Интернетті ағылшын тілін оқытуда қолдану


МАЗМҰНЫ
Кіріспе...........................................................................................................................3
1 Жаңа заман технологиялары: Интернет
1.1 «Халықаралық желі»немесе Интернет................................................................8
1.2 Интернет шет елмен байланыс құралы ретінде................................................12
2 Интернетті ағылшын тілін оқытуда қолдану
2.1 Ағылшын тілінің білім дәрежесін жетілдіретін сайттар..................................17
2.2 Интернет көмегімен оқуға, жазуға, оңаша кеңесуге үйрету...........................20
Қорытынды.................................................................................................................34
Пайдаланған әдебиеттер тізімі..................................................................................36
КІРІСПЕ
Зерттеудің көкейкестілігі. Қазіргі кезде жаңа ақпараттық технологиялар мен телекоммуникациялық
Ол тек қана жаңа ақпараттық құралдар емес, сонымен қатар
Зерттеудің мақсаты: интернет көздерін мектептің оқыту үрдісінде пайдалану арқылы
Зерттеу пәні: Ақпараттық технологиялар, оның ішінде интернет көздерін қолдану
Зерттеу нысаны: Орта мектептегі білім беру үдерісі.
Зерттеу әдістері: Зерттеу мәселесіне байланысты философиялық, психологиялық, педагогикалық, әдістемелік
ақпараттық технологияларды мектептің оқу тәрбие үдерісіне енгізудің әдістемесіне сипаттама
тәжірибелік-эксперимент жұмысының нәтиежесіне баға беру, қорыту;
Зерттеудің ғылыми болжамы: оқушылардың танымдық белсенділігін дамытуға болар еді,
мектептерде интернет көздерін пайдалану жолдары қарастырылып, оқушылардың өздігімен жұмыс
оларды оқу-тәрбие үрдісінде қолданудың ғылыми-әдістемелік нұсқауларын құрастырса, онда адамзаттық
Зерттеудің міндеттері:
интернет көздері негізінде оқушыларға ағылшын тілін үйретудің психологиялық, педагогикалық
интернет көздерінің негізінде оқушылардың ағылшын тілін оқытудың ерекшеліктерін айқындау;
интернет көздері негізінде ағылшын тіліне оқытудың тиімділігін тәжірибелік эксперимент
Зерттеудің жетекші идеясы: интернет көздерін орта білім беретін мектептердің
Зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізі: шетел тілін меңгеру жолдары туралы философиялық,
Зерттеу көздері:
- интернет көздері;
- ағылшын тілін дамытатын сайттар.
Зерттеудің ғылыми жаңалығы: Интернет көздерін пайдалану арқылы оқушылардың білімін
Зерттеудің практикалық маңыздылығы: жалпы орта білім беретін оқу орындарындарында
Қорғауға ұсынылған қағидалар:
оқушылардың танымдық белсенділігін ақпараттық технологиялар негізінде арттырудың психологиялық, педагикалық
оқу үрдісінде интернетті қолдану арқылы оқушылардың танымдық белсенділігін арттырудың
Зерттеу нәтижелерінің дәлелдігі мен негізділігі: курстық жұмыстың теориялық,ғылыми-әдістемелік міндеттеріне
Зерттеудің құрылымы: курстық жұмыс кіріспеден, екі тараудан, қорытындыдан, пайдаланылған
Кіріспе бөлімінде зерттеудің ғылыми аппараты: көкейкестілігі, мақсаты, зерттеу пәні,
«Жаңа заман технологиялары: Интернет» атты бірінші тарауда ақпараттық технологиялар
«Интернет көздерін ағылшын тілін оқытуда қолдану» атты тарауда ағылшын
Қорытынды бөлімде ағылшын тілін интернет арқылы оқыту тиімділігі, біршама
Соңғы жылдары орта мектептерде жаңа ақпараттық құралдарды қолдану мәселесі
Мұғалімнің міндеті - әрбір оқушыға ағылшын тілін меңгеруді практикалық
Компьютерлік оқыту бағдарламаларының жұмыс тұрмысына мыналар жатады:
- лексиканы зерттеу;
дұрыс айта білуге дағдылау;
диалогтік және монолог сөзге үйрету;
- жазуға дағдылау;
грамматикалық құбылыстарға дағдылау.
Интернет қорын қолдану мүмкіндіктері орасан зор. Ғаламтор оқушы мен
мен журналдардың мақалалары, қажетті әдебиетер және т.б.) алуға жағдай
Курстық жұмыста келесі мақсаттар қойылған: мектептерде ағылшын тілінің оқыту
Оқушылар Интернет желісінде өтетін тестілеу жұмыстарына, сұрақ-жауап сайысына, байқауларға,
1 Жаңа заман технологиялары: Интернет
1.1 Ағылшын тілін оқытудағы жаңа ақпараттық технологиялар
Дүниежүзілік білім беру процессінің дамуына, соңғы ондаған жылдарда айтарлықтай
Оқытуды жаппай компьютерлендірудің бірден-бір негізі, ақыл-ойды талап ететін жұмыстың
Орта мектептерде ағылшын тілін оқытуда ең негізгі мақсат –
Интернет қамтыған, нағыз байланыс ордасында байланыса отыра, оқушылар нағыз
Маңдай алды мағынасы: осы мақсатқа қызмет ететін, ағылшын
Компьютер оқушылардың жауабына әділ болып келеді, олардың жеке –
Ағарту ісінің дамуы біздің күнімізде негізінде оның ақпараттық потенциалының
Ақпаратты Интернеттен іздеу күннен – күнге халықтың әдетіне
Интернет, ақпаратты жүйе ретінде өз қолданушыларына, ақпаратының алуан түрлілігін
электрондық почта (e-mail);
телеконференциялар (usenet);
бейнеконференциялар;
өз ақпаратын жария ету мүмкіндігі, өз жеке әлемі -
ақпарат қорына кіру мүмкіндігі;
анықтама тізбесі (Yahoo!, InfoSeek/UltraSmart, LookSmart, Galaxy);
іздеу жүйелері (Alta Vista, HotBob, Open Text, WebCrawler, Excite);
байланыстағы тілдесімдер (Chat).
Осының бәрі сабақта кеңінен қолдануы мүмкін. Коммуникатив және мәдениет
1.2 Интернет шет елмен байланыс құралы ретінде
Бүгінгі таңда басымдылық коммуникативтілікке, интерактивтілікке, тілдесім ақиқаттылығына, мәдениеттілік контекстінде
Шетел тілдерін үйренуде соңғы мақсат өзге тілді ортаға еркін
Оқу нәтиежесіне жаңа көзқарастар жаңа технологиялардың пайда болуына және
Шетел тілінде сөйлеуге уйрету мақсатында материалды меңгеру және адекватты
Адам үйренген нәрсесін тәжірибесінде қолдануға ұмтылатыны белгілі. Сонымен қоса,
Олай болса, оқушыны шетел тіліне үйретуді сыныпта құрылған шетел
Коммуникативті амал – тілдесімге психлогиялық және тілдік дайындық құруға,
Коммуникативті амалда Интернетті қолдану жақсы дәлелденген: оның мақсаты білім
Одан басқа, Интернет тек шетел тіліне қатысты ғана емес,
Интерактивтілік тек өмірден шынайы жағдаяттар қалыптастырып қоймай, оқушыларды қандай
2 Интернетті ағылшын тілін оқытуда қолдану
2.1 Ағылшын тілінің білім дәрежесін жетілдіретін сайттар
Интернет грамматика, лексика біліктері мен дағдыларын дамытуға, білімді тексеруге
Интернет ресурстарын қолдануда негізгі артықшылықтарға төмендегілер кіреді: мәдениетаралық
Сайттар мен уй беттерінің қисапсыз санымен белгілі World Wide
«Виртуалды шындық» сайты () – бұл веб-серверде жиналған лингвистикалық
City Net () сайты әр-түрлі мемлекеттерді шарлап, ол жердің
WILD-e () сайты мұғалім үшін ең қолайлылардың бірі.
-America s homepage атты сайтта қала мен
Сөйтіп, осындай қызықты ақпарат арқылы, оқушыларды сабаққа баулып қызығушылығын
а) (http//www.washingtonpost.com/, http://cnn.com/world, http//www.abcnews.go.com/index.html, http://www.bbc.co.uk/worldservice, http//www.washtimes.com/); арқылы әр-түрлі қиындықтағы
б) интернеттің дыбысты мәтіндері арқылы мұғалім дайындаған мәтіндерді бағалау.
в) мұғалім, интернет дайындаған ақпараттан диалогтық, монологтық біліктіліктерді дамыту.
г) жазу дағдыларын дамыту, жазу немесе ауызша түрде жауап
д) өз сөздік қорларын дамытып, пассивті немесе лексикалық
е) елдердің мәдениетін біле отырып, олардың тілдік спецификасын, сөз
ж) «шынайы материалдарды» пайдалана отырып, тек мәтін соңындағы
Metro Link сайты (Метро http://www.subwaynavigator.com ) – бұл сайт
WILD-e () сайты ағылшын тілі оқытушысының мамандығының проблемалары
- America’s homepage. Қалалар мен штаттарда саяхат жасау,
2.2 Интернет көмегімен оқуға, жазуға, тыңдап түсінуге үйрету
Дыбыс жазуға үйрету
Lucent Technologies серіктестігі сайтының Bell Labs бөліміндегі құттықтау сөздері
Бұл жерде баспа мәтінді дыбысқа айналдыратын сөйлеу ситезаторы ойластырылған.
1 сурет - сайт http://www.bell-labs.com/project/tts/index.html
Bell Labs Text-to-Speech Synthesis
Начало формы
Select a voice:
Man Woman Child
Gnat Coffee Drinker Big Man
Raspy Ridiculous
Text:
Audio format:
If you plan to enter text which our system
Конец формы
Copyright © 1997 Lucent Technologies All Rights Reserved. For
Оқуға үйрену
Интернет – дүние жүзінде болып жатқан соңғы өзгерістер туралы
айналдырып жіберуге болады. Ішінде орасан зор мәліметтер мен
Әлемге әйгілі газеттердің бәрінде дерлік өз жеке web -
Ағылшын тіліндегі Media сайттар:
The Washington Post ()
Газетте оқуға болатын бүкіл мәліметтерді бірінші беттен көруге болады,
Мәдени аралық құзыретін меңгеруде онлайн газеттері таптырмас көмекші бола
CNN World News (),
ABC News (),
BBC World Service (),
The Washington Times ()
The New York Times () – бұлардың барлығы және
BBC World Service (http://www.bbc.co.uk/worldservice ) оқырмандарға тек қана оқу
ABC News (http://www.abcnews.go.com/index.html ) өз мақалаларын тек тыңдаудан басқа
CNN World News (http://cnn.com/WORLD ) ол да бірнеше тілде
Оқу және айту дағдыларын дамыта отыру, сонымен қатар сөз
Бұндай жұмыстар арнайы бір оқиғаға байланысты өз беттерін
Бұл жұмыстың ең басты артықшылығы болып, оқушы ақпаратты бір
Интернетті тек пассивті емес, активті түрде қолдануына болады, тіпті
Language Learning Activities for the World Wide Web мақаласының
Төменде көрсетілген қарастырылуы мүмкін тақырыптардың кейбірі: кітаптарға, ертегілерге, газет
Жазуға үйрену
Виртуалды шындықтағы сөйлесім электронды пошта арқылы жүзеге асады. Мәдениетаралық
Достық хат-хабарларды орнату.
Хатпен халықаралық алмасуды қай сыныпта және тілді білудің қай
Оқушыларыңызға хат-хабарлар жазысу үшін серікті келесі амалда табуға болады:
TESL-L(computer-assisted language learning sub-branch listserv@cunyvm.cuny.edu/ listserv@cunyvm.bitnet) немесе TESLK-12 (listserv@cunyvm.cuny.edu
Байланысты түрлі мақсатпен орнататын: белгілі бір бірлескен жоба жасау,
E-mail for ESL/LINC Students () атты үй бетін қарау.
Осындай әрекетте жақсы нәтижеге жету үшін жұмыс барысында пайда
e-mail-ды оқу барысына интеграциялаған мұғалімдер хат-хабар алмасудың жеткіліксіздігін белгілейді.
Көңілді түсіретін тағы бір мәселе, барлық хаттарға жауап бірдей
Марк Варшауэр және басқа оқытушылар ағылшын тілін оқыту барысында
Ерекше ілтипат мұғалім тұрғысынан қатал бақылаусыз қалған шағын топтарға
Электронды коммуникация - формадан мазмұнға ауысу жүзеге асатын
Хат алмасу үдерісі өзгереді – яғни, редакциялау мен қателерді
e-mail-ды қолдану тіл үйрену үдерісінің өзіне қызығушылықты арттырады. Телекоммуникацияның
Қазіргі кезде интернет көздерін, сонымен қоса, e-mail-ді қолдану кросс-мәдениетті
Жоғарыда атап өткендей, e-mail қолдану тиімділігін арттыру үшін, қолданыс
достарды іздеу туралы хабарламаны әр түрлі сайттарға орналастырыңыз;
өзіңіз туралы мәлімет жазыңыз;
бірнеше хат жіберіңіз, мысалға жұмасына 2-3рет;
жауап алу үшін, соңына сізді қызықтыратын сұрақтар жазып қойыңыз;
өз хатыңызға 3тен кем емес жауап қабылдаңыз;
орындалған жұмысқа толық жауап беруге жағдай жасаңыз: сіз не
2. Бірлескен оқу жобаларын құру.
Оқушылар жер бетінің әр бөлігіндегі әріптестерімен тек ақпарат алмасып
Қазіргі кездері келесі жобалар зерттелуде:
Email Project (project@hila.hut.fi ) - әр түрлі мемлекеттердегі оқушылар
Топтың зерттеуі барысында көптеген құжаттар құрылды: кіріккен мақалалар, техникалық
K-12 Projects (iearn@igc.apc.org ), Global School Net Foundation (fred@acme.fred.org
Project Icons (jw53@umail.umd.edu ) – құрылымы бойынша ООН жобасын
Нақты уақыт жүйесіндегі халықаралық келіссөздер IRC (Internet Relay Chat)
Сонымен қоса бөлмеден бөлмеге ауысуға (қызығушылық бойынша), өзіңе бейне
telnet - MOO ға қосылу үшін;
connect guest – диалогтық пәтерге кіру үшін;
@who – соған қатысушылардың тізімін ұсынады;
@join xxx - ххх бөлмесіне кіру үшін;
@go xxx – бөлмеден бөлмеге өту үшін;
look – бөлменің түрі;
say xxx – хат жіберу үшін;
:xxx - әрекет пен жан толғанысын жіберу үшін;
@quit – MOOдан шығу үшін;
help – MOO бойынша көмек.
SchMOOze University сайты өз алдына оқушылар арасында тәжірибе мен
Интернетте ол әртүрлі лингвистикалық ойындарға, онлайн сөздіктерге, түрлі іздеу
Негізгі назар мәдениетаралық алмасымға беріледі. Мүмкіншіліктермен толығырақ танысу үшін
Интернет арқылы оқушылардың танымдық және коммуникативті әрекетшілдігін дамыту
Интернетті қолдану арқылы сабақ.
7 сынып, Қарағанды қаласының №68 орта мектебі, 2010ж
Сабақтың тақырыбы: “Жер ғаламшарын қорғауға берілетін дауыстар” “Voice for
Сабақтың мақсаты:
Интернет арқылы оқушылардың танымдық және коммуникативті әрекетшілдігін дамыту. Қысқа
Сабақтың міндеті:
Халықаралық телекоммуникациялық «Дауыс» жобасының материалдырымен танысу, http://www.wnn.or.jp/wnn-s/vote/index.html шет
Сабаққа дайындық барысында қолданылған құрал-жабдықтар:
"VOTE" сайтының Интернет-көздері
http:// www.wnn.or.jp/wnn-s/vote/index.html
-
- жоба қатысушыларының әңгімелері http://www.kids-space.org/vote/index.html
Сабақты өткізу барысында қолданылатын құрал-жабдықтар:
Интернетке шығатын компьютерлік сынып. СD-ROM «Сөйлейтін оксфорд сөздігі және
Сабақтың барысы:
Ұйымдастырушы кезең. Уақыт - 1 минут
Оқушыларға сабақтың мақсаты мен міндеттері туралы қысқаша хабарлама беріледі.
2 Сабақтың негізгі бөлімі Уақыт - 40 минут
2.1 “VOTE” сайтына шолу (5 минут)
Интернетке қосылған демонстрационды компьютерді қолданып мұғалім «Дауыс» сайтына қысқаша
2.2 Шет елдегі құрбы-құрдастардың әңгімелерін оқу. (5 минут)
Мысалға сыныпта 6 компьютер деп алсақ, әрбірінде 2-3 баладан
We have some messages written by children from other
Оқушылар топпен жұмыс жасайды, мұғалім әрбір топқа барып, аударма
2.3 Оқылған мәтін бойынша оқушылардың ауызша ой-пікірлері. (10 минут)
Әр топтан бір бала шығып, хаттың мазмұны, авторы, хат
2.4 Тақырып таңдау және өз хабарламасын жазу. (11-12 минут)
Оқытушы хабарлама беру үшін тақырыптардың бірін таңдап, қысқаша әңгіме
2.5 Әңгімелерді тексеру және VOTE сайтына электронды пошта арқылы
Жоғарғы сыныптардың екі оқушысы мұғалімге жазылған мәтіндерді тексеруге көмектеседі,
\
3 Сабақтың қорытынды бөлімі Уақыт: 2-3 минут
Үй тапсырмасы:
Оқушылар әңгімемен жұмысты үйде жалғастыру керек, және оны компьютермен
ҚОРЫТЫНДЫ
Интернет желісінің ақпараттық көздерін қолдану арқылы оны сабақ үдерісіне
а) әр түрлі қиындықтағы материалдырды қолдана отыра оқу дағдысы
б) Интернет желісіндегі, сонымен қоса, мұғалім дайындаған аутентті дыбыстық
в) Проблемалық талқылау негізінде монологтық және диалогтық сөйдеуді дамыту;
г) Жеке немесе топпен бірлесіп құрбы-құрдастарының хатына жауап қайтару
д) Осы заманғы елдің мәдениетінің кезеңін бейнелейтін ағылшын тілінің
е) мәдениетпен танысу, яғни, әр түрлі ұлттардың этикетімен, мәденитеттерінің
ж) Сабақта оқыушыларды шет тіліне оқытуда тұрақты мотивация қалыптастыру.
пайдаланылған әдебиеттер тізімі
1 Полат Е.С. Интернет на уроках иностранного языка.// Иностр.
2 Полат Е.С. Метод проектов на уроках иностранного языка.//
3 Пассов Е.И. Коммуникативный метод обучения иностранному говорению. -
4 Полат Е.С. Обучение в сотрудничестве// Иностр. языки в
5 Мильруд Р.П. Сотрудничество на уроке иностранного языка, //
6 Богданова Д.А. Телекоммуникации в школе. // Информатика
7 Вильямс Р., Макли К. Компьютеры в школе. -
8 Глазов Б.И., Ловцов Д.А. Компьютеризированный учебник - основа
9 Гончаров М., Панков А. Интернет в вопросах и
10 Гостин А.М., Чернышев А.С. Организация обучающей деятельности в
11 Дмитриева Е.И. Основная методическая проблема дистанционного обучения иностранным
12 Клейман Г.Б. Школы будущего: компьютеры в процессе обучения,
13 Кушниренко А. Г., Леонов А. Г., Кузьменко М.
14 Лиферов А.П., Степанов Н.А. Образование Будущего: глобальные проблемы
15 Палилова Т.А., Пономарева В.В. Внедрение компьютерных технологий в
16 Шейлз, Джо. Коммуникативность в обучении современным языкам. -
17 Полякова Т. Ю. “Английский язык для диалога с
18 Хантер Б. “Мои ученики работают на компьютерах”
19 Щукин А. «Обучение иностр.языкам» - М: Омега –
20.Кудряцева Л. В.,Сысоев П. В., Евстигнеев М. Н., «Методика
Академияда окытылған пәндер:
Общеобразовательныйпәндер (бұл пәнге аса назар аударылған жоқ)
2




Ұқсас жұмыстар

Шет тілін оқытудағы интернет ресурстары
Ағылшын тілі сабағындағы интернет-ресурстарын қолдану
ИНТЕРНЕТТІ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Ағылышын тілі сабақтарында Интернет желісін пайдаланудың теориялық негіздері
Ағылшын тілін оқытуда интернет мүмкіндіктерін пайдалану
Компьютер арқылы ағылшын тілінде сабақтар өткізу
Тілдерді білуді заманауи әдістемелер бойынша кешенді бағалау
Қазіргі шет тілі сабағының ерекшеліктері
Шет тілін оқытудағы интернет мүмкіндіктері
Шетел тілін оқытуда веб - сайттардың қажеттілігі