Компьютерді шет тілін оқытуда пайдалану
Мазмұны
Кіріспе............... 3
1. Комьютерлік технологияларды қолдану ерекшеліктері..........6
1.1 Жаңа ақпараттық технология құралдарын пайдалану ...........6
1.2 Оқытуды компьютерлендірудің дидактикалық негіздері.....14
1.3 Шет тілін оқытуда компьютерді пайдалану........22
2. Жаңа технологиялардың көмегімен диалог және монолог түрінде сөйлеу
2.1 Мультимедиялық презентациялар көмегімен шет тілін тез үйрену қабілетін
2.2 Интерактивті оқыту және интернет мүмкіндіктері ағылшын тіліне оқытуда..................................37
Қорытынды............................53
Қолданылған әдебиеттер..........................55
Қосымша материалдар..............................57
Кіріспе
Зерттеу жұмысының өзектілігі. Адам іс-әрекетінің әртүрлі салаларында, сонымен қатар,
Бүгінгі күні Қазақстан Республикасының білім туралы тұжырымдамасы ойлы, өнерлі,
Білімді дамыту үшін білім берудің үйреншікті әдісінен оқыту процессінде
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында (3 бап) белгіленгендей, білім
Қазіргі кезде жаңа білім жүйесі интернеттің пайда болуының арқасында
ХХI ғасырды қоғамдық ақпараттандыру ғасыры деп жай атамаған. Компьютер
Дегенмен, оқыту процессіне компьютерлік технологиялардың қарқынды енгізілуіне қарамастан, арнайы
Зерттеу жұмысының мақсаты –Компьютерлік технологияларды қолдану арқылы шет тіліне
Аталған міндетке жету үшін келесідей тапсырмалар қойылды:
Зерттеу жұмысының міндеттері:
1. Ағылшын тілі сабағында жаңа ақпараттық технологияларды қолданудың
2. Компьютерлік технологиялардың бар бағдарламаларын ағылшын тілінде сөйлеуге, түсінуге
3. Видеофильмдер мен мультимедиялық презентациялар арқылы диалог және монолог
Зерттеу объектісі – ақпараттық технологияларды қолдану ерекшелігі арқылы, шет
Зерттеу құралы – шет тілін үйрету процессіндегі мультимедия мен
Зерттеу процессінде келесідей әдістер қолданылды: шет тілдерін оқытуға арналған
Зерттеудегі ғылыми жаңалық:
«Шет тілін үйретудегі ақпараттық технологиялардың жаңа мүмкіндіктерін
«Білім беру процессінің сапасын жоғарылататын және оқу материалын
Зерттеу жұмысының теоретикалық маңыздылығы:
Жаңа технологиялардың көмегімен шет тілін үйретудің тиімді жүзеге асырылу
Зерттеу жұмысының практикалық маңыздылығы:
Видеофильмдер мен мультимедиялық презентациялардың көмегімен шет тілін тиімді
Зерттеу кезінде алынған нәтижелер, яғни компьютерлік технологияларды қолдану
Зерттеу әдістері: зерттелетін проблемалар жөніндегі ақпараттық әдебиеттерді зерделеу; психологиялық
Талдау барысындағы материал: шет тілдерін оқытуға арналған психологиялық-педагогикалық және
Дипломдық жұмыстың құрылысы:
Дипломдық жұмыс кіріспеден, екі бөлімнен, қорытындыдан, қолданылған әдебиеттер тізімінен
1.Комьютерлік технологияларды қолдану ерекшеліктері
1.1 Жаңа ақпараттық технология құралдарын пайдалану
Адамзат қызметінің әр түрлі саласында, соның ішінде білім беруде
Оқытудағы аса жаңа ақпараттық технологиялар алдыңғы қатарлы университеттер
Компьютерлік оқыту саласындағы жинақталған бай тәжірибеге қарамастан, көптеген шет
Электрондық ТОҚ ретінде ДК ерекше сипаттамалық белгілері автоматтылық
келісімділік;
қажеттілік;
ақпараттылық;
сенімділік;
Келісімділік қағидасы:
Оқыту мазмұнына, мақсаттары мен кезеңдеріне, пайдаланушылардың жастық ерекшеліктеріне, сондай-ақ
Қажеттілік қағидасы:
ДК-ді, егер бұл қандай да бір параметр бойынша оқу
Ақпараттылық қағидасы:
ДК пайдаланушыға аса қысқа уақыт ішінде көп ақпарат
Сенімділік қағидасы:
Оқыту үшін әрбір компьютерлік бағдарламасын тәжірибелік тексеруді жүргізу қажеттілігіне,сондай-ақ
Шет тілдерін үйрету процесінде компьютер бірнеше функцияларды орындай алады.
Тілдерді үйретуде компьютердің белгіленген функцияларын екі үлкен топқа біріктіруге
іске асыру кезінде ДК оқу процесінің қатысушыларының бір рөлін
қызмет құралы ретінде ДК функциялары.
Оқытушы мен оқушының функциялары бір - бірін өзара толықтырады,
Қызмет құралы ретінде оқытушылар да, үйренушілер де оқытудың
Оқыту процесіне ақпараттық қолдауды солардың көмегімен оқытушылар да,
Қызмет құралы ретінде компьютердің көмегімен оқытушының қызметін кәсіби қолдау
Компьютер шет тілдері оқытушыларына бірнеше көмек көрсете алады.
«Келер ұрпақ алдында зор жауапкершілік жүгін арқалап келеміз»деген Елбасы
В.Кларин технология сөзінен қандайда болсын істегі шеберлікті, оқыту үйретудегі
М.Горький «Мұғалім әрбір алғаш ашатын кілт» дегендей мұғалімнің білімдарлығы,
Ұстаздардың алдына қойған міндет оқытудың әдіс тәсілдерін үнемі жетілдіру.
I кезең: оқып - үйрену;
II Кезең: меңгеру;
III Кезең: өмірге ендіру:
IV Кезең: дамыту;
Оқыту үйрету арқылы іске асады. Бұл оқытудың маңызы.Оқыту мен
Жаңа педагогикалық технология мақсаты оқытуды ізгілендіру, яғни оқу құралдары
Жаңаша оқытудың негізгі түрлеріне: оқытудың дербес және топтық формасы
Сонымен жалпылап айтқанда оқу үрдісінде оқушының тұлғасының дамуына
Оқушылардың базалық білім, ептілік дағдыларын (білім беру стандарты бойынша)
Оқыту үрдісінде оқушылардың теориялық және өнімділік ой құрастыру
Оқушылардың танымдық қызығушылығын, оқуға деген мотивін дамыту.
Оқу материалын игеруде және оқу іс әрекетінде жете ұғынуға
Белгілі бір мәселе шешуде оқушылардың ынтымақтастығын ұйымдастыру.
Көбіне оқу жұмысының топтық түрлерін қолдану;
Оқушылардың өзіндік жұмыстарының ізденісті зерттеу түрлерін ұйымдастыру;
Оқу үрдісінде компьютерлік технологияны қолдану;
Дамытуша оқытуға арналған ойындарды қолдану;
Жаттығу сабақтарын сапалы ұйымдастыру (коммуникациялық жаттығулар, зейін, ес, ойлау,
Осы іс тәжірибелерді жинақтай отырып, оқытудың озық
технологияларын өз сабақтарында пайдалану маңыздылығы ерекше.
Оқытушылар мен үйренушілер үшін қызмет құралы ретінде компьютер ШТ
Үйренушінің қызмет құралы ретіндегі компьютердің функциялары оның фактілерді дәл
ақпараттық қолдау алу;
оқыту параметрлерін диагностикалау, тіркеу және жүйелендіру;
оқу материалдарымен жұмыс (іздеу, талдау, іріктеу, құру);
ұжымдық жұмысты ұйымдастыру; қашықтан оқытуды жүзеге асыру.
Оқу материалдарымен жұмыс кезінде ДК оқытушыға көмектің әр түрлі
Оқу материалдарын автоматты талдау, іріктеу және тиімділігін болжау компьютерді
Баспалы оқу материалдарын әзірлеуден басқа қазіргі заманға сай
көптік таңдау техникасын пайдаланумен тестілер;
бос орындармен мәтіндер;
лингвистикалық ойындар (кроссвордтар).
Компьютер шет тілін үйрену кезінде үйренушілерге көмектесе алады.
Үйренушіге қатысты компьютер мыналардың рөлінде болып, көптеген функцияларды
оқытушы; сарапшы;
қызмет бойынша серік;
қызмет құралы;
үйренуші.
Оқушылар ДК-ді жұмыстың әр түрлі сатылары мен әр
Тілді үйрену процесінде компьютер бірнеше мақсат орындай алады.
Компьютердің көмегімен шешуге болатын лингводидактикалық тапсырмалардың әр түрлі түрлерін,
ДК көмегімен фонетикаға үйрену кезінде айтуды визуалдау тәсілі жиі
Грамматикаға үйрету кезінде:
оқу мен түсініп талдаудың рецептивті грамматикалық дағдыларын қалыптастыру;
басым түрде жазбаша сөйлеудің өнімді грамматикалық дағдыларын қалыптастыру;
тестілік бағдарламалардың негізінде грамматикалық дағдылардың қалыптасушылық деңгейін бақылау;
анықтамалық - ақпараттық қолдау көрсету.
Лексикаға үйрету кезінде:
оқу мен түсініп талдаудың рецептивті грамматикалық дағдыларын қалыптастыру;
басым түрде жазбаша сөйлеудің өнімді грамматикалық дағдыларын қалыптастыру;
визуалды көрнекілікті қолданумен тестілік бағдарламалардың және ойындық компьютерлік бағдарламалардың
үйренушілердің пассивті және потенциалды сөздіктерін кеңейту;
анықтамалық - ақпараттық қолдау көрсету (автоматты сөздіктер, синонимдер
Оқуға үйрету кезінде:
дыбыс әріптік сәйкестіктерді анықтау дағдыларын қалыптастыру;
дауыстап оқу техникасына үйрету;
қабылдау өрісі мен талап ету қарқынын түрлендіру, мәтіннің
оқудың рецептивті лексикалық және грамматикалық дағдыларын бекіту;
мәтіннен әр түрлі мағыналық ақпаратты алу шеберліктерін меңгеру;
мәтінді талдаудың әр түрлеріне үйрену;
тілдік қиындықтарды өз бетімен жеңу дағдыларын қалыптастыру;
тілдік немесе экстралингвистикалық ақпаратты ұсыну арқылы анықтамалық - ақпараттық
Оқылған мәтіннің дұрыстығы мен тереңдігін бақылау.
Талдап түсінуге үйрету кезінде:
Талдап түсінудің фонетикалық дағдыларын қалыптастыру;
Тыңдалған мәтінді түсіну дұрыстығын бақылау.
Айтуға үйрету кезінде:
Айтудың фонетикалық дағдыларын қалыптастыру;
Симулятивті- модельдеуші бағдарламалардың негізінде рөлдік ойындарды пайдаланумен жұпта
Ауызша сөйлеуге үйрету шетел тілін оқытудың ең қиын
саналатындықтан ең негізгі мақсат естігенің түсіне білуге үйрету.
Түсінуді тексерудің ең басты бөліктерін біріншіден сурет
екіншіден жазбаша жауап беру арқылы жүргізуге болады.
Сурет арқылы үйрету кезінде қажетті суретті таңдау алдымен
Аударуға үйрету кезінде:
аударудың лексикалық және фонетикалық дағдыларын қалыптастыру;
аударудың дұрыстығын тексеру;
мәтіндік түзетушілер мен машиналық аудару жүйелерін қолданумен аудару мәтіндерін
анықтамалық - ақпараттық қолдау көрсету;
Жаңа педагогикалық технологиялар оқушының шығармашылық қабілеттерін арттыруға өз үлесін
Жаңа технологияны шет тілін үйренуте қолдану төмендегідей кезеңдер арқылы
1. Кезең - оқып үйрету;
2. Кезең - өмірге ендіру; 4. Кезең -
Жаңа технологиямен жұмыс істеу үшін төмендегідей алғы шарттар қажет:оқу
Компьютердің ШТ бойынша оқу процесінде үйренушінің рөлінде болуы әр
компьютерде оқытушының тәрбиелеу функцияларымен байланысты оның қызмет аспектілері
Қазіргі кезеңде соған сәйкес компьютерді оқытушыға қарама -
1.2 Оқытуды компьютерлендірудің дидактикалық негіздері
Компьютер адам қызметінің қаруы ретінде. Оқу жұмысын қарқындату мен
Ең алдымен, «компьютер оқыту құралы ретінде» маңызды түсінігін анықтап
Бірқатар психологтардың пікірінше, компьютер пайдаланғанда әрбір адамның білімін жинақтау
Адам қызметінің құрылымына жаңа қаруды енгізумен оны қайта құру
Шамамен сол кезеңде адам қаруы мен жануарлардың көмекші құралдары
Қару онымен әрекет жасаудың өз логикасын иеленеді, және қаруды
Қасық пен компьютер адамзат қызметінің қаруы ретінде өзімен, әрине,
Бірінші кезеңде компьютер соның барысында машинаның жұмысы туралы білім
Оқытуды компьютерлендірудің негізгі мәселелері: Компьютер жай техникалық құрылғы болып
Екінші бір қиындық оқу процесінде қолданылатын кез келген құрал
Ең алдымен, білім субъектілерінің - оқушы мен
Оқытушы функцияларды орындау кезінде компьютер қолданылуы мүмкін үш
Жүйені жаттықтыруды ептіліктер мен дағдыларды жасау мен бекіту
Жаттықтыру жүйелерінің ерекшелігі оқытудың мақсаттарын, міндеттері мен мазмұнын
Мұндай «диалогтың» адамдар арасындағы қарым- қатынас тәсілі ретіндегі диалогтан
Әрине, бағдарламашы бағдарламаның белгілі бір жерлерінде берілетін және
Бұл компьютер адам мақсаттарын іске асыру құралының функциясында
Қандай да бір заттың жағдайлардың машиналық үлгілері қолдану бұл
Жекелендіру деп компьютерлік оқыту артықшылықтарының бірін атайды. Бұл расында
Егер диалогтық қарым- қатынас пен өзара әрекеттестіктің бай мүмкіндіктерімен
Қазіргі заманға сай отандық психолого - педагогикалық ғылымда
Біздің елімізде жалпы білім беру және жоғары мектепте
Көп жағдайда мектептерде азырақ кедергі жолымен жүруге тырысады: оқулықтардың
Мұндай жағдайларда бағдарлама авторлары ақпаратты қайта өңдеу бойынша
Білім – бұл адамға саналы хабардар әрекеттік мүмкіндіктерін
Компьютерлік оқыту кезінде ақиқаттан қол үзу, ақиқатты дәлме -
Компьютерлендіру тәжірибесі жинақталған елдерде, ең алдымен дамыған елдерде, зерттеушілер
Шетел әдебиетінде компьютерді ендіру әрекеттері білім беру тұжрымдамасына
Компьютердің көмегімен жасалатын жағдайлар үйренушінің ойлауын қалыптастыруға жағдай жасап,
ЕЭМ мен оның мүмкіндіктері туралы білімді меңгеру, бағдарламалау тілін
Ойлау түсінігі ғана емес, сонымен қатар басқа психикалық функциялар:
Компьютерлік оқытудың өз мазмұны бар. Жоғарыда көрсетілгендей, компьютерлік оқыту
Оқу процесін компьютерлендіру мүмкіндігінің өзі адам орындайтын функциялар
Оқу қызметінің мазмұнын жобалау кезінде оған пәндік саладан білімдер,
Оқытуды компьютерлендіру бұрыннан қалыптасқан оқу процесіне жаңа құралды жай
1.3Компьютерді шет тілін оқытуда пайдалану
Жаңа жағдайларда оқытушы дәстүрлі оқу құралдарын ғана емес, сонымен
Оқытушы компьютер үйренушілердің өз бетімен жұмысын ұйымдастыратын және әсіресе
1. Сұрақ- жауаптық диалог. Үйренушінің жұмыс мәні негіз бен
2. Ішінара жауаппен диалог. Компьютерге жауап беру үшін үйренуші
3. еркін құрастырылатын жауаппен диалог. Мұндай диалогты компьютер
4. Бос орындарды толтыруға жаттығулар. Компьютер үйренушіге бос орындармен
5. Сөздікті білуін өзі бақылауға арналған жаттығулар. Мұндай жаттығулардың
а) Компьютер аудару үшін сөздер тізімін ұсынады;
б) Компьютер сөздердің екі тізімінің арақатынасын белгілеп (орыс және
в) Компьютер шетелдік сөздердің екі тізімінің арақатынасын белгілеп, синонимдер
г) Компьютер шет сөздерінің тізімін және бұл
6. Компьютерлік бағдарламалар (компьютерлік оқытудың шетелдік тәжірибесінен)
1. Уордсток (сөздікпен жұмыс істеуге арналған бағдарлама)
Өз бетімен сөздік құруға арналған бағдарлама. Үйренуші анықтамаларымен және
1. Мэтчмастер (сәйкестіктерді таңдауға бағдарлама)
Бұл әмбебап бағдарлама үнемі сұранысқа ие. Үйренуші оң және
2. Чойсмастер (нұсқаларды таңдауға бағдарлама)
Бұл көптік таңдауға жаттығулар құруға арналған жұмыста қарапайым
Жаттығулар құрастырған кезде оқытушыға сұрақтардың белгілі бір санын ұстану
3. Клоузмастер (бос орындарды таңдауға бағдарлама)
Бағдарлама оқытушыға немесе үйренушіге 50 жолға дейінгі көлемді мәтіндерді
4. Кроссвордмастер (кроссвордты толтыруға шебер)
Бағдарлама компьютерде кроссвордтар құруға, жазуға және шешуге мүмкіндік береді,
5. Юнисаб (қоюға бағдарламашы)
Көрсетілетін мәтінде алдын ала іріктелген сөздер немесе ұғымдар
6. Юнилекс (мәтінге сөздікпен жұмыс жасауға арналған бағдарлама).
Бағдарламада әліпби бойынша мәтіннің барлық сөздерінің тізімі құрастырылады
7. Гэпмастер (бос орындарды толтыруға бағдарлама)
Бағдарлама оқытушыға үлкен мәтіндер енгізіп, қалдырылып кетуге тиіс
8. Пинпойнт (сезуге бағдарлама)
Бағдарлама ең аз мәнмәтін арқылы мәтіннің тақырыбын қалпына
9. Спидрид (жылдамдықпен оқуға бағдарлама)
Мәтін экранда белгілі уақыт бойы 8 жолмен бөліктермен
10. Сториборд (мәтінмен жұмысқа бағдарлама)
Оқытушы экранда басады және мәтінді жазады. Жадыны, логиканы және
11. Тестмастер (сұрақ- жауапты түрде тестілеуге бағдарлама)
Бұл кез келген деңгейде кез - келген пәнге арналған
7. Компьютерлік ойындар:
1. Заттар сатып аламыз.
Үйренушілерде сатып алғылары келетін тауарлардың тізімі бар. Олар
2. Лондондық шытырман оқиғалар
Лондонның картасы қолданылатын қызықты ойын. Ойыншы Лондонға саяхат
3. Сөзді ұстап ал.
Экранда бір топ балық –сөздер жүзіп өтеді, балықты оларды
4. Қонақ үйде өрт болып жатыр.
Ойыншылар жанып жатқан қонақ үйге тап болып, дұрыс шығу
Компьютермен тұрақты жұмыс оқытушыға лексикалық материалды, грамматикалық құбылыстарды істеп
Оқытушы білімдер деңгейі мен оқулықтарға бейімделген, тілдік шеберліктерді дамытуға
«Жұмыс іздеу» ойындық жаттығуы
Оқушыларға мынадай тапсырма беріледі: Сіздер жұмыссыз қалып, мамандық бойынша
Үйренуші сұрақты және ол үшін қажетті ақпарат жазылған
Тыңдап түсінуде жаттығулар
Компьютерге магнитофон қосылып, ол дисплейдің экранында виузалды суретпен фонограмманы
Оқу дағдыларын жетілдіруде жаттығулар
Дисплей экранында берілген жылдамдықпен төменнен жоғарыға өтетін және оның
Мұндай жаттығуларды орындау оқушыларға тапсырма беруге ғана емес, сонымен
Оқушылардың жұмысын ынталандыратын мүмкін түсіндірмелер аса маңызды рөлді
Жұмысты қорытындылаған кезде бағаны жай қою емес. сондай-ақ
Компьютерлік бағдарлама ұсынатын тапсырманы оқушылардың орындауы үшін
Компьютерге сондай-ақ оқушылардың әр түрлі контингенті үшін грамматика (ереже,
Бірақ бұл жерде оқушы бағдарламада дәл құрастырылған сұрақтарға жауап
Компьютерлік оқыту әдісін оқушылардың дербес жұмысын ұйымдастыру үшін
Ұзақ уақыт бойынша өзіндік жұмыс деп оқушылардың үй
Компьютерді пайдаланумен өзіндік жұмысты басқаша қарастыруға болады. Сабақ үстінде
Бұл жерде әдістемелік тұрғыдан алғанда оқытушы бағдарлама өзіндік
Оқытуды ақпараттандыру оқушылар мен мұғалімдерден сауаттылықты қажет етеді, оны
информатика мен есептеу техникасының негізгі түсініктерін білу;
кем дегенде бір мәтіндік түзетушіні меңгеру;
қазіргі заманға сай операциялық жүйелерді білу және олардың негізгі
алгоритмдер туралы бастапқы түсінік.
Электрондық – есептеуіш машина өзінің жадысының, тез әрекет етуінің,
компьютер берілген нақты сабақ үшін оқыту құралы ретінде
ұсынылатын оқытатын компьютерлік бағдарламалар міндетті стандарт ережесімен келістіріледі
қандай нақты бағдарламалар оларды тікелей сабақта қолдану үшін,
Берілген оқыту әдісін қолдану кезінде мұғалімнің жұмысы келесі функцияларды
өз пәні бойынша сынып деңгейінде оқу процесін ұйымдастыру (оқу
Сыныпішілік белсендіруді және үйлестіруді ұйымдастыру (жұмыс орындарын қою, нұсқама
Оқушыларды жеке бақылау, жеке көмек көрсету, әрбір оқушымен жеке
Ақпараттық ортаның құраушыларын дайындау (бағдарламалық құралдар мен жүйелер,
Компьютерлік оқыту әдісінің өз жақтастары бар, сондай - ақ
Оқытуды жекелендіру күшейеді;
дербестік дамиды;
қате жұмыс кезінде қорқыныш сезімі көрінбейді (сыныптастары оның қателерін
меңгеру жеңілдейді, себебі бағдарлама әзірлеушілері көптеген қиындықтарды алып тастауға
таным қызметі процесінде оқушылардың релаксациясына жәрдемдеседі, бұл ойлауды, ал
конструкциялық ойлау қалыптасады;
оқу қызметін қадам- қадам басқару және оптималды құрастырылған алгоритмдердің
жедел кері байланыс, ң алдымен ішкі байланыс қамтамасыз етіледі
өзіндік бақылауға, өзін- өзі басқаруға және оқы қызметін түзетуге
Кемшіліктерге мыналарды жатқызуға болады:
топта оқытуды төмендету (кейбір жағдайларда жоюды), бұл оқытудың дамытушы
шығармашылық белсенділіктің нашар дамуы;
мұғалім тұлғасының тікелей әсерін төмендету, бір- бірімен жанды қарым-
педагог тұлғасының оқушыға интеллектуалдық және эмоционалдық әсер ету
педагогикалық процесс бұл оқыту ғана емес, сонымен қатар
дисплей денсаулыққа зиянды әсер етеді, себебі шаршау туғызады,
кадр ауысымының жеткіліксіз жиілігі орталық – жүйке жүйесіне әсер
Аталған кемшіліктер шынайы, бірақ қаласа, оларды жеңуге болады. Компьютер
Шеттілді сөйлеуді оқытуда теледидарды пайдалану
Теледидарды белсенді және орынды пайдалану оқыту мазмұны мен процесін
Теледидарды пайдаланумен жұмыс едәуір деңгейде берілген жағдайда көлемді бағдарламалар
Оқу жұмысында келесі әдістемелік тәсілдер қолданылуы мүмкін:
- диалог, монологиялық сөйлеу, жекелеген репликалар, тұтас коммуникациялық сюжет
- шеттілді сөйлеу үлгілерін меугеруді басқарудың аудиовиузалды бағдарламасы;
- диктор – үйренуші жүйесінде ауызша тілді өзара әрекеттестік;
- сөйлеу пікірлерін мазмұны аудиовиузалды суреттеу.
2.Жаңа технологиялардың көмегімен диалог және монолог түрінде сөйлеу
2.1Мультимедиялық презентациялар көмегімен шет тілін тез үйрену қабілетін қалыптастыру
Шет тілін оқыту жүйесін жасау негізінде жатқан түсініктердің араласып
Бұдан өзге, диалог пен монологтың араласу қаупі айқын көрініп
Диалог әңгімелесу барысын қамтамасыз ететін бірқатар икемділіктермен байланысты. Алғашқысы
Шетелдік, сондай-ақ ресейлік көптеген әдіскерлер бейнефильмнің/ бейнеүзіндінің негізінде монолог
1-ші кезең: бейнеүзінді – мазмұндық тірек (бейнеүзінді 1)
2-ші кезең: бейнеүзінді – мағыналық тірек ((БҮ) – 2)
3-ші кезең: бейнеүзінді – стимул (бейнеүзінді (БҮ) – 3)
Бейнеүзінділердің әрбір кезеңдегі функцияларын назарға ала отырып,
Ю.А.Комарова монолог сөзді құра білуді былайша бөліп көрсетеді:
1-ші кезең: өзінің ойларын БҮ – 1-ге сүйене отырып,
2-ші кезең: монолог сөз стратегиясын БҮ – 2-ге
3-ші кезең: БҮ– 3-ке сүйене отырып, монологтік формада пікір
Әрбір кезеңде Ю.А.Комарова тізбектелген түрде күрделене түсетін, вариативтік негізді
вариативтік негізді:
дыбыстық жолға (ДЖ), бейнежолға (БЖ), дыбыстық және бейнежолға бір
ДЖ:
қараңдар, түсініңдер, анықтаңдар, сұрақтарға жауап беріңдер,
экранда осы уақытта не болып жатқанын тыңдаңдар, түсініңдер, осы
тыңдаңдар, айтыңдаршы, осы кейіпкер туралы нені әңгімелей аласыңдар, оны
БЖ:
көріңдер және кім көрмеген болса, соларға айтыңдар,
көріңдер, сөйлемді түрлендіріңдер,
көріңдер, айтыңдаршы, кейіпкердің орнында болсаңдар не істеген болар едіңдер,
көріңдер, бейнеүзіндіні дыбыстауға дайын болыңдар,
көріңдер, жағдаятты түрлендіріңдер, ұқсас оқиғаларды ойлап тауып немесе естеріңе
Сабақта көркем фильммен жұмыс істеу, әрине, бейнеүзіндімен жұмыс істеуден
Көркем фильмнің мазмұны қабылдау мен ұғынудың барлық кезеңдерінде фильмнің
Мысалы: Кодоскоп.
Диалог сөзді оқыту көрнекілікпен, тыңдалған немесе оқылған мәтінмен, көрілген
Father: I say, Sonny, what shell we buy for
Sonny (1)...
Father: Тһat`s а goоd idea! And what will you
Sonny (2)...
Жауап қатушы репликалар мыналар бола алады:
(1) Let`s buy her some flowers.
Let`s buy her а large box of sweets.
Let`s buy her the book about Moscow. Etc.
(2) І`ll say, «Dear Mum, I love you so
І`ll say, «Веst wishes for Mother`s Day».
Экранға әкенің сөздерін шығара отырып, мұғалім әңгімеге кірісуге ұсыныс
Сөйлеуге үйрету әрқашан белгілі бір мазмұнның негізінде жүзеге асырылады.
Осы уақытқа дейін сөйлеуге оқытудың мазмұны бағдарламада белгіленген әңгімелесу
Диалог сөзді қалыптастырушы жақсы, пайдалы жаттығу Listen, read and
Баспа мәтін.
Диалог сөз оңай өрбитін баспа мәтінмен ынталандыруы мүмкін. Мысалы,
Hello, Mr. Romford!
Hello, Willіаm! Are you going home now?
Yes.
Give this to your sister, please. Tell her it`s
All right.
You must give it to Ethel, but you mustn`t
Диалог сөзді тыңдалған мәтіннің негізінде де дамытуға болады.
Мәселен, «It doesn`t matter». Мәтінді тыңдар алдында оқушылар «Dramatize
What are you doing, Betty?
I`m writing a letter to my friend Kitty.
But how can you? You cant write.
Well, it doesn`t matter, because Kitty can`t read.
Диалог сөзді дамыту стимулы вербалды берілген жағдаят та бола
Диалог сөзді диафильмдерді көрумен және мұғалім мен оқушылардың, оқушы
Мысалы: Слайттар.
Күрделендірілген кеңейтілмеген жағдаят берілген суреттер бойынша жұмыс істеу. Оқушылардың
Жұмыстың түрін іріктеу сабақта не атқарылғандығына байланысты болады. Қарапайым,
Шетел тілін оқыту сабақтарында барлық ойын түрлері презентация көмегімен
Интерактивті тақтада телефонның суреті пайда болады, оқушы бір дыбысы
«Жаңылпаштар ойыны»
“She sells1// seashells// by the seashore// of the Seychelles.’’
Оқушыларға жаңылпаш беріледі.Оқушылар мұғалім соңынан қайталап оқиды, содан соң
Лексикалық ойындар сөздерді оқыту барысында қолданады.Компьютер көмегімен ағылшын сабағын
Мысалы:
1.Әр оқушы отырған компьютер экранына сөз беріледі.Берілген сөздердің ішінен
2. Берілген сөздерге сөз қосып мағынасы өзгерген сөз жаз:tea
3.Төмендегі әріптерден сөз құрап жаз,бір әріп бір сөзде екі
Мысалы, be,eat, dear, read, saw, beat, team, e.t.c.
2.2 Интерактивті оқыту және интернет мүмкіндіктері ағылшын тіліне оқытуда
Сабақ - оқытуды ұйымдастырудың бір формасы.Оқыту формасы адамзат қоғамының
Оқытуды ұйымдастырудың бұл түрінің сипаттамалары мынандай:
оқудың негізгі бірлігі сабақ;
оқушылар жастары бойынша сыныптарға бөлінеді;
мектептегі оқыту кезеңі;
сабаққа қатысу бәріне міндетті;
сабақ кестесі, үзіліс, каникул кезеңдері жыл бойын қамтиды;
сыныптағы барлық оқушылардың жұмыстары бір тақырып және бәріне ортақ
оқыту барысын мұғалім басқарады.
Сабақтың құрылымы мен типтерге бөлудің қазіргі заманғы үлгісі бар.
жаңа сабақ өту;
дағды мен біліктілігін қалыптастыру және дамыту;
білімін, біліктілігін, дағдысын бекіту мен пайдалану;
оқыту және білімді жүйелеу;
білімін, біліктілігін, дағдысын бақылау және коррекциялау;
кіріктірілген сабақ.
Мұғалім алдымен сабақта не істейтінін жоспарлайды, содан соң калай
Интерактивтік оқыту шет тілін үйренуде өте тиімді.Педагогикада, әсіресе шет
1) пассивті – оқушы оқытудың «объектісі» ролін атқарады (тыңдау
2) активті /белсенді/ оқушы оқытудың «субектісі» болып шығады
3) интерактивті – inter (өзара), akt(әрекеттесу). Оқыту процесі барлық
Шет тілін үйренуде интерактивті оқыту моделін пайдалану - өмірлік
Интерактивтік оқыту технологиясы – бұл коллективтік, өзін-өзі толықтыратын,
Шет тілін үйретуде интерактивтік оқыту технологиясы:
1) Жұптасып жұмыс істеу.
2) Ротациялық (ауыспалы) үштік.
3) Карусель - Айналмақ.
4) Шағын топтармен жұмыс.
5) Аквариум.
6) Аяқталмаған сөйлем.
7) Миландыру /Мозговой штурм/.
8) Броундық қозғалыс.
9) Есепту ағашы. /Дерево решений/
10) Өз атынан сот. /Суд от своего имени/
11) Азаматтық тыңдау.
12) Ролдік /іскерлік/ ойын.
13) Сығымдау методы. /Метод пресс/
14) Өз позицияңды ұстан.
15) Дискуссия.
16) Дебаттар.
Интерактивті оқыту технологиясының аса көп мөлшері белгілі, шет тілін
Әр ұстаз өз бетінше сыныппен жұмыстың жаңа формаларын ойлап
Мысалы; оқушыларға «Карусель» деп аталатын мынадай жұмыс түрі
Аквариум технологиясының мәнісі сонда, бірнеше оқушы шеңбер ішінде ситуацияны
Броундық қозғалыста оқушылар бүкіл сынып ішінде қозғала жүріп берілген
Есептеу ағашы – сынып сандары бірдей 3 немесе 4
(3қосымшадан қараңыз)
«Өз позицияңды ұстан» - деп аталатын интерацияның да пайдасы
Мұғалім мен оқушының интерактивтік шығармашылығы шектелмейді. Оны қойылған мақсатқа
Интерактивтік оқыту – бұл, ең алдымен оқушы мен мұғалімнің
Инетрактивтік оқыту – бұл танымдық әрекеттің арнаулы ұйымдастыру формасы.
Сабақтағы инетрактивтік әрекет өз-ара түсіністікке, өз-ара әрекетке, қатысушының әрқайсысына
Интерактив бір көзқарастың немесе бір ғана сөйлеуішінің басым болуы
Интерактивтік оқыту формаларына жатқызуға болады: бүгінгі күні әдіскерлер
Оқыту концепциясы мен технологиясы бар.Оқыту барысында кем дегенде мазмұндық
Мазмұндық жағына - мазмұнды қарам-қатынас, оқу материалын кұрделендіру, оқу
Процесуалдық жағына – программалау концепциясы, проблемалық, интерактивтік оқыту т.б.
Мотивациялық – оқуы барысын мотивациялық қамтамасыз ету концепциясы, танымдық
Ұйымдастыру – гуманитарлық педагогика идеялары, педагогикалық еңбектестік концепциясы, оқу
Осы концепциялардың бәрі өз кезегінде технологиямен қамтамасыз етіледі. Мысалы,
Интерактитік оқыту технологиясы мен концепциясы интеракция (ағлш. Interaction -
Осы концепцияны жақтаушылардың ойынша, осындай ситуацияның жиі қолданылатыны және
Интерактивті тақта – бұл компьютердің қосымша құрылғыларының бірі және
ACTIVboard(Promethean компаниясы) - ACTIVstudio программасы арқылы іске қосылады. Бұл
Aктивті қалам – бұл меңзерді басқару құрылғысы және компьютер
ACTIVwandуказкасы
Электронды ACTIVwand указкасының ұзындығы 54 см тақтаның жоғарғы бөлігінен
ACTIVpanelpro
ACTIVpanelpro (Активпанель) үлкен аудиторияларда қолдануға өте қолайлы, онда үлкен
ACTIVslate
Радио портты ACTIVslate панель құрылғысы топпен жүргізілетін конференцияға қатысушылардың
ACTIVtablet
ACTIVtablet планшет қарапайым тышқанның қызметін атқара алады, презентация мен
ACTIVote
ACTIVote тестілеу жүйесі конференцияның барлық қатысушыларына сұрақтарға, бірнеше берілген
ACTIVote қолдана отырып:
«Тест дайындау шеберінде» ACTIVstudio бағдарламасында флипчартта мәтіндік немесе графиктік
ACTIVstudio программасы
ACTIVstudio PE программасы арнайы презентацияларды өткізуге және оны сабақ
ACTIVboard және ACTIVpen қаламымен жұмыс жасау үшін жасақталған. ACTIVstudio
қосуға, негізгі кезеңдерді көрсетуге, көрсеткіштерді қосуға, қосымша ақпараттарды енгізуге
Флипчарт
Флипчарт – бұл бірнеше қажетті беттерден тұратын негізгі жұмыс
« Активті экран » кешені білім үрдісінде қолданылатын ақпаратты
« Активті экран » бағдарламалық – техникалық кешенінің дидактикалық
Бағдарламалық - техникалық кешеннің құрамына кіретін интерактивтік тақтаны оқытушыға
Интерактивті құралдарды сабаққа пайдаланғанда дидактикалық бірнеше мәселелерді шешуге көмектеседі
-
-
-
-
-
Бұл технологияны оқу материалын хабарлау және оқушылардың ақпаратты меңгеруін
Оқушылардың көпшілігі естігенінің 5 % және көргенін
Ғылым ғасырының табалдырығынан аттағалы тұрған
Елбасы атап көрсеткендей « Қазіргі заманда жастарға
Білім берудің ақпараттандыру процесі пән мұғалімдеріне жаңа ақпараттық технологияны
Іс тәжірибемде интерактивті құрылғылардың барлық мүмкіндіктерін пайдалана отырып,
Оқушының дайындық деңгейін, ынтасын және қабылдау жылдамдығын
- Оқытудың жаңа әдістері мен формаларын ( проблемалық,
- Проблемалық зерттеу , аналитикалық және модельдеу
- Жаңа ақпараттық технология құралдарын ( жаңа типті компьютерлер,
Сабақ материалы Power Point презентациясы немесе мәтіндік ақпарат
Мұғалім алдыңғы сабақта өтілген материалды ашып, өткен сабақты
Сонымен, интерактивтік тақта сабаққа қатысушылардың барлығының ойын бір ортаға
Сабақта уақытты үнемдеу, демонстрациялық материалдар даярлау мақсатында интерактивті тақтаны
Ақ тақта режимі – ең қарапайым режим. Ақ тақта
Екінші режим – Office режимі. Бұл режим сабаққа қажетті
Үшінші режим - тақтаның интерактивті режимдегі жұмысы.
Сабақтарды жүргізуде өткен материалды қайталау қажет, сондай жағдайда интерактивті
Прожектор және Шторка құралдары экранның белгілі бір кішігірім
Қазіргі уақытта « қоғамды ақпараттандыру », « білім беруді
Ол оқыту мазмұны, әдісі мен ұйымдастыру түрлерінің өзгерісін тездетеді.
Қоғамды индустрияландыру кезеңінде білім беру жүйесі алдыңғы кезекте, маманданған
Қазіргі заман мұғалімнен тек өз пәнінің терең білгірі болуы
Орта білім беру жүйесін ақпараттандырудың негізгі мақсаты оқушылардың ақпараттық
Еліміздегі саяси, әлеуметтік – экономикалық өзгерістерге сай білім беруді
XXI ғасыр – ақпарат ғасыры болғандықтан адамзатқа компьютерлік сауаттылық
Білім беру жүйесін ақпараттандыру білім беру үшін үлкен
Әрбір елдің технологиялық даму дәрежесіне оның экономикалық қуаты
Жедел дамып отырған ғылыми – техникалық прогресс қоғам өмірінің
Ғылым мен техниканың даму қарқыны оқу – ағарту
Қазақстанның тәуелсіз мемлекет ретінде қалыптасуы орта білім беру жүйесінің
Мектептердің білім деңгейін көтеру және онда интерактивті құралдарды пайдалану
Мектепті ақпараттандыруға осылай мемлекет тарапынан үлкен экономикалық қолдау көрсетіліп,
« Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа
Компьютер және интерактивті құралдар арқылы жасалып жатқан оқыту процесі
Оқушылардың интерактивті құралдар көмегімен қалыптасатын және жүзеге
Интерактивті құралдардың келесі ерекшеліктерін атап өтуге болады:
1.Бормен тақтаға жазылған кескінді интерактивті тақтадағы түрлі – түсті
2. Тақта мен бордың көмегімен әр түрлі қосымшалары бар
3. Слайдтарда, флипчартта қателер жіберілсе, тез арада түзетуге болады
4. Сабақта ACTIVote тестілеу жүйесі арқылы
5. ACTIVwand указкасының көмегімен тақтаның жоғарғы бөлігіне кішкентайларға
6. Сабақта көрнекілікті қолдану деңгейі артады.
7. Сабақтың өнімділігі артады.
8. Оқушылардың білім деңгейіне оң әсер етеді
Біз бейбіт елде, мемлекеттік білімді жетілдіруге аса мән берген
Бәсекеге қабілетті болу тікелей білімге байланысты. Біз жаңа технологияға,
Жаратылыстану –ғылыми білім беруде интерактивті құралдарды қолданудың білімді
Интерактивтік оқу технолгиясы (ИОТ) – деп нәтижесінде оқу әрекеті
ИОТ-сын шет тіліне үйретуге қолданатын оқыту процесінің құрылымында
Бағыттау. Ойынға қатысушылар мен эксперттерді дайындау кезеңі. Мұғалім жұмыс
Ойын-сабақты өткізуге дайындық. Бұл ситуация, нұсқаулар, қойылымдар мен басқа
Ойынды өткізу. Бұл кезеңде ойын процесінің өзі жүзеге асады.
Ойынды талқылау. Ойын нәтижесін талдау, талқылау және бағалау кезеңі.
Шет тілінне үйретуде ИОТ-сын пайдалану әр оқушының іс-әрекетін сабақтастыруға
Интернет пен интерактивті оқыту өте тиімді. Өзге тілді үйренуде
Егер ағылшын тіліне оқытуда Интернет беретін мүмкіндіктер мен қызметтерге
Интернет ағылшын тілін үйренушілерге аутентті мәтіндерді қолдануға, тіл тасушыларын
Дегенмен, Е.С.Полаттын көрсетуі бойынша, «қандай да болмасын оқыту құралы,
Бұған қоса, ғаламдық желінің ақпараттың ресурстарын қолдана отыра, оларды
күрделілік дәрежесі жағынан түрлі материалдарды тікелей пайдаланып, оқылым дағдылары
Интернеттен алынған материалдарды мәселелік талқылаудың негізінде монологтың диалогтың айтылым
жеке түрде немесе жазбаша серіктеріне жауап жазу, реферат, шығарма
активті және пассивті сөз қорын қағымның әлеуметтік және саяси
өз бойында тілдік этикетті, түрлі халықтардың қатынас жасау жағдайында
«тірі» материалдарды жүйелі түрде қолдану мен қызығушылық тудыратын мәселелерді
Тәжірибелік сабақ үстінде тікелей Интернетке кіру мүмкін емес, себебі
Интернеттің қандай деңгейде қолданылуының келесі мүмкіндіктерін атауға болады:
Оқытушы сабақ өткізе алдында тәжірибелік сабақты өткізу үшін қандайда
Дыбыстық ақпаратты жазып алуға болады (дыбыстық плата болған жағдайда);
Тіл тасушыларының түрлі тақырыптарға қызықты сөздерін қажетті қалыпқа дейін
Жөңдеп алынған түрлі мәселелерге ақпаратты ауызша талқылау, пікір талас
Тіл тасушыларының оқытылатын тіл халқының, мәдениетінде оның қызмет ету
Тәжірибелік сабаққа қосу үшін электронды грамматикалық, лексикалық аңықтамалардан, сөздіктердін
Қазіргі заманғы компьютерлік бағдарламалар мен Интернет желісінің оқыту тиімділігінің
Әрбір оқытушы шет тілін меңгерген кезде тәжірибеге үлкен
Бұл жерде материалды бағдарламалау жүйесіне тоқталған орынды. Оқу материалын
Тармақталған бағдарламаға оқушылар жауапта қателесетін немесе қиынға соғатын,
Компьютерлік бағдарламаларды әдетте келесі сипаттамалар бойынша жіктейді:
Компьютерлік бағдарламалардың негізгі сипаттамаларын жіктеу
функционалдық белгіленуі бойынша Бағдарламалау тәсілі бойынша Оқушылардың біліміне бейімделу
1) оқытушы;
2) ойындық;
3) ақпараттық;
4) бақылаушы;
5) құрастырылған 1) сызықтық;
2) тармақталған;
3) құрастырылған 1) адаптивті;
2) ішінара адаптивті;
3) адаптивті емес
Кез келген деңгейдегі тілдік бірліктің өзіне тән меңгерілу қиындықтары
Қорытынды
«Қазақстан – 2030» атты еліміздің стратегиялық бағдарламасында ең негізгілерінің
Жаңа педагогикалық технология баланың жетілген тұлға ретінде дамуы үшін
Ұстаздардың алдына қойылған міндет оқытудың әдіс тәсілдерін үнемі жетілдіру.Әрбір
Қоғам талабына сай шетел тілдерін оқытуда қойылып жүрген ортақ
Ғылыми әдістеменің обьективті түрде дамуы шет тілін оқыту әдістемелерінің
Интернет ағылшын тілін үйренушілерге аутентті мәтіндерді қолдануға, тіл тасушыларын
Шетел тілін меңгеру оқушылардың өмір қажеттілігінен туындап отыр.
Менің ойымша, шетел тілі сабақтарында жоғарыда көрсетілген әдіс тәсілдерді
Мен өзімнің жұмысымда барлық қойылған міндеттер мен мақсатқа жеттім
Қорыта айтқанда, қай пәнді оқытуда болмасын оқушылардың танымдық, шығармашылық
Музыка тыңдап, ән айтқызу, музыка ырғағына сай әр түрлі
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін шетел тілі сабақтарын арттыру мақсатында жүргізілген
Міне осындай әдіс тәсілдерді шетел тілі сабақьарында қолдану арқылы
Қосымша:
Кесте – 1
Нағыз педагог – профессонал кең білімді, мәдениетті, ізгілікті және
зиялы адал, жас ұрпақты дамыту, оқыту мен тәрбиелеудегі инновациялық
кәсібилігі
инновациялық
жаңа
бағыттағы іс - әрекетке дайын;
баламен мәдениетті қарым - қатынас жасай білетін;
өз жұмысына обьективті талдау жасай алатын болжам нақты жоспар,
белсенді дүниетанымы кең; адамгершілігі мол;
баланы жеке тұлға ретінде тани білетін;
өз тілін қадірлейтін; еңбек сүйгіш; Педагогикалық
Психологиялық білімі терең; жаңалыққа құштар;
әр түрлі
дәрежеде сабақ
бере алатын; технологиялық білім мен дағдыны меңгерген;
әр түрлі педагогикалық жағдаятты шеше алатын; өзі
жоспарлаған
іске жете
алатын;
оқушылардың
интеллектілік дағдысын
дамыта
алатын;
дарабоз жеке
тұлға қалыптастыратын;
Кесте – 2
Кесте – 3
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
1. Азимов Э.Г., Вильшинецкая Е.Н « Материялы Интернета на
2. Алхазишвили А.А., «Основы овладения устной иностранной речью».
Аудиовизуальные материалы по иностранным языкам – важное средство интеллектуального
3. Әбиев Ж, Құдиярова, Бабаев Педагогика «Нұрлы әлем»
4. Бородулина М.К. «Шетел тілін үйрену» - М, «Просвещение»,
5. Бегалиев Т. Педагогика – Тараз: ТарМУ, 1999
6. Бұзаубақова К.Ж. Жаңа педагогикалық технологиялар. – Тараз: ТарМУ,
7. Зимняя И.А., « Психология обучения иностранным языкам в
Қ.Р-ның білім туралы заңы. Оны жүзеге асыру жөніндегі негізгі
8. Көшкімбетова С.А., Т.К.Кенжебаев Мектептің оқу тәрбие үрдісіне инновациялық
9. Карпова А.С «Интернет в подготовке будущих учителей иностранного
10. Кузьмичева Т.Н. «Технические средства в обучений английскому языку».
11. Пассов Е.И., «Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению»-М.:Просвещение, 1985.
12. Полат, Е.С. «Интернет на уроках иностранного языка». «Иностранные
13. Howatt A.P.R. Programmed learning and the language teacher.-London,
Using the language laboratory. Ed. By John D. Turner.
14. Качалова К.Н., Израилевич Е.Е. « Практическая грамматика английского
15. Колыхалова, Ольга Алексеевна, Махмурян, Каринэ Степанова. Учитесь говорить
16. Қазақ грамматикасы, Алматы «Жазушы», 1990 ж. 681-717 беттер.
17. Movie Talk. Английский, интерактивный видеокурс: для Windows и
Методическая разработка по английскому языку для развития навыков чтения
18. Нұрланбекова Е. «Шетел тілін оқытуда бейнефильмдерді қолдану», Шетел
Петрова, Светлана Владимировна, Рудавин, Олег Николаевич. Английский язык ,
19. Полякова, Татьяна Юрьевна. Английский язык для диалога с
20. Сақтағанова М.С., Алиева Н.Қ., Айтбаева Н.Қ. « Ағылшын
21. Тубышева Қ., «Модульдік оқыту техналогиясын ағылшын тілі сабақтарында
22. Эналеев, С. Триединство общей цели, Языковая политика, Казахстанская
23. Зимняя И. А. //Психология обучения иностранному языку в
24. Сумин В. М. //Речевые ситуации на уроках иностранного
25.Олейник Т. Н. //Ролевая игра в обучении диалогической речи
26.Верещагина, Рогова. //Методика обучения английскому языку на начальном этапе
27.Зимняя И.А.//Игра и ее роль в психическом развитии ребенка//.
28.Эльконин Д. Б. //Психология игры//. М., 1978, С 80-93.
29.Комков И. Ф. //О некоторых методах начального обучения иностранным
30.Негневицкая Е. И., Шахнарович А. М.// Язык и дети//.
31.Часнок С. С. //Ситуативно-игровое обучение иноязычному устному общению на
58
Гуманитарлық пәндер жүйесінде оқытудың инновациялық әдіс тәсілдерін пайдаланудың педагогикалық
Инновациялық
әдіс-тәсілдер жайлы білім
Жаңалықтың өмір сүру сатыларын
Инновациялық ізденіс қажеттілігі
Инновациялық әдіс – тәсілдердің тиімді жолдарын
Инновациялық әдістерді
Инновациялық
әдіс – тәсілдердің нәтижесінің
Инновациялық әдіс – тәсілдерді пайдалану және білім беруді ұйымдастыруу
Инновациялық әдіс – тәсілдердің озық тәжірибелерін пайдалану
Оқыту мен тәрбиенің бірлігі
өз бетімен әрекеттену әдістерін меңгеру
Шығармашылық қабілеттерін дамыту
Танымдық шығармашылық икемділігін дамыту
Оқушыларға ізгілік тұрғысынан қарау
Жаңа технологияның педагогикалық қағидалары
Танымдық күшін қалыптастыру, дамыту
Оқу үрдісін оұушының сезінуі
Әр оқушыны қабілеті мен мүмкіндік деңгейіне орай оқыту
Компьютерді шет тілін оқытуда пайдалану
Оқытудың озық технологиялары мен инновациялық әдістері
Бастауыш шет тілі
Шет тілдерді оқытуда компьютер тиімді құрал ретінде
Тыңдауға үйрету әдістері, принциптері, қолданылатын құралдары
Оқушының шетел тілінде еркін сөйлеу мүмкіндігін арттыру үшін қатысымдық құзыреттілігі мен шетел тілінде сөйлеу біліктілігін жетілдіріп, шетел тіліндегі материалдарды компьютермен оқытудың ұтымды әдістемесін ұсыну
Шет тілін оқытудағы интернет ресурстары
Ағылшын тілін қашықтықтан оқыту технологиясы
Шет тілін оқытуда компьютерді пайдалану
Шетел тілінің лексикалық дағдыларын оқыту технологиялары