Қабылдаушының ақпаратты пайдалануы



МАЗМҰНЫ
Кіріспе...............................................................................................................3
Басқару ісіндегі ақпарат және коммуникация түсінігі............................................................................................................4
Ақпарат ұғымы және ақпарат көздері......................................................4
Коммуникация түсінігі және оның мақсаты............................................5
Басқару ісінедегі коммуникация және командалық коммуникациялар...............................................................................................8
Адамдар арасындағы коммуникация және олардың түрлері...............10
«Қазақтелеком» Акционерлік Қоғамы.......................................11
Жалпы ақпарат және сипаттамасы..........................................................11
Ұйымдық құрылымы................................................................................18
АҚ-ғы ақпаратты басқару........................................................................19
«Қазақтелеком» Акционерлік қоғамының шет ел компанияларымен Бірлесіп атқарып
«Қазақтелеком» мен Ресейдің ұлттық байланыс операторы «Синтерра» желіаралық
«Қазақтелеком» АҚ мен «Huawei Technologies» компаниясы ынтымақтастық туралы
«Қазақтелеком» АҚ мен ETRI Ғылыми-зерттеу институты (Корея Республикасы)
Қорытынды..................................................................................................26
Қолданылған әдебиеттер тізімі......................................................28
Кіріспе
Тиімді коммуникация, қазіргі менеджменттің ажырамас бөлігі. Ал ақпарат
Ақпарат — бұл ақпараттық процесс барысында түзілетін қозғалыстағы
Ақпараттың ең аңғарымпаз қасиеті – өзгерістер әкелу қабілеттілігі.
Коммуникация – екі жақтын бірін-бірі түсінуіне әкелетін ақпараттық
Коммуникативтік компетенция – басқа адамдармен екі жақты қарым-қатынас
жұптың бірін-бірі түсіну;
кез-келген жағдайды немесе затты ең жақсы ұғыну ;
ой бөлісу немесе пікір алмасу (жағдайды түсіну арқылы
Коммуникациялық процесс – адамдар арасында, мақсаты бір-бірін түсіну
Комуникацияның басты функциялары:
ақпараттық – шынайы немесе жалған мәліметтерді жіберу;
интерактивтік (әсер ету) – адамдардың бірге іс жүргізуін
персептивті функция – бірінің әңгімесін ұғыну арқылы түсінушілік
экпрессивті – эмоционалды уайымдау мінез-құлқының өзгеруі.
Басқару ісіндегі ақпарат және коммуникация түсінігі
1.1 Ақпарат ұғымы және ақпарат көздері
Ақпаратты шындығында да ғылыми ұғым ретінде қарастыруға болады.
«Ақпарат» (латынның «informatio» – түсіндіру, баяндау), басында
Ақпараттың ең аңғарымпаз қасиеті - өзгерістер әкелу қабілеттілігі.
Ақпарат шешім қабылдауда маңызы өте зор. Ақпарат өндіріс
Сонымен ақпарат — бұл ақпараттық процесс барысында түзілетін
Маңызды ақпарат көздері:
ұйым ішіндегі көздер:
жасақталған қызметкерлер тобы,
жасақталған қызметтер тобының қызметі,
мерзімді есеп-қисап,
мүмкін болатын ақпараттық байланыс,
жариялы көздер:
үкімет агенттіктерінің есеп-қисаптары,
сауда ұйымдарының есеп-қисаптары,
ғылым басылымдары,
сауда журналдары,
анықтамалар мен тізімдер,
жалпы басылымдар,
басқа компаниялар:
жеткізушілер немесе жабдықтаушылар,
жарнамалық агенттіктері және бұқаралық ақпарат құралдары,
тапсырыс берушілер (дилер мен көтерме саудагерлерін қоса алғанда),
бәсекелестер,
ақпараттық өнеркәсіп:
маркетинг айналасында зерттеулер жасайтын фирмалар,
басқа да мамандандырылған агенттіктер, мысалы, газет мақалаларын тексеру
Көп компанияларда менеджерлер қолданатын ақпараттың зор үлесін ақпарат
1.2 Коммуникация түсінігі және оның мақсаты
Коммуникация – бір адамнан екінші адамға ақпаратты, бір
Сөздер ауызша және жазбаша болуы мүмкін. Онда белгілі
Коммуникацияда кем дегенде екі адам қатысады, жіберуші және
Бір адам өз-өзімен сөйлесе алмайды. Тек қабылдаушы (бір
1-сурет. Комуникация орнату тәсілдері
Дегенмен жіберушіде деген қажеттілік менеджер үшін онша маңызды
Екі жақты коммуникативті процесс жіберушінің мәліметі қабылдаушыға жеткенінен
2-сурет. Коммуникациялық процесс орнату
1-қадам. Жіберушінің қабылдаушыға жіберетін ойдың пайда болуы. Ой
2-қадам. Екінші қадамда ойды құпия ретінде жибереді немесе
3-қадам. Мәлімет үлгісін анықтағаннан кейін, оны жіберу ісін
4-қадам. Мәліметті жіберу арқылы адресаттың оны алу мүмкіндігі
5-қадам. Мәліметті декодтау. Жіберуші қабылдаушының мәліметті дұрыс түсінуіне
Жіберушінің ойы мен қабылдаушының хатты оқығаннан кейнгі ойы
6-қадам. Қабылдаушы мәліметті қабылдап, оның мағынасын ашқаннан кейін
Келісуі не келіспеуге әсер етуші факторлар келесідей сипатқа
7-қадам. Қабылдаушының ақпаратты пайдалануы. Қабылдаушы ақпаратты әр-қалай сезінуі
8-қадам. Қабылдаушы жіберушіге жауп берген кезде ғана кері
Тек кері байланыс арқылы ғана толық коммуникация орнайды.
1.3 Басқару ісіндегі коммуникация және командалық коммуникациялар
Басқарушы 50-ден 90%-ға жуық уақытын коммуникацияға жұмсайды, өйткені
Коммуникацияның басқару ісіндегі потенциалды проблеммалары:
Егер де екі адам белгілі бір жайт бойынша
Екінші ықтимал проблема - когнитивті (танымды) диссонанс
Жеке бас тосқауылы. Ол адам сезімінен және әңгімелесушіні
Физикалық тосқауылдар комуникативті бөгет бола отырып, комуникациялардың материалды
Командалық коммуникациялар оңай мәселені шешуде жоғары сапаға қол
Бұдан 4 коммуникативті ролді атап көрсетуге болады:
«күзетші» - бір коммуникациялық торда басқа адамға ақпарат
«пікір лидері» - кейбір басқа адамдардың мақсаты мен
«байланыстырушы» - коммуникациялық торда топтар арасындағы байланыстырушы буын;
«шекарашы» - ұйымдастыру ортасымен үлкен байланыстыру дәрежесі бар
Нашар коммуникация себептері:
а) стереотиптер – жеке тұлға немесе мән-жайға байланысты
ә) «алдын-ала түсінік» - бәрінен бас тартуға бейімділік,
б) адамдар арасындағы нашар қарым-қатынас, себебі, егер адамның
в) әңгімелестің назары мен қызығушылығының жоқтығы. Қызығушылықтың пайда
г) фактілерге деген менсінбеушілік, яғни фактілер жеткіліксіз болып
д) ой-пікір қалыптасуындағы қателіктер: сөздерді таңдау дұрыс еместігі,
е) қарым-қатынас тактикасы мен стратегиясын дұрыс таңдамау. Қарым-қатынас
1) ашық-жабық қарым-қатынас;
2) монологикалық-диологикалық;
3) ролді(әлеуметтік роліне байланысты) – тұлғалық(слыстырмалы қарым-қатынас)
Ашық қарым-қатынас - өз толық оп-пікірінді айта білу
заттық хабардардар етуде(компетенция) біршама айырмашылық болса және «төмен
дау-жанжал кезінде өз сезімінді, жоспарынды қарсыласқа ашу мәнсіз;
1.4 Адамдар арасындағы коммуникация және олардың түрлері
Коммуникацияның келесідей түрлері бар:
Ресми (басқару деңгейі мен функционалды бөлімшелердің өзара байланысымен
Бейресми коммуникациялар (тікелей, тарату арнасы, хабар);
Вертикалды (деңгейаралық) коммуникация – төменнен жоғары, жоғарыдан төмен;
Горизонталды коммуникациялар – істі үйлестіру үшін әр салада
Тұлға-аралық коммуникациялар – кез-келген айтылған коммуникация түрлері бойынша
Горизонталды ақпарат алмасуында бұрмалау аз мөлшерде болады, себебі
Ұйымдастырушылық құрылым, әдетте әр бөлімше индивидтер арасындағы горизонталды
Файоль және де менеджменттің басқа да теоретиктері бұдан
«Қазақтелеком» Акционерлік қоғамы
2.1 Жалпы ақпарат және сипаттамасы
Ұлттық байланыс операторының құрылу тарихы Қазақстан телекоммуникацияның өзіндік
Сол кезде көпшілікке қолжетімді бола бермейтін телефон байланысы
Сөйтіп, империя кезеңінде Қазақстанда телекоммуникацияны дамыту үшін негізі
Қазақстанның байланысы мен телекоммуникациясын дамыту үшін кеңес кезеңі
КСРО жалпы нашар материалдық жағдайына қарамастан, телеграф байланысы
Ақырындап телефондандырумен байланысты жағдай жақсы жағына қарай ауыса
1934 жылы Алматының поштамп, телеграф, қалааралық, халықаралық телефон
1943 жылдың наурызында Қарағанды мен Ақмола арасында Алматы
Саланың нақты дамуы соғыстан кейінгі жылдары ғана жаңғыра
60-шы жылдары жеті факсимильді байланысты енгізу басталды, соның
1955 жылдың ақпанында Қазақ КСР Байланыс министрлігі құрылды
80-ші жылдары жер асты магистральдарының белсенді құрылысы басталды.
КСРО тарағаннан кейін сала жаңа жағдайға тап болды.
Күн тәртібінде, қазіргі заманның нарық талаптары мен соңғы
Қабылданған шаралар кері үдерісті тоқтатуға және болашақ жұмысының
Қазақстан дүние жүзілік экономикаға шыға бастады. Мұндай міндеттер,
Қаржы қаражатын, кадр әлеуеттілігн, технологиялық мүмкіндіктерді байланыстыру, телекоммуникация
Басқа сөзбен айтқанда, телекоммуникация саласындағы ұлттық операторды –
Қазақстанның ұлттық байланыс операторы және кеңес үкіметінен кейінгі
«Қазақтелеком» АҚ-ның 51% акциясы «Самұрық-Қазына» ұлттық әл-ауқаттылық қоры
Компанияның орталық кеңсесі Қазақстанның астанасы – Астана қаласында
«Қазақтелеком» АҚ ірі инфрақұрылым жобаларын жүзеге асырумен, телекоммуникация
Қазіргі уақытта Қазақстанның тәуелсіз және бәсекеге қабілетті телекоммуникациялық
ҰАСМ республиканың облыс орталықтарын, Алматы мен Астана қалаларын
Байланыс саласын дамытудың маңызды бағыттары жергілікті телекоммуникация желілерін
Бағалау деректері бойынша, «Қазақтелеком» АҚ (еншілес компаниялар есебімен)
Жедел деректер бойынша 208 жылдың 12 айына «Қазақтелеком»
«Қазақтелеком» АҚ, «Қазақстанның 30 корпоративтік көшбасшысы» мембағдарламасын жүзеге
Жалпы NGN желісін құру бойынша ірі масштабты жобаны
«Қазақтелеком» АҚ, «Қазақстанның 30 корпоративтік көшбасшысы» мембағдарламасын жүзеге
CDMA (Code Division Multiple Access) цифрлы сымсыз байланыс
«2004-2010 жылдарға арналған ауылды аумақтарды дамыту» мемлекеттік бағдарламасын
Осымен қатар, 2006 жылдан бастап «Қазақтелеком» АҚ Wi-Fi
«Қазақтелеком» АҚ, өзінің жұмысын кеңейту және түрлендіру үшін
Транзиттік ұстанымды тиімді қолдану және дамыту мақсатында «Қазақтелеком»
«Қазақтелеком» АҚ телекоммуникациялық желілердің қолданыстағы халықаралық байланыс операторларымен
2008 жылы Жаркент – Қорғос учаскесінде (Алматы облысы)
Абай - Пахта (Оңтүстік-Қазақстан облысы) учаскесінде «Өзбектелеком» компаниясымен
«Қазақтелеком» АҚ, «China Network Communications Group» және «China
Одан әрі даму үшін «Қазақтелеком» АҚ компания топтарында
«Қазақтелеком» АҚ-ның табысты жұмысын Халықаралық «Euromoney» баспа үйі
Қазақстан қор биржасы эмиттер арасында бағалы қағаздары Қазақстанның
Қазақтелеком» АҚ акциялары 1997 жылдан бастап KASE-те сатылып
Қызметтер сапасын арттыру және олардың ауқымын кеңейту, технологиялық
2.2 Ұйымдық құрылым
2.3 АҚ-ғы ақпаратты басқару
Біз, әр адамның шектеусіз қарым-қатынас жасау және ақпарат
Қазір және әрқашан да қызмет көрсетеміз және өнім
Мақсаты. Телекоммуникация секторының ырықсыздануы және әлемдік экономиканың ғаламдануы
Қызмет көрсету спектрі. Желінің техникалық мүмкіндігін абонент қатынауы
Тарату өрісі. Қазақстан республикасының бүкіл аумағына, оның ішінде
Телекоммуникациялар қызметін тұтынушылар. Рыноктың жоғары кірісті сегменттерінде бизнеспен
Қатынау мүмкіндіктерін арттыру. Дәстүрлі арналар (телефондар, факстар, ұтымды
Сапа. Технологиялық пайдаланудың, тұтынушыларға қызмет етудің әлемдік стандарттарға
3 «Қазақтелеком» Акционерлік қоғамының шет ел компанияларымен Бірлесіп
3.1 «Қазақтелеком» мен Ресейдің ұлттық байланыс операторы «Синтерра»
Қазақстан мен Ресейдің ұлттық байланыс операторлары осы екі
Осы елеулі оқиғаға орай Алматыдағы Ұлттық баспасөз клубында
Компания осы тектес жұмыстарды еліміздің географиялық орналасуын тиімді
Көңілге қуаныш ұялататыны, ұлттық байланыс операторымыз осындай үлкен
“Қазақтелеком” келер жылы “Өзбектелекоммен” жаңа қосылыстың құрылысын бастау
Әрине, баяндап жатқан мұндай жағымды жаңалықтардың бәрі еліміздің
Сонымен, ежелден көрші Ресейдің ұлттық байланыс операторы мен
Тараптардың әрқайсысы өздеріне тиісті учаскелердегі желілерді шекараға дейін
Өз кезегінде “Қазақтелеком” да ресейлік әріптесіне ел аумағында
“Желіаралық өзара іс-қимылды ұйымдастыру жөніндегі жұмыстардың аяқталуы біздің
Ал, “Синтерра” компаниясы да мұндай әріптестік қарым-қатынастарға мүдделі
Ресейдің жетекші байланыс операторының біздің ұлттық операторымызға таңдау
3.2 «Қазақтелеком» АҚ мен «Huawei Technologies» компаниясы ынтымақтастық
2009 ж. 16 сәуірде Пекин қ. Мемлекет басшысы
Құжатқа «Қазақтелеком» АҚ Басқармасының төрағасы Асқар Жұмағалиев пен
Бұрын бұл мақсаттарда 2009 ж. 15 сәуірінде «Қазақтелеком»
Қол қойылған келісім аясында «Huawei Technologies» компаниясы «Қазақтелеком»
«Қазақтелеком» АҚ Басқармасының төрағасы Асқар Жұмағалиев атап өткендей,
«Huawei Technologies» - жаңа ұрпақтың телекоммуникациялық желілерін жеткізудің
"Қазақтелеком" АҚ – Қазақстанның ұлттық байланыс операторы және
«Қазақтелеком» АҚ-ның 51% акциясы «Самұрұқ-Қазына» Ұлттық әл-ауқат қорының
Компанияның орталық кеңсесі Қазақстанның астанасы – Астана қаласында
Компания бірқатар ірі инфрақұрылымдық жобаларды жүзеге асыру, телекоммуникация
3.3 «Қазақтелеком» АҚ мен ETRI Ғылыми-зерттеу институты (Корея
2009 жылдың 13 мамырында Астана қ. "Қазақтелеком" АҚ
Қазақстан Республикасы және Корея Республикасының Президенттері Нұрсұлтан Назарбаев
Қазақстанның жетекші байланыс операторы мен Корей ғылыми-зерттеу институтының
Ынтымақтастықтың негізгі бағыттары кеңжолақты қосылыс технологияларының, WiBro (жиі
ETRI институты Корея Республикасында WiBro (Wireless Broadband –
Аталмыш келісімге қол қою қарсаңында, Алматыда ETRI институты
Қазақстандық-корей қатынастары телекоммуникация салаларында серпінді дамып келе жатыр.
EPN DC компаниясы және ETRI электроника мен телекоммуникациялардың
Электроника мен телекоммуникациялардың ғылыми-зерттеу институты - Electronics and
Қазақстанның жетекші байланыс операторы және кеңес дәуірінен кейінгі
«Қазақтелеком» АҚ-ның 51% акциясы «Самұрұқ-Қазына» Ұлттық әл-ауқат қорының
«Қазақтелеком» АҚ бірқатар ірі инфрақұрылымдық жобаларды жүзеге асыру,
Қазақстандық қор биржасы Қазақстанның ұйымдастырылған нарығында бағалы қағаздары
Дамудың ұзақмерзімді стратегиясының аясында «Қазақтелеком» АҚ Компанияларының топтары
Қорытынды
Ақпаратты шындығында да ғылыми ұғым ретінде қарастыруға болады.
Қазақстан дүние жүзілік экономикаға шыға бастады. Мұндай міндеттер,
Қаржы қаражатын, кадр әлеуеттілігн, технологиялық мүмкіндіктерді байланыстыру, телекоммуникация
"Қазақтелеком" АҚ – Қазақстанның ұлттық байланыс операторы және
"Қазақтелеком" АҚ-ының мақсаты - телекоммуникация секторының ырықсыздануы және
«Қазақтелеком» АҚ, өзінің жұмысын кеңейту және түрлендіру үшін
«Қазақтелеком» АҚ бірқатар ірі инфрақұрылымдық жобаларды жүзеге асыру,
Компания көптеген ірі жобалар жұмыстарын еліміздің географиялық орналасуын
Көңілге қуаныш ұялататыны, ұлттық байланыс операторымыз осындай үлкен
Ақпарат шешім қабылдауда маңызы өте зор. Ақпарат өндіріс
Коммуникация өз кезегінде өте күрделі процесс болып келеді.
Сонымен ақпарат — бұл ақпараттық процесс барысында түзілетін
Қолданылған әдебиеттер тізімі
1. Дейян А. Менеджмент.
2. Кохно П.А., В.А. Микрюков. «Менеджмент». – М.:
3. Котлер Ф.. «Управление маркетингом», С.Петербург: Коруна,
4. Макконнелл К. , С. Брю. «Экономикс».
5. Хойер В. «Организация и управление менеджментом». –
6. Поппель Г., Голдстайн Б. Информационная технология -
7. Фатхутдинов Р.А. Разработка управленческого решения: Учебник для
8. Баззел Р. Д., Кокс Д. Ф., Браун
9. http://www.egemen.kz
10. http://portal.telecom.kz
3
Коммуникация тәсілдері
Сөз
Іс-қимыл
Сипат
Ауызша
Жазбаша
Физикалық іс-қимыл (мыссалы, жиналыстан кетіп қалу)
Әрекетсіздік (мысалы, жиналыста ұйқтап жатқан кісі)
Сөз арқылы әсер ету
Эмоцоналды әсер ету
Киім-кешек
Офис интерьері
Суреттер





Ұқсас жұмыстар

Қабылдаушының ақпаратты пайдалануы
Ақпараттарды шығынмен қысудың жаңашыл тәсілдерін үйрену
Ақпарат ұғымы, түсінігі
Желілік әкімшілік етудің мақсаттары мен міндеттері
Жарнама туралы түсінік
IP адресі туралы түсінік
Коммерциялық қатынастағы поездарды технологиялық тексеру
Зат пен энергия
Ақпараттық жүйе ұғымы
Қазақ тілі синтаксисін қатысымдық-танымдық тұрғыдан оқытудың ғылыми- әдістемелік негіздері (ЖОО филолог мамандықтары үшін)