Мемлекеттің халықты әлеуметтік қорғау жүйесін жетілдіру жолдары


Жоспар
Кіріспе 3
І-тарау. Халықты әлеуметтік қамтамасыз ету және оны жүзеге асыруда
1.1 Халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің рөлі мен қалыптасуы 5
1.2 Әлеуметтік көмекке арналған бюджет шығыстарын қалыптастыру 7
1.3 Әлеуметтік бағдарламаны қаржыландыру көздері 12
ІІ-тарау. Әлеуметтік бағдарламаны жүзеге асырудың қазіргі кездегі жағдайын талдау
2.1 Қазақстан Республикасының азаматтарын әлеуметтік қорғаудың бағыттары 16
2.2 Атырау облысында « Жұмыспен қамту-2020» бағдарламасы бойынша атқарылған
ІІІ-тарау. Мемлекеттің халықты әлеуметтік қорғау жүйесін жетілдіру жолдары 26
3.1 Мемлекеттік бағдарламаларды ұйымдастыру және дамыту 26
3.2 Әлеуметтік жәрдем мен әлеуметтік қамтамасыз ету мекемелерін қаржыландыру
Қорытынды 31
Қолданылған әдебиеттер тізімі 32
Кіріспе
Курстық жұмыстың өзектілігі: Қазіргі таңда халықтың әлеуметтік жағдайы Қазақстан
Президентіміз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев қандай да қиындықтарға төтеп беру
Елбасымыздың халыққа Жолдауында барша қазақстандықтардың әлеуметтік жағдайы мен елдің
Қазақстан тәуелсіздік алысымен, әлеуметтік саясатты басты бағыттардың бірі етіп
Курстық жұмыстың мақсаты – әлеуметтік бағдарламаны жүзеге асыруда қаржының
Курстық жұмыстың міндеттері:
еңбек нарығының қалыптасуы мен әрекет етуі, халықты жұмыспен қамту
Атырау облысының еңбек нарығындағы жұмыссыздықтың қазіргі жағдайын талдау, халықты
халықты әлеуметтік қамтамасыз ету бағдарламаларын жетілдіру жолдарын іздестіру;
Осыдан екі жыл бұрын біз дәйекті әлеуметтік жаңаруға қарай
- отбасын қамсыздандыру;
- тұрғын үй иелену;
- денсаулықты нығайту;
- зейнетақыға жинақтаулар қалыптастыру жөнінде барлық қажетті жағдайлар туғызу
Өзіміздің алдыңғы тәжірибемізден және әлемнің басқа елдерінің тәжірибесінен біз
Біріншісі. Мемлекет тарапынан халықты әлеуметтік қолдау ол нысаналы әрі
Екінші. Ең пәрменді әлеуметтік саясат өнімді еңбекке ынталандыру және
І-тарау. Халықты әлеуметтік қамтамасыз ету және оны жүзеге асыруда
1.1 Халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің рөлі мен қалыптасуы
Дамыған әлеуметтік қорғау жүйесінің болуы мемлекетің дамығанын білдіреді. Осы
Осы мемлекеттерде әлеуметтік қорғаудың әр түрлі жүйелері қолданылады. Әлеуметтік
Әлеуметтік қорғау жүйесінің мазмұны, бағыты мен рөлі жөніндегі мәселені
Әлеуметтік қорғау, оның институттары мен іс-шаралары азаматтардың жағдайын, олардың
Әлеуметтік қорғаудың әлеуметтік тұрақтылықты қолдауда атқаратын рөлінің арқасында ол
Сөйтіп, әлеуметтік қорғау қоғамның әлеуметтік тұрақтылық жүйесінде келесі функцияларды
Өзі атқаратын функцияларға және әлеуметтік қорғау көрсетілетін оқиғалар мен
Қазақстан Республикасында әлеуметтік қорғаудың дамуын бірнеше кезеңге бөлуге болады.
Бірінші кезең (1992-1996жж.)-халықты әлеуметтік қорғау мәселесі бойынша заңнама базасы
Екінші кезең (1997-1999жж.)-зейнетақы жүйесін реформалау, жеңілдіктер белгіленген заңнаманы сәйкестендіру
Үшінші кезең (2000-2004жж.)-халықты әлеуметтік қорғау тұжырымдамасы қабылданып (2001ж.), атаулы
республиканы бүкіл азаматтарына бюджет қаражаты есебінен әлеуметтік тәуекелге байланысты
міндетті әлеуметтік сақтандыру;
жинақтаушы зейнетақы жүйесі;
әлеуметтік көмек пен азаматтардың белгіленген санаттарын бюджет қаражаты есебінен
1.2 Әлеуметтік көмекке арналған бюджет шығыстарын қалыптастыру
Қазақстан Республикасында экономикалық реформалар басынан бастап әлеуметтілік бағдардағы реттелетін
Мемлекеттің әлеуметтік саясатының мазмұнын оның әлеуметтік көмек көрсету мен
Әлеуметтік экономиканы мемлекеттің барлық экономикасының дамуынан бөлек қарастыруға мүмкін
Шаруашылықты жүргізудің нарықтық механизімінің объективтік кемшіліктерін жеңу үшін қажетті
Біріншіден, ол мемлекттік реттеудің тек қорғау функциясын атқару ретінде
Екіншіден, ол мемлекеттік реттеудің нарықтық механизмге кірісуі, демек, соған
Үшіншіден, мемлекеттік реттеудің нарықты өзіне бағындырған, орталықтандырылған жоспарлау арқылы
Мемлекеттік араласудың барлық формалары басқа іс-әрекет түрлері мен қоса
Демек, халыққа көрсететін әлеуметтік қызметтер деңгейі бюджеттің қалыптасуымен атқарылуына
Қазақстан Республикасында қазіргі шарттарға сәйкес әлеуметтік саланың әртүрлі институттары
Қазақстан Республикасы азаматтарының зейнетақылық қамтамасыз етуге құқтары бар. Бұл
Осы заңға сәйкестік 1998 жылдан бастап Қазақстанда зейнеттік қамтамасыз
Зейнетақы төлемдері жөніндегі уәкілетті орган ретінде мемлекеттік кәсіпорын формасында
зейнетақымен қамтамасыз етуге құқықтары бар азаматтарға республикалық бюджет құралдары
азаматтарға әлеуметтік жеке кодтар иелену;
міндетті зейнетақылық жарналардың кейіптеулік есебі;
міндетті зейнетақылық жарналарды агенттерден жиынтық зейнеттік қорларға аудару;
мемлекет алдында салықтық міндеттемелер атқаруға бақылауды қамтамасыз ететін орталық
Осы Орталық жаңа зейнеттік жүйе енгізу барысында зейнетақылық төлемдерді
а) 1998 ж. 1 қаңтарға дейін зейнетақы алатын азаматтарға;
ә) зейнеттік жасқа жеткен азаматтарға:
1998 ж. 1 қаңтардан бастап 61 жасқа толған ер
1998 ж. 1 шілдеден бастап 61,5 жасқа толған ер
1999 ж. 1 шілдеден бастап 62 жасқа толған ер
2000 ж. 1 шілдеден бастап 62,5 жасқа толған ер
2001 ж. 1шілдеден бастап 63 жасқа толған ер адамдарға,
Орталық азаматтың жас шамасына байланысты зейнетақылық төлемдерді ер адамдардың
Орталықтан төленетін зейнетақылық төлемдер әрбіреу 3 жыл қатарының орташа
Елбасымыздың халыққа Жолдауында барша қазақстандықтардың әлеуметтік жағдайы мен елдің
Халықты әлеуметтік қорғау жүйесінде жәрдемақылар маңызды орын алады. Республика
Республикалық маңызы бар қалалар, Астана және аудан бюджеттер құралдары
баспаналық жәрдем көрсету жөніндегі төлемдер;
мұқтаж азаматтарға үйлерінде әлеуметтік жәрдем;
анықталған мекен жайы жоқ тұлғаларды әлеуметтік икемделу;
ата-анасыз қалған балалар мен жетімдерге, мүгедектер мен қарияларды әлеуметттік
халықты еңбекпен қамтамасыз ету;
жергілікті өкілдік органдарының шешімі бойынша азаматтардың жеке категорияларына әлеуметтік
Облыстық бюджет құралдары арқылы ата-анасыз қалған балалар мен жетімдерге,
Жәрдемақы тағайындау жөніндегі белгіленген құжаттар қосымша өтініш жәрдемақы құқы
Мүгедектік бойынша жәрдемақы тұлғаның мүгедектігі жұмыс істегеніне немесе істемегеніне,
жедел қызметтегі әскери қызметкерлер санынан;
ішкі істер органдарының басқарушы және қатардағы әскери қызметкерлер санынан;
жарақаттан кейін мүгедек болған әскери қызметкерлер санынан;
төтенше экологиялық жағдайдан кейінгі мүгедектер.
Жоғарыда келтірілген барлық мүгедектерге айлық жәрдемақы мөлшері олардың мүгедектік
Мемлекеттік арнайы жәрдемақы – ол азаматтарды әлеуметтік қорғауға бағытталған
Арнайы мемлекеттік жәрдемақы – ол әлеуметтік қорғауға мұқтаж азаматтарға
Арнайы мемлекеттік жәрдемақыны алуға құқы бар тұлға өзі тұрған
2005 жылдан бастап міндетті әлеуметтік сақтық жөнінде атты Қазақстан
1.3 Әлеуметтік бағдарламаны қаржыландыру көздері
«Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қоры» АҚ - жарғылық капиталына мемлекеттің
Қордың Жарғылық капиталы республикалық бюджет қаржысынан қалыптасады және 45
2004 жылдың 21 сәуірінде Қор заңды тұлға ретінде тіркелді
Қордың құрылтайшысы ҚР Қаржы министрлiгiнiң Мемлекеттік мүлiк және жекешелендiру
Жалғыз акционер Қордың жоғарғы органы болып табылады. Жалғыз акционердің
Қордың ағымдағы қызметіне басшылықты жүргізетін Қор Президенті атқарушы орган
Мемлекеттiк әлеуметтiк сақтандыру қоры бiрден-бiр құрылтайшысы мен қатысушысы мемлекет
Қор әлеуметтiк аударымдарды шоғырландыруды және міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесіне
Қор қызметінің негізгі мақсаты Қазақстан Республикасында міндетті әлеуметтік сақтандыру
Қордың негізгі қызметтерi:
- әлеуметтiк аударымдарды шоғырландыруды жүзеге асырады;
- мiндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесiне қатысушыларға - асыраушысынан айрылған
- Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкi арқылы қаржы құралдарына Қор
Қордың
• мiндеттi әлеуметтiк аударымдарды шоғырландыруды жүзеге асыруға;
• бағалы қағаздарға және басқа да қаржы құралдарына байланысты
• Қор қызметiн жүзеге асыруға комиссиялық сыйақы алуға;
• қаржы қозғалысы туралы Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталықтан
• мiндеттi әлеуметтiк сақтандыру жүйесiнiң қатысушыларынан Қор қызметiн қамтамасыз
Қор:
• Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталықтың әлеуметтiк төлемдердi жүзеге
• Қордың уақытша бос қаражатын Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкi
• Жыл сайын аудит өткiзудi қамтамасыз етуге;
• Қазақстан Республикасының заң актiлерiне сәйкес өзге де мiндеттердi
Қор:
• Қор активтерiн кепiлге беруге;
• кәсiпкерлiкпен және Заңмен көзделмеген өзге де қызметпен айналысуға
Әлеуметтік сақтандырудың қазақстандық моделінің мынадай негізгі ерекшеліктерін атап өтуге
1. Қазақстандағы әлеуметтік сақтандыру жүйесіне қатысудың міндетті сипаты.Әлеуметтік аударымдарды
2. Әлеуметтік сақтандырудың қазақстандық моделінің келесі бір маңызды ерекшелігі
Қор әлеуметтік аударымдарды шоғырландыра отырып акционерлік қоғам нысанындағы
3. Резервтерді қалыптастыру - әлеуметтік сақтандыруды қаржыландыру әдісі.
Әлемдік тәжірибеде әлеуметтік сақтандыруды қаржыландырудың екі негізгі әдісі қалыптасқан.
4. Әлеуметтік сақтандырудың қазақстандық моделінің тағы бір ерекшелігі міндетті
Міндетті медициналық сақтандыру жүйесі мемлкеттік билік органдарымен қадағаланып, үш
1.Мемлекет субсидиясы
2.Жұмысберушілердің мақсатты салымдары
3.Жұмысшылардың салымдары
Әлеуметтік сақтандыру фондтары мен салымдары салық жүйесінің бір бөлігі
ІІ-тарау. Әлеуметтік бағдарламаны жүзеге асырудың қазіргі кездегі жағдайын талдау
2.1 Қазақстан Республикасының азаматтарын әлеуметтік қорғаудың бағыттары
Әлеуметтік нарықтық шаруашылықтың неміс үлгісінде қамтамасыз ету мен көмек
Әлеуметтік қорғаудың рөлі мен негізгі функцияларына сүйене отырып оның:
1.Әлеуметтік сақтандыру Халықты әлеуметтік қорғаудың әр түрлі әлеуметтік тәуекел
2.Әлеуметтік көмек Азаматтардың жағдайының нашарлануына және олардың жеке табысының
3.Ең төмен әлеуметтік кепілдіктерді қамтамасыз ету Әлеуметтік қорғаудың маңызды
Кесте 1
Қазақстан Республикасындағы қарттар мен
жалпы үлгідегі мүгедектерге арналған интернат-үйлер
2009 жылғы 1 қаңтардағы жай-күй бойынша
Облыс/қала Үйлердің саны Интернат-үйлерде тұратындардың
Ақмола облысы 7 458, оның ішінде қарттар – 240
Ақтөбе облысы 1 245, оның ішінде қарттар – 153
Алматы облысы 3 590, оның ішінде қарттар – 451
Атырау облысы 1 122, оның ішінде қарттар – 92
Шығыс Қазақстан облысы 8 1132, оның ішінде қарттар –
Жамбыл облысы 3 449, оның ішінде қарттар – 367
Батыс Қазақстан облысы 4 580, оның ішінде қарттар –
Қарағанды облысы 5 637, оның ішінде қарттар – 476
Қызылорда облысы 1 166, оның ішінде қарттар – 77
Қостанай облысы 6 582, оның ішінде қарттар – 473
Маңғыстау облысы 1 130, оның ішінде қарттар – 87
Павлодар облысы 3 526, оның ішінде қарттар – 397
Солтүстік Қазақстан облысы 2 419, оның ішінде қарттар –
Оңтүстік Қазақстан облысы 1 258, оның ішінде қарттар –
Астана қаласы 1 233, оның ішінде қарттар – 148
Алматы қаласы 1 340,оның ішінде қарттар – 310
Барлығы 48 6867
Ескерту - Автор құрастырған
Мемлекеттік органдар тек қарттарға және тек мүгедектерге арналған интернат-үйлердің
Қазақстан Республикасында интернат-үйлер аралас түрде болып келеді, яғни қарт
Еуропа елдерінде еңбекке қабілетсіз адамдарға арналған үйлерде негізінде ұзақ
Испания мен Грецияда да жас мүгедектер жалғысбасты қарттар мен
Данияда 2002 жылдан бастап қарттарға арналған интернаттар салынбайды, бұлардың
Қазақстан да бұл процеске біртіндеп қосылуда. Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2007-2009 жылдардағы қарттар мен мүгедектерге арналған интернат-үйлерді ұстауға арналған
Ескерту - Автор құрастырған
ҚР Президенті Н. Ә. Назарбаевтың 2012 жылғы 27 қаңтардағы
2011 жылдың 11 айындағы «Жұмыспен қамту-2020» бағдарламасының жүзеге асырылу
Қазақстан Республикасының Үкіметі тұрақты әрі жемісті жұмыспен қамту арқылы
Бағдарламаны жүзеге асыру үшін өңірлерде 204 халықты жұмыспен қамту
Бағдарламаның жүзеге асырылуын ақпарат арқылы тарату мақсатында «Еңбек нарығы»
Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің мәліметінше, Бағдарламаға қатысу
Жергілікті атқарушы органдардың ресми мәліметтеріне сүйенсек, 2011 жылдың 12
Сонымен қатар бос жұмыс орындар базасында 5,6 мың адам
І бағыт. Бағдарлама аясында 68,9 мың адам оқумен қамтылған,
Бағдарлама аясында 3,4 мың кәсіпорындарда 15,7 мың адам әлеуметтік
ІІ бағыт. Екінші бағыттың мақсаты өз ісін ұйымдастыру арқылы
12 желтоқсандағы жағдай бойынша Бағдарлама аясында кәсіпкерлік негіздері бойынша
Аймақтарда Ережелер бойынша шағын қаржылық ұйымдарды іріктеу мен жалпы
ІІІ бағыт. Бағдарламаның үшінші бағыты экономикалық әл-ауқаты төмен аймақтардан
Еңбек нарығындағы көрсеткіштер. Елді индустрияландыру, өндірісті әртараптандыру бойынша жүргізіліп
2011 жылдың үшінші тоқсанында халықтың экономикалық белсенді бөлігі өткен
2.2 Атырау облысында « Жұмыспен қамту-2020» бағдарламасы бойынша атқарылған
"Жұмыспен қамту-2020" бағдарламасы бойынша бүгінгі күні жұмыссыздар, өзін-өзі қамтитындар,
Бағдарламаның бірінші бағыты бойынша кәсіби даярлауға 9 және 11
Жоспар бойынша қайта даярлауға 4610 адам жіберілу қажет, оның
Кәсіби оқуға облысқа 909,6 млн. теңге қаражат бөлінді, оның
Бірінші бағыт бойынша әлеуметтік жұмыс орындарын ұйымдастыруға 155
Жұмыспен қамту бағдарламасының ауылдық елді мекендердің кәсіпкерлерін қолдау екінші
Шағын несие беретін өнірлік уәкілетті орган болып «Атырау» әлеуметтік
Қазіргі уақытта «Атырау» әлеуметтік кәсіпкерлік корпорациясы конкурсқа қатысқан несие
Бұл бағыт бойынша 148,8 млн. теңге игерілді.
Бағдарламаның үшінші бағыты бойынша «Нұрсая» жаңа тұрғын үй кешеніне
Жұмыспен қамту - 2020 бағдарламасының орындалысы туралы ақпараттар өңірлік
2010 жылдың 11 (он бір) айында төленетін әлеуметтік көмек
АНЫҚТАМА
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 14 наурыздағы
Міндетті гигиеналық құралдар алуға 244 (екі жүз қырық
Мүгедектерді жеке оңалту бағдарламасына сәйкес
Материалдық көмек сұрап арызданған азаматтардың тұрмыс жағдайларына
18 жасқа дейінгі төрт және
Атырау облысының «Құрметті азаматы» атағы берілген
Атырау қалалық әкімиятының 21-шілде 2005 жылғы №136 қаулысы
Облыс әкімінің 2009 жылғы 1 сәуірдегі №113 өкіміне
Ұлы Жеңістің 65 жылдығына соғыс ардагерлері мен
Атырау облыстық әкімиятының 5 –сәуір 2005 жылғы №
Қала бойынша жалпы халық саны 225720 адам, экономикалық белсенді
Бүгінге дейін жұмыспен қамту бөліміне 12 233 жұмыссыз жолығып,
Бұған қала бойынша мекемелердің қатысуымен өткізілген «Бос жұмыс орындарының»
Жұмыссыз азаматтардан түскен түйіндемелерді іріктеу, ол бойынша тестілеу, жұмысқа
Жалпы жұмыспен қамту саясатын іске асырудағы ең негізгі көрсеткіш-
Бұл көрсеткіштердің айлық, тоқсандық есептері алынып, үнемі мониторинг жүргізіліп
Бүгінгі еңбек нарығында уақытша табыс және жұмыс көзі ретінде
Жұмыспен қамту орталығының тағы бір саласы – жұмыссыздардың нысаналы
Жұмыспен қамту бөліміне нысаналы топтардан 1491 жұмыссыз адамдар жолығып,
Жергілікті бюджеттен қаржыландыратын Нысаналы топтар үшін ашылған әлеуметтік
Еңбек нарығындағы қазіргі ерекше көңіл бөлініп отырған мәселе –
Қаламыздағы 5 мемлекеттік және 10 мемлекеттік емес оқу орындарымен
Сонымен қатар облыс орталығындағы «Сайпем Қазақстан», «Элеттро Энерджия»,
ІІ. “Жол картасын” жүзеге асыруға жұмыспен қамту бағытына
Бағдарламаны жүзеге асыру 4 бағытта жүргізіліп отыр.
1. “Жол картасы” бағдарламасы бойынша жаңа жұмыс орындарын құру
Яғни, инвестициялық жобалар арқылы Атырау қаласының оң жақ жағажайында
2. “Әлеуметтік жұмыс орнына” тартылатын 250 жұмыссыздарға 30,0 млн.
3. “Жастар тәжірибесіне” жұмыссыз жастар есебінен жоспар бойынша үстіміздегі
4.Кәсіби оқыту, біліктілігін арттыру бағыты бойынша жыл аяғына дейін
Атырау қаласының әлеуметтік-экономикалық
дамуы бағдарламасының 2010 жылдың 11 айының
орындалуы туралы ақпарат
Халықты әлеуметтік қорғау жөніндегі мемлекеттің саясатын іске асыруда «Мемлекеттік
Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек 188 жанұяның 915 алушысына 15113145
ІІІ-тарау. Мемлекеттің халықты әлеуметтік қорғау жүйесін жетілдіру жолдары
3.1 Мемлекеттік бағдарламаларды ұйымдастыру және дамыту
Мемлекет басшысының биылғы Жолдауында елімізді өркендетудің тың әрі байыпты
Қазақстанда жыл сайын 6 миллион шаршы метр тұрғын үй
Аумақтық жұмыспен қамту стратегиясының барысы және жұмыссыздықты болдырмау шараларын
1. Атырау қаласының 2008 -2010 жылдарға арналған іс-шаралар жоспарын
-
-
-
-
«Жұмыспен қамту-2020» бағдарламасын одан әрі жүзеге асыру үшін 2012-2014
Ескерту - Автор құрастырған
Соның ішінде, 2012 жылы жұмыссыздарды, өзін-өзі жұмыспен қамтығандарды, халықтың
Сонымен қатар, жалақыны субсидиялауға, яғни құрылған жұмыс орындарын ынталандыруға
3.2 Әлеуметтік жәрдем мен әлеуметтік қамтамасыз ету мекемелерін қаржыландыру
Бүгінгі күні интернат-үйлердің қызметін қаржыландыру өзекті проблема болып табылады.
Мысалы, Солтүстік Қазақстан облысы бюджетінен «Қарттар мен жалпы профильдегі
Өткізу мерзімі қамқорлыққа алынушыларды киіммен, тамақпен, дәрі-дәрмектермен, қызмет көрсетумен
2012-2014 жылдарға арналған қала бюджетінде қаржылық қаражатты әлемуеттік салаға
Азаматтардың аз қамтылған санаттарын әлеуметтік қолдау, жұмыспен қамту мақсаттары,
Мүгедектердің жағдайларын жақсарту облыстағы әлеуметтік қамтамасыз ету басты
2011 жылы жалпы тиісті әлеуметтік құралдармен 3036 мүгедектер қамтамасыз
Бұдан басқа Тараз қаласы мен аудан бюджеттерінен қаралған 147,0
Облыста 187 әлеуметтік қызметкер 967 мүгедек балаға, 98 әлеуметтік
2012 жылдың 1-ші қаңтарына Ұлы Отан соғысының мүгедектері мен
Медициналық-әлеуметтік мекемелердегі тұрғындардың әлеуметтік, медициналық және тұрмыстық жағдайларын жақсарту
Стационарлық жағдайдағы қарттар мен мүгедектерге арнаулы әлеуметтік қызмет көрсету
Қазақстан Республикасы 2009 жылы қол қойған Халықаралық Конвенция талабын
Қорытынды
Халықты әлеуметтік қорғау – мемлекеттің әлеуметтік саясатының ең негізгі
Қазақстан Республикасы Ата Заңында «өзін демократиялық, зайырлы, құқықтық
Әлеуметтік бағдарламаны жүргізудің негізгі мынадай принциптері бар: баға
Халықты әлеуметтік қорғау мәселесін әр мелекет өзінің әлеуметтік-экономикалық
Қарқындап дамып келе жатқан Қазақстан экономикалық, саяси потенциалымен уақыт
Қолданылған әдебиеттер тізімі
ҚР Президенті Н. Ә. Назарбаевтың 2012 жылғы 27 қаңтардағы
Қазақстан Республикасының 17 шілде 2001 жылғы «Мемлекеттік атаулы
3.Өтебаев Б.С. Мемлекеттік бюджет: Оқулық.Алматы:Экономика,2006ж.
4.Ұлттық Экономика оқулық/ А.В. Сидоровичтің, Ә.Ә. Әбішевтің жалпыредакциялауымен.-Алматы:Экономика,2010ж.
5. Жұматай И. Қазақстан Республикасында кедейшілікке қарсы күрес, әлеуметтік
6. Қазақстан Республикасының Статистика Агенттігінің сайты www.stat.kz . Әлеуметтік
7. Қазақстан Республикасының Статистика Агенттігінің сайты www.stat.kz . Әлеуметтік
8. Қазақстан Республикасының Статистика Агенттігінің сайты www.stat.kz . Әлеуметтік
9. Атырау облысының әкімінің вэп сайты akim.blogs.atyrau.gov.kz
10. http://www.pm.kz/program/progress/index/14
11. http://www.inform.kz/rus/article/2324869
3






Ұқсас жұмыстар

Мемлекеттің халықты әлеуметтік қорғау жүйесін жетілдіру жолдары
Халықты әлеуметтік қорғаудың негізгі көрсеткіштерінің жағдайын талдау
Мемлекеттің әлеуметтік қызметтері
Әлеуметтік мемлекет түсінігі
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 – 2009 жылдарға арналған бағдарламасы
Әлеуметтік сфера салаларын мемлекеттік реттеу
Жергілікті жердегі муниципалдық әлеуметтік саясат
ХАЛЫҚТЫ ЖҰМЫСПЕН ҚАМТУ МӘСЕЛЕСІН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
Халықты әлеуметтік қорғау жүйесі әлеуметтік саясаттың негізі
Ақтөбе облысындағы халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің қазіргі жағдайын талдау