WEB БЕТТЕРІ ПРОГРАММАЛАРДЫ ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
МАЗМҰНЫ
КIРIСПЕ.....................................................................................................................
І-БӨЛІМ. ЖАҢА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ
АВТОМАТТАНДЫРУ ІСТЕРІНДЕ ПАЙДАЛАНУ
МӘСЕЛЕЛЕРІ..................................................................................
1.1. Жаңа ақпараттық технологиялар және олардың маңызы.........................
1.2 Электронды оқытудың маңыздылығы мен ерекшеліктері..........................
1.3. Электронды оқулықтардың құрылымы туралы.........................................
ІІ-БӨЛІМ. WEB БЕТТЕРІ
ПРОГРАММАЛАРДЫ ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ ...............
2.1 Internet желісі ....................................................................................................
2.2 Web-бет. Гиперсілтеме................................................................................
2.3.Web Server Apache.....................................................................................
2.4. НTML тілі........................................................................................
2.5. WEB беттерінде дайындалған “Қолданбалы программаларды
оқыту” программасының қосымшасы................................................
ҚОРЫТЫНДЫ.......................................................................................................
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР................................................................
3
5
5
8
13
19
19
21
22
23
28
50
51
КІРІСПЕ
Бүгінгі күнде қоғамның дамуы адамзатқа қажетті информацияны жедел
Қазақстанның тәуелсіздік және егемендік алуына байланысты, өскелең ұрпаққа
Жоғары бiлiм беру қажеттiлiгi туған кезде ең негiзгi
Олай болса, оқыту процесiн жетiлдiру жолдарын iздестiруде тек
Соңғы кездері баспаханалық өнімдерді дайындауда, фотомонтаж жасауда көптеп
Page Maker – баспаханалық өнiм даярлауға арналған программалық
Adobe Photo shop программасы графикалық бейнелерiн өңдеуге арналған
Corel Draw графикалық редакторы текстердi (мәтiндердi) өңдеу үшiн
Жоғары аталған қолданбалы программаларды оқытуда білім беру жүйесінің
Осы мәселелерді ескере отырып, “Қолданбалы программаларды оқытуды WEB
Зерттеу жұмысының мақсаты: Қолданбалы программаларды оқытуды автоматтандыруды
Зерттеу жұмысының теориялық негізі – информациялық қызмет көрсету
Зерттеу жұмысының құрылымы: жұмыс кіріспеден, екі бөлімнен, қорытынды
I-БӨЛІМ. ЖАҢА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ
АВТОМАТТАНДЫРУ ІСТЕРІНДЕ ПАЙДАЛАНУ
МӘСЕЛЕЛЕРІ
Жаңа ақпараттық технологиялар және олардың маңызы
ХХ ғасырдың ортасында информацияны өңдеуді автоматтандыру ісінің
Жаңа технологияның маңыздылығы - оның көптүрлілігінде және барлық
“Информациялық жаңа әлемде” бәрінен бұрын екі кезең нақты
Біріншіден, қоғамның бұрын болмаған дәрежеде
Екіншіден, мұның қызмет етушілері мен адаптерлердің саны көп
Информациялық қоғамға көшу перспективалары әлеуметтік, құқықтық және техникалық
Информациялық қызмет көрсету жүйесі – қойылған мақсатқа жету
Қазіргі информациялық қызмет көрсету жүйесінің негізгі техникалық құралы
Информациялық қызмет көрсету жүйелерінде компьютерді пайдалану салалары көп.
электронды оқулықтар жасап шығару;
кітапханалар жұмысын автоматтандыру (кітаптарды жылдам іздеп табу, олар
абоненттік телефор номері сұралған кезде компьютерде жазулы
қалааралық транспорт билеттерін сатуды ұйымдастыру (әр рейске сатылған
Жалпы информацияны ЭЕМ-де өңдеп, нәтижесін талдауды ұйымдастыру үшін
информация талдап, оны өңдеуге мүмкіндік туғызатын үлгісін дайындау;
информацияны тиімді өңдеу үшін нұсқаулар тізбегін (алгоритмін) жинақты
мәшине түсіне алатын командаларды (командалар жүйесін) пайдаланып программалау
программаны ЭЕМ-де орындап, нәтижені алу;
нәтижені зерттеу. Егер құрылған үлгіде, алгоритмде не программада
дұрысталған программаны сақтау;
пайдаланушыға программаны пайдалану жайлы нұсқаулар беру.
Күрделі информацияны әмбебап компьютерде ғана өңдеуге мүмкіндік бар.
Компьютерлер мен информациялық қызмет көрсету жүйесі арасындағы айырмашылықты
Кез-келген информациялық қызмет көрсету жүйесінің өзіне ғана тән
қажетті информацияны пайдаланушыға жалдап, ыңғайлы түрде жеткізеді;
информацияның нақтылығын, дәлдігін қамтамасыз етеді;
үлкен көлемдегі мәліметтерді ұзақ мерзімге сақтайды;
қағаз бетіндегі құжат көлемін кемітеді;
информацияны қайта өңдеуді ұтымды ұйымдастыруға мүмкіндік береді;
пайдаланушыны күрделі есептеулерден босатады;
қызмет көрсету мен өнім өндіру шығынын қысқартады және
Информациялық жүйесі пайдаланушы қолданатын бағдарламамен қамтамасыз етілген терминалдар
Үлкен немесе орташа информациялық қызмет көрсету жүйесінің негізгі
Қазіргі кезеңдегі информациялық қызмет көрсету жүйелері тұтынушылармен екі
Біріншісі тапсырманы орындау режимі, оның мәні тұтынушы машинаға
Екіншісі қолданбалы бағдарламаның өзімен жұмыс тәсілдері.
Осы заманғы информациялық жүйелер жоғарғы тез әрекетті, әрі
Осының арқасында информациялық жүйе:
әртүрлі тектес жұмысты автоматтандырады;
жүйедегі информацияны бақылау және қателіктерді жою;
тұтынушылардың жүйеде сақталынатын информацияларды әрдайым жаңарту;
тұтынушылардың тапсырмасын тез орындау және т.б. жұмыстарды істей
1.2 Электронды оқытудың маңыздылығы мен ерекшеліктері
Білім беру жүйесіндегі жаңа ақпараттық технология дегеніміз оқу
Компьютер адам іс-әрекетінің құралы қатарында жаңа, әмбебап ақпараттық
Оқытуды компьютерлендіру қазіргі дидактика мен нақты әдіс-тәсілді дамыту
Әлемді компьютер жайлаған бүгінгі күнде есептегіш техникаларды тиімді
Оқыту технологиясын оқу үрдісіне лайықтап ұйымдастыруға ғылыми амал
Электронды оқыту ғылыми-техникалық прогресс дамуының нәтижесінде туды. Электронды
Компьютерлік оқыту интерактивті электронды оқытудың бір бөлігі болып
Есептеуіш техникаларды пайдалану оқушылардың сабаққа ынта-ықыласын арттырып, ерекше
Электронды есептегіш машиналарды оқу үрдісіне енгізу оқушылардың қызығуын
Есептегіш машинаны оқып үйренуші қандай режимде жұмыс істесін
Білім беру мақсатын жүзеге асыру нәтижесінде балалар оқу
-оқушыларды білім негіздерімен, нақты фактілермен, түсініктермен, заңдармен, теориялармен
-жалпы әлеуметтік пәндік және пәнаралық біліктілікті, соларды игеруді
Оқыту программасы қаншалықты тиімді екендігін оны тек
Электрондық оқыту программасын жасайтын программалаушылардың қолданбалы программалар жасау
Компьютер арқылы оқыту үшін даярланған сабақты программалау
Одан әрі компьютер арқылы жүргізуге дайындалған сабақтың
Мұнан соң даяр болған оқыту программалық жабдықтамалары
Қазіргі таңда дайындалған электрондық оқулықтардың көпшілігі білім берудің
-
-
- Электрондық оқулықтың
-
-
Оқулықты шектен тыс илльюстрациялық, анимациялық тұрғыдан
1.3. Электронды оқулықтардың құрылымы туралы
Электронды оқулықтың құндылығы әрине, оның тақырыптық мазмұнында. Егер
Мазмұндау мәтiн, сурет, кескiн, схема, кесте, график т.с.с.
Схемокурс – оқулықтың мазмұнын қысқартылған мәтiн – график
Өзiн өзi бақылаудың тестiк жүйесi – оқу материалының
Оқу материалының бұлай үш түрде берiлуi,
Қазiргi ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану негiзiнде жаңа педагогикалық
Педагогикалық мәселелердi шешу мүмкiндiгiне қарай КОҚ-рi келесi топтарға
теориялық және техникалық дайындық құралдары;
практикалық дайындық;
көмекшi құралдар;
кешендi құралдар.
Бiрiншi топқа келесi КОҚ-рi кiредi:
Компьютерлiк оқулық (КО) – баспа оқулық негiзiнде жасалған,
Бiлiмдi тексерудiң компьютерлiк құралы (БТКҚ) – белгiлi пән
Практикалық дайындық КОҚ-рi:
Компьютерлiк практикум (КП) – пәннiң типтiк есептерiн шығаруға
Көмекшi КОҚ-рi:
Компьютерлiк лабораториялық практикум (КЛП) – автоматтандырылған лабораториялық жұмыстар
Кешендi құралдар қатарына келесi КОҚ-лерi енедi:
Компьютерлiк оқу курсы (КОК) – теориялық, практикалық және
Оқу материалдарын қамту көлемi бойынша интегралды және интегралды
КОҚ-рi телекоммникациялық технологияларды пайдалану мұмкiндiгi бойынша жергiлiктi және
Желiлiк КОҚ-рi есептеу техникасының тұрiне қарай жергiлiктi желiге
Оқыту деңгейi бойынша КОҚ-лерi орта бiлiм беруге, арнайы
Информацияны бейнелеу формасы бойынша мультимедиялық және мультимедиялық
Программалық жүйенiң құрылымы дегенiмiз оның пайдаланушылармен байланысы мен
Оқу материалы мен таспырмалар жүйесi ақпараттық және программалық
КОҚ-де оқу материалдарына қол жеткiзудiң негiзгi ұш тәсiлi
элементтерi оқу материалының сәйкес құрылымдық бiрлiктерiне сiлтеме жасайтын
көрсеткiштер арқылы (анықтамалық сөздiк, терминдер жинағы, тезаурус, глоссарий,
оқу матриалының iздеу жүйесi арқылы;
Iздеу процесiн оқу материалдарын iздеу модулi (ОМIМ) толық
КОҚ орнатуға арналған ақпараттық компоненттер. Бұл ақпараттық компоненттiң
Екiншi бөлiгiнде жүйенiң орнатылуы, КОҚ конфигурациясының пайдаланушы өзгерте
3. Оқушылардың жұмыс нәтижелерiн бейнелейтiн ақпараттық компоненттер. Мұнда
Хаттамаларға пайдаланушының КОҚ-мен байланысын бейнелейтiн мәлiметтер енгiзiледi. Оқу
Оқушы модулiне оқушының игерiп жатқан пән бойынша ағымдық
Ендi КОҚ-ның құрылымдық схемасындағы негiзгi модiльдердiң атқаратын қызметтерiн
1. Оқу материалдарымен жұмыс iстеудi қамтамасыздандыру модулiнiң (ОМЖҚМ)
мазмұн, сiлтемелер, анықтамалық сөздiк, терминдер сөздiгi, тезаурус көмегiмен
оқу материалының белгiлi бiр бөлiгiн баспадан шығарып алуға
оқу маетриалының мазмұны толық болу қажеттi демонстрациялық, иллюстрациялық
оқу материалында гиперсiлтемелер жүйесiмен жұмыс жасауды ұйымдастыру;
оқу материалының құрамына енгiзiлген таспырмалар жүйесiн орындау және
Оқу материалын iздеу модулiнiң (ОМIМ) негiзгi қызметi ОМЖҚМ-мен
2. Тапсырмалар жүйесi модулi (ТЖМ) келесi функцияларды атқарады:
пайдаланушыға орындауға арналған тапсырмалар тобын тапсырмалар жиынынан кездейсоқ
тапсырмаларды бiртiндеп, кезеңдерге бөлiп беру;
тапсырмаларды орындау нәтижелерiн талдау және дұрыс орындалмаған тапсырмалар
пайдаланушының тапсырмаларды орындау барысы туралы хаттамаларды ұйымдастыру;
пайдаланушының бiлiм деңгейiн тексеру және бағалау.
3. Тапсырмаларды тiркеу модулi (ТТМ) ТЖМ-нiң қосымша қызметтерiн
4. Оқу процесiн басқару модулi (ОПБМ) оқытудағы психологиялық-педагогикалық
оқушының оқу материалымен және тапсырмалар жүйесiмен байланыс деңгейiн
жоғарыдағы мәлiметтерге сұйене отырып оқушының моделiн құру;
оқушының бiлiм деңгейiн бағалау;
оқушының моделiне сұйене отырып, оқыту процесiнде оқу материалдары
оқытушыға оқушының оқу барысы мен нәтижелерi жайлы мәлiметтер
Оқушыларды тiркеу және анықтау модулi (ОТАМ) КОҚ-нi орнату
5. Оқушылардың жұмыс хаттамалары модулi (ОЖХМ) – пәндi
6. Оқытушы интерфейсi модулi (ОИМ) – оқушының оқу
7. КОҚ-ның конфигурасын сипаттау модулi (КОҚКСМ) – пайдаланушыны
ІІ-БӨЛІМ. WEB БЕТТЕРІ
ПРОГРАММАЛАРДЫ ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
2.1 Internet желісі
Соңғы кездегі Internet желісінің күрт дамып
кетуі қашықтық ұғымын жоққа шығарып,
планетамыздың кез келген нүктесін бір - бірімен бейнелі
байланыстыруда. Информацияның көзді тартар ертеңі таң қалдырып, өзінің
соңы пайдалана алатын қуантады. Бірақ адам жаңалыққа тез
қазір де Internet жалпыға бірдей информациялық қор тәрізді
«ханшалардан» күнделікті «күңіңізге» айналып барады. Оның құрамында
миллиондаған компьютерлер, компьютер терминалдары және қарапайым
пайдаланушы адамдар бар. Кейбір есептеулер бойынша екі миллиондай
компьютермен 30 миллионға жуық адам жұмыс істеп жатыр.
желісіне күніне 1000 компьютер қосылады екен. Isoc (INTERNET
Internet қоғамдастығы)
Internet желісін алғашқы дүниеге келтіруге себеп болған 70-жылдар
Дегенмен Internet тек желі ғана емес, ол -
Оның қарапайым желілік нүктелері өкімет мекемелерінде, университеттерде, коммерциялық
Internet компьютерлер нақты BBS тәрізді жұмыс істейді (шындығында,
Internet желісін сипаттау үшін оны телефон жүйесімен салыстыру
INTERNET - пен
Бұл атаулары әзірге
Тұрақты қосылып тұратын байланыс - мұнда жеке компьютер
Ерекшеленген немесе тұрақты тура байланыс тек ірі компаниялар
Қосылып тұратын тура байланыс көбінесе SLIP, Point-topoint Protocol
тұрақты пайдалануға негізделген, ыңғайлылығы жағынан бұл тұр тұрақты
Тұрақты қосылып тұрмайтын байланыс қымбаттылығына қарай әр компьютерге
2.2 Web-бет. Гиперсілтеме
Интернет тек желілердің желісі емес, оның жұмысы-информациялық кеңістікке
Электрондық құжаттың кәдмгі кұжаттан айырмашылығы - оның жазылу
Web-бет - кішігірім мәтін не үлкен мәтіннің бір
факультет атаулары;
мамандықгар;
кафедралар;
олардың қызметкерлері жөнінде мәліметтер;
әр жылда оқу орнын бітіруші студенттер тізімі т.с.с.
Web'те бір тақырыпқа арналған Web - беттерді ретімен
Web -беттерге сілтеме ретінде тақырыпқа байланысты басқа Web-беттің
2.3.Web Server Apache
Web Server Apache қазіргі таңда ең дамыған жінеде
Қазіргі таңда Web Server Apache веб серверін Linux
2.4. НTML тілі
HyperText Markup Language (HTML) стандартты тіл , WEB
Құжаттардың көпшілігі стандартты әлементті болады , тақырып сияқты,
Көп жағдайда қүжат авторы, қүжат сырт пішінін қатал
WEB - броузері құжаттарды толығымен суреттейді.
HTML-дың
Барлық HTML дегі "
WEB беттері және онда қолданбалы программаларды оқытуды ұйымдастыру
Компьютерлік графика пәнін оқыту негіздері
Компьютерлік графиканың түрлері
Программалау тілдерінің маңызы
Полиграфиядағы дизайн элективтік курсын оқытудың әдістемелік негіздері
Интернет желісінің ақпараттық қорларын білім беруде қолдану ерекшеліктері
WEB технологияда электрондық оқулықтарды жасаудың құралдарын жіктеу
Орта мектепте информатика пәнін оқытудың негіздері
«ИНФОРМАТИКА» ПӘНІ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ
Интернет технологиясының негіздерін оқыту әдістемесі