Ата - анамен жұмысты ұйымдастыру
Мазмұны
КІРІСПЕ...................................................................................................3
НЕГІЗГІ БӨЛІМ......................................................................................4
Ата –ананың бала алдындағы міндеттері......................................4
II. Ата –анамен жұмысты ұйымдастыру.................................................5
2.1. Ата - аналарды жиналыстарға іс шараларға тартудың
2.2. Ата - аналармен жұмыс
Ата – анамен жүргізілетін жұмыс..............................................7
III. Ата - аналарға арналған
IV Баланың сөз әдебін қалыптастыру жолдары .....................................12
4.1 Қаратпа........................................................................................13
4.2 Сәлемдесу....................................................................................16
4.3 Қоштасу ......................................................................................17
V. Бақшадағы балалардың күн режімі және оны жасаудың қажеттілігі.18
VI Ата –анамен балабақшаның көмегімен баланы адамгершілікке
тәрбилеу ………………………………………………………… 20
5.1.Тәрбиешімен ата ана бірлесіп мерекелік кештерді
ұйымдастыру……………………………………………………….25
қортынды ..................................................................................................28
Пайдалнған әдебиеттер............................................................................30
Кіріспе
Курстық жұмыстың кіріспесін Жүсіпбек Аймауытов ағамыздың мына
Отбасының балаға тәрбие
Ұлы педагог А. С. Макаренко
Отбасы - барлығының басы,
Бүгінгі таңда болып
Енді осы курстық жұмысты жазу арқылы ата-анамен балабақша арасындағы
Негізгі бөлім
Ата –ананың бала алдындағы міндеттері
« Баланы жастан », « Ұяда
Көздеген мақсатқа жету
- Отбасында баланың өсуіне,
- еңбексүйгіштікке баулу, тұрмыстағы,
- Отбасы мүшелерімен тіл
- Әдебиетке, мәдениетке, өнерге
Балаларды адамгершіліке тәрбиелеуде ұлттық педагогика қашанда халық тәрбиесін үлгі
Ата - аналар бала
Бала бақыты білімде.«Білім бір құрал.
Ата –анамен жұмысты ұйымдастыру
Ата - аналармен жұмысты
* Ата - ананың өмірге
*Баланың бүгінгі жасаған қадамы
* Ата – аналармен жұмыс
Ал міндеттері:
* Бала өміріне қолдау жасау,
* Қоғам тарапынан көрсетілген қолдау,
Қазіргі уақытта жұртшылықтың балаларды
Отбасы тәрбиесіндегі кездесетін сәтсіздіктер
Ата - аналармен жүргізілетін
Ол үшін біз ата -
2.1. ата - аналарды жиналыстарға іс шараларға тартудың
Отбасы мен балабақша арасындағы
* Балаларда іс - әрекетті
* Балалар маңызды жетістіктерге
* Ұнайды;
* Балалар еліктеудің жаңа
* Ересектер мұғалім жұмысымен
* Ата – аналар және
* Ата – аналар және отбасы
2.2 ата - аналармен қарым қатынас жасау кезіндегі
Тәрбиешілер ата - аналарға
Бір – біріне көңіл бөлу;
Тыңдау;
Сыйлау;
Көзбе – көз қарау;
Тиімді орынды таңдау;
Әзілді сезіну;
Ұрыс – керістен сақтану сияқты.
Сонымен қатар ата -
Сиқырлы сөздер айту;
Баласының жетістігін айту;
Сенімді болу;
Көңіл - күйіне қара;
Намысына тимеу;
Материал арқылы сөйлесу ( анкета,
Қарапайымдылық;
Пікірін сыйлау.
2.3 Ата - аналармен жұмыс
* Әрбір отбасының мықты
* Барлық отбасы көмекті
* Ата – анамен жұмысты
* Баланың дамуы туралы
* Әрбір отбасы көрсетілген
* Тәрбиеші мен баланың оқуға
* Ата - анамен баланың
Ата – аналар клубы
« Балабақшадағы, отбасындағы топтағы кездесетін
Тақырыптық кеңес
« ата – аналарды психологиялық педагогикалық
Педагогикалық семинар
« Отбасылық тәрбиенің әдіс -
Шығармашылық кештер
« Балабақшаішілік және топішілік
Топқа ата – аналарды тартудың
* Балаларда іс – әрекетті
* балаларға маңызды жетістіктерге
* балаларға отбасы мен балабақша
* тәрбиешіге балаларға жетекшілік
* ата - аналар және
* ата – аналар балабақшадағы
Ата – анамен жүргізілетін жұмыс
Жұмыс түрлері :
Топішілік ата - аналар жиналысы
Балабақшаішілік ата – аналар жиналысы
Ата – аналармен жеке кездесу
Ата – аналар үшін ашық есік
Мерекелік кештерге шақыру
Ата – аналарды тренинг ойындарға қатыстыру
Отбасылық жарыстарға қатыстыру
Негізгі міндеттері :
* тәрбиешінің топ ата -
* ата – аналармен тұрақты байланыс
* ата – аналар ұжымын
* ата - аналардың педагогикалық білім
* үштік одақ ( бала, ата –
Атқаратын қызметі :
* ата - аналарды топтағы
* ата - аналар белсенділерімен
III. Ата - аналарға арналған
Ата - аналарға арналған
Тақырыбы: « Бала тәрбиесіндегі
Мақсаты : ата – аналарды балаларға
Міндеттері:
1. Балаларды адамгершілікке тәрбиелеудегі
2. Балабақшада ата - ананың
3. Алдағы уақытта тәрбиеленушілерді
Әдіс тәсілдер: Жиын, әңгімелесу, көрсету
Керекті құралдар: компьютер, қағаздар,
Барысы: « Ұстаз - бағбан,
Бағбан өзінің өсірген
- соңғы кездерде балаңызда
- Сіздің балаңыз өз жауапкершілігін
1 . « Мен күнмін » ойыны
Мені балам не
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ІІ. Сіздердің балаларыңызда сіздерді
Олар өздерінің жанұясы туралы
-
-
-
-
-
« Менің жанұям » сурет
ІІІ біздің балаларымызға кейде онша
Балаларымыз шеттеп, көңілі жабырқаулы
- мен олардың ұрысқанын
- алысқа кеткенін жақсы көремін
- маған папам көп ұрсады
- менің істеген ісімді
ІҮ . Не себепті көңілі
Гүлдің сусырап, шөлдейтіні сияқты,
Ү. Жауапкершілік дегеніміз не?
Баланың азамат болып қалыптасуына
Ата – аналар ойы: Жауапкершілік
Тәрбиеші:
- баланың дүниетанымын өзгерту
- ата – анаға талап қойылады
- балаға да талап қойылады
Ата – ана
-
-
-
-
-
-
-
-
Бала ата – ана мен мұғалімнен
Бүлдіршіндер өнерімен қорытындыланады.
Қазіргі таңда баланы
Ата – ана баласына өз
Ата - ана жауапкершілігі бәрінен
IV. Баланың сөз әдебін қалыптастыру жолдары
Баланың сөз әдебін қалыптастыру жолдары Бала тәрбиесі — баршаның
Халқымыз «Балаңа бес жасқа дейін патшаңдай қара» деген
Қазірде дүниеге дені сау бала әкеліп, ол нәрестенің өсуіне,
Тіл - ұлт мәдениетінің қайнар көзі.Әр халықтың ұлттық дәстүрінің,
Сөз — тілдің негізі. Сондықтан бүлдіршіндерге үйрететін сөздер де
4.1 Қаратпалар
Қазақ сөз әдебі қорындағы қаратпалар сан жағынан алғанда аса
1)Әке жағынан қандастық туыс атаулары: әке, шеше, аға, апа,әпке,
2)Шеше жағынан қандастық туыс атаулары: нағашы, нағашы ата, нағашы
3)Некелік қатынасқа байланысты атаулар: жезде, жеңге, нағашы жеңге, нағашы
4)Құдандалыққа байланысты туыстық атаулар: құдаша, құда бала, құдағи, құда.
Бұл атауларды бүлдіршіндерге үйретуіміздің басты себебі жоғарыда айтып өткеніміздегідей
Дәл қазір қалада тұратын қазақтар түгелдей әкесін папа, шешесін
Халықтың жан дүниесінің , ұлттың ұлттылығының бір көрінісі —
Өз ана тілінде апа, әке деген ыстық сезімге бөлейтін,
Эмоциональды — экспрессивті бояулы тілдік бірліктерді көбірек қолдансақ сәбидің
4.2 Сәлемдесу
Сәлем түзелмей, әлем түзелмейді. Сәлем — арабтың тыныштық,
4.3 Қоштасу
Сөз этикетінің өз алдына дербес бір саласы — қоштасу.
Қаратпаларға байланысты сөздерді жергілікті жерде қолданылу, белгілі бір аймаққа
Қоштасу формуласы табан астында болмайды, яғни бүлдіршіндерге тек қоштасу
Халық педагогикасы-нәрестенің сезімін ананың әуенімен оятатын бесік жырлары, даналыққа
V. Бақшадағы балалардың күн режімі және оны жасаудың қажеттілігі
Тәрбиеші ата анаға баласның балабақшадағы режімін сақтауға шақыру
Адам баласы шыр етіп дүниеге келгеннен кейін-ақ белгілі бір
Бұл реттілік адам өмірі, оның дұрыс өсіп жетілуі, ұзақ
Сондықтанда балалар бақшасында мынадай схемадағы күн режімі жасалады
Орындауға тиісті өрекет-қимылдар 4 жас 5 жас
Уақьптары Сағат, минут
Үйде (түру, жуыну, киіну, бақшаға жету) 6,30-7,30 6,30-7,30
Бала бақшаға (қабыддау, тексеру, таңертеңгі гимнастика) 7,30-8,30 7,30-8,30
Ертеңгі тамақ ішу 8,30-8,55 8,30-8,55
Сабаққа әзірдену, сабақ өткізу 9,00-9,45 9,00-9,45
Ойнау, далаға шығып серуендеу 9,45-11,50 9,45-11,50
Серуеннен оралу; (түскі тамақ ішу) 11,50-12,15 11,15-12,15
Ұйықтауға әзірлік, күндізгі ұйқы 12,15-12,50 12,15-12,50;
Ойын ойнау, серуендеу 12,50-15,00 15,00-15,25 15,25-15,50 13,10-15,00 15,00-15,25 15,25-15,50
Даладан оралу 15,50-17,50 15,45-18,00
Кешкі тамаққа әзірлену, кешкі тамақ ішу 17,50-18,15 17,50-18,20
Ойнау, үйге киіну қайту 18,15-18,45 18,20-18,45
Үйге келу 18,45-19,00 18,45-19,00
Апталық тәрбие кестесі
1. Айналадағы табиғатпен таныстыру және сөздік корын молайту
2. Санауды үйрету және санамақ ойындарын ұйымдастыру -
3. Сурет салу және ою-өрнектердің мәнін әңгімелеу -.1
4. Пластелиннен заттар жасау және мүсін сомдау -
5. Құрастырмалы ойыншықтармен жұмыс - 1 - сағат.
6. Ән-күй мен әртүрлі жанрдағы музыка тыңдау -
7. Дене шынықтыру - 2+сағат.
VI. Ата –анамен балабақшаның көмегімен баланы адамгершілікке тәрбилеу
Адамгершілік — рухани тәрбиенің маңыздылығы
Адамгершілікке тәрбиелеу құралы — еңбек пен ата-ана үлгісі
Ыбырай Алтынсарин
Жаңа кезеңдегі білім берудің өзекті мәселесі жас ұрпаққа-адамгершілік-рухани тәрбие
Халықта «Ағаш түзу өсу үшін оған көшет кезінде көмектесуге
Бір жағынан ол үлкендердің, ата-аналардың, педагогтардың балаларға белсенді ықпалын,
Адамгершіліктің негізі мінез-құлық нормалары мен ережелерінен тұрады. Олар адамдардың
Баланың өмірге белсенді көзқарасының бағыты үлкендер арқылы тәрбиеленеді. Тәрбиелеу,
Тәрбиешінің ең бастапқы формалары педагогтың балалармен мазмұнды қатынасында, жан-жақты
Мұндай мақсатқа бағытталған педагогтық жұмыс еңбек сүйгіштікке, ізгілікке, ұжымдық
Балаларда ортақ пайдалы жұмысты істеуге тырысу, бірге ойнау, бір
Әр баланың жеке басы- оның моральдық дамуы үшін қамқорлық
«Балалар бақшасындағы тәрбие бағдарламасы» мектепке дейінгі балалардың жан-жақты дамуын,
Оның тәртібі, іс-қимылы, балалар және үлкендермен қарым-қатынасы балалар үшін
Мектепке дейінгі жастағы баланың рухани-адамгершлік дамуы балабақшасы мен отбасы
Мәселен, ойында ұнамды әдеттер, өзара қарым-қатынастар, адамгершілік сезімдер қалыптасады,
Мектепке дейінгі жаста балаларды адамгершілікке тәрбиелеудің негізгі міндеттері мына
Қарапайым әдеттерді тәрбиелей отырып педагог балдырғаннның бар істі шын
Атақты педагог Сухомлинский; «Бала кезде үш жастан он екі
Тәрбиенің негізгі мақсаты- дені сау, ұлттық сана сезімі оянған,
Руханилық жеке тұлғаның негізгі сапалық көрсеткші. Руханилықтың негізінде адамның
Рухани-адамгершілік тәрбие — бұл дұрыс дағдылар мен өзін-өзі ұстау
Сананың қалыптасуы-ол баланың мектепке бармастан бұрын, қоғам туралы алғашқы
«Жақсымен жолдас болсаң- жетерсің мұратқа, жаманмен жолдас болсаң- қаларсың
Адамгершілік-адамның рухани байлығы, болашақ ұрпақты ізгілік бесігіне бөлейтін руханиет
Ол тұлғаның қоғамдық бағалы қасиеттерімен сапалары, қарым-қатынастарында қалыптасады. Адамгершілік
Олар адамды құрметтеу, оған сену, әдептілік, кішіпейілдік, қайырымдылық, жанашарлық,
Адамгершілік тақырыбы- мәңгілік. Ол ешқашан ескірмек емес. Жас ұрпақтың
Көрнекті педагог В. Сухомлинский «Егер балаға қуаныш пен бақыт
Ұрпақ тәрбиесі — келешек қоғам тәрбиесі. Сол келешек қоғам
Мектепке дейінгі адамгершілік тәрбие — балалардың адамгершілік сана-сезімін, мінез-
Адамгершілік тәрбиесінің әрқайсысының ерекшеліктерін жетік білетін ұстаз халық педагогикасын
«Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі»дегендей, ата-ананың күн
Жас өспірім тәлім-тәрбиені, адамгершілік қасиеттерді үлкендерден, тәрбиешілерден насихат жолымен
Жеке тұлғаның бойындағы жалпы адамзаттық құндылықтардың қалыптасуы осы бағытта
Жақсы адамгершілік қасиеттердің түп негізі отбасында қалыптасатыны белгілі. Адамгершілік
Өз халқының мәдениетін, тарихын, өнерін сүю арқылы басқа халықтардың
Қазақ халқының әлеуметтік өмірінде үлкенді сыйлау ұлттық дәстүрге айналған.
Ата-бабаларымыздың баланы бесігінен жақсы әдеттерге баулыған. «Үлкенді сыйла», «Сәлем
Қазіргі кезде өсіп келе жатқан ұрпақты тәрбиелеуде қойылған мақсаттардың
5.1.Тәрбиешімен ата ана бірлесіп мерекелік кештерді ұйымдастыру
«Өзін-өзі тану» пәні — баланы жастайынан отаншылдыққа, әдептілікке, достыққа,
Адам бойына кішіпейілдік, сыпайлық, рақымшылық, жанашарлық, сыйластық, тілектестік сияқты
Балабақша тәрбиешісіне арналған әдістемелік құрал, көркем шығармалар хрестоматиясы және
Сабақтың негізі мазмұнында балалардың танымдық қызығушылықтарын қалыптастыру мен қанағаттандыруға,
Мысалы: «Отбасы» аялдамасында тақырыбында ата-аналармен бірлесіп ұйымдастырылған «Менің отбасым»газетінде
8-наурыз аналар мерекесіне арналған «Қыз сыны» сайысына ата-аналар үлкен
«Шеше көрген тон пішер, әке көрген оқ жонар» —
Жас ұрпақты саналы, сергек етіп тәрбиелеу отбасы мен балабақша
Атап айтар болсақ, дәстүрлі ата-аналар жиналыстарымен бірге тақырыптары: «Балаға
Ата-аналарға ойын жаттығулардың және әр түрлі байланыстырып сөйлеуге, сөздік
Осы ойындарды ойната отырып, ата-ана өзін балаша сезінгенін айтады.
Ата-аналармен жүргізілген әңгіме-кеңесте бала тәрбиесі мәселесінде ата-ананың жауапкершілігі зор
«Азамат боп мен ертең, Отанға қызмет етем»- атты ашық
Балабақшада ата-аналар басқа да мамандармен кездесіп, пікірлесіп отырады. Ата-аналар
Балалар туған ұялары жайында, анасымен диалог түрінді сөйлесіп, өз
Бұл кеште Сара апайға арнап өлең, тақпақтар айтылып, ойындар
Сонымен қатар «Жирен жаман әдеттен, үйрен жақсы әдеппен» —
Тәрбиешінің алға қойған мақсаты, баланың бойына ұлттық саналық қалыптасқан,
Ересектер тобында «Мен елімнің азаматымын» тақырыбына қосымша «7 мамыр
Рухани-адамгершілік тәрбиесінде алдымен баланы тек жақсылыққа-қайырымдылық, мейірімділік, ізгілікке тәрбиелеп,
Бұл үш қасиет әркімнің өз құдайы. «Өз құдайынан айырылған
«Еліміздің күші- патшада, сәбидің күші- жылауында» демекші, біздің күшіміз,
Қорытынды
Балалық шақ баланың жеке тұлға болып өзін — өзі
Бала болашағы — бір отбасының ғана емес, бүкіл қоғамның,
Баланы тіл әдебіне дағдыландырып, тіл мәдениетіне тәрбиелеу ата —
Мектепке дейінгі ұйымдарда білім сапасын арттыру аса маңызды мәселе,
Біріншіден, білім мен тәрбие беруге арналған дамытушы ортаны жабдықтау
Екіншіден, тәрбие мекемесінің басшысы мен тәрбиеші педагогтар қауымы кәсіби
Үшіншіден, балабақшада еңбек етуге толық жағдай жасалып, тәрбиелеу мен
Бірақ мектепке дейінгі кезеңде зейіннің негізгі өзгеруі баланың алғаш
Қортындылай келгенде жұмыла көтерген жүк жеңіл деген ой
Пайдалнған әдебиеттер
Бала тәрбиесі № 2 2006 ж , № 4
«Өзіндік таным» № 2 2007 № 5-6 2006 ж
Бастауыш мектепте оқыту № 4 2007 ж
Аймауытов Ж. Тәрбиеге жетекші Орынбор, 1924.
Сатыбаев С Халық әдебиетінің тарихы негіздері — Алматы: 1992
Баймұратова. Б. Отбасындағы баланы мектепке дайындау , — Алматы:
3
Мектепке дейінгі мекеменің отбасымен жұмыс түрлерін ұйымдастыру
Баланың сөз әдебін қалыптастыру жолдары
Балабақша мен отбасы арасындағы байланыс
Балабақша мен отбасы қарым-қатынас ынтымақтастығы
Заманауи мектепке дейінгі мекемелерде ата-аналармен жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктері
Мектепке дейінгі мекемедегі отбасымен бірлескен жұмыстар
Мектепке дейінгі ұйымдағы ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру ерекшеліктері
Отбасы мен балабақша ынтымақтастығы
Отбасы мен бала бақша арасындағы өзара әрекеттестік
Жас ерекшелік топтарға бөлу, тәрбиешінің балалармен ұйымдастырылған режимдік сәттерін қарастыру