Бастауыш сынып оқушыларының патриоттық
Мазмұны:
Кіріспе...................................................................................... 3
І бөлім. Кіші мектеп жасындағы оқушылардың
мәселелері............................................................................... 8
1.1. Кіші мектеп жасындағы оқушылардың ұлтжандылық
1.2 Кіші мектеп жасындағы оқушылардың ұлтжандылық сезімдерін
тұрғысы.................................................................................... 21
ІІ бөлім. Кіші мектеп жасындағы оқушылардың
2.1.Сынып сабақтарында бастауыш сынып
оқушысының ұлтжандылық сезімдерін тәрбиелеудегі
негізгі бағыт бағдарлылық................................................... 45
2.2. Сыныптан тыс жұмыстар
сынып оқушысының ұлтжандылық сезімін
қалыптастыру жолдары......................................................... 55
Қорытынды............................................................................ 71
Пайдаланылған әдебиеттер............................................... 74
Қосымша................................................................................ 77
Кіріспе
Зерттеудің көкейкестілігі. Бастауыш буын – қайталанбайтын
Басты назар аударатын мәселелердің
Бастауыш сынып оқушылары оқу
Оқу адамның жеке басы
Өмір ағымы талап етіп
Отаншылдыққа, туған жерін қорғауға
«Қазақстан – 2030 бағдарламасына қатысты Елбасы
Отан сүю, ұлтжандылық деген
Әрбір халық ел мен
Ұрпақты ата – салтымызбен ұлтжанды
Мектепке келген баланың отбасында
«Елдің елдігін оның тарихы,
тілді құрметтеу;
ұлттық салт – дәстүрді зерделеу;
елдің тарихы мен мәдениетін
ата – бабалар өсиетін орындау;
жер байлығы мен табиғатты
Яғни, патриоттық тәрбие беруде,
Табиғаттану сабақтары еліміздің жер
«Ел болам десең, бесігінді
Оқушыларды өз елін, туған
Жастарымыздың бойында елжандылық, азаматтық,
Негізгі білім бастауышта болғандықтан,
Елдің елдігін сақтап, ұрпақтан
Зерттеу мақсаты: бастауыш сынып
Зерттеу объектісі: оқушыларды ұлтжандылық
Зерттеу пәні: ұлтжандылық
Зерттеу міндеттері:
1. Ұлтжандылық туралы қазіргі
2. Ұлтжандылық тәрбие жөніндегі теориялық,
3. Бастауыш сынып оқушыларының патриоттық
4. Бастауыш сынып оқушыларының ұлтжандылық
Зерттеудің ғылыми болжамы: егер
Зерттеу әдістері: педегогикалық, психологиялық,
Дипломның құрылымы. Диплом кіріспеден,
І бөлім. Кіші мектеп жасындағы оқушылардың
1.1. Кіші мектеп жасындағы оқушылардың ұлтжандылық сезімдерін
«Адамға ең бірінші тәрбие
Отаннына деген сүйіспеншілікті қалыптастыру
Отан дегеніміз – халық. Халық
Ұлтжандылық мәселесі қай халықтың
Ұлттық құндылықтары – жер, ел,
Ұлттық нышандары - Ел таңба,
Ұлттық мәдениеті – сөз, бейнелеу,
Қазақ зиялыларының өнегелі іс -
Халқымыздың отан сүйгіштік, патриоттық
Жас ұрпақтың оның ішінде
Отансүйгіштікке тәрбиелейтін мақал – мәтелдердің
Қазақ ауыз әдебиетінен орын
Жұмбақ - өскелең ұрпаққа білім
Сүмбелі теректі,
Қызыл желекті.
Ерден қалмайды,
Жауда керекті. (найза)
Негізі, жұмбақты сөз образының
Аңыз әңгімелерде елдің мұңын
Сол үшін де халқы
Ертегілерге бай елдердің бірі –
Отаншылдық, ел – жұртын сүю,
Қазақ ауыз әдебиетінің ертеден
Ұлттық ойындардың да балаға
Жалпы кез келген адам
Адам өмірінде тәлім – тәрбиенің
Қазақ зиялыларының тәлім – тәрбиелік беру жөніндегі құндылықтары
Жастарды елжандылық рухта тәрбиелеу
Профессор М. Ғабдуллин өзінің «Ата
Шоқан Уәлиханов баға жетпес
Балалар мен жеткіншектерде ұлттық
Абай «қазақ ертегілері мен
Сонымен, ағартушылар қазақ халқының
«Ерлік тәрбиден туады» деп
Интерноционалдық достықтың жаршысы А. Герцен,
Б. Момышұлы Отанымыз аумағының бүтіндігін
Ұлтжандылық дегеніміз – Отанға деген
«Ерлік дегеніміз - табиғат сыйы
1.2. Бастауыш сынып оқушыларының патриоттық
Елжандылық адам баласына туа
Бастауыш сынып оқушылары айналамен
Психология ғылымында ғалымдар сезімнің
Адамгершілік (моральдық) сезімді жеке
Интеллктуалдық (сенсорлық) сезімді ақыл -
Эстетикалық сезім - әсемдікті қабылдау
Ұлтжандылық сезім – адамгершілік сезімінің
Тәрбиеге ең қиын нәрсе –
Сонымен баланы елжандылық рухта дамытуда
Неге басқа елдерге біздің
Бастауыш сынып оқушылары жалпы
А. И. Герцен: «бүкіл ақыл – ой
Ел жандылық сезімінің бастапқы
Бала туылғаннан ана тілін
Балалық шақтағы әсерлер кейде
Аға, сіз қайда кетіп
Әскерге.
Әскер, не үшін қажет?
Ұланғайыр еліміздің, халқымыздың, көрші
Ағасын әскерге шығарып салу
Аспанды жамылғы, жерді төсек
Сен бүгін әскерге шығарып
Мағжан Жұмабаев: «Сұлулық сезімдері
Баланың өз Отанымен танысуы
Бірақ үлкендердің көмегінсіз елжандылық
Осындай ұлы сезімдерді тәрбиелеу
Ұстаз оқушы мен оны
Оқушысының өмір тәжірибесінің аздығынан
Бастауыш сынып оқушыларында ұлтжандылық
«Оқушылар, сендер космоновтардың космосқа ұшқандарынан
Бірақ та, ата – анаға
Біз балаларды басынан бастап –
Бір мектепте 8 – март –
Балалардың қызығушылығын кеңейтіп оларды
Өз қаласы, не ауылына
Ұлтжандылық сезімді тәрбиелеуде балаларды халқымыздың әдет-ғұрпына
Осы дәстүрлерге балаларды қатыстырумен біз оларды
Әр жыл сайын көктем мен
Халқымыздың дәстүрінде құрбан болған
Сынып жетекшісі ата - аналарға
Ұлтжандылықтың бір қыры -
Балаларды үлкендердің еңбегімен таныстыруда
Салыстыру арқылы , бастауыш сынып
Сонымен, айналамыздағы ақиқатты (болмысты)
Бізде балаларға арналған әртүрлі жанрдағы
Ұлтжандылық сезімге тәрбиелеуде, адамгершілікке
Бастауыш сынып оқушыларында Отанға
Ұлтжандылық сезімді тәрбиелеуде тарихи
Отанымыздың кәзіргі тыныс – тіршілігін
Оқушыларға еліміздің болашағы туралы
Осындай алғы шарттарға сүйене
Ұстаз оқушыларға жеріміздің алуан
Бүкіл адамзат – үлкендер мен
Біздің елеміз көпұлтты. Бір
Бұл білімдерді оқушылар біртіндеп
Осындай педагогикалық процесті құрудың
Түрлі тақырыптарды оқушылар әр
«Отан» деген бір түсінікке
Осы әңгімені талқылау барысында
«Астана – республикамыздың астанасы» деген
Тақырыптық жоспар. Астана - бас
Дайындық жұмысы. Ұстаздың тапсырмасы
Сабақтың материалдары. Астана туралы
Сабақтың барысы. Диафильмдер көрсетілетін
Оқушылар, сендер қалай ойлайсыңдар,
сабақ өтеміз? Менің үстеліме
Астана өте үлкен және
әңгімесін. Келіңдер, бәріміз бірге
Егер ықылас білдіргендер болмаса,
«Біздің еліміздегі халықтар» тақырыбындағы
Осындай тақырыптағы сабақтарда көрнекті
Ән сабағында оқушылар әр
Негізгі эмоционалдық жүкті ұстаздың
Отанға деген сүйіспеншіліктің нағыз терең
Көктемде оқушы тұратын ауланы
Жалпыхалықтық істерге оқушыларды араластыру
Осы айтылғандардың барлығы патриоттық
Егер оқушыларға мектеп ауласындағы
Қоғамдық мүлікке, туған жердің
Бірде мұғалім түскі астан
Бұл Ленинградта болған. Фашистер
Соғыс әлдеқашан бітті. Советтік
Осы әңгіме туралы ойланыңыдар.
Табиғатты қорғау жұмыстарын оқушылар
Бастауыш сынып оқушыларын патриоттық
Оқушылар бір затқа, көрініске,
9 мамыр Жеңіс күні
Балалардың әңгімелеріне құлақ салып,
Әртүрлі көрмелер ұйымдастыру, мерекелерге
Жұмысшылардың қолымен не жасалады,
Меркелерге арналған көрмелер, әр
Бір бөліммен патриттық сезімді
ІІ бөлім. Бастауыш сынып оқушыларының
2.1.Сынып сабақтарында бастауыш сынып
Көркем шығарма арқылы бастауыш
Кез келген педагогикалық оқулықты
Бастауыш сынып оқушыларына көркем
Көркем шығарма мазмұны оқушыларға
Көркем шығарма арқылы бастауыш
Дамыта оқытуды жүзеге асырудың
Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқыту
шығарманы қабылдауға, түсінуге, ұғынуға
жаттап алуға лайықты келеді.
Екінші, алгоритмдік деңгейдегі тапсырмаларға
Ойын арқылы оқытуда оқу үрдісінде
Топтық жұмыстарға бірыңғай топтық
Cынып. Тақырыбы: Отан
Сабақтың мақсаттары: Оқушыларға Мұқағали Мақатаевтың
Сабаққа керекті құралдар: Отан
Сабақ типі: аралас.
Сабақтың барысы
І. Сабақ бірден үй
ІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру
ІІІ. Оқулықпен жұмыс. Өлеңді
ІҮ. Дәптермен жұмыс. Оқулықта
Тақтада ілінген плакаттағы «Туған жер
Туған жер туралы оқушылардың
Ү. Үйге тапсырма беру. Өлеңді
Қорыта келгенде, бастауыш сатыда
Төртінші сынып.
Отан сүйер ұлан бол!
Сабақтың мақсаты. 1. Білімділік: Ұлы
Пәнаралық байланыс: 1. ана тілі; 2.
Көрнекілік: Бауыржан Момышұлы, Ілия Молдағұлова,
Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру бөлімі; 2.
«Мен үш нәрседен қорқамын:
Біріншісі – баласына бесік жырын
Екіншісі – бір – бірімен қазақша
Үшіншісі – немересіне ертегі айтпайтын
Музыка ойнап тұрады. «Священная
Бүгін біз Бауыржан Момышұлы,
Оқушылар өз қалауы бойынша
Мұғалім (ой салу стратегиясы)
Балалар, мына әріпке көңіл
Мәтінмен жұмыс. Әр мәтінмен жұмыс
Шығыстың қос жұлдызы. Шығыстың қос
Мәтін бойынша тапсырма. 1. Сан
«Батыр қыз» туралы Е. Естаевтың әңгімесі айтылды.
Мәтін бойынша тапсырма.
Жау қайдан шабуылға шықты?
Мәншүк жау әскерлеріне қарсы
Мәншүктің батырлығы қалай бағаланды?
Отан сүйер ұлан бол!
Мен немере сүйіп отырған
Қырық жыл қырығында тірі
Балаларыма, немере – шөберелеріме айтар
Мәтін бойынша тапсырма. 1. Мәтінді
Мысалы қойылған сұрақтар. Қаһарман батырымыз
Өз Отаныңа лайықты азамат
Ой қорыту. Б. Момышұлы: «Отан
Дамыту технологиясы бойынша оқушыларға
«Артымызда Москва» Б. Момышұлы,
- Құрметті оқушылар, аты аңызға
Соның бірі: Отан үшін
Осы мақалға оқушылар морфологиялық
Сабағымызды қорытындылау үшін Венн
Үйге тапсырма: 1. Мәтінді мазмұндау.
Қазақ тілін оқыту процесінде
Жаңа технологиялар арқылы оқыту
Халқымыз ерлікті құрметтеп, батырлар
Әл –Фараби бабамыз музыканың адам
Еліміз егемендік алғалы бері
Отансүйгіштік тәрбие көзін ұлттық
Бірінші сыныптың екінші жарты
2.2. Сыныптан тыс жұмыстар
Мақсатты жүргізілген педагогикалық жұмыс
Ұлтжандылық сезім қалыптастыру екі
Қоғамдық өмірдегі құбылыстар мен
Табиғат ортасы – адамның ең
Ұлтжандылық тәрбиеде патриоттық сезімді
Жер сүю – туған ауылды, туған
Елді сүю – бұл халықты
Тілді сүю – ана тілінің
Алғашқы баланың дүниеге келген
Қазақстан Республикасы - Еуразияның орталық
Қазақстан Республикасы дайырлы, демократиялық және
Республика аумағы батыстан шығысқа
Қазақстан мұхиттардан аулақ жатыр. Аумағының
45 градусқа дейін ыстық болады.
Қазақстан аумағында өзендер мен
Қазақстанның жануарлар әлеміде алуан
Әкімшілік тұрғыдан Қазақстан Республикасы
Оңтүстік Қазақстан туралы мағлұмат
Батыс Қазастанда 4 облыс:
Солтүстік Қазақстан облысының аймақ
Орталық Қазақстанға Қарағанды облысы
Шығыс Қазақстанда өнеркәсіптік қуаты
Халқымыздың рухани келбеті – Ана
.... «Тілімізді айуан дейді тілі
- Ана тілінен бірнеше жағдайлар
- Осы таңда қазақ
- Қазақ тілінің байлығы жетпегендіктен
- Осы кезде асдап орысша
Бұл халықтың әрбір сөйлемі
1. «1935 – 36 жылдан бастап
2. «Қазақстанда қазақ - тілі заң
жөн » - дейді.
Осыдан 63 жыл бұрын
Кез – келген шала қазақтан: -
Жер бетіндегі тіршіліктің пайда
Сонымен қатар, тағы да назарда
Ағылшын ғалымы Дэвид Кристалдың
Қазақстаннның халық жазушысы, әлемдік деңгейдегі
Қазіргі таңда жаһандану процесі
Әр ұлттың ең басты
Қазақ жастарының бірнеше ұрпағы
Итальяндық «Ренко компаниясының президенті Ренальдо
Осылайша ата тілімізді «қорлау» арқылы,
Адам бойындағы үш жүйе –
Мемлекеттік нышандар құрмет тұту, Қазақстан
Бастауыш (1-4) сынып оқушыларымен Мемлекеттік
Бастауыш метепте Әнұранды жүйелі
Қазақстан Республикасының мемлекеттік нышандарын
Бастауыш сынып оқушыларының түсінігінде
Бастауыш сыныптардағы Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері
- Қазақстан Республикасы рәміздерінің авторларын
- Қазақстан Республикасы мемлекеттік рәміздерінің
- Қазақстан Республикасының Әнұранын мемлекеттік
- Кез келген жағдайда Қазақстан
Оқушылардың бойында терең елжандылық
Білім беру мекемелерінде патриоттық
1992 жылы Қазақстан Республикасы
Бүгінгі таңда елімізде 130 –
Барлық өркениет арасындағы бейбітшілік
Мемлекеттік рәміздер – жас, тәуелсіз мемлекетті
Мемлекеттіліктің нышандарын зерделеу: Тудың,
Қазақстан Республикасының мемлекеттік Туы –
Зеңгір көк түс – біздің
Сәулесін шашқан алтын күн
Қазақстан Туындағы күн республикасының
Қазақтың дүниетанымындағы бүркіт бейнесі
Бүркіттің қанатын жайып шарықтап
Мемлекеттік тудың элементін құрайтын
Қазақстан Республикасы Конституциясының 5 бабына
Қазақстан Республикасының мемлекеттік Туы
Әнұранның сөзі бөлме қабырғасына
Мемлекеттік Туды көтеру құқына
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңба –
Елтаңба компазиясын құрап тұрған
Елтаңбаның маңдайшасына бес бұрышты
Өз мемлекетіміздің жұлдызы жарық,
Елтаңбаның негізгі бояуы алтын
Жалпы, қай жағынан алғанда
Қазақстан Республикасы Әнұранының салтанатты
Мемлекеттік Әнұран мемлекеттік Туды
Мемлекеттік рәміздерді құрметтеу сабақ
Еліміздің нышандарымен жұмыс істеу
Қорытынды
«Бастауыш сынып оқушыларының ұлтжандылық
Қазақстан Республикасының 2007 – 2024
Осы тұжырымдамадағы патриотизмді дамытудың
патриоттық бағдардағы саяси партиялардың,
жастарды отансүйгіштікке тәрбиелеу жүйесін
бұқаралық ақпарат құралдарының жұмысында
қарастырылған.
Отанды қастерлеудің озық үлгісін
Отанға деген сүйіспеншілік – патриотизим
Ұлтжандылық дегеніміз – ол сіз
Бертін келе, Желтоқсан оқиғасы
«Мен жастарға сенемін!», - деп
Пайдаланған әдебиеттер
Назарбаев Н. Ә. Қазақстанның болашағы
Назарбаев Н. Ә. «Қазақстан - 2030»
Бержанов Қ., Мусин С. Педагогика тарихы.
Жарықбаев Қ. Б., Психология – Алматы
Жарықбаев Қ. Б., Қазақ ағартушылары жастарды
Жарықбаев Қ. Б., Қазақтың тәлім –
Мухина В. С. Детская психология. Москва,
Немов Р. С. Психология. В 3т. – Москва,
Овчарова Р. В. Справочная книга школьного
Абрамова Г. С. Практическая психология. – Москва,
Возрастная и педагогическая психология. Под. ред
Сухомлинский В. А. Балаға жүрек жылуы.
Байділдина К. Патриоттық тәрбие бастауы. –
1986, №9.
14. Табылдиев Ә. Қазақ этнопедагогикасының және оқыту
15. Қалиұлы Серғазы. Қазақ этнопедагогикасының теориялық
16. Үсенов Ә., Мәуленов С. Музыка сабағы
17. Алексеенко А. Н., Қозыбаев М. К., Романов
18. Макаренко А. С. Избранные педагогические
19. Макаренко А. С. Ата – аналар кітабы.
20. Коменский Я. А. Ұлы дидактика.
21. Баласағұни Ж., Құтты білік. –
22. Кожахметова К. Ж., Таубаева Ш., Жанзакова Ш.
23. Тоболов С. В. Воспитание мужчинный в
24. Тілеужанов М., Халық тағылымы. – Алматы, 1996.
25. Ушинский К. Д. Избранные педагогические
26. Шаханов Мұхтар. Тілсіздендіру анатомиясы. – Алматы,
27. Құсайынов А. Қ., Демеуова М. Е., Молдыбаева
28. Әбиев Ж. Ә., Бабаев С. Б., Құдиярова
29. Сабиров Т. С. Болашақ мұғалімдердің дидактикалық
30. Төлеубекова Р. Адамгершілік тәрбиесі туралы.
31. Кәрімбаев Нұрсұлтан Жастарға жол нұсқайтын
32. Дүйсебаев Чатай Молодежь и
3 қараша
33. Әшімов Б. Т. Жастарды патриотизмге
бұқаралық ақпарат құралдарының рөлі. –
2006 №5.
34. Тоқсанбай Қарашаш. Ана тілі
35. Қазақстан Республикасының 2007 –
36. Қоқымбаева Т. Мектеп оқушыларына ұлттық
37. Ғаббасов Совет – Хан. Бауыржан Момышұлы:
38 Белгібаева Г. Патриоттық тәрбие беруде
39. Наурызбаев Ж. Ұлттық мектептің ұлы
40 Әлімбаев М. Халық қажап тәлімгер.
41. Сәтірқызы Гүлзейнеп. Отансүйгіштік қасиет тәлім – тәрбие
42. Указ Президента Республики Казахстан.
Қосымша
Кесте №3
Білімін
1. Бауыржан
Момышұлы –
батыр.
ұстаз
«Шуақты күнд келеді.
2. Әлия
Молдағұлова
мен мақалға айналған туралы деректер
Мәншүк Мәметова- сөздері, батасы жинағым келеді.
ерлік көрсеткен
қыздар.
3. Зат есім, есімдік,
етістіктердің мен Мәншүк
ережелерін Мәметова туралы оқу.
білемін қосымша деректер
Кесте №4
Дамыта оқытуды жүзеге асыру
Деңгейлік
тапсырмалар оқыту
арқылы оқыту арқылы тұлғалық қасиеттерді
Міндетті деңгей
Алгоритмдік деңгей
жұмыстар
Эвристикалық деңгей Қалмақтар
Сараланған топтық
Шығармашылық деңгей Айтыс ойындары
Патриоттық сезімді қалыптастырдың мүмкіндіктері
Бағыты Құн-
дылық Патриоттық Психологиялық қатынас Сезімдік қатынасы Формасы Құрамы
Қоғамдық орта Ел - туған ауылға,
- ата - баба дәстүрлері силастығы; Байыптау
- ұлтты мәдениетті дамыту сақтауы; елестете білу сараптау
- мемлекеттік рәміздерді құрметтеп қастерлеуі; есте сақтау, жатқа
- бір – біріне достық, бауырмалдық туыстық парызы;
- мерекелік күндерді, дәстүрлі мерекелерді құрметтеуі ойлау, еске
Тіл - ана тілін сүю, дамыту;
- сөйлеу мәдениеті жетілдіру
- өзгелер тіліне құрметпен қарау құрметпен қарау, дұрыс
әдемілік, әсемдік көркемдік қабылдау
болмысты дұрыс қабылдау құрметтеу, сүю
түсіністік өзара сыйласушылық ана тілі, тіл үйірмелері
сабақ, сабақтан тыс кластан тыс жұмыстар ана
басқа халық әдебиеті, өнері.
Табиғат Жер Жер асты және жер
Кесте №2
Патриоттық сезімді қалыптастыру
Кесте №5
Патриоттық сезімді қалыптастыру құралдары
Патриоттық сезімді қалыптастыру
Тіл
Құндылықтар
Ел
Жер
Мемлекеттік нышандар
Құралдар
Әдіс – тәсілдер
Дәстүрлі тәрбие
Сезімтал жүрек
Сергек ой
Халыққа тән табиғи ерекшелік
Өнегелік істер мен ойлар
Бейнелеу өнері, ұлттық ойындар
Фольклор
Ұлттық мәдениет
Ән ұран
Ту
Ел таңба
Қағидалар
Сенім
Борыш
Ар - намыс
Сүю
Қазақстандық патриотизм
Ұлттық патриотизмді тиімді пайдалану
Ұстаным
қағидалар
құндылықтар
құралдар
табиғи ерекшелік
Сезімді
қалыптастыру
Фольклор
Мақал – мәтелдер
Жұмбақ
Ауыз - әңгімелер
Ертегілері
Батырлар жыры
Ежелгі дәуірдегі жазбаша өсиеттер Күлтегін, Білгеқаған Тоныкөк, Оғызнама,
Ал - Фараби
ХҮ – ХІХ ғ. зиялылар (Баласағұн, Қожа Ахмет,
ХІХ ғ. ұлт зиялылары Абай, Ыбырай, Шоқан
ХХ ғ. басындағы алаш азаматтары (А. Байтұрсынов, М.
ХХ ғ. кезіндегі азаматтар Б. Момышұлы, Алия, Мәншүк
Тәжірибелік ізденістер мен іс - әрекеттерде салыстыру
Сезімдік реңдер: қуану, қайғыру, мақтану т.б.
қарама – қайшылық сезімдер
шаттану – шаттанбау, сену – сенбеу т.б.
өнегел і істер мен ойлар
Отан
Жеңіс
Батыр
51
55
59
Бастауыш сынып оқушыларының патриоттық құндылықтарын қалыптастырудың үлгісі
Бастауыш сынып оқушыларының көркем шығарма арқылы патриотизмін қалыптастыру
Бастауыш сынып оқушыларын патриоттыққа тәрбиелеудің педагогикалық негіздеулері
Бастауыш сынып оқушыларын патриоттыққа тәрбиелеудің ерекшелектері
Бастауыш сынып оқушыларының отансүйгіштік сезімін тәрбиелеу құндылықтарын белгілеу
Көркем шығарманы бастауыш сыныптардың оқу-тәрбие үрдісінде пайдалану арқылы оқушыларға патриоттық тәрбие берудің ғылыми-теориялық негізін жасау
Бастауыш сынып оқушыларының патриоттық сезімдерін қалыптастыру мәселелері туралы ақпарат
Бастауыш сынып оқушыларының белсенділігін халық ертегілері негізінде тәрбиелеу
Қазақ халық музыкасы арқылы бастауыш сынып оқушыларына патриоттық тәрбие беру әдістемесін жасау
Әдеби туындыны бастауыш мектептің оқу - тәрбие процесінде пайдалану арқылы оқушыларға патриоттық тәрбие берудің теориялық және әдістемелік негізін жасау