Қызығушылық Оқушылардың танымдық әрекетінің белсенділігі




Мазмұны.
Кіріспе........................................................................................... 3
Тарау 1. Баланы отбасында тәрбиелеудің
§ 1. Танымдық белсенділіктің мәні...........................................5
§ 2. Ұлы педагогтар мұраларындағы
§ 3. Адамгершілік және ұжымшылдық
мектеп ұжымында өмір сүру
дайындаудың факторы ретінде............................................11
Тарау 2. Баланың танымдық көзқарастарының
§ 1. Дамытушы ойындар және
қалыптасуы.............................................................................13
§ 2. Танымдық процестерді қалыптастырудағы
ситуациялар.............................................................................17
Кіріспе.
Отбасы ғасырлар бойы өмір
Отбасы ең алғашқы жастарды
Жұмыстың мақсаты – алынған мәліметтер
Зерттеу объектісі – тұтас педагогикалық
Болжау – егер біз өзіміздің
Жұмыстың негізгі міндеттері:
Танымдық: оқу әрекетіне баланы дайындаудағы
мүмкіншіліктерін зерттеу.
Ұлы педагогтар мұраларындағы отбасы
анықтау.
Жұмыста төмендегідей әдістер қолданылған:
• ғылыми – педагогикалық және
талдау.
• педагогикалық эксперимент ( бақылау,
балалармен сұхбат.
Оқушыларды келешектегі оқу және
Отбасы балаға әсер етеді, оны
Бала үшін отбасы – қоғамдық
Тарау 1. Баланы отбасында тәрбиелеудің
§ 1. Танымдық белсенділіктің мәні.
ХХ ғасырдың 70 – 80
Танымдық белсенділік – бұл оқытушының
Белсенділіктің негізгі мақсаты – оқушылардың
Қазіргі кезде танымдық белсенділіктің мәнін
Оқушылардың оқыту белседілік мәселесі –
Оқытудың әдістемелік белсенді негізі
Репродуктивті танымдық деңгейінде (оқыту
Танымдық белсенділік жеке тұлғаның
Оқушыларды оқыту мотивациясының тағы
Танымдық қызығушылықтың қалыптасуы. Қызығушылық
Оқушылардың танымдық әрекетінің белсенділігі.
Қазақтың ағартушылары Абай Құнанбаев, Ыбырай
§2. Ұлы педагогтар мұраларындағы отбасы
XVIII ғасырдағы Швейцарияның қлы
Баланың тәрбиесін дұрыс ұйымдастыруда
Ұлы чех педагогы Ян
Коменскийдің ойынша, адам табиғаттың бөлігі
Коменскийдің дидактикалық көзқарастарына келетін
Механикалық түрде жаттап алу, догматтық
Сонымен қатар Коменский оқытудың
табиғат өз әрекеттерін араластырмайды, белгілі
кез келген ісін табиғат
табиғат алға секіріс жасамайды, біртіндеп
бір істі бастаса табиғат
т.с.с.
Коменский оқушылардың танымдық қабілеттерін
Өз еңбектерінде Коменский мұғалімдерді
Айта кететін бір жайт, Платон
Отбасы тәрбиесінің келесі бір
Отбасы тәрбиесінің барлық қажеттігі
Осы мектептің негізгі қағидаларын
«Алғашында ағаш өз бұтағынан
«Метафизика. Мұнда балалар күнделікті көретін,
Жаратылыстануда бала алғашқыда су, жер,
Оптика негіздерінде бала жарық
Тарих негіздерінде бала жақын
Арифметика бастауларында бала онға
Сонымен қатар геометрия, статика, грамматика, диалектикалық
Бұдан көретініміз, бала тәрбиесінде отбасына
§3. Адамгершілік және ұжымшылдық сезімдерінің
мектеп ұжымында өмір сүру
дайындаудың факторы ретінде.
Қазіргі кезде оқушылардың адамгершілік
Адамгершілік еріктік өрісті қалыптастыру
Еріктік қасиеттерді ерте кезден
Өткізілген бақылау көрсеткендей көптеген
Адамгершілік тәрбиесіндегі басты роль отбасына
Егер бала өзінің қандай
Баланың жеке тұлғасын қадірлеу, оның
Өзі жөнінде көзқарас, өзін қадірлеу,
Бастауыш мектеп жасындағы баланың
Мектепке барар алдында баланың
Баланы мектепке дайындағанда оның
Балабақшада, отбасында тәрбиеленген балаларды бақылағанда
Бір бала әр – түрлі
Тарау 2. Баланың танымдық көзқарастарының
§ 1. Дамытушы ойындар және
дамуының қалыптасуы.
" Ойынсыз толық ақыл- ой
дамуы болмайды, болуы да
мүмкін емес.Ойын баланың
рухани дүниесіне ұғымдар
мен түсініктер сәулесі
өтетін жарық терезе
тәрізді. Ойын талпынғыш-
тық пен білуге
құмарлықты тұтататын
ұшқын.
В.А.Сухомлинский.
Мектеп жасы алдындағы баланың
Ойындар арасында адамгершілік қасиеттерді
Жанұяда баланың адамгершілік, танымдық көзқарастарын
Бала ойынының өзіндік ерекшеліктері
Туған-туыстарымен қатынас, түрлі өмірлік ситуациялар
Әрбір жанұяда ата-аналар баланың
Өсе келе балаға мазмұны
Ойын барысында балаға ойлап
Тағы бір туындайтын сұрақ –
Мектепке дейінгі кезеңде оқу
“Оқу әрекеті нәтижеге емес, оны
Бұл кезеңде баланың танымдық
Мұғалім берген тапсырмаларды орындауда
Көп жағдайларда балалар көлем
Ұғымдарды анықтау. Баладан жеміс деген
Оқу әрекеті баланың танымдық
Сонымен, бастауыш мектеп кезеңі – интеллектуалды
§ 2. Танымдық процестерді қалыптастырудағы
ситуациялар.
Баланың ойлау қабілеті қалай
Папа, маған есеп шығаруға көмектесіп
Сен өз бетіңмен жұмыс
Есепке қалай кірісерін білмей
Берілгенін мұқият оқыдың ба?
Әрине, бірақ нені неге бөлу
Уақытты қалай есептеп шығаруын
Білемін.
Онда бөл.
Бірақ...
***
Есеп шығару үшін бала
Логикалық ойлай білуі оқушыға
Есеп шығаруға қажетті ойлау
Талдау мен синтездеу, салыстыру, біріктіру, қорытынды
Балалардың ойлауының дамуы оқу
Баланың ойлауының даму дәрежесін
Тәжірибелік сұрақтарға қарағанда теориялық
Ойлаудың дамуы, сонымен қатар, қоршаған
Алайда балалардың мүмкіншіліктері шектеусіз
Өкінішке орай, кейбір ата-аналар баланың
Сондықтан әрбір ата-ана өз
Сіздің балаңызды нелер қызықтырады?
Менде сендерге жағымды жаңалық
Алақай! – деп қуанды он
Мен ешқайда бармаймын! – деді
Біз сені жалғыз үйде
Мен үлкенмін және өзіме
Сен менің ұсынысыма қуанар
Менің суға шомылып, балық аулауды
***
Демалыста қала сыртына барып
Қызығушылықтар ең алдымен баланың
Мектеп жасындағы баланың танымдық
Қызығушылықтың қалыптасуы көп жағдайда
Танымдық қызығушылықтардың дамуы баланың
20





Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқушылардың оқу-танымдық қызығушылығын арттырудың жолдары
Оқушылардың оқу- танымдық қызығушылығын қалыптастырудың педагогикалық-психологиялық мәселелері
Бастауыш метеп оқушыларының таным белсенділігін арттыруда дамыта оқыту технологиясының рөлі
Сабақ процесінде танымдық қызығушылықты арттырудың тиімді шарттары
Математикадан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру тәжірибесі
Оқушылардың оқу-танымдық қызығушылығын қалыптастырудың жолдарын теориялық, әдістемелік тұрғыдан негіздеу
Оқу-танымдық іс әрекетінің негізгі мәселелері
Оқушылардың танымдық белсенділігі күрделі процесс
Мектеп жасына дейінгі балалардың оқу- танымдық қызығушылығын қалыптастырудың педагогикалық-психологиялық мәселелері
Бастауыш сыныпта қазақ тілі пәнін оқыту барысында оқушылардың оқу танымдық қызығушылығын дамытуға батытталған теориялық ережелерді зерттеу