Негізгі түсініктер


 ЖОСПАР
Кіріспе 2
Негізгі түсініктер. 3
Қарапайым программа. 7
Символдық мекен 7
Программалаудың операторлық әдісі. 8
Қолданылған әдебиеттер. 10
Кіріспе
Соңғы 10-жылдықта басқару орындары мен
Адамның әр-түрлі жұмыс саласында туатын
Есептеуіш машина - өте үлкен
Бірақ алғашқы программаның құрылу әдістерін
Программалау – көп жоспарлы белгілі
ЭВМ пайда болмай тұрып дәл
Негізгі түсініктер.
Бұл тарауда программалаудың негізгі түсініктері
Ең қасиетті түсінік әрекет болып
Егер әрекетті белгілі бөліктерге, бөлшектеуге
Бұл процесті сипаттайтын түсініктемені бірнеше
Бұл бейтарап сөз орындау үшін
Программист процессордың қабілетін түсіне және
Жұмыстың көлемін процессордың осы әрекетке
Мысалы, Көбейту бізге мынандай түсініктеме
Егер біздің процессорымыз бұл түсініктемені
Сондықтан, біз санның орнына айнымалы
Айнымалыны мектеп тақтасымен салыстыруға болады.
Ů:=Ŵ
Символ: =берілу операторы деп аталады.
Ż:=х*ŷ
Егер біздің инструкциямыз бір–бірінен кейін
Қадам 1:
ŭ:=x
Қадам 2: түсініктемені қайталау
z=z+y
u:=u-1
u=0
Бұл программа мен орындалатын процесс
x=5 және y=13 үшін мынандай
z
1
2
2
2
2
2
Процесс екінші қадамда аяқталады яғни
Бұл есептеу объектілері – сандар.
Бұл сандарға операция жүргізу үшін
Бұның негізінде, рим цифрлар жүйесімен
z
1
2
2
2
2
2
Мысал: Бөлу. Мынандай түсініктеме берілген:
Натураль х саны натураль у
x=q*y+r
Егер div операторын енгізсек онда
(q,r):=x div y
Тағы бір рет инструкцияны программаға
Сондықтан, бөлуді бөлгіш у-тың бөлінгіш
Қадам 1:
r:=x
Қадам 2:
Тек х,у алғашқы мәнді константамен,
Қадам
1
2
2
2
2
2
2
Процесс r0)
Ол мынандай элементарлы жазбалардан тұрады.
Мынау теңдікті тексеру m=-1
Y-ті мынау формула бойынша анықтау
Y-ді мынау формула бойынша есептеу
Y=
Процессті аяқтау.
Бұл алгорифмнің әр-бір пунктін оператор
пгшп
U0 мен Р1, Р1 мен
Қолданылған әдебиеттер.
Н. Вирт
Систематическая программирование. Введение.
Е. Т. Гавриленко.
Программирование и алгоритмические языки.
3. Н. А. Криницкий.
Программирование .





Ұқсас жұмыстар

ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ОЙДЫҢ ФОЛЬКЛОРДАҒЫ КӨРІНІСІ
Педагогикалық зертеудің ұғымдық аппараты
Интеллекттік даму мен өзіндік бағалаудың өзара байланысына этнопсихологиялық түсініктердің әсері туралы
Педагогикалық тәжірибе бойынша есеп
ОРГАНИКАЛЫҚ ХИМИЯ - ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
Сенсорлық тәрбие
Биологияны оқытуда пәнаралық байланыстардың қызметтері
Ғылыми-таным кезеңдері мен деңгейлері – схема. Акселерация және жеке тұлғаның әлеуметтік жетілу мәселесі – сараптама
Мәдениеттану пәні, мақсаттары мен міндеттері
Ғылыми теорияның қурылымы