Кіші мектеп оқушыларының мативациясының бейімделуі


Мазмұны
Кіріспе ...........................................................................................4 – 6
І Оқушылардың психологиялық ерекшеліктері мен жеке бас
Оқушылардың психологиясы мен мотивациясы.........................................................................7 – 10
Оқушылардың мінез-құлықы мен танымдық ерекшеліктері..................................................................... 11 – 14
Оқушылардың оқуға деген қызығушылығы мен
ІІ.Оқушылардың оқуға деген мотивациясын білім беру барысында қалыптастыру
2.1. Оқушылардың оқу мотивациясын қалыптастыруда шетел ғалымдарының ой-пікірлері........................................................................................24
2.2. Оқушылардың оқу мотивациясын оқу барысында қалыптастыру...............................................................................29 –
ІІІ. Оқушылардың оқу мотевациясын эксперименттік зерттеу
3.1.Кіші мектеп жасындағы балалрдың оқу мотивациясын зерттеу..........................................................................................................35
Қорытынды...................................................................................................38 – 39
Пайдаланған әдебиеттер........................................................................................40 – 41
КІРІСПЕ
Көкейтестілігі кіші мектеп жасындағы кезең айналадағы ортаны тануға
Бұл кезеңде әрекеттеріне алты жеті жастағы балалардың
Кіші мектеп жасындағы балалар мектепке оқу әрекетінің
Кіші мектеп жасындағы балалардың дене жағынан қалыпты дамуы
Кіші мектеп оқушыларының негізгі іс- әрекет түрі- оқу
Л.А.Венгер.,А.Л.Венгер.,В.В.Холмовский.,Я.Я. Коломинский., Е.А.Пашко., Ш.А.Амонашвили т.б . Баланың
Алты жеті жастағы балаларды психологиялық ерекшеліктерін мына
Г.Кравцов және Е.Е Кравцова мектепке дайындығының комплексті мінезін
және мектепке психологиялық дайындық көрсеткішін белгілейді, балалардың
Алты жеті жастағы балалардың бейнелеу әрекетін
Балалардың оқыту тапсырмаларының барлық жақтарын В.В.Давыдов және
Алты жеті жастағы балалардың ерік сапаларын
Е.А.Бугрименко .,А.Л.Венгер., К.Н.Поливанова.,Е.Ю.Сушкова диагностикалық комплексті әдістемелік ұсынған.
Зерттеу мақсаты: - Оқушыларда оқу мотивациясын қалыптастырудың
Зерттеу объектісі: 2 – сынып оқушылары.
Зерттеу пәні : Оқушыларда оқу мотивациясындағы ерекшеліктерді оқу
Зерттеу міндеті:
1. Оқушылардың оқу мотивациясын қалыптасуы бойынша әдебиеттерді талдау;
2. Оқушылардың оқу мотивациясының оқу процесінде қалыптасуының жолдарын
Зерттеу кезеңдері – алғашқы кезеңде зерттеу проблемасы бойынша
Зерттеу базасы – Семей қаласының №38 жалпы орта
Курстық жұмыс кіріспеден, екі бөлімнен, қорытынды, қолданған әдебиет
І. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ МЕН МОТИВАЦИЯСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУЫНЫҢ
ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗІ
1.1.Оқушыларының оқуға психологиялық дайындығы мен мативациясының қалыптасуы
Оқушы психикасының басты ерекшелігі – төңірегіндегілерден үйрену қасиетін
Қазіргі замандағы кіші мектеп жастағы баланың ақыл-ой
Оқушылар өмірі тіршіліктің әр алуан жақтарын
Оқушы балалалр ақыл-ой жағынан бір-бірінен елеулі түрде ерекшеленеді.Бұларда
Қайсыбір балаға диагноз қоюмен мұғалім айналыспайды, бұл
азды- көпті күрделі міндеттерді өзі шеше алады. Дегенмен
Оқушы балалалр қалыпты дамыған бала атаулы ақыл-ой белсенділігіне
Баланың ойы ұғарлық проблемалар аясының
Біздің жоғарыда айтып өткеніміздей , кіші мектеп жастағы
Ой өрісінің кеңдігімен ,ерекше қабілетімен көзге түскен балаларды
Ақыл-ой ерте жетілуі , жақсы нышан .Ол ақыл-ой
Ақыл-ойының кемелденуі жағынан құрбыларынан көш ілгері ұзап кеткен
Ақыл-ойы озық дамыған балалар жөнінде психолгиялық әдебиетке талай
Ақыл-ой жағынан дарынды балаларды ондаған жылдар бойы зерттеген
Сөзді қалыптастыруда қатынасатын мүшелері (қимыл немесе есту мүшелері
1.2.Оқушы балалардың мінез-құлықы мен танымдық ерекшеліктерінің қалыптасуы.
Қазіргі кезеңдегі зерттеу жұмыстарының қорытындысы бойынша, мектептің- сыныптық
Осы кезеңдегі балалардың көбінің нерв жүйесінің дамуы толығымен
Н. В. Дубровинская зерттеуінше алты жасарлардың жұмыс істеу
Адамның қоршаған әлемді тануы түйсік, қабылдау, түсінік
З.М.Истомина алты-жеті жастағы балалардың есін зерттегенде
қолданбайды. Үшінші деңгейге балада еске сақтап алу
және де ол оны жүзеге асыру
Оқушы балалар ес дамуының екінші және үшінші деңгейлері
Оқушы балалар ырықты есінің дамуы үшін бала өз-
[68.148]
Жалпы алты-жеті жастағы балаларға еске сақтау процесінде
Оқушылардың ойлауы және сөйлеуі.Баланың ойлауы оның білімдерімен байланысты
Біріншісі- ойлау әрекеті процесінде баланың қоршаған
Екіншісі - ойлау әрекеті процесінде болжам ретінде
Тапсырмаларды шешкенде, заттар арасында байланыстарды қалыптастыру кезінде
логикалық ойлау түрлері .
Заттық әректтен байланысты және онымен әрекет
[29.86]
Бала тапсырманы шешуде заттардың өзін
Балада танымдық қызығушылықтардың дамуына баламен тәрбиеші арасындағы
1.3. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығы мен мотивінің қалыптасуы.
Мектеп өміріне бейімделу кезінде кіші мектеп жасындағы
Баланың жеке басының дамуының екі жағы бар. Оның
Оқушы балалар мектеп табалдырығын аттасымен оқушы болады. Оның
Оқушының негізгі іс- әрекет түрі- оқу іс- әрекеті
Бірінші сынып оқушысында мектепке келу мотиві кездесенді. Бұл
Оқу мотивациясы, басқа түрлері сияқты жүйелі болып келеді.
Күнделікті тұрмыстық және де кәсіби педагогикалық қарым- қатынаста
оқу теориясында қызығушық мотивациялық аймақтың ең біріншіден,
қызығушылықтың өзі- күрделі бір жақты емес құбылыс
А.К. Маркова бойынша оқу деген қызығушылық кең,
Оқушылардың оқу мазмұнына және оқу әрекетінің өзіне
Оқуға деген қызығушылықты қалыптастыруда проблемалық жағдай туғызу үлкен
Оқушылардың танымдық қызығушылығын оятудың бірден бір тәсілі- оқушыларға
Кіші ментеп оқушыларының мінез құлық мотивациясы.
Іс - әрекетке болатын атаулының бәрін мотив дейміз.
Баланың жеке басының дамуында үлкендермен және өзге балалармен
Үлкендермен жақсы қарым - қатынаста болуға ұмтылу да
Оқу мотивациясына дайын болмаудың себептері:
Балаға ортаның тәрбиелік сипатының жетіспеушілігі;
Соматикалық дамудың жетіспеушілігі;
Мінездің невротикалық дамуы;
Жоғарғы нерв жүйесінің ерте зақымдалуы;
Интеллектінің олигофренияға дейінгі формасында дамуы;
Баланың мектепте алғашқы кезеңде болуы, оның жаңа жағдайға
Бейімділіктің жоғарғы деңгейі, 1 сынып оқушысының мектепке деген
Бейімділіктің орта деңгейі, 1сынып оқушысының мектепке деген қарым-
Бейімділіктің төмен деңгейі, 1сынып оқушысының мектепке деген
Баланы мектепке бейімдеуде әсер ететін жағымсыз факторлар- жанұя
Л.С. Выготский суреттеуі бойынша бұл кезеңді жоғалу жасы
«Оқуға дайындық» түсінігі: дене дайындығы және баланың физиологиялық
Ғылымда әлі күнге дейін «оқуға дайындық»
Мектепке және оқу мотивациясына бейімделуі. Мектеп өмірі
Нақты және айқын мектеп екпіні: сабақ (45 минут)
әртүрлі мектеп екпінінде әртүрлі тәртіп ерекшеліктері: нақтыланған және
сабақ барысындағы әлеуметтік-рольдік қатынастар. Оқушының рольдік позициясын қалыптастыру-
мектеп өміріне қажетті шарттарды орындау;
мектеп жүйесіндегі бағалауды қабылдау;
Оқушы балалардың оқу мотивациясына дайындығының әртүрлілігінің психофизиологиялық ерекшеліктері.
Осыдан жоғарыда аталып өткендей, балалардың оқу мотивациясына дайын
ІІ. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ МОТИВАЦИЯСЫН ОҚУ БАРЫСЫНДА ҚАЛЫПТАСТЫРУ
2.1. Оқушылардың оқу мотивациясын қалыптасуында шетел
Оқыту – бұл оқушыға білім беру, үйрету және
Оқушылардың оқу мотивациясы яғни, оқуға деген талпыныс, оның
Мотивацияның жас ерекшелігіне дамуы адамның жан-жақты дамуында анықталады.
Мотивация – нақты қажеттілікке кіші мектеп оқушысының белсендігі
Жеке тұлғаның мотивтері оның мінез-құлық ерекшеліктеріне өткен істер
Өз өткендерінен алыстап қалған одан, көп қиындықтарды басынан
Бұл орайда оқушымен ашық сөйлесіп, оның өткен өмірінен
Оқушылардың моторлы мотивациясын қалай қалыптастырады?
Қарапайым әрі көпке ортақ тәсіл – «бірлескен әрекет».
Бімен істі дағдыға айналдыру «бұлшықет қуанышына» айналады. Дене
Сабақ кестенің көлемін ұлғайтып, өтілетін пәндерден тапсырмаларды көбейтіп,
Назарын қалай аудартамыз?
Ақпаратты қабылдау жүйесі – көру және есту әсер
негізгі өмірлік функциясы неде?
Біріншіден, қабылдаудың көмегі арқылы ақпарат оперативті жұмысқа
айналады.
Екіншіден, қабылдау жағдайдың сызбасын көрсетеді. Сезім жүйелері толық
Оқушының назарын қалай аудару керек? Сабақтың негізі оның
Қауіпсіздік мотивациясын қалай қалыптастырады?
Мақтауды азайтудың жазалау болып тырысады.
Мадақтаудың өзі жолды жазалауды күшейтеді.
Егер ол оқушылардың өміріне және денсаулығына қауіп төндірмесе
көмектерге асықпаңыз. Тәрбиешінің сеніміне кірмес бұрын, ол өзінің
Жазалаудың жоғары түріне А.С.Макаренко мынадай мысал келтіреді –
Ең бастысы – сабырлық.
Ғалымдардың айтуы бойынша япондардың тәрбие системасында үлкендер балалардың
Оқушының қуаныш мотивациясын қалай қалыптастыру керек?
Оқу барысында қанағаттандырылмайтын бағаны алғаны үшін жазаламау және
Кішкене ғана жетістігі үшін және өз-өзімен өзгелер үшін
Оқушының кез-келген жетістігі және қатысқаны үшін құжат түрінде
Ақылмен ойлауға қалай үйрену керек?
И.П.Павловтың ойынша сөздің негізгі екі қызметі пәнді алмастыру
және нәтижесін бір адамнан екінші адамға беру –
Сөйлеу және ойлану мотивациясын қалай қалыптастыру керек?
Оқушыны ауызша қарым-қатынас жасауға (диолог, топтық) және хат
Оқушыларға шынайы жағдайды, шынайы адамдардың ісін көрету, олартуралы
Оқыту мотивациясын қалай қалыптастыруға болады.
Оқушылардың бойында бар еңбек және қарым-қатынас мотивациясымен байланыстыра
Ізденіс кезінде, жаңашылдықтың қажеттігін қалыптастыру үшін проблемалық жағдай
Қабылдау және орындаушылық шығармашылық кезінде ғана жаңашылдықты қолдау
Қайталау – оқу анасы немесе монотондылық?
Өткен материалды орындау жаңа білімді бекіту үшін қажет,
Бекіту мақсатымен қайталау ең қиыны, еңбектеде дәл осылай
2.2. Оқушылардың оқу мативациясын оқу барысында қалыптасуының ерекшелігі.
Оқыту барысында оқушылардың оқу мотивациясымен қалай қамтамасыз етуге
Жеке шығармашылық төмендегідей этаптардан тұрады.
Тапсырманы шешу кезінде проблемалық жағдай туғызу; көптеген тапсырмалардың
Шешуге әрекеттену сатысы.
«Инкубациялық» кезең немесе толық жетілмеген шешім.
«Нурға бөлену», бұл басты саты.
Шешімге логикалық тұрғыдан жкту сатысы. Осымен шығармашылық акт
Топтық шығармашылық, ол тек қана жай шығармашылық шешім
1.Жеке шешімдерді жинақтау сатысы, мұнда әр қатысушы өз
2.Топтық дискуссия сатысы, әркім өз ойын білдіреді.
3. Әркімнің жеке шешімін топта анализдеу арқылы дұрыс
Топтық шығармашылық ғылымда төмендегідей сатылардан құралады: проблема құру,
Шығармашылық мотиациясын қалай қалыптастыруға болады?
1. Ең басты стимул оқушыларды проблемалық жағдайға араластыру.
2.Жеке шешім шығаруға уақыт беру.
3. Топтық шығармашылқ кезінде мұғалімнің көмегі өлшеулі көлемде
Мазмұнды мотивтер, мотивтер-сатылар, мотивтер-формалар
(9 баллдық шкала)
1 Ойындар 6,2 Ойындар 5,3 Ойындар 6,4 Ойындар
2 Еңбек 5,7 Еңбек 5,3 Моторлы 5,4 Еңбек
3 Жеке шығармашылық 4,8 Моторлы 5,2 Еңбек 5,0
4 Шығармашылық 4,8 Шығармашылық 5,1 Шығармашылық 4,9 Шығармашылық
5 Қарым-қатынас 4,7 Жеке шығармашылық 4,5 Орындау 4,7
6 Моторлы 4,5 Орындау 4,4 Қарым-қатынас 4,6 Жеке
7 Оқыту 4,0 Қарым-қатынас 4,3 Жеке шығармашылық 4,1
8 Орындау 3,9 Оқыту 3,9 Сөйлеу-ойлау 3,8 Сөйлеу-ойлау
9 Сөйлеу-ойлау 3,3 Сөйлеу-ойлау 3,9 Көрнекі 3,2 Оқыту
10 Көрнекі 2,9 Көрнекі 3,0 Оқыту 2,0 Көрнекі
Жан құбылысы мотиві (4-баллдық шкала)
1 Орташа 3,1 Орташа 2,9 Орташа 2,9 Орташа
2 Жақсы 2,9 Жақсы 2,8 Жақсы 2,8 Жақсы
3 Қуанышты 2,8 Қуанышты 2,7 Қуанышты 2,1 Қуанышты
4 Нашар 1,1 өте мұнды 0,7 өте қайғылы
5 өте қайғылы 0,5 нашар 0,7 өте мұнды
Енді, мұғалім 6-сынып оқушының сабақ оқымауларына байланысты шағым
Осылайша, егер мұғалім кіші мектеп жасындағы оқушының өзімен
Қызмет мазмұнына қызығушылығын қалай дамыту керек?
Бастауыш сынып оқушысының қоршаған материалды әлемі: табиғаттан, қоғамнан
Бірақ ата-аналар мектеп мұғалімдері осы адам мотивациясының көзін
Әрбір адам өміріне дейінгі 1,5-2 айды әлемді тек
Басында үлкендер осы дағдының құралы ретінде шығады. Осы
Осыған орай, балаға дұрыс тәрбие беру еңбекті өмірінің
Айтылған барлық тұжырымдар тек еңбек пәнінің мұғалімдеріне ғана
Толық жиынтық: Оқушы он жыл бойы кітапты оқып
Ақын, жазушылардың өмір сүрген жерлеріне саяхаттарды ма немесе
Еңбек (заттық-өзгермелі) мотивациясын қалай дамытуға болады?
Еңбек құралдарын қамтамасыз ету (мысалы, қағаз) мақсат қою
Егер еңбек өнімі жасаушының өзіне қажет болса, одан
Еңбек өнімін бағалап, сый ақы берсе, еңбек етуге
Іскерлік мотивацияны түрлендірудің орасан зор стимулы профориентация жүйесі
А.С.Макаренко тәрбие беруде қос жақты әрекет ету әдістемесін
Егер оқушыға жанұясы референтті топ болып табылса, онда
1 кезең – келісімді іздеу. Келіспеушілік қалай туындайтыны
2 кезең – ортақ қызығушылықты әңгімелеу.
3 кезең – бір-бірімен ашық сөйлесу.
4 кезең – ортақ критика
5 кезең – тығыз қарым-қатынас, сыйластық, адалдық.
ІІІ. КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ОҚУ МОТИВАЦИЯСЫН
3.1.Кіші мектеп жасындағы балалрдың оқу мотивациясын зерттеу.
Кіші мектеп жасында баланың мативациялық өрісінде өзгерістер болады:
И.Г.Лускованың мектеп оқушыларының мектептік мотивациялық деңгейін бағалауға арналған
Бұл әдістеме қатысушылардың оқу мотивациясының деңгейін анықтауға арналған.
Саған мектепте ұнайды ма немесе ұнамайды ма?
А) оңша емес
Б) ұнайды.
С) ұнамайды.
Таңертен оянғанда, сен әрқашан көңіл – күйіңмен мектепке
А) көбінесе үйде қалғым келеді
Б) әр қалай
С) көңіл – күймен барамын
Егер мұғалім оқушыларға ертең сабаққа міндетті түрде келу
А) білмеймін.
Б) үйде қалушы едім.
С) мектепке барар едім.
Саған қандайда бір сабақтар уақытша болмайды десе, саған
А) ұнамайды
Б) әрқалай
С) ұнар еді
Үйге тапсырма бермесе саған ұнар ма еді?
А) қалар едім
Б) қаламаймын
С) білмеймін
Сен мектепте сабақ болабермей қоңырау ұзағырақ болғанын қаларма
А) білмеймін
Б) қаламаймын
С) қалар едім
Сен мектеп туралы ата-аналарыңа жиі айтасың ба?
А) әрқалай
Б) кей-кезде
С) айтпаймын
Сен мұғалімнің қатал болғанын қалар ма едің?
А) нақты білмеймін
Б) қалар едім
С) қаламаймын
Сенің сыныбында достарың көп пе?
А) аз
Б) көп
С) мүлдем жоқ
Саған өз сыныптастарың ұнайды ма?
А) ұнайды
Б) онша емес
С) ұнамайды
Қорытынды нәтижелеу және интерпретациялау әрбір жауапта мектепте және
Қатысушының ұпайын есептеу негізінде, мектептік мотивацияның 5 деңгейінің
Жоғары мектептік мотивация, оқудағы белсенділік: 25 – 30
Орташа мектептік мотивация: 20 – 24 ұпай.
Мектепке деген жағымды қарым – қатынас, бірақ мектеп
Төмен мектептік мотивация 10 – 14 ұпай.
Мектепке деген жағымсыз қарым – қатынас, дезадаптация 10
Кіші мектеп оқушыларының оқу мативациясының нәтижесі.
№ Оқушылардың
аты – жөні 25 – 30
жоғары 20 – 24
орташа 15 – 19
төмен 10 – 14
өте төмен
1 Ажарова А. +
2 Абдариева Б. +
3 Апсалямова Ж. +
4 Айпова М.
+
5 Айнобаева А.
+
6 Дарибаева Г.
+
7 Демеуов Д.
+
8 Нұрғазин Е.
+
9 Нурдильдин А.
+
10 Солтангальдин Ә.
+
11 Ибрахимов Ә.
+
12 Қобжанова Т.
+
13 Төлеубаева А.
+
14 Утепова Р.
+
Жоғ = 3*100 = 22
14
Төмен = 2*100 = 14
14
ҚОРЫТЫНДЫ
Курстық жұмысымды жазу барысында мен өз көздеген мақсатыма
Баланың мектепке келуі – бала өміріндегі негізгі кезеңнің
Мектепке дейінгі ойын әрекеті бұдан былай талаптар мен
Кіші мектеп жаста бала психологиясында өзгерістер болады. Яғни
«Бала өміріндегі жаңа әлеуметтік өзгерістер, баланың ішкі жан
Баланың ішкі тілегі үлкен мәнге ие. Жаңа талаптарды
Ересектер көбінесе «болады», «болмайды», «дұрыс емес» деген ескертулерді
Мектептегі алғашқы күннен бастап бала жаны күйзеліске ұшырауы
Пайдаланған әдебиеттер
1.Каменская В.Г.
Психологическая защита и мотивация. СПб.,1999
2. Никольская А.А.
Возрастная и педагогическая психология.Феникс:2001.
3.Каменская Е.Н.
Психология развития и возрастная психология. Ф:2006.
4.Немов Р.С.
Психология М.2003
5.Әмірова М.
Кіші мектеп жасындағы . №10 1999ж.
6.БлейхерВ.М. , Бурлачук Л.Ф.
Психологическая диагностика ителлекта и личности К.: 1978г.
7. Байжанов Б.
Оқушының психикалық даму ерекшеліктері (бастауыш сынып
8.Бурменская Г.В., Карабанова О.А., Лидерс. А.Г.
Возрастно- психологгическое консультирования.Проблемы психического развитие детей.М.: Тзд-во
9. Буре Р.С.
Готовим детей к школе : Кн. для Восптателя
10. Богуш А.М.
Речевая подготовка детей к школе .Киев 1984ж. 85-96
11. Кіші мектеп оқушыларының мативациясының қалыптасуы // Қаз.мект.
12.Кіші мектеп оқушыларының мативациясының бейімделуі .
Г.Елубаев // Баст.мект.№8 2003ж. 7-9беттер.
13. Воспитание и обучение детей младшего дошкольного возраста
14. Венгер Л.А. , Мухина В.С.
Психология : М.: Просвещение. 1988 20-35 беттер.
15. Возрастная и педагогическая психология Сост. И.В.
16. Гуткина Н.И.
Психологичесакя готовность в школе М.: Просвещение
17.Ермолаев О.О и др .
Внимание школьников ( Д.Д. Ермолав., Т.М.Маротин., Т.А.Мешкова)
М.: Знание 1987 ж. 76-79беттер.
18. Ешеева И.
Мектепалды даярлықтың психологиялық негіздер мен мативациясы
// Қаз. Мект. 2000 №2 9-11беттер.
19 . Еденбаева З.
Қазіргі жүйедегі мектеп к3ш3 мектеп жасынағы
20. Венгер Л.А.
Психологическая готовность реденка к школе //
Жұбандықова А.
Мектепалды балаларын оқытуда тәрбиеші – педагогқа қойылатын 21Забрамная
Ваш ребенок учится во вспомогательной школе М.: 1993г.
талаптар. №6 2003ж.
22. Зайцева И.А., Кукушин В.С., Ларин Г.Г., Румега.,
Коррекционная пед-ка / Под.Ред. В.С. Кукушина .Изд-е
23. Запорожц А.В.
Интеллетуальная подгоготовка детей к школе //
24. Забрамная С.Д.
Психолого- педагогическая диагносимка умственного развития детей М.: Просвещения
25. Исмаилова Ж.
Кіші мектеп жастағы балалардың оқу – танымдық
26 КравцовГ.Г. Кравцова Е.Е:
Шестилетний ребенок . Психологическая готовность к школе –
27 Критецкий В.А .
Психология обучения и воспитание школяников .Кн. для
28. . Кравцова Е.Е: Развитие произвльного общения
29. Кравцова Е.Е:
Психологические прблемы готовнсти детей к обучение в школе,-
30.Карум А.Я.
Обучения шестилетних детей школе : Из опыта работы
31. Коломинский Я.Л., Панько Е.А.
Учителю о психологии детей шестилетлетнего возраста : Кн.для
32. Люблинская А.А
Мұғалім бастауыш мектеп оқушының психологиясы жөнінде . //
33 . Мендалиев Б.
Балалардың қозғалмалы ойындарды қажет етуі // Баст.мект.№12 2004ж.25-27б.
34. Мухина В.С.
Мектеп жасына дейінгі балалар психологиясы Оқу
35. Мухина В.С.
Возрастная психология : феномнология развитие детства ,
Учебник для студ. Вузов 9-е изд. Стереотип –
36. Мухина В.С.
Алты жастағылар мектепте . Бастауыш сынып мұғаліміне
37 Методы изучения и диогностика психического развития
38.М.М.Мұқанов
Бақылау және ойлау .Алматы 1959ж.
39.Матюхина М.В.
Мотивация ученика младших школьников М.: 1984г. 58-74б.
40. М.М.Мұқанов
Оқушылардың зейінін тәрбиелеу . Алматы 1960ж.
41. Менчинская н.А.
Проблемы учении и умственного развития школьника М.:
42. Мухина В.С.
Детская психология Сб.: 1992г. 254-325л.
43. М.Мұқанов .
Жас және педагогикалық психология . Алматы ,
44. Немов Р.С.
Психология І том 2000 Владос. 68-85б.
45. Непамиящая И.И.
Становления личности ребенка 6-7 лет М.: Пед-ка 1992ж.
46. Лешли Дж.
Как работать с маленькими М.: 1991ж.
47. Обучения , воспитания и развитие детей шестилетного
48. Особенности психического развитие детей 6-7 летного возраста
49.Овчарова Р.В.
Практическая психология в начальной школе. М.: 1996г.
50Островская О., Тетерская Н.
Чтобы подготовка ребенка к школе // Дошк.восп.
51. Петровский А.В.
Педагогикалық және жас ерекшелік психологиясы .Оқу құралы .
52. Психические проблемы готовности детей к обучению в
53. Психическое развитие малдших школьников Под.ред. В.В.Давыдыва М.:
Психолого- педагогические проблемы обучение и воспитание детей шестилетного
54. Практикум по возрастной и педагогической психологии: Учеб.
55. Перре-Клермон,Анн-Нелли
Роль социальных взоимодействий в развтия иттеллекта детей. М.:
56. Психическое развитие оспиттанников детского дома /Под.ред. И.Д.Дубрыниной,
57Петроченка Г.П.
Развитие младших школьников. Минск. 1986г.
58. Развитие познавательных способностей в процессе дошкольньного воспитания/
59. Развития социальных эмоций у детей дошкольного возраста
60. Романова Е.С.
Психодиагностика : Учебное пособие СП-б: Питер 2005ж. 160-164б.
61. Рогов Е.Н.
Настольная книга практического психолого: Учеб.пособие82-х книгах Кн.1 Систем
62. Развитие общения дошкольников со сверстниками /Под.ред. А.Г.Рузской
63. Развитие познавательных способностей в процессе дошкольного воспитание
64. СизановА.Н.
Психологические игры :Какие мы на работе и дома
65. Салдатова Е.Л. , Лаврова Н.
Психология развитие и возрастная психология .Ростовна Дону .
66. Сариева С.
Мектепке даярлық тобы. // Отбасы және балабақша
67Самюукина Н.В.
Игры , упражнение и обучение шестилеток . М.:
68. Татенко Н.А.
Психолгические особенности готовности к школе детей шестилетнего возраста
69. Титаренко Т.М.
Такие разные дети - К.: Рад.шк. 1980ж.
70. Ульянкова У.В.
Шестилетнии дети задержкой психического развитие М.: Пед-ка 1990г.
71. Ульянкова У.В.
К проблеме дифференцированной подготовке детей к школе //
72 Ульянкова У.В.
Иследование психологической готовности шестилетних детей к школе
73. Фейзулдаева С.
Балалардың психологиялық ерекшеліктері // Баст.мект. №12 2004 23-25б.
74. ФридманЛ.М., Кулагин И.Ю.
Психолгичесческий справочник учителя. М.: 1993г.
75. ФридманЛ.М.
Изучение процесса личностного развития ученика М.:
76. Овчарова Р.В.Практическая психология в начальной школе. М.:
77. Шабалина З.П. Первый год самый трудный (Особенности
78.Г.Г.аракелова. Учителям и родителям о психологии младших школьноков.
6






Ұқсас жұмыстар

Оқушылардың ойлауы және сөйлеуі
Бастауыш мектеп жастағы балалардың ойлауы және сөйлеуі
Оқушылардың шығармашылық ойлауы дамуының психологиялық- педагогикалық негіздері
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың әлеуметтік - психологиялық бейімделу ерекшеліктері
Баланың мектепке бейімделу факторлары
Оқушылардың оқу топтарына бейімделуінің психологиялық - педагогикалық шарттары
Балалар әдебиетінің теориясы мен тарихы
Бірінші кездесетін сынып шапшаңдықты оқушыларын бала мектепке баланың бейімделуге сәйкес психологиялық - бейімделу педагогикалық қолдау сынып көрсету балалардың процесі
6-7 жастағы балалардың мектепке бейімделуін психологиялық қолдау
Орта мектептерде бесінші сыныпқа бейімделуге бейімделуі