Адамгершілік тәрбиесінің мазмұны



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
Философия және психология факультеті
Психология кафедрасы
Курстық жұмыс
Отбасы
Орындаған:
Тексерген:
Мазмұны
Кіріспе.........................................................................................................................3
1.Отбасындағы адамгершіліктің ролі .................................................................6
1.1 Адамгершілікті қалыптастырудың негізгі прициптері.....................6
1.2 Адамгершілік тәрбиесінің мазмұны.....................................................9
ІІ - бөлім Отбасы қоғамның
2.1 Отбасындағы адамгершілік тәрбиесінің ерекшеліктері................12
Отбасының қазіргі кездегі әлеуметттік мәселелері........................17
2.3. Отбасымен жұмысындағы әлеуметтік қызметкердің негізгі
Қорытынды.............................................................................................................29
Қолданылған әдебиеттер.......................................................................................31
Кіріспе
«Көңілді босататын, танынды атқара алатын
Кәмелетке жасы келген әр бір жас өз жүрек
Отбасы-әлеутетік институттардың белгілерін бойына сіңірген, әлеуметтік жүйенің маңызды
Отбасы-қоғамдық құрылымының шағын, ерекшк үлгісі, сонымен қатар
Отбасы әлеуметтік институт ретінде қоғамның қалыптасуымен бірге пайда
Отбасы - шағын әлеуметтік топ. Оның мүшелері некемен,
Отбасының өмір сүріп, дамуының ерекше жағдайлары да бар.Олар
Отбасының құрамы, оның мүшелерінің жиынтығын айтамыз. Оған туыстық
Өмір сүру сипатына қарай жас отбасының үш түрі
Неке-әйел мен еркек арасындағы табиғи қажеттілік, олардың табиғи
Неке- отбасының заң жүзіндегі негізгі, еркек пен
Некенің негізі - сүйіспеншілік. Некеде әйел мен еркектің
Неке біздің елімізде тіркеуден (ЗАГС-тан) өтеді.Ертеректе неке
ЗАГС арқылы некеге тұру қазіргі азаматтық заңдардан
Себебі ажырасқан жағдайда ол негізгі құжат болып саналады.
Қалай болғанда да, некенің заң жүзінде немесе дін
Некелік құқықты енгізу, жұбайлар арасындағы бұл қатынастың пайда
Еркек пен әйел- отбасының екі іргетасы.
Отбасының мәні өте зор. Оның іргетасы болған ерлі-зайыптылар
1.Отбасындағы адамгершіліктің ролі
1.1 Адамгершілікті қалыптастырудың негізгі прициптері.
Адамгершілік адамзат қоғамның даму тарихы
Әрине адамзат тарихында пайда
Гегель адамгершілікке көбінесе назар аударып, оның
Алдымен, барлық халықтарға адамгершіліктің жалпы
Тәрбие көп мағына жатыр.
Ал енді балаларды, жастарды қай
Адамгершіліктің тағы бір көрінісі
Дегенмен жастарға әдет- ғұрып сақтау
Адамгершілік тәрбиенің негізгі міндеті -
Адамгершілік - қоғамдық өмірдің тарихи
Адамгершілік адамға тән бірден-бір
1.2 Адамгершілік тәрбиесінің мазмұны
Адамдардың адамгершілік қадірі мен абройына, жоғары
Нағыз тәрбиелі адам, Белинскийдің
Белинскийдің үйретуінше, нағыз адамгершіліктің
Кіші жастағы балаларға адамгершілік тәрбиесін
Ал Добролюбовтың көзқарасында адамгершілікке
Добролюбов өзінің тығыз байланысы
Адамгершілік тәрбиесінің ең көп
Оқушылар жақсы мінез- құлыққа, адамгершілікке
Қазақ әр нәрсет жүйесімен
Адамгершілік барлық адамға жарасатын
Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері: адамның
Бұл міндеттерді жүзеге асыру; біріншіден
Адамгершілік – адамның рухани байлығы. Ғасырлар
Адамгершілік қасиеттің жоғарғы түрі
Адамгершіліктің ең жоғары түрі -
Адамгершілік тәрбиесінің өзекті міндеті
ІІ - бөлім Отбасы қоғамның
2.1 Отбасындағы адамгершілік тәрбиесінің ерекшеліктері.
Отбасы- тұрақты жүйе, олардың тұрақтылығы
Отбасылық меншікті қорландыру әр отбасы
Отбасыны нығайту - қоғамның әлеуметтік
в) отбасында әдептілік көргенділік, сыпайылық, бияздық
Отбасындағы басты роль «шаңырақтың шуағы
Адамгершілік тәрбиенің тағы бір бастаулары :
Отбасы адамгершілік тәрбиесінің ерекшелігінде
А.С. Макаренко айтуынша баланың жан
Халық баласын азамат етіп тәрбиелеп
«Отанды сүю имандылықтан басталады,
2.2 Отбасының қазіргі кездегі әлеуметттік
Қазіргі кездегі қоғамдағы қарама
ХХ ғасырдың кім жәге
Жанұя қоғамның әрбір нақтылы
Қазіргі жанұя функцияларының әр
Жанұяның генеративтік қызметін атқаруға
Алғашқы әлеуметтендіру қызметі өмірге
Балалардың көпшілігі жыл сайын
Бір шаңырақ астында бір атадан
Нұқшарлық жанұялардың көбейі ұзақта
Егер көпбалалы деп, бала
Жаұяның дәстүрлік және патриархалды
Осындай экспериментальді үлгілер вариантының көп
Көпшілік ақпарат құралдарында, соңғы
Біздің қалыптасып қалған адамгершілік
Біріншіден, ондай құбылыстар жанұя
Әрине, осындай күрес түрі қажет
Қазіргі жанұяның әлеуметтік мәселелері
Бұдан аздаған жылдар бұрын
Халықтың көпшілігі бастан кешіп
Киім- кешек, аяқ –киімнің тозуы, күрделі
Нәрестесін күтумен айналысқан жас
Баланы асырап, тәрбиелеу ісіне
Жергілікті басқару орындары қызметінің
2.3. Отбасымен жұмысындағы әлеуметтік қызметкердің негізгі бағыттары
Әлеуметтік қызметкер әр жанұяға қиындықтарды жеңіп шығуда ғана
Жанұядағы маңызды да қайшылықты мәселелердің бірі – ата-аналық
Мыңдаған жылдар бойы экономикалық қажеттілік бала тууды биологиялық
ХХ ғасырда дүние жүзінде болған саяси-әлеуметтік, психологиялық және
Өкінішке орай, халықтың медициналық мәдениетінің төмендігі, жыныстық моральдық
Кейінге қалдырар әсерін айтпағанда, аборт салдарынан әйелдің өліп
Сондай-ақ, әлі күнге дейін әйелге, оның бала туу
Керексіз балалар – тек адамгершілік психологиялық қана емес,
Дәрігерлік мекемелерге баруға мүмкіндігі келмеген, қаражаты жетпеген әйелдердің
Кәмелетке толмаған аналардан туған балалар ерекше сөз етуді
Ата-ана, айналасындағылар, мектептің көзқарасы бірдей емес, кейде тіпті
Егер нәрестенің өмірге келетіні құтыла алмас шындыққа айналған
Жанұядағы қайшылықтар мен өктемдік, эмоционалдық ыдырау мен берекесіздік,
Қорытынды
Бала тәрбиесі мәселесінде ата-ананың жауапкершілігі күшті. Өйткені,
Осыған орай әр-бір ата-ана өзінің үй ішіндегі ісіне,
Ата-аналардың өзара және олардың балаларға қатынасы жалпы отбасы
Ұлы Абай тәрбие баланың дүниеге келген күнінен және
Ағартушы ақын баланың өмірді тануына, оның барлық қасиеттерінің
Кемеңгер ақын өз творчествосында балаларды жаңа өмірдің басы
Біз ұрпағымызға өзіміз өнеге көрсету арқылы нағыз кісілікті
Сонымен, адамгершілік тәрбие жұмысының негізгі өзегі етіп өз
Ұрпақ-болашақ, яғни ол адамзаттың болашағы, ол отбасы –
Ұрпақ тәрбиесіне айрықша мән беру сәби жүрегін тербеп,
Қолданылған әдебиеттер
1. Әкімтаев Т. “Отбасындағы бала тәрбиесі”. Қазақстан мектебі
2. Бастауыш мектеп 1993ж. №3,7. 34-45 бет.
3. Бастауыш мектеп 1995ж. №1,4. 10-12 бет.
4.Есмағанбетова, Шаханова Р. “Адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру жолдары”. Ізденіс
5. Майғаранова Ш. “Рухани адамгершілік тәрбиесінің негіздері”. Бастауыш
6. Отбасы және балабақша. 1997ж. №5,7. 28-35б.
7. Отбасы және балабақша . 1998ж. №7-9. 3-4б.
8. Әбжанов Ә., Нысанбаев. “Ой. Ақыл. Адамгершілік”. Алматы-94
9. Бозханова к., Жұмаханов Ә., Айтманбетова Б. “Семьяда
10. Байжанов Ж. “Тұрмыс сәні”. Алматы-83.
11. Дорженов С. “Инабаттылық иірімдері”. Алматы “Қайнар” 1994ж.
12. Жақыпов Ж. “Баланы семьяда тәрбиелеу”. Алматы 1987жыл.
13. Оразбеков К. “Иман және инабат”. Алматы “Ана
14. Ж.Б.Қоянбаев “педагогика”. Алматы “Рауан” 1992ж.
15. А.Меңжанова “Педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі”. Алматы –
16. Төлеубекова Р.К. “Адамгершілік тәрбиесінің негіздері”. Алматы –
17. Ә.Өменеұлы “Бұны әрбір ата-ананың білгені жөн”. Алматы
18. “Адамгершілік тәрбиесі халық пен адамның моральдық бейнесі”.
19. “Семейное воспитание” Краткий словарь. Москва – 1990ж.
20. “Әдептану”. Адамгершілік құқық сабақтары. “Мектеп” Алматы –
21. З.Әбілова, Қ.Қалиева “Этнопедагогика оқулығы”. Алматы – 1999ж.
22. “Әлеуметтік философия” хрестоматия. Алматы “Ғылым” 1996ж.
32







Ұқсас жұмыстар

Тұлғаны қалыптастыруда дене тәрбиесінің маңызы
Сабақты дене жаттығулармен құру негіздері
Адамгершілік тәрбиесінің критерийлері
Халық педагогикасында оқыту мен білім берудің принциптері қазіргі ғылыми педагогика тұжырымдарымен ұштасып жатыр
Адамгершілік тәрбие
Ақыл-ой тәрбиесі туралы жалпы түсінік
Ақыл-ой тәрбиесінің теориялық негіздері
Мектеп жасына дейінгі балаларға адамгершілік тәрбиесін беру әдістемесі
Мектеп оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеу процесінің мәні
Мектеп оқушыларына адамгершілік тәрбие беру процесі