Р.. Басқару негіздері
М а з м ұ н ы
Кіріспе
I. Мемлекеттік қызметтің теориялық негіздері
1.1 Мемлекеттік қызметтің мәні және құқықтық
1.2 Реформалау механизмі мен әкімшілік
1.3 Мемлекеттік әкімшілік қызметке кіру құқығы
II. Мемлекеттік қызметтің қалыптасуы мен дамуы
2.1 Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметінің қалыптасу кезеңдері
2.2 Мемлекеттік әкімшілендіруді жетілдіру
2.3 Мемлекеттік қызметтің әлеуметтік психологиялық факторлары мен
III. Мемлекеттік қызметтің тиімділігін арттыру мәселелері
3.1 мемлекеттік қызмет істері жөніндегі өкілетті
3.2 Мемлекеттік қызметтің тиімділігін арттырудың экономикалық негіздері
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер
Кіріспе
Мемлекеттік қызмет тиімділігі мен оның қызмет көрсетулерінің сапалығының проблемалары
Дүниежүзілік тәжірибе көрсеткендей, адамдар өз шенеуніктеріне қанағаттанатын ел табу
Мемлекеттік қызметтің жоғары профессионалдығы - тағы бір лозунгы емес.
Мемлекеттік қызметтің қарқындылығын жоғарылату туралы айтқанда "мемлекеттік қызмет туралы
Мемлекеттік
Персоналды тиімді басқару әдістеріне мемлекеттік қызмет кадрларына мониторингті енгізу
Қазақстандық модель біздің ерекшеліктеріміз бен дәстүрлерімізді ескере отырып карьералық
1. Мемлекеттік қызметтің теориялық негіздері
1.1 Мемлекеттік қызмет мәні құқықтық негіздері мен принциптері
2000 жылдың 1-ші қаңтар айынан Қазақстан Республикасының "мемлекеттік қызмет"
Мемлекеттік қызмет тиімділігі мен оның қызмет көрсетулерінің сапалығының проблемалары
Дүниежүзілік тәжірибе көрсеткендей, адамда рөз шенеуніктеріне қанағаттанатын ел табу
Халыкаралық
Позициялық жүйенің ерекшеліктері
Бірақ екі жүйенін де бірқатар ұқсастығы бар. Біріншіден, мемлекеттік
1-ші сурет
Мемлекеттік қызметтің карьералық моделі.
Негізгі сипаттар
• Кадрларға мақсатты білім беру
• Қызмет ішіндегі мамандандыру
• Маманданудың жоғары деңгейі
• Консерватизм мен бюрократиялық иерархия
Елдер: Германия, Жапония, Австрия
2-ші сурет
Мемлекеттік қызметтің позициялық қызметі
Негізгі сипаттар:
• Конкурсты таңдау
• Маңызды мобильділік
• Жеке менеджментке жақындау
• Қабылдаудың нақты формасы
• Қызмет көрсетудің жоғары сервисі
• Карьерадағы тұрақсыздық
• Адам ресурсын зерттеуге көп көңіл бөледі
Елдер: АҚШ, Ұлыбритания, Канада
Заңдарды дайындау кезінде біздің мемлекеттік қызметкерлерде сауалдама жүргізілді. Бұл
Жоғарыда айтылып кеткендерден
- қоғамды және оның әр азаматын
- меритократяның принциптеріне
- бірдей
- Мемлекеттік қызметке кіруге
Мемлекеттік қызметті занды түрде саяси және
Заңмен саяси тағайындаудың шектері көрсетілген, бұл жәй саяси процестердің
Мемлекеттік қызметкерлердің 96-97 пайызын құрайтын әкімшілік қызметкерлер саяси басшылықтың
4-ші сурет
Әкімшілік мемлекеттік қызметте жылжу және келу кезіндегі міндетті түрдегі
Мемлекет басшысының бұйрығы бойынша өткен жылдың ақпан айынан бастап
1) Төлем ақының төмен болған жағдайында кадр дефицитінің
2) Үкімді іске асырмай
3) Мемлекеттік
Конкурсты 2000 жылдың 1-ші қаңтар айынан вакансиялары бар мамлекеттік
Сол уақытта біздің реалилерді еспке ала отырып конкурсың ашық
Мемлекеттік қызметте әкімшілік қызметкерлердің тұрақты әрекет етуі үшін, орынсыз
5- сурет
Бұл заңда келесідегі жазылған, саяси қызметкерлердің ауысуы әкімшілік қызмет
Әкімшілік мемлекет қызметкерлерінің құқықтық қорғалуы:
• Саяси қызметкерлердің
• Әкімшілік мемлекеттік қызметке белгілі бір мерзімге
• Мемлекеттік органның реоргазизациясының жағдайында жаңа жұмыс
• Тәртіпке салу немесе жұмыстан жығарып жіберу
Мемлекеттік қызмет заңының коррупцияға қарсы сипатының бар екендігін байқамай
1.2. Реформалау механизмі мен әкімшілік мемлекеттік қызметті
мамандандыру.
Мемлекеттік қызметкер жоғарыдан келген бұйрықтың засыздығы туралы күмәндаса, онда
Мемлекеттік қызметтке конкурс негізінде тұрумен қатар конкурстан тыс кадр
6-шы сурет
Зандарда және заң актілерінде мемлекеттік қызметкерлердің мамандығын жоғарлатуға бағытталған
7-ші сурет
Мемлекеттік қызметтің жоғары
Типтік квалификациялық міндеттемелердің негізінде әр мемлекеттік орган өз квалификациялық
(8-9 сурет)
8-ші сурет
9 -шы сурет
10 – шы сурет
Әкімшілік мемлекеттік қызметкерлер шендері реестірінің
артықшылықтары.
Ескі жүйе бойынша
ақпарат пен қабылданатын
Департамент директоры
Департамент директорының
Басқарма басқарушысы
Басқарма басшысының
орынбасары
Бөлім бастығы
Бөлім басшысының
орынбасары
Сектор меңгерушісі
Орындаушылар
Қызметтерді мемлекеттік қызметкерлердің әкімшілік категорияларына бөлу қызметкерлерді сәйкес басқару
Әкімшілік мемлекеттік қызметкерлердің шен реестрлері мемлекеттік қызмет шендерін унификациясы
(11- сурет)
Әкімшілік мемлекеттік қызметтің кадрлық қамтамассыздылығы
Мемлекеттік қызметкерлердің проффессионализімін жоғарлатудағы
Өкінішке орай біздің елімізде мемлекеттік қызметкерлеріне білім берудің нақты
Сонымен бұл бағдарламалардың негізгі міндеті мемлекеттік қызметтің және мемлекеттін
Келесі маңызды талап — мемлекеттік қызметкерлерге білім беру
Сол уақытта мұндай жүйені жасау мен білім беру бойынша
Жоғарыда айтылып кеткеннің барлығын есепке ала отырып мемлекеттік қызметкерлерді
Дүниежүзілік банк және басқа да халқаралық ұйымдар Қазақстанның мемлекеттік
Мемлекеттік қызметй жетілдіру мақсатында қызметке қабылдау мен қызметтеті жылжуларда
Болашақта тестті бағдарламалар
Мемлекеттік қызметтің қарқындылығын жоғарлату туралы айтқанда "мемлекеттік қызмет туралы"
Мемлекеттік қызметтің профессионалдылығын жоғарлататын келесі
Персоналды тиімді басқару әдістеріне мемлекеттік қызмет кадрларына мониторингті енгізу
Халқаралық эксперттердің
Бұл жағдай Орталық Азия бойынша Дүниежүзілік банктін Департаментінің Директоры
Реформаларды жасағанда сияқты баска сфераларда да қалыптасып қалған стереотиптпрді
Мемелкеттік қызмет сферасы сияқты сфераларда ұтысқа келу бірқатар базалық
Бірақ бұдан былай мемлекеттік қызмет туралы заң мен актілердін
Өмір бір орында тұрмайды, сондықтан ел басының "Қазақстан —
• Қызметтер класификацияларын жетілдіру
• Мемелекет қызметкерлерінің төлем ақы жүйесін жетілдіру
• Мемлекеттік қызмет жайлы заңды жасау
• Мемлекеттік қызметтің адекватты
• Білім беру
• Мемлекеттік
• Дистанциялық тесттеу мехенизмін енгізу
• Мемлекеттік қызмет
• Талдау:
• мемлекеттік қызметтің кадрлық потенциалына
• мемлекеттік қызметтің ерекше жүтіелерін қаржыландыру
• мемлекеттік қызметті
2 бөлім. Мемлекеттік қызметтің қалыптасуы мен дамуы
2.1 Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік қызметтің
Жоғары мемлекеттік басқару органдарының толыққанды әрекет етуі, оның үстіне
XX ғасырдың 80-ші жылдарының соңы мен 90-шы жылдарының басында
Егер сол тұста мемлекеттік басқарудың бүкіл жүйесін реформалау жөнінде
1991 жылы тәуелсіздік
Айта кетейін, мемлекетгік қызметтің тиімді кәсіби жүйесін құру жөніндегі
Қазақстан Республикасында осы заманғы мемлекеттік басқару жүйесінің қалыптасу шешуші
Қазақстандық қоғамтанушылар мен
Бұл процестің әрбір кезеңі күн тәртібіндегі нақты тарихи,
1991 жылғы желтоқсанда Қазақстанның тәуелсіздік алуымен мемлекеттік басқару жүйесін
Біз оны өте күрделі жағдайда қолға алдық. Бұл кезең
Жаңа мемлекеттік билік органдарының қалыптпсуы КОКП диктатының, жоспарлы социалистік
Нақ осы кезеңде Қазақстанда жаңа тәуелсіз мемлекеттің базалық
Бұл кезенде Қазақстанда кеңестік социалистік республика моделінен президенттік басқару
Бірінші кезекте атқару билігінің жоғарындан төмен қарай ретті негізгі
Атқару билігінін жүйесін нығайтумен бір қатарда жергілікті өкілетті органдардың
Іс жүзінде жаңадан құрыла бастаған мемлекеттік басқару Құрылымы барлық
Мемлекеттік оргаңдарды реформалаудың екінші кезені контитуциялық реформа өткізумен
1995 жылғы Конституция Қазақстан Республикасында президенттік басқару нысанының орнатылғанын
Елдің қолданыстағы Конституциясы бойынша Қазақстанда атқару билігінің жүйесін республика
Осылайша, 1995 жылғы Конституцияның негізінде түзілген Қазақстандағы мемлекеттік билік
Мемлекеттік аппараты рефоралау мақсатында осы кезенде Қазақстан Республикасы Президентінің
Мемлекеттік аппаратты реформалаудағы үшінші кезеңнің басталуы 1997 жылы "Қазақстан-2030"
Алға қойылған міндеттерді орындау мақсатында мемлекеттік органдарды қайта ұйымдастыру
14 - ші суретте Оңтүстік Қазақстан облысы бойынша жұмыс
Оңтүстік Қазақстанда жұмыс істейтін мемлекеттік
сурет - 14
Қазақстан - 2030" стратегиясының негізінде ұзақ мерзімді, орта мерзімді
Сондықтан облыстың көлеміндегі мемлекеттік қызметкерлердің біліктілігі мен мамандықтарын да
Кесте - 3
Р/с мерзімі Мемлекеттік қызметкерлер саны, барлығы Басқа
Саны %
1 2003 6274 1612 25,7
2 2004 6296 1574 25
3 2005 6368 1547 24,3
сурет - 15
Жоғарыдағы суретте соңғы үш жыл бойынша мәліметтер берілген, яғни
Мемлекеттік басқару органдарына сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес жөнінде мақсатты
Осынау жылдары биліктің өкілетті және сот тармақтары айтарлықтай нығайтылды.
Кесте - 4
Тұтастай алғанда, бұл кезенде біз мемлекеттік қызметкерлердің кәсіби кадрлар
Ақыр соңында, Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік қызмет туралы" жаңа Заңының
Осынау заңнамалық актінің негізгінде барлық мемлекеттік лауазымдар саяси және
Сонымен қатар, әкімшілік қызкетке кіріскен және оның баспалдағымен жоғарылаған
Ашық жариялы конкурстық іріктеу азаматтардың мешекеттік қызметке тең мүмкіндікте
Жаңа заңнамаға сәйкес Қазақстанда әкімшілік мемлекеттік қызметтің кадр" резерві
Сурет-16
Мемлекеттік қызмет туралы жаңа заңнамаға аракорлақ ен сөзбұйдалықты түбегейлі
Сөйтіп, тәуелсіздіктің 10 жылында Қазақстандағы мемлекеттік басқару жүйесі түбегейлі
Бүгінде жалпы ұлттық деңгейде және жергілікті орындарда жаңа мемлекеттік
Еліміз өз дамуының қазіргі кезенінде күн тәртібіндегі күрделі де
Мемлекеттік басқару жүйесін жетілдірудің негізгі бағытары Президент
Бұл құжатта мемлекеттік билікті дәйектілікпен демократияландырудың Парламент рөлін арттырудын,
Қол жеткен жетістіктермен қатар, бүгінде мемлекеттік басқару жүйесінде проблемалар
Мемлекеттік өзге органдарға да, атап айтқанда, сот инстанциялары мен
Меніңше, мұнайда практика көп ретте кейбір мемлекеттік органдардың заңға
Қалыптасқан ахуалды және
Қазақстанның мемлекетік басқару жүйесіне ықпал ететін екінші проблема өзінің
Бүгінде біздің елімізде белгілі дәрежеде саясаттанған қаржы-экономикалық топтар қалыптасты,
Сурет – 17
Аймақтарда жұмыс істейтін мемлекеттік қызметкерлердің
ішіндегі әйелдер үлесі
Бірінші. Проблемалардың бірі мемлекеттік органдардың, әсіресе жергілікті деңгейдегі органдардың
Президент Әкімшшгіне біздің мемлекетімізді бейнелейтін және оның атынан өкілдік
Мемлекеттік өзге органдарға
Осындай үрдістің орын алуы салдарынан кейбір мемлекеттік органдардың басшылары
Үшінші. Бүгінде мемлекеттік аппарат қызметкелерінің материалдық қамтамасыз етілуінің, ашығын
Тұтастай алғанда, мемлекеттік басқарудың барлық органдарының және атап айтқанда,
Екінші жағынан, бүгінде
Мұны түсіндіру оңай — беделді мемлекеттік қызметте болу іс
Мемлекеттік қызетшілердің қалыпты өмірлік қызметі үшін, әсіресе, жоғары мемлекеттік
Басқару органдарындағылардың еңбек ақысын арттыруды
Әңгіме, ең әуелі, қызмет еткен жылдары мен дәрежесін, халық
Көптеген пікірлесулер көрсеткеніндей, болашаққа арналған мұндай кепілдіктер олар үшін
Әрине, мемлекеттік әкімшілдендіруді жетілдірудің әлі де көптеген тетіктері, мүмкіндіктері
" Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің жұмысынан да тауып отыр.
Қазақстан Конституциясының және Президент Н.Ә. Назарбаевтың заң
Президент Әкімшілігіне Мемлекет басшысы өзінің кең ауқымды конституциялық өкілеттіктері
Президент Әкімшілігі Президент тапсырмаларының орындалуын бақытылауды жүзеге асырады, Мемлекет
Әкімшіліктің құрамында бүгінде әр саланың мамандары болып табылатын 280
Әкімшіліктің барлық бөлімшелерінің қызметін түрақты жетілдіруге қарамастан, біздің жұмыстың
Біріншіден, таяу уақытта мемлекеттің алдында тұратын жаңа міндеттер Президент
Екіншінден. біз Әкімшіліктің барлық құрылымдық буындарының әсіресе, Мемлекет басшысының
Үшіншіден. Әкімшілік басшысы ретінде мені, өзінің мінезіне қарай, немесе
Біз жұмыстағы ақпараттарды
Қазақстан өз тәуелсіздігінің он жылдығын экономиканың тұрақтана бастаған жағдайында
2.3. Мемлекеттік қызметтің әлеуметтік психологиялық факторлары мен
Әлеуметтік экономикалық жүйеде басқарудың әлеуметтік
Басшының өндірістегі функциясы - шешім қабылдау шешемдерді жүзеге асыруға
Қабылданған шешімдердің тиімділігі олардың объективті жағдайда қаншалықты сай келетіндігіне
Басшының маман екені көбіне оны еңбек ұжымын басқаруындағы әлеуметтік
Өндіріс пен еңбекті ұйымдастыру шарттарын;
Материалдық және моральдік ынталандыру жүйесін;
Идеялық тәрбие жұмысын;
Өндірісті демократиялық негзде дамытылуын;
Өзінің қызметтік және
Басшы әлеуметтік
1. Моральдік жағынан ынталандыру әдістері;
2. Әлеуметтік жоспарлау әдістері
3. Тәрбиелік әдістер (насихат, үгіттеу, иландыру);
4. Әлеуметтік бастамалар мен жаңашылдықты жандандыру
5. Қызметкерлер арасындағы
Өз қызметкерлерінің әлеуметік белсенділігін арттыру үшін басшы өндірісітік ұжымның
а) Кіріспе — әлеуметтік жоспар туралы:
1. Әлеуеметтік құрылымдағы өзгерістер, квалификация, қайта оқу.
2. Қызметкерлердің жұмыс орны, денсаулығн сақтау.
3. Жұмысшылардың тұрмысының жағдайы, жалақысы.
4. Жұмысшылырдың этикалық, эстетикалық мәселесі.
2.4 Мемлекеттік қызметтің құқықтық негіздері мен принциптері
Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет туралы заң
Мемлекеттік әкімшілік
Мемлекеттік лауазым — мемлекеттік органның нормативтік құқылық актілерімен белгіленген
Мемлекеттік қызмет — мемлекеттік қызметшілердің мелекеттік органдардағы мелекеттік биліктін
Мемлекеттік қызметші — мемлекеттік органда заңдарда белгіленген тәртіппен республоикалық
Лауазымды адам — ұдайы, уақытша немесе арнайы өкілеттік бойынша
Мемлекеттік әкімшілік қызмет санаты — мемлекеттік әкімшілік
Біліктілік талаптары — мемлекеттік әкімшілік қызметті атқаруға үміткер азаматтарға
Мемлекеттік саяси қызметші — тағайындалуы /сайлануы/, босатылуы және қызметті
Мемлекеттік қызмет туралы зандар Конституциядан, осы Заңнан, Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік қызметтің принциптері:
1. Қазақстан Республикасында мемлекеттік қызмет:
а) заңдылық
ә) Қазақстандық патриотизм
б) мемлекеттік өкіметтің
в) азамат құқықтарының,
ғ) жалпы қол жетімділік,
ғ) азаматтардың мемлекеттік қызметке кіруінің еріктілігі,
д) мелкеттік қызметшілердің кәсібилілігімен жоғары біліктілігі.
е) мәні бірдей жұмыстарды орындағаны үшін еңбекақыны тең төлеу,
ж) жоғарыда тұрған
з) мемлекеттік қызметшілердің
и) мемлекеттік құпиялар мен заңмен қорғалатын өзге де құпия
к) мемлекеттік қызметшілердің құқықтық және әлеуметтік қорғалуы,
қ) мемлекеттік қызметшілерді қызметтік міндеттерні адал, ынталды, ерекше маңызды
л) мемлекеттік қызметшілердің
м) мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттыруды үздіксіз жүргізу принциптеріне негізделеді.
2. Мемлекеттік органдарда саяси партиялардың ұйымдарын құруға жол бермейді.
Осы заң барлық мемлекеттік қызметшілерге қолданылады, бұған Қазақстан Республикасының
Техникалық қызмет көрсетуді жүзеге асыратын және мемлекеттік органдардың жұмыс
3 бөлім. Мемлекеттк қызметтің тиімділігін арттырудың
3.1. Мемлекеттік қызметтің тиімділігін арттырудың экономикалық
негіздері
Мемлекеттік қызмет әлемде үш мың жылдан бері бар. Осы
Қазіргі кезде халық жергілікті мемлекеттік қызеттің рөлін ең алдымен
Тиімді мемлекеттік жұмысты
Сонымен бірге мемлекеттік қызметтің көпқырлы құбылыс екенін
Мемлекеттік қызметті күрделі жүйе деп біліп, оны жетілддіру үш
—әлеуметік институт ретінде;
—мемлекеттік-құқықтық инстиут ретінде;
- ұйымдасытыру институты ретінде талдаған жөн;
1. әлеуметтік институт
2. мемлекеттік—құқықтық интитут ретінде мепмлекеттік қызметті
3. ұйымдастыру институты ретінде мемлекеттік
4. әрине, жоғарыда
Мемлекеттік қызметтің тиімділігін қамтамсыз етудің негізгі құрамдас бөліктері
1. мемлекеттің миссиясын анықтау;
2. осы негізде ұлттық мемлекеттік басқаруды дамытудың
3.мемлекеттік қызметтің көпке ұғымды түсінігін жасау. Қазіргі кезде
Кейбір реформаторлар мемлекеттік қызметтің белгілерін, принциптерін ғана бөліп көрсетеді
Мемлекеттік қызметті талдауға байыпты көзқарас оны қалағанның бәрінін, қолынан
Біздің ойымызша, мемлекеттің миссиясын бүгінде БҰҰ құжаттарының қағидаларынан өрбіткен
Осыған байланысты
БҰҰ құжаттарынан
Мемлекеттік басқарудың ұлтық жүйесі мемлекет миссиясының сипаты
"Мемлекеттік қызмет " ұғымының дұрыс анықтамасының маңызы зор. Мысалы,
Сондықган континенттік Еуропада мемлекеттік қызмет ең алдымен әртүрлі мемлекеттік
Мемлекеттік қызметке анықтама беруде басқада көзқарас бар. Кейбір елдер
Біздің республикада мемлекеттік қызмет міне осы тұрғыдан—мемлекеттің функциясы мен
Бірінші агент- мемлекеттік және жекешелендірілген кәсіпорындар түріндегі тауар өндірушілер
Демек, мемлекеттің осындай жағдайдағы басты міндеті тауарлар өндіру мен
Мемлекеттік аппарат ішіндегі, сондай ақ мемлекеттің қатысуымен жасалатын барлық
Аймақтар бойынша мемлекеттік қызмет кадрларының сапалық құрамы кесте-5-те келтірілген
• тазалық;
• ашық жарқындық;
• әділдік;
• талдай білу;
• жауапкершілік сезімі;
• басқарудың
• тапсырмаға жасампаздық көзқарас.
Кесте - 5
Біздің мемлекеттік қызметшілерін бойына осы аталған және басқа
Айта кетерлік тағы бір маңызды факт әлемде мемлекеттік қызметшілердің
Сурет – 18
ҚР Президентінің 1998 жылғы 18 қыркүйектегі жарлығымен Мемлекеттік қызмет
Мемлекеттік қызметшілерді жұмыс істейтін жерінде құқыклық оқыту ісін ұйымдастыруды
Әдетте жалпыға міндетті құқықтық оқу жүйесінде жаңа оқу жылы
1. аудандағы жалпыға міндетті құқықтық оқу туралы ереже;
2. аудандағы құқытық білім мектебі туралы ереже;
3. әкім аппаратының
4. әкім аппаратының
5. аудан әкімі
Бұдан әрі аудан әкімінің арнайы өкімімен мыналар бекітіледі:
1. Аудан әкім апаратын басшы
2.Аудан әкімі аппаратының басшы қызмекерлерін, мамандарын және құрылымдық бөлімдердің
З.Аудан әкімі аппаратының басшы қызметкерлерінің мамандарының және ауданның құрылымдық
4. Құқықтық аттестациядан өтетін аудан әкімі аппаратының басшы қызметкерлерінің
Елдегі мемлекеттік қызметті жетілдірудің көптеген проблемалары (мемлекеттін миссиясын айқындай
3.2. Мемлекеттік қызмет істері жөніндегі өкілетті орган
оның аумактық бөлімшелері
1. Мемлекеттік қызмет істері жөніндегі өкілеттік орган бұдан
1. мемлекеттік қызметті
2. мемлекеттік қызметті
3. мемлекеттік әкімшілік
4. мемлекеттік қызметшілер жөніндегі Республикалық деректер базасын
5. мемлекеттік қызметшілер
6. мемлекеттік
7. мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілер даярлау, қайта
8. мемлекеттік
9. мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызмет саласындағы зандарды
10. мемлекеттік әкімшілік
11. мемлекеттік органдардың
12. мемлекеттік
13. осы заң бұзылған жағдайда
14. мемлекеттік қызмет мәселелері жөніндегі халықаралық шарттардың жобаларын дайындауға
15. ҚР зандарында
2. мемлекеттік қызмет істері
Аумақгық бөлімшелер өз қызметін өкілетті орган
3. Өкілетті
Мемлекеттік органдардың кадр қызметі. Мелекеттік органдардың кадр қызметі өз
1. Мемлекеттік
2. мемлекеттік қызметшілердің заңға белгіленген
3. мемлекеттік қызметшілерге олардың құқықтық жағдайынын, әсерлері
4. өкілітті органға
5. мемлекеттік қыземтшілерді оқытуды, қайта даярлауды қайта
6. заңдарда белгіленген өзге де өкілеттіктерді жүзеге
Осы заңның екінші тарауында
Мемлекеттік қызметшілердің қызметін саралау.
1. Мемлекеттік қызметшілер
2. Саяси лауазымдарға:
1/ ҚР президенті тағайындайтын мемлекеттік саяси қызметшілер, олардың орынбасарлары,
2/ ҚР парламентінің палаталары және парламент палаталарының төрағалары тағайындайтын
3/ Конституцияға сәйкес өкіметтін өкілдері болып табылатын мемлекеттік саяси
4/ орталық атқару органдар мен ведомстволарды басқаратын мемлекеттік саяси
3. мемлекеттік әкімшілік
Лауазымдардың саанаттары мен әкімшілік лауазымдарды санаттарға жатқызу тәртібін өкілетті
4. Мемлекеттік саяси қызметшілер үшін
Мемлекеттік қызметшілердің құқықтары.
Мемлекеттік қызметшінің:
1/ Республиканың азаматтарына Қазақстан Республикасының Конституциясымен және заңдарымен
2/ өз өкілеттігі шегінде мәселелерді қарауға және олар
3/ белгіленген тәртіппен лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті ақпарат
4/ лауазымдық міндеттерді атқару үшін белгіленген тәртіппен меншік нысандарына
5/ басшыдан мемлекеттік қызметшінің атқаратын лауазымына сәйкес
6/ жеке басының қадір-қасиетінің құрметтелуіне, басшылар, өзге де лауазымды
7/ өзі атқаратын лауазымға жұмыс сапасына, тәжірибесіне және осы
8/ тиісті бюджет қаражаты есебінен қайта даярлануға/ қайта мамандануға/
9/ өзінің мемлекеттік қызмет өткеруіне қатысты материалдармен кедергісіз танысуға,
10/ біліктілігі мен қабілеті, өзінің қызметтік міндеттерін адал орындауы
11/ қызметшінің пікірінше негіссіз айып
12/ еңбегінің қорғалуына, деңсаулығының сақталуына, қауіпсіз және жоғарғы өнімді
13/ мемлекеттік
құқығы бар лауазымдыадамды дереу хабардар етуге,
14/ қызметтік міндеттерін тиімді атқару
1.Мемлекеттік қызметшілердің осы Заңда белгіленген негізгі міндеттерінен туындайтын
Мемлекеттік қызметте болуға байланысты шектеулер.
1. Мемлекеттік қызметшінің:
1/ өкілді органдардың депутаты және жергілікті өзін-өзі басқару органдарының
2/ педагогтік, ғылыми және орта өзге де шығармашылық қызметті
3/ кәсіпкерлік қызметпен айналысуға соның ішінде, егер коммерциялық ұйымды
4/ үшінші түлғалардың істері бойынша өзі қызмет істейтін не
5/ өзінің қызметтік іс-әрекет материалдық-техникалық, қаржылық және ақпараттық қамтамасыз
6/ ереуілдерді қоса алғанда, мемлекеттік органдардың қалыпты жұмыс істеуіне
7/ лауазымдық өкілеттігін орындауға байланысты азаматтар мен заңды тұлғалар
2. Мемлекеттік қызметші белгіленген тәртіпке
Мемлекеттік қызметшінің сенім білдіретін басқаруға берілген мүліктен, соның ішінде
3. Зандарда көзделген жағдайларды
2. Мемлекеттік қыызметке:
1/ белгіленғен тәртіппен әрекетке қібілетсіз немесе әрекетке қабілеті шектеулі
2/ сот белгілі бір мерзім ішінде мемлекеттік лауазымдар атқару
3/ біліктілік талаптарына
4/ өзінің мәртебесін
5/ мемлекеттік қызметке
6/ мемлекеттік қызметке
7/ мемлекеттік қызметке
5.Аталған мәліметтерді
Заңның 3 тарауында
Мемлекеттік саяси қызметшілердің
3.3. Мемлекеттік
Қойылатын талаптары
1. Қазақстан
Мемлекеттік әкімшілік қызметшінің мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасуы және жоғары
2. Мемлекеттік қызметшілердің сол мемлекеттік органда ауысу
3. Мемлекеттік саяси
Мемлекеттік саяси қызметшілер мен тұрақты негізде жұмыс істейтін Парламент
4. Мемлекеттік қызметке кіру кезінде жынысына, нәсіліне, қай
5. Осы заңда белгіленген жағдайларды қоспағанда, конкурстық іріктеуден өтпеген
Мемлекеттік қызметке кіру кезінде койылатын талаптар.
1. Мемлекеттік қызметке кіретін адамдар мынадай талаптарға:
1/ Қазақстан Республикасының азаматы болуға,
2/ егер Республиканың заңдарында тиісті лауазымдар жөнінде өзгеше белгіленбесе,
3/ қажетті білімі, кәсіби даярлық деңгей болуға және белгіленген
2. Азамат мемлекеттік қызметке
3. Мемлекетті әкімшілік лауазымға орналасу азаматтар міндетті арнайы тексеруден
4. Мемлекеттік саяси қызметке кіру үшін
Мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасуға арналғаи конкурс
1. Мемлекеттік әкімшілік
2. Мемлекеттік әкімшілік
3. конкурсты бос лауазымдар бар мемлекеттік
Конкурсты орталық мемлекеттік орган мен олардың аумақтық бөлімшелері және
3.1 егер конукрс белгілі бір жұмыс мерзімінен бос тұрған
4. Ашық конкурсқа
5. Жабық конкурсқа тек мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің ғана
6. Конкурстың комиссияның
7. Конкурстық
8. мемлекеттік органның
9. конкурстық комиссияның оң қорытындысын алмаған, бірақ
10. кадрлар резервін тіркелеген конкурсқа қатысушылар конкурс өтпестен
Мемлекеттік әкімшілік
1. Мемлекеттік
• Олардың өз тілегі бойынша жұмыстан босату туралы
• Келісім шарт мерзімінің бітуі
• Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің өз табысы мен мүлкі туралы
• Осы заңға белгіленген
• Меншік құқығы мен тиесілі мүлікті сенім білдірілген басқаруға
• ҚР азаматтығын жоғалтуы;
• Сыбайлас жемқорлыққа құқық бұзушылығын жасауы;
•Осы заңда
•Аттестаттаудың теріс нәтижелері;
• ҚР еңбек заңдарында көзделген өзге де
Қорытынды
Біздің елдің мемлекеттік қызметшілерін бойына осы аталған және басқа
Айта кетерлік тағы бір маңызды факт әлемде мемлекеттік қызметшілердің
Біріншіден — мемлекеттік қызметшілердің басөқарушылық біліктілігін белсенді түрде көтеру;
Қазіргі кезде мемлекеттік қызмет әлемінің көптеген елдерінде
Кейбір реформаторлар мемлекеттік қызметтің белгілерш, принциптерін ғана бөліп көрсейтеді
Мемлекеттік қызметті талдауға байыпты
Мемлекеттік басқарудың ұлтық жүйесі
Мысалы, ГФР-да мемлекеттік қызмет функциялық көзқарас тұрғысынан кеңінен—барлық мемлекеттік
Елдегі мемлекеттік қызметті жетілдірудің көптеген проблемалары (мемлекеттін миссиясын айқындай
Әдебиеттер
1. Бердалиев
2. Бердалиев К.Б.
3. «Басқару негіздері» Қ.Бердалиев, С.Ы. Өмірзақов
4. Газеттер «Егемен Қазақстан» 2005 жылғы сандары
5. Дос К.Қ. Жергілікті
6. ЕрғалиевҚ.Р.. Басқару негіздері.
7. Жиенбаев
8. Ихданов Ж.О.,
9. "Қазақстан Республикасындағы жергілікті
10. «Қазақстан Республикасында еңбек
11. «Қазақстан
13. Менеджмент негіздері. К.С. Сыздыков, А.Т. Мергенбаев, Г.Мауленкулова.
14. "Муниципиальный менеджмент". С.К. Куманбаев, Г.Н.Гомарник,
15. «Мемлекеттік қызмет туралы» Қазақстан
16. Өзіндік басқару
17.Региональная политика Республики Казахстан. Отв. Ред.
18. «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Қазақстан
19. Современный Казахстан. Цифры
56
Педагогика және психология мамандығына арналған Психологиялық менеджмент
Мотивация және оның қызметтік басқарудағы орны
КӘСІПТІК ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ НЕГІЗДЕРІ ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
Мектептің оқу-тәрбие процесінің ұйымдастырушылық- әдістемелік басшылығы
Ұйым элементтері және басқару үрдісі
«Педагогикалық менеджмент» оқу-әдістемелік кешені
Микропроцессорлық техниканың логикалық негіздері
Әлеуметтану (Оқу-әдістемелік құрал)
Басқару тәсілдері мен функциясы
Менеджмент пәнінен дәрістер