Өндірістік телімнің негізгі қорлары


МАЗМҰНЫ
Кіріспе 3
1 Жалпы Бөлім 4
1.1 Таксокомбинаттың қысқаша мінездемесі және оның жұмыс режимі 4
1.2 Таксокомбинаттың техникалық қызметінің мінездемесі 8
1.3 Жобаланатын бөлімшедегі жұмыстарды ұйымдастыру бойынша қазіргі жағдайға талдау
1.4 Қорытынды мәліметтерді негіздеу 14
2 Технологиялық Бөлім 20
2.1 АКМ бойынша жылдық өндірістік бағдарламаны есептеу 20
2.2 Автомобильдерге ТҚК және жөндеу бойынша еңбек шығындарын анықтау
2.3 Жұмыстың қосымша көлемін анықтау 28
2.4 Электротехникалық телім бойынша жылдық көлемді анықтадым 29
2.5 Сырлау телімнің жұмыстар технологиясы 38
3 Ұйымдастырушылық Бөлім 41
3.1 Жобаланатын телім бойынша технологиялық процестің схемасы 41
3.2 Жұмыскерлер санын анықтау 41
3.3 Жұмыскерлердің жұмыс рындарымен таратылу және мамандықтары 43
3.4 Технологиялық жабдықтарды іріктеу 43
3.5 Бояу учаскесінің ауданын есептеу 44
3.6 Өндірісті ұйымдастыру 45
3.7 Жұмыс орнын жоспарлау және ЕҒУ талаптарымен сәйкес өткізу
4 Өндірістік саниратия және техникалық қауіпсіздік шаралар 50
4.1 Құрал-сайманға техника кауіпсіздігін талап ету 50
4.2 Жабдықтардың техника кауіпсіздігін талап ету 51
4.3 Бөлмеге қойылатын ТҚ талаптары 52
4.4 Жұмыстарды орындау кауіпсіздік тәсілдері 53
4.5 Қоршаған ортаны қорғау бойынша шаралар 54
5 Конструкторлық Бөлім 55
5.1 Бейімді құралды негіздеу 55
5.2 Құрылым жұмысының негізделуі 55
6 Экономикалық Бөлім 57
6.1 Өндірістік телімнің ұйымдастыруын жетілдіруінің экономикалық тиімділік көрсеткіштерін анықтау
6.2 Өндірістік телімнің жұмысын ұйымдастыруының экономикалық тиімділігін есептеу 58
Қолданылған әдебиеттер тізімі 68
МЕСТ-лар тізімі 69
Шартты белгілер 70

Кіріспе
Автомобиль көлігі әртүрлі климаттық және географиялық жағдайларда жұмыс icтey
Автомобильдік жылжымалы құрамның техникалық себептерден бос тұрып қалуы еліміздің
Автомобильдік өнеркәсіп өндіріс технологиясын жақсарту және ЖҚ құрылысын жетілдіру,
Автомобиль көлігі жылжымалы құрамның ТҚ мен жөндеуі туралы ережеге
1 Жалпы Бөлім
1.1 Таксокомбинаттың қысқаша мінездемесі және оның жұмыс режимі
Таксомоторлық комбинат – жолаушы тасымалдауға қарасты комплекстік типтегі кәсіпорын.
Таксокомбинат таксомоторлық және жолаушы тасымалдаумен айналысады. Оның жылжымалы құрам
Таксокомбинат автомобильдерді эксплуатациялау, жөндеу, сақтау және техникалық қызмет көрсетумен
ИТР техникалық басқармасында және жөндеу аймағында 5 күндік жұмыс
Жылжымалы құрамды пайдалану жағдайлары.
Таксокомбинат жылжымалы құрамының негізгі жұмысы автомобильдің техникалық жағдайына әсер
Пайдалану жағдайы төмендегідей топтарға бөлшектенеді. Жол жағдайы, жол үстінің
Нәтижесінде қозғауыштың түйіндер мен агрегаттардың барынша тозу байқалады. Климаттық
Қарағандыда автомобильдің техникалық жай күйіне ауа-райының шұғыл өзгерісі біршама
Пайдалану режимі қозғауыш режимімен автомобильге күш түсірумен байланысты сипатталады.
Таксокомбинаттың генералды жоспары.
Генералды жоспар дегеніміз – автокөлік кәсіпорнының жер учаскесінің сызуы,
Жоспардың сызуы 1.1 кестесінде көрсетілген.
Таксокомбинат территориясы жолға жақын орналасқан. Болашақта “ескі” және
Жөндеу учаскелерінің кешені ағаш өңдейтін, доңғалақ ауыстыратын, дәнекерлейтін учаскелердің
125
25
48
20
45
200
24
21
6
14
22
Сурет 1.1 Таксокомбинаттың генералдық жоспар
Кесте 1.1 Экспликация
№ Құрылыстардың атауы
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 Сырлау телімі
Плотник телімі
Негізгі қойма
Диагностика аймағы
БМБ
Бокс
Өндірістік комплекс
Айналым қоймасы
АЖ комплексі
Шиномонтаж және ТҚК-1 комплексі
Асхана
ТҚК-2 комплексі
Дәнекерлеу телімі
Аккумулятор телімі
Ұсталық телім
Қойма
Жөндеу боксі
БТП
Әкімшілік-шаруашылық комплекс
Тұрақ
БОКС
Жанар-жағар материалдар ыдыстары
Автокөлікті жуатын жер
Автомобилді толықтыру станциясы
Әкімшілік-шаруашылық комплекс
Таксокомбинаттың тізім құрамы мен оның негізгі ТПК
Таксокомбинаттың тізім саны 1.1 кестесінде көрсетілген.
Кесте 1.2 Таксокомбинаттың тізімдік құрамы және оның негізгі
Жылжымалы құрамның маркасының түрі Саны Жүрісі 1000км
ПАЗ 3205
KIA
JAC
MERCEDES
SHAOLIN
LIFAN
FAW
JACH
ГАЗель
MERCEDES BENZ
РАФ 2203
ГАЗ-3110 1
2
2
3
20
1
1
1
16
5
3
40 553
560
415
403
605
330
450
501
330
452
411
509
Барлығы 100
Кесте 1.1-ден таңдау жасауға болады. Таксокомбинаттың жылымалы құрамын технологиялық
1.2 Таксокомбинаттың техникалық қызметінің мінездемесі
Техникалық қызметтің құрылымы
Техникалық қызметтің негізгі тапсырмасы: жеңіл парк жылжымалы құрамды жөндеу
Техникалық қызмет материалды-техникалық жабдықтау үшін ұйымдастырылады, бұл автомобильдің техникалық
АКК мен ОБ директоры түгел кәсіпорынды басқарады. Түгелдей және
Жол жағдайы жол үстінің түріне және сапасына, еңістердің үлкендігіне
Сурет 1.2 АКК-де өндірісті басқарудың құрылымдық жүйесі
Таксокомбинаттың энергетикалық қорлары мен қатынас жолдары
Таксокомбинат энергиясымен жабдықтауқалалық желіден 220В кернеумен жүргізіледі 330В
Сумен жабдықтау қалалық су құбыры желісі арқылы жүргізіледі, канализациясы
Таксокомбинат қойма шаруашылығы
Автокөлік кәсіпорынында қоймалардың түрлері бар: орталық қойма, айналым қоймасы,
Таксокомбинат ұтымдылық пен өнертапқыштық қызмет
Жөндеу жұмыстарын орындаған кезде жұмыскерлер әртүрлі қиындықтарға кез келеді.
Дегенмен, ӨБО ақпаратты жинау және өндеп талдау жұмыстарын енгізбейтін
Материалдық-техникалық жабдықтың бөлімі АКК-ң жабдықталуының қамтамасыз етеді, қажетті материалдарға
Техникалық бақылау бөлімі барлық бөлімшелерді орындалған жұмыстардың сапасын қадағалап,
Техникалық бақылау бөлігі барлық бөлмелерді орындалған жұмыстардың сапасын қадағалап
Сурет 1.3 Таксокомбинаттағы ТҚ және АЖ жұмыстарын ұйымдастыру
1.3 Жобаланатын бөлімшедегі жұмыстарды ұйымдастыру бойынша қазіргі жағдайға талдау
Бөлімшнің міндеті, жұмыс режимі, жұмыстар құрамы, атқарушылар
АКК-дағы сырлау телімін АЖ-деу аймағында автомобильдердің сырлайтын цехтарда орналастыруға
Бөлімшенің негізгі міндеті болып телімге келген автомобильдерді өз уақытында
Телімде жасалынатын жұмыстар өте ауыр қиын болғандықтан жұмыс режимдерінде
1) дайындау жұмысы (ескі сырлауды, грунтовка жасау, шпатлевка, шлифовка
2) пульферизацияның көмегімен сырлау;
3) кептіру жұмысы;
Сырлаудың сапасын автомобильді қалай және қандай жағдайда дайындағанға байланысты
Жұмыс өте ауыр және адамның денсаулығына көп зиянын келтіретіндіктен
Телімнің жұмыс режимі таңертең сағат 800-ден кешкі 17-ге дейін.
ТҚ-ның технологиясы.
Жұмыс кешеніне тіркеу жұмыстары кіреді, автомобильге ТҚ кезінде өткізіледі
Бұрандалық қосылыстардың өзін-өзінен босауын болдырмау үшін, қосымша контрогайкаларды
Сырлау телімі АКК-да АЖ аймағында кузовтық теліміне алыс орналасқан,
Жұмысшыцлардың еңбек жағдайын жетілдіре отырып мынадай технологиялық ұсыныстар енгізуге
1) Сырлау телімінде еңбек жағдайын жетілдіру үшін келтіру сырлау
2) МЕСТ-тің талаптарына сай жарық беру.
3) Автомобильдерді сырлауға дайындау, сырлау кезіндегі жұмыстар технологиясын жетілдіру,
4) Барлық АКК-ның материалдық-техникалық базасын көбейту, кеңейту қажет. Жүргізушілер
1.4 Қорытынды мәліметтерді негіздеу
ГАЗ-3110, Shaolin, ГАЗель автомобилінің есептелінуін бір технологиялық біріктіру тобында
Кесте 1.4 Парктің тізім саны
Автомобиль маркасы lcc (км) ЖҚ парктің инвентарлық тізімі
Жалпы Эксплуатация алдындағы жүріс
0/
0,25 0,25/
0,5 0,5/
0,75 0,75/
1,0 1,0/
1,25 1,5/
1,75 1,75/
2,0 2,0-ден жоғары
ГАЗ-3110 300 40
15
10 10
5
Shaolin 340 40 5 20
10 5
Газель 330 20
5
7
8
Тапсырманы және Таксокомбинат сипаттамасын талдау негізінде автомобильді бір маркаға
Пайдалану басталуын әртүрлі автомобильдер үшін R4= әрі қарай келтіру
ГАЗ-3110
(1.2)
SHAOLIN
ГАЗель
К4 коэффициенті келесіні салыстырады: Әр түрлі автомобильдерді жүріс үшін
Кесте 1.4 Автомобильдерді келтіру
Автом. марка
Aи К4АЖ К4ТҚК К4КЖ
ГАЗ-3110 0 – 0,25
0,25 – 0,5
0,5 – 0,75
0,75 – 1,0
1,0 – 1,25
1,25 – 1,5
1,5 – 1,75
1,75 – 2
2 жоғары
15
10
10
5
1,2
1,3
0,8
Барлығы
40
Shaolin 0 – 0,25
0,25 – 0,5
0,5 – 0,75
0,75 – 1,0
1,0 – 1,25
1,25 – 1,5
1,5 – 1,75
1,75 – 2
2 жоғары 5
20
10
5
0,8
0,8
0,9
Барлығы
40
Газель 0 – 0,25
0,25 – 0,5
0,5 – 0,75
0,75 – 1,0
1,0 – 1,25
1,25 – 1,5
1,5 – 1,75
1,75 – 2
2 жоғары
5
7
8
1,6
1,4
1,4
Барлығы
20
Технологиялық группа ішінде мынадай марка автомобильдері бар, есепті қысқарту
Кесте 1.5 Келесі кезеңдегі есептеулер
Аталуы. Шартты белгісі. Автомобильдің маркасы.
ГАЗ 3110 Shaolin ГАЗель
1. Пайдалану жағдайына қарай категориясы. ПЖҚК 111 111 111
2. Табиғат, климат, аймақ. Т.К.А. Қоныржай салқын
3. Агресивтік орта. АГР Жоқ Жоқ Жоқ
4. АКК-қуаты.
Орта Орта Орта
5. Технологиялық топқа бөлу ТТС 111 111 111
6. Есептеу топтағы авто саны Ар 40 40 20
7. Орташа жүрген жол. Lорт 300 340 330
8. Бірінші ТҚК қайталануы. L1н 4000 5000 3700
9. Екінші ТҚК қайталануы L2н 16000 20000 14800
10. Жөндеу аралық нориативті жүріс. н
Lкж 300000 450000 280000
11. ТҚК және АЖ кезіндегі нормативті бос жүріс.
12. Капиталды кезіндегі норматиыті бос жүріс
Dкжн 18 21 20
13. Нормативті еңбек сыйымдылығы КҚК
tкб 0,50 0,53 0,51
14. Бірінші ТҚК еңбек сыйымдылығы. н
tІ 2,9 4,5 4,0
15. Екінші ТҚК еңбек сыйымдылығы. н
tІІ 11,2 15,5 15,0
16. АЖ еңбек сыйымдылығы tАЖ 3,2 5,0 4,5
17. Коректировкалау. Коэффицент (КІ) КІ(L1-2 ) 0,8 0,8 0,8
18. Коректировкалау коэффиценті KI(1кж)
0,8 0,8 0,8
19. АЖ коэффицентін коректировкалау KI(еңбек)
1,2 1,2 1,2
20. К2 коэффицентін коректировкалау K2(кж)
1 1 1
21. К2 Коэф. Коректировкалау ж/е еңбек сыйымдылығына байлан. K2(еңбек)
1 1 1
22. К2 Коэффицентін коректировкалау. K3(1-2) 0,9 0,9 0,9
Кесте 1.5 жалғасы
Аталуы. Шартты белгісі. Автомобильдің маркасы.
ГАЗ 3110 Shaolin ГАЗель
23. Капиталды жөндеуге арналған К3 коэффиценті K3I(кж) 0,9 0,9
24. Еңбек сыйымд. байлансты К3 коректировкалау коэффиценті. K3I(еңбек)
25. 1,2 ТҚК байланысты К 3 коректировкалау коэффиценті. K3II(1.2)=9
26. Капитал жөндеуге байланысты K3II(кж) 1 1 1
27. АЖ байланысты К3 K3II(еңбек сыйымдылығы) 1 1 1
28. Капиталды жөндеуге арналған коректировкалау коэффиценті. Kсп (кж) 1,2
29. Бос тұрысқа байланысты К3 коректировкалау коэффиценті K4(бос
30. АЖ байланысты климаттық коректировкалау коэффиценті K4(еңбек
31.К5 Коэффицентінің АЖ-ға байланысты коректировкалау. K5(еңбек сыйымдылығы) 1,15 1,15
32. Мезгілдік қызмет көрсету коэффиценті. K(МҚК) 0,2 0,23 0,2
33. Көмекші жұмыс көлем коэффиценті. K(көмекші) 0,20 0,20 0,20
34. Ауысым. Коэффиценті. К(ауысым) 1 1 1
35. ЖҚ пайдалану коэффиценті. К(пайдалану) 0,95 0,95 0,95
36. ЖҚ 1-жылдық жұмыс күні. Джжк 365 365 365
37. ТҚК. 1-жыл жұмыс күні. Джж 254 254 254
38. 1-жылдық мереке күндері. Д(мереке) 9 9 9
39. Мереке алдындағы күндер. Д(мереке алдында) 8 8 8
40. 1-жылдағы демалыстың саны. Д(демалыс) 104 104 104
41. Ауысымд. Ұзақтылығы. Т(ауысым) 8 8 8
42. Пайдалану жағдайына байланысты ластанудың бөлігі.
β(ластану) 0,33 0,33 0,33
2 Технологиялық Бөлім
2.1 АКМ бойынша жылдық өндірістік бағдарламаны есептеу
Нормативтерді түзету мақсаты болып КҚ-ды пайдаланудың нақты жағдайларын еске
ГАЗ 3110.
(2.2)
(2.3)
(2.4)
(2.5)
(2.6)
Капиталды жөндеудегі жүрісті талдау.
(2.7)
(2.8)
(2.9)
(2.10)
(2.11)
(2.12)
(2.13)
(2.14)
(2.15)
(2.16)
(2.17)
(2.18)
Техникалық дайындық коэффиценті:
(2.20)
Негізгі және қосалқы өндірістің жұмысының жылдық көлемін есептеуге мүмкіндік
(2.21)
Әсер етудің күндік санын есептеу. ТҚК-1, ТҚК-25, бойынша әсер
етудің күндік саны ТҚК әдісін тандауды анықтамайды. Күндік бағдарлама
Әсер етудің жылдық саны:
(2.22)
(2.23)
(2.24)
(2.25)
(2.26)
Автомобильдің КҚК-не толығымен орындалуы мүмкін жинау-жуу жұмыстары кіреді (100%)
(2.27)
(2.28)
(2.29)
(2.30)
(2.31)
(2.32)
(2.33)
(2.34)
Диагностикалауды немесе агрегат пен узельді жөндеудің техникалық процесстің кестесінің
2.2 Автомобильдерге ТҚК және жөндеу бойынша еңбек шығындарын анықтау
АКМ-да негізгі өндіріске келесі технологиялық процестер жатады: КҚК, ТҚК-1,
КҚК, кезінде жинау, жуу жұмыстары, құрғату, сүрту, жинастыру жұмыстары
Кесте 2.1 К.Б. Әр жұмыстарға жеке-жеке бөліп беру
Жұм бөл атал Жеңіл автом. Жүк автом. Автобустар Тіркемелер
100 құр лас 100 құр лас 100 құр лас
В 0,25 0,83 0,36 0,20 0,80 0,29 0,35 0,87
В 0,50 0 0,43 0,60 0 0,50 0,50 0
В 0,10 0,17 0,14 0,15 0,20 0,21 0,10 0,13
В 0,15 0 0,07 0,05 0 0 0,05 0
Бәрі 1,0 1,0 1,0 1,0 1,0 1,0 1,0 40
(2.35)
(2.36)
(2.37)
(2.38)
КҚК еңбек сыйымдылығы жұмыс түрлері бойынша ПС түріне байланысты
(2.39)
(2.40)
(2.41)
(2.42)
КҚК бойынша жұмыстардың жылдық көлемі.
(2.43)
ТҚК-1-дің еңбек сыйымдылығы жылына жұмыстың негізгі көлемінен басқа ТҚК-1
(2.44)
Кесте 2.2 Еңбек сыйымдылық
Ктж 4 0,50дейін 0,51-1,0 1,01-1,50 1,51-2,0 2,0 жоғары
ВІ орт 0,10 0,12 0,14 0,16 0,18
Механизация коэффиценті ТҚК-дің күндік бағдарламасына байланысты. N=13 кезінде, ағымдық
(2.45)
ТҚК-2-нің еңбек сыйымдылығы сонымен қатар жөндеуді есепке ала отырып
Кесте 2.3 ТҚК-2 кезіндегі жөндеу үлесінің мәні
KL 0,50 дейін 0,51-1,0 1,01-1,501 51-20 20-дан жоғары
вф 0,12 0,14 0,16 0,18 0,20
(2.46)
МҚК-дің еңбек сыйымдылығы:
(2.47)
Егер климаттық аудан қалыпты, суық, жылы ылғалды болса онда
(2.48)
Басқаша мерзімдік ҚК-жеке жоспарланады, ТҚК-2-ң еңбек сыйымдылығы келесіге тең:
(2.49)
АЖ еңбек сыйымдылығы өңдірістің жалпы көлемінде ең көп
(2.50)
Негізгі өндірістің жылдық көлемі келесіні құрайды:
(2.51)
Есептеудің дұрыстығын талдау үшін әсер етудің әрбір түрлі бойынша
(2.52)
Есептеу оптималды орындалған деп саналады, егер b-ның алынған мәндері
Кесте 2.4 Автомобильге ТҚК және жөндеу бойынша еңбек ресурстарының
bкқк B1 B2 bмқк Bмр
11% 10-15% 12-18% 0,3% 60-70%
Егер алынған мәндер ұсынылғандардан қатты ерекшеленсе мәліметтерді еңгізу кезінде
2.3 Жұмыстың қосымша көлемін анықтау
Жұмыстардың жылдық өндіріс көлемін орындауы қосымша өндіріспен қамтамассыз етіледі,
Т көм=К көм*Т өнд
Көмекші өндірістің коэффиценті АКМ-ның қуатына байланысты Аи8000 сағат болса бұл жұмыстар ОГМ үшін жоспарланады.
өз өзінді
Барлық есептің мәндері кестеде келтірілген.
2.4 Электротехникалық телім бойынша жылдық көлемді анықтадым
ГАЗ – 3110
Shaolin
ГАЗель.
Менің телімімде барлық АЖ-де істелінетін жұмыстың 6,8% - ғана
Кесте 2.5 ТҚК және жөндеу бойынша АКМ-ның өндіріс
Көрсеткіштердің атауы. Шартты белгілер Өлшем бірлігі ГАЗ 3110 Shaolin
ТҚК-1-ге дейін есептік қашықтық
ТҚК-1-ге дейінгі күн
ТҚК-2-ге дейін есептік қашықтық
ТҚК-2-ге дейінгі күн
Күрделі жөндеуге дейінгі есептік қашықтық.
ТҚК-2-дегі және АЖ-дегі тұрып қалу
КЖ-дағы тұрып қалу
Техникалық дайындық коэффицент
Жылына жалпы қашықтық
Жылына жүргізілетін күрделі жөндеу
1-жылдағы ТҚК-2 саны
1-жылдағы ТҚК-1 саны
1-жылдағы Д-1 саны
1-жылда5ы Д-2 саны
1-жылдағы МҚК саны LI І
LP І
LP 2
D2
L1кр
de
Дкр
αт
∑Lж
Lекж
n2
n1
Nд-1
Nд-2
∑Nжмқк
Км
Күндер
Км
Км, күндер
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ 2880
2800
11200
36
172800
0,5
20,7
0,84
2943360
168000
4
9
2,5
0,8
80 3600
3400
13600
40
259200
0,4
24
0,85
3797460
258400
4
10
3
0,8
80 2664
2640
10560
32
161280
0,7
23
0,99
3338874
158400
4
8
3,2
0,9
40
Кесте 2.5 жалғасы
Көрсеткіштердің атауы. Шартты белгілер Өлшем бірлігі ГАЗ 3110 Shaolin
Күндерге ТҚК-2 саны
Күндерге ТҚК-1 саны
Күнделікті КҚК-дің еңбек сыйымдылығы (100%)
КҚК (құрғақ кезең)
КҚК (ластанған кезең)
ТҚК-1 еңбек сыйымдылығы
ТҚК-2 еңбек сыйымдылығы
ТҚК-2 еңбек сыйымдылығы.
АЖ-ның еңбек сыйымдылығы
МҚК-ның еңбек сыйымдылығы
КҚК-ның жылдық еңбек сыйымдылығы
Жинақтау жұмысындағы еңбек сыйымдылығы
Жуу жұмыстарының үлестері
N2
N1
Ткб (100%)
Ткб(құр)
Ткб(лас)
Т1
Т2
Т2
Таж
Тмқк
Ткқ
Тжин
Тжуу
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
0,6
2,1
761
1940
1210
1695
2402
2082
14251
320
190
381
0,7
2,2
817
1072
686
2790
3473
2993
18276
480
327
449
0,8
3
965
1361
637
2941
3472
3272
29287
200
338
483
Кесте 2.5 жалғасы
Көрсеткіштердің атауы. Шартты белгілер Өлшем бірлігі ГАЗ 3110 Shaolin
Құрғату сүрту үлесі
Жылтырату жұмыстарының үлестері
Жинақтау жұмыстарының үлесі
Жинақтау жұмыстарының еңбек сыйымдылығы
Капиталды жөндеудің қайталануы.
Капиталды жөндеудің жылдық әсері.
ТҚК-1 жылдық әсері.
ТҚК-2 жылдық әсері.
Жылдық 1-диагностика.
Жылдық 2-диагностика.
100% күнделікті баптау әсері.
Ткепт
Тжылт
Nкб(бөл)
Nаж
пкр
∑Nжкж
∑Nж1
∑Nж2
∑Nжд-1
∑Nжд-2
Nкб(100%)
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
114
114
38
0,76
15
18
550
166
660
199
5,99
123
74
21
0,53
19
15
569
175
683
210
6,43
97
48
20
0,60
15
21
679
205
815
246
7,6
Кесте 2.5 жалғасы
Көрсеткіштердің атауы. Шартты белгілер Өлшем бірлігі ГАЗ 3110 Shaolin
100% күнделікті баптау әсері.
Күнделікті баптау жылдық еңбек сыйымдылығы.
1-жылдың жөндеу еңбек сыйымдылығы.
2-жылдың жөндеу еңбек сыйымдылығы.
Телім үлесі.
Жалпы еңбек сыйымдылығы.
АКМ өз-өзі бойынша жұмыстың еңбек сыйымдылығы
АКМ бойынша қосымша жұмыстар еңбек сыйымдылығы.
Nкб(100%)
∑Ткб
Т1ср
Т2ср
Ві
Тжалп
Төз-өзіндік
Тркөм
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
Ад*сағ
%
ад*сағ
ад*сағ
5,99
799
210
256
95
1896
1114
3010
6,43
973
343
368
95
2425
1425
3850
7,6
966
361
402
97
3312
2239
6051
Кесте 2.5 жалғасы
Көрсеткіштердің атауы. Шартты белгілер Өлшем бірлігі ГАЗ 3110 Shaolin
Жалпы өндірістік жұмыстың еңбек сыйымдылығы.
Құрғату, сүртудің еңбек сыйымдылығы
Жуу жұмыстарының үлесі
1-жылдағы ТҚК еңбек сыйымдылығы
1-жылдағы МҚК еңбек сыйымдылығы
МҚК-ның жылдық еңбек сыйымдылығы
1-жылдағы АЖ-ң еңбек сыйымдылығы
∑Төнд
ад*сағ
ад*сағ
ад*сағ
ад*сағ
ад*сағ
ад*сағ
ад*сағ
15050
0,2
0,38
2,7
11
4
5
19249
0,3
0,39
4,3
15
6
5
30253
0,3
0,38
3,8
14
5
9
Берілген пунктте жылдық жұмыс көлемінің мөлшері жұмыс түрлері бойынша
Кесте 2.6 КҚК – еңбек сыйымдылығы
Автомобиль маркасы. Тжин Тжуу Ткепт Тжылт Барлығы
ГАЗ 3110 190 381 114 114 799
Shaolin 327 449 123 74 973
ГАЗель 338 483 97 48 966
Барлығы 855 1313 334 236 2738
Жинақтаушы – жуу бөлімін күнделікті ҚК еңбек сыйымдылығы 6400
ТҚК-1 және ТҚК-2-нің жылдық жұмыс көлемін жұмыс түрлері бойынша
Кесте 2.7 ТҚК-1 және ТҚК-2 бойынша жылдық жұмыс көлемі
Жұмыс түрлері Карбюраторлы дизельді Тіркеніш Жарты тіркег. Жең. Автом.
борт с/св с/ауыр борт с/св с/ауыр 1 нег 2
ТҚК-1
Тексерулік
Базылаушылық 25,0 25,3 25,0 20,0 20,4 20,0 18,0 30,0
Бекітуші 19,7 20,0 20,0 20,5 21,0 21,0 23,0 15,0
Реттеуші 4,5 4,6 4,6 4,5 4,8 4,8 15,0 4,2
Электротехникалық 5,0 4,9 5,0 4 4,4 4,5 2,0 2,5
Аккумуляторшик 9,5 9,3 9,3 8,0 7,2 7,3 - -
Тағамдандыру жүйесі бойынша жұмыс 3,5 3,3 3,4 7,0 6,7
Кесте 2.7 жалғасы
Жұмыс түрлері Карбюраторлы дизельді Тіркеніш Жарты тіркег. Жең. Автом.
борт с/св с/ауыр борт с/св с/ауыр 1 нег 2
ТҚК-1
Тексерулік
Базылаушылық 25,0 25,3 25,0 20,0 20,4 20,0 18,0 30,0
Дөңгелектік 7,5 7,3 7,4 7,0 6,7 6,8 - -
Сүртуші тазартушы 25,3 25,3 23,3 29,0 29,0 29,0 18,0
28,0
Жинақтаушы жуу - - - - - - -
ТҚК-1 бойынша қорытынды. 100 100 100 100 100 100
ТҚК-2.
Тексерушілік
Бақылаушылық 26,0 26,3 26,5 32,8 33,1 33,3 41,4 42,6
Бекітуші 11,0 17,5 17,2 15,2 16,2 16,0 1,69 1,9
Реттеуші 7,8 7,8 7,6 4,0 4,2 4,1 5,5 8,0
Аккумулятор 3,8 4,1 4,1 2,7 3,0 2,9 - -
Электротехникалық 9,7 9,4 9,4 3,8 3,5 3,8 - 2,5
Тағамдандыру жүйесі бойынша жұмыс 4,5 3,9 4,2 15,5 14,5
Дөңгелектік 14,2 14,0 14,0 14,5 14,0 14,0 40,0 30,0
Сүртуші тазартушы 17,0 17,0 17,0 11,5 11,5 11,5 11,5
Жинақтаушы жуу - - - - - - -
ТҚК-2 бойынша қорытынды 100 100 100 100 100 100
ТҚК-2-ні орындаған кезде жұмыстың жекеленген түрлерінің бөлімі (Аккумуляторлық, дөңгелектік,
2.5 Сырлау телімнің жұмыстар технологиясы
Автомобильдерге КЖ кезінде лактық-бояу жамылғыларды жаңартады. Кузовтардың жамылғыларын жаңарту
Ескі бояу механикалық тәсілмен алынуы мүмкін, ұнтақағынды аппарат немесе
Химиялық тәсілмен жамылғыны алып тастау үшін, әртурлі жууларды қолданады
Зилда сілтілік құрам әзірленген конвейерлерден подвескалардың металл беттерінен лактық-бояу
Бетті бояуға дайындау
Лактық бояу жамылғының сапасы едәуір дәрежеде байланысты бетті бояуға
бетінде тот қалады және оны алып тастау үшін абразивтік
2-5 минуттан кейін тоттың қонуы жоғалады, одан кейін ол
Тоттың өнімі қол механикалық тәсілмен алып тастау үшін әртурлі
Бетті толық тазалау үшін оны майдан кетіру қажет. Бояу
Бояу пленканың берңктігін жоғары ету үшін боялатын беттің
3 Ұйымдастырушылық Бөлім
3.1 Жобаланатын телім бойынша технологиялық процестің схемасы
Технологиялық процестің жүйесі операциялық және жұмыстардың істелуін анықтайды және
- Жарамды;
-Жарамсыз;
-Қалпына келтіретін
Жарамдыларын орнына салады, жарамсыздардың орнына жаңасын салады, қалпына келтіретін
3.2 Жұмыскерлер санын анықтау
Жұмыскерлер санының есептелуін мәліметтер негізінде өткіземіз. Олар 3.1 кестесінде
Кесте 3.1 Жқмыскерлерді есептеу үшін мәліметтер
№ Мөлшердің аты Шама
1 Жоспарлы кезең 199
2 Бір жылдағы күндер саны 365
3 Жұмыс күнінің ұзақтығы 5
4 Бір жылдағы жұмыс күндер саны 257
5 Демалыстың ұзақтығы 24
6
70
7 Жұмыс мерзімінің ұзақтығы 8
8 Жылдағы мереке күндерінің саны 4
9 Жылдағы мереке алдындағы күндерінің саны 3
10
1847
11 Штаттық жұмыскерлердің жылдық қоры 1585
12 Штаттықтың коэффициенті 0,88
13
2245
Жұмыс орнының жылдық қорын анықтау
(3.1)
Штаттық уақыттың жылдық қорын анықтау
(3.2)
Бояу теліміндегі штаттық жұмыскерлердің санын анықтаймыз
(3.3)
Жұмыскерлердің келу орташа жылдық санын анықтаймыз
(3.4)
3.3 Жұмыскерлердің жұмыс рындарымен таратылу және мамандықтары
22 п жасағанда біздің анықтағанымыз АЖ комплексінде 2 адам
3.4 Технологиялық жабдықтарды іріктеу
Арналған жұмыстар құрамына, жұмысорындары санын, жекелеген технологиялық операциялар ерекшеліктерін
Кесте 3.2 Технолгиялық жабдықтар
Жабдықтың атауы Маркасы Сипаттамасы
Бірлігі мм Саны
1. Компрессор МТ-7
1400*825 1
2. Тораптарды және гарегаттарды бояу үшін камера Л-101
4400*2100 1
3. Арба 4248
975*575 1
4. Тегістеу машинасы НШ-1М Қолды пневматик
2
Кесте 3.2 жалғасы
Жабдықтың атауы Маркасы Сипаттамасы
Бірлігі мм Саны
5. Бояу айдағыш багы
Жылжымалы емес 350*390*700 1
6. Стеллаж Қолдан жасалған
1800*600 1
7. Бояу жұмысы үшін стол
1025*550 2
8. Бояуды немесе қылқаламды сақтау шкафы
1150*500 1
9. Тартып алу шкафы
1250*625 1
10. Вискозиметр ВВ-4
536*432 1
11. Тотығуға қарсы жабылғыны түсіру үшін қондырғы 183 -
3.5 Бояу учаскесінің ауданын есептеу
Ауданды есептегенде оның шамаланған мәні анықтайды, жобаланатын бөлімшенің және
Бояу кчсакесінің ауданын анықтау:
(3.5)
мұндағы: Пу – жабдықтардың орналасу коэффициенті;
Fжаб – жабдықтардың ауданы;
Ғп - өндірістік жайдың ауданы;
Ғуч =4,5*43,6+17,8=214м2
Бояу учаскесінің жұмыс орындаының санын, ауданын анықтау.
(3.7)
мұндағы: L1, L2 – бірінші жұмыскердің және басқалардың ауданы;
Ряв – бояу учаскесі жұмыскерлер саны;
Ғуч – 214м2 – деп қабылдаймыз;
3.6 Өндірісті ұйымдастыру
АКК баскармасының сипаттамасы.
Техникалық қызметінің негізгі міндеті жылжымалы құрамды техникалық, түзу жағдайында
Жеңіл паркте өндірісті басқару қызмет орны бар. Ол басшылықтың
Техникалық орнын бас инженер баскарады. Ол ЖҚ-ның техникалық, жағдайына
ЖҚ-ның міліметтерін алуы автомобильдің БТП шығарда және қайтып келгеннен
Көтеру-көләктік жұмыстарды және жөнделген жүктерді, жүктердің қабылдауын және жіберуді
БМБ-нің бастығы жабдықтардың, ғимараттардың және коммуникациялық құрылыстардың жөндеуін қамтамассыз
Өндірістік учаскелерді бригадир басқарады және оның жұмысына басшылық етеді.
Жеңіл парктегі өндірістік құрылымдық схемасы 1.1.2 пунктінде берілген. АКК
ұйымдастыру.
Бұның, басты мақсаты сәтсіз оқиғаны болдырмау үшін «адам -
Жалпы экономикалық талаптар өзіне өндірістік жабдықтардың бөлек элементтеріне, басқару
Жабдықтармен басқару органы қолмен (кнопкалы және клеммалы, сөндіргіштер және
Басқару органдардың құрылысы басқаруды іске асыру кезіндегі жүріс жылдамдығын
Жетекші элементтердің формалары және өлшемдерді басқару ұйымдастыруы оларды қолмен
Белгілі жұмыс орнында нақтылы жұмыс түрлерін және қиын қабылдауларды
Жұмыс орнының, жабдықталуы, автомобильдің, механизация бойы мамандырылған дәрежесіне байланысты.
Орташа ауырлық және ауыр физикалық жұмыс істеу кезінде жұмыс
Жұмыс орынның ұйымдастыруы және жабдықтардың конструкциясы жұмыскерге түзу және
Жұмыс беттің биіктігін бағдарлама бойынша орнатады МЕСТ 122 033
Авариялық басқару органдарын моторлық кеністіктің қол жетерлік аймақтын шетінде
Материалдық - техникалық жабдықтауды ұйымдастыру.
Жеңіл паркте материалдық—техникалық жабдықтау бөлімі автоколоннаның жабдықтауын қамтамасыз етеді.
Паркті барлық қажетті пайдалану, жөндеу және шаруашылық жабдық материалдармен,
Материалдық—техникалық жабдықтау бөлімі отынға, майлау материалдарға, жабдықтарға, құрал-сайманға қосалқы
Өндірістің өзіне қажетті заттарды және материалдарды қатысушылардың мәлімдемелері бойынша
Қойма шаруашылығын ұйымдастыруына қатысады, жабдықтарды, құрал-саймандарды,
Мекемедегі еңбекті қорғау ұйымы барлық жұмыс орындарды кажетті жабдықтармен
Қазіргі кезеңде еңбек қорғауды басқару жүйесінің техника қауіпсіздігін қамтамасыз
Бұл жүйеге барлық, басқару элементтерді қосу керек. Бұл кезде
ЖБЕҚ еңгізуі жарақаттануды және ауру деңгейін төмендетеді еңбекті қолайсыз
3.7 Жұмыс орнын жоспарлау және ЕҒУ талаптарымен сәйкес өткізу
ЕҒУ келесі сұрақтарды зерттейді жұмыс орындарында қызмет көрсету және
Отырып жұмыс істеуі жөнді деп дәмілденген, егер өндірістік процессі
Посттың жабдықтарын таңдау кезінде негізгі факторлары болып табылады: 1
4 Өндірістік саниратия және техникалық қауіпсіздік шаралар
Қысқармалар және шартты белгілер.
L - шамдардың орталығы арасындағы
d - шамдардың бірінші қатарға дейінгі қашықтық.
С1 - ең бойынша шамдардың артқы қатарлар арасындағы
В - белменің ені бойынша шамдардың қатар саны
Пжал - белменің ені бойынша қатарлардың жалпы саны.
L2 - белменің ұзындығы бойынша шекті шамдардың арасындағы қашықтық.
Wшам - шамның жалпы қуаты.
W1 - 1 шамның қуаты.
4.1 Құрал-сайманға техника кауіпсіздігін талап ету
Жұмыс кезінде кұрал-сайманның дұрыстығына үлкен назар аудару керек, өйткені
Автомобильге ТҚ және жөндеу жұмыс процесінде әртүрлі құрал -
Құрал - саймандар таза және кепкен болу керек. Ағаш
4.2 Жабдықтардың техника кауіпсіздігін талап ету
Өндірістік сәтсіз оқиғаны болдырмау ТҚ, және автомобильдерді жөндеу кезінде
Жабдықтар таза және дұрыс болуы керек. Жабдықтың ақау кезінде
Көтеру-көліктік жабдыққа негізгі талаптар, қауілсіз көтеруді, агрегаттарды және жабдықты
Жаңа жабдықты және КЖ өткен жабдықты пайдалануға жіберу үшін,
Дөңгелектерді шешу және қою жұмыстарымен байланысты, монтаждау және дөңгелектерді
4.3 Бөлмеге қойылатын ТҚ талаптары
ТҚ және автомобильді жөндеу операцияларын арнайы алынған сол үшін
Посталардың жабдықтары (байқау орлары, эстакадалар, құралдар) дұрыс жағдайда болуы
Жұмыс орындарды ұтымды жарықты түсіруді ұйымдастыру және еңбекті қорғау
Жұмыс беттерін жарықтандыруды арттыру өте жарық көбейуі есебінен объектілерді
ТҚ және жөндеу үшін орындарда ЖММ сақтауға, жұмыс біткеннен
4.4 Жұмыстарды орындау кауіпсіздік тәсілдері
Барлық жұмыскерлер, қызмет етушілер және инженерлік-техникалық жұмыскерлер ТҚ негізін
Өндірістік сәтсіз оқиғаны азайту және ескерту үшән жұмыскерлерді ТҚ
АКК бояу шашырату әдіспен шашрату камерада орындалады, олардың температурасы
Лактық бояу материалдарды сақтау орындарында әр сиымдылықта бирка немесе
4.5 Қоршаған ортаны қорғау бойынша шаралар
Табиғатты қорғау және табиғат байлықтарын рационалды пайдалану – Қазақстан
Жабдықтардағы басқару орнықты және ыңғайлы жеңіл болуы керек. Бұрылғыш
5 Конструкторлық Бөлім
5.1 Бейімді құралды негіздеу
Сырлау телімінде ең қажетті құрал ретінде бояу араластыратын стендті
5.2 Құрылым жұмысының негізделуі
Құрылым негізгі үлкен қысымның арқасында жұмыс істейді. Сырды құйып
Редукторды 22 бояуайдағыш багтағы ауаның қысымын реттеу үшін арналған,
Редуктор редуктордың қаңқасынан және редуктордың қақпағынан тұрады. Редуктордың қаңқасына
Редуктордың қақпаңы және диафрагма 2 төрт сүйір қада арқылы
Бояу айдағыш бактың жұмыс қағидасы мыналардан тұрады: сығылған ауа
Реттеу винті 1 сағат бағытына қарсы бұрап шығарғанда клапан
6 Экономикалық Бөлім
6.1 Өндірістік телімнің ұйымдастыруын жетілдіруінің экономикалық тиімділік көрсеткіштерін анықтау
6.1.1 Қосымша капитал салымдардың көлемін есептеу:
, тг
мұндағы: - құрал – жабдықтың нарық құны.
6.1.2 Еңбек сыйымдылығының төмендеуінің экономикалық әсерін есептеу:
,тг (6.2)
мұндағы: - ұйымдастыру техникалық шараларды
- ұйымдастыру техникалық шаралардан кейінгі техникалық қызмет көрсету саны;
- сый ақыны көрсететін коэффициент;
- қосымша еңбек ақыны көрсететін коэффициент.
6.1.3 Жылдық экономикалық әсер:
,тг
мұндағы: - мөлшерлі экономикалық тиімділік коэффициенті.
6.1.4 Қосымша капитал салымдардың экономикалық тиімділігің есептеу:
(6.4)
Е=
6.1.5 Қосымша капитал салымдардың өзін - өзі өтеу мерзімі:
, жыл (6.5)
Тоо=
6.2 Өндірістік телімнің жұмысын ұйымдастыруының экономикалық тиімділігін есептеу
6.2.1 Телімнің көлемін есептеу:
(6.6)
мұндағы: Ғ – телімнің ауданы 214м2;
Н – телімнің биіктігі 4,5м;
6.2.2 Ғимараттар мен құрылыстардың құнын есептеу:
, тг
Кгим=
мұндағы: - шығынының
- сантехникалық проводканың құны (3270 тг, НМЖ-дан аламыз)
6.2.3 Құрал-жабдықтардың бастапқы құнын есептеу:
,тг
Кбаст= тг
мұндағы: - көтерме бағасы;
n – құрал-жабдықтардың саны;
- тасымалдауға және монтажға шыққан шығындарды есепке
6.2.4 Амортизацияның құнын есептеу:
, тг
А=
мұндағы: - амортизацияның мөлшері (НМЖ- дан аламыз);
К – түзету коэффициенті, жұмыстың ауысымына байланысты
(К=0,8 бір аусымды жұмыс уақыты үшін, НМЖ- дан аламыз)
Есептен шыққан сандарды 6.1. кестесіне енгіземіз.
Кесте 6.1 Өндірістік құрал – жабдықтар.
Құрал-жабдықтар атауы саны бірлік Көтерме бағасы, тг Бастапқы құны,
Мөлшері,% Соммасы, тг
1. Компрессор МТ-7 1 13000 16510 7,38 975
2. Бояу камерасы 1 127000 161290 18,8 24258
3. Арба 1 3000 3810 12,5 381
4. Тегістеу машинасы 2 25000 63500 24 12192
5. Бояу айдағыш багы 1 10000 12700 18,8 1910
6. Стеллаж 1 7000 8890 12,5 889
7. Бояу жұмысы үшін үстел 2 5000 12700 18,8
8. Бояу сақтайтын шкаф 1 10000 12700 18,8 1910
9. Тартып алу шкафы 1 13500 17145 12,5 1714
10. Вискозиметр 1 15000 19050 50 7620
11. Тотығуға қарсы жабылғыны түсіру үшін қондырғы 2 47500
Барлығы 14
448945
76924
6.2.5 Техникалық бейімді құралдар және саймандардын құның есептеу:
,тг
Ксайм= тг
Бейімді құралдар және саймандардын құның құрал жабдықтардың құнының 8-12%
6.2.6 Өндірістік және шаруашылық инвентарь құның есептеу:
,тг
Кинв= тг
Бейімді құралдар және саймандардын құның құрал жабдықтардың құнының 1-1,5%
Кесте 6.2 Өндірістік телімнің негізгі қорлары
Негізгі қорлар Құны,тг
1 Ғимараттар мен құрылыстар 19327410
2 Өндірістік құрал-жабдықтар 448945
3 Саймандар 53873
4 Инвентарь 6734
Барлығы: 19836962
6.2.6 Орта сағатты тарифты ставкасы
(6.12) тг
мұндағы: - жөндеуші жұмыскерлердің разрядына сәйкес
сағаттық-тарифты ставка.
6.2.7 Мезгілді еңбек ақы қорын есептеу:
, тг
ЕАКмез= тг
6.2.8 Бригада басқарушысының қосымша төлем ақысы:
, тг (6.14)
мұндағы: - бригадирлік үшін
- бригадирлер саны.
6.2.9 Сый ақы көлемін есептейміз (сый ақы көлемі мезгілді
, тг
6.2.10 Негізгі еңбек ақы қоры:
, тг
6.2.11 Қосымша еңбек ақы қорының пайызы:
, %
П кеа=
6.2.12 Қосымша еңбек ақы қоры:
, тг
ЕАК кос=
6.2.13 Жалпы еңбек ақы қоры:
, тг
ЕАК жалпы=
6.2.14 Жөндеуші жұмыскердің орта айлық еңбек ақысы:
, тг
ЕА орт=
мұндағы: - материалдық қордан алынған сыйлық
- материалды ресурстарды тиімді пайдаланған үшін сыйлық ақы (МЕАҚ-нан
Есептеліп алынған көрсеткіштерді келесі кестеге жіктейміз.
Кесте 6.3. Жөндеуші жұмыскерлердің еңбек ақы қоры.
Шығындар атауы Шығындар соммасы, тг
1 Мезгілді еңбек ақы қоры 939948
2 Бригадирлік үшін төлем ақы 41292
3 Жөндеуші жұмыскердің сыйлық ақысы 281984
4 Негізгі еңбек ақы қоры 1263224
5 Қосымша еңбек ақы қоры 144639
6 Жалпы еңбек ақы қоры 1407863
7 Жөндеуші жұмыскердің орта айлық еңбек ақысы 58661
6.2.15 Жалпы коэффициентті есептеу:
(6.21)
К жалпы=
мұндағы: - түзету коэффициенті ( III-санат
6.2.16 Бірінші техникалық қызмет көрсету үшін жұмсалған материалдар шығындары:
, тг (6.22)
М ГАЗ-3110 =
МShaolin=
МГАЗель=
мұндағы: - 1000 км жүріске жұмсалатын
6.2.17 Екінші техникалық қызмет көрсету үшін жұмсалған материалдар шығындары:
, тг
6.2.18 Күнделікті қызмет көрсету үшін жұмсалған материалдар шығындары:
, тг
мұндағы: - 1000 км жүріске жұмсалатын
6.2.19 Ағынды жөндеу үшін жұмсалған материалдар шығындары:
, тг
6.2.20 Материалдарға жұмсалған жалпы шығындар:
, тг
6.2.21 Қосалқы бөлшектерге жұмсалған шығындар:
, тг
мұндағы: - 1000 км жүріске жұмсалатын
Есептеп алынған көрсеткіштерді 6.4-кестесіне енгіземіз.
Кесте 6.4 Материалдар мен қосалқы бөлшектерге жұмсалған шығындар
Шығындар атауы Көлік маркалары
ГАЗ-3110 Shaolin ГАЗель
1 Материалдар 1731359 3098442 3186764 8016565
2 Қосалқы бөлшектер 1515242 2377875 2622903 6516020
6.2.24 Тұрақты шығындарды кесте бойынша анықтаймыз.
Кесте 6.5 Тұрақты шығындар
Шығың баптары Есептеу әдісі Соммасы, тг.
1 Жалпы еңбек ақы қоры (ЕАККОС) ЕАКжалпы 1407863
2 Әлеуметтік қорларға арналған төлемдер (ТӘЛ)
337887
3 Қоршаған ортаны қорғау ж/е жұмыскерлердің еңбек қауіпсіздігі (ШҚОҚжЕК)
ШҚОҚжЕК=1300*СЖЖ 2600
4 Негізгі қорлардың амортизициясы (А) кесте 6.1 76924
5 Аз бағалы ж/е тез тозатын аспаптар мен бейімді
ШАБ =1200*СЖЖ 2400
6 Басқа тұрақты шығындар (ШБАСҚ) ШБАСҚ =(п1+п2+п3+п4+п5)*0,02 36553
Барлығы :
1864227
6.2.22 1000 км жүрістің өзіндік құны:
(6.28)
Өзіндік құнының калькуляциясының нәтижелерін 6.6. кестесіне енгіземіз.
Кесте 6.6 Жасалып жатқан жұмыстардың өзіндік құнының калькуляциясы және
Шығындар баптары Шығындар
Барлығы 1000 км жүріске %
1 Жөндеуші жұмыскерлердің еңбек ақы жалпы қоры 1407863 139,64
2 Материалдарға жұмсалған шығындар 8016565 795,14 4502
3 Қосалқы бөлшектерге жұмсалған шығындар 6516020 646,31 36,60
4 Тұрақты шығындар 1864227 184,91 10,47
Барлығы: 17804675 1766 100%
6.2.23 Жаспарлы есепті бағаны келесі формула бойынша анықтаймыз:
БЖ=S1000 ШАҚ*КЖОСП, тг
БЖ=
мұндағы: КЖОСП – жоспардағы пайданы ескеретін коэффициент, 1,09-1,15 аралығында
6.2.24 Өндірістік телімдегі істеліп жатқан жүмыстардан түсетін табыс:
Т= , тг
Т=
мұндағы: LЖАЛПЫ- көліктердін жалпы жүгірісі, км.
6.2.25 Мөлшерленген айналмалы қаражаттар.
Мөлшерленген айналмалы қаражаттар 6.7 кестесі арқылы есептелінеді.
Кесте 6.7 Мөлшерленген
Айналмалы қаражаттардың атаулары. Шығындардың жылдық соммасы, тг. Бір күндік
1 2 3 4 5
1 Материалдар
8016565 22268 45 күн 1002060
2 Қосалқы бөлшектер 6516020 18100 75 күн 1657500
3 Мөлшерленген айналмалы қаражаттардың өзгелері
20% 471912
Барлығы ----- -----
МАҚ 2831472
6.2.26 Өндірістік қорлармен пайдаланған үшін төлем:
ӨҚ= , тг
ӨҚ=
мұндағы: КНЕГ- негізгі қорлардың құны,тг.
МАҚ- мөлшерленген айналмалы қаражаттардын құны,тг.
%ӨҚ- өндірістік қорлармен пайдаланған үшін төлем ақы, 6%
аралығында алынады.
6.2.27 Баланстық пайданы келесі формула бойынша есептейміз:
Пбал. .=Т – Ш, тг
Пбал=
мұндағы: Т- табыс, тг.
Ш-шығын, тг.
6.2.28 Корпоратив салығы.
ТКОРП=0,30 ( ПБАЛ , тг
Ткорп= тг
6.2.29 Есепті пайда көлемі келесі формула бойынша анықталады.
ПЕСЕП.=ПБАЛ.- (ӨҚ+ТКОРП) ,тг
Песеп=
6.2.30 Жалпы рентабельность:
RЖАЛПЫ= %
6.2.31 Есепті рентабельность:
RЕСЕП= %
6.2.32 Каржы салымдарының өзін-өзі өтеу мерзімі, жыл:
ТӨӨ= жыл
6.2.33 Қаржы салымдарының экономика тиімділік коэффициенті:
Е=
Қолданылған әдебиеттер тізімі
1) «Автомобиль көлігі экономикасының ұйымдастыруы және жоспарлауы» пәні бойынша
2) « Автомобиль көлігі және экономикаксының ұйымдастыруы және жоспарлауы»
3) «Автомобильдерге ТҚК гараждары мен станциялары» М. «Транспорт» -
4) «Автомобильдерге АЖ» М. «Транспорт» - 1978. Н. Ф.
5) «АКК-ны жобалау мен жоспарлау жұмыстары». М. «Транспорт» -
6) «ТҚК мен автомобильдерді жөндеу». М. «Транспорт» - 1985.
МЕСТ-лар тізімі
Дипломдық жұмыстар процесінде келесі МЕСТ-лар қолданылады
МЕСТ-2 Атауы
МЕСТ-2301-68
МЕСТ-2304-68
МЕСТ-2303-68
МЕСТ-2304-81
МЕСТ-2302-68
МЕСТ-2307-68
МЕСТ-2102-68
МЕСТ-2315-68
МЕСТ-2308-70
МЕСТ-2789-73
МЕСТ-2316-68
МЕСТ-2312-73
МЕСТ-2210-80
МЕСТ-2109-79
МЕСТ-2105-79
Көлемі
Негізгі жазбалар
Сызықтар
Сызба шрифтары
Масштабтар
Бұйымдар түрлері
Конструкторлық құжаттар түрлері
Бекіту тетіктердін құжаттар қысқартылған тапқыштығы
Беттін түрі мен орналасуы мен ауытқу шартты белгілері
Беттер кедір-бұдырының параметірі мен сипаты
Техникалық талаптарды түсіру, пісіру жүктерінің шартты белгісі
Сызуларды белгілеу жүйесі
Жинақталған жабдықтарды жазуларды қолданылатын шарттармен қысқартулар
Спецификацияларды толтыру тәртібі
Шартты белгілер
Lcc – автомобильдің орташа тәуліктегі жүрісі
Lкр – күрделі жөндеуге дейінге журген жолы
КЭУ – эксплуатацияның орташа категориясы
АКК – автокөлік кәсіпорыны
ТКК – техникалык қызмет көрсету
КЖ – күрделі жөндеу
Ап – автомобиль саны
Lнкр – нормативті күрделі жөндеуге дейінгі жүріс
Lр1 – есептеу кезіңі ТКК – 1 дейінгі жүрісі
Lр2 - есептеу кезіңі ТКК – 2 дейінгі
КҚК – күнделікті қызмет көрсету
t н ккк – нормативті КҚК еңбек сыйымдылығы
t н 1 – нормативті ТКҚ - 1
АЖ – ағынды жөндеу
t н ер - нормативті АЖ еңбек сыйымдылығы
нормативті ТКК – 2 және АЖ жөрісі
Д – нормативті КЖ жай
Д – жылжымалы құрымдағы жылдық жұмыс
ЖҚ - жылжымалы құрам
Д тқк р – ТҚК аймағындағы жылдық жұмыс күндерінің
Мқк – мезгілдік қызмет көрсету
аралық бөлімдері
Кмқк – мезгілдік қызмет көрсету коэффициенті
К – күнделікті қызмет көрсету коэффициенті
ч – техниқалық дайындык коэффициенті
N r кр -жылдық күрделі жөндеу саны
N r 2 жылдық ТҚК – 2 саны
N r 1 жылдық ТҚК – 1 саны
N а со – жылдық МҚК саны
Т пр - өндіретін жұмысының жылдық көлемі
Т ем – көмектесіу жұмыстар көлемі
Тсан – АКК- ның өзіндік қызмет көрсету жұмыстары
Ф яв -күнделікті жұмыскерлер саны жылдық мезгіл қоры
Ряв – күнделікті жұмыстар саны
Фшт – штаттық жұмысшының жылдық қоры уақытысын
Ршт – штаттық жұмысшылар саны
tсм – ауысу уақыты
Дотп – демалыс (отпуск) уақыты
t і – еңбек сыйымдылығы
R - өңдіріс режимі
Q -смена саны
М- әсеретудің жылдық саны
П.п.-постылар саны
Lп.а.-автомобильдердің арасындағы арақашылықтық
П.л- линия саны
R o.р.-жұмысшылардың орташа разряды
В-құрылыс ені
Ғ пр- алаңның жүк мәні
Jп -жүру жолынын ені
ТР -техникалық жөндеу
ОС -айналым қоймасы
Цс -орталық қоймасы
КПП-тексеріп кіргізу пункті
Кк -келтіру коэффициенті
В-пайдаланудың ластану кезені
Ктерз- МКК коэффиценті
Ві -жұмыстардың қосымша көленін аңықтау
Дк -жылдағы күнтізбе күндері
Д.мер. -жылдағы мереке күндер
Дпп- жылдағы мереке алды күндер
Туч -телімдегі жалпы еңбексыйымдылық
Тт -ағынды жөндеу еңбексыйымдылығы
Туб -жуу-жинау жұмыстарының жылдық еңбексыйым
К1-ЖК модификациясын есептеу коэффициенті
К2-ЖК климаттық шарттарды есептеу коэффициентті
К3- ортаның климаттық шарттарды есептеу
Маршруттық карта
ЛИТЕРА
МАТЕРИАЛ
Код бірл.
өлшем
дері
Тетік
тің масса
сы ДАЙЫНДАМА Нормир. бірлігі Шығын нор-сы Қолднғ матер-р
коефиц.
АТЫ, МАРКАСЫ КОД
Код және түрі
Өлшем және пішім
Тетік коды
Масса
КУЗОВТЫ БОЯУ
Номері Операцияның мазмұны және аты
Жабдықтар
Құрал және бейімді құрал Дана уақ-ң коэф-ті Жұм. саны
ТН.З.
Цехтың Учаскенің Операцияның
Маманд. коды Өлш жұм Норм-ң
бірлігі Норма түр-ң коды
ТШ.Т.
1 Бетті бояуға дайындау ТМО-31, КМ-1 КФ-1
2 Грунтовкалау
3 Шпатлевкалау
4
Тегістеу ОПМ-2,ОПМ-3
ОПМ-4 Тегістеу түрлері №8, №6-5
5 Аралық қабаттарды түсірту УНМ-1 БПМ-3
6 Жамылғының сыртқы қабаттарын түсіру Радуга -ОВЗП КПР-11
7 Кептіру
8
Орындағ. Хамидұлы
Жетекші Шаматаев
Конс.
Б. Өлш. Кашкеева
Өлш Бет Құжат № Қолы Күні Өлш Бет Құжат
МАРШРУТТЫҚ КАРТА
ЛИТЕРА
МАТЕРИАЛ
Код бірл.
өлшем
дері
Тетік
тің масса
сы ДАЙЫНДАМА Нормир. бірлігі Шығын нор-сы Қолднғ матер-р
коефиц.
АТЫ, МАРКАСЫ КОД
Код және түрі
Өлшем және пішім
Тетік коды
Масса
КУЗОВТЫ БОЯУ
Номері Операцияның мазмұны және аты
Жабдықтар
Құрал және бейімді құрал Дана уақ-ң коэф-ті Жұм. саны
ТН.З.
Цехтың Учаскенің Операцияның
Маманд. коды Өлш жұм Норм-ң
бірлігі Норма түр-ң коды
ТШ.Т.
1 Бетті бояуға дайындау ТМО-31, КМ-1 КФ-1
2 Грунтовкалау
3 Шпатлевкалау
4
Тегістеу ОПМ-2,ОПМ-3
ОПМ-4 Тегістеу түрлері №8, №6-5
5 Аралық қабаттарды түсірту УНМ-1 БПМ-3
6 Жамылғының сыртқы қабаттарын түсіру Радуга -ОВЗП КПР-11
7 Кептіру
Орындағ. Хамидұлы
Жетекші Шаматаев
Конс.
Б. Өлш. Кашкеева
Өлш Бет Құжат № Қолы Күні Өлш Бет Құжат
Өндірістік жуу бөлімінің дайындау комплекс құрал-сайман телімі
Жөндеу телімінің комплексі
АЖ аймағы
ТҚ аймағы
Техникалық бөлім бастығы
Бас механик
АРМ бастығы
Бағана бастығы
Бас инженер
Бухгалтер
Еңбек және еңбек ақы бөлімі
Жоспар бөлімі
Инженер
Диспетчер
Бөлім кадры
Техника-лық бөлім
Жоғары экономика-лық қызмет
Шеберхана жөндеу шебері
ОГМ
ТҚК бастығы
Пайдалану бастығының орны
Бас инженер
АКК бастығы
Техникалық бөлім
Кезекші механик және КТП тексеруші
Құрылыстың жөндеу брига-дасы
Жабдықтарды жөндеу бригадасы және стандарт емес жабдықтарды дайындау
ОГМ






Ұқсас жұмыстар

Аккумулятор батареясын жөндеу бөлмесі
Таксокомбинаттың техникалық қызметінің мінездемесі
Қазақстан Республикасында орман басқару жұмысының қамтамасыз етілуі
Негізгі капиталдың мәні
ЖЕРДІҢ КАДАСТРЛЫҚ БАҒАСЫ
Дәрістер жинағы туралы
ЖЕЖ жүйесінің теориялық негіздері
Айнымалы токты екі жолды телімнің тартылым қосалқы станцияның және секциялау посттың түйіспелі торап фидерлерінің дистанциондық қорғанысын есептеу
Каспий аймағының экологиялық мәселелері және себептері
22 нұсқа бойынша пойыздар қозғалысының графигі