Сынып жетекшісінің негізгі міндеттері
ЖОСПАР
Кіріспе...........................................................................................................................3-4
I. Баланың мектепке барғанға дейінгі дамуы......................................................5-9
Оқу қызметінің тәрбиелеушілік мүмкіндіктері...........................................10-15
Бастауыш сынып жетекшісінің атқаратын қызметтері..............................16-30
II. Оқу тәрбие жұмысын басқарудағы сынып жетекшілерінің ролі................................................................................................................................31-36
Мұғалім – мектепте балаға тәлім-тәрбие берудің негізгі тұлғасы………………………………………………………………………37-39
Оқу іс-әрекеті және оның пайда болуы…………………………………..40-43
Қорытынды……………………………………………………………………44
Әдебиеттер тізімі..............................................................................................45-46
КІРІСПЕ
Бастауыш сынып оқушылары, әрбір пәнді оқып, оны дамыту,
Мектепте сабақтан тыс тәрбие жұмысын іске асыру қажет.
Бастауыш мектеп шағында баланың дене, психикалық дамуында кейбір
Балаларды бірте — бірте еңбекке баулу ұжым және
Бүгінгі таңда жастарға әлемдік ғылым мен прогресс деңгейіне
Жұмыстың көкейтестілігі: Баланың мектепте оқуға дайындығын қамтамасыз ету
Жұмыстың мақсаты: Мектепте жұмысты балалардың жалпы "оқуын" көтеретіндей
Жұмыстың міндеті:
1. Тәрбие ісінің негізгі мақсатын, міндеттерін, маңызын біліп,
2. Талдау барысында тәрбие ісінің белгіленген мақсатында сәйкестігін
3.Өз жұмысының нәтижесін болжай білуі, нақты нәтижелердің тәрбиесін
4.Оқушыларды зерттеу арқылы
5.Оқушылардың даму деңгейінде байланысты тәрбиенің негізгі міндеттерімен, оларға
Жұмыстың құрылымы: Кіріспеден, екі тараудан, қорытынды және әдебиеттер
I. Баланың мектепке барғанға дейінгі дамуы.
Мектеп табалдырығын алғаш аттаған жеті жасар баланың енді
өз өмір тарихы бар. Оның өмірбаяны өте қысқа
жеті жас болса да, өзінің мәні жағынан, өзінің
байлығы жағынан бұл уақыт баланың кейінгі өмір кезеңінде
тендесі болмайды, өйткені балалық шақтың ерте кезеңінде ғана
жеке бастың басты белгілерінің негізі
бастайды: қабілеттілігі, бағыты, дағдысы,
адамның адамдарға, заттарға, еңбекке және өзіне негізгі қатынас
бағыттары айқындалады. Бала өз өмірінің алғашқы жеті жылында
үш кезеңнен өтеді:
Нәрестелік: бір жасқа дейін.
Сәбилік шақ немесе мектепке барар алдындағы.
Мектепке дейінгі балалық: 3 жастан 7 жасқа дейін.
Өзінің дамуында баланың мектепке дейінгі жүріп өткен ұзақ
Сонымен, адамның негізгі мүшесінің психикалық қызметінің қалыптасуы қарқынының
Балалар бақшасы мен мектеп жасындағы сабақтастық, баланың оқуға
Баланың мектепте оқуға дайындығын қамтамасыз ету үшін балалар
Оқу іс - әрекеті — бастауыш мектеп оқушысының
Біздің елімізде бала жеті жасқа толған соң мектептің
Баланың дамуының шешуші факторы
Педагог әр уақытта тәрбиелеу мақсатын ұстана отырып, баланың
Барлық жағдайларда баға балаларды одан әрі, одан да
Оқу қызметінің дамытушылық мүмкіндіктері. Мектеп өмірінде, оның ішінде
Бастауыш білім беру жүйесін қайта құру қажеттігі ескі
Бұл жаңа талаптар мектепте балаларды оқытудың бағытын
өзгертті. Ұлы қазан төңкерісіне дейін халықтың басым көпшілігі
мүлдем сауатсыз болды немесе бар болғаны хат танырлық
сауатты еді.
Адамдардың белгілі бөлігінің білімі тек бастауыш мектептің төрт
Қазіргі мектептің міндеті оқушыларды айтарлықгай білім көлемін байыту
Д.П.Элькониннің әділетті түрде
Мектептің төменгі сыныбындағы балаларды оқытудың бағытын өзгерту алғашқы
Демек, мектепте жұмысты балалардың жалпы "оқуын"
көтеретіндей етіп ұйымдастыру керек.
Жоғарыда айтылғандай,
Балалардың оқу қызметін ұйымдастыра отырып, мектептің шешуге тиісті
1.1. Оқу қызметінің тәрбиелеушілік мүмкіндіктері.
Егер біз оқудың оқушының ақыл — ой тұрғысынан
Бұл арада бір адамгершілік тәрбиелік
Балада ұғым оның өзінің сезімдік өмірлік және арнайы
Балалардың моральдық ұғымдарды меңгеруінің басқа грамматикалық, математикалық өмірлік
Оқу қызметінде байлар үшін аса маңызды және түсінікті
Пайымдай білуді меңгеру.
Сөйтіп балалардың адамгершілік ұғымдарының қалыптасуы мен бұларды пайдалануының
Мұндай күрделі ойлау жұмысы бала аңғаратын әр —
Бала өзі оған деген көзқарасын тиянактауға тиісті, бұл
Демек балалар "пайымдап" үйренуге тиіс. Шешілуі адамгершілік тәрбие
Логикалық тұрғыдан пайымдай білушілік барлық сабақтарда дерлік: математикада,
Түсіну — бұл адамның өзі атқарған ойлау жұмысының
Адамгершілік тәрбие алу.
Кез — келген танымдық міңдетті шешуде түсіну дегеніміз
Адамгершілік міндеттерді шеше келгенде бұл бірінші кезең ғана.
Демек, бастауыш мектеп оқушыларына оқу қызметі процесінде адамгершілік
Оқу процесінде адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақ үстінде мұғаліммен және құрбы - кұрдастарымен ұдайы
Баланы тәрбиелейтін оның сәттері емес, сабақ үстіндегі бүкіл
Сабақ үстінде оқушылар арасында ұдайы белгілі бір іскерлік
Мұғалімнің алдында күрделі міндет тұрады — оқушының білімді
1.2. Бастауыш сынып жетекшілерінің атқаратын қызметтері
Қазақстан Республикамыздың "Білім туралы" Заңды мектеп оқушыларының бойында
Бірақ, соңғы уақытта мектеп өмірінің демократияландыруына байланысты сынып
Республикамыздың бірқатар мектептерінде тәжірибеде ретінде сынып жұмыстарын ұйымдастыруда
Республикамыздың педагогикалық жылдарының
Ережеге сәйкес, сынып жетекшілікке сыныппен жұмыс істейтін
Демократиялық мектеп өзінің назарынан адамның мінез-құлқын, қабілетін, тіршілік
Енді, жаңа талаптар тұрғысынан сынып жетешісінің қызмет батыттарын
"Оқушыны қорғаушы" функциясы сынып жетекшісінің орнымен жеке-дара жұмыс
Сонымен, сынып жетекшінің бірінші меңгеретін, жүзеге асыратын бағдарламасы-
Балаға қамқорлық қажет ететін келесі өріс — ал
Тәрбиенің негізгі міндеттерінің бірі-балалардың қатынас өрісіне ену, олардың
Бұлардың барлығын бірден түсіну, әрине өте қиын. Бірақ,
Егер тәрбиеші оқушының жақсы мүмкіндігіне сенсе, оған жаны
Мектепте сынып жетекшісі оқушылар оқитын бөлменің эстетиканың жағынан
І. Тәрбие ісінің негізі мақсатын, міндеттерін, маңызын біліп,
2. Талдау барысында тәрбие ісінің белгіленген мақсатныда сәйкестігін
З. Өз жұмысының нәтижесін болжай білуі, нақты нәтижелердің
4. 0қушыларды зерттеу арқылы тәрбиесін міндеттерді аныктауы.
5. 0қушылардың даму деңгейіңде байланысты тәрбиенің негізгі міндеттерімен,
Тандап алған іс-әрекегтердің түрлері мен тәрбие жұмысының
әдістері, формалары тәрбие ісінің деңгейін көтеруге тиісті ықпал
жасайтынына мұғалімнің толық сенуі.
б. Тәрбие ісінің нақты бағдарламасын жасауы оқушылардың көзқарасын
7. 0қушылардың дамуын болжауы, оларды әртүрлі іс-әрекеттерге араластырып,
Оқушылардың қабілетіне, қызығушылығына, ынтасына даму деңгейіне байланысты, тәрбиенің
8. Тәрбиелеу мақсатында мұғалім өзінің күшті және әлсіз
9. Тәрбие ісін жетілдіру мақсатпен мезгіл мезгіл өз
Ғалымдардың зерттеулері бойынша, сынып ұжымын дамытуға тығыз мүмкіндігі
-тәрбиешілердің тәрбиесін
-оқушының дамуы туралы толық хабары бар;
-белсенді оқушылар тобын қолдан, олардың ұйымдастырушылық дағдыларын дамытып
-ұжымның негізгі белгілеріне және атқаратын қызметіне сәйкес
іс-әрекеттерін жүйесін қалыптастырады.
-оқушылардың өзін-өзін басқаруға, тексеруге бағыттап, олардың ынтасын дамытып,
-ұжымның даму барысында, мұғалім өзінің педагогикалық позициясын, пікірін
-оқушылардың ұжымдағы өзара қарым-қатынастарын, қоғамға пайдалы еңбектерін бағалау
Аталған жұмыстың барлығы ұжымды жоғары сатыға көтеруге, оқушылардың
Сынып жетекшісі - ол кім ?
Қазақстан Республикасында сынып жетекшісі - сабақтан тыс
Бүгінгі күні сынып жетекшісі - кәсіпкер-педагог, ал өсіп
-Жалпы адамзаттың мәдениетті меңгеруде оқушы мен қоғамның арасындағы
-Сынып ұжымының алуан түрлі бірлескен іс-шаралары барысында олардың
-оқушы тұлғасының қалыптасуына қолайлы жағдай жасау мақсатымен, олардың
саяси ерекшеліктерін түсінуде көмекші, кеңесші.
Сыныпта қолайлы, жайлы йоральдық-психологиялық ахуал
қалыптастыру үшін, сынып ерекшеліктерін ескере отырып,
қажетті тәрбиелік ықпалдар жасаушы;
- Оқушының дамуы мен жетілуіне ықпал жасайтын барлық
Сынып жетекшісінің негізі мақсаты қоғамның талаптарымең тікелей
Сынып жетекшісінің міндеттерін айқындағанда, мына идеяларды негізге алдық;
- Ең "қиын" деген оқушыйың өзі де жақсы
- Тәрбиелейтін - тәрбие сағаты, ақыл айту, оқушының
Тәрбиеші өз шәкірттінің көмекшісі, қорғаушысы.
Сынып жетекшісінің негізгі міндеттері.
Тәрбиеші - өз шәкіртінің көмекшісі, қорғаушысы. Тәрбиеші ~
Оқушы тұлғасының қалыптасуына
Кейбір зерттеушілердің пайдалануы бойынша, сынып жетекшілері оқушылар және
Бірінші топ міндеттері. Олар әлеуметтік міндеттер деп атауға
Екінші топ міндеттерді —
Үшінші топ міндеттерді адамгершілік міндеттер деп атауға болады.
Төртінші топ міндеттерді
Осы бастапқы
Сынып жетекшісінің ең басты міндетті қызметтері қандай ?
— диагностикалық
— коммуникативтік
—тәрбиелік
— жобалаушылық
- ұйымдастырушылық - әрекеттік
— дамытушылық
- әдістемелік
— ынталандырушылық
— бағалаушылық
-қорғаушылық, қамқоршылық :
-түзетушілік
Сынып жетекшісінің жұмыс бағыттары:
1. Оқушының жеке дамуын
2. 0қушының ынтасын, қабілетін, зерттеу, (кәсіби) бағдар беру:
3. Оқушылардың қоғамдық-құнды
4. 0қушылардың еркіндіктері мен құқықтарын сақтауға мүмкіндік жасау.
5. Әр оқушыны әлеуметендіруге
6. Барлық тәрбиелік күштердің
7. Сыныпта оқу тәрбиесі процесін ұйымдастыру.
8. Сынып оқушыларының сыныптың және жалпы мектеп жымының
9. Оқушыларды, олардың тұрмыс жағдайларын зерттеу.
10. Оқушылардың дамуындағы
11. Өмірде кездесетін күрделі проблемаларды шешуде оқушыларға көмек
12. Оқушылардың әлеуметтік және занды құқықтарын қорғау.
13. Тәрбие жұмысының нәтижелігін көрсететін іс-қағаздар жүргізу оқушылардың
14. Мектептің тәрбие жұмысына
15. Үнемі тәрбие теориясына, практикасына, педагогика және психология
16. Өз іскерлігі мен жауапкершілігін дәлелдей отырып, балалармен
кылы қарым-қатынас орната алуы керек.
17. Тәрбиелік мақсаттарды көре білуі және оны қоя
Сынып жетекшісі әрекетінің құрамы қандай.
Ол мынадай бағыттардан тұрады: диагностикалық, жобалаушылық, құрастырушылық, коммуникативтік,
Сынып жетекшісіне қандан қасиеттер қабілеттер тән болуы керек
Тәрбиешіге мына қасиеттер өте қажетті.
Адамдарға сүйіспеншілік, олармен қатынаса алу, сенім, түсінушілік, төзімділік,
Жоғары деңгейлі мәдениетін, кең көзқарастың, жарқындық, әзіл —
Мінезінің табандылығы және батылдығы, өзіне сенушілігі; жігерлілігі,
Эмоциялық өмірінің алуан түрлі болуы (жақсы эмоциялар,
сезімдер адамды оптимисттік көңіл — күйге бағыттасып оның
жігері белсенділігін дамытады);
Барлық психикалық қасиеттерінің жоғары деңгейде дамуы : қабыддауы,
Сынып жетекшісінің
Тұлғаның және балалар ұжымының даму ерекшелікгері
туралы білімі;
Психологиялық - педагогикалық білімдері ;
Жалпы білімдері (адамның тұрмыс —
Сынып жетекшісінің икемдері мен дағдылары:
Диагностика
Жобалаушылық
Практикалық
Бағалаушылық
Рефлексивтік.
Сынып жетекшісінің педагогикалық
1. Талдау қызметі (функциясы):
Балалармен жас өспірімдердің және дара ерекшеліктерін зерттеу.
Әр оқушының отбасындағы тәрбие жағдайын зерттеп, талдау.
Әр оқушысының ұжымының тәрбиесін деңгейін талдап, бағалау.
Сынып ұжымының қалыптасуы мен дамуы зерттеп, талдау.
Қоршаған айналаның сынып оқушыларына ықпалы зерттеп, талдау.
Өткізілетін іс-шараларының тәрбие кұндылығын талдау.
2. Болжамдық (прогностикалық).
- Тәрбиесін ықпал
- Оқушылардың жеке-дара даму денгейінің
Ұжымының қалыптасуы мен даму кезеңцерін болжау;
Мектептің тәрбие жүйесіне сәйкес кіші тәрбие жүйесінің
моделін түзу;
Ұжымдағы қалыптасып келе жатқан қарым-
қатынастардың салдарын болжау (оқушылар арасындағы,
оқушылар мен оқытушылар арасындағы, оқушылар, ата-
аналар оқытушылар арасындағы).
Әр оқушының даму ерекшеліктерін психологиялық педагогикалық партада көрсету;
Оқушыларға оқу әрекетінде көмек көрсету
Жеке ерекшеліктеріне және сынып өмірінің талабына
сәйкес оқушылардың әр түрлі қоғамдық пайдалы әрекетін
ұйымдастыруда және жоспарлауда көмек пен
ынтымақтастық;
Өзін-өзі басқару ұйымдармен байланыс және көмек,
сынып ұжымының өзін-өзі басқарут ұйымдарын дамыту;
Оларға шешім қабылдауға жауапкершілікпен қарауды
үйрету;
Әрбір оқушыға және ұжымға жеке-дара ықпал жасау;
Оқушыларға үйірмелер, клубтар, секциялар,бірлестіктер
арқылы қосымша білім алуға көмектесу;
Оқушылар өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі тәрбиелеуге жағдай
жасау, мектеп психологиясымен бірігіп оқушыларға
психологиялық білім беру;
Оқушылардың дербестігі мен құқыктарын қорғау;
Оқушылардың отбасыларьімен байланыс ұйымдастыру:
Ата — аналар жиналысын өткізу, ата — аналарға
Өз сыныбы оқушыларының үлгеріміне байланысты кіші
педагогикалық кеңестер жұмысын ұйымдастыру, пән
мұғалімдерінің сабақтарына қатысу ;
Әдістемелік және әкімшілік жиналыстар, семинарлар мен
педагогикалық кеңестер жұмысына қатысу ;
Мектептен тыс мекемелермен байланыс және көмек ;
Кәсіби бағдар беру, баланың мамандығын тандауға саналы
көзқарас қалыптастыру ;
Ата—аналардың, мұғалімдердің, оқушылардың шығармашылық, жаңашылдық әрекеттерін қолдау, сынып
мұғалімдерінің, психолог және басқа да әлеуметтік
педагогтардың тәрбиелік ұмтылыстарын қолдау;
Сабақган тыс өткізілетін іс — шаралар барысында
оқушылардың қауіпсіздігі,-денсаулығы және өмірі үшін
жауапкершілік;
Оқушылардың тамақтануына, сынып, мектеп бойынша
кезекшілікке, жазғы еңбек практикасы мен сыныпты жаңа
оқу жылына дайындауға жауаптылық;
Қажетті іс - қағазды жүргізу (журнал, сабаққа қатысуын
қадағалау, оқушылардың күнделіктерін тексеру, және іс -қағаздары, психологиялық
• сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыруға мүмкіндік
беретін қолайлы методологиялық жағдай жасауға үлес қосу;
І. Коммуникативтік :
Оқушылар арасындағы өзара қарым-қатынас қалыптастыру,
ұжымға үйретуге көмектесу, қатарларының арасында өзін
қанағаттандыратын статусқа ие болуға көмектесу;
"Оқушы-оқушы", "оқушы-ата-ана","ата-ана оқушы"
арасындағы қолайлы байланыс орнату;
Оқушылардың қоршаған ортамен қатынас орнатуы
Оқушылардың қоршаған ортамен қатынас орнатуы;
• Ұжымда әр оқушыға қолайлы психологиялық ахуал;
Сынып жетекшісі оқушылардың күнделікті әрекетін болжайды,
талдайды, ұйымдастырады. Сондықган да ол мынадай
жағдайларда ескергені жөн;
Оқушы болашақ өмірге тек дайындалып қаңа
жатқан жоқ,, ал бүгінгі күннің өзінде өмір cvpin
жатыр;
Әр ұжымның өмірінде өміріндегі
республикадағы әлеуметтік жағдай, қаланын,
ауданның, ауылдың нақты жағдайы ескерілуі
қажет;
Жалпы адамзаттың және ұлттық қажеттілігіне,
оқушылардың жас және жыныстық
ерекшеліктеріне сәйкес практиканың бағытталған қызықты бірнеше түрлі іс-әрекеттер
Әр оқушы өзі қалаған істі тандап, өзіне деген
Тәрбиенің әдіс-құралдарын, түрлерін таңдағанда
оқушылармен ересектердің ерекше позициялары
ескерілуі керек;
Тәрбиелік шаралар өткізуде олар негізінен:
Дискуссия,ойын, сайыс;
- Шығармашылық еңбек, көркемдік шығармашылық,
тренингтер болған жөн; Сынып жетекшісі өз тәрбиесіне сүйеніп
II. Оқу тәрбие жұмысын басқарудағы сынып жетекшілерінің рөлі
Ежелгі заманның бірінге дейінгі қоғамдық заңдылықтарын сүйене отыра
Бірінші кезең - педагогикалық ой-пікірлердің
Екінші кезең - ілкі орта ғасырлар заманнан бастап,
Ресей қол астына кіру процесі аяқгалғанға дейінгі
демократиялылығы басым тәлімдік ой пікір кезеңі.
Үшінші кезең - ұлттық педагогикалық ой пікірлердің кеңес
Құлпы тастағы жазулар Білге қаған тарихына (683-734 ж.ж.)
Ақыл ой тәрбиесі
Адамның қабілетін жан-жақты жетілдіре тәрбиелеу үшін, дене еңбегімен
Ақыл ой тәрбиесі жемісі жүрекпен терең сезіну, біртіндеп
Ақыл — ой тәрбиесі, көріп — білу, жүрекпен
Көрген білгенді ой елегінен өткізіп, оны түйіндеп миға
Жастарға ақыл — ой тәрбиесін беруде, ой санасын
Жастар ән шырқап, күй шерттісіп, жаңылтпаш, жұмбақ айтысып,
Ізгілік пен адамгершілік.
Адам баласы қоғамда өзінің адамгершілік қасиеттерімен
қайырымдылығымен, адалдығымен, әділеттілігімен ардақталады, жақсылық пен жамандық ,
Сыр мен сымбат.
"Отан отбасынан басталады" — дегендей, балаға имандылық ,
Халықтық тәрбие педагогикалық құбылыс.
Халықтық тәрбие тарихи даму процесіндегі тірі дене болып
Әрине этнопедагогика
Ғалымдар ақындар, өнер иелері философтар педагогикалық идеяларын таңдау
Дүниеге сеніммен қараушы көрнекті қайраткер айтқан "Ата жұрты
"Кіндігімді кескен жұрт, кір қолымды жуған жұрт,
Халықтың ақындары мен жыраулары үшін жетекші қоғамда болып
Кез келген педагог данышпандығы мен ұлылығы халықтық педагогикалық
Халық педагогтары, патриоттар әрекеттерінде ортақтық мол. Халықтық педагогикалық
Мыңдаған және жүздеген жылдар бұрын пайда болған халықтық
Жазба, ескерткіш
Тәрбиенің мәңгілігі, қажеттілігі, қасиеттілігі жайлы ой түркі жазбалылық
Түркілер адақгайтын моральдық құндылықтардың ішінде отанға сүйіспеншілік ерекше
Орхон ескерткіштерінде жекелеген педагогикалық жаңалықтарда баршылық. Бұл болашақ
Халыққа адам жөнінде оның
2.1. Мұғалім мектепке балаға, тәлім-тәрбие берудің негізі тұлғасы.
Жақсы тәрбиеші баланы жеке бас ретінде қалыптастыру жөніндегі
Егер мұғалім өзінің тәрбиелік іс - әрекетінде не
Өсіп келе жатқан адамды жеке бас ретінде тәрбиелеп
Осындай позицияны қалыптастыру адамгершілік тәрбие беру ісінің міндеті.
К.Д.Ушинскийдің ұстаздарғд қаратып айтқан мына сөздері емес өшпес
Мұғалімнің әрбір тәрбиелеушісінің болашақ тағдырына
терең жан ашырлығы, өзінің мемлекет өмірі мен гүлдену
әрбір азаматының даму дәрежесімен өнегелі тәрбиелілігіне
байланысты орасан зор жауапкерщілігін сезіну мұғалімнің ойын,
күш қуатын, ісін ең алдымен психология ғылымы игерген
жаңалықтарды меңгеруге бағытталуы тиіс.
Кәсіптік бағдар беру — шешімі табылуға тиісті өте
Ғылымның түрлі салаларының өкілдері бұл ұғымды әртүрлі анықтайды.
Педагогикалық әдебиеттерде осыларға ұқсас кәсіптік бағдар берудің басқа
2.2. Оқу іс - әрекеті және оның пайда
Оқытудың мазмұны ең алдымен белгілі сыныптың оқу жоспарына
Білім баланың өмірді тануы я тікелей оның сезімдік
заттарда немесе құбылыстарды сөзбен бейнелеу арқылы жүзеге
асырылады. Қоршаған ортаны адамның тану нәтижесі білім
бодып табылады. Ол үш түрлі формада өмір сүреді:
а) елестету түріне,
құбылыстардың көп немесе аз көлемінде жинақгалған бейнелері
түрінде.
ә) түйсік түрінде, яғни жалпы мәнді белгілерге ие
б) бірдеңе туралы мәліметтер туралы хабарлар түрінде.
Соңғылары бейнелі формаға емес және аға ұрпақтың жинақгаған
тәжірибесінің нәтижесін құрайтын әрбір білім ретінде басқаларға"
кейбір адамдардың сөзімен жеткізіледі.
Мектеп оқушысының оқу, ісінің процесінде білімнің жетілуі төмендегідей
A) оқушы меңгеретін елестетушілердің,
тәжірибесін құрайды.
Ә) білім анағұрлым диференцияланған және дәл бола түседі.
Б) білім тереңірек бола түседі. Қимыл үстіртін бейнелеуде
B) осыған байланысты білім анағұрлым жинақы және сапалы
Г) білім категорияға , жүйелерге бірігеді. Олар байланыстырушы
Д) Білім жылдамдық пен икемділікке ие болады. Олар
- Жоғарғы көрсетілген бағыттардың әрқайсысы бойынша білімді меңгеруге
Балалар мазмұны, құрылымы мен құрамы әр түрлі сөздермен
Мәселен: сөздің түбірін мәнді белгілер оқушы үшін "дабылдық
Байланыстар бастауыш сынып
Бастауш мектеп оқушысының оқу қызметіндегі іс -әрекеттің ролі.
Мұғалімнің методиканың жаңа теориялық қағидаларына сәйкес жүзеге асырылатын
Қорытынды
Қорыта айтқанда жақсы адам, жақсы тәрбиешілер бұл халық
Халық өзінің педагогикалық түсініктеріне сай бүкіл білімдері мен
Халықтық педагогикалық, кұбылыстарға зерттеушілер ресми педагогикамен халық педагогикасының
Ертедегі түркілер педагогикалық ой — пікірлерін талдау, алғашқы
Назарбаев Н.А. «Қазақстан 2030» Алматы -1997ж.
Бастауыш мектеп -Тәрбиенің қайнар көзі педагогикасы №3 2000
Бастауыш мектеп -Ұлттық өсиеттер мен даналық сөздер №8
1999ж
Болашақ-Халық педагогикасы-тәрбие өзегі №6 2000ж
Болашақ -Халық педагогикасын оқыту -тәрбиелік үрдісіндегі
орны №9 2000ж
Мектепке дейінгі педагогика -А Меңжанова 1994ж
Қоянбаев Б «Педагогика» Астана -1998ж
Толыбаев К «Бабадан қалған бар байлық » Алматы
А Құнанбаев «Назидания» Алматы Жалын -1983
«Қазақ ойшылықтарының педагогикалық Антологиясы.»
Жарықбаев К.Б, Тәжібаев К. Б, Алматы 1996ж
Аймауытов Ж. «Тәрбиеге жетекші» Алматы Қазақстан -1996ж
Садыров М. «Болашақ мұғалімдердің дидактикалық
дайындығын жетілдіру» Алматы 1999ж
Бабанский Ю. К. «Педагогика» М провенсия 1983
Ахметова А, «Педагогикалық технологиялар» (әдістемелік
нұсқаулар) Шымкент 2006ж
М Жумабаев «Педагогика» Алматы «Ана тілі »-1992ж
Серғазы Қалиұлы «Этнопедагогика» Алматы 2001ж
С.Қалиев «Обычай традиции» Алматы 2000ж.
М Қожахметова «Адам купия» Алматы 1997
Балиев Қ «Болашақ мұғалімдерді ұлттық тәрбиеге дайындау»
Алматы : Нұралы Әлем 1998-200 бет
Қалиев С «Қазақтың халықтың тәлім-тәрбиесінің ғылым-
педагогикалық негіздері» пед ғыл докт. дис Автореф-Алматы:
1996-66 бет
Ұзақбаев С.А. «Халықтық педагогикадағы эстетикалық тәрбие:»
пед ғыл докт. дис Автореф-Алматы: 1993-46 бет
Тілеубаева Р.К. «Халықтық педагогикадағы эстетикалық тәрбие»
пед ғыл докт. дис Автореф-Алматы: 1993-34 бет
1
Мектеп оқушыларын қоғамның белсенді және саналы азаматы етіп тәрбиелеуге барынша ықпал жасау
Сынып жетекшісінің функциялары
Бастауыш сынып жетекшісінің оқушылармен ұйымдастырылатын тәрбие жұмыстарының теориялық және әдістемелік негіздерін зерттеу
Сынып жетекшісінің міндеттері
Сынып жетекшінің жалпы қызметі
Мектептің тәрбие жүйесіндегі сынып жетекшісі
Оқушылардың тамақтануын ұйымдастыру
Тәрбие процесін ұйымдастыру
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмыстарына қойылатын психологиялық талаптар
Сынып жетекшісінің оқу – тәрбие процесіндегі басты қызметі