Тұлғаның даму процесі
Қазақстан Республикасының білім және ғылым
Психология кафедрасы
Магистранттың өздік жұмысы
Тақырыбы: Жеке тұлға туралы түсініктердің дамуы
Орындаған: Муратбаев Д.М.
І курс магистранты
Тексерген: Сатиева Ш.С.
Психология ғылымдарының
кандидаты, доцент
Семей 2008
Жоспары:
1. Тұлғаның даму процесі
2. Нəсілдік жəне қоршаған орта
3. Іс-əрекет жəне тұлға дамуы
4. Даму диагностикасы
3.1. Тұлғаның даму процесі
Даму – адамның сандық жəне сапалық
Егер адам сана жəне өзіндік санаға
Адам дамуы – бұл өте күрделі,
Дамуды қозғаушы күш – қарама-қарсылықтар тайталасы.
Неліктен кей адамдар өз дамуында өте
Сонымен, адамның дамуы сандық жəне сапалық
3.2. Нəсілдік жəне қоршаған орта
Дамудың қай қырлары адамның өзіне тəуелді
Белгілі болғандай, адамның даму процесі мен
Адамның жүйке жүйесі, мінезі, психикалық процестердің
Нəсілдік бағдарламаның ауыспалы бөлімі адамға тіршілік
Барша қалыпты адамдар табиғатынан өзінің ақыл
Ақыл-ой əрекетіне негіз –жалпы нышандармен бірге
3.3. Іс-əрекет жəне тұлға дамуы
Дамуға нəсілдіктің, қоршаған ортаның жəне тəрбиенің
Тарих тұңғиығынан іс-əрекет бабында небір дана
Іс-əрекет барысында адамның жан-жақты жəне біртұтас
Балалар мен жасөспірімдердің іс-əрекеттерінің негізгі түрлері
Іс-əрекет сипаты бойынша белсенді (актив) жəне
Белсенділік оқу барысында шəкіртке тезірек жəне
Белсенділіктің барша көріністерінің негізінде бір ғана
Əрбір адамның өзіндік белсенділігі оның қабілеттері
Іс-əрекет сияқты тұлға белсенділігі де таңдамалы
Тұлғаның белсенділігі дамудың тек алғы шарты
3.4. Даму диагностикасы
Педагогикалық практикада оқушының даму деңгейіне байланысты
Диагностика (грек сөзі: диа – ашық,
Оқушының тəн-дене дамуын диагностикалау қиындық тудырмайды.
Рухани, əлеуметтік дамуды диагностикалау үлкен қиындық
Оқушылардың дамуындағы кейбір ерекшеліктерді диагностикалау-дың қарапайым
Пайдаланылған әдебиеттер
Ш.С. Сатиева. Қазақстан мектебі 2007 ж,
Т.И. Шамова. Активность учения школьников. М.,1968
Ю.К. Бабанский. Выбор методов обучения в
И.П. Подласый. Педагогика. М.,2003.
Л.П. Аристова. Активность учения школьников. М.,1968
Қазіргі тұлғаның əлеуметтену ерекшеліктері
Психологияда тұлға мәселесі
Тұлғаның дамуы
Орта компоненттері және олардың бала дамуына әсері
Тұлғаны қалыптастырудағы тәрбиенің рөлі
Мектепке дейінгі жастағы балалардың тұлғалық дамуын теориялық тұрғыда негіздеу және практика жүзінде іске асыру
Музыкаға баулу – оқушы мен мұғалімнің біріккен іс-әрекеті
Тұлғаның ақыл - ойының қалыптастыру процесі
Тұлғаны дамыту, қалыптастыру
Жеке тұлға - өзінің қалыптасу барысында өзіндік дамуының объектісі