Ғылымилық принципі
Мазмұны.
Кіріспе.
1 – Тарау. Информатиканы оқытудағы дидактикалық
1.1. Ғылымилық принципі
1.2. Тізбектілік және қайталау принципі
1.3.Білімді меңгеру мен іс-әрекеттің саналылығы принципі
1.4. Белсенділік және дербестік принципі
1.5. Мазмұнның түсініктілігі мен шамаға лайықтылық
1.6. Мазмұн мен іс-әрекеттің көрнекілігі принципі
1.7. Білімнің беріктігі және жүйелілігі принципі
1.8. Жеке және ұжымдық оқыту
1.9. Оқу әрекетінің қарқындылығы
1.10. Теория мен практиканың байланысы
1 – тарау. Информатиканы оқытудағы дидактикалық
Информатика пәнінің орта мектепке енгізілгеніне аз
1.1. Ғылымилық принципі
Білімнің ғылымилық прищипінің сапалық көрсеткіштеріне:
а) білім мазмұны қазіргі ғылымның даму
ә) таным әдістерінің дұрыс екеніне оқушылардың
б) таным процесінің маңызды заңдылықтарын оқушылардың
Бірінші шарт бойынша информатика пәнінің мазмұнына
Екінші шарт бойынша ғылыми таным жөніндегі
Информатика пәнінде пәнішілік байланыс тығыз болғандықтан
Оқытудың ғылымилық принципі информатиканы оқытуды жетілдіру,
Ғылымилық принцииі информатика ғылымының жетістіктерін оқушының
Ғылымилық принципі бойынша мектеп информатика курсында
Бұл принцип білім мазмұнын оңайлатып жіберуден,
1.2. Тізбектілік және қайталау принципі
Информатика пәнінде берілетін білім мазмұны түсінікті
Оқу материалының мазмұны мен оны оқушының
Информатикадағы пәнішілік байланыстың күштілігі пән мазмұнын
Информатиканы оқытудағы дидактикалық принциптер мысалы, қайталану
Бұл тұжырымды, яғни бірізділік принципін қайталану
1.3.Білімді меңгеру мен іс-әрекеттің саналылығы принципі
Дәстүрлі мағынада іс-әрекеттің саналылығы оқушының өз
Саналы көзқарас оқушылардың оқуға деген жалпы
Саналылық принципі меңгерген білімді практикада қолдану
Компьютерлік оқыту мақсатына байланысты саналылық принципі
Білімді меңгеруге деген саналылық есте сақтаудың
Мұндай жағдайларда оқушыда бірін – бірі
1.4. Белсенділік және дербестік принципі
Информатика пәнінде оқушы белсенділігі білімді нәтижелі
Белсенділік принципі оқушылардың әрекетінде әртүрлі көрініс
Оқу дербестігі көп жағдайда белсенділікке байланысты
Оқушының өзбетінділігі де информатиканы табысты оқытудың
Өз бетінділік оқушыны өнімді оқуға, қиын
Өз бетінділік оқытудың мақсаты ретінде ЭЕМ-ны
1.5. Мазмұнның түсініктілігі мен шамаға лайықтылық
Бұл принцип оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере
Түсініктілік және шамаға лайықтылық принципі көбінесе
Шамаға лайықтылық принципі - білім мазмұнының
1.6. Мазмұн мен іс-әрекеттің көрнекілігі принципі
Бұл принцип мұғалімнің оқыту процесіне есту-көру
Мектепте көрнекіліктің бірнеше түрі қолданылады. Мысалы,
Информатика пәнінде бір информацияны бірнеше әдіспен
Көрнекілік принципінің жаңаны тануда, бейнені елестетуде,
Сонымен, көрнекіліктерді тиімді қолдану оқушылардың танымын
1.7. Білімнің беріктігі және жүйелілігі принципі
Бұл принцип білімді берік, эрі жүйелі
Білімнің беріктігі және жүйелілігі принципі оқыту
Оқушылардың негізгі ұғымдардың анықтамаларын, қасиеттерін жаттап
Білімнің беріктігі пәнішілік және пәнаралық байланыстарды
Информатика пәніндегі оку материалын салыстырмалы түрде
Информатика пәнінің мазмұнын бір ағаш емес,
1.8. Жеке және ұжымдық оқыту
Информатиканы оқытуда жеке және ұжымдық оқыту
Оқыту программалары арқылы, мұғалім жұмыстың кейбір
Оқытуды дербестендіру мен коллективтендіру, әсіресе, ннформатика
Дайын оқыту программаларын көбейте отырып, бірыңғайлы,
1.9. Оқу әрекетінің қарқындылығы
Оқу әрекетінің қарқындылығы мұғалім мен оқушының
1.10. Теория мен практиканың байланысы
Теория мен практиканың байланысы тек принцип
Теорияны практика жүзінде тексеруде, ғылым мен
Информатика пәнін оқып-үйренуде теорияның ғылыми категориялары
Сонымен, информатиканы оқыту әдістемесі дидактиканың принциптерін
Мұның екінші жағы бар, ол —
Информатиканы оқытудағы дидактикалық принциптер
Информатика курсын оқыту
Экономикалық талдаудың пәні, міндеттері және мазмұны
Оқыту процестерінің заңдылықтары
Экономикалық талдаудың әдістері мен тәсілдері
Оқушыларға экономикалық білім берудің педагогикалық негіздері
Педагогика оқыту принциптері
Оқушылардың сабақтағы іс - әрекеттерінің белсенділігі дидактикалық ойындардың рөлі
Оқыту принциптері мен ережелері
Оқыту процесінің жалпы заңдылықтары