Мақсатты іске асыру
Ойын технологиялары.
Адам әрекетінің еңбек, оқу сияқты негізгі
Тұлғаның әрекеті ретінде ойын құрылымына келесі:
Мақсаткерлік;
Жоспарлау;
Мақсатты іске асыру;
Тұлға өзін субъект ретінде толық көрсететін
Ойын әрекетінің түрткісі оның еріктілігімен, таңдау
Үрдіс ретінде ойын құрылымына:
Ойнаушының өзіне таңдаған рөлдері;
Сол рөлдерді іске асыру құралы ретіндегі
Нәрселердің ойындық қолданылуы, яғни шынайы нәрселердің
Ойнаушылар арасындағы шынайы қарым-қатынастар;
Сюжет (мазмұн) – ойын барысында шартты
С.А.Шмакова бойынша көптеген ойындарға тән ортақ
Тек қана нәтижесінен ғана емес, әрекет
Елеулі мөлшерде суырып салмалық, шығармашылық, осы
әрекеттің эмоцияналды көтеріңкілігі, бәсекелестік, жарыс («эмоционалдық
Ойын мазмұнын, оның дамуын логикалық және
Ойындық әрекет бағдарламасын зерттеген ғалымдар пікірінше
Әлеуметтендіру қызметі.
Өйткені, ойын – баланы күшті қоғамдық
Ұлтаралық қатынас құралы қызметі.
Себебі, ойын – балаға жалпы адамзаттық
Ойында бала «адамзат тәжірибесі аясында» өзін-өзі
Ойынның қатысымдық қызметін – балаға шынайы
Ойынның диагностикалық қызметі педагогқа баланың әр
Ойынның емдік қызметі – баланың қарым-қатынаста,
Ойынның түзеу қызметі деп – баланың
Ойынның дамытушылық қызметі, оның ең маңызды
Сонымен бірге, ойын – баланың қызығушылықтан
Педагогикалық ойындардың ойыннан негізгі айырмашылығы
Педагогикалық ойындар:
Мақсатына қарай;
Ұйымдастырылу құрылымына қарай;
Олардың жас ерекшелік мүмкіндіктеріне сай пайдалануына
Мазмұнының өзіндік ерекшелігіне қарай жеткілікті дәрежеде
Белгілі педагог ғалым Г.К.Селевко педагогикалық ойындарды
-Әрекет саласына қарай:
-Дене;
-Интеллектуалдық;
-Еңбек;
-Әлеуметтік;
-Психологиялық деп;
Педагогикалық үрдіс сипатына қарай:
-білімділік, тренингтік, бақылаушылық, қорытындылау;
-танымдық, тәрбиелік, дамытушылық;
-қатысымдық, диагностикалық, кәсіптік бағдарлық, психотхникалық деп;
Ойын әдістемесіне қарай:
-пәндік;
-сюжеттік;
-рөлдік;
-іскерлік
-иммитациялық;
-драмалық;
Пәндік саласына қарай:
-математикалық, химиялық, биологиялық, физикалық, экологиялық;
-музыкалық, театрлық, әдеби;
-еңбек, техникалық, өндірістік;
-Дене шынықтыру, спорттық, әскери-қолданбалы, туристік, халықтық;
-қоғамтану, басқарушылық, экономикалық, коммерциялық деп.
Ойнау ортасына қарай:
-нәрселік-нәрсесіз;
-үстел үстінде, бөлмеде, көшеде ойналатын, жергілікті;
-компьютерлік, теледидарлық, ОТҚ;
-техникалық қозғалыс құралдарымен ойналатын ойындар деп
Осы ойындардың ішіне орта буын оқушысынан
Іскерлік ойындарды педагогтың кәсіби шеберлігін дамытуда,
Психодраманың туып, дамуына ерекше үлес қосқан
Дәстүрлі театрландырылған қойылымдардан оның ерекшелігі- қатысушыларға
-сергіту сәті (драмалық фазасы)
-психодрамалық әрекет фазасы (қойылымның жүзеге асуы)
-кіріктіру фазасы, қатысушылар өз пікірлері мен
Психодрамалық әрекеттер кульминациялық нүктесіне жеткенде,
Психодрамаға қатысушылар әрекетке түсу барысында ішкі
Психодрамаларда сезімге қатысты мәселелер қарастырылса, әлеуметтік
Бюджеттен тыс қорлар
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ФИРМАДАҒЫ СТРАТЕГИЯЛЫҚ ЖОСПАРЛАУ
АЙМАҚТЫҢ ТҰТАСТАЙ БАҒДАРЛАМАЛАРЫ
Стратегиялық жоспарлау бойынша дәрістер
Шағын бизнесті дамытудың кешенді бағдарламалары
Стартаптардың даму кезеңдері және классификациясы
Үшін неограниченности мақсатты функциясы көптеген шешімдер
Әлеуметтiк-экономикалық ахуал
Қаржылық бақылауды ұйымдастыру
Мекемелердің бюджеттік шоттарындағы қазынашылдық