Компьютер және балалар



 Жоспар
1. Компьютер және балалар
2. Мектептегі техника
3. Денсаулықты сақтай отырып оқыту жүйесіндегі
1. Компьютер және балалар
Бүгінгі күні білім беру саласын компьютерсіз
Әйтсе де, білім беруді компьютермен қамтамасыз
Ұзақ уақыт компьютерде отырудың нәтижесінде жақыннан
Қазір компьютердің алдына 5-6 жастағы балалар
Қазір Жапонияда 3 жасар сәбилерге арнап
Біз эволюция процесі нәтижесінде қалыптасқан айналамыздағы
Біздің мектептердегі көптеген компьютерлер сапасы өте
Компьютермен айналысу бала үшін пайдалы болғанмен,
Ал, компьютер ойындары балалар үшін оқу
Әйтсе де, психологтар, мұндай ойындар батаның
Егер баланың жүйкесі ауыратын болса, компьютермен
Көру қабілетін төмендетумен бірге компьютермен жұмыс
Компьютермен жұмыс барысында тағы бір проблема
Баланың көру қабілеті мен жүйке жүйесін
Компьютерден кейін баланы сабақ орындатуға отырғызу
2. Мектептегі техника
Соңғы кезде мектепте қолданылатын техникалық оқыту
Америка мен Англияда оқу телевидениесінің хабарларының
Педагогтар мен психологтар телелекциялар түріндегі сабақтардың
ТОҚ-мен тығыз жұмыс істеуде оқушылардың жұмысқа
1) 25-35 минуттан
2) хабарда көріністен сөздің көп
3) телехабарларды көрудегі қолайсыз жағдай
Гигиенистер аудиовизуалды құралдарды қолданудың төмендегі ұзақтығын
7-кесте
Аудиовизуалдм құралдарды үзіліссіз қолданудың максималды ұзақтығы
Сыныптар Көру ұзақтығы (минут)
Диафильм, диапозитивтер кинофильмдер телехабарлар
1-2 7-15 15-20 15
3-4 15-20 15-20 20
5-7 20-25 20-25 20-25
8-11 - 25-30 25-30
Бір аптаның ішінде ТОҚ қолданатын сабақтардың
Соңғы жылдары жеке компьютерлермен (ЖК) жұмыс
3. Денсаулықты сақтай отырып оқыту жүйесіндегі
Қазақстан Республикасындағы білім берудің жетекші идеясы
Оқыту процесін салауаттандыру мақсатын жүзеге асыруда
Соңғы уақытта, оқыту процесін гуманизациялау идеясы
Білім берудің валеологиялық мазмұны жеке тұлғаның
Қазіргі заманғы білім беру технологияларын оқыту
Оқу процесін валеологизациялау технологиясы бұл процестің
Қазіргі заманғы мектепте денсаулықты сақтай отырып
• И.Я.Якиманскийдің жеке тұлғаға бағытталған, дамыта
• Білімді толық игеруге бағытталған
• Типтік-дифференциялық ұстанымға негізделген, бала
• «Нейро-лингвистикалық бағдарлама» әдістемесі арқылы оқушылардың
Модульдік оқытудың валеологиялық мәні өзін өзі
Сондай-ақ, оқытудың денсаулықты сақтау мазмұнының басты
«Оқыту парадимасын» ескере отырып оқу материалын
Лекция тыңдау - 5%;
Оқу- 10%;
Аудиовизуалды құралдарды қолдану -20%:
Көрнекі құралдарды пайдадану - 30%;
Топтардағы талдау - 50%;
Іс жүзі"ндегі талдаулар - 70%;
Өзгелерді оқыта отырып оқу - 90%;
Тиімді интерактивті әдістемелер арқылы пәнге деген
Бұл әдістемеге: "ми шабуылы", "кіші топтарда
«денсаулық» немесе «салауатты өмір салты» ұғымдарын
құндылықтар градациясы мәселелерін шешу;
денсаулық туралы дискуссия ұйымдастыру;
сауықтыру шараларының сценарийлерін жасау;
танымдық шараларды ұйымдастыру;
денсаулық сақтау бағдарламаларын жасау; сияқты балалардың




Ұқсас жұмыстар

Компьютер және балалар
Компьютер - адамзаттың өркениет жолымен дамуына ықпал ететін басты құралдардың бірі
Компьютер ойындарының жасөспірімдердің психологиясына әсері
Компьютердің бала денсаулығына кері әсері
Компьютер балаға пайдалы ма, зиянды ма?
Компьютермен жұмыс істегендегі қауіпсіздік. ұялы телефон қауіпсіздігі
Компьютер қауіпі
Компьютер ойындарының бала психологиясына әсері
Вертуальды және интернет тәуелділігінің психикалық аспектілері
Компьютердің адамзаттарға әсері