Мектепте тарихты оқыту әдістемесі




Кіріспе.
І тарау. Кеңес елі мектептеріндегі тарих
1.1. ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы
кемшіліктер.
1.2.1934 жылы қабылданған Қазақ КСР
1.3. Тарихи білім беру жүйесіндегі Бекмаханов.
ІІ тарау.Мектептерде тарихи білім берудің теориясы
2.1.XX ғасыр басындағы тарихи білім беру
2.2. Тарихи білім беру саласында революциялық
2.3.Тарихтың дербес курстарының енгізілуі (30-жылдардың басы
Қорытынды.
Пайдаланған әдебиеттер тізімі.
Кіріспе.
Курстық жұмыстың өзектілігі: Қазақстанның тәуелсіздік алуы
Курстық жұмыстың мақсат-міндеттері:Курстық жұмыста негізгі қаралған
Тақырыптың өзектілігін айқындау;
Кеңес үкіметі тұсындағы оқу материалдарына шолу
Сол кезеңдегі Қазақ зиялыларының еңбектерін салыстыра
Қазақ КСР оқу бағдарламасына сараптама жүргізу;
ХХ ғасырдың 40-50 жылдарындағы білім беру
Білім беру жүйесін қайта құру кезіндегі
Курстық жұмыстың құрылымы: Курстық жұмыс Кіріспеден,
І тарау.Кеңес елі мектептеріндегі тарих пәнінің
1.1. ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы
Кеңес өкіметі орнағаннан кейін мектепке арналған
20-жылдардың бас кезінде мектептің оқу жоспарына
Әңгіме болып отырған он жылдан астам
Жоғарыда аталған бағдарламаларда да, олар бойынша
Қазан төңкерісінен кейін кеңес елінде қоғамдық
Қазақстанда тарих пәнін мектепте оқытуға қатысты
Ал, 1924 жылы Орынборда жарияланған "Тәрбие
4-класта әдебиетті, тарихты, жағырафияны біріктіріп (интеграциялап)
Кеңес өкіметі орнаған алғашқы жылдарда тарихты
30-жылдардың басында мектептің оқу жоспарларындағы тарих
1936 жылы 3—4-сыныптарға арналған "КСРО тарихының
Сол кездегі тарих ғылымының даму дәрежесіне
1.2.1934 жылы қабылданған Қазақ КСР
Қазақстан Халық ағарту Халық Комиссариатының алқасы
Бағдарламаның кіріспесінде автор Қазақ тарихының дүние
Бағдарлама Қазақ тарихын ерте дәуірден бастап
Автор кіріспеде кеңес өкіметі жылдарында Қазақстанда
Бірінші дәуір — "Қазақ халқының капиталистік
"Қазақстан патша өкіметінің отары болғандығы және
Үшінші дәуірге, — дейді автор, —
1. Қазақстандағы Ақпан төңкерісі.
2. Қазан төңкерісі.
3. Қазақстан Кеңес өкіметінің бірінші дәуірі.
4. Орта Азия республикаларының ұлт аудандасуы
5. Қазақстан социалды қайта құру жолында.
6. Қазақстанның Кеңес Одағы республикаларының қата-
рындағы орны.
Бағдарлама Кеңес мемлекеті тарихындағы саяси жағынан
Ең бастысы Сталиндік әкімшілдік-әміршілдік жүйенің қылышынан
Бағдарламаға жазылған алғы сөзде бұл курс
Бірақ 30-жылдары бұл маңызды іс бағдарлама
С. Аспандияровтың "Қазақстан тарихының очерктері" үш
I тарау: "Қазақстан тарихының ескі дәуірі.
II тарау: "1. Қазақ хандығының шығу
III тарау: "Қазақстан патша өкіметінің отары"
Соңғы тарау үш тақырыпқа бөлінген.
Олар: Патша өкіметінің жер саясаты..., 1905
Оқулықтың мазмұнын осылайша қысқаша шолып өткенде-ақ
Жоғарыда аталып өткен "КСРО тарихының қысқаша
Осы құралдың екінші бөлімі, яғни XIX
40-жылдардың орта кезінде редакциясына А. М.
Тарих пәнін оқытуда болып жатқан жаңалықтар,
40-50-жылдары кеңес елінде, Қазақстан мектептерінде тарихты
Сонымен қатар 40-жылдардың аяқ кезіне дейін
1.3. Тарихи білім беру жүйесіндегі Бекмаханов.
Осы тұрғыда 20-30-жылдардағы қазақ зиялыларымен Е.Бекмаханов
20-30-жылдары айыпталып, қуғындалған қазақ зиялылары еңбектері
1943 жылы маусымда Алматыда академик А.М.Панкратованың
Жергілікті ғалымдарды аз ғана деп отырғанымыз,
Қайшылықты пікірлерді салмақтап, таразының басы қалай
Партиялық саясат пен идеология үстемдігі Алаш
¥лтжандылық пен ғылымдағы шынайылық, ақиқаттан аттап
ІІ тарау.Мектептерде тарихи білім берудің теориясы
2.1.XX ғасыр басындағы тарихи білім беру
XX ғасыр басында педагогтар тарихи білім
Тарихты оқыту барысында оқушылардың санасында нақты
Осы кезеңце сұрақ және жоспар әдісі
Оқыту процесіне жаңадан іс жүзіндегі, зертханалық
Зертханалық әдіс оқушылардың тарихи құжаттармен, иллюстрациялық
Белгілі әдіскер А. Ф. Гартвич әдеттегі
Рефераттау әдісі әдіскерлер Б. А. Влахопулов
Бірінші кезеңде оқушы - ұсынған мақала,
Екінші кезең бірнеше күрделі кітаптың мазмұнын
Үшінші кезеңде бір тақырыпқа арналған бірнеше
Келесі кезеңде әртүрлі көзқарастағы бірнеше еңбектің
Соңғы, ең күрделі кезеңде жоғары сынып
Оқушылардың танымдық әрекетінің, белсенділігін арттыруда әдіскер
М. Н. Коваленский тың әдіс ұсынады.
Ал, С. П. Сингалевич, В, Я.
XX ғасыр басында педагог кадрлар дайындауға
Бұл кезеңде патшалық Ресей бодандығы қазақ
2.2. Тарихи білім беру саласында революциялық
1917 жылы қазан айында Кеңестердің Бүкілресейлік
Мұғалімдер оқытуда буржуазиялық әдебиетгерді пайдаланады деген
Азаматтық тарихты оқытудың орнына әлеуметгану, еңбек
1918 жылы кеңестік еңбек мектебі қаланды..
1918 жылдың қазанында РКФСР БОАК бекіткен
бірінші - 8-бен 13 жас (5
екінші - 13-пен 17 жас (4
I саты мектебінде тарихтың бастапқы курсы
Халық Ағарту Комиссариатының ғылыми кеңесі мектептерде
Бұл кезеңде оқушылардың дербестігі мен шығармашылық
Зертханалық-бригадалық әдістердің сабақтарынада жаңа типті
көмекші құралдар қолданылады, оларда оқу материалын
Зерттеушілік әдіс тапсырма-міндеткерлікті орындауға негізделеді. Оны
ХІХ ғасырдың соңы XX ғасырдың басында
Кеңестік мектепте Лайдың бұл идеялары тарихи
Оқушылардың тұлғалық әлеуметтік белсенділігін қалыптастырудың құралдарының
Осылайша Кеңес Одағы мектептерінде 1933 жылға
2.3.Тарихтың дербес курстарының енгізілуі (40-жылдардың басы
30-жылдары тарихи білім берудің жайы өзгере
Оқытудың қайталамау қағидасы:
3-4 сыныптар - КСРО бастапқы тарихы
қысқа курсы)
5 сынып - Ежелгі дүние тарихы
6 сынып - Ежелгі дүние және
7 сынып —
8 сынып - Жаңа тарих,
ғасырдың соңына дейін
9 сынып - Жаңа тарих, II
10 сынып — XX ғасырдағы КСРО
1935-1941 жылдары мектептерде тарихты оқытуға бөлінген
30-жылдары мектептегі тарих курстарымен жұмыс істеуде
Соғыс кезіндегі тарихты оқытудың өз ерекшелігі
Тарих сабақтарында мұғалімдер оқушыларды Ұлы Отан
30-жылдардың соңында тарихшы-ғалымдар мен әдіскерлер мектептік
Соғыстан кейінгі жылдары әдістеменің дамуына В.
және т.б. ғалымдар көп үлес қосты.
Кеңестік уақытта тарихты оқытуға идеологиялық қондырғы
Қорытынды.
КСРО Халық Комиссарлар Кеңесі мен БК(б)П
30-жылдардан бастап мектепте тарих пәнін оқытуды
1932/33 оқу жылынан бастап тарих оқу
Пайдаланған әдебиеттер тізімі.
Тұрсын Хазретәлі. Мектепте тарихты оқыту әдістемесі.
Көрсетілген еңбек.12-17 б.
Абдугулова Б.Жалпы білім беретін мектептерде Қазақстан
Тұрлығұл Т.Мектепте Қазақстан тарихын оқытудың теориясы
Бұлда сонда.
Асфендияров С.Қазақстан тарихы очерктері.А., «Санат» 1994
Жанысбекова Г. Тарихты оқыту әдістемесі.
Бұлда сонда.
Бердібеков С.Азаматтық білім беру жүйесі. І
Игібаева А. Қазақстанда білім беру жүйесінің
Әбдіразақова А.Оңтүстік өңірде мамандар қалай даярланды.//Қазақстан
Жусанбаева Г.Мектеп және баспасөз. №6.2006 ж.
Даркенов Қ. Қазақ зиялылары мен Бекмаханов
2





Ұқсас жұмыстар

Педагогикалық пәндер жүйесіндегі тарихты оқыту әдістемесі
Мектепте тарихты оқытудың әдістемесі – педагогикалық пән
Тарихты оқыту әдістемесінің негізгі әдіс - тәсілдері
Мектепте тарихты оқыту әдістемесінің орны мен рөлі
Мектепте оқылатын тарих пәні
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
Тарихты оқытудың зерттеу әдістері
Ежелгі дүние тарихын оқытудың негізгі міндеттері
Тарихты оқытуда әңгімелеу және бейнелеу тәсілдері
Теориялық оқу материалын оқып-үйренудің әдістері