Тауар каталогы
Жоспар
Ι Кіріспе
Электронды бизнестің перспективалық даму тарихы және негізгі
Ι Ι Негізгі бөлім
Электронды нарықта маркетинг қызметінің алатын орны
Интернет желісіндегі қызмет және тауардың электронды форматы
Электронды бизнес моделі және негізгі түсініктері
Электронды маркетинг саласындағы өнім шешімі
Нарық қатынасушылардың өзара қатынасу формасы, элетронды сауда алаңы
Ақпараттық және телекомуникациялық технология және маркетинг жүйесі
Электронды маркетингтегі мәлімет базасы
Элетронды сауданы ұйымдастыру технологиясы
Қосымша (сайт)
Ι Ι Ι Қорытынды
Кіріспе
Электронды нарық түсінігі өте кең таралғанмен әлі көп
АҚШ-та электронды бизнес ең қуатты салаға айналды. Pricewaterhouse
PWC компаниясы аналитактерінің ойларынша, жақын арада әрбір компания
Дегенменде, бұл іске үлкен күш жұмсау қажет, себебі,
1998 жылы Техас университетінің ғалымдарының жүргізген зерттеулері бойынша
IDC компаниясының 1998 жылғы мәліметтері бойынша Батыс Европадағы
Forrester Research фирма аналитиктері айтуынша 2003 жылы компаниялар
2003 АҚШ-та жалпы тауар айналымнының 9 % электронды
Intel Web- сайт арқылы ай сайын сауда көлемі
Cisco компаниясы сауданың 73 % осы WEB- сайт
Осы келтірілген жаңалықтардың бәрі азғана жылдың ішінде көптеген
Электронды маркетинг – электронды бизнестің элементі сияқты, маркетинг
Электронды нарықтағы маркетингтті анықтамас бұрын, ең алдымен электронды
ΙΙ Негізгі бөлім
Электронды нарықтағы мүмкіндікті тиімді пайдалану үшін, компанияның нарыққа
Бизнес-процестің «Қысу»- процеске дайындық, клиенттердің сұранысы бойынша жылдамдықты
Үлкен көлемді әріптестермен жұмыс жасау ;
Жеке қызмет көрсетуге көшу ;
«Иілгіштік» – электронды бизнес «иілгіш» болмаса,онда ол табысты
Бизнес-прсецті «Қысу».
Істің шұғыл түрде болуын, яғни сатып алушының сұранысының
Электронды бизнесте компания жаңама ойлап, өздерінің бәсекелестік күресінде
Үлкен көлемді әріптестермен үйлесімді жұмыс жасау.
Элетронды бизнес комплексті қарым-қатынас сүйемелдеу қажет . Компанияның
Жеке жұмыс жеке нарықпен.
Электронды бизнестен ерекше айырмашылығы болып, сатып алушының қанағаттануы
Иілгіштік.
Егер электронды бизнес иілімді болмаса, онда ол ұтымды
Электронды маркетинг пайдаланушылардың құндылығына түрлі бағытта әсер ету
өнім бағасын түсіру, пайдаланушылар үшін тапсырма шығынбағасын түсіру,
өнімді табу арқылы пайданы ұлғайту, жекеше тапсырыс беру
Қорыта келгенде электронды нарықтың негізгі сипаттамасы және ондағы
Сурет 1.1 Электронды маркетинг құрамының сапасы бойынша пайдаланушылардың
Электронды нарықтың бір бөлігін дәстүрлі сатушылар алады. Олар
Алайда Интернет, нарық сияқты өзінің ерекше тауары бар,
Интернеттің коммуникациялық мінездемелерін дәстүрлі БАҚ – пен салыстыруы.
Жарнама құралы Интерактив-ность Коммуника-
циялық модель Бақылау
Ұсынылу Іздеу түрі Иілгіш-тік Масштаб-талуы Келісім жасау мүмкіншілігі
Хабарландыру тақтасы Жоқ Бірден көпке Жоқ Текст,графикалық сурет
Газеттер Жоқ Бірден көпке Бар Текст,графикалық сурет Сызықтық
Журналдар Жоқ Бірден көпке Бар Текст,графикалық сурет Сызықтық
Пошта Жоқ Бірден көпке Жоқ Текст,графикалық сурет Сызықтық
Радио Жоқ Бірден көпке Жоқ Дыбыс Сызықтық Төмен
Телевидение Жоқ Бірден көпке Жоқ Дыбыс, видео Сызықтық
Интернет Бар Көптен көпке Бар Текст,графикалық сурет Дыбыс
кестесі WWW – ның БАҚ мен салыстыруы
Электронды тауарға ең алдымен ақпарат енгізіледі, сандық формат
Ақпараттық және ойын-сауық өнімдері.
СМИ
өнім туралы ақпарат; ерекшелігі, құрылымы,агенттердің дайындайтын сауда материалдары
графикалық материалдар, суреттер, күнтізбелер, карталар
аудиоматериалдар: музыкалық жазба, сұхбат алу
видеоматериалдар: кинофильмдер, теледидарлық программалар
2. Символдар, тұжырымдамалар, жетондар.
билеттер және купондарға, авиабилеттерге тапсырыс беру, қонақ үйдегі
қаржылық сертификат : чектар, электронды жүйе бойынша төлем,
3. Процесстер және қызметтер.
арнайы формалар және мемлекеттік органдардың төлеу квитанциялары
электронды жіберу : хат, факс, телефон қоныраулары
бизнес-процесстер, пайдаланушылардың баға құрылымын құру: тапсырыстар, бухгалтерлік желілеу,контрактылар
аукционды және электронды нарық
арақашықтық оқыту, медициналық және басқа да интерактивті қызмет
интерактивті ойын-сауық түрлері
Көптеген электронды тауарлардың қазіргі нарықта ақпараттары бар. Мұндай
Электронды өнім түрлері. Сандық өнімдер алуан түрлі, олар
Бірінші критерий: жіберу әдісінің класификациясы болып табылады. Өнімдер
Екінші критерий: уақытқа байланысты классификация. Өнімдер уақытқа байланысты
Үшінші критерий: пайдаланудың күшейу классификациясы жатады. Бір рет
Ал келесі критерий: операциялық пайдалану классификациясы, бұл программалық
Және соңғы критерий: экономикалық сандар болып табылады. Өнімнің
Өнім өндіруші, маркетингтік стратегияға байланысты өзінің өнімін өзгерте
Электронды өнім сапасының ақаулықтары. Нарықтағы тиімділік көбінесе қолдағы
Нарық құлдырауынан қалай құтылуға болады, егер тауар сапасы
«Лимон ақаулықтары» ассимитриялық ақпарат болғандықтан, оны былай шешуге
таратылатын ақпараттық бюллетень арқылы
өнімнің сертификаты және сапа стандартының құрылуы арқылы
үшінші жақтың ойы арқылы, яғни тауар туралы ақпаратберіп
Сандық өнімдердің кейбір сапасының анықталмауы желілік тауарлардың таралуына
Тегін өнімнің тағы бір мақсаты бар. Айта кетерліктей
Интернет желісіндегі жаңа тауарлардың стратегиялық дамуы. Көптеген Интернет-компаниялары
Принципті жаңалық. Мысалы, модем, интернеттегі сауда агенттері, іздеу
Жаңа тауарлы тізбек. Microsoft, Internet Explorer шығарған жаңа
Тауарлы тізбектің кеңейтілуі. Мысал болып, Интернет – версия
Бар тауарлардың жетілуі және олардың орын алмасуы.Yahoo! іздеу
Арзан тауарлар – еліктеу. Мысалы : көптеген Интернет
Электронды нарықтағы қызмет. Электронды нарық саласындағы қызмет төлемі,
Бұл сезгіштіксіз(көруге немесе иемделгенше оның қызметін білуге мүмкіндік
Қызмет мінездемесі Технологиялық шешімдер Мысал
Сезгіштіксіз Интернет сатып алушыларға ұсынылып отырған тауарды және
Сақталынбайтын Ақпарат сандық форматта сақталуы мүмкін Радиостанциялар тыңдарман
Қайнар көзден ажырамау Жылжымас мүліктердің сатылуға қойылған виртуальды
Сапа тұрақсыздығы МБ және стандартты процедуралар қызмет сапасының
1.2кестесі. Ақпараттық технологияның қызметтердің құрылымына әсері.
Электронды поштадағы жарнама. Интернет – жарнама яғни ең
Банерлік жарнама және электронды поштадағы жарнама итермелеу стратегиясы
электронды нарықтағы тауарлар және қызметтер, олардың айырмашылығы, сапа
баға құрылуына байланысты сұрақтар
интернет желісіндегі канал арналары
комплекстік маркетинг классификациясы және олардың Интернет желісіндегі таралуының
Нарық қатынасушыларының өзара қатынасу формасы, электронды қолданыс алаңы.
В2В – моделі бизнесінің сауда алаңындағы қатысушыларға бірнеше
В2В – бизнес – бизнес : нарық операциясының
1.3 кестесі. Электронды бизнес технологиясы(сауда алаңы).
Қазіргі уақытта элетронды сауда алаң даму бағытында тұр.
Электронды сауда алаңын ұйымдастырылуына байланысты 3 типке бөлінеді:
басқарылатын сатып алушы
басқарылатын сатушы
басқарылатын үшініші жақ
Кейде осы немесе сауда алаңының деңгейі сатып алушы
Басқарылатын сатып алушы алаңы: көптеген компания тұтынушыларының көңілін
Басқарылатын сатушы алаңы: бұл ірі сатушылармен құрылад, яғни
Бақарылатын үшінші жақ алаңы: бұл стаушы мен сатып
On-line каталогы: ақпаратты дәстүрлі каталогтан электронды форматқа оңай
Аукцион: on-line каталогтан айырмашылығы, мұнда баға тұрақталмаған, сауда
Биржа – электронды сауда алаңы. Мұнда баға сұраныс
Бірлестік – бұл интернет алаңы, сатушы мен сатып
Электронды нарықта ең екі ірі сектор болып В2В
Критерии В2В В2С
Сауданың орта бағасы 50000-70000 дол 50-100 дол
Баға және сатып алу шарасы Келісім шарт
Ұзақ уақыт бойынша контракт
Аукциондар
Каталог бойынша Каталог негізі б-ша
Белгіленген
Аукционның кейбір бөлімдері
Төлем Кредиттік карта
Банкттік айналым Кредиттік карта
Тұлға, шешім қабылдайтын Ұйымдағы уәкіл етілген құрылым Кейде
Негізгі критерии Бағасы
Құндылығы
Жеткізу
Сапасы
Еру Марка
Ақпарат
Жарнама, баға
Тапсырыстың орындалуы, жеткізілуі Маңызды: жеткізу графигі келісілуі керек
кестесі. Қызмет мінездемесіне ақпараттық технологияның әсері.
Өзінің көлеміне қарай В2В сеторы В2С секторына кішкене
Бүкіл электронды нарықтағы В2В секторын келесі күйде сегменттеуге
көлденең нарықты В2В қызметтерді және технологияларды қамтамасыз етеді,
тік нарықты В2В ішкі саладағы ақаулықтарды шешуге көмектеседі.
Егер компания өнімдері әртүрлі сапада қолданылса, онда оларды
Қорыта келе, электронды нарық құрылымы қатысушылардың бір-бірімен ара-қатынасының
Электронды маркетингтегі мәлімет базасы. Кез келген ақпараттық жүйеде
корпаративтік ақпараттық жүйе
электронды каталог
рұқсаттама жүйесі және каталог
іздеу жүйелері
электронды магазиндер
сайтқа кірушілердің статистикалық жүйесі
Элетронды кезкелген бір типті ақпаратты қамтуы мүмкін, мысалы:
Электронды картотека. Мұнда стып алушылар, тұтынушылар, агенттер, қызметкерлер
Кейде мұндай картотеканы құру барысында авторизация жүйесі пайдалынылады,
Интернеттің өте кең танымал іздеу жүйелері сақтауды ұйымдастыру
Электронды бизнестің шынайы жағдайында қарастырылған мәлімет база категорияларының
Осыған байланысты мәліметтер базасы кәсіпорынның және маркетинг бөлімінің
Элетронды сауданы ұйымдастыру технологиясы. Элекронды сауданы ұйымдастырудың негізгі
Шифрлау. Бұл технология жай текстті арнайы шифр кілтісіз
Сандық жазба. Бизнесте өте қажет идентификатор болып қолданушының
Сертификат. Электронды саудада қатысушының сенімділігін тексеруді сандық сертификаттау
Бүгінгі таңда төлем жүйелері оннан асады. Олардың әр
мәліметтерді беру қауіпсіздігін қамтамасыздандыратын байланыс протоколы;
пластикалық карта негізіндегі жүйе;
смарт-карт негізіндегі төлем жүйесі;
электронды төлем жүйесі;
Интернеттегі өте қарапайым және алғашқы төлем түрі болып
Төлем жүйесіндегі жетекші орынды несиелік картаны қголдану болып
Мен мысалға мына сайт ретінде ұйымдастырылуын қарастырар едім
Ал сатып алушыларға тікелу бетінде тіркелу қажет
Және тағы басқа каталогтарды қарастырсақ
Төлем түрлері мынадай мәселеде
Қорытынды
Бүгінгі таңда Қазақстанда электрондық коммерция өте төмен деңгейде.
Қорыта келгенде бұл жұмыстың мақсаты электронды сауда алдаңын
Қолданылған әдебиеттер
Т.П Данько. «Электронный маркетинг» ИНРА – М:
И. Успенский. «ИНТЕРНЕТ как инструмент маркетинга» БХВ –
Эймор Д. «Элекронный бизнес» М: Вильямс 2001
Постма П. «Новая эра маркетинга, Будущее маркетинга в
Қосымша:
www. Rbc.ru
www. Emarket.com/ arts/ eglobal- eMarketer.
www.marketing.cfin.ru
www. M4u/ webprovaider.com
www.e – commerce.ru
Логистикалық жүйе
Қолданушыларға қызмет көрсету
Баға құрылу стратегиясы
Электронды нарықтағы пайдаланушылар интерфейсі
Коммуникациялық сүйеу
Интернет-компания абыройы
Электронды бизнеске деген сенімділік
Пайдаланушының қанағаттлығы
Желідегі қайта жасалған сауда
Пайдаланудың қарапайымдылығы
Жүйе сенімі
Қауіпсіздік
Формат
Мазмұнның сапасы
Жеке өмірді сақтау
Қазіргі таңдағы
Сенімділік
Толықтылық
Төлем қауіпсіздігі
Операция жылдамдығы
Тендер
Аукцион
Хабарландыру тақтасы
Серіктестік жүйесінің анықтамасы
Сауда жүйесі
Ғаламдық рубрикатор
Тауар каталогы
Өндіруші каталогы
Сатып алушының каталогы
Сұраныс каталогы
Электрондық сауда – саттық жүргізуді ұйымдастыру технологиясы
Кәсіпорынның инновациялық қызметіндегі контролллингтің маңызы
Сауда Интернет жүйелері
Электрондық коммерция және электрондық бизнес жүйелерінің түрлері
ЖҰЛДЫЗ - қатты қызған газдан тұратын әрі өзі жарық шығаратын және табиғаты жағынан күнге ұқсас аспан денесі
Техно- Астана интернет-дүкенін жобалау
Маркетинг жүйесіндегі фирманың тауарлық саясаты
Бөлшектеп сатып алу-сату шарты
Библиографиялық ізденіс, түрлі каталогтармен жұмыс істеу
Phyton бағдарламалау тілінде файлдармен жұмыс