Шаңғымен жүру



Дене шынықтырудағы жеке дамудың жолдары
Мазмұны
Жоспар……………………………………………………………………………2
Кіріспе ……………………………………………………………………………3
Негізгі бөлім:
1. Адам денсаулығы
Салауатты өмір салты
Дене шынықтырудың ағзаға әсер етуі
Жеке дамудың физикалық формалары
Жеке дамудың негізгі бағыттары
Таңертеңгі гигиеналық гимнастика
Шаңғымен жүру
Шынығу
Сауықтыру жүрісі
. Ауадағы дене шынықтыру жаттығулары
Спорттық ойын-сауықтар
Қорытынды………………………………………………………………………....
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі………………………………………………....
Кіріспе
Денсаулық – әр адамның ғана бағасы жетпейтін құндылығы
Ғалыдардың зерттеуінше егер көптеген адамдар гигиена тазалығын қатаң
Кейбіреулер, тіпті ең қалыпты жағдайда сақталатын салауатты өмір
Дене тәрбиесі – адам өмірінің ажырамас бөлігі. Ол
Дене шынықтыруды оқытудың негізгі әдістемесі ретінде физикалық жаттығуларды
Дене шынықтыру жттығуларын жасаудың әдістемесін дайындауда дене шынықтыру
Адам ағзасын қоршаған ортаның әр түрлі физикалық әсерлеріне
Педиатриядағы ғылыми профилактика тарихы ертедегі халық медицинасынан басталады.
Атақты бала дәрігерлері Н. Ф. Филатов, А. А.
Ағзаны шаншу — бұл функционалдық жүйені құру және
Денсаулықты арттыру оны бекітуден басталады, сонымен қоса ағзаның
Ағза функцияларының енді қалыптаса бастаған шағында, оның дамуы
Адам ағзасының қажеттілігін қанағаттандыру оның әдеттегі қызмет етуін
Адам денсаулығы
Салауатты өмір салты
Салауатты өмір сүру салты дегеніміз – биоәлеуметтік категория.
Адам өзінің жеке басының ерекшелігіне сәйкес өмір сүреді.
Жалпы алғанда адам денсаулығы бірінші орында болуы қажет.
Жер шары халықтарына әлеуметтік – гигиеналық зерттеу
Қорыта айтқанда, салауатты өмір сүру салты көп факторларға
«Денсаулық – зор байлық» дейді казақ. Халықтың
Адамдардың денсаулығы неге байланысты болады деген сауалға келетін
Салауатты өмір сүру салтын бұзатын факторлардың бірі дұрыс
Ол неге әкеп соғады, адамды ауруларға шалдықтырады. Кейіннен
Ал қазіргі нарықтық экономика көпшілікке оң эмоциялық жағдай
Қоршаған артаның кері әсері, көптеген жаңа ауру түрлерінің
Қоршаған ортаның тазалығын қамтамасыз ету тағамның сапасын жақсарту,
Статистика көрсеткендей, жаттығушылар немесе күнделікті денешынықтырумен шұғылданатын адамдар
Бала өмірінің бірінші жылдарынан шынығу, жаттығу функциалдық мүмкіндіктерін
Қимылға денешынықтыруға, спортқа деген сүйіспеншілік балалық шақтан басталады
Өз игілігіміз үшін кез-келген бос минутты жаттығу үшін
Адамды кызықтыратын және көңіл-күйін көтеретін алуан түрлі жаттығуларды
Шұғылданудың үш негізгі ұстанымы бар:
күн ара жаттығу (аптасына үш рет);
үзбей 20-30 мин кем емес;
жүктемені тамырдың 140-160 мин соғуына мөлшерлеу.
Сауықтандыру құралы ретінде қандай спорт түрлерін (спорт элементтерін)
Бұл біріншіден бәріне белгілі дәстүрлі әдістер. Таңертеңгілік жаттығулар,
Спорттық сауықтандыру бағытында қазіргі уақытта белгілі йога гимнастикасын,
Кез-келген таңдаған спорт түрімен, денешынықтыру жаттығуларымен шұғылдану кезінде
Дегенмен де әр адам дені сау, күшті, қуатты,
Дене шынықтырудың ағзаға әсер етуі
Денені шынықтырудың сауықтырушы және профилактикалық тиімділігі физикалық белсенділікпен,
Р.Могендовичтің моторлы-висцералдық рефлекстер туралы ілімінде қозғалыс аппараты қызметтерінің,
Адам ағзасында жеткіліксіз қозғалыс белсенділігі нәтижесінде табиғаттан беріліп,
Экономикалық дамыған елдерде соңғы 100 жыл ішінде энергия
Интенсивті физикалық жаттығулармен қорғану қызметінің механизмі адам ағзасының
Жаттығудың жалпы тиімділігі энергия шығындарының орнын толтыруға бағытталған
Физикалық жаттығулардың негізгі тиімділгінің бірі – қалыпты жағдайдағы
Қан айналымы жүйесінің физикалық күйдің әр түрлі жағдайында
Қан айналымының периферикалық бейімделуі бұлшық еттер арасындағы қан
Сауықтыру жаттығуларын жасау кезінде айрықша бөлінетін қанның фибринолитикалық
Ағзаның қартаю процесі жүрек жұмысына, сонымен қатар периферия
Мысалы, жақсы дайындалған жүгірушілерде орта жастағы максималды мүмкін
Жеке дамудың физикалық формалары
Жеке дамудың негізгі бағыттары
2.1.1. Таңертеңгі гигиеналық гимнастика
Таңертеңгі гигиеналық гимнастика ағзаның оянғаннан кейінгі жұмыс жағдайына
Ағзаның физикалық жағдайының деңгейіне байланысты барлық таңертеңгі жаттығумен
2.1.2 Шаңғымен жүру
Шаңғы спорты өз құрамына бірнеше жеке спорт түрлерін
Шаңғы спортында үнемі қандай да бір жарысу жаттығулары
Көптеген адамдар үшін алғашқы шаңғыға тұру, ол арқылы
Мұнда таяқшаның ыңғайлы ұзындығын табатын оңай әдісті ойлап
2.1.3. Шынығу
Суық тию ауруларына қарсы профилактикалық шаралардың маңызды түрі
2.1.4. Сауықтыру жүрісі
Массалық дене шынықтыруда жалпы сауықтыру жүрісі (тездеп жүру)
Энергия шығындарының орнын толтыру және анаболикалық процестер мен
Бұл максималды аэробикалық өнімділікті зерттеу нәтижесінен байқалды. Сауықтыру
Жылдамдығы жоғары сауықтыру жүрісі жеке дамудағы спорт ретінде
. Таза ауадағы дене шынықтыру
Соңғы жылдары дене шынықтыру жаттығуларын жыл бойы таза
Бұл әдістемені авторлар мектеп жасындағы балалардан бастап қолданған
Қыстың күндері таза ауада жаттығулар жүргізу ағзаның жылулық
Жаттығулардың кіріспесі алдымен таза ауада толығымен сапқа тұрудан
Жаттығулардың негізгі бөлімінде жаттығудың көңіл бөлетін тұстарын атап
Жаттығулардың қорытынды бөлімінде ақырын жүгіріспен басталады, кейін ол
В холодное время года рекомендуются упражнения, вызывающие у
В зимний период года занятия на открытом воздухе
Начинать занятия на открытом воздухе лучше в теплое
Одежда для проведения физкультурных занятий на воздухе летом
В зимний период при ветре и снижении температуры
В начале зимних занятий незакаленным детям даже при
Нецелесообразно проводить занятия с детьми, одетыми в зимние
После проведения физкультурных занятий дети в групповых помещениях
Физкультурные занятия должны проводиться перед прогулкой или в
При проведении занятий на воздухе, так же как
При занятиях на воздухе общая плотность должна быть
Таблица
Двигательная активность детей при физкультурных занятиях на воздухе
Возраст
детей,
лет Зима Весна Осень
Мальчики Девочки Мальчики Девочки Мальчики Девочки
5 126 121 119 114 100 96
6 132 102 98 90 109 96
7 140 107 123 101 108 101
2.3. Спорттық ойын-сауықтар
Шаңғымен жүру. Коньки стилі.
Бұл шаңғы жүрісін профилсіз тегістелген жолдарда қолдануға болады.
Бір мезгілдік екілік адымдық конькилік жүріс. Бұл жүріс
Жартылай конькилік жүріс жазық жерлерде шаңғы жолдары бар
Бұл жүріс үшін есте сақтайтын жағдай, мұнда жамбас,
Бұл жүру әдісі арқылы жылдамдықты арттырудың бастапқы деңгейлерін
а) бұл жүрісті әр түрлі интенсивтілікте жазықтықта да
б) әр 8-10 цикл сайын итермелеуші аяқты ауыстыруды
в) жартылай коньки жүрісіне қоса бір мезгілдік адымсыз
Коньки. Конькимен жүру қозғалысты дамытып, қозғалыс белсенділігін арттырады.
Өзіндік сырғанау. Бұл балалар мен жасөспірімдер арасындағы кең
Велосипед. Екі аяқты велосипедпен серуенге шығу, немесе тіпті
Бадминтон, хоккей, футбол және басқа да спорт ойындары
Ойындар. Балаларға арналған көптеген қозғалыс ойындары дененің шынығуында
Қорытынды
Дене тәрбиесі – адам өмірінің ажырамас бөлігі. Ол
Дене шынықтыруды оқытудың негізгі әдістемесі ретінде физикалық жаттығуларды
Дене шынықтырудағы жеке даму арқылы келесі қорытындыларды шығаруға
денсаулықтың нығаюы, дене бітімінің өзгерістерін жасыру, ағзаның функционалды
қозғалу сапаларын жақсарту: шапшаңдық, икемділік, күш, төзімділік, жылдамдық
белсенділікті туындату, өзіндік тұлғаны қалыптастыру, өзіндік физикалық мүмкіндіктер
дұрыс өмір сүру принциптері мен әдеттерін қалыптастыру, үнемі
психикалық моральды-еркіндік қасиеттері мен тұлғаны қалыптастыру, өзіндік даму
Дене шынықтырудағы жеке даму теориясы мен практикасы көптеген
Ең алдымен дене шынықтырудағы жеке дамуда: түсінушілік, міндеттілік,
Жеке дамудағы жаттығу процестері: жаттығушылардың жасына, жынысына және
Список литературы
1. Поздняк Л.В., Бондаренко А.К. и др. Организация
2. Празников В.П. Закаливание детей дошкольного возраста.—Л.: Медицина,
3. Шеврыгин Б.В. Если хочешь быть здоровым….—М.: Просвещение,
4. Абросимова Л. И., Юрко Г. П. Физическое
5. Родниченко Н. Н. Влияние плавания на состояние
6. Л. А. Лещинский "Берегите здоровье" М.,
7. Г. И. Куценко , Ю.В. Новиков "Книга
8. В. И. Воробьев "Слагаемые здоровья" М., 1994г.
9. Н. Б. Коростелев "От А до Я"
10. И. П. Березин, Ю. В. Дергачев "Школа
11. Рекомендации по питанию спортсменов г.Москва “Физкультура и
12. Белов А. «Спортивная жизнь России», М., 1990.
13. Масляков В.А., Коробков А.В., Головин В.А. Физическое
14. Коц Я.Н. Спортивная физиология. – М.:Физкультура и
15. Выдрин В.М. Физическая культура и физическая подготовка
16. Столбов В.В. История физической культуры и спорта.
17. Оливова В. Люди и игры. У истоков
18. Жатқанбаев Ж.Ж. Валеология. Оқулық. Алматы: Зият пресс,
Тель Л.З., Доленов Е.Д. Валеология: жалпы білім беретін
19. Агаджанян Н.А., Катков А.Ю. «Резервы нашего организма»,
20. Василева З.А., Любинская С.М. «Резервы здоровья». М.,
21. Тель Л.З. «Кодекс здоровья». Акмола, 1997г.
22. Государственная программа развития физической культуры и спорта
23. Государственная программа развития физической культуры и спорта
30






Ұқсас жұмыстар

Шаңғы спортының шығу тарихы
Балалар және жасөспірімдердің дене тәрбиесіндегі шаңғы спортының орны
Тау шаңғысы туризмінің ерекшеліктері
Шаңғы спорты
Шаңғы спорты туралы
Шаңғы спортының даму тарихы
Шаңғы спортының қауіпсіздік ережесі
Қазақстандағы шаңғы спортының дамуы
Жалпы білім беретін мектептің 1-4 сыныптарына арналған
Шаңғы спортының мәні