Жергілікті бюджеттің шығыстарын жоспарлау
ЖОСПАРЫ.
Тақырыбы: Мақтарал ауданының жергілікті бюджетін пайдалануды жетілдіру жолдары.
Кіріспе
1-бµлім. Жергілікті бюджетті қалыптастыру жолдары.
1.1.Қазақстан Республикасының “Бюджет кодексіне” шолу
Қазақстан Республикасының бюджетінің ұйымдастырылуының қағидаттары.
1.3.Бюджет кірістері мен шығыстарының есеп объектілері.
2-бµлім Жергілікті бюджеттің шығыстарын жоспарлау.
2.1 Білім беруге арналған бюджет шығыстарын қалыптастыру .
2.2.Денсаулық сақтауға арналған бюджет шығыстарын жоспарлау
2.3. Көлік құралдарына жіне коммуникацияға арналған бюджет
Ќорытынды
Пайдаланѓан єдебиеттер
Ќосымшалар
Студенттіњ ќолы ___________
Ѓылыми жеткшініњ ќолы __________
Жазылѓан уаќыты _______________
(к‰ні, айы, жылы)
Кiрiспе
Нарықтық қатынастардың құрылымында да, мемлекет тарапынан оларды реттеу механизмiнде
Қаржы қатынастарының теориясын зерделейтін қаржының мақсаты қаржы категорияларын,
Экономиканың жұмыс iстеуiнiң нарық жағдайында мемлекет тауар –ақша қатынастарын
Қаржының пайда болуының бастапқы шарты ақша қатынастарымен ортақтастырылған тауар
Қаржы – ақша қатынастарының жиынтығы, олардың ажырағысыз бөлiгi, ол
Қазақстан Республикасының бюджет Кодексі бюджет процесін жүзеге асырудың жаңа
Бұл құжаттың қажеттілігі экономикалық реформалар жетістігінің қоғамының қаржы жүйесін
Жерiлiктi бюджеттердi басқарудың жергiлiктi органдарының сан қырлы қызметтерiнiң
Б. С. Өтебевтың “Мемлекеттік бюджет” әдебиетінде бюджеттік іс- әрекет
С.Құлпыбаев, Қ. Iлиясовтың “Қаржы” әдебиетiнде “Жергілікті ќаржылыќ билік пен
Менің дипломдық жұмысымның тақырыбы: ”Мақтарал ауданының жергілікті бюджетін басқаруды
Дипломдық жұмыс тақырыбының мақсаты - әрбір шаруашылық жүргізуші субьектілер
Бірінші бөлімде Қазақстан Республикасының бюджет кодексiн шолу,” Қазақстан
Екінші бөлімде жергiлiктi бюджеттiң бiлiм беруге арналған бюджет шығыстарында
Денсаулық сақтауға арналған бюджет шығыстарын жоспарлауда республикалық бюджеттің денсаулық
Көлік құралдарына және коммуникацияға арналған бюджет шығыстарын қалыптастыруда
Соңында қорытынды мен әдебиеттер тізімі көрсетілген.
1-бµлім. Жергілікті бюджетті қалыптастыру жолдары.
1.1.Қазақстан Республикасының “Бюджет кодексіне” шолу.
Осы кодекс бюджеттік және бюджетаралық қатынастарды рейтейді және бюджет
Қазақстан Республикасының бюджет заңдары Қазақстан Республикасының Конституциясына негізделеді, осы
Егер Қазақстан республикасының бекіткен халық аралық шартта осы Кодекстегіден
Қазақстан Республикасының бюджет заңдары Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында қолданысқа
Қазақстан Республикасының Үкіметі мен жергілікті атқарушы органдардың тиісінше республикалық
Тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңға өзгерістер
Егер заң актілерінде және өзге де нормативтік құқықтық актілерде
Мемлекеттік бюджет –араларындағы өзара өтелетін операцияларды есепке алмағанда, республикалық
Инвестициялық ұсыныс –инвестициялық жобаның (бағдарламаның) мақсатын, оған жету жолдарын
Кассалық алшақтық –қаржы жылы ішінде шығыстар көлемінің бюджетке түсетін
Жергілікті бюджет –облыстық бюджет, республикалық маңызы бар қаланың, астананың
Бюджеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган –жергілікті бюджеттен
Бюджетті атқару жөніндегі жергілікті уәкілетті орган-жергілікті бюджеттен қаржылындыратын, бюджетті
Кірістерді бөлу нормативі –кірістерді әр түрлі деңгейлердегі бюджеттердің арасында
Салалық (секторлық) бағдарлама-Қазақстан Республикасының Үкіметі бекітетін, экономиканың жекелеген салаларының
Басым (республикалық немесе жергілікті) бюджеттік инвестициялық жобалардың (бағдарламалардың) тізбесі
Бюджет қаражатын алушы-бюджет қаражатын игерудің барлық деңгейінде бюджет қаражатын
Аймақтық бағдарлама-мәслихаттар бекітетін, аймақтың (аумақтың) әлеуметтік –экономикалық дамыту міндеттерін
Түзетілген бюджет-тиісінше Қазақстан республикасының Парламентінде немесе мәслихатта нақтыланбай, Қазақстан
Әлеуметтік-экономикалық дамудың орташа мерзімдік жосапры-Қазақстан республикасының Үкіметі немесе мәслихат
Трансфеттер-бюджетке және Қазақстан Республикасының Ұлттық қорына, сондай-ақ бюджеттен, соның
Бекітілген бюджет-тиісті қаржы жылына арналған, Қазақстан Республикасының Парламенті немесе
Нақтыланған бюджет-атқарылуы барысында Қазақстан Республикасының Парламенті немесе тиісті мәслихат
Қаржыландыру-бюджет қаражатын алушыларға осы қаражатты бөлу;
Қаржы жылы – бюджеттің атқарылуы жүзеге асырылатын, күнтізбелік жылдың
Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық әукілетті орган –орташа мерзімді кезеңге
Ішкі бақылау жөніндегі орталық уәкілетті орган-ішкі мемлекеттік қаржы бақылауы
Бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті орган-республикалық бюджетті және өз
Экономикалық жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган- Қазақстан республикасының әлеуметтік-экономикалық
Қазақстан Республикасы бюджет заңдарының осы бапта көрсетілмеген басқа ұғымдары
Қазақстан Республикасы бюджет заңдары ұғымдарының анықтамалары бюджеттік қатынастарға қатысты
Осы кодексте пайдаланылатын Қазақстан Республикасының басқа да заңдар салаларының
Бюджеттің құрылымы мынадай бөлімдерден тұрады:
кірістер;
салықтық түсімдер;
салықтық емес түсімдер
негізгі капиталды сатудан түскен түсімдер;
ресми трансфеттер түсімдері;
шығындар:
операциялық сальдо;
таза бюджеттік кредит беру;
бюджеттік кредиттер;
бюджеттік кредиттерді өтеу;
қаржы активтерімен жасалатын операциялар бойынша сальдо;
қаржы активтерін сатып алу;
мемлекеттің қаржы активтерін сатудан түсетін түсімдер;
бюджет тапшылығы (профициті);
бюджет тапшылығын қаржыландыру (профицитін пайдалану);
қарыздар түсімі;
қарыздарды өтеу;
бюджет қаражаты қалдықтарының қозғалысы.
Бюджеттерді бекіту және бюджеттердің атқарылуы туралы есептерді түзу осы
Қазақстан Республикасының Ұлттық қоры:
Тұтас алғанда ағымдағы қаржы жылы бойынша шикізат секторы ұйымдарынан
Қақастан Республикасының Ұлттық қорынан республикалық бюджетке Қазақстан Республикасының Президенті
Қазақстан Республикасының Ұлттық қорын басқаруға және жыл сайын аудит
Қазақстан Республикасының Ұлттық қорын қалыптастыру көздері.
Қазақстан Республикасының Ұлттық қорын қалыптастыру көздері;
Шикізат секторы ұйымдарының республикалық бюджетке түсетін нақты түсімдердің тиісті
Республикалық меншіктегі және кен мен өңдеу салаларына жататын мемлекеттік
Шикізат секторы ұйымдарынан республикалық бюджетке түсетін республикалық бюджетте жоспарланған
Ауыл шаруашылық мақсатындағы жер учаскелерін сатудан түскен түсімдер есебінен
Қазақстан Республикасының Ұлттық қорын басқарудан түсетін инвестициялық кірістер;
Қазақстан Республикасының заңдарымен тыйым салынбаған өзге де түсімдер
Негізгі қызметі табиғи ресурстарды өндіру ұйымдарының тізбесін Қазақстан Республикасының
Шикізат секторының ұйымдарынан түсетін түсімдер –шикізат секторы ұйымдарынан бюджетке
Корпорациялық табыс салығы;
Қосылған құнға салынатын салық;
Үстеме пайдаға салынатын салық;
Бонустар;
Роялти
Жасасқан келісім-шарттар бойынша Қазақстан Республикасының өнімді жөніндегі үлесі.
Шикізат секторы ұйымдарынан түсетін түсімдер болжамы шикізат секторының тауарларына
Осы баптың 1-тармағының 1) тармақшасында көрсетілген ресми трансфеттерді, сондай-ақ
Осы баптың 1-тармағының 3) тармақшасында көрсетілген ресми трансфеттер, сондай-ақ
Ауыл шаруашылық мақсатындағы жер учаскелерін сатудан түскен түсімдер есебінен
Қазақстан Республикасының Ұлттық қорын басқарудан түсетін инвестициялық кірістер Қазақстан
Қазақстан Республикасының Ұлттық қоры:
Қазақстан Республикасының Ұлттық қорын сақтау:
Қазақстан Республикасының Ұлттық қорының жеткілікті өтімділік деңгейін ұстап тұру:
Тәуекел деңгейінің қалыптылығы жағадайында ұзақ мерзімді перспективада Қазақстан Республикасының
Инвестициялық кірістер алуды қамтамасыз ету мақсатында рұқсат етілген қаржы
Рұқсат етілген қаржылық активтердің және матеиралдық емес активтерді қоспағанда,
Қазақстан Республикасының Ұлттық қорын жеке және заңды тұлғаларға кредит
Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының есебінен республикалық бюджеттің шығынын өтеу
Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан республикалық бюджетке берілетін нысаналы трансферттердің
Активтерді Қазақстан Республикасының Ұлттық қорына есептеу және Қазақстан Республикасының
Қазақстан Республикасының Ұлттық қорын басқару жөніндегі кеңес-Қазақстан Республикасының
Қазақстан Республикасының Ұлттық қорын басқару жөніндегі функциялары:
Қазақстан Репсубликасының Ұлттық қорын қалыптастыру мен пайдалану тиімділігін арттыру
Қазақстан Республикасының Ұлттық қорын пайдалану көлемдері бағыттары жөніндегі ұсыныстарды
Қазақстан Республикасының Ұлттық қорын орналастыру үшін рұқсат етілген қаржылық
Қазақстан Республикасының Ұлттық қорын басқару жөніндегі кеңесті құру туралы
Республикалық бюджет жобасын қарау мен бекіту туралы жалпы ережелер.
Алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңның жобасын
Қазақстан Республикасының Үкіметі алдағы қаржы жылына арнлаған республикалық бюджет
Әлеуметтік-экономикалық дамудың орта мерзімді жоспарын;
алдағы үш жылдық кезеңге арналған орта мерзімді фискалдық саясатты;
Республикалық бюджеттік бағдарламалар паспорттарының жобаларын;
Республикалық бюджеттің түсімдері бойынша негіздемелер ме болжамдық есептерді;
Соңғы есептілік күнгі жағдай бойынша мемлекеттік кепілдік берген борыштың
Алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет жобасында негізге алынған
Алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет Қазақстан Республикасы парламенті
Қазақстан Республикасының парламенті ағымдағы дейін алдағы қаржы жылына арналған
Алдағы қаржы жылының бірінші тоқсанына арналған республикалық қаржы жоспары
Республикалық қаржы жоспарының атқарылуы осы кодексте белгіленген тәртіппен жүзеге
Кезекті қаржы жылының бірінші тоқсанына арналған республикалық қаржылық жоспар
Бұл ретте аталған қаржы жылына арналған республикалық бюджет сол
Алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заң қосымшаларымен,
Жергілікі бюджеттің жобасын қарау мен бекіту туралы жалпы ережелер.
Алдағы қаржы жылына арналған облыстық бюджеттің, республикалық маңызы бар
Алдағы қаржы жылына арналған аудан (облыстық маңызы бар қала)
Жергілікті атқарушы орган алдағы қаржы жылына арналған жергілікті бюджеттің
Әлеуметтік-экономикалық дамудың орта мерзімді жоспарын;
Үш жылдық кезеңге арналған орта мерзімді фискалдық саясатты;
Жергілікті бюджеттік бағдарламалар паспорттарының жобаларын;
Жергілікті бюджеттің түсімдері бойынша негіздемелер мен болжамдық есептерді;
Алдағы қаржы жылына жергілікті бюджет жобасында негізге алынған шешімдерді
Алдағы қаржы жылына арналған облыстық бюджет, республикалық маңызы бар
Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) алдағы қаржы жылына
Мәслихат осы баптың 2-тармағында белгіленген мерзімде алдағы қаржы жылына
Алдағы қаржы жылының бірінші тоқсанына арналған жергілікті қаржы жоспары
Жергілікті қаржы жоспарының атқарылуы осы Кодексте белгіленген тәртіппен жүзеге
Кезекті қаржы жылының бірінші тоқсанына арналған жергілікті қаржы жоспары
Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдары
Мәслихаттардың алдағы қаржы жылына арналған жергілікті бюджет туралы қабылдаған
Қазақстан Республикасы Парламенті палаталарының бірлескен отырысында заң қабылдау арқылы
Жергілікті бюджет жобасын мәслихаттың тұрақты комиссияларында қарау.
Жергілікті бюджет жобасы тиісті мәслихаттың тұрақты комиссияларында қаралады.
Тиісті мәслихаттардың тұрақты комиссиялары комиссия мүшелерінің арасынан жұмыс топтарын
Тұрақты комиссиялар жұмыс топтарының пікірлерін ескере отырып, тиісті
Бас тұрақты комиссия тұрақты комиссиялардан түскен ұсыныстардың жинақтамасын жасап,
Тиісті мәслихаттың сессиясында жергілікті бюджеттің жобасын талқылау тиісті әкімшілік-аумақтық
Мәслихат сессияда алдағы қаржы жылына арналған жергілікті бюджет бойынша
Қазақстан Республикасының бюджетінің ұйымдастырылуының қағидаттары.
Бюджет жүйесі мынадай принциптерге негізделеді:
Бірлік принципі –Қазақстан Республикасының аумағындағы Қазақстан республикасының бірыңғай бюджеттік
Толықтық принципі-Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген түсімдер мен шығыстарды бюджеттерде
Реалистік принципі-бекітілген (нақтыланған, түзетілген) бюджет көрсеткіштерінің орта мерзімді фискалдық
Транспаренттілік принципі-мемлекеттік немесе заңмен қорғалатын өзге де құпия болып
Дәйектілік принципі-бюджеттік қатынастар аясында бұрын қабылдаған шешімдерді мемлекеттік басқару
Тиімділік және нәтижелілік принципі-бюджеттерді бюджеттік бағдарламалар паспорттарымен көзделген белгілі
Басымдық принципі –бюджеттік процесіне республиканың немесе аймақтың әлеуметтік-экономикалық дамуының
Жауапкершілік принципі-бюджет процесіне қатысушыларды Қазақстан Республикасының бюджеттік заңдарын бұзғаны
Бюджеттердің дербестік принципі-түрлі деңгейдегі бюджеттер арасында түсімдердің тұрақты түрде
[24, 20 бет ]
Осы Кодексте мынандай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
Мемлекеттің активтері -өткен операциялар немесе оқиғалар нәтижесінде мемлекеттік меншікке
Бюджет-мемлекеттің міндеттері мен функцияларын іске асыруды қаржымен қамтамасыз
Облыстың бюджеті араларындағы өзара өтелетін операцияларды есепке алмағанда, облыстық
Бюджеттік қамтамасыз етілу –мемлекеттік басқару органдары тиісті бюджет қаражаты
Бюджет жүйесі- бюджеттердің және Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының, сондай-ақ
Бюджеттік инвестициялық бағдарлама –сипаты техникалық-экономикалық негіздеу сатысында қол жеткізу
Бюджеттік инвестициялар –экономикалық пайда табу немесе әлеуметтік-экономикалық тиімділікке жету
Бюджеттік операциялар –бюджетті атқару процесінде жүзеге асырылатын операциялар;
Бюджеттік қатынастар-бюджет процесінде жүзеге асырылатын операциялар;
Бюджет қаражаты –мемлекеттік меншікке түсуі мен жұмсалуы бюджетте ақшалай
Бюджеттік инвестициялық жоба-шектеулі уақыт кезеңі ішінде іске асырылатын және
Бюджетаралық қатынастар принциптері
Бюджетаралық қатынастар мынандай принциптерге негізделеді:
Облыстар, республикалық маңызы бар қалалар, астана бюджеттерінің –республикалық бюджетпен
Түсімдерді тиімді бөлу, ол түсімдердің ара жігін ажыратудың мынандай
Төмен тұрған бюджеттерге тұрақты сипаты бар, сыртқы факторлардың әсеріне
Мемлекеттік мекемелер көрсеткен қызметтер үшін төлемақы болып табылатын салықтық
Мемлекеттік мекемелер көрсеткен қызметтер үшін төлемақы болып табылатын салықтық
Қайта бөліну сипаты бар, сондай-ақ салық базасы әркелкі орналастыратын
Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдерді бекіткен
Нақты аумақтық байланыстылығы бар салықтық базадан алынатын салықтар жергілікті
Қазақстан Республикасының әкімшілік-аумақтық бірліктерінің бюджеттік қамтамасыз етілу деңгейлерін теңестіру;
Жергілікті атқарушы органдардың бірдейде мемлекеттік қызмет көрсетуін қамтамасыз ету;
Мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсынудың барынша тиімділігі мен нәтижелілігі –мемлекеттік
Мемлекеттік қызмет көрсету деңгейін оны алушыларға барынша жақындау-қызметтерді алушылардың
Бюджеттің әрбір деңгейінің алынған ресми трансфеттер мен кредиттердің тиімді
Бюджетаралық қатынастарды реттеу нысандары.
Бюджетаралық қатынастар:
Республикалық және облыстық бюджет, республикалық маңызы бар қала, астана
ресми трансфеттермен:
бюджеттік кредиттермен;
Облыстық және аудандық (облыстық маңызы бар қалалар) бюджеттер арасында;
Ресми трансфеттер жалпы сипаттағы трансфеттер, ағымдағы нысаналы трансфеттер, дамуға
Бюджетаралық қатынастарды реттеу нысандарын айқындаған кезде бюджеттер деңгейлерінің әрқайсысының
Бюджетаралық қатынастарды реттеу нысандары орта мерзімді фискалдық саясатқа сәйкес
Нысаналы трансфеттер мен кредиттерді жергілікті атқарушы органдар тек қана
Нысаналы тарнсфеттер мен кредиттердің нысаныл мақсатқа сай пайдаланылмаған
Нысаналы трансфеттер мен кредиттердің қаржы жылы ішінде пайдаланылмаған(толық пайдаланылмаған)
Дамуға арналған нысаналы трансфеттердің қаржы жылы ішінде пайдаланылмаған (толық
Бюджеттің атқарылуы принциптері.
Бюджет қаражатын нысаналы пайдалану принципі-бюджеттік бағдарламалардың паспорттарымен, мемлекеттік мекемелердің
Уақытылылық принципі-бюджет түсімдерін есепке алу және бюджет қаражатын белгіленген
Бюджеттің бірқалыпты атқарылуы принципі-қаржы жылының аяғына қарай төлемдер көлемінің
Кассаның бірыңғайлық принципі-түсімдердің барлығын бірыңғай қазынашылық шотқа есепке алу
Мемлекеттiк қаржылық бақылауды жүргiзу құпиялылық режимiн қамтамасыз ету ескерiле
Тәуелсiздік принципi - мемлекеттiк қаржылық бақылау органдарының, мәслихаттардың тексеру
Бақылаудың объективтiлiк принципi - бақылауды Қазақстан Республикасының заңдарына, мемлекеттiк
Бақылау нәтижелерiнiң анықтық принципi - бақылау нәтижелерiн бухгалтерлiк, банктiк
Бақылаудың ашықтық принципi - бақылау нәтижелерiн баяндаудың айқындығы, мемлекеттік
Құзыреттiлiк принципi - мемлекеттiк қаржылық бақылау органдары, iшкi бақылау
Жариялылық принципi - құпиялылық режимiн, қызметтiк, коммерциялық немесе заңмен
Мемлекеттiк қаржылық бақылауға қойылатын бiрыңғай талаптар мемлекеттiк қаржылық бақылау
Мемлекеттiк қаржылық бақылау стандарттарын Республикалық бюджеттiң атқарылуын бақылау жөнiндегi
Мемлекеттiк қаржылық бақылау стандарттарын мемлекеттiк қаржылық бақылау органдары, мәслихаттардың
Өкілді органдар бюджет жобасын қараған кезде мынандай принциптерді:
негізділік принципін;
бюджеттің текдестірімділігін сақтау принципін ұстанады.
Негізгілік принципі депутаттардың бюджет жобасына өзгерістер немесе толықтырулар енгізу
Бюджеттің теңдестірімділігін сақтау принципі депутаттар бюджет жобасына кез келген
Тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңның жобасын
Қазақстан Республикасы Парламентінің палаталары жалпы отырыстарда алдағы қаржы жылына
Алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңның жобасы
Талқылау Қазақстан Республикасының Үкіметі уәкілеттік берген адамның (адамдардың) Қазақстан
Бірінші оқылымда республикалық бюджет кірістерінің, шығындарының, операциялық сальдосының, таза
1.3. Бюджет кірістері мен шығыстарының есеп
объектілері.
Қаржылық байланыстардың орасан зор әр алуандығында ортақ
Экономикалық қатынастардың жиынтығын ретіндегі мемлекеттік бюджеттің объективті сипаты бар.
Экономика дамуның қазіргі кезеңінде орталықтандырылған қаржы ресурстары мемлекетке қоғамдық
Қаржыны орталықтандырудың арқасында ақша қаражаттары, мемлекеттің экономикалық және
Сөйтіп, объективті бөлгіштік қатынастардың экономикалық нысаны бола отырып, құндық
Қаржы қатынастарының белгілі бір жиынтығы ретіндегі мемлекеттік бюджетке ең
Құндықбөліністің айрықшалықты сферасы ретінде мемлекеттік бюджет мына өзгеше белгілермен
Мемлекеттен жалпы қоғамдық өнімнің бір бөлігін оқшауландырумен
Құнды жасау және оны тұтыну процесін шарттастыратын материалдық өндіріс
Қоғамдық өнімнің оның тауар нысанындағы қозғалысымен тікелей байланысты емес
Мемлекеттік бюджет, кез келген басқа экономикалық категория сияқты, өндірістік
Мемлекеттік бюджет экономикалық категория ретінде жалпы қаржы категориясына сай
Мемлекеттік бюджетке қоамдағы барлық экономикалық процестер бейнелейтіндіктен, сондай-ақ барлық
Негізгі қаржы жоспары мемлекеттің қаржылық қызметінің жемісі болып табылады.
Мемлекеттік бюджет ұлттық экономикаға басқарудың басты механизмдерінің бірі. Ол
Ақырында, мемлекеттік бюджет мемлекет жзаңдарының бірі болып табылады.
Сөйтіп, бюджеттің сан қырлы маңызын ескере отырып, оны осы
Мемлекетті бюджеттің сапалық сипаттамасы
Мемлекеттік бюджет – ұлттық табыс пен жалпы ішкі өнімді
Нарықтық механизмге көшуге жағдайында мемлекеттік бюджеттің
Шығыстар мен салықтар арқылы бюджет экономика мен инвестицияларды
Бюджет қаражаттарының әлеуметтік бағыттылығының зор маңызы бар.Әлеуметтік саясаттағы басымджықтар
Бюджеттік жоспарлау мен бюджеттің атқарылуы процесінде ұлттық
Бюджеттік жоспарлау мен бюджеттіњ атќарылуы процесінде ±лттыќ шаруашылыќтыњ
Мемлекеттің орталықтандырылған ақша қорын қалыптастырумен және пайдаланумен байланысты болып
Кірістер мен шығыстардың құрамы мен құрылымы нақты әлеуметтік –
Нарықтық құатынастарға көшкенге дейін КСРО – ның мемлекеттік бюджетінің
Дағдыдағыдай, кірістердің көзі салықтар немесе оларға бара – бар
Бюджет жүйесі туралы заңға сәйкес бюджеттің құрылымы мыналардан тұрады:
Түсімдерден:
кірістерден;
аланған ресми трансферттерден;
бұрын бюджеттен берілген кридиттер бойынша негізгі борышты өтеуден;
Шығыстардан және кредит беруден:
шығыстардан;
кредит беруден;
Бюджет тапшылығынан:
Бюджет тапшылығын қаржыландырудан өз кезегінде кірістер:
Салықтық түсімдер;
Салыққа жатпайтын түсімдер;
Капиталмен жасалатын операциялардан алынатын кірістер болып бөлінеді.
Бюджеттік түсімдердің бұл үш категориясы алынған ресми трансферттер бөлігімен
Бюджеттен берілген кредиттерді өтеу санаты бюджеттік кредиттер бойынша мемлекеттік
Бюджеттің шығыстар бөлігі функционалдық топтардың шығыстарын қаржыландыруға жұмсалады.
Мемлекеттік борышқа қызмет ету жзөніндегі шығыстар “борышқа қызмет ету”
Кейін бюджетке өтеу түрінде қайтаруға жататын, басқа экономикалық бірліктерді
Бюджет тапшылығы шығыстар мен бюджеттен қайтарымды негізде бөлінген кредиттер
Мемлекеттік бюджеттің соңғы бөлігі – бюджет тапшылығығын қаржыландыру ішкі
1. тапшылық болған жағдайда – ішкі көздерден және сыртқы
2. профицит кезінде – жоспардан тыс түсімдерді, бірінші кезекте
Кірістер мен шығыстардың егжей – тегжейлі тізбесі мен топтамасы
1996 жылға дейінгі бюджеттік сыныптама мынадай бөліктерді қамтыды: бөлім
Жаңа бюджеттік сыныптамаға сәйкес кірістер енді төрт бөлікке жіктелетін
Шығыстарда функционалдық, экономикалық және ведомстволық сыныптама қарастырылған. Функционалдық сыныптама
Шығыстарды экономикалық сыныптамасы оларды экономикалық белгілері бойынша төрт
Бюджеттің атқарылуы кезінде екі сыныптаманың негізгі бөлімшелерін қамтитын тоғыспалы
Ведомстволық сыныптама бойынша шығыстардың атқарылуы мен бюджеттік несиелендіру әкімшілер
Бюджеттік сыныптама автоматтандыру құралдарын қолданатын басқарудың жоғарғы жеделдігіне жету
Бюджеттік жоспарлау - мемлекеттің қаржы саясатының талаптарына бағындырылған
Бюджеттік жоспарлаудың бірлігі мыналарға негізделеді:
Республикалық және жергілікті бюджеттерден қаржыландырылатын бюджеттік бағдарламалардың тізбесін қалыптастыруға;
Заңнамалық актілер мен кірістерді республикалық және жергілікті бюджеттер арасында
Заңнамалық актілермен республикалық бюджеттен облыстық бюджеттерге берілетін субвенциялардың және
Қаржы министрлігімен келісе отырып, облыстар мен Астана және Алматы
Тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңда және
Үкімет белгілейтін тәртіп пен жергілікті атқарушы органдар тартатын қарыздар
Қазақстан Республикасының экономикасы басынан кешіріп отырған нарықтық қатынастарға көшу
Бюджеттің кірістері – бюджетке қайтарылмайтын негізде салықтардан, алымдардан және
Қазақстан Республикасының “Бюджет жүйесі туралы” заңына сәйкес республикалық
Республикалық бюджеттің кірістерін, олар мыналардан тұрады:
а) салықтар, алымдар жәнебасқа да міндетті төлемдердің түсімдерінен ;
ә) салыққа жатпайтын түсімдерден;
б) капиталмен жүргізілетін операциялардан алынатын кірістерден: Мемлекеттік резервтерден алынған
Мына төмендегілерден алынған ресми трансферттерді:
Заңды және жеке тұлғалардан немесе шет мемлекеттерден;
Бюджеттік алынымдардан;
Республикалық бюджеттен бұрын берілген кредиттер бойынша негізгі борышта өтеуден.
Бюджеттің шығыстары – бұл бекітілген бюджет шегінде қайтарылмайтын негізде
Республикалық бюджеттің қаражаттары: жалпы сипаттағы мемлекеттік қызметтер көрсетуді; қорғаныс
Сондай – ақ жоғарыда аталған қызмет түрлерін жүзеге асыратын
Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшелерін ұстауға арналған шығыстар Қазақстан Республикасы
Республикалық бюджеттен шығыстар мен кредиттердің жекеленген бағыттары бойынша немесе
Республикалық бюджеттің сыртқы экономикалық қызметпен байланысты және ұлттық валютаның
Нарықтық жағдайларға көшу жағдайында республикалық бюджет шығыстарының құрылымы айтарлықтай
Алайда нарықтық механизмдердің іс - әрекеті жағдайында да жеке
Экономика мен әлеуметтік – мәдени шараларды қаржыландыру шығыстарының едәуір
Бюджеттің атқарылуы жөнінде уәкілетті орган Үкімет атынан республикалық бюджетке
Қазақстан Республикасының Үкіметі заңды, жеке тұлғалардан және шет елдерден
Үкіметтің қаражатты қарыз алуы қарыз алу немесе мемлекеттік эмиссиялық
Бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті орган облыстар мен Астана және
Бұрынға кезеңмен салыстырғанда шығыстардың құрылымында бюджеттік ресурстардың әлеуметтік бағыттылығы
Сөйтіп, жалпы мемлекеттік мәні бар шараларды қаржыландыруды қажетті ақша
Рынокке өтпелі кезеңде бюджет жүйесінің барлық дербес буындары жалпы
2002 жылдан бастап елдің бюджеттік бағдарламаларының ағымдағы және даму
Бюджеттiң түсiмдерi мен шығыстарына әсер ететiн нормативтiк құқықтық актiлер
Республикалық немесе жергiлiктi бюджеттердiң шығыстарын ұлғайтуды немесе түсiмдерiн қысқартуды
Республикалық немесе жергiлiктi бюджеттердiң шығыстарын ұлғайтуды немесе түсiмдерiн қысқартуды
Осы баптың 1-тармағында көрсетiлген актiлер жобаларының ережелерi Қазақстан Республикасы
Қорытынды ағымдағы жылдың екiншi жартысында берiлген жағдайда аталған ережелер
Жергiлiктi бюджеттердiң шығыстарын ұлғайтуды немесе түсiмдерiн қысқартуды көздейтiн жергiлiктi
Жергiлiктi бюджеттердiң шығыстарын ұлғайтуды немесе түсiмдерiн қысқартуды көздейтiн жергiлiктi
Осы баптың 3-тармағында көрсетiлген ережелер әкiмдiктiң (тиiстi бюджет комиссиясының)
Осы баптың 2 және 4-тармақтарында көрсетiлген ережелер тиiстi қаржы
Республикалық бюджет.
Осы Кодекспен айқындалған салықтық және басқа да түсiмдер есебiнен
Тиiстi қаржы жылына арналған республикалық бюджет Қазақстан Республикасының заңымен
Аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетi.
Кодекспен айқындалған салықтық және басқа да түсiмдер есебiнен қалыптастырылатын
Тиiстi қаржы жылына арналған аудан (облыстық маңызы бар қала)
Төтенше мемлекеттiк бюджет.
Төтенше мемлекеттiк бюджет республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң негiзiнде қалыптастырылады
Төтенше мемлекеттiк бюджеттi бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган
Қазақстан Республикасының бүкiл аумағында төтенше немесе соғыс жағдайын енгiзу
Төтенше мемлекеттiк бюджеттiң қабылданғаны туралы Қазақстан Республикасының Парламентi дереу
Төтенше мемлекеттiк бюджеттiң қолданылу уақытына тиiстi қаржы жылына арналған
Төтенше мемлекеттiк бюджет төтенше немесе соғыс жағдайы енгiзiлген мерзiм
Төтенше мемлекеттiк бюджеттiң қолданылуы тоқтатылғаннан бастап республикалық және жергiлiктi
Қазақстан Республикасының жекелеген жерлерiнде төтенше жағдай енгiзiлген ретте төтенше
Қазақстан Республикасының бiрнеше аймақтарының аумақтарында бiр мезгiлде төтенше жағдай
Бюджеттiң түсiмдерi мен шығыстары.
Кiрiстер, бюджет кредиттерiн өтеу, мемлекеттiң қаржы активтерiн сатудан түсетiн
Шығындар, бюджет кредиттерi, қаржы активтерiн сатып алу, қарыздар бойынша
Бюджет кiрiстерi.
Салық және басқа да мiндеттi төлемдер, ресми трансферттер, мемлекетке
Салықтық түсiмдер - Қазақстан Республикасының Салық кодексiнде белгiленген салықтар
Салықтық емес түсiмдер - Қазақстан Республикасының Салық кодексiнде белгiленген,
Мынадай ақшалар негізгi капиталды сатудан түсетiн түсiмдер болып табылады:
1) мемлекеттiк мекемелерге бекiтiлiп берiлген мемлекеттiк мүлiктi сатудан түсетiн
2) мемлекеттiк материалдық резервтен тауарларды сатудан түсетiн ақша;
3) мемлекет меншiгiндегi жер учаскелерiн жеке меншiкке сатудан немесе
4) мемлекетке тиесiлi материалдық емес активтердi сатудан түсетiн ақша.
Ресми трансферттер түсiмдерi - бюджеттiң бiр деңгейiнен екiншісiне, Қазақстан
Кiрiстердiң жаңа түрлерiн енгiзу, қолданылып жүргендерiнiң күшiн жою немесе
Нысаналы ресми трансферттердi қоспағанда, кiрiстердiң нысаналы мақсаты болмайды.
Мемлекеттiк мекемелердiң тауарларды (жұмыстарды, көрсетiлетiн қызметтердi) өткiзуiнен түсетiн ақша.
Мемлекеттiк мекемелердiң тауарларды (жұмыстарды, көрсетiлетiн қызметтердi) өткiзуiнен түсетiн ақша
Егер Қазақстан Республикасының заң актiлерiнде мемлекеттiк мекемелердiң өздерiнiң негiзгi
Мемлекеттiк мекемелердiң тауарларды (жұмыстарды, көрсетiлетiн қызметтердi) өткiзуiнен түсетiн өздерiнiң
Бюджет шығындары.
Қайтарылмайтын негiзде бөлiнетiн бюджет қаражаты бюджет шығындары болып табылады.
Бюджет шығындары мынадай түрлерге бөлiнедi:
1) мемлекеттiк мекемелердiң қызметiн қамтамасыз ететiн шығындар;
2) тұрақты сипаты жоқ iс-шараларды ұйымдастыру мен өткiзуге байланысты
3) мемлекеттiк тапсырысқа арналған шығындар - мемлекеттiк саясатты iске
4) жеке тұлғаларға ақшалай төлемдер - қызметкерлерге еңбегi үшiн
5) заңды тұлғаларға субсидиялар - мемлекеттiк мекемелер және қоғамдық
6) ресми трансферттер - бюджеттiң бiр деңгейiнен екiншiсiне, сондай-ақ
7) мемлекеттiң мiндеттемелерiн орындауға арналған шығындардың өзге де түрлерi.
Заңды тұлғаларға субсидиялар нақты саланы немесе қызмет аясын әлеуметтiк-экономикалық
Ресми трансферттердiң жалпылама сипаты да, нысаналы мақсаты да болуы
Бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасы
Мемлекет функцияларының орындалуын, республикада мемлекеттiк саясатты iске асыруды бейнелейтiн
Бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасының топтамасы мынадай деңгейлерден:
функционалдық топтардан;
функционалдық iшкі топтардан;
бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерiнен;
бюджеттiк бағдарламалардан және iшкi бағдарламалардан тұрады.
Функционалдық топ - бюджет шығыстарын салалық белгiлер мен функционалдық
Функционалдық iшкi топ бюджет қаражатының функционалдық топ iшiнде жұмсалу
Бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасы негiзiнде бюджеттiк бағдарламалар әкiмшілерiн, функционалдық
Мақтарал ауданының 2006 жылға арналаған аудандық бюджет түсімдерінң орындалуы.
N Кіріс аттары.
(+)(-) Нақты
(+)(-)
Жоспар нақты % (+)
(-) Жоспар Нақыт % (+)
(-)
1 Салық түсімдері 633440 638350 100,8 4910 695173 691673
2 Салықтық емес түсімдер 14823 7866 53,1 -6957 5554
3 Негізгі капиталды сатудантүскен түсім 21573 27069 125,5 5496
4 Ресми трансферттерден түсетін түсім 2527796 2515404 99,5 -12392
5 Қарыздар түсімі 88463 88463 100,0 0 5352 5352
Жалпы барлығы 3300854 3279989 99,4 -20865 4111867 4075091 99,1
Мақтаарал ауданының 2006 жылға арналған аудандық бюджет түсімдеріне
талдау жасайтын болсақ: салықтық түсісдер 695173 мың теңгеге жоспарланып
Жалпы алғанда бюджеттік түсімдер 4111867 мың теңге жоспарланып
2 -бµлім Жергілікті бюджеттің шығыстарын жоспарлау.
2.1 Білім беруге арналған бюджет шығыстарын қалыптастыру
Азаматтардың бiлiм алу құқы ҚР Конситутциясында кепiлденген және 1999жылы
Оқитындарға бiлiм алудың ақысыздығы мемлекеттiк бiлiм беру мекемелерiн ұстауды
Бiлiм беру аумағындғы заңнамалар мемлекеттiк саясаттың принцптерiн
Бiлiм беру аумағындағы мемлекеттiк саясаттың негiзгi принциптерi болып келесiлер
барлық азаматтардың бiлiм алу құқықтарының теңдiгi;
әрбiр азаматқа бiлiм алудың барлық деңгейлерiнiң мүмкiндiлiгi;
бiлiм берудiң дiннен тыс сипаты;
тұлғаның бiлiмдiлiгiн ынталандыру және дарындылықты дамыту;
бiлiм беру процесiнен үздiксiздiлiгi, оқыту мен тәрбиелеудiң бiрлестiлiгi;
бiлiм беру мекемелерiнiң меншiк формалары, оқыту мен тәрбиелеу формалары
бiлiм беру, ғылым және өндiрiстiң шоғырлануы;
оқитындарды кәсiптiк бағдарлау;
бiлiм беру жүйесiн ақпараттандыру.
ҚР бiлiм беру жүйесi маңына бiр-бiрiмен ара қатынаста болатын
Бiлiм беру жүйесiнiң негiзгi мiндетi-ол ұлттық жалпы азаматтық құндылықтар
бiлiм беру бағдарламаларды игеру үшiн шарттар жасау;
тұлғаның творчествалық, рухани және физикалық мүмкiндiктерiн дамыту, өнегелiлiк пен
азаматтық пен отаншылдықты, мемлекеттiк рәмiздер құрметтеудi, халық дәстүрлерiн қадiрлеудi,
тұлғаның өз мiндеттерi мен құқықтарын сезiмдi қатынасын және республиканың
әлем және отан мәдениетiнiң жетiстiктерiне қатыстыру, қазақ және республиканың
бiлiм беру мекемелерiнiң дербестiгн ұлғайту мен басқаруды демократияландыру және
оқытудың жаңа технологияларын енгiзу мен бiлiм берудi ақпараттандыру;
еңбек нарығындағы бәсекелестiкке қабiлетi бар бiрлiктi жұмысшылар мен мамандарды
әр түрлi және көпфункционалды бiлiм беру мекемелердiң тиiмдi дамуына
Бiлiм беру бағдарламалар бiлiм берудiң тиiстi деңгейлерi мен олардың
Жалпы бiлiм беру бағдарламалары тұлғаның жалпы мәдениетi және оның
Жалпы бiлiм берудiң мазмұны оның әрбiр сатысы бойынша тиiстi
Бұл бағдарламада кәсiптiк бастауыш бiлiм беру мен техникалық және
Орта бiлiмнен кейiнгi кәсiптiк бастауыш бiлiм беру тек қана
Жоғары кәсiптiк бiлiм беру республикада тиiстi жоғары бiлiм беру
Жоғары кәсiптiк бiлiм беру мекемелерiнде Мемлекеттiк бағдарламаға сәйкес
Мемлекеттiк бағдарламаға сәйкес жоғары кәсiптiк бiлiм беру негiзiнде екi
Магистратурада дайындық 1-2 жылдық
Жоғары оқу орнынан кейінгі
Білім беруге арналған шығыстар
Қаржыландыру көздері болып республикалық
Білім беру саласын бюджеттік
Қазіргі кезде білім беру мекемелерін
Білім беру саласын басқару
Бүкіләлемдік Банк мәліметтері бойынша қазіргі
Қазіргі уақытта білім беруді
Мемлекеттік дамудың жаңа беталыстарына сәйкес
ғылыми- зерттеулік, өнеркәсіптік, консалтингтік, сертификаттық
мемлекеттік билік пен жергілікті
шет ел студенттері, аспиранттармен стажерларды оқытудың
оқу орындардың әлеуметті инфрақұрылымдарын келе-келе
Сонымен қатар тағы бір
Қазақстан Республикасының дамуы
1999 жылдан бастап республикада студенттік контингентік
Жоғары кәсіптік білімді кадрларды даярлауға
оқытушылар, қызметкерлермен басқа да персоналды еңбек
қосымша ақшалай төлемдермен еңбек ақының сағаттық қоры
студенттердің кәсіптік практикасына арналған шығындар.
коммуналдық шығындар
оқу әдістемелік әдебиеттер алуға арналған шығындар
басқа да шығындар
Студенттік контингентті қалыптастырудың жаңа үлесімен жоғаы білім беруді қаржыландырудың
Білім беру саласының қаржылық
Білім беру саласына арналған бюджет
Мемлекеттік білім беру мекемелерінің мемлекеттік қызметкер емес жұмыскерлердің негізгілік
Білім беру мекемелерінде тамаққа арналған шығындар есебі үшін 01-131
Экономикалық әдебиет беттерінде білім беру
Сж=Кқ Сб=1,3156=202,8 АҚШ долл/адамға
Бұл нәтиже республика бойынша көрсеткіштің
СЖР=Саж*Оса+ Сққ*Осқ , мұнда
Саж –ауылдық жердегі мектептер үшін оқушылардың біріне есептелген шығындар
Сққ-қалалық қоныстану мектептер үшін оқушылардың біріне есептелген шығындар мөлшері.
Оса- аймақ бойынша ауылдық жердегі мектетердегі оқушылар саны .
Осқ- аймақ бойынша қалалық қоныстану мектептердегі оқушылардың саны.
Осы әдісті қолдана отырып, республика бойынша барлық білім беруге
Білім беру мекемелерін ағымды
Білім беру саласының мемлекеттік
Осы қаулыға сәйкес білім беру
Еңбекақы қорының анықтау маңында
Білім беру мекемелерінің еңбекақы
Мақтаарал ауданының 2007 жылға бекітілген аудандық бюджеттің төлемдері
Мекеменің аты 2007 жылдың 1 қаңтарындаѓы жағдай бойынша қаржыландыру
(-,+)
1 Жалпы сипаттағы мемлекеттiк қызметтер 174462 171844 98,5
2 Қорғаныс 6108 5956 97,5 -152
4 Бiлiм беру 3398399 3375456 99,3 -22943
5 Денсаулық сақтау 125 95 76,0 -30
6 Әлеуметтiк көмек және әлеуметтiк қамсыздандыру 239207 239061 99,9
7 Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық 152967 132475 86,6 -20492
8 Мәдениет, спорт, туризм және ақпараттық кеңістiк 85728 85577
8 Ұлттық және бұқаралық спорт түрлерін дамыту 18515 18457
10 Ауыл, су, орман, балық шаруашылығы, ерекше қорғалатын табиғи
11 Өнеркәсіп, сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі 3778
12 Көлiк және коммуникациялар
19945 100,0 0
13 Басқалар 8622 8607 99,8 -15
15 Ресми трансферттер 27 29 100,0 -2
16 Қарыздарды өтеу 10000 10000 100,0 0
Барлық шығындар: 4129382 4081722 98,9 -47660
2.2. Денсаулық сақтауға арналған бюджет шығыстарын жоспарлау .
Халықтың денсаулығын сақтау мен бекінісі өз алды мемлекеттік
Халықтың денсаулығын сақтау профилактикалық бағыттылығы мемлекет пен жұмыс
Республикалық бюджеттің денсаулық сақтауға арналған құралдарды жұмсау бюджеттік кодексте
Жоғары мамандандырылған медициналық жәрдем көрсету;
Республикалық деңгей бойынша табиғи және техногендік төтенше жағдайларды жою
Республикалық мәндегі денсаулық сақтау мемлекеттік ұйымдардағы медициналық сауықтырып шығару;
Психиатриялық аурулары бар және қатаң байқау талап ететін адамдарға
Сотты – медициналық және сотты- психиатриялық сарап жүргізу;
Ауруларды шетелдерде емдеуді ұйымдастыру;
Айрықша қауіпті індеттерге қарсы іс- әрекет;
Республикалық денсаулық сақтау ұйымдары үшін қан, оның құрамдас бөліктері
Республикалық деңгей бойынша халықтың , мемлекеттік шекара мен көлікте
әскери қызметкерлер мен құқық қорғау органдарының қызметкерін , олардың
жергілікті бюджеттерден қаржыландырылатын шығындардан басқа азаматтар денсаулық сақтау саласындағы
Аймақтық бюджеттер шығындарында денсаулық сақтауға бөлінген құралдар келесі
республикалық бюджеттен қаржыландырылатын бағыттардан басқа медициналық жәрдем жасаудың кепілдемеленген
халықтың санитарлы- эпидемиологиялық саулығын қамтамасыз ету;
заңнамаларға сәйкестік вакциналар , иммунобиологиялық және басқа да медициналық
жергілікті денсаулық сақтау ұйымдар үшін қан және оның
республикалық бюджеттен қаржыландырылатын бағыттардан басқа денсаулық сақтау аумағындағы басқа
Осы мақсаттарға арналған шығындар құрамы бюджеттер бойы бюджеттік жіктелуге
Мемлекеттік денсаулық сақтауды қаржыландыру көздері ретінде келесілер табылады:
республикалық және жергілікті бюджеттер құралдары;
халықаралық ұйымдар құралдары(денсаулық сақтау жөніндегі халықаралық бағдарламалар);
нормативтер үстінде ақылы медициналық қызмет көрсету мен
азаматтардың өздік құралдары;
заңды және жеке тұлғалардың , сонымен қатар басқа мемлекеттердің
заңнамалармен тиым салынбаған басқа да көздер.
Бюджеттік қаржыландыру жүйесімен қатар маңызы бір көз болып медициналық
Денсаулық сақтау саласының әлеуметті- экономикалық маңыздылығы және осы салаға
Денсаулық сақтау мекемелердің іс- әрекетін жоспарлау және қаржыландыру мекемелердің
Денсаулық сақтауға арналған шығындарды қаржыландыру жоспары ел мен аймақтардың
орташа жылдық орындар саны;
жыл бойы бір кереуетті пайдалану күн саны;
барлық орын- күн саны;
дәрігерлік қызметтердің орташа жылдық саны;
дәрігерлік қатысу саны.
Оперативті- тізбекті және өндірістік көрсеткіштер негізінде және бюджеттік жіктелудің
Денсаулық сақтауға арналған шығындардың жалпы көлемінің ішінде ең үлкен
барлық ауруханалық мекемелер түрлері;
амбулаториялы – емханалық мекемелер;
ана мен баланы қорғау мекемелері;
диспансерлер;
айрықша типтегі денсаулық сақтау мекемелері;
шипажайлық мекемелер.
Емдік профилактикалық мекемелер шығындарын жоспарлау мен қаржыландыру бюджеттік
Денсаулық сақтау мекемелерінде тамаққа арналған шығындарды есептеу үшін 02-131
Тұрақты (стационарлық) денсаулық сақтау мекемелерінде дәрі – дәрмектерге
Сонымен қатар , денсаулық сақтау мекемелерінде басқа да шығындар
Республикалық бюджеттің “Денсаулық сақтау ” функционалдық топ құрамында айрықша
Емдік – профилактикалық және басқа да денсаулық сақтау мекемелерді
Еңбекақы бекітілген біріңғай тарифтік кесте негізінде тағайындалады және арнайы
Медициналық жұмыскердің қызметтік мөлшерлемесі тиісті қызмет категориясы мен әрекеттегі
Денсаулық сақтау мекемелерін қаржыландыру бекітілген бюджеттік қаржы бөлу мөлшерінде
Көлік құралдарына және коммуникацияға арналған бюджет шығыстарын қалыптастыру .
Көлік және коммуникация – ол өндірістік және аймақаралық байланыстарды
Демек, бұл салалардың тұрмысты қамтамасыз етулік маңызды мәнін есептей
Мемлекеттің қазіргі уақытта жүргізіп жатқан қаржы саясаты экономика салаларын
Бюджет құралдары арқылы автокөлік жолдарын дамыту жұмыстары мен темір
Бюджеттік кодексте көлік пен коммуникацияның ұстау мен дамуын
халықаралық және республикалық мәні бар автокөлік жолдарының құрылысы,
су көліктерінің іс- әрекетін ұйымдастыру және реттеу;
кеме қатынасын қамтамасыз ету мен кеме жолдарын ұстау;
теңіз жолдарын навигациялық , гидрографиялық қамтамасыз ету;
әуедегі және судағы транспортты мемлекеттік реттеу;
әлеуметті маңызы бар облысаралық қатынас бойынша жолаушы тасымалдауды ұйымдастыру;
магистралды темір жолдарды дамыту;
аэроғарыштық іс- әрекет;
радиожиілікті спектр мен радиоэлектрондық құралдардың мониторингі.
Облыс деңгейінде ”Көлік және коммуникация” атты функционалдық топ бойынша
Республикалық маңызы барқаланың , астананың бюджеттерінде осы топ бойынша
Осы барлық шығындарды қаржыландыру бюджеттік жіктелуге сәйкес республикалық
Қорытынды
Нарықтық механизмге көшуге жағдайында мемлекеттік бюджеттің
Бюджет экономикалық қарым-қатынасқа негiзделгендiктен объективтi түрде сипатталады. Өз алды
“Бюджет” деген көптеген ұғымға сүйене отырып, ол келесiдей түсiнiктемелерден
ол өз алдында жеке бiр экономикалық категория;
ол мемлекеттiң ақша қаражаттарының орталықтандырылған қоры;
ол экономиканы реттеуге арналған құрал (бюджеттiк механизм арқылы);
ол мемлекеттiң негiзгi қаржы жоспары;
ол барлық бюджеттiк қарым-қатынасқа қатысушылар мiндеттi түрде орындайтын заң.
Айтылған мақсатқа жету үшiн нормативтiк- құқықтық актiлердiң ережелерiне сүйене,
Жергілікті ќаржылыќ билік пен басќарудыњ жергілікті органдарыныњ сан ќырлы
Бұл жұмыстың мазмұны мен құрылымы – “Мемлекеттiк бюджет” курсының
Жергiлiктi бюджеттiң және қаржының негізгі мақсаттары - Республикалық бюджетті
Тиісті жергілікті бюджеттердің кірістері мен шыңғыстарының теңестілігі үшін жауапкершілік
Жергілікті ќаржы мемлекеттіњ ќаржы ж‰йесініњ мањызды ќ±рамды бµлігі болып
Жергілікті ќаржыныњ рµлі, оныњ ќ±рылымы мен баѓыты б‰тіндей билік
Тақырыптың негізінде қорытынды жасайтын болсақ,
Пайдаланылған әдебиеттер.
Қазақстан Республиканың Бюджет Кодексі 2005ж.
Қаржы Қ.Қ. Iлиясов , С. Құлпыбаев Алматы 2005ж
Банктегі бухгалтерлік есеп С.Т Мыржақыпова
Қаржылық жалпы курсы В.Д. Мельников, В.Д. Ли
Бухгалтерський управленческий учет В.Б. Ивашкевич.
Бухгалтерський учет в государственных учреждениях Алматы. 2003.
Бухалтерских учет на прозводственных предприятиях. В.Э. Каримов.
Управленческсий учет. Энтони А. Аткенсон. М 2005 г.
Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі Алматы 2003 ж.
Қазақстан Республикасының Салық кодексі А 2002 ж.
Инструкция по учету операций Н.Б РК с ценным
Инструкция по учету доходов и расходов и их отражению
Бюджетной классификаций Н.Б. РК (постовление совета директаров от
Инструкция по учету операций с таварно – мариальными запасами,
Собраник задач по финансовому анализ 1997 г.
Ковалев В.В “Финансовый анализ” М 1998 г.
Абрюкина М.С., Грачев А.В. Анализ финансова – экономической деятельности
Назарбаев Н.А. Казахстан – 2030 Процветание, безопапсность и
Ф.Б. Диполь “Финансвый и управленческий анализ” Москва 1998 г.
Қаржы қаражат. “Заңды тұлғалардың табыс салығының ерекшеліктері” 1996 жыл.
Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы
Налог – учебник под редакцией. Чериника;
Салықтар – оқулық. А.Б. Ермекбаев, Алматы 1995ж.
Мемлекеттiк бюджет Өтебаев Н Алматы 2005
“Білім беру туралы ” заңы 1999 жылы маусым
Білім беру саласының мемлекеттік
2
Қон
дырма
бөлігі
(субъек
тив тік
жағы)
Негізгі қаржы жоспары
Мемлекеттік заңы
әлеуметтік – экономикалық дамуды басқару
Мемлекеттік бюджет
Бизнес
бөлігі
(объек
тивтік
жағы)
Ресурстар
Мемлекеттік
орталықтандырылған
ақша қоры
Қатынастар
Экономикалық
категория
Жергілікті бюджеттің шығыстарын жоспарлау
Бюджет баланысы. Бюджет тапшылығы
Мемлекеттік бюджеттің теориялық негіздері
Бірыңғай бюджеттік жіктеу
Бюджет жүйесі және бюджет құрылымы
Мемлекет шығыстарының экономикалық мазмұны
Мемлекеттік бюджеттің мәні
Мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық міндеттерін шешудегі бюджеттің рөлі
Мақтарал ауданының жергілікті бюджетін пайдалануды жетілдіру жолдары
Мемлекеттік бюджеттің экономикалық мәні жайлы