Программалық жабдықтың тұрақтылыққа талабы


КІРІСПЕ
Соңғы жиырма жылда адам тіршілік әрекетінің барлыќ сферасындағы
Ќазіргі уаќытта барлыќ мекемелер даму перспективасын жасаумен, шаруашылыќќа
Салыќ салу сферасына жене оның экономикалыќ ќұрамының бөлімдеріне
Ќазіргі жағдайда экономикалыќ аќпараттыќ өңдеудің автоматтандырылған жүйесінің негізгі
Экономикалық ақпараттық өңдеудің автоматтандырылған жүйесі маќсаты болып
Жұмыстың негізінде «Өндірістік емес төлемдер» бөлімінің жұмысы қарастырылады.
Курстық жұмыста Жамбыл облыстық салық комитетінде ақпараттық жүйені
Аќпараттыќ жабдығында аќпараттыќ база ќұруда машина ішілік жене
Мәліметтердің инфологиялыќ моделін ќұру да «сущность-байланыс» диаграммасы өңделеді.
Математикалыќ жабдығында математикалыќ тәсілмен төлемдерді есептеу келтіріледі.
Аќпараттыќ жүйенің жүйелік архитектурасы негізінде аќпараттыќ жүйедегі аќпараттарды
Курстық жұмыста өңделген аќпараттыќ жүйеде ќұрылған программа «өндірістік
1 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ ЖҮЙЕСІНІҢ ЖАЛПЫ ТҮСІНІГІ
1.1 Мемлекет эканомикасындағы салықтардың мәні мен рөлі
Салық – бюджетке түсетін міндетті төлемдер мен түсіндіріледі
Салықтың ішкі құрамы мен әлеуметтік-эканомикалық мәні оның функцияларынан
Мемлекеттік шығындарды қаржыландыру (фискалды функция);
Басқа жеке әлеуметтік топтардың табыстарынның ара-қатынасының тең еместігін
эканомиканы мемлекеттік реттеу (реттеу функиясы).
Барлық мемлекетте, қоғамда салық фискалды функцияны орындаған, яғни
Барлық салықтар келесі элементтерден тұрады:
салық объектісі- салық салынатын затты, мүлікті, кірісті айтады;
салық субъектісі - заң бойынша салықты төлеуге
салықтың қайнар көзі- кірістен төленетін салықтар;
салық ставкасы- салық салынатын өлшем бірлігінен алынатын салық
Тұрақты ставкалар- салық объектісінен түсетін табыстың мөлшеріне байланысты
Пайыздық ставкалар үш түрге бөлінеді.
прогресивті (үдемелі)- салық салынатын табыстың өсуіне сәйкес ұдайы
пропорционалды ставкалар- салық салы объектісінің мөлшеріне байланыссыз тұрақты
регрессивтік ставкалар-салық салынатын табыс азайған сайын салық
Егер үкімет еңбек ақы қорына регрессивті ставканы қолданса,
Салықтар екі түрлі болады.
Бірінші түрі кіріспен мүлікке салынатын салық; корпорацияның табысына
Екінші түрі – бұл тауарлардың, қызмет көрсетулердің, бағалары
Жанама салықтар- тауарлар мен қызметтерге сұраныс деңгейінің икемділігіне
Ал ұсыныс икемділігі төмен болса, салықтың аз бөлігі
Салық –бұл ең негізгі эканомиканың тұтқасы болып табылады
Салық және салық жүйесі, нарық деңгейінде эканомиканы басқарудың
Салықты пайдалану бұл- эканомиканы басқару әдістерінің бірі болып
Салықтың көмегімен кәсіпкерлердің (ара-қатынасы анықталады) мекемелерді мемлекеттік
Салықтың көмегімен сыртқы эканомикалық аймақ реттеледі және бұған
Салық арқылы мемелекет ілгерінді саясат жүргізе алады,
1.2 Салық жүйелерінің құрылу принціптері
Адамзат тарихынан мемлекеттің салықсыз өмір сүре алмайтындығы көрінеді.
Салық тәжірибесі айтты- ең басты принціп салық салу:
2. Салықтың кірісі біркелкі болу үшін, көп күш
3. Міндетті салық төлемдері. Салық жүйесі- салық төлеушілерге
4. Салық жүйесінің төлеу процесі- салық төлеушілер мен
5. Салық жүйесі – қоғамдық саясаттың қажеттіліктерінің өзгерісіне
6. Салық жүйесі мемлекеттің эканомикалық саясатының әсерлі құрамы
Салық заңдылығына сәйкес, баждар мен басқа төлемдер бюджетке
Салық құндылығы, алымдар, баждар және басқа төлемдер салық
Салық жүйесі- белгілі бір мемлекетке әлеуметтік саяси
Қазақстан Республикасының салық заңдылығы нағыз үкімдерден тұрады,
Осы төлемдерді тереңірек түсіну үшін, оның негізгі салық
Салық жүйесін эканомикалық тұрғыдан қарағанда Адам Смит классикалық
Олар келесіден тұрады;
Мемлекеттің қол сатындағылар, үкімет шығындарын төлеуге қатысу керек,
Әр адам төлейтін салық, алдын ала тура анықталу
Кез-келген салық, салық төлеушілерден өте ыңғайлы түрі мен
Кез-келген салық былай орындалу керек, яғни салық төлеушінің
1.3 Жамбыл облысы бойынша салық комитетіне ҚР ИСАЖ
ҚР МГД әлемдік банкінің заем шеңберінде ҚР ИСАЖ
ҚР.Президентінің үкімі орындалу үшін “Мемлекет программасында ҚР ұлттық
№ 209-П. 12.06.2001ж (салық кодексі) ҚР МГД министрлігінде
Салық кодексі жағдайын жүзеге асыруға арналған ақпараттық жүйе
Бұл тек ақпараттық технологиялардың негізінде салық басқармасында жұмыс
Ақпарат-теңіз оның көлемі бара-бара үлкейтілетінін есепке ала тұра,
Осылайша ҚР МГД 2001 ж қазан айында негізгі
Бұл біріншіден түрлі ведомствалық жүйелердің бір-бірімен қарым-қатынасы, техникалық
Мәліметтерді енгізу есебі, СГДС, ИС НДС, ИСИД, ИС
1.4 Мұрағаттағы құжаттардың автоматты түрде тіркелу
Курстық жұмысқа қатысты дайындалатын программалық жабдық Салық комитетінде
«Салық комитетінде мұрағаттық құжат айналымының ақпараттық жұйесін өңдеу»
Программа мәліметтер қорымен жұмыс істеуге негізделіп жасалады.
Кесте 1 – Заңды тұлғалар кестесі
Кесте параметрлері Типі Көлемі
Kod NK ± (Autoincrement) 15
Numder_Dela Number 15
RNN Number 15
Naimenovanie_Org Alpha 30
Bid_deatelosti Alpha 30
OKD Alpha 30
Data_S Date 15
Data_Do Date 15
Заңды тұлғалар кестесінде,( заңды тұлғалардың СТН,құжат нөмірі, Мекеменің
Жеке тұлғалар кестесі( СТН, аты, тегі, құжат нөмірі,
Кесте 2 – Жеке тұлғалар кестесі
Кесте параметрлері Типі Көлемі
Kod_NK ± (Autoincrement) 15
Number_dela Number 15
RNN Number 15
Familia Alpha 30
Name Alpha 30
Otcestva Alpha 30
Biznes Alpha 30
Vid_deat Alpha 30
Data_S Date 15
Data_Do Date 15
Заңды тұлғалар мұрағаты, заңды тұлғалар кестесінен келген құжаттарды
Кесте 3 – Заңды тұлғалар мұрағатының кестесі
Кесте параметрлері Типі Көлемі
Kod NK ± (Autoincrement) 15
Numder_Dela Number 12
RNN Number 15
Naimenovanie_Org Alpha 30
Bid_deatelosti Alpha 30
OKD Alpha 30
Hranit_S Date 15
Hranit_Do Date 15
Кесте 4 – Жеке тұлғалар мұрағатының кестесі
Кесте параметрлері Типі Көлемі
Kod_NK ± (Autoincrement) 15
Number_dela Number 15
RNN Number 15
Familia Alpha 30
Name Alpha 30
Otcestva Alpha 30
Biznes Alpha 30
Vid_deat Alpha 30
Hranit_S Date 15
Hranit_Do Date 15
Программалық жабдық салық комитетінің келесі бөлімдерімен байланысады:
Тіркеу бөлімі: салық органы салық төлеушілер туралы мәліметтерді
Мұрағаттағы құжаттарды көру бөлімі: бұл жерде енгізілген құжаттарды
Жеке тұлғалардың құжаттарды іздеу бөлімі: бұл бөлімде қолданушы
Заңды тұлғаларды іздеу бөлімі: бұл жерде енгізілген заңды
Енгізілген құжаттарды есептеме түрінде көру бөлімі: бұл жағдайда,
Функционалды-мінездеме талабы;
Программалық жабдықтың тұрақтылыққа талабы;
Пайдалану шарты;
Техникалық құрал параметрлер талабы;
Ақпарат және программа талабы;
Жүйенің қауіпсіздік талабы;
Қолданушы интерфейсі талабы;
Функционалды-мінездеме талабы: программалық жабдық барлық аудандық салық комитеті
Шығыс мәліметтері: салық төлеушінің есеп терезесі, салық комитетінде
Программалық жабдықтың тұрақтылыққа талабы; салық инспекторы мәліметтерді қате
Пайдалану шарты: Программалық жабдық салық инспекторының компьютеріне
Техникалық құрал параметрлер талабы: серверде деректер қорымен жұмыс
Салық инспекторының компьютерлерінің ішкі құрамы: IBM фирмасы шығарған
Салық инспекторларының компьютерлерінің барлығы тышқанмен қамтамысдандырылуы қажет.
Ақпараттық және программалық талабы: программалық жабдық Windows операциялық
Жүйенің қауіпсіздік талабы: программалық жабдық және деректер қоймасы
Программалық жабдықты және деректер қоймасын қауіп – қатерден
Операциялық жүйе деңгейінде: операциялық жүйеге кіру үшін дұрыс
Программалық жабдық деңгейі: пароль, салық инспекторының аты-жөні ;
ДҚБЖ деңгейінде;
Криптографиялық кілттің қолданылуы;
Арнайы программаның көмегімен: антивирус программалары.
Қолданушының интерфейсінің талабы: қолданушы интерфейсі қарапайым түрде құрылады.
Программалық жабдық жоғарыда аталған талаптарға байланысты жасалады.
1.5 Мұрағаттық құжаттардың тіркелімнің инфологиялық моделі
Мәліметтер қорын жобалау үшін арнай программалар қолданылады. Біз
Зерттелетін Курстық тақырып бойынша автоматтандырылған жүйені дайындау үшін
1. Концептуалды моделдеу - > 2. Логикалық
Кез-келген ақпараттық жүйені дайындау үшін , мәліметтер қорын
ER моделінде логикалық моделінде мәліметтер қорының кестелері дайындалады.
( физические лица),заңды тұлғалар мұрағаты( архив юр.лиц), жеке
Номер дела,Номер РНН,Наименование организации, Бизнес, Вид деятельности,ОКЭД,Хранить С,Хранить
Жеке тұлғалар кестесінің параметрлері: Код НК, Номер дела,
Заңды тұлғаларға арналған мұрағат кестесінің параметрлері мен
Model1- файл аты оның қосымша аты. ER1.
Логикалық деңгей
Физикалық деңгей
Бұл жерде логикалық деңгей мәліметтер қорын басқару жүйесімен
Курстық тақырып бойынша ERWIN-EX3.2 программасында жобасын жасау үшін
ERWIN-EX3.2 программасын қосқанда келесі терезе шығады.(сурет-1)
Сурет 1. ERWIN-EX3.2 программасын қосқандағы көрінісі
Осы терезеде отырып екі деңгейді анықтаймыз. Яғни Маңыз
Сурет 2. Атрибут анықталып жатқан түрі
Атрибуттар Stored Display Editor терезесінде анықталады. Екі
Сурет 3. Маңыз деңгейімен атрибуттар деңгейінің анықталған
Маңыздран анықтап біткеннен кейін кестелер анықталады. Ол үшін
Сурет 4. кестені анықтайтын пернелер
Кестелерді қойғаннан кейін олардың атын зажу үшін, кестенің
Сурет 5. Кестенің атын жазатын команда
Арнайы кесте құратын пернемен қажетті кестелерді орнатамыз. Кестелердің
Сурет 6. Кестелердің орнатылған түрі
Кестелерді анықтап біткеннен кейін оларға алдына ла домендерді
Сурет 7. Домендердің анықталу терезесі
Сурет 8. Жаңа домен анықталу түрі
Сол New Domain терезесінде отырып домендер анықталады.
Домендердің кестеге автоматты түрде қойылу түрі 10 суретте
Сурет 9. Домендердің автоматты орнатылу түрі
Домендерді орнатып қойып біткеннен кейін, кестенің түрі келесідей
Сурет 10. Домендердің кестеге орнатылған түрі)
Содан кейін осы құралдың көмегімен кестелерді байланыстырамыз. Байланыстың
Сурет 11. Кестенің атрибут деңгейінде байланысқан түрі
Сурет. 12 Кестелердің маңыз деңгейінде байланысқан түрі
Курстық тақырып бойынша осы тұрғыда ақпараттық жүйенің концептуалдық
2 ПРОГРАММАЛЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ ТЕХНИКАЛЫҚ ПРОЦЕСІ
2.1 Программалық құралдарды таңдау
Қарастырылып отырған Курстық жұмыстың тақырыбына сәйкес, яғни Салық
Сурет 13. BDE Administrator командасы арқылы программаның қабықшасын
Осы командадан кейін Object – New командасын
Қабықшаны жасамас бұрын С дискісінде NK деген құжат
Сурет 14. Қабықшаның жасалу түрі
Пәндік облыста біздің қолданатын мәліметтеріміз
Берілген Курстық жұмыстың пәндік облысы салық комитеті болып
Басқару құрылымы
Жоғарыда басқару құрылымында айтылғандай,біз сәйкесінше негізгі бағытты аламыз.
1. заңды тұлғалар бөлімі:
Заңды тұлғалардың карточкаларының тіркелімі;
2. жеке тұлғалар бөлімі:
Жеке тұлғалардың карточкаларының тіркелімі.
Берілген Курстық жұмыста заңды және жеке тұлғалардың салық
Анықталып отырған есеп, өңделіп отырған мәлемметтер қорының толықтығынан
Ал енді қысқаша салық карталарының тіркелуі мен тексерілу
2.2 Мәліметтер қорының МҚБЖ бүтінділік ортасында бөлшектенуі
Кестелердің өзін Delphi программалау ортасына кіретін Database Desktop
Сурет 15. Database Desktop утилитінің көрініс түрі
Кестені Paradox 7 жасаймыз. Ол үшін
Сурет 16. File менюі
Алдымыздан жасауға болатын кестелердің барлық типтерінің терезесі шығады.
Сурет 17. Кестенің типін таңдау
Тізімнің ішінен беріліп отырған Paradox 7
Сурет 18. Кесте жасау облысы
Database Desktop утилитінің көмегімен кестелерді анықтағанда біз қай
Кесте 5.
Типі Аналуы
(Обозначене) Мәндердің жазылуы(Описание значения)
Alpha A Символдар жолы. Ұзындығы 255 символдан аспауы
Number N Ағымдағы нүктелік сан. Диапазон –10307.
Money $ Ақшаның суммасы.
Short S Бүтін сан. Диапазон –32 768.-.32 767
LongInteger I Бүтін сан. Диапазон –2 147 483
BCD # Екілік-ондық форматтағы сандар
Data D Күні
Time T Уақыты
Осылайша Database Desktop утилитінің көмегімен мәнннің әр қайсысына
2.3 Программалық өнімнің интерфейсін өңдеу
Программа жақсы жүру үшін, компьютерде Delphi 6 нұсқасынан
Оператор техпаспорттардың тіркем құжаттарын беру бөлімінде мәліметтер қорымен
Сурет 19. Заңды және жеке тұлғалардың ұйяшықтарына фложокты
Флажоктарды таңдағанда, біздің алдымызға сәйкес енгізу жолы шығады.
Сурет 20. пернелердің өңделу түрі
«Отчистить» және «Просмотр» пернелері мәліметтер қорының операциялық жұмыстарына
Программаны іске қосқанда активті болмай тұрады, яғни бұл
Карталарды қорға енгізу үшін, келесі жағдайларды ескеру керек:
программаны іске жіберу керек;
«Юридические лица» немесе «Физические лица» флажогы таңдалу керек;
Енгізілу жолдарының барлығы толтырылуы керек (кей бір жолдар
ақпараттың дұрыстығын тексеру керек( егер ол ақпарат сәйкес
«Добавить» пернесін басу керек.
Осыдан кейін барлық формадағы толтырылған жолдар, мәліметтер қорының
Карточканы іздеу үшін келесі жағдайлар ескерілуі керек:
«Поиск» пернесін басу
Іздеу терезесінен өзіміздің сұранысымызға сәйкес флажокты таңдау. Іздеу
Сурет 21. Іздеу жұмысының жүру түрі
Іздеу жолыныа өзіміздің сұранысымды жазып «Найти» пернесін басамыз.
Осыдан кейін табылған ақпаратымыз программаның бас формасынан шығып
Мәліметтер қорындағы жазуларды өзгерту үшін келесі жағдайлар жасалу
қажетті жазудың ізделуін жүргізу (жоғарыда көрсетілген);
сәйкес енгізу жолдарындағы ақпаратты «Изменить» пернесі арқылы
Мәліметтер қорындағы жазуларды жою үшін келесі әрекеттер жасалу
қажетті жазуды іздеуге беру (жоғарыда көрсетілген);
жойылатын жазудың дұрыстығын тексетіп барып «Удалить» пернесін басу
Программаның басты формасында отырып заңды және жеке тұлғалардың
Көру терезесінде бас терезедегідей екі флажок тұрады, яғни
Сурет 22. құжаттарды көретін терезе
Нәтижесінде бізде заңды немесе жеке тұлғалардың мәліметтері шығу
Сурет 23. мәліметтерді енгізу пернелері
Сонымен қатар прграммада сақталу уақыты біткеніне қарай жазылымға
Сурет 24. Мәліметтерді мұрағатқа қосып немесе көру батырмалары
Осыдан кейін Хранит До жолына сәйкес келмейтін
Осы жерде біз қажет флажокты таңдағанда, біздің алдымыздан
Салық комитетінде салық инспекторының жұмыс орнында қолданушының программамен
Сурет 25. мұрағаттағы құжаттарды көру түрі
Егер программа іске қосылғаннан кеін терезедегі заңды
Ұяшықтарға енгізіл қойған СТН жазылғанда
Ұяшықтар толтырылмай кетсе
Құжат нөмірі қайталанса
Программа мұндай мәлімет енгізілген деген хабарлама шығып отырады.
Қолданушы бұл терезе отырып келген құжаттарды енгізіеді,
Сурет 26. Программаның іске қосылғандағы көрінісі.
Сурет 27. Мәліметтердің енгізілген түрі.
Заңды тұлғалардың енгізілген мәліметтерінің құжаттарын көру үшін, ол
Сурет 28. Мәліметтердің шығу түрі
Қолданушының жұмысын оңайлату үшін бұл программада іздеу жұмысы
Сурет 29. Мәліметтердің ізделу түрі
Мәліметтердің табылған түрі келесі суретте көрсетілген.
Сурет 30. Мәліметтердің табылған түрі
Осындай әрекеттер жеке тұлғалар үшін де жасауға болады.
Сурет 31. Жеке тұлғалардың мәліметтерінің шыққан түрі
Қолданушы жеке тұлғалардың құжаттарын аяқ астынан керек етесе,
Сурет 32. Жеке тұлғалардың ізделу түрі
Жеке тұлғаларды екі әдіспен іздеуге болатыны көрініп тұр.
Сурет 33. Жеке тұлғалардың іздеуден кейінгі табылған мәліметтері
Осы программаны жақсы өңделіп шықты деп ойлаймын. Кез
3 АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕНІҢ ТИІМДІЛІГІ МЕН ҚАУІПСІЗДІГІ
3.1 Ақпараттық жүйенің қауіпсіздігі
Компьютерлік жүйеде ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету позициясындағы жүйе
Ақпарат;
Техникалық және программалық құрал;
Қызмет көрсетуші персонал және пайдаланушылар.
Кезкелген компьютердік жүйені құрудың мақсаты болып, уақытылы дұрыс
Кездейсоқ қауіп. Қастандықпен істелінген әрекетпен байланыспаған және кездейсоқ
Сурет 34. Компьютерлік жүйедегі қауіптегіақпарат қауіпсіздігі
Іштен шығу және тоқтап қалу. Күрделі жүйенің шарасыздағы
Алгоритмдік және прграммалық қателертехникалық құралдардың аналогиялық салдардан істен
Көп жағдайда ақпарат қауіпсіздігінің бұзылуы пайдаланушы және қызмет
Қасақана қауіп.КЖ-гі қауіпсіздігінің қауіпінің екінші класына қасақана құрылған
Бұл кластағы қауіп олардың физикалық маңызын және ұйымдастыру
Дәстүрлі немесе универсалды шпиондық және диверсия;
Ақпаратқа рұқсатсыз ену;
Электромагниттік сулелену және тарату;
КЖ модификациялық құрылымы;
Зиянды программалар.
Ақпаратқа рұқсатсыз ену. «Ақпаратқа рұқсатсыз ену» терминінің анықтамасы
Ақпараттарға ену шектеулі тәртібіретінде ақпарат бірліктеріне тұлғалармен процестердің
КЖ ресурстарына ену құқын басшылық әрбір қызметкердің функционалдық
КЖ –де ақпараттарға ену шектеудің белгіленген тәртібін атқару
Штаттық ақпараттық және бағдарламалық құралдарға рұқсатсыз ену төмендегі
Енуді шектеу жүйесі жоқ;
КЖ –гі бұзылу немесе қарсылық;
Пайдаланушылар немесе КЖ –не қызмет көрсетуші персоналдың қате
Енуді шектеу жүйесіндегі қателер;
Өкілеттіліктерді жалған пайдалану.
Егер еш болмаса, онда КЖ жұмыс істей алатын
Зиянды программалар. КЖ- гі ақпараттарға негізгі қауіп «зиянды
Зиянды программалар әрекет механизміне қарай:
Логикалық бомбалар;
Құрттар;
Троян аттары;
Компьютерлік вирустар болып бөлінеді.
«Логикалық бомбалар» - бұл ЭЕМ немесе есептеу жүйелерінде
«Құрттар» деп жүйені әрбір жүктеген кезде атқарылатын өзі
«Троян аттары»- бұл пайдалану программаларында командаларды өзгерту немесе
«Компьютерлік вирустар»- бұл ЭЕМ –ге енгізген кезде өз
3.2 Ақпаратты жүйенің экономикалық тиімділігі
Компьютерлік жүйелерді құру барысында негізгі этаптардың бірі болып
Адекватты және сенімді бағалар болмаған жағдайда – жобаны
Егер жұмыстың дайындалуына ресурс көлемі дайындауға жұмсалатын ресурс
Автоматтандырылған компьютерлік жүйенің тиімділігін бағалау -
Жұмыстың экономикалық тиімділігін бағалағанда – дербес және ортақ
Жаңа компьютерлік жүйенің нақты тиімділігі пайда, еңбек және
Кэ=Э/Км , мұндағы
Э - экономикалық тиімділік,
Км - жаңа жүйені дайындау және іске асыру
Жүйенің экономикалық тиімділігі
Кэ(Енвт
формуласы арқылы есептеледі, мұндағы Енвт - автоматтандырылған
Компьютерлік жүйені құрумен және енгізумен байланысты шығындар мына
Км=Cтu + Cnp , мұндағы
Cmu – программалық жабдыққа кеткен шығындар; жобаны зерттеуге,
Cnp – капиталдық салымдар; ЕЭМ және басқа қосымша
Программалық жабдыққа кеткен шығын Cmu-ді келесі формуламен есептеуге
Cmu = Сзп + Су + Скос +
Сзп - программаны жазушы қызметкердің жалақысы;
Су – қосымша айлық сомасы (жалақының 10%);.
Скос- социалды сақтандыру қоры (жалақының 21%)
Ссс - әлеуметтік қорларға аударымдар саны;
Программаны жазушы қызметкер жалақысы Сзп – програмисттің
Сзп =(Еа/tа)* tпр , мұндағы:
Еа – програмисттің еңбек ақысы
tа – бір айдағы сағат саны
tпр – жалпы программаның дайындалған уақыты;
Програмисттің программалық жабдықты істеуіне 480 сағат жұмсады, программисттің
Сзп =(20000/192)*480=50000 теңге;
Программалық жабдықты өңдеуге кеткен толық шығындарды анықтаймыз:
Су – қосымша айлық сомасын анықтау үшін -
Су= 50000*10/100=5000;
Скос- социалды сақтандыру қорын анытау үшін - қызметкердің
Скос=(50000+5000)*21/100=11550;
Ссс - әлеуметтік қорларға аударымдар санын анықтау үшін
Ссс=(50000+5000+11550)*30/100=19965;
Программалық жабдықты өңдеуге кеткен шығын Cmu мынаған тең:
Cmu= 50000 + 5000 + 11550 + 19965
Cnp – капиталдық салымдарды анықтаймыз. Төменде көрсетілген кестеде
Техникалық құралдар Сипаттамасы Бағасы
Сервер Pentium IV Hyper Threading 3,2GHz; 1024Mb RAM;
1x80Gb HDD-RAID 1300 y.e
Қолданушылардың 4 жұмыс станциясы Celeron 2GHz, 128Mb
Ethernet комутатор – 3 Ethernet switching hub
Принтер HP LazerJet 3300 mf (printer, scanner,
Қосуға және өңдеуге кеткен шығындар Инженер-техник пен инженер-программист
Оқытуға кеткен шығындар Инженер-програмист кызметінің
Бағасы 150 y.e
Кабель (50 м) UTP – 5 1 y.e
Кестеде көрсетілген мәліметтреден капиталды салымның канша болатынын
Cnp = 1300 + 600 + 70 *
01.04.2005 жылғы Халық банкінің курсы бойынша, бір доллардың
Cnp = 3410 * 131 = 446710 теңге;
Компьютерлік жүйені құрумен және енгізумен байланысты шығынды мынаған
Км=Cтu + Cnp = 86515 + 446710 =
Төлем ақыларға кететін шығындарды анықтау үшін келесі
Қызметі Төлем коэф. Жалақы мөлшері СТС
Бөлім бастығы 3,6 18500 110
Бас маман 3,0 16000 100
Мамандар 2,5 14000 90
Персоналдың жұмыс уақытының қоры келесі формула бойынша есептеледі:
ЖУҚ = Жс * Кс * Морт ,
ЖУҚ – жұмысшы уақытының қоры;
Жс – жұмысшылар саны (5);
Кс – бір жылда істелінген жұмыс саны (250);
Морт – жұмыс күнінің орташа ұзақтығы (8);
ЖУФ = 5 * 250 * 8 =
Компьютерлік жүйені енгізгенге дейін жұмысшылардың төлем ақыларына кететін
Та = ЖУҚ * СТСорт * ( (1
СТСорт – орташа сағаттық тарифтік стафка;
қ – қосымша жалақы коэффициенті (0,7);
п – зейнетақы қорына аудару коэффициенті (0,1);
Н – накладной шығындар коэффициенті (0,12);
Жұмысшылардың төлем ақысын анықтаймыз:
Та = 10000 + 100 * ((1 +
Компьютерлік жүйе енгізілгеннен кейін жұмыс уақыт қорының азаюына
ЖУҚкж = ЖУҚ * (1 - 0,5)
Қызметкерлердің төлемақысына кететін шығындар компьютерлік жүйе енгізілгеннен кейін,
Та,кж = ЖУҚкж * СТСорт * ((1 +
Та,кж = 5000 * 100 * ((1
Компьютерлік жүйе енгізілгеннен кейінгі жылдық экономикалық тиімділігін анықтаймыз:
Э = Та – Та,кж;
Э = 1990000 – 995000 = 995000 теңге;
Экономикалық тиімділіктегі капиталдық шығындардың есептеу коэффициенті жылдық экономияның
Кэ=Э/Км = 995000 / 533225 =1,86;
Жүйенің экономикалық тиімділігі - автоматтандырылған жүйеге
Автоматтандырылған компьютерлік жүйенің өзін-өзі ақтау мерзімі жаңадан енгізілген
Компьютерлі жүйе өзін-өзі ақтау мерзімі келесі формула бойынша
Кө = Км / Э = 533225 /
Компьютерлі жүйе өзін-өзі ақтау мерзімі 0,6 жыл немесе
3.3 Еңбекті қорғау мәні мен негізгі түсініктемелері
Қазіргі күнде толығымен зиянсыз және қауіпсіз өндіріс орындары
Еңбекті қорғау – бұл еңбек процесінде адамның ден
Еңбекті қорғаудың міндеттері: жұмысшыны ыңғайлы жүмыс орнымен қамтамасыз
Қауіпті өндіріс факторы (ҚӨФ) – бұл фактордың әсерінен
Зиянды өндіріс факторы (ЗӨФ) – бұл фактрдың әсерінен
Көп жағдайда Қауіпті өндіріс факторы мен Зиянды
Еңбекті қорғау өзінің құрамына келесі комплекстік бөлімдерді қосады:
Еңбекті қорғау жөніндегі заңдылық;
өндірістік санитария;
техникалық қауіпсіздік;
өрт пен жарылудың қауіпсіздігі.
Өндірістік санитария.
Өндірістік санитария – бұл адамды (ҚӨФ)қауіпті өндіріс
Техникалық қауіпсіздік – бұл адамды (ҚӨФ) қауіпті өндіріс
Өрт пен жарылудың қауіпсіздігі. Өрт пен жарылу қауіпсіздігі
Еңбеті қорғау құқығы:
Қазақстан Республикасындағы еңбекті қорғау заңдылығы жұмысшылардың еңбек ету
Қазақстан Республикасында еңбекті қорғау мен қауіпсіздік шаралары Қазақстан
Еңбекті қорғау құқығына барлық жұмысшының құқы бар,
Еңбекті қорғау заңдылығы – бұл заң нағыз заңдармен
Құқықтық және еңбекті ұйымдастыру сұрақтары.
Ең негізгі құқықтық қатынастарды реттейтін құжат ол Қазақстан
0 Жүйе (Подсистема) – бұл ЗӨФ мен ҚӨФ
1 Жүйе – бұл ЗӨФ мен
2 Жүйе – бұл өндіріс бұймдарының қауіпсіздігі мен
3 Жүйе – бұл өндірістік процестердің әдістерін бақылауға
4 Жүйе – қауіпсіз талаптарын қорғайтын бақылау әдістері.
5 Жүйе– Мекемемен оның құрылысын қауіпсіздейтін талаптар.
6-9 Жүйе – әрі қарай жүйенің
Стандарттардың келесідей түрлері болады: мемлекеттік – ГОСТ; отраслевые
Мекемеде еңбекті қорғау жұмыстарының ұйымдасу.(Организация работы по охране
Мекеме басшысы еңбекті қорғау талаптарына сай жұмыс орнында
Еңбектің қорғалуына директор мен бас инжинер жауап бередіОтветственность
Барлық коорнинацияларды бас инжинер немесе оның орынбасары істейді.
Басшымен басқа да қызмет түніндегілерді оперативті бақылау жүргізу;
әкімшілдік-қоғамдық (үш сатылы) ЕҚ жұмысын орындайды;
жүргізілетін бақылау (ведомственный контроль);
госнадзор органдары мен және техникалық инспекторларымен орындалатын бақылау.
Үш қадамнан тұратын бақылау:
Бірінші сатысы. Қоғам инспекторымен және шебер бригадирмен күн
Екінші сатысы. Цехтың қоғамдық инспекторымен арнайы цех мамандары
Үшінші сатысы. Бас инжинер, мкеменің жоғары қоғам инспекторы,
Қауіпті және зиянды факторлардың талдануы.
Табиғатта дам организіміне әсер ететін қауіпті-зиянды өндіріс факторлары
Физикалық;
Химиялық;
Биологиялық;
Психофизиологиялық.
Физикалыққа жататындар ЗӨФ жүріп тұрған машина бөліктері; вибрация
Химиялық фактордың өзі екіге бөлінеді тосикалық және әсерлі
Биологиялық қауіпті өндіріс факторы ҚӨФ: өнімдердің потогенді микроорганизмдері
Психофизиологиялық ҚӨФ: нерв- эмоцияларының жүйкеленуі мен жүктелуі; монотондылық;
Зиянды заттардан қорғану құралдары. Тыныс алу органдарын
Денені қорғау құралы. Денені қорғау үшін арнайы костюмдер
Көзді қорғау құралы. Көзді қорғау үшін арнайы көзілдіріктер
Зиянды өндіріс факторында еңбек ететіндердің барлығы қосымша
ҚОРЫТЫНДЫ
Мемлекеттік бюджетті құрудың көзі болып салық жинағы және
Курстық жұмыста қарастырылған тақырып «Салық комитетінде мұрағаттық құжат
Курстық жұмыстың бірінші бөлімінде Қазақстан Республикасының салық комитетінде
Курстық жұмыстың екінші бөлімінде Салық комитетінде құжаттардың
Курстық жұмыстың үшінші бөлімінде ақпараттық жабдығында салық комитетінде
Үшінші бөлімде компьютерлік жүйенің жүйелік архитектурасы негізінде программалық
Курстық жұмыстың бесінші бөлімінде су тасқыны болған жағдайда
Жұмыстың соңғы бөлімінде ақпараттық жүйені енгізудегі оның тиімділігіне
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Программирование на языке Delphi 6
Проектирование экономических информационных систем: Учебник/Г.Н.Смирнова, А.А. Сорокин, Ю.Ф.
Автоматизированные информационные технологии в экономике. И.И.Семенов, И.Т.Трубилин. Финансы
Программирование алгоритмов защиты информации. Под редакцией Д.И.Правикова.-М.: Нолидж,
Фаранов В. Delphi: (учебный курс)- Питер, 2002 год.
ВЕСТНИК налоговой службы Республики Казахстан. № 13 (40)
Казиев В.М., Шандиров О.Л , Информатизация налоговых систем.
Диго С.М. Проектирование и использование баз данных; Учебник.
Каган Б.М. Электронные вычислительные машины и системы:Учеб. Пособие
«Проектирование и использование баз данных», С.М.Диго, Москва.: Финансы
«Программирование в среде Delphi 2.0», А.М. Епанешников. 1998
«Основы сетевых технологий», С.И. Казаков, Москва.: Радио и
«Структуированный язык запросов (SQL) », Кириллов В.В.,
«Вычислительные комплексы системы и сети», Ларинов,М «Финансы и
«Система управления базами данных и знаний», А.Н. Наумов,
«ИО АСУ», Пономарева К.В., Кузьмин Л.Г, Москва. «Высшая
Автоматизированные информационные технологии в экономике. И.И.Семенов, И.Т.Трубилин. Финансы
Программирование алгоритмов защиты информации. Под редакцией Д.И.Правикова.-М.: Нолидж,
56
КЖ-гі қауіптегі ақпарат қауіпсіздігі
Істен шығу және техникалық құралдардың тоқтап қалуы
Кездейсоқ қауіпі
Қасақана қауіпі
Ақпаратқа рұқсатсыз ену
Зиянды программалар
Алгоритмдік және программалық қателері






Ұқсас жұмыстар

Міндетті салық төлемдері
Қазақ әліпбиінің тарихи кезеңдері
Қолданбалы программалық қамсыздандыру
Ақпараттық коммуникативтік технологияны пайдаланудың тиімділігі мен ерекшеліктері
Программаны құрудың техникалық тапсырмасы. Программаларды техникалық жобалау кезеңдерін сипаттау. Алгоритмдердің құрылымдық схемесын дайындау
Программалау технологиясы
Қазақстан Республикасында банкті ашу және лицензия беруші ресми орган – Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі
Желіні күйге келтіру
Электронды оқу басылымдарына қойылатын дидактикалық талаптар
Архиваторлар. Компьютерлік қауіпсіздік туралы ақпарат