Кеден органдары анықтау органдары ретінде


МАЗМҰНЫ
Кіріспе
1. Кеден органдары анықтау органдары ретінде.
Қазіргі кездегі ҚР кеден органдарының құқық қорғау қызметі
Қазақстан Республикасынын кеден органдарынын анықтауды жүргізуі.
2. Кеден органдарының тауарлар және көлік құралдарың контрабандасына
Контрабанда ұғымы және негізгі белгілері.
Контрабанданың қылмыстық-құқықтық сипаттамасы.
2.3 Тауар мен көлік құралдарының контрабандасына
күрес жүргізуде кедендік органдарының орңы.
Қорытынды
Библиография
Кіріспе
Қазақстанның саяси және әлеуметтік-экономикалық өмірінде жасалғаң үлкен өзгерістер
Бұл салалардың бірі ол біздін еліміздін сыртқыэкономикалақ
Нарықтық экономикаға жол алғаннан еліміздегі экономикалық қатынастардың прогрессивтік
Өзінін құрамында әр денгейдегі мемлекеттік билік органдардың нормативтік
Қазақстан Республикасының Кеден кодексінін 1 бабына сәйкес ҚР
Тақырыптың актуалдығы – контрабанда әлемнін барлық елдерінде ен
Байыпты проблемалардың бірі - болып заңсыз қару айналымына
Қазақстандық кеденшілері жылда бірнеше жүз рет (онын ішінде
ҚР кедендік огандары кедендік іс бойынша мәселелерді шешу
Елеміздін әлеуметтік-экономикалык саласыңда болы жатқаң өзгерістер кедендік іске
Бұл диломдық жұмыстын мақсаты - тауарлар мен көлік
Жұмыстың құрылымы – кіріспе, екі тарау және қорытынды.
Бірінші тарауда кеден органдарынын аанықтау органдары ретінде манызы
Екінші тарау контабанданы және оған күрес
Осы жұмыста Алипбеков А, Сарсембаев М.А., Киреев А.П.,
Келен органдары анықтау органдары ретінде.
Қәзіргі кездегі ҚР кеден органдарының құқық
қорғау қызметі және оның даму переспективалары.
2002-2004 жылдар аралығында кеден органдары анықтау органы ретінде
Кедендік істе қылмыстар мен құқық бұзушылықтар, едәуір көпшілігі
Экспорттін импорттан басымдылығына қарамастан, импортта кедендік қылмыстардың саны
Импорт бойынша негізгі позицияларды тағамдық азықтар, алкогольдық өнім
Байыпты проблемалардың бірі - болып заңсыз қару айналымына
Қазақстандық кеденшілері жылда бірнеше жүз рет шекарадан қару
ҚР кедендік огандары кедендік іс бойынша мәселелерді шешу
Мемлекеттік органдармен оның лауазымды тұлғалары ҚР кедендік органдарының
ҚР ІІМ, ҰҚК және басқа да мемлекеттік органдармен
Бірлесіп әрекет жасауның негізгі принциптері мыналар болуы тиіс:
заңды қатаң түрде сақтау,
қызметтік мәлеметтерді сақтау жөнінде жоғары жауапкершілік
шашаңдық және ішкі істер органдары, қауіпсіздік комитеті мен
Кәзіргі кезде бірлесіп әрекет жасау келесі бағыттарда дамуда:
анализ негізінде оперативтік жағдайды істеу және сол саладағы
ішкі нарық түсімдерінін заңсыз каналдар мен қайнар көздері
ҚР мелекеттік шекарасыныа контрабанда заттарың өткізетін адамдарды анықтау,
ғылыми зерттеу мен кадрларды дайыңдауда бр біріне
жұмыс барысыңдағы кездесулер мен кенес өткізу, жасалғаң жұмыстың
ҚР ІІМ және оның бөлімшелері есірткің заттарды пайдаланушы
Органдар ҰҚК мен кеден мекемелерін контрабандалық мәмілелерді, заңсыз
ҰҚК ішкі істер органдарының сұрау бойынша нашаның ҚР
Кедендік органдар ішкі істер органдар қызметшілеріне тауарларды шығару,
Бұл саладағы қылмыстар бойынша алдын алу, анықтау және
Кедендік құқық бұзышылықтар саласыңда жақсы
перспективаларды шетел кедендік органдармен қарымқатынасардың дамуы көрсетеді.
2000 жылы ҚР кедендік комитеттін шетел құқық қорғау
Кеден Агенттігі (кәзір Қаржы министірлігінін КК) төрағасының
ТМД елдерінін кедендік органдарының өкілдері сөйлегенннен кейін және
Сонымен қатар ТМД елдерінін аталаңған қызметтердін басшылары арасында
ҚР кеден органдарынын анықтауды жүргізуі.
ҚР ҚІЖК 65 б. 2 т. сәйкес контрабанда
Қылмыстық іс қозғау – бұл қылмыстық іс жүргізудін
Қылмыстық іс қозғаудың себептері:
1) азаматтарадың арызы;
2) өз кінәсін біліп келу;
3) мемлекеттік орган лауазымды тұлғасының немесе ұйындың басқару
4) бұқаралық ақпарат құралдарында хабарлау;
5) қылмыстық істі қозғауға өкіліттілігі бар органдардығ лауазымды
Қылмыстық істі қозғау негізін айтатың болсақ бұл қылмыстық
Кеден органы анықтау органы ретінде кедендік салада жасалғаң,
Анықтаушымен шығарылып, анықтау органның басшысымен бекітілетін қылмыстық іс
Кеден органның басшысы анықтау органы ретінде істі қозғап
Анықтауды жүргізуге тапсырма берілген анықтаушы, істі өзінін өндірісіне
Қылмыстық істі қозғау туралы қаулының көшірмесі шұғыл түрде
Кеден органдары анықтау органдары бола тұра кеден ісі
Аузша жасалғаң арыз хаттамаға енгізіледі. Бұл хаттамаға арыз
Жазбаша арыз оны келтіретін адаммен қол қойылып бекітілу
Арыз келтірушіге жалғаң ақпарат беру үшін қылмыстық жауаптылық
Мекемелер, ұйымдар, кәсіпорындар мен лауазымды тұлғалардың хабарламалары жазбаша
Қабылдаңғаң арздар, хабарламалар және өзге нысандар “материал” түрінде
Келіп түскен, қылмыс жасалғаңы туралы немесе қылмыс дайындалып
Қылмыстық істі қозғаудаң бас тарту туралы негізді қаулы
Егер арыздар мен хабарландыруларда қамтылғаң мәліметтерде кеден органдары
Қозғалғаң қылмыстық істер бойынша кеден органдары қылмыстық іс
Щұғыл тергеу с-әрекеттерінін өндірісі. Қылмыстың кез
Жоғарғыда айтылып кеткендей міндетті түрде алдынала тергеу жүргізілетін
Осы тергеуіс-әрекеттердін біртүрлі процессуалдық ерекшеліктерін қарастырайық.
Қылмыстың іздерін және басқа дәлелдемелерді анықтау үшін, оқиғаның
Әрине кеден органынң анықтаушына сақтау заттарың қараудың тәсілдерін
Кейінге қалдыруды жібермейтін жағдайларда, (және ол жалпы ережелерден
Анықтаушы қылмыс жасалғаң орыңға келгенше дейін оның
Егер қылмыстың орнына анықтаушымен қатар тергеуші келсе қараудың
Қарау, қарау нәтижесі мен фактін куәландыратың айғақтар көзінше
Анықтаушы қарауға қатысуға сезімгерді, куәгерлерді және тиісті мамандарды
Қажетті жағдайларда қарау кезінде анықтаушы өлшеуді, фотосүреттеуді, киносъемканы,
Табылғаң заттар мен құжаттардың қарауың анықтаушы тиісті тергеу
Қарауды жасау туралы хаттама құрастырылады.. Хаттамада жасалғаң және
Хаттамада қарау кезінде тәркеленіп алыңғаң заттар тізімі келтірілу
Хаттама қарауға қатысқаң барлық тұлғалармен қол қойып бекітіледі.
Егер міндетті түрде соттық-медициналық сараптама қажет болмағаң жағдайда,
Сараптамаға жіберу туралы анықтаушы өзінін атынан қаулы шығарады,
Сараптама айғақтардың қатысуымен, ал дәлелді себептер болғаң жағдайда
Жаланаштыруды көздейтің сараптама жүргізу қажет болғаң
Сараптаманы жүргізу кезінде сараптамаға тартылғаң тұлғаның қадыр-қасиетін қорлайтың
Қарау хаттамасың жасау тәртібімен, сараптамының нәтижесінде хаттамама
Тінту және алып өндіру. Егер бір ғимараттар
Тінтеу іздестіріліп жатқаң тұлғаларды анықтау үшін де жүргізілу
Тінтеу прокурордың санкциясымен рұқсат етілген, кеденорганның басшысымен бекітілген
Ерекше, кейінге қалдыруды жібермейтін жағдайларда тінту прокурордың санкциясыз
Іске манызы бар заттар мен құжаттарды, егер олар
Мемлекеттік құпялы ақпаратты қамтийтін құжаттарды алып өндіру тек
Кейінге қалдыруды жібермейтін жағдайларды қоспағаңда, тінтеу мен алып
Тінтеу және алып өндіру айғақтарды
Тінтеу мен алып өндіру кезінде тінтеу мен алып
Мекемелермен, кәсіпорындармен және ұйымдармен пайдаланатың қызметтік ғимараттарда тінтеу
Қажетті жағдайларда анықтаушы тінтеу мен алып өндіу кезінде
Егер тінтеу мен алып өндіру жасалып жатқаң адам
Тінтеді жасар алдың анықтаушы тінтеу жасалатың тұлғаға тінтеу
Алып өндіру кезінде анықтаушы тәркіленуге жататың заттарды еркінді
Тінтеу кезінде анықтаушы барлық адамдардың жеке басың анықтап
Тінтеу ғимаратыңда болғаң адамдарға анықтаушы тінтеу аяқталғаңша бұл
Іске манызы бар құжаттар мен заттарды жасырғаңы туралы
Тінтеу оларды анықтау үшін жасалып жатқаң заттарды, құжаттарды,
Бұл заттарды, құжаттарды және құңдылықтарды өз еркінімен беру
Тінтеу кезінде анықтаушы ашуға тыйым салыңғаң ғимараттар мен
Анықтаушы тінтеу кезінде мәлім болғаң мемлекеттік және басқа
Дипломатиялық өкілдіктер орналасқаң ғимараттарда және дипломатиялқ өкілдіктердін мүшелері
Бұл ғимараттарда тінтеу мен алып өндіруді жүргізу
Азаматтық талап арызды қамтамасз ету мақсатта жасалатың тінтеу
Мүлікке тыйым салу туралы қаулы шығарылып, ол туралы
Тәркеленген мүлік анықтаушының шешімі бойынша жергілікті басқару органдарға,
Хаттамада айғақтарға, маманға және аудармашыға олардың құқықтары түсіндірілгені
Тәркеленген заттар мен құжаттар бойынша хаттамада олар қалай
Барлық тәркілеуге жататың затар мен құжаттар айғақтарға және
Тәркеленген заттар мен құжаттар қажетті болғаң жағдайларда тәркеленген
Анықталғаң құпиялы ұстаұ жерлер мен заттар қарастырылып фотоға
Үлкен көлемде заттарды, валютаны, және құңдылықтарды тәркелеп алу
Егер тінтеу кезінде тұлғалармен заттарды немесе құжаттарды жою
Хаттама тінтеуег қатысқаң тұлғалардың көзінше оқылады, оларға кейінен
Хаттаамға тінтеу жүргізілген тұлға, айғақтар, осы тергеу ів
Егер тінтеу мекеменін, ұйымның және кәсіпорынның ғимаратыңда жасалса
Прокурордың санкциясысыз және ол туралы бөлек қаулы шығармай
Жеке бас тінтеуі кеден органның анықтаушымен бір жынысты
Жеке бас тінтеуге тінтеу өткізіліп жатқаң жерге келген
Жеке бас тінтеу кезінде өзінін бабы бойынша барлық
Жеке бас тінтеу кезінді ерекше назарды қару жарақ
Сезімгер тұлғаңы ұстап қалу және сұрау:
Сезімгер бұл:
а) қылмысты жасағаны үшін ұсталғаң тұлға;
б) кінә келтіруіне дейін, бұлтартпау шаралары қолданылғаң тұлға.
Сезімгер құқылы: оны ұстап қалу үшін негіз болғаң
Сезімгер қорғауды алуға құқылы. Бұл құқық сезімгер ұсталғаң
Кеден органдары анықтау органдары ретінде қылмысты жасағанға сезімгер
а) қылмысты жасағанның үстінде немесе оын жасағанның кейін
б) куәгерлер бүл тұлғаға қылмысты жасағаң тұлға
в) сезімгердін үстінде немесе оның кийімі және оның
Басқа адамды сезімгер ретінде танығаң жағдайларда оны
Барлық жағдайларда анықтаушы сезімгер тұлғаңы ұстап қалу туралы
Ұстап қалу хаттамасыңда көрсетіледі: анықтаушыныңы лауазымы, атағы және
Ұстаудың мерзімі ағымы кеден ісі саласыңда жасалғаң қылмыстар
Жасалғаң ұстап алу жөнінде тиісті органның басшысына не
Жасалғаң ұстап алу жөнінде ұсталған адамның отбасысына хабарланады.
Шетел азаматың ұстап алу кезінде анықтау органның басшысы
Қылмысты жасау үшін сезімгер ұсталған тұлғалар және бұлтартпау
а) ұстап алу кезден бастап құқық қорғаушыны келтіруге
б) не бойынша сезімгер ретінде танылатыны туралы білу;
в) ұстап алудың құқықтық тәртіппен жасалғаны туралы прокурордаң
г) анықтаушының іс әрекеттеріне шағым жасау.
Кеден қылмыстарын істеді деп ұсталған сезікті тұлғаның ісі
Сезіктіден жауап алу немесе қамау шарасы оған кешіктірілмей
Жауап алудын алдында сезіктіге оның құқықтары түсіндірілуі тиіс:қорғаушы
Сезіктіге қаңдай қылмысқа сезіктеніп отырғаңдығы туралы, оғаң сезктінін
Сезіктіге қылмыстық жауаптылық туралы және жауап беруден бас
Жауап алудың басында анықтаушы сезіктіге оны ұстап, қамауға
Сезіктіден жауап алу түнгі уақытта өткізілмейді, тек кейінге
Жауап алу хаттамасы толтырылады, онда жауап алудың орны,
Сезіктіден жауап алғанан кейін хаттама сізіктінің оқуы үшін
Сезікті хаттаманы оқығаннан кейін оны сезікті өзі немесе
Анықтаушы жауаппен танысқаннан кейін сезіктіге қосымша сұрақ қоюы
Сараптама (сараптама тергеу әрекеттерінің кейінге қалдырымайтынына жатпайды, бірақ
Маман ретінде осы саладағы білімі бар әрбір тұлға
Анықтаушы сезіктіден және айыпталушыдан тергеу барысында қажетті сараптама
Үлгі алу туралы анықтаушы хаттама толтырады,ол оның қолымен
Сараптама жүргізудін керектігін анықтап анықтаушы анықтау органынын бастығынын
Қаулыда көрсетіледі:сараптама тағайндаудын негізі,сараптама өткізілетін мекемнің аты;эксперттін алдына
Соттық экспертизалар өткізіледі;кедендік лабораториялармен АТК ҚР,ҚР әділет министірлігінің
Сараптама ісі алынғанан кейін анықтаушы сарапшыға өзінің қаулысы
Егерде сараптама сараптама мекемесінен тыс жерде жасалған болса,анықтаушы
Анықтау іс жүргізуіндегі қылмыстық іс бойынша қорғаушының қатысуыҚорғаушы
Егерде осы уақыт ішінде сезікті тандаған қорғаушының келуі
Анықтамалық іс жүргізуде қорғаушының қатысуы міндетті:кәмілетке толмағандар,сақау,саңырау,соқыр жәнеде
Ұмытпау қажет егер айыпталушы саңырау, сақау болмаса ол
Іске жіберілгеннен бастап қорғаушы құқылы: сезіктіден не
Іске жіберілгеннен бастап қорғаушы сезіктімен не айыпталушымен уақыты
Қорғаушы тергеу әрекеттеріне қатысушыларға сұрақ қоюға,хаттамадағы іс әрекеттердің
Қорғаушы айыпталушыны не сезіктіні қорғаудан бас тартуға құқығы
Анықтама органдарымен тұлғаны айыпталушы ретінде келтіру және
КР ҚК 209бабында көрсетілген қылмыстар бойынша алдын-ала тергеу
Кедкн органынын анықтаушысы өзінің іс жүргізуіндегі қылмыстық іс
Анықтаушы тұлғаны айыпталушы ретінде ҚР ҚК 214бабы бойынша
ҚР ҚК 214 бабы бойынша қылмыс жасады деп
Жоғарғы қаулы шыққанан кейін айыпталудын іс жүргізілуі басталады.
Айып тағу айыпталушы ретінде тарту қаулысы шыққаннан кейін
Айып мындай жағдайда екі күнде тағылуы мүмкін: егер
Анықтаушы айыпталушының тұлғасын анықтағасын оған айыпталушы ретінде және
Егер де айыпталушы қол қоюдан бас тартса анықтаушы
Кеден төлемінен бас тартты деп айып тағылған тұлға
Қамаудағы айыпталушы қорғаушымен кездесуге сондай – ақ туыстарымен
ҚР ҚІЖК 217 бабы айыпталушыдан жауап алудың тәртібін
Айыпталушыдан жауап алу анықтау өткен жерде
Бір іс бойынша шақырылған айыпталушылар бөлек жауап береді,
Кеден органының анықтаушысы айыпталушының әр жауабына хаттама толтырады.
Айыпталушының көрсетулері бірінші жақта жазылады және сөзбе –
Хаттама оқылғаннан кейін айыпталушы жауабының дұрыс жазылғанын өз
Айыпталушы хаттамаға қол қойғаннан бұрын өзі не анықтаушы
Егер хаттама бірнеше бетте жазылса айыпталушы әр бетке
Егер айыпталушыдан жауап алу барысында аудармашы қатысс, жауап
Айыпталушы хаттаманың сонында ауызша жасалған жауабының аудармасы дұрыстығын
Істі тергеушіге бергеннен кейін анықтаудың және анықтау органның
Қаулы анықтаушымен шығарылады және кеден органның басшысымен не
Жоғары келтірілген қылмыстар бойынша кеден органы анықтау органы
Істі өткізу кезінде іс бойынша барлық құжаттар мен
Істі тергеушіге өткізгеннен кейін кеден органы іс бойынша
Кеден органы тергеушінін тапсырмасы бойынша айыпкер ретінде іздестірілетін
ҚР ҚК 214 б.(кедендік баждар мен төлемдерден жалтару)
Айыпталушының өтінімдерін қарастырып, оның нәтижесінде істі аяқтауға
Анықтау қорытындысына анықтаушы қолын қойып, оны кеден органның
Прокурор анықтау қорытындысын бекітеді немесе заңда көрсетілген негіздермен
Прокурор анықтау қорытындысын тексеру барысыңда істі анықтау органына,
Айыптау қорытындысын бекіткеннен кейін немесе өзі айыптау қорытындысын
2. Кеден органдарының тауарлар және көлік
құралдары контрабандаға қарсы күрес жүргізуі
Контрабанда ұғымы және нгізгі белгілері.
Контрабанда (итал. contrabando, contra сөзі – қарсы және
Контрабанда көптеген елдерде қылмыстық қызметтін ен қауіпті түрлерінін
Экспорттік және импорттік операцияларды жасау барысында жийі кездесетін
Экспорт кезінде контрабандалық операциялар. Экспорт кезінде контрабандалық операцялардың
Экспорт кезінде контрабандалық операцияларды жүзеге асыру негізгі
"Дәстүрлі" әдіс. Бұл әдіс мемлекеттік шекараңы құқыққа қарсы,
Ішкікедендік транзитті пайдаланып заттарды зансыз шығару. Аса көрнекті
Осы контрабанда нысанынын ішкі құрылымы келесіде. Құжаттай шикі
Сондайақ бұл әдіс ТМД елдеріне жіберу сылтаумен Казақстаннан
Контрабанда товаров под прикрытием вывоза товаров на временное
Мысалы, мұнай және мұнай өнімдері ірі көлемдерде Қазақстан
Өздері құрастырғаң шетел фирмалармен ресми түрде жасалғаң экспорттік
Инвестиция салыңған және бірлескен кәсіпорындардың қызметтерін сылтаулатып зансыз
Өздерінін каскүнем мақсаттарына жету үшін қылмыстық ұйымдар жанар-май,
Темекі өнімнін контрабандасы. Мамандардың есептері бойынша
Бұл салада контрабандалық проблемалардың бар болуын жалпы әлемдік
Биопродукция,флора және фауна жийі түрлерінін контрабандасы. Интерпол
Серек кездесетін жануарлар мен өсімдіктердін контрабандасы ҚР қылмыстық
Қытай-Қазақстан шекарасының шығыс бөлімінде кеден органдары Қытай елінде
2002 жылы ҚР Шығыс кеден аясында 8,3 тонна
Жаппай көлемде осетр уылдырығының контрабандасы жүргізіледі. АҚШ балық
Осы категориядағы қылмыстардың көптілігі мен қоғамға келтіретін қауіпін
Мәдени объектілерді және өнер туындылардың контрабандасы. Соңғы 10
Импорттік операцяларды жүзеге асыру кезінде контрабанда. Бұл қылмыстар
Жеке тұлғалармен жасалатың контрабандалық операцялардың заты бұл көбінесе
кедендік бекеттерді алаулап өту
кеден органдарының мөрлері мен штамптарың жасау және олар
кедендік рәсімдеуді заңсыз жүргізу
танбалауға жататың тауарлар партиясының таңбалаңғаң бөлігі арқылы күрмеле
жалғаң акциздік және арнайы таңбаларың пайдалану.
Заңды тұлғалар жасайтың контрабандалық операциялардың заттары көбінесе акциз
Қазақстан Республикасының сыртқы экономикалық байланыстар органдарының ақпараты бойынша
Шетел автокөліктерінін құңының 100 пайызың құрайтың двигатель көлемінін
Акцизделенетін тауарлар импорті кезінде заңды тұлғалар қолданылатыңтәсілдер:
кедендік бекеттерді алаулап өту
кедендік тексеруден жасыру
жалғаң құжаттарды пайдалану
транзитқа әкеліп кіргізіп тауарларды елдін мекендерінде сату
таңбалаңбағаң тауарларды таңбалаңғаң тауарлармен бүркеу
жалғаң акциздік және арнайы таңбаларың пайдалану
арнайы категорияларға автокөлікті шеттен әкелуге берілетін женілдіктерді заңсыз
Заңсыз автокөлік импорты бизнесіне байланысты импорттік операцияларды, кедендік
Контрабанда салдарлары. Кәзіргі уақытта үлкен көлемде қолданылатың және
Темекі контрабандасы мемлекеттік табысты қысқартады және денсаулық қорғау
Астыртың сауда болуы ресми темекі компанялар табыстарының азайуына
Контрабандалық темекінін бағасы темекінін нарықтық бағасынан төмен болады,
Одан басқа, темекі контрабандасының өсуі ұйымдастырылғаң қылмыстықтың мүмкіншіліктері
Контрабанды шектеу мақсаттарда келесі іс шаралар қолданылады:
Айып санкцяларың жоғарлату. Темекі контрабандасының табысы, оны жасау
Темекі өнімдеріне акцздік таңбаңы тала ету. Бұл кезде
Бажсыз мәртебесін айқыңдайтың ораушына және өнімді танбалауна арнайы
Темекі өндіру, импорт, экспорт, жаппай сауда, бөлшектеп сату
Темекі өнімдерінін әр өндірушісі барлық будаларда бірегей өзінін
Есеп жүргізуді талап ету. Темекі өнімдері бағытталғаң жерге
Экспорттік темекіде олар арналғаң елді белгілеп көрсету және
Ұстамдылы салық ставкалар және кедендік баждар белгілеу. Осы
Мысал үшін Канадада болғаң жағдайды айтайық. 1980 жылдардың
Контрабанданың қылмыстық-құқықтық сипаттамасы.
Контрабанда – бұл кедендік шекарасынан тауарлрды, құңдылықтарды және
Қылмыстық түрде жазаланатың контрабанданың әкімшілік тәртіппен жазаланатың контрабандадан
Наша құралдарының, психотроптік, ұлығыш, уландыратың, радоактивтік және жарылғыш
Контрабанданың объективтік жағы, жоғары келтірілген заттарды ҚР кедендік
- кедендік бақлаудаң жанай өткізу
- кедендік бақылаудан жасырып өткізу
- құжаттарды немесе кедендік тендестіру құралдарың алдап пайдалану
- декларацяланбаумен ұштасқаң кедендік шекарадан өткізуге тыйым салыңғаң
- күмәнді декларациялаумен ұштасқаң кедендік шекарадан өткізуге тыйым
Кедендік заңдар бойынша өткізу бұл ҚР кедендік аумағына
ҚР қылмыстық кодекстін 209 бабының диспозциясыңда көрсетілген, қылмыстық
кедендік бақылаудаң жасырып өткізу – бұл кезде тауарлар
кеден бақылаудаң жанай өткізу – бұл тауарларды алып
құжаттарды немесе кедендік тендестіру құралдарың алдап пайдалану. Тауарларды
декларацияланбау немесе күмәнді декларациялау. Кедендік декларацяда тауарлардың сиапттамасы
Қылмыс аяқталған деп саналады:
зансыз жасалатың алып кіру және шығару кезінде шекараны
заңды өткізудін тасасыңда алып кіру кезінде кедендік рәсімдеу
заңды өткізу тасасыңда шығару кезінде кедендік рәсімдеу аяқталғаң
Кез келген мемлекеттін кедендік саясаты мемлекеттін экономикасына тәуелді
Субъективтік жақ бойынша контрабанда тікелей қасақана бойынша ғана
Субъект – жауаптылыққа қабілеттілі, 16 жасқа толғаң жеке
Контрабанда бірнеше рет жасалды деп, ол бір тұлғамен
Лауазымды адаммен жасалғаң контрабанда – бұл кедендік бақылау
Жоғарғыды аталғаң Жоғарғы сот Пленумінін қаулысы оған да
Осындай лауазымды тұлғамен, өзінін өкілеттілігін пайдаланып жасалатың контрабанданы
Басқа лауазымды адамдар, өздерінің лауазымдық өкілеттіктерін пайдаланып контрабанда
Кедендік бақылауды жүзеге асырушы адамға күш қолдана отырып
Күш қолдану қалайша физикалық, солайша психикалақ сипатта болу
Ұйымдасқаң топпен жасалды деп саналатың контрабанда ҚК 209
2.3 Тауар мен көлік құралдарынын контрабандасына
күрес жүргізуде кедендік органдарының орңы.
Экономикалақ мүдделерді қамтамасыз ету саласыңда күрделі рольға кедендік
2004-2005 жылдарына ҚР кедендік оргындарына қойылғаң міндеттер –
ҚР кеден комитеті тәуекелдерді басқару жүйесін құру туралы
Импортқа жатқызылғаң тауарларға кедендік құның дербес анықтау үшін
ҚР КК жана өкілеттіліктерге иеленгені КК жана құрамдас
Сонымен қатар ҚР Кеден комитетіне мемлекеттік шекарада радиациалық
Жана нарықтық қатынастарда, Қазақстанның экономикасы «ашық» деп саналып,
Соңғы бес жыл қарсаныңда кедендік заңнама саласыңда үлкен
Кедендіе органдар жүйесі өздерінін функцияларың Қазақстан Республикасының барлық
Қазақстан Республкасының кедендік органдардың алдағы уақытта қарастырылып бекітілген
Кедендік қызмет дамуының бағдарламасы кедендік құқық бұзушылықтар мен
Қазақстаң Республикасының «Жедел-іздестіру қызметі туралы» заңнын күшіне
Кеден комитеті Қаржы минстірлігі саласыңда құруы және өткен
Құқық қорғау органы бола отырып кеден органдары қару,
Кедендік анықтау органдарының құқық қорғау қызметі теориялық салада
Өздерінін міндеттерін жүзеге асыру үшін кеден органдары көптеген
Кедендік іс саласында бұзушылықтарға күресті күшейту үшін жергілікті
Қазақстаң Республикасы кедендік органдар мен салық салу
Одан басқа кедендік органдар салық органдарына сыртқы экономикалық
Қорытыңда жасап айтатың болсақ кеден органдарының басқа құқық
Заключение
Тауарлар мен көлік құралдар контрабандасынын мәселелері кедендік
Қазіргі уақытта Қазақстанның алдына қойылған негізгі міндеттердін бірі
Сыртқыэкономикалық байланысты мемлекеттік басқару жүйесінін күрделі элементі –
Көптеген авторлар, жалпылай кеден ісі бойынша, сонымен қатар
Қылмыстықтын жалпы өсуіне байланысты, кедендік бақылау саласында жемқорлық
Жұмыс бойынша қорытынды жасап мен келесі ұсыныстарды келтіргім
Кедендік бақылау тауарлар мен көлік құралдарынын контрабандасына қарсы
2. ҚР ІІМ, ҰҚК және басқа да мемлекеттік
3. Бірлесіп әрекет жасауның негізгі принциптері мыналар болуы
Кедендік анықтау органдарының құқық қорғау қызметі теориялық салада
Өздерінін міндеттерін жүзеге асыру үшін кеден органдары көптеген
Библиография
Нормативтік құқықтық актілер:
Қазақстан Республикасынын Консттуциясы, 30 тамыз 1995 ж.
Қазақстан Республикасынын Кеден Кодексі. Егеменді Қазақстан, 11
ҚР Қылмыстық кодексі, 16.07.1997 ж. № 167-1
ҚР Қылмыстық іс жүргізу кодексі.
ҚР әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы кодексі, 30
ҚР азаматтық кодексі, 27 желтоқсан 1994 жвл
ҚР «Демпнгтік шараларға қарсы күрес жүргізу туралы» заңы,
«Лицензияландыру туралы» ҚР заңы, 17
«Стандарттау туралы» ҚР заңы, 16
«Экспорттік бақылау туралы» ҚР заңы, 18 маусым
ҚР Прездентінін «Қазақстан мен Ресей шекарасында кедендік бақылауды
ГАТТ/ВТО, 1 желтоқсан
Ғылыми әдебиет:
Әлібеков С.Т. Қазахстан кеден құқығы Жалпы және Ерекше
Еркенов С.Г. Тергеу әрекетерінің тактикасы. Алматы. Данекер. 2002
Толеубеков Б.Қ. Қазақстан Республикасының қылмыстық іс жүргізу құқығы.
Кеден ісін ұйымдастыру және басқару. Д.М. Мадиярова, А.Е.
Рыбалкин В.Е. Международные экономические отношения: Учебник. - 2-е
Сарсембаев М.А. Таможенное
Семенов К.Л. Международные экономические отношения: Курс лекций. -М.:
Рогов И.И. Уголовное право РК. Баспа, Алматы, 1998
Фомичев В.И. Международная торговля: Учебник; 2-е изд.; перераб
Ноздрачев А.Ф. Таможенное право. Учебник. - М.: Юристь,
Покровская В.В. Организация и регулирование внешнеэкономической
Киреев А.П. Международная экономка в 2-х частях: Учебное
Миклашевская Н.А., Холопов А.В. Международная экономика: Учебник /
Монография, мақалалар:
Бегманов А. Таможенная политика Казахстана и
Айтпаев К. Становление национальной
Аскарова А.
С.Т. Саскебаева. Импортные продукты станут для казахстанцев менее
Холопов А. Нетарифные методы регулирования международной торговли. //МэиМо
Холопов А. Тарифные методы регулирования международной торговли. //
Пилипенко Е.Н. К вопросу о Внешнеэкономической деятельности
Махмудов Н. Таможенная политика и пути ее реализации.//
Основы таможенного дела. /Под ред. Дроганова. – М.,
Уголовно-процессуальный кодекс РК, от 13 декабря 1997 г.
Габричидзе Б.Н. Российское таможенное право. НОРМА-ИНФРА, - М.,
Основы таможенного дела. /Под ред. Дроганова. – М.,
Габричидзе Б.Н. Российское таможенное право. НОРМА-ИНФРА, - М.,






Ұқсас жұмыстар

Кеден органдары анықтау органдары ретінде
Қазақстан Республикасының кеден органдар қызметкерлерінің құқықтық мәртебесі
Кеден органдарының құқық қорғау қызметінің әлемдік тәжірибесі
Кедендік бақылау жүргізу кезінде кедендік қылмыстарды ескерту саласындағы құқық қорғау органдарының өзара қарым-қатынас мәселелері жайында
Кедендiк транспорт түрлерiн бақылау ерекшелiктерi
Қазақстан Республикасының кеден саласын мемлекеттік реттеу
Кеден бақылауы органдарының рөлі. Контрабанданың қылмыс ретіндегі кылмыстық мәні
Кеден органдарының құқық қорғау қызметі
Контрабанданың қылмыс ретіндегі кылмыстық мәні
Орталық Кедендік орган