әрекет бағыттары
Көптеген қазақстандық банктер өз слогадарын ойластырып. Сол слогандарын жаранама
Бірақ банктің кемшіліктерінің бірі осы слоганның болмауы.
Маркетингте дыбыстық бренд тұжырымдамасы дамуда. Мысалға, Nokia компаниясының
Цесна банк өзін танымалы банктердің қатарында үнемі орналасқысы келсе
Сол тұлғаны Цеснабанкпен сәйкестендіретін бір жарнамалық тұлға әзірлену керек.
Жоғарыда байқалғандай Цеснабанк өз жарнамасыфна аса көңіл аудармайды және
Қазіргі таңда банктік қызметтер нарығы өшіге түскен бәсекелестікпен сипатталады.
Коммерциялық банктер мен олар қызмет көрсетіп жатқан клиенттер Қазақстанның
Қазақстандық экономикада терең өзгертулер еңгізілуде. Еліміздің болашақта өркендеуін ұйғаратын
Банктік жүйе әр мемлекет экономикасында маңызды роль атқарады. Тұрақты
Қазіргі таңда нарықтық қарым–қатынаста 15-жылдан астам тәжірибесі бар отандық
Банктік маркетингтте клиенттік базаның талдау тиімді құралдардың болмауы зерттеу
Банктік қызмет қызмет көрсету саласы болғандықтан банктік маркетинг кешенінің
Қазақстандағы коммерциялық банктер жарнамаға қыруар қаржы жұмсайды деп айтуға
Ірі қаржылық институттар жарнамалық өз нарықтағы орныдарын орташа көлемді
KASE - Қазақстан қор биржасының сайтында орналасқан коммерциялық банктердің
Қорытынды
Қазақстандағы банктік қызметтің деңгейі, маңызы және қалыптасқан дәстүрлері әлі
Банктік маркетинг – басшылардың төменгі звеносынан бастап банктің барлық
1992 жылы 17 қантарда Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкінде «Цеснабанк»
Әмбебаптылық ұстанымын ұстана отырып банк жоғары сапалы қызметтер қөрсетеді,
Қазіргі таңда Цеснабанк еліміздің 23 қаласында орналасқан кеңінен тараған
Несиелер көбінесе Қазақстан Республикасы жерінде қызметтерін жүргізетін клиенттерге берілді.
Банк 2010 жылы берген несиелерінің 36 % сауда саласына
«Цеснабанк» АҚ–ның депозиттері ақшаларды тиімді басқару мәселесін шешудің жаңа
Қазіргі уақытта Банк келесі салым түрлерін қабылдайды:
«Целина», «Цесна», «Патриот», «Цесна–Мерей», «Тәуелсіздік», «Цесна–Құрмет»
01.04.10 бастап «Цеснабанк» АҚ «Элит Клуб» жаңа депозитін ұсынбақ.
«Цеснабанк» АҚ –тың жеке тұлғаларына карточканың келесі түрлері ұсынылады:
Visa Prepaid сыйлықтық, Visa Prepaid ханымдық,Visa Prepaid Үйлену тойы,
Қазақстанда алғашқы рет Цеснабанк эксклюзивтік дизайны бар төлем картасын
Цеснабанк қазақстандық спортының дамуына көп көңіл аударады. Банк екі
Осы клубқа және елдегі осы клубтың жанкүйерлеріне арнап Цеснабанк
Заманауи байланыс-орталығы жобасын аяқтау нәтижесінде банк клиенттерге қызмет көрсету
Цеснабанктің стратегиясы қаржылық қызметтердің кең аясын ұсыну және клиенттікбағыттаушылықтың
Осыған байланысты, 2010 жылы банкте көптеген жаңа жобалар басталуда.
Цеснабанктің жарнамаға және маркетингке жұмсаған шығындары айтарлықтай жоғары емес.
Банктің соңғы үш жылдағы жарнама шығындары елелуі өзгерістерде болған.Егер
2010 жылы «Цеснабанк» ең бірінші болып bluetooth-маркетинг
2009 жылы банк ұялы телефонға SMS хаттар жіберу
«Цеснабанк» АҚ қаржылық қызметтер нарығында елеулі тәжірибесі және қаржылық
«Цеснабанк» АҚ бренді бұл жылдар бойы және бакнтің көптеген
Банк үнемі даму мен жетілдіру үстінде. Сол себептен
Жаңа логотипке енгізілген негізгі ой – сенімділік пен тұрақтылық.
Цеснабанк» АҚ мақсаты- Қазақстандағы ең жоғары технологиялы банк болу,
«Цеснабанк» АҚ маркетингтік қызметі және наухандары ұйымдастырылған және
Цеснабакн сенімді, тұрақты және танымалы банк имиджіне ие. Банктің
Бірақ банктің клиенттермен кері байланысы аса дамымаған. Себебі банктің
Қазіргі кездегі банктік маркетингте 5P - PEOPLE –Клиент жайлы
Банк өзінің стратегиясында клиенттерге түрлі жаңа қызметтер көрсетуге тірек
Цесна банк өзін танымалы банктердің қатарында үнемі орналасқысы келсе
Сол тұлғаны Цеснабанкпен сәйкестендіретін бір жарнамалық тұлға әзірлену керек.
Қолданылған әдебиеттер тізімі
Смағұлова Р.О., Мәдіханова К.Ә., Тұсаева Ә.Қ., Сатыбалдиева Ж.Ш. «Қаржы,
Сейітқасымов Ғ.С. «Ақша, кредит, банктер», Алматы: Экономика, 2006.- 477
Жаналинов Б.Н., Мандыкаева Қ.С. «Банктік менеджмент» оқу-әдістемелік кешен,Қостанай,ҚМУ, 2010.
Сейтқасымов Ғ.С. және т.б. «Банк ісі» оқулық, Астана ҚазЭҚХСУ:БПО,
Хамитов Н.Н. «Банктік менеджмент».- Астана ҚазЭҚХСУ:БПО,2008. -411б.
Жаналинов Б.Н. «Банк ісі» оқу-әдістемелік кешен,Қостанай,ҚМУ, 2009.-477б.
Мақыш С.Б. Банк ісі: Оқулық. – Алматы: Жеті жарғы,
Под ред. Лаврушина О.И. «Банковское дело» Учебник. - 2-е
Раева Р. «О банковской системе Казахстана» // журнал «Банки
Маслова Т.Д., Божук С.Г, Ковалик Л.Н. Маркетинг. Учебник. -
Маркетинг в России и за рубежом, №6, 2010.-С.80.
Севрук В.Т. Банковский маркетинг. С-П.: Коруна, 2003.-80с.
Кузнецов С.Ю. Банковская стратегия на Западе в 90-е годы//
«Қазақстан Республикасының Ұлттық банк туралы» ҚР Президентінің Заң күші
Коробов Ю.И. Банковский маркетинг. Саратов: Издат. центр Сарат. экон.
Усоскин В.М. Современный коммерческий банк: управление
Кадырбаев А. Г. Банковские услуги в системе финансовых отношений.
Искакова З.Д. Перспективы развития банковской системы Республики Казахстан// Банки
Банковское дело: стратегическое руководство / Т. Бэррел и др.;
Кожагапанов Е. Банки Казахстана на внутреннем финансовом рынке //
КарГТУ «Банковские услуги в системе финансовых отношений. Труды международной
Козлин Р.В. Банковский маркетинг. М.: Финансы
Фалько А.В. Банковский маркетинг. АОЗТ: «ВЕЧЕ», 2005.-C.189.
Маркетинг: Учебник, практикум и учебно-методический комплекс по маркетингу //
«Цеснабанк» АҚ ресми сайты http\\www.tcb.kz
Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің ресми веб-сайты www.nationalbank.kz
Амирбай Д. Национальный банк Казахстана обладает значительным накопленным потенциалом.//
www.marketing.spb.ru
www.4P.ru
Анализ проблем организации корпоративного управления в банках // Вестник
Бэррел, Т. Маркетинг / Т. Бэррел // Банковское дело:
Қосымша А
Қосымша Ә
Қосымша Б
Әмбебап Visa Prepaid
.
Ханымның Visa Prepaid
.
Үйлену тойына арналған Visa Prepaid
"
«Барыс» ХК логотипімен Ко-брендингтік карта Visa Prepaid
22
58
25
27
Банк маркетингінің ерекшеліктері
Базалық банктік қызметтерді дамыту
Банк клиенттері
Банк маркетингінің қызметі - банк өнімдерін айналымға түсіру бойынша банктің маркетингтік қызметінің түрлері
Банкілік маркетингті ұйымдастырудың теориялық негіздері
Банктік маркетингтің теориялық аспектілері. Қазақстандағы банк маркетингісі
Банктік маркетинг туралы
Банктік қызмет маркетингін жетілдіру жолдары («Банк Тұран Әлем» АҚ-ның мысалында)
Жинақтаушы зейнетақы қорының маркетингтік қызметтерінің әмбебаптылығы
Банктердің маркетингтік қызметіндегі көрсеткіштер жүйесі