Ағылшын тілі және оны оқытудың әдістері
Ж о с п а р ы
Кіріспе.......................................................................................3
Эффектілі оқыту стратегиялары
1.1 Тіл үйрену және әдістеме ғылымына экскурс..........................................5
1.2 Ағылшын тілі және оны оқытудың әдістері.............................................8
1.3 Ағылшын тілін оқытудың қазіргі замандық әдістемесі........................15
1.4 Мультимедиа-инновациялық технологиялар - тілдерге оқытудың тиімді жолдары....................................................................................................30
1.5 Аудиокітаптар ағылшын тілін үйрену құралы ретінде.........................37
Көптілділікке оқытудың әдістемелік міндеттерін шешу жолдары...........40
2.1 Ағылшын тілін оқытудың қазіргі замандық әдістемелік принциптері..........................................................................................................40
2.2 Ағылшын тілін оқытудың осы замандық әдістемесіне сипаттама....50
2.3 Ағылшын тілін оқытудағы әдістемелердің өмірдегі қолданысы.......54
Қорытынды..........................................................................................................60
Қосымша (суреттер)............................................................................................64
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі....................................................................68
Ағылшын тілін оқытудың қазіргі замандық әдістемесі
Кіріспе
Рухани интеграция дәуірлеген бүгінгі таңда ағылшын тілі - ғаламдық
Қазір шетел тілін оқыту методикасы ғылым болып қалыптасып келе
Қолданбалы тіл білімі секілді әдістемеге де түрлі көзқарастардың туындауы
Әдістеменің ғылым ретінде сипат алуындағы алғашқы бағыттар Б.В.Беляевтің есімімен
1930 жылдардың аяғы мен 1940 жылдардың басында педагогикалық ғылым
ХХ ғасырдың басында бір мәселе өткір тұрды. Ол -
Батыста аралас әдістеме идеясы туындап жатқан шақта, неліктен мұнда
Екіншіден, сол уақыттағы тікелей әдіс қарым-қатынасқа тәлімдеуді көздеді.
Үшіншіден, І дүниежүзілік соғыстан кейінгі Батыста бастау алған өзге
Бұдан бөлек, көптеген методистер мен мұғалімдер үшін тікелей әдіс
Заман ағымына қарай тікелей әдіске енгізілген өзгерістер педагогикада туындаған
Көп ұзамай шетел тілдерін оқытудың салыстырмалы әдісі қалыптасты. Бұл
Мұның ізін ала тікелей және салыстырмалы әдістерді қиыстыру арқылы
Бара-бара шетел тілін оқытудың мақсаттары мен оны меңгертуге деген
Дағдарыс жағдаяты әрдайым түбегейлі өзгерісті талап етеді. Осындай, озық
Қазіргі таңда байланыс пен шығармашылық оқытуға негізделген коммуникативті-бағдарлау әдістемесінің
Шетел тілін оқыту әдістемесі әрдайым толықтырылуы, дамытылуы тиіс.
Эффектілі оқыту стратегиялары
1.1 Тіл үйрену және әдістеме ғылымына экскурс
Тіл – қоғамдық құбылыстың бір формасы. Тіл – ең
Тіл қоғамдағы маңызды қатынас құралы болғандықтан, ол, ең алдымен,
Тіл – қауымның әрбір мүшесіне тікелей байланысты обьективті құбылыс,
Ағылшын тiлi сабақтарының басты мақсаты - шәкiрттерге өз елiнде
Осы шет тілдерін оқыту әдістемесінің зерттеулеріне сүйенсек, өткен ғасырдың
Шетел тілдерін оқу процесін сипаттайтын әдістемлік білімнің категориялары анықталып,
Даму заңдылықтары бұрынғыдай пәлсапаның жаңа зерттеулерімен, лингвистикамен, психологиямен, психолингвистика
Көптеген әдістемелік зерттеулердің арқасында оқу жүйесінде әр түрлі жас
Шет тілін оқуда үйренуші тіл және сол тіл елінің
Шет тілін үйрену процесінде коммуникативті бағыттағы негіз ұсынылды. Ол
Шет тілін оқыту процесінде аудио-видео және электронды техникалық аппараттарды
Шет тілін оқытуда, оқытылып жатқан тілде сөйлеу проблемалары көтеріліп,
Шет тілін оқытуда білімді стандарттау, реттеу әдістемесі ғылымның актуалды
Шешімін тапқан осы проблемаларға тереңірек үңілсек, олар әлі де
1.2 Ағылшын тілі және оны оқытудың әдістері
Ағылшын тілі — Үнді-Еуропалық тілдер жанұясының батыс герман
Осыдан 300 жыл бұрын ағылшын тілінің жалғыз ғана нұсқасы
Ағылшын тілі - дүниежүзілік тіл немесе халықаралық тіл. Бірақ,
Ұлттық география қоғамының деректері бойынша әлем халықтарының 70 проценті
Жуықта елімізде Мемлекет Басшысының жетекшілігімен «тілдердің үш тұғырлығы» тұжырымдамасы
Ағылшын тілі — БҰҰ -ның негізгі алты тілінің бірі
Ағылшын тiлi пәнi мектепте бiлiм, тәрбие берумен қатар жасөспiрiмдердiң
Ағылшын тiлi пәнiнiң басты мiндетi - шәкiрттердiң тiлдiк қарым-қатынас
Ағылшын тілін оқыту барысында белгілі бір әдістемені қолдану әр
Оқыту шарттарының ішінде оқыту мақсаты аса маңызды рөль атқарады.
Осы замандық ағылшын тілін оқыту әдістерін салыстыра сипаттау өте
Сондай-ақ салыстыра сипаттау оқытушының таңдауы үшін де маңызды. Әдістердің
Аталмыш зерттеудің міндеттері бүгінгі ағылшын тілін оқыту әдістерінің негізін
Адамзат тарихында білім берудің әр алуан әдіс-тәсілдері әзірленген. Шетел
Мұндай әдістің негізі XVIII ғасырдың аяғында қаланып, XX ғасырдың
Жоғарыдағы әдіске сай, тілді меңгеру үшін грамматика мен сөздікті
Қолданысқа ертеден кіргеніне қарамастан, бұл әдістің өзіне тән артықшылықтары
50 жылдардың орта тұсында бұл тәсіл лингвистердің заман ағымына
60 жылдары пайда болған «Silent way» (үнсіздік әдісі) атауына
Аталған әдістің артықшылықтары неде? Оқытушының тілді білу деңгейі оқушының
Келесі тағы бір қызықты әдіс «Total-physical response» (физикалық сезіну
Ойға шому («Sugesto pedia») деп аталатын әдіске де көңіл
Ағылшын тілін үйренудің келесісі - аудиолингвистикалық әдіс («Audio-lingual method»).
70 жылдары пайда болған тәсілдің бірі – коммуникативтік әдіс.
Әдіссіз оқыту процесі жүзеге асу мүмкін емес. Осы оқыту
Тілді меңгеруде сөздік қордың бай болуы да манызды мәселе.
Ағылшын тілі сабағындағы сөздік қорды дамыту жұмыстары мынадай әдіс-тәсілдер
Түсіндіру әдісі - жаңа сөз, сөз тіркесі, сөйлемдерді
Көрнекілік әдісі – сабақ сайын жүргізілетін әдіс. Басқа тілді
Келесі әдіс – сұрақ-жауап әдісі. Бұл - балалардың тілін
Практикалык әдіске ойын элементтері бойынша тіл үйрену кіреді. Дидактикалық
Интерактивтік әдіс. Интерактивтік деген сөз энциклопедияда көрсетілгендей, интеракция деген
Бұл әдістің негізгі мақсаты – оқу процесінің барлық сатысында
1.3 Ағылшын тілін оқытудың қазіргі замандық әдістемесі
Оқыту процесі, әсіресе, тіл үйрету өте күрделі де қиын
Оқыту процесі жыл сайын толығып, жаңарып отыратындықтан, қазіргі тіл
Жаңаша оқыту әдістемесі дегеніміз – тілді жаңа озық технологиялармен
Рольдік ойындарды ойнаған кезде үйренушінің барлық қабілеті оның іс-әрекеті
Жаңаша оқыту әдістемелерін оқытушы өз мүмкіндігінше бұрыннан бар дағды,
Компьютерлік технология – оқытудың арнайы жиынтығы мен әдістемесін,
Соңғы жылдары ағылшын тілін оқыту мен білім беруді компьютерлендіруде
Жаңа ақпараттық технологияларды пайдаланатын әдістер мен Интернет секілді қазіргі
Бүгінгі таңда адамзат өмірінде компьютердің қолданылмаған жері жоқ. Әр
Психологиялық тұрғысынан қарағанда компьютермен оқытудың тиімділігі мол. Оқу-әдістемелік жұмысының
Аталмыш технология – практикалық сабақты жүйелі ұйымдастыруда маңызды. Компьютерлік
Соның ішінде, үйрету технологиясында қарастырылған үйрену мен дағдылану әрекеттерінің
Ойлау қызметін жинақтап қорыту;
Практикалық іс-әрекет пен ойлаудың жылдамдығы;
Ойлау мен еңбектің икемділігі және дербестігі.
Лексикалық және грамматикалық материалдарды сұрыптау ұстанымдары анықталып, оны компьютерлік
а) сөздің жеңіл-қиындығы мәнін ескеру;
ә) сөздің тіркесу қабілеті;
б) сөздің синонимдік қасиеті;
в) сөз мағынасын түсіндіру және оны сөйлемде дұрыс қолдану,
г) сөздің мағынасын дұрыс аудару.
Компьютерлік технология арқылы сөздерді таңдау, іріктеу мәселесімен айналысуға болады.
Бұл технологияның ерекшелігі – сөздерді есте сақтап, тез меңгеруге
Компьютермен жұмыс істеу өте қызықты. Үлгерімі нашар оқушының да
Ең алдымен, компьютер оқытушыға оқушының өз бетінше жұмысын ұйымдастыруға
Сұрақ-жауап диалогы.
Оқушы сұраққа құрылған лексика-грамматикалық материалдар негізінде сұрақтарға жауап беруі
Таңдамалы жауаптармен жүргізілетін тапсырма. Компьютерге жауап беру үшін оқушы
Еркін құрылған сөйлемдерді стильдік түзету.
Толықтыруды керек ететін жаттығулар.
Компьютер толықтыруды керек ететін сөйлем жиынтықтары мен мәтіндерді ұсынады.
Сөздікті меңгерудегі өзін-өзі бағалауға арналған жаттығулар.
Асықпай компьютермен еркін жұмыс істей отырып, оқушының өз бетімен
Ал тіл үйретудегі басты мақсат – тіл үйренушінің коммуникативтік
Компьютерлік бағдарламалар күн сайын жетілдіріліп, қарқынды даму үстінде. Компьютер
Оқу материалы ретінде оқушыға дәстүрлі оқулықтар мен оқу құралдары
Аралықтан оқыту екінші жағынан алғанда тілдік пән үшін тиімсіз.
Кейбір дәстүрлі, әдістемелік жағынан жетілдірілген телекурс, видеофильмдер өз бетінше
Тілді сырттай оқу бөлімінде үйрену тиімді нәтиже бермейді. Тіл
Алайда, аралықтан оқытудың тілдік пәндер үшін болашағы жоқ деп
Бүгінде шетелдік ғалымдар тіл білімінің фонетика саласы бойынша мультимедиалық
Қазіргі ақпараттық технология мен телекоммуникациялардың қарқынды дамуы болашақта компьютер
Мультимедия технологиясының көмегі арқылы тек өз бетінше тіл үйренумен
Кез келген оқушының компьютерді пайдалануға мүмкіндігі болуы;
Электронды оқулық тестік жүйемен және тренажермен тілдік деңгейді меңгеруге
Электронды оқулықтар оқушыны қызықтыратын тілдік материалды меңгеруге негізделген видеосабақтар
Оқушылардың тілдік материалды тексеруге негізделген сөйлеу әрекетінің барлық түрін
Тілдік бірліктердің қолданылуын жаттап алуға мүмкіндік беретін, грамматикалық материалдардың
Тіл үйрену үрдісінің бастапқы кезеңінен бастап шығармашылық, қарым-қатынастық, проблемалық
Аралықтан оқыту жүйесінде оқытушымен үнемі байланыста бола отырып, мультимедиалық
Бүгінде авторлық мультимедиалық оқулық жасауға арналған компьютерлік бағдарламалар бар.
Көмекші қызметі;
Қатысымдық – чат арқылы тілдесуге болады.
Ұйымдастырушылық-қызықтырушылық – қазіргі уақытта компьютер адамдарды қатты қызытырады, осының
Негізгі қызметі;
Ақпарат берушілік – компьютердің ең тиімді жағы ақпарттты сақтауға
Жаттықтырушы – компьютер арқылы тіл үйренуде оқушының тілдік материалды
Бақылаушылық-түзету – ағымдық және қорытынды бақылау жұмыстарын тексеруге, тексерудің
Өзге тілді компьютерлік технология арқылы оқытуды енгізу – тіл
Білім беру үрдісіне жаңа технологияның енуі көптеген педагогикалық мәселелерді
Тілді оқытуда, үйретуде лексикалық бірліктерді түгел меңгерту мүмкін емес
Әлемде белгілі бір тілді өзге тіл ретінде 9 және
Кейінгі әдістемелік зерттеулер тілді қатысым құралы ретінде меңгертудің негізін
Тілді үйрету барысында ескеретін жайттар:
Ағылшын тілін оқытуды жүйелі түрде жүргізу;
Үйрету күнделікті өмірде жиі қолданылатын контекстерден басталуы;
Тапсырманы оқушының қабілетіне қарай беру;
Оқу материалдарын шындыққа сай етіп алу;
«Үйрену – қарапайымнан күрделіге дейін» ұстанымы арқылы жүзеге асады.
Ағылшын тілінің базалық деңгейін білу үшін 3000 сөз қажет
Күнделікті қарым-қатынас жасау үшін алдымен сөздер, сөз тіркестері қажет.
Ең жақсысы, үнемі жаңа сөз оқуды бастап және
Ауызекі сөйлеудегі сөздік қор
Шамамен, дұрыс таңдалған 40 доминант сөз кез келген тілдің
200 сөз шамамен 80 %;
300 сөз 85 %;
400 сөз 90 %;
Ал 800-1000 сөз 95 % сөздің орнын толтыра алады.
Осылайша, дұрыс таңдалған сөздік қордың арқасында халықтар бір-бірін түсінісіп
Мәселен; күнделікті әңгіме барысында бір күнде 1000 сөз айтылса,
Оқу кезіндегі сөздік қор
Оқу кезіндегі дұрыс таңдалған әрі есте сақталған 80 аса
- 200 сөз 60%;
- 300 сөз 65%;
- 400 сөз - 70%;
- 800 сөз - шамамен 80%;
- 1500 - 2000 сөз - 90% жуық;
- 3000 - 4000 - 95%;
- ал 8000 сөз жазбаша мәтіндегі 99 пайыз сөздің
Мәселен, алдымызда 10 мың сөзден тұратын мәтін жатыр, оның
Сөздік қор: 400-ден 100 000 сөзге дейін
1. 400-500 сөз – тілді базалық деңгейде меңгеру үшін
2. 800-1000 сөз - бұл бір нәрсені
3. 1500 – 2000 сөз – бір күн бойы
4. 3000 – 4000 сөз – белгілі бір мамандық
5. 8000 сөз – ауызша, жазбаша еркін қарым-қатынас жасауға
6. 10 000 – 20 000 сөз – білікті
Бір ескеретініміз, сөз қоры еркін қарым-қатынас жасауды толық қамти
Негізгі сөздік қор
Педагогикалық әдебиеттерде «негізгі сөздік қор» дейтін терминологиялық тіркес жиі
Тілдің бастапқы үйренушілері үшін төмендегі үш деңгей аса маңызды:
- А деңгейі («базалық сөздік қор»): 400 - 500
- Б деңгейі («минимальді сөздік қор», «мини-деңгей»): 800 -
- В деңгейі («орташа сөздік қор», «меди-деңгей»): 1500 –
Бұл 95 – 100 %-дай ауызша, 90 %-дай жазбаша
Ағылшын тілін оқыту сатылары
- «Мини-деңгей» (оқуға бастау деңгейі): 800-1000 сөз. Сөздіктің көмегімен
- «Меди-деңгей» (оқудың негізгі деңгейі): 1500-2000 сөз. Оқуды бастаймыз,
- «Салалық әдебиет оқу деңгейі»: 3000-4000 сөз. Бұл деңгейге
- «Көркем әдебиеттер оқу деңгейі»: 8000 сөз. Осы сөздер
Әрдайым, әр кезде оқу керек. Бірде бір ағылшын сөзі
Осыдан 200 жыл бұрын француз тілі, 300 жыл бұрын
Оқытудың негізі ретінде шет тілінде сөйлеу әрекеті үшін оқытудың
Ал грамматикалық материалдарды сөйлеу тілінде қолдану немесе оны есту
M: Shall I take the table out into the
W: Yes, please. And the chairs, too.
M: Right, Where shall I put them?
W: Oh, anywhere. I ll bring the tha.
Мұнда Future Indefinite шағының жасалу жолы және қай жағдайда
Бұл жаттығулар мақалдар, афоризмдер оқушының қысқа пікірлері арқылы да
Рольдік тапсырмалар, алғашқы пікірді келесі оқушының жалғастыруы, сұрақ қою
We are different.
I have a brother. His name is Murat. We
Бұл жұмысты орындауда алдымен оқытушы өз інісі мен сіңлісі
Ағылшын тілін үйретуде кезекті сабаққа дейін өтілген деректер жүйеленіп,
Оқытушының оқушылармен Қазақстанның және ағылшын тілінде сөйлейтін мемлекеттердің қазіргі
Әдетте оқушыны ағылшын тілінде сауатты сөйлеуге, жазуға, оқуға үйрету
Үйренуші оқытушының қойған мақсатын білуі керек. Әрбір сабақта
Ана тілі мен ағылшын тілін араластырып сөйлемеу керек. Қажет
Оқушы жауап беріп тұрғанда оның қатесін бірден жөндеп, оның
Сабақ табысты өтуі үшін оқушылар ұжымын дұрыс ұйымдастыра білу
Оқушылардың өзіне деген сенімділігін қалыптастырып, оларға берілген тапсырманы соңына
Көрнекілік, техникалық құралдарды қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Сабақты асықпай жүргізіп, не істеу керектігін және қалай орындау
Оқушыны сөйлеу, оқу, жазу әрекеттеріне арналған өзіндік жұмыстарға көбірек
Белсенді талдау кезінде қалыптасқан шуды тоқтатпау.
Қолдау көрсету.
Оқушының есте сақтау қабілетін жетілдіретін теориялық білімді өмірмен ұштастыруға
1.4 Мультимедиа-инновациялық технологиялар - тілдерге оқытудың тиімді жолдары
Еліміздегі білім берудің дәстүрлі қалыптасқан жүйесінен әлеуметтік- экономикалық өзгерістер
Еліміздің даму бағыты айқындалған қазіргі уақытта білім берудің маңыздылығы
Бүгінде білімге деген көзқарас түбегейлі өзгеріп, оқытудың жаңа түрлері,
Қазіргі оқыту әдістемесіндегі заманауи бағдар деп инновациялық білім беру
Инновация дегеніміз – жаңа мазмұнды ұйымдастыру, жаңалық енгізу, яғни,
Инновациялық технологиялар оқыту үрдісінде білім сапасын заман талабына сай
Ағылшын тілінің мектепте тілден берілетін білім жүйесіндегі негізгі шетел
әлеуметтік лингвистикалық: Адамзат тарихында бірде бір тілге тән болмаған
әлеуметтік мәдениеттілік: Ағылшын тілді мәдениеттің қазіргі әлемдегі мәдениеттің өзара
экономикалық: әлемдік экономикалық кеңістіктегі ықпалдасуда әлеуметтік қалыптасу және өсу
Ақпараттық: ғылыми-техникалық ақпараттар легі ағылшын тілінде сақталатындықтан, ағылшын тілінің
Мектепте жеке тұлғаның тілдік жүйесінің дамуына көп көңіл бөлінеді.
Ең маңызды мәселе – ол оқытудың бірыңғай мазмұнын талдау,
Оқытудың нәтижелілігіне бағытталған тіл материалдарының көлемін анықтау;
Сыныптар бойынша бағдарлама материалдарының (бірізді, жүйелі, логикалық) презентациясы;
Қарым-қатынас құзырлығын және тілдік сөйлеуді дамытуға арналған арнайы жүйелі
Ағылшын тілін үйретудегі қарым-қатынас аспектісі мен сөйлеу қабілетін арттыру
Ағылшын тілін оқытудағы рационалды әдіс-тәсілдерге оқушы қызығушылығын ояту.
Ағылшын тілін оқытудағы 3 - 4 сыныптардың жаңа бағдарламасының
Лингвистикалық білімнің (фонетика, грамматика, лексика) ауызша және жазбаша сөйлеу
Берілген білімді ауызша және жазбаша сөйлеу процесінде қолдану.
Оқыту процесі жеке тұлғаның ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамытуға
Ағылшын тілін оқытудың құрылымы
Ағылшын тілін тереңдетіп оқытуды жүзеге асыру мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың
1 саты – бастауыш мектеп;
2 саты – негізгі мектеп;
3 саты – жалпы орта мектеп.
Алғашқы сатысында оны оқып-үйренуге қызығушылығын қалыптастыру үшін педагогикалық-дидактикалық жағдайлар
Екінші сатыда оқушыларда тілдік қызметтің барлық тілдерінде: сөйлеу, оқу,
Үшінші сатыда ағылшын тілін оқыту өзара қатысымдылық ықпал етуде
Қазіргі заман жаңа формация мұғалімінің моделіндегі интеллектуальдық, қарым-қатынастық және
Компьютерлік технологияларды, оның ішінде мультимадиалық кабинет мүмкіндіктерін пайдалана отырып,
Мультимадиалық кабинет
Көптілділікке оқытудың әдістемелік міндеттерін шешу жолдары
Интернет ресурстары
Электронды оқулықтар, компьютерлік оқыту бағ/сы
Интерактивті модуль
Аудио-видео
Он-лайн режіміндегі тапсырмаларды орындау, ақысыз электронды сайыстарға тізілу, «Макмилан»
Көптілділік ұғымы – шетел тілін меңгеруде сол тілде еркін
Инновациялық жобалар - көптілділікке оқыту жүйесінің парадигмасы.
Мұның мақсаты - көптілділік білім арқылы басқа халықтың тілне,
Білім беруді дамытудың қазіргі кезеңінде жаңа формация мұғалімдерінің оқытуда
Көптілділікке оқытудың инновациялық технологиялармен
жұмыс моделі
Көптілділік
Инновациялық технологиялар
«Қазақстан бүкіл әлемде үш тілді пайдаланатын жоғары білімді ел
Ақпараттық технологиялар
Қашықтан (аралықтан) оқыту Программалап оқыту
Оқыту технологиялары
Модульдік технология Дамыта оқыту
технологиясы Триз Деңгейлеп оқыту технологиясы
Ғылымның өсіп-өркендеуі елеулі техникалық прогресске жол ашып отырған жағдайда
Шетел тілін оқыту процесін жеңілдету және жетілдіру үшін сабақта
Бейнефильмдер оқушының фонетикалық, лексикалық, грамматикалық материалды жақсы меңгеруіне, оны
Бейнефильмдер оқытушыға оқу-тәрбие жұмысын өмір шындығына жанастыруға мүмкіндік береді.
Сабақта бейнефильмдерді қолдану нәтижесінде оқушылар өздері меңгерген оқушының фонетикалық,
Бейнефильмдер тыңдап-түсінуде кездесетін қиындықтарды жеңуге, оқушының бойында тыңдап-түсіну іскерлігі
Сабақта бейнефильмдерді қолдану оқу сапасын жоғарылатады, оқшының шетел тілін
Сабақта қолданылатын бейнефильмдердің түрлері: документальды, көркем фильм, комедия, тіл
Сабақта бейнефильмдерді қолданғанда ескерілетін жағдайлар: бейнефильмдерді жоспарға сай іріктеу,
Бейнефильмдерді сабақта пайдалану жолдары:
Фильмді бірнеше кадрға бөліп көрсету керек.
Сабақты ой ашардан бастау.
Фильмді көруге дайындық кезеңі:
а) таяныш, қажетті сөздермен таныстыру;
ә) болжау сұрақтар қою;
б) хабарлама жасау.
Фильмді көрсету барысында мына жайлар ескеріледі:
а) негізгі идеяны анықтау;
ә) басты ақпаратты да, қосалқы ақпаратты да толық түсіну.
Фильмді көріп болғаннан кейін төмендегі жұмыстар жүргізіледі:
а) сұрақтар қою арқылы оқушылардың түсініктерін тексеру;
ә) сюжетті талқылау;
б) рөльдік ойындар ұйымдастыру.
Фильмді көрсету әдістер де әр түрлі. Оқушылар фильмді дауысын
Оқушының өздіктерінен жұмыс белсенділігін арттыру үшін бейнефильмдерді көрсету арқылы
1.5 Аудиокітаптар ағылшын тілін үйрену құралы ретінде
Еліміздің әлемдік интеграцияға шоғырлануы жағдайында ағылшын тіліне сұраныс күн
Ол үшін мектеп қабырғасынан алған білім тілдік дағдының негізін
Шетел тілін үйренгісі келетіндердің басым бөлігінің кейбір қажеттіліктерге қолы
Аудиокітаптар – жазылған және айтылған мәтіндердің синтезі. Тыңдаушы
Аудиокітаптар – жазылған және айтылған мәтіндердің синтезі. Тыңдаушы
Кәсіби диктордың оқуындағы аудиокітапты тыңдау, олармен бірлесе оқу тіл
Сөйтіп, аудиокітаптар тыңдаушының сөздік қорын кеңейтумен қатар, оның ауызша
Аудиокітаптарды қолданудан күтілетін нәтижелер:
Аудиокітаптар тілдік дағды мен сауаттылық сапасын көтереді. Олар сөздік
2. Аудиокітаптар оқушылардың оқуға деген ықыласын оятып, уақыт бірлігіне
3. Аудиокітаптар аудиториядағы тыңдармандарға тең мүмкіндік жасайды. Олар жеке
Сондай-ақ аудиокітаптар жете талдап қарауға және негізгісін ажырату шеберлігін
Аудиокітаптармен жұмыс әдістемесі кәдімгідей, бірақ, берер жемісі берекелі.
Бастамас бұрын мәтіннің жалпы ұғымын жинақтау керек. Мұндағы
- Тыңдаған кезде әрбір сөздің бұлжытпай айтылуына зейін қойыңыз.
«Қанша көп болған сайын, ол үстіртін келеді, дұрысы аз,
Жүйелі түрле шұғылданыңыз. Сабаққа арнайы уақыт бөліңіз әрі
- Сабаққа дайындалуға қанша көп уақыт жұмсасаңыз, оқуыңыз
- Пассив сөздер қатарындағы сөздер мен сөйлемдерді аудару
Аудиокітаптар - ағылшын тілін меңгертуді жетілдірудің берден бір
Көптілділікке оқытудың әдістемелік міндеттерін шешу жолдары
2.1 Ағылшын тілін оқытудың қазіргі замандық әдістемелік принциптері
Осы замандық ағылшын тілін оқыту әдістемесінде негізге алынғандарды түсіну
Коммуникативті әдіс құрылымына оқушыны тәрбиелеуге бағытталған танымдық, дамыту және
Қарым-қатынас жасау арқылы шет тіл мәдениетінің барлық аспектілерін игеру
Қарым-қатынас - материалдық және рухани мәдениеттегі нақты тәжірибелер мен
Осылайша, қарым-қатынас коммуникативті оқыту әдісіндегі тәрбиелеу, таным-түсінігін қалыптастыру, дамыту
Шет тілімен қарым-қатынас жасауға оқыту процесі - негізгі параметрлер
Шет ел мәдениеті аспектілерін өзара байланыстыра оқыту принципі.
Шетел тілдері мәдениетінің кешенді сипаттамасы - оның тәлімдік, танымдық,
Оқу процесіндегі кез келген жаттығу мен кез келген жұмыс
Бұл принципке аралық аспектілік және ішкі аспектілік өзара қарым-қатынас
Шет тілдері мәдениеті аспектілерінің мазмұнын модельдеу принципі.
Елтану мен лингвистикалық білім көлемін бір ғана мектеп курсы
Кванттық және программалық база негізіндегі оқу үрдісін басқару принципі.
Кез келген оқыту жүйесіндегі оқу үрдісінің барлық компоненттері (мақсаты,
Ағылшын тілін оқытуды ұйымдастырудағы жүйелілік принципі.
Бұл принцип бойынша коммуникативті оқыту жүйесі реверсивті жолмен құрылады.
Бұл барлық аспектілерге де бірдей қатысты. Мұндай тәсіл оқытудың
Ұсынылған жүйе бойынша ағылшын тілі мұғалімі мен оқушының өзі
Оқыту процесін ұйымдастырудың жүйелілігі тіл игеру сатыларын жобалайды, яғни,
оқыту процесінің деңгейі (бастауыш, кіші, орта, жоғарғы);
2) ішкі сатыларын айқындайтын оқытудың кезеңдік деңгейі;
3) кезеңдер (этаптар) деңгейі (лексикалық, грамматикалық дағдалардың қалыптастыру кезеңдері,
4) ішкі кезеңдерді анықтайтын оқыту сатыларының деңгейі (имитация (еліту),
Өзара қарым-қатынас жүйесі іспетті оқиға негізінде ағылшын тілін оқыту
Коммуникативті оқыту өзара қарым-қатынас жүйесі іспетті түсінікті оқиғалар негізінде
Ағылшын тілін меңгертудегі даралық принципі.
Коммуникативті әдісте оқушы жеке тұлға болып саналады.
Коммуникативті әдісте оқушы жеке тұлға болып саналады. Әрбір оқушының
Адамды дамыту көптеген факторларға байланысты. Соның ең бастысы оқыту
Оқушылардың бірлесе еңбектенуін ұйымдастыру барысында жеке тұлғаның өзіндік қасиеттерін
Коммуникативті әдіс жүйесінде оқу-ғылым мотивациясына қолдау көрсетудің тұтас жиынтығы
Ағылшын тілін игерудегі оқушылардың дербестігі және олардың ойлау қызметін
Бұл әдіс оқушылардың интеллектуальдық қажеттілігіне келіп тіреледі, ал ол
Ойлау міндеттері мынадай ой механизмдерін дамытуға бейім: оқиғаны байғдарлай
Бұл әдістемеде, әсіресе, мәселені талқылау процесінде ойлау еркіндігін дамытуға
Еркіндік бақылаумен байланысты. Коммуникативті оқытуда өзін-өзі бақылау мен өзара
Ағылшын тілін оқытудағы функциональдық принципі.
Аталған принцип бойынша әрбір оқушы тілді тәжірибелік тұрғыдан ғаан
Осы принципке сай адамдардың өзара қарым-қатынасы барысында сөйлеу қызметінің
Функциональдық принципі сәйкес, тіл арқылы орындалатын функциялар меңгеру нысаны
Ағылшын тілін оқытудағы жаңашылдық принципі.
Коммуникативті оқытуда сабақтың мазмұны мен ұйымдастыру формалары жаңалықтардан тұрады.
Жаңашылдық принципі бойынша оқушылар үшін жаңа деп саналатын
Аталған принципте оқушы қауымның өзара байланысы мен өзара шарттастығы
Проектілік әдіске арналған концептуальды маңызға ие методикалық принциптерге жататындар.
Зерделілік принципі, мұнда оқушыларды грамматикалық ережелер жүйесіне сүйендіру талап
Қолжетімділік принципі ең алдымен проектілік методика бойынша бірқатар мәселелер
Белсенділік принципі тіл үйренушінің шығармашылық әлеуетін арттыруда, сондай-ақ ауқымды
Коммуникативті принципте проектілер дайындау кезінде топтағылар оқытушылармен, өзге топ
Проектілік методикасында маңызды рольге ие тағы бір принцип –
Жоғарыда айтылған проектілік методиканың принциптері бір-бірімен өзара байланысты әрі
Келесі әдістеме – интенсивтік әдістеме.
Интенсивтік әдістеменің жетекші принципінің бірі – ұжымдық өзара әрекет
Жеке қарым-қатынасты бағдарлау принципі аса маңызды принциптердің қатарында. Ол
Оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырудағы рольдік принцип жоғарыда аталған принциптермен тығыз
Оқу үрдісі мен оқу материалдарын ұйымдастырудағы жинақтау принципі интенсивті
Оқытудың интенсивті әдісіндегі жаттығулар жүйесін жан-жақты сипаттайтын принцип –
Жоғарыда аталған ағылшын тілін интенсивті игертудің бес принципі оқу
Ағылшын тілін оқытудағы осы замандық әдістемелердің бірі – іс-әрекет
Алғашында бұл әдіс үйренушілердің жоғарғы контенті үшін қолданылды. Одан
Бұл әдістеменің басты принциптері:
Логикалық ойлауды қажет ететін принцип.
Іс-әрекет методикасы оқушылардың ойлауына, түсінігіне бағытталған. Сөйтіп мектеп қабырғасынан-ақ
Белсенділік принципі.
Іс-әрекет методикасында оқушының белсенділігі басты орында. Бұл әдісте тілдік
Келесі әдістеме қашықтықтан оқыту:
Ақпараттық-коммуникациялық және қашықтықтан оқыту технологияларын іске асыруға арналған материалдық-техникалық
Электронды тасымалдағыштарға арналған мамандықтар бойынша білім беру бағдарламаларының
Білім беру процесі субъектілерінің мүмкіндікті өзара іс-қимылына дайындалған кадрлық
Қашықтықтан оқыту нысаны негізгі үш технологиялар бойынша жүзеге
- Желілік технология (автономды желілік курстар немесе виртуальді кабинетер,
- Кейс-технологиялар негізінде қашықтықтан оқыту;
- ТВ-технологиялар негізінде қашықтықтан оқыту.
Қашықтық нысаны бойынша оқу процесін ұйымдастыру
Қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып оқу процесін
1) оқытуды даралау;
2) оқытудың тиімділігін (сапасын) арттыру;
3) дәстүрлі оқыту нысаны қолайсыз болып табылатын тұлғалар
Білім беру ұйымдарында қашықтықтан
1) білім алушыларға оқу материалдарын жеткізу;
2) кеңестер беру;
3) білім алушылармен кері байланысты ұйымдастыру;
4) білім алушылардың білімдерін бақылау.
Білім беру ұйымдарында (соның ішінде мектептерде):
Білім алушылар үшін оқу-әдістемелік және оқу-әкімшілік ақпараттарынан тұратын
Телекоммуникациялық желіге шығатын (Интернет, спутниктік теледидар) жабдықтардың;
Әр түрлі терминалдардың: мультимедиялық сыныптардың, электрондық оқу залдарының;
CD, DVD дискілеріне арналған оқу контентінің ( жеке меншік
Желілік оқу мультимедиа контентінің (жеке меншік және сатылып
Тиісті дайындықтан өткен оқытушы, оқу-көмекші және техникалық персоналдардың;
Жеке меншік контентін (локалдық және желілік) құру үшін мультимедиа
Оқытуды басқарудың желілік жүйелері (Learning Management Systems
Оқыту контентін басқару жүйелерінің (Learning Content Management Systems- LCMS)
Қашықтықтан оқытудың нысандары: бейне лекциялар, теледидар лекциялары; радио-лекциялар;
Телеконференцялар өкізу үшін
Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудағы маңызды кезең - виртуальды (синхрондық немесе
Оқытушының кеңесі (синхрондық немесе асинхрондық) – қашықтықтан оқытуды орындаудың
Қашықтықтан оқыту жүйесімен оқыту білім алушылардың оқу үрдісін
Оқытудың теледидарлық құралдарына кабельдік немесе спутниктік теледидардың көмегімен
Оқытудың компьютерлік құралдарына электронды оқулықтар, мультимедиалық курстар, кері
Оқытудың ойындық құралдарына іскер және операциялық ойындар түріндегі ұжымдық
2.2 Ағылшын тілін оқытудың осы замандық әдістемесіне сипаттама
Ағылшын тілі - болашақтың тірегі. Ағылшын тілін үйрету үшін
Ағылшын тілін меңгеруде сол тілдің (граматикалық, фонетикалық ережелерін) теориясын
Модуль – іріленген дидактикалық бірлік. Модуль латынның – «өлшем»,
Модуль дегеніміз – үлкен бір жүйе, мұнда оқушы білімді
Ал модульдік оқыту технологиясы деп оқулықтың әр компонентті түрінде
Оқу процесінде модульді жүйені пайдалану қазіргі таңда оқушыларға ұсынылып
Оқу процесін гуманизациялауды, жаңа технологиямен және озық тәжірибемен сабақтастыра
Модульдік оқыту технологиясының тиімділігі мынада:
- оқушы тұлғасының танымдық қабілеттерін дамыту;
- танымдық процесстерді (жады, ойлау, зейін, елестеу қабілеті) дамыту;
- оқуға жағымды қызығушылық қалыптастыру;
- белсенді сөздік қорын, ауызша және жазбаша тілін дамыту;
- тұлғаның қиындықтарға даяр болуы және оны жеңе білуі,
Оқушылар өзара сөйлесудің, оқыта үйретудің негізгі артықшылықтарын көреді. Оқу
Тілді ойдағыдай меңгертудің тағы бір тиімді әдісі – тандем
Тандем әдісі – оқытудың жаңа халықаралық бағдарламасы, ол екі
Тандем әдісінің екі маңызды принципі бар:
Екі жақты принцип – байланыста отырған екі елдегі адам
Автономиялы принцип – екі елде отырған адам өз оқуына
«Тандем-метод» Германияда 1960 жылдардың екінші жартысында неміс-француз жастарының жиі
1992-1994 жылдары Интернетте халықаралық тандем әдісінің желісін құру туралы
Ұжымдық тандем әдісінің кең тараған түрі – жоба жүргізу
Тандем әдісі бойынша білім алуды, білімді тереңдетуді былайша қорытындылауға
Осы жаңа әдісті қолдана отырып, білім алушылар Интернет көмегімен
Сонымен бірге тілге қатысты түрлі грамматикалық материалдармен қатар тіл
Келесі әдіс – ілгеріден бар аударма әдісі.
Аударма жасау әдісі арқылы тілімізде сөз құраудың, ойды бейнелеудің
Негізінде, аударма - өте қажет дүние. Десек те кейбіреулер
2.3 Ағылшын тілін оқытудағы әдістемелердің өмірдегі қолданысы
Елбасы Н. Назарбаев Қазақстан халықтары Ассамблеясының сессиясындағы өзінің кезекті
Қоғамдық өмірдің дамуымен байланысты жаңа ұғымдарды білдіретін жаңа сөздер
Қазақ сыныптарында оқитындарға ағылшын тілін үйретуде олардың ана тілінің
Фонетикалық ерекшеліктер – Ағылшын тілінде дауысты дыбыстар айтылуына қарай
Сонымен ағылшын тілінде дауысты дыбыстарды үйреткенде ана тілінің кері
Ағылшын және қазақ тілдерінің морфологиялық жағына келетін болсақ, алдымен
Түбірге қосымша, сөз тудырушы жұрнақ жалғану арқылы жасалады. Мысалы;
Writ+er=writer, act+or=actor, read+er=reader
Сөздердің бірігуі арқылы.
Мысалы; амангелді (аман+келді), түрегелді (түре+келді)
Sunlight (sun+light), sportsman (sport+sman)
Сөздердің қосарлануы арқылы.
Мысалы; тарс-тұрс, жалт-жұлт, time-tamle, copy-book.
Сөз құрамы екі бөліктен тұрады: түбір және қосымша. Қосымшаға
Ағылшын тілі фликтивті тіл болғандықтан, сөзде интерфикс, трансфикстер болады.
Екінші топқа жататтындар қарама-қарсы немесе антоним префикстер деп аталады.
Қазақ тілінде префикс жоқ. Қазақ тіліндегі түбір сөздің ағылшын
Сөз түбірі өзгеріске түспейді.
Сөз түбірі әрқашан қосымшалардың алдында тұрады.
Сондықтан да түбір сөзді табу оңай. Ал ағылшын тілінде
Тіл тілдегі сөз түбіріне тән ерекшелік бір түбір бірнеше
Hand – ондаған сөздің түбірі,
To hand - тапсыру
Handful - азғана
Handie - тұтқа
Handless - ебедейсіз
Handsome - әдемі
Left-handel – солақай.
Ал қазақ тіліндегі бас сөзінен басалқа, баспа, бастапқы, бастаушы,
Ағылшын тілін оқыту барысында білім мазмұнына да айтарлықтай мән
Ағылшын тілін үйретуде сөйлеу мен тыңдап түсіну, жетекші орында
Ағылшын тіліндегі құрмалас сөйлемдер, оның түрлері (классификациясы)
Ағылшын тілінде де құрмалас сөйлем екі не одан да
Құрамындағы жай сөйлемдерінің бірі екіншісіне бағына байланысқан құрмалас сөйлемнің
Бағыныңқы сөйлемнің түрлері:
Бастауышы бағының сөйлем (subject clauses).
Бастауышы бағыныңқы сөйлем құрмалас сөйлемде бастауыштың қызметін атақарады және
Баяндауышы бағыныңқы сөйлем (predicative clauses).
Баяндауышы бағыныңқы сөйлем құрмалас сөйлемдегі күрделі баяндауыштың бір бөлігі
Толықтауышы бағыныңқы сөйлем (object clauses).
Толықтауышы бағыныңқы сөйлем құрмалас сөйлемде тура және жанама толықтауыштың
М; They laughed at what he said. – Оның
Құрмалас сөйлемдердегі анықтауышы бағыныңқы сөйлем анықтауыштық қызмет атқарып, What?
Аударма ісі бүгінде көпшіліктің ісіне айналып барады. Қалада болсын,
І. «A bird in the hand is worth two
2) Қолыңдағы құс, бұтадағы екеуден артық.
ІІ. «A burnt child dreads the fire» - 1)
2) Сүтке күйген, салқын суды үрлеп ішеді.
ІІІ. «A black hen lays a white egg» -
2) Қара сиырдан ақ сүт – деген сияқты мақал-мәтелдер
Астана қаласының білім беру департаментінен аймақтық сұраныс жүргізілгенде, мемлекеттік
2007 жылдың 12 қаңтардан бастап Астана қаласының білім беру
«Ағылшын тілі орталығы» мектепке дейінгі балалар мен мектеп жасындағы
«Ағылшын тілі» орталығының» қойған міндеттері:
Оқу материалдарын жете меңгерту және сөйлесу тілінің тәжірибелік дағдысының
Ағылшын тілін ықпалды және тереңдетіп оқытудың арнайы бағдарламасын жасау;
Тұлғаның саяси мәдениетті және коммуникативті дамуын қамтамасыз ететін
Аймақтың ақпаратты алу мен оқытудың қазіргі заманға сай дағдыларын
Елорда мектептерінің жанынан «Ағылшын тілі орталығының» филиалдарын ашу жоспарлануда.
Орталық шығармашылық зертханалар орталығы бола алады, ізденістерді ұйымдастыратын, оқу
Бұдан басқа, Орталықтың білім беру қызметі - ұйымдарда ағылшын
Қорытынды
Жаңа өмір талабы кез келген адамды алаңдатады. Шетел тілі
Шет тілін оқып, үйрену бірден қалыптаса қоймайды. Өз ана
Шетел тілін оқыту - оқушылардың санасында мәдениетаралық коммуникация іскерліктерін
Сонымен, шетел тілдерін оқытуда екі халықтың мәдениеті мен олардың
Шетел тілдерін оқыту мәселелерін қарастырғанда ең алдымен ана тілінің
Ағылшын тілін үйренушіге арналған 10 маңызды кеңес:
1. Ағылшын тілін үйренумен күн сайын айналысу керек.
2. Егер оқуға деген құлшынысыңыз төмендеп жатса, ағылшын кітабын
3. Контекс үзінділерін жеке бөліп жаттауға болмайды.
4. «Дайын фразаларды» қажетті орнына қолдану үшін жаттау керек.
5. Ағылшын тілінде естіген әңгіме мәтіндерін, фильм көріністерін ойша
6. Арнайы қате жіберілген жаттығуларды қайта оқудың қажеті жоқ.
7. Ағылшын идиомалары, дайын фразалары мен афоризмдерін жазып алып,
8. Ағылшын тілі – бір мезгілде әр тараптан меңгеруге
9. Сөйлеуден, сөйлеу кезіндегі кейбір қателіктерден қорықпаңыз. Егер ойыңыздағы
10. Ең бастысы, ағылшын тіліне деген қабілетіңіз бен қалауыңыз
Қосымша
4 – сыныптағы «Менің отбасым» тақырыбына арналған сабақтың құрылымына
Сабақтың тақырыбы: «Менің отбасым»
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тілдік дағдыны қалыптастыру, оқушыларға отбасы мүшелері жайлы екі
Тәрбиелік: Өз ана тілін құрмет тұта отырып, ағылшын тілінің
Дамытушылық: Тіл үйренушінің логикалық ойлау қабілетін арттыру, ауызекі сөйлеу
Сабақ барысында жүргізілетін жұмыс түрлері:
Отбасы мүшелеріне байланысты монитор бетіне шыққан суреттердің екі тілде
Бұл – менің отбасым. This is my family.
Ата – grandfather
Әже – grandmother
Ана – mother
Аға – brother
Апа – sister
Іні – little brother
Қарындас – little sister
1-тапсырма
Киіз үйдің ішінен отбасына байланысты шығып жатқан сөздердің ағылшын
2-тапсырма
Екі тілде берілген диалогты сөйлемдердің дұрыс жауабын тауып көріңізші?
Сенің анаң нешеде?
How old is your mother?
Сенің ағаң бар ма?
Have you any brother?
Сен әкеңмен қайда барасың?
Where did you go with your father?
Әжеңнің неше немересі бар?
Hoy many grandchildren?
Жауабы:
Мен әкеммен театрға барамын.
I went to theatre with my father.
Әжемнің үш немересі бар.
My grandmother has three.
Менің ағам бар. Аты – Хасен.
I have a brother. His name is Hasen.
Менің анам қырық екіде.
My mother is forty two years old.
3 –тапсырма
Есте сақтау арқылы ертегі не фильм үзіндісінен әңгіме жазып
(Монитордың бетіне орыс не қазақ тіліндегі мәтін шығады, бала
4-тапсырма
Бос орындарды сәйкес сөздерді тауып, сөздік құраңыз. Сол сөздерді
Қазақша
Ата
Әже
..........
Ана
........
Қарындас
5-тапсырма
Төменде берілген сұхбат бойынша рольдік ойын жүргізу керек. Оқушылар
ДӘРІГЕРДІҢ ҚАБЫЛДАУЫ
Науқас: Кіруге болады ма?
Дәрігер: Кіріңіз.
Науқас : Сәлеметсіз бе, дәрігер?
Дәрігер: Сәлеметсіз бе? Отырыңыз. Сіздің қай
Менің тісім ауырады. Көзім ауырады.
Дәрігер: Қазір сіздің тісіңізді көрейік. Аузыңызды
Науқас: Иә, тісімнің ауырғанына 2-3 күн
Дәрігер: Сіздің ауру тісіңізді жұлып
Науқас: Жарайды , мен келісемін.
Дәрігер: Енді көзіңді көрейік. Сіздің көзіңізді
Науқас: Дәріхана қай жерде?
Дәрігер Дәріхана осында, емхананың ішінде.
Науқас: Рахмет, дәрігер. Сау болыңыз!
Дәрігер: Сау болыңыз!
Үйге тапсырма суретке қарап сөйлем құраңыз.
Мәтін
Осы бағытта 20 шақты тақырыпқа арналған лексикалық тақырыптар беріледі.
Пайдаланылған әдебиеттер:
1). И. П. Иванова «Теоретическая грамматика современного английского языка»,
2). Л. С. Бархударов «Грамматика английского языка», Москва, 1986
3). 1. Иманқұлова С. «Жаңаша оқыту әдістемесі», Әл-Фараби атындағы
4). М. С. Сақтағанова, Н. Қ. Алиева, Н. Қ.
5). Г. Ботағарина, «Ағылшын тілін оқытудағы бүгінгі белес», Білім,
6). Г. Шамшырақова «Ағылшын тілін оқытудың құрылымы», 12-бет,
7). Гүлмира Жұмайқызы, «Ағылшын және қазақ тілдеріндегі салыстырмалы ерекшеліктер»,
8). Ж. А. Жақыпов «Аударматануды аңдату», Астана, Аударма баспасы
9) М. Новщкан, Н. Д. Кучин «Практическая грамматика английского
10). Қазақ грамматикасы, Алматы «Жазушы», 1990 ж. 681-717 беттер.
11). К. Н. Качалова, Е. Е. Израилевич «Практическая грамматика
12). Г. Рысбаева «Ағылшын және қазақ тіліндегі етістіктің етіс
13). Қ. Тубышева, «Модульдік оқыту технолгиясын ағылшын тілі сабақтарында
14). Е. Нұрланбекова «Шетел тілін оқытуда бейнефильмдерді қолдану», Шетел
15). Abai «book of words», «Abai international club» Semey
16) Movie Talk. Английский, интерактивный видеокурс: для Windows
17). Английский язык, кн. для чтения к учеб. для
18). Винарева, Людмила Андрияновна, Янсон, Валентина Вадимовна.
19). Вронская, И. «Английский язык в детском саду», Дошкольное
20). Колыхалова, Ольга Алексеевна, Махмурян, Каринэ Степановна. Учитесь говорить
21). Методическая разработка по английскому языку для развития навыков
22). Петрова, Светлана Владимировна, Рудавин, Олег Николаевич. Английский
23). Полякова, Татьяна Юрьевна. Английский язык для диалога
24) Эналеев, С. Триединство общей цели, Языковая политика,
2
Қазақстан әдістемесі
білім сапасын бақылау
корея әдістемесі
Логикалық ойлауды дамыту
Америка әдістемесі
Аутентикалық сөйлеу қатынасы
британ әдістемесі
Фонематикалық тыңдап түсінуді дамыту
көптілділікке
үйрету
технологиясы
Ағылшын тілі және оны оқытудың әдістері
Орта деңгейде ағылшын тілін оқытудың әдістері
Орта деңгейде ағылшын тілінде ауызша сөйлеуді дамыту
Ағылшын тілін қарқынды оқытудың принциптері
Ағылшын тілін оқытудың қазіргі замандық әдістемесі
БОЛАШАҚ АҒЫЛШЫН ТІЛІ МАМАНДАРДЫҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫН ЖЕТІЛДІРУ АРҚЫЛЫ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУЫ БОЙЫНША ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІН ЗЕРТТЕУ ЖӘНЕ ӘЗІРЛЕУ
Шет тілін оқыту әдістемесі пәні бойынша оқу құралы
Ағылшын тілін қашықтықтан оқыту технологиясы
Ағылшын тілін оқытудың қазіргі замандық әдістемелері
ТІЛ ҮЙРЕНУДІҢ ӘДІСТЕМЕСІ