Қызметкерлер менеджері


Мазмұны
Кіріспе 5
1. Қызмет көрсету саласының секторы ретінде қонақ үй 8
шаруашылығының теориялық негізі 8
1.1 Қонақ үй шаруашылығының тарихы және түсінігі 8
1.2 Қонақ үй шаруашылығының формалары және стандарттары 15
1.3 Қонақ үй бизнесінің дамуының халықаралық тәжірибесі 22
2. Қазақстанда қонақ үй бизнесін басқару және зерттеу 28
2.1 Қонақ үй шаруашылығының ұйымдастыру құрылымы 28
2.2 Қонақ үй шаруашашылығының басқару жұмыстарына баға беру 35
2.3 Қазақстан Республикасында қонақ үй бизнесін дамыту 42
шаралары 42
3. Қазақстан Республикасында қонақ үй бизнесін басқаруды жетілдіру. «Күмбел»
3.1 «Күмбел» қонақ үй кешенінің ұйымдастырушылық 51
құрылымын зерттеу 51
3.2 «Күмбел» қонақ үй кешенінің басқару құрылымын дамыту жолдары
3.3 Қазақстан Республикасының қонақ үй бизнесін басқаруын 65
жетілдіру жолдары 65
Қорытынды 72
Пайдаланған әдебиеттер тізімі 74
Кіріспе
Қазіргі кезде Қазақстанның өмірінде туризм және оның инфрақұрылымы деңгейін
Қазіргі заманғы шаруашылық ету жағдайында кадрлық шешімдерді қабылдау саласында
Басқару тәжірибесінде салдарын айтып жеткізу және санын өлшеу
Зерттеулер және көптеген анализдер, Қазақстан Республикасы қонақ
Қонақ үй бизнесі мен қызмет көрсету түрлері, кәсіптік жұмыстың
Қонақ үйдің жұмысы жоғары қарай өрлеуі мен дамуы, ең
Бүгінде көптеген кәсіпорындардың басшылары өндіріспен, қаржымен, маркетингпен басқаруға ден
Осыған байланысты кадрлық шешімднрді қабылдау процесі аса күрделі және
Қабылданған кадрлық шешімдердің тиімділігін бағалауға негізделген көзқарастар жоқ болған
Бұл мән-жай көбінесе қызметкерлерді дамытуға қаражат салуда, Осылайша республикамызға
Бұған қызметкерлерді тағылымдамадан өткізу және біліктілікті арттыру курстарын өткізумен
Қонақ үй бизнесін басқару мынадай үш пунктерді басқарады:
А)Қонақ үйдің толық болуы мен максимумы,тек қана қонақ үйдін
Б)Диверсификациондық менеджмент (56%).
В)Көрінбейтін басқару,ол бірінші және екінші басқару түрлерінің сембиозы (22%).
Ең басты қонақ күту индустриясының Қазақстанда дамуы, соңғы жылда
қонақ үй және мейрамханалық түрдің түпкі дамуы;
қонақ үй мен мейрамханалардың халықаралық түрде қалыптасуы;
кішігірім кәсіпорындардың жүйесінің дамуы.
Қонақ күту индустриясына компьютерлік технологияларды енгізу.
Кейінгі кезде үйреншікті қонақ үйлер мен мейрамханалардан басқа, қызмет
Осы дипломдық жұмыста мен Қазақстандағы қонақ үйлерді жетілген қызмет
1. Қызмет көрсету саласының секторы ретінде қонақ үй
шаруашылығының теориялық негізі
1.1 Қонақ үй шаруашылығының тарихы және түсінігі
Ең алғашқы қонақ үйлердің пайда болған уақытын дәлірек айту
Осы кезде Рим елінде әр түрлі қойылымдар, театрларда спектакльдер
Арнайы келетін, жоғары лауазымды адамдардың орналасатын отыратын жерлерін алдын
Орта ғасырдағы, Еуропа еліндегі уақытша тұру орындары, жер үйлер
Осыған байланысты уақытша тұру орындары, арнайы бизнес түріне айналып,
Осы кездерде 200 жылға созылған крестік саяхаттар, 1095 жылдары
1539 жылы Генрих VIII монастырларды жабып, өзі білместен, барлық
XIX ғасыр аяғы мен XX ғасырдың басында қарапайым қонақ
Қалалық қонақ үйлер қол хатшылардың сұраныстарына тәуелді болып, тек
Ең алғашқы қонақ үйлер Франция елінде пайда болды. Бұл
1829 жылы «Тремон - Хаус» қонақ үйі Бостон қаласында
XIX ғасырдың аяғында қонақ үйлердің жүйесі қалыптаса бастады. Еуропада
Кейін Америкада Эльворт Статлердің «Буффало Статлер» қонақ үй жүйесінен
30-жылдары қонақ үй жүйесінде басымдау болған Конрад Хилтон «Хилтон
Орта ғасырлық Қазақстанда сол уақытта қонақ үйлерге ұқсаған караван
Көшпелі аудандарда (барлық Қазақстан территориясы көшпелі деп айтса да)
Қазақ елінде қонақ үй шаруашылығының толықтай дамуы тек Ресей
XIX ғасырдың қонақ үй жүйелері құрыла бастады, бірақ Қазақстан
Кейін қазан револициясынан кейін, өнеркәсіп сферасы және өнеркәсіп емес
Қазіргі таңда, осы күнге дейін, қонақ үй шаруашылығы айтарлықтай
Қызмет көрсету оны тұтынушы тұтынып, қанағаттанатын болған жағдайда, қызмет
Қызмет көрсету өзінің мағынасы, қолдануына байланысты 2 түрге бөледі.
Әлеуметтік – мәдени қызмет көрсету түрі – бұл рухани
Егер белгілі бір Қ.Р. қонақ үйіне квалификация берілсе, сонымен
қызмет көрсетудің сапасы мен саны;
қызмет көрсетудің деңгейі;
Қызмет көрсетулер шарттарында белгіленгендей, сапалы деңгейде қызмет көрсетілуі тиіс,
Қонақ үйде көрсетілетін қызмет түрлері екі түрге бөлінеді, негізгі
Негізгі қызмет көрсету түрлеріне орналасу және тамақтану жатады. Келушілерді
Міндетті және ақысыз қызмет көрсетулерден басқа, қонақ үй, қызмет
Ірі және орташа туристік кешендерге (туристік қонақ үйлер, толық
Жоғары деңгейдегі ынғайлылықты қанағаттандыратын, әр түрлі тұрмыстық және шаруашылықты
Барлық қонақ үйлерде қызмет көрсетулер тізімі, қонақ үйдің деңгейіне
Қызмет көрсету кәсіпкерліктер, көбінесе ынғайлы жерлерде, қол жетімді жерде
Қызмет көрсету кезінде персонал өзін тәртіпті және әдепті ұстауы
Қонақ үй қызметкерлерінің, егер ол қандай да бір өндірістік
Қызметкерлердің басқару мәнісі , бұл қонақ үй деңгейінде
Қызмет көрсету сапасы, ол қызмет көрсетуші мен оны тұтынушы
Қызмет көрсету өзінің мағынасы, қолдануына байланысты 2 түрге бөледі.
Бүгінгі кезеңнің айрықша ерекшелігі қызметкерлерді басқаруда стратегиялық аспектіні көшейту,
Қазіргі таңда, осы күнге дейін, қонақ үй шаруашылығы айтарлықтай
1.2 Қонақ үй шаруашылығының формалары және стандарттары
Қазіргі талаптарға сай келетін қонақ үй индустриясы 4 негізгі
Тәуелсіз қонақ үй - өзінің жерінде, қонақ үйді қолданып
Кесте 1.
Меншік түрлеріне байланысты орналастыру орындары
Барлығы Сонымен қатар
Мемлекет меншігі Жеке меншік Соның ішінде Басқа мемлекеттер мен
Біріккен кәсіпорындардың меншіктері
438 27 382 40 29
153 6 133 18 14
187 9 169 7 9
5 1 4
2
2
91 11 74 15 6
Басқарудағы қонақ үйдің жұмысы, немесе, басқару үшін жалға алынған
Тәжірибелерде көрсеткендей, люкс класты қонақ үйлер, сонымен қатар орта
Қонақ үй жүесі – ол бірнеше қонақ үйден құрылған
Сырт көрінісінен қарағанда, қызмет көрсету тізімі: мейрамханада берілетін азық
Қонақ үйлік жүйенің атап айтар ерекшеліктері бар. Мысалы, біріншіден,
Тауарларды сатып алған кезде, жеңілдіктер болады. Жұмыскерлерді жұмысқа алған
Франчайзинг – бұл екі қонақ үй жүйесімен құрылған келісім
Бұлар өткен ғасыр технологиясымен жұмыс істеу, сондықтан брондау жүйесі
Әлемде көп тараған, қонақ үй шаруашылығымен айналысатын кәсіпорындар, бірақ
Кесте -2
Еуропалық қонақ үйлердің төленетін құрылымдық жарналары
Еуропалық франчайзды қонақ үйлердің құрылым
дық төлемдері Жылдық көрсеткіштері бойынша сұраныстағы бөлмелер санының өзгерулері
Компания / сауда маркасы Алғашқы төлем Жылдық роялти төлем
Accor 2000 FF бір бөлме Орналасу және жылжыту үлесі
Choice Hotels International Бір бөлмеге 120 $ Алғашқы жыл:
Екінші жыл: орналастыру мен жылжыту кірісі 2%
Үшінші жыл: орналастыру мен жылжыту кірісі 2,5%
Кесте 2 - нің жалғасы
Grupo Sol Алдын ала келісіл ген баға
Орналастыру мен жылжыту кірісі 4%
Орналастыру мен жылжыту кірісі 1,5%
Берілген тариф бойынша 4%, женілдік бойынша тариф 8%
Holiday Inn Бір бөлме 400$ (максимум 3000$)
Орналастыру мен жылжыту кірісі 4% Орналастыру мен жылжытудың жылдық
Marriott International Бір бөлменің бағасы 300$ Ораластыру мен жылжыту
Түскен қаражат көзінен 1,5% Бір брондау операциясы 12,5$
Radisson SAS Hotels Шамамен 40 000$ Орналастыру мен
Бүгінгі кезеңнің айрықша ерекшелігі қызметкерлерді басқаруда стратегиялық аспектіні көшейту,
Кадр қызметі кадр саясатының стратегиясына, оны әзірлеуге, оның орындалуын
Ұйымның стратегиясы ортақ стратегиялық мақсаттарға қол жеткізуге бағынуы тиіс
Қонақ үй құрамын басқару стратегиясын таңдау қиын міндет болып
Қонақ үй шаруашылығының стратегиясы әр түрлі топтастырылады. Қонақ үй
Қонақ үйдің инновациялық даму стратегиясы кезінде қызметкерлерді іріктеу, бағалау
Шығындарды, өндірісті азайту, қысқарту стратегиясы арқылы белгілі шетелдік компаниялар,
Тәжірибелерде көрсеткендей, люкс класты қонақ үйлер, сонымен қатар орта
Қызметкерлердің басқару мәнісі , бұл қонақ үй деңгейінде
Қонақ үйді басқару адамдарды басқару, қонақ үйді басқарудан едәуір
Қызмет көрсету сапасы, ол қызмет көрсетуші мен оны тұтынушы
Қызмет көрсету өзінің мағынасы, қолдануына байланысты 2 түрге бөледі.
Сонымен қатар олар өзіндік стильдерін сақтап қалады. Практикада тауар,
Қонақ үй жүйесі – ол бірнеше қонақ үйден құрылған
1.3 Қонақ үй бизнесінің дамуының халықаралық тәжірибесі
Осы халықаралық тәжірибеде байқағанымыздай, мысалға алатын болсақ, «Холидей Иннз»,
Нидерланды елінің астанасында, ең биікте орналасқан, жүзетін қонақ үй
Адам сиымдылығы жағынан ең үлкен қонақ үй «Измайлово», Мәскеу
Тринидад республикасының астанасы, Тобаго Порт-оф-Спейне қаласында, ең шытырман туризм
Әлемде қонақ үйді басқаруда, әр түрлі жүйелерді байқауға болады.
Бүкіләлемдік Туристік Ұйымның айтуы мен барлық орналасу орындарын екі
Қонақ үйдің басқа да жүйелік түрлерін тұтынуға болады. Қонақ
Әлемдегі кеңінен таралғал қонақ үйдің квалификациялардың қолдануы, францияда, АҚШ–та,
Туристерді қабылдаудан алдынғы қатардағы мемлекет- Австрия елі. Сондықтан тек
Ең арзан орналасу орындарының ішінен «Юс Хоутелз» қонақ үйі
Австриялық 3-5 жұлдызды категорияға бөлінетін қонақ үйлер, бір сырттай
Египет елінің қонақ үй квалификациясы, еуропалық стандарттан аса айырмашылығы
Қытай халқының қонақ үйлер квалификациялары мен салыстыратын болсақ, оларда
Ынғайлығы бойынша көп кездесетін орналасу орындарының бірі болып, «қонақтарға
Атақты Грек еліне келетін болсақ, бұл елдің қонақ үйлері
«А» категориялы қонақ үйлер, 4 жұлдызды деңгейге сәйкес келеді.
Ал ағылшын қонақ үйлерінің жіктелуіне келетін болсақ, оларда барлығы
Британдық «Бритиш Трэвел Асорити» турагенттік ассоциациясы ұсынған, дұрыс саналатын
Бюджеттік қонақ үйлер (*). Қаланың орталығында орналасып, қызмет көрсету
Туристік деңгейдегі қонақ үйлер (**). Бұл қонақ үйлерде мейрамхана
Орта деңгейдегі қонақ үйлер (***). Өте жоғары деңгейдегі орналасу
Бірінші деңгейлі қонақ үйлер (****). Жоғары сапалы қызмет көрсету
Ең жоғары деңгейлі қонақ үйлер (*****). Қызмет көрсету деңгейі
Басқа мемлекеттермен салыстыра келгенде, ағылшын қонақ үйлер, өзгеше болады.
Hotel Consulting and Development Group, қонақ үй бизнесін басқаруда
Қонақ үйде қызмет көрсетудің сапасын жақсарту стратегиясын бағытқа алу
Қонақ үйдегі өз рөлін ойдағыдай орындау үшін менеджерлерге белгілі
Ал желілік менеджерлер өндірістің нақты учаскесіне олардың іске асырылуына
Басқарушыларға арнайы жұмысты тиімді жүргізу үшін әр түрлі тәсіл
Өкілеттілікке сенім көрсетудің қажеттілігі мен артықшылығы бола тұрса да,
Қызметкерлер тарапынан қараған кезде, өкілеттілікке сенім көрсетудің қиын болатын
Ұйымдық тұрғыдан өкілеттілікке сенім көрсетудің ең дұрысы, жүйені жобалау
Қызметкерлердің, басшыларына сенім көрсетудің технологиялық себептеріндегі кемшіліктер алуан түрлілігімен
Өкілеттікке сенім көрсетудің негізгі принциптері мынада: ең әуелі бірінші
Әйгілі қонақ үй маркаларының назар аударуының басымдылығы: қонақ үйдің
Коммерциялық мақылдау, келісім шарттың басқару негізінде пайда болды және
2. Қазақстанда қонақ үй бизнесін басқару және зерттеу
2.1 Қонақ үй шаруашылығының ұйымдастыру құрылымы
Осы дипломдық жұмыстың екінші бөлімінде, «Күмбел» қонақ үй кешенін
«Күмбел» қонақ үй кешені, қызмет түрлері бойынша екі басты
Ең басты деңгейлерге кіретін қызметшілер саны және түрлері. Тазалық
Екінші жіктемелі деңгейге кіретін қызметшілер саны және түрлері. Үлкен
Қызметкерлердің жұмыс бағыты. «Күмбел» Қонақ Үй Кешенінің Басқарушысы және
Қызметкерлер атқаратын жұмыстарының саны, Қонақ үй менеджері-1 адам, бас
Білім деңгейіне талап, Үшінші жіктемелі деңгей:
«Дипломы бар маман» жіктелуі;
Бакалавр жіктелуі;
Жоғарғы білімі бар қызметкерлер.
Қонақ үй шаруашылығында жұмыс істеу уақыты 5 жылдан кем
«Күмбел» қонақ үй кешенінің қызмет көрсету деңгейін көптеген компаниялар
Басшылардың міндеттері мен құқықтары арнайы белгіленген қоғам Ережесі бойынша
Атап айтсақ, әр қонақ үйде өзіндік ұйымдастыру құрылымына қарай,
Қонақ үйдің категориясына байланысты, басқару құрылымдары өзгеше болады. Мысалы,
Ағылшын қонақ үйлерін басқару құрылымы бойынша, қабылдау бөлімі ,
Кішігірім қонақ үй құрамына келетін болсақ, ол басқарушы жүйесі
Ірі, жоғары категориялы қонақ үйлерде құрылымы әрине үлкен және
Cурет 1. Қонақ үйдің басқару құрылымы
Ең қарапайым жол бойындағы қарапайым қонақ үйдің құрылымы. Мысалы
Мен бұл (сурет-2) нұсқасында, мысал ретінде Holyday Inn қонақ
Сурет 2. Кішігірім қонақ үй құрылымы
Қонақ үйлер мемлекеттің меншігінде болуы мүмкін, муниципалитеттің, жеке меншіктің
Акционерлік қоғамның басшысы болып, акцияның басым бөлігінің иесі болады.
Қонақ үй кәсіпорнының ұйымдастырушылық құрылымы – ол әкімшілік-иерархиялық жүйе
Дұрыс ұйымдасқан құрылымдық жұмыс – ол тиімді ұйымдастырылған, басты
Қонақ үй шаруашылығының құрылымдық ұйымдасқанын тек экономикалық тиімділік емес,
Басқарушыларға арнайы жұмысты тиімді жүргізу үшін әр түрлі тәсіл
Өкілеттілікке сенім көрсетудің қажеттілігі мен артықшылығы бола тұрса да,
Қызметкерлер тарапынан қараған кезде, өкілеттілікке сенім көрсетудің қиын болатын
Ұйымдық тұрғыдан өкілеттілікке сенім көрсетудің ең дұрысы, жүйені жобалау
Қызметкерлердің, басшыларына сенім көрсетудің технологиялық себептеріндегі кемшіліктер алуан түрлілігімен
Өкілеттікке сенім көрсетудің негізгі принциптері мынада: ең әуелі бірінші
Қонақ үй шаруашылығында нақты жұмыскерлерге жүктелетін міндеттердің, олардың күш
Егер ұйымдық тұрғыдан алған кезде, басшы тиісті алғы шарттарды
Басшы өкілеттілік берілген адамға толық сенуі тиіс. өзінің біліміне,
Басшы өкілеттілік беріліп, істі орындауға деген жауапкершілік жүктелген адамардың
Орындаушыларға бөлу ісінде, орындалуын жағдай жасауда екі түрлі алғы
Өкілеттілікке сенім көрсетудің жүзеге асыру кезінде басшы қарамағындағылардың құқығы
Басшыға міндетті толық орындай алатын өкілеттілік беруі тиіс. Бұл
Қонақ үй қызметкерлеріне сенім көрсетудің тиімділігі кез келген бағыныштылардың
Басшылықты тиімді атқарудың айрықша маңызды алты түрлі элементі бар.
Кері Байланыс. Бағыныштылар, әдетте, атқарған ісінің бағасы туралы басшылар
Біршама еркіндік. Бағыныштылардың біреуіне көбірек еркіндік екіншісіне – шамалы
Жұмыс - адам өмірінің бір бөлігі болғанмен, оның тұтастай
Жоғарылату. Көне ұрандарда көптеген дана сөздер бар. Сондағы
Жеке басының мінез –құлқы [5].
2.2 Қонақ үй шаруашашылығының басқару жұмыстарына баға беру
Зерттей келе, жалпы алғанда қонақ үйлер бір-бірінен өзіндік ерекшеліктері
Қонақтарды қабылдау рәсімі белгілі бір түрде шектеусіз орындалуы тиіс
Кесте 3.
Орналасу орындарының жіктемесіне байланысты келушілерге қызмет
көрсетулер
Аудандар Барлығы Сонымен қатар
5* 4* 3* 2* 1* Категориясыз
Қазақстан Республикасы 835623 114754 95595 186258 67345 13350 358321
Ақмола 24615
572 10151 7020
6872
Ақтөбе 25887
677 11703 1303 3808 8396
Алматы 19237
19237
Атырау 58291 7974 7309 38453
262 4293
Шығыс Қазақстан 92342
925 17482 2518 329 71088
Жамбыл 20645
7088
13557
Батыс Қазақстан 18930
3925 4762
6856 3387
Қарағанды 43748
6755 11124 8792 1154 15923
Қостанай 15749
1496 6903 2912
4438
Қызылорда 7777
4153
299 3325
Маңғыстау 43525 18112
4582 18965
1866
Павлодар 42451
193 1852 8247
32159
Солтүстік Қазақстан 6550
570 5980
Оңтүстік Қазақстан 38434
1470
36964
Астана қ. 143488 34461 11020 17278 3024 72 77633
Алматы қ. 233954 54207 61253 50727 14564
53203
Еңбекке қызығушылық, бастамашылық, ұқыптылық, адалдық, өзгеріп тұратын еңбек жағдайына
Инженерлерге пайдалануға беру, қаржы бухгалтерлік маркетинг пен және өткізу
Стратегиялық басқарудың мәні мынаған келіп саяды, айына бір рет
Жедел басқару күнде жүзеге асырылады. Менеджерлер күнде таңертең бас
Қабылданған басқару шешімдері үшін басқарудың жоғарғы буыны жауап береді.
тілек – қалауын қанағаттандыру талабы негізге ала отырып анықталады.
Әкімшілік жұмысқа келетін болсақ, бұл қызмет түрінің жүрегі десек
Бизнес орталығы, әкімшілік қызмет бөлімшесі конференциялардыұйымдастыру мен және оны
Бизнес орталығы барлық қажетті ұйымдастыру техникалары мен жабдықталуы тиіс.
Оған қызметкерлердің жеке істері, жұмыстан шығарылған, қабылданған және бүгінгі
Сурет 3- Қонақ үйлердің жыл сайынғы бөлмелерінің тығыздығы
Тамақ және сусындар бөлімі ең көп бөлімше, өйткені бұл
Техникалық директор инженерлік-техникалық бөлімді басқарады. Оған бас инженер, байланыс
Отельде коммерциялық функцияның орындалуы үшін бас менеджерге бағынатын
Жұртшылықпен байланыс қонақтарға отельдің жұмысы туралы тартымды ақпарат беру
Осылайша, маркетинг бөлімі түрлі ақпараттарды жинақтайтын және соның негізінде
Кадр бөлімнің директоры басқарады. Оған хатшы, кадр бөлімінің клеркі,
Қонақ үйді басқару жөніндегі қазіргі заманғы департамент қызметкерлермен төрт
қызметкерлер арасындағы өзара қатынас, сынақ, жалдау, уақытша көмек, сыйақы,
Отельдің барлық қызметкерлері Жұмыстағы негізгі мінез – құлық ережесіне
Қызмет көрсету сапасы, ол қызмет көрсетуші мен оны тұтынушы
2.3 Қазақстан Республикасында қонақ үй бизнесін дамыту
шаралары
Қазіргі таңда туризмнің дамуы, ел экономикасына, шет елдермен қатынастарын
Туризмнің қарқынды дамуы XX-XXI ғасырларда басталды. Бұл сала толығымен
Осы екі фактор өзара келіскен кезде, круиздік туризм түрі
Ірі круиздық туроператорлар «P & O» немесе «Роял Кариббиен»
Жергілікті туризм дамуы бір қалыпты емес, көбінесе: Еуропа, Америка,
Тарихта қалған жазулар бойынша туризм алғашында Еуропа елінде дами
Қазіргі кезде шетелде басқару мәселесімен айнылысатын ғалымдыр қаржыны жоспарлау
Кесте 4.
Күмбел қонақ үй кешенінің бөлмелерінің бағалары
Аралық
Жартылай люкс Люкс VIP Люкс Таңғы ас «шведтік үстел»
1 және 2 адамдық бөлмелер
1 және 2 адамдық бөлмелер
1 және 2 адамдық бөлмелер
01/01/08
31/12/08
441 $ 498 $
491 $ 550
949 $ 1007 $
Қосылған
01/01/08
31/12/08
+13% НДС
+13% НДС
+13% НДС
Қосылған
Қонақ үйде коммерциялық функцияның орындалуы үшін бас менеджерге бағынатын
Отельдің нарықта жылжу нысандарының бірі поп мәдениет элиталарын шақыру
Сурет 4. Қазақстан Республикасы бойынша 2006 жылғы санақ бойынша,
Қонақжайлылық индустриясында көптеген қонақ үйлер қызметкерлерді қол астындағы көмекшісі
Бір мезгілде бұл қызмет барынша күрделенген құқықтық ортаны оерациялайтындар
Нәтижесінде пайда болған жаңа туристік демалу орындарында, туристер өзін
Сенім көрсетуді жүзеге асыру, басшының жеке басындағы субъективтік факторларға,
Қонақ үйге сенім көрсетудің негізгі принциптері мынада: ең әуелі
Әйгілі қонақ үй маркаларының назар аударуының басымдылығы: қонақ үйдің
Коммерциялық мақылдау, келісім шарттың басқару негізінде пайда болды және
Қазіргі таңда басқа туристік аймақтар қарқынды дамып, туристік легтің
Бүкіл Әлемдік Туристік ұйымның статистикалық санағы бойынша, ақырғы он
Нәтижесінде пайда болған жаңа туристік демалу орындарында, туристер өзін
XX ғасырда туризмде әлеуметтік тұрғыда маңызды істердің бірі болды.
Туристік қызмет көрсетулер, сонымен қатар қонақ үйде қызмет көрсету
Қонақ үй индустриясының әр түрлі орналасуына байланысты топтық немесе
Қонақ үй индустриясы өзіне экономикалық сала ретінде қысқа мерзімге
Жалпы Республикалық туризмде өз туристерін шетелге жіберу үрдісі басым.
Туристік фирмалардың туристерге ұсынылатын өнім түрі өзгеріп, енді оларды
Қазіргі кезде туризм саласының ең көне, тарихта қалған, Ұлы
Қазақстанда басқа елдерге саяхатқа шығу туризмі бүгінгі таңда қиын
Оның негіздері техникалық қамтамасыздандырудың нашарлығы және де өте төмен
Республикалар арасындағы ара қатынастардың бұзылуы, туристік ара қатынастың нашарлауына
3. Қазақстан Республикасында қонақ үй бизнесін басқаруды жетілдіру. «Күмбел»
3.1 «Күмбел» қонақ үй кешенінің ұйымдастырушылық
құрылымын зерттеу
Жоғарыдағы бөлімдерде айтылып өткендей, қонақ үй кешенінің даму тарихының
Осы қазіргі еліміздің, атап айтқанда, қонақ үй бизнесінің дамыту,
«Күмбел» қонақ үй кешені-жас кәсіпорын, бірақ, осы аздаған уақыт
Айта кететін жай, «Күмбел» қонақ үй кешені, әлемдік есімдері
Қонақ үй кешені өз жұмысын 2002 жылдан бастап қазақстандық
Қонақ үй кешенінің орналасу орнына келсек өздерініз түсінгендей, таулы
Бұл қонақ үй кешенінің ең таңғаларлық жері, өзі қала
Егерде сіз қаланың ығы-жығы жүрісінен, үнемі тыңбайтын шудан жалықсаныз
«Күмбел» қонақ үй кешенінің қызмет көрсету түріне келетін болсақ
Қонақ үй кешенінің демалу, сауығу және мәдени жағына келетін
Қонақ үй кешенінде қонақтарды қабылдау, 24 сағат бойы жүзеге
«Күмбел» қонақ үй кешені қазіргі халықаралық стандарттарға сай *****
«Күмбел» қонақ үй кешені, қызмет түрлері бойынша екі басты
Ең басты деңгейлерге кіретін қызметшілер саны және түрлері. Тазалық
Екінші жіктемелі деңгейге кіретін қызметшілер саны және түрлері. Үлкен
Қызметкерлердің жұмыс бағыты. «Күмбел» Қонақ Үй Кешенінің Басқарушысы және
Қызметкерлер атқаратын жұмыстарының саны, Қонақ үй менеджері-1 адам, бас
Білім деңгейіне талап, Үшінші жіктемелі деңгей:
«Дипломы бар маман» жіктелуі;
Бакалавр жіктелуі;
Жоғарғы білімі бар қызметкерлер;
Қонақ үй шаруашылығында жұмыс істеу уақыты 5 жылдан кем
«Күмбел» қонақ үй кешенінің қызмет көрсету деңгейін көптеген компаниялар
Басшылардың міндеттері мен құқықтары арнайы белгіленген қоғам Ережесі бойынша
Атап айтсақ, әр қонақ үйде өзіндік ұйымдастыру құрылымына қарай,
Аздаған уақыттын бері қонақ үйлерде, адам ресурстарын немесе қонақ
Жыл сайын Бас менеджердің бастамасы бойынша қонақ үйдің барлық
Сондай-ақ «Қызметкерлерді басқару», «Қаржы және кредит», «Ресторан ісі», «Маркетинг»
Студенттерге тәжірибеден өтуі үшін өз университетінен қонақ үйдің бас
Кадр бөлімі отель әкімшілігінің шақыруы бойынша басшы лауазымда жұмыс
Бүкіләлемдік Туристік Ұйымның айтуы мен барлық орналасу орындарын екі
Қонақ үйдің басқа да жүйелік түрлерін тұтынуға болады. Қонақ
«Күмбел» қонақ үйінің нөмірлік қорын пайдалануды бақылау үшін
Қауіпсіздік қызметі отельде тәулік бойы тәртіп пен қауіпсіздікті ұстайтын,
Өкілеттілікке сенім көрсетудің қажеттілігі мен артықшылығы бола тұрса да,
Қызметкерлер тарапынан қараған кезде, өкілеттілікке сенім көрсетудің қиын болатын
Ұйымдық тұрғыдан өкілеттілікке сенім көрсетудің ең дұрысы, жүйені жобалау
Қызметкерлердің, басшыларына сенім көрсетудің технологиялық себептеріндегі кемшіліктер алуан түрлілігімен
Өкілеттікке сенім көрсетудің негізгі принциптері мынада: ең әуелі бірінші
Қонақ үй шаруашылығында нақты жұмыскерлерге жүктелетін міндеттердің, олардың күш
3.2 «Күмбел» қонақ үй кешенінің басқару құрылымын дамыту жолдары
«Күмбел» қонақ үй кешенін басқару үшін өздерінің байқағандай басқарушы
Сурет 5. «Күмбел» қонақ үй кешенінің басқарушысының тиімді басқаруы
Бұл басқару түріндегі ең басты өзінің қол астындағы қызметкерлерді
Қажырлы қонақжайлылық индустриясындағы адамдар компанияның маңызды активтері болып табылады.
Қызмет көрсету саласында клиенттердің талаптарына сай келетін қызметкерлерді дұрыс
Қонақжайлылық индустриясында көптеген компаниялар қызметкерді көмекші құрамдас бөлік деп
Қызметкерлерді басқару»,- деп жазды Н.Маусов, бұл «олардың барынша берілуіне,
«Қызметкерлерді басқару – деп жазады И.Н.Генрчикова, - бұл маман-менеджерлер
Қызметкерлерді басқару – қызметкерлер объектісі болып табылатын басқару қызметінің
Қызметкерлерді басқару моделі:
1. білімді кеңейту, біліктілікті арттыру әрі үздіксіз жетілдіру үшін
2.шаруашылық шешімдерді қабылдауда қызметкерлердің өкілеттіктерін кеңейту барысында уәждемелік бағдарламалар
3. кәсіпорының барлық қызметкерлеріне бөлінетін жаңа моральдық құндылықтарды қалыптастыру;
4.адам ресурстарын икемді әрі бейімдеп пайдалану, қызметкерлердің шығармашылық және
Басқару объектілері – бұл жекелеген қызметкерлер, сондай-ақ олардың еңбек
Басқару субъектілері – кадр қызметінің қызметкерлері ретінде тиісті функцияларды
Қызметкерлерді басқарудың мәнісі – бұл кәсіпорын деңгейінде жұмыс күшін
Қызметкерлерді басқарудың мақсаты:
- нарықтық жағдайда кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін арттыру;
- өндірістің тиімділігін арттыру және жоғары пайда алуға қол
- ұжымның жоғары әлеуметтік-тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету болып
Қойылған міндеттерді ойдағыдай орындау мынадай міндеттердің шешілуін талап етеді:
- кәсіпорынның жұмыс күшіне қажеттілігін қажетті көлемде әрі талап
- қызметкерлер мен ұжымның әлеуетін толық пайдалану;
- еңбектің жоғары өнімділігі орнықты ұжымды қалыптастыру;
- қызметкерлердің мұқтаждықтары мен мүдделерін қамтамасыз ету;
- өндірістік және әлеуметтік міндеттерді келісу;
- қызметкерлерді басқарудағы жоғары тиімділік, жұмыс күшіне шығындарды қысқарту
Қызметкерлерді басқару қызметі – бұл жалдау және жұмыстан шығару
Ұйымда қызметкерлерді басқару тұжырымдамасының негізін қазіргі кезде қызметкердің жеке
Қызметкерлерді басқару жүйесі экономикалық, органикалық, гуманистік әдістерге бөлінеді.
Қызметкерлерді басқару стратегиясы ұйымды дамытудың жалпы стратегиясының ажырамас бөлігі
Адамдарды басқару – ұйымды басқарудағы аса маңызды саланың бірі.
Қызметкерлерді басқару туралы түсінікті дамыту үшін бірнеше кезеңге бөлуге
Бүгінгі кезеңнің айрықша ерекшелігі қызметкерлерді басқаруда стратегиялық аспектіні күшейту,
Соңғы онжылдықта шетелдік әдебиеттерде адам ресурстарының алдында тұрған проблемаларға
Өкінішке орай, қонақжайлық индустриясында кәсіпорын олардың әрбір әрекетінің қысқа
Аздаған уақыттан бері кәсіпорындарда адам ресурстарын немесе қызметкерлерді басқару
Департаменттегі еңбекті ұйымдастыру және қызметкерлердің міндеттері кадрлар жөніндегі әрбір
Қызметкерлерді басқару жөніндегі департаменттегі еңбектің ұйымдастырылуына байланысты қызметкер бойынша
компанияның нақты мақсаттары мен міндеттер қою;
тиімді ұйымдастырылған құрылымды әзірлеу;
көмегімен кадрларды іріктеу және кадрлық саясат жүргізілетін кадрлық
Жұмыс тәжірибесі бар жақсы оқытылған қызметкерлердің қажеттігі және жұмыс
Индустрияның барлық кәсіпорындары көлеміне қарамастан, кадрлар туралы ақпараттарды жүйелі
Шет елдерде қонақжайлық индустриясы компанияларында уақытының бөлігін компания қызметкерлеріне
Көбіне әрбір қызметкер атқаратын лауазымына қарамастан, әрбір қызметкердің үлесіне
Қызметкерлерді басқару жөніндегі департаменттің қызметін немесе шет елдің ғылыми
Қызметкердің тәжірибесін кеңейту үшін, сондай-ақ, басшылық ол басқа лауазымда
Қызметкерге оның жұмыс нәтижесінің бағасы туралы хабарласа және оны
Ұсынылатын жұмысты сипаттау процесінің жалғасы кадрларды мамандандыру, яғни тиісті
Орындау стандарттарына ақпараттың екі негізгі түрін қосу керек: не
Сурет 6. Орындау стандартарының жұмысты талдауға қатынасы
Ақпараттық функциялар. Іс-әрекет нәтижелерін бағалау олардың салыстырмалы жұмыс істеу
Уәждемелік функциялар мықты қызметкерлерді анықтаған соң, әкімшілік лайықты түрде
Еңбек қызметінің ақпараттық, әкімшілік және уәждемелік функциялары өзара байланысты
Қызметкердің іс-әрекетін бағалау оның іс-әрекетімен салыстырылатын стандарттың болуын талап
3.3 Қазақстан Республикасының қонақ үй бизнесін басқаруын
жетілдіру жолдары
Қазіргі таңда туризмнің дамуы, ел экономикасына, шет елдермен қатынастарын
Туризмнің қарқынды дамуы XX-XXI ғасырларда басталды. Бұл сала толығымен
Тарихта қалған жазулар бойынша туризм алғашында Еуропа елінде дами
Нәтижесінде пайда болған жаңа туристік демалу орындарында, туристер өзін
Қазіргі кезде қонақ үйлерді, қазақстандық қонақ үйлер нарығында жетік
Қонақ үй құрамын басқару стратегиясын таңдау қиын міндет болып
Қонақ үй шаруашылығының стратегиясы әр түрлі топтастырылады. Қонақ үй
Қонақ үйдің инновациялық даму стратегиясы кезінде қызметкерлерді іріктеу, бағалау
Шығындарды, өндірісті азайту, қысқарту стратегиясы арқылы белгілі шетелдік компаниялар,
Ұйымның стратегиясы ортақ стратегиялық мақсаттарға қол жеткізуге бағынуы тиіс
Қонақ үй құрамын басқару стратегиясын таңдау қиын міндет болып
Қонақ үй шаруашылығының стратегиясы әр түрлі топтастырылады. Қонақ үй
Қонақ үйдің инновациялық даму стратегиясы кезінде қызметкерлерді іріктеу, бағалау
Шығындарды, өндірісті азайту, қысқарту стратегиясы арқылы белгілі шетелдік компаниялар,
Басқарушы атқарушы директорлармен бірге отель тіршілігіне әсер ететін барлық
Аттестаттау рәсімі белгілі бір түрде осы субъективизмді шектеуі тиіс.
Германдық фирмалардың қызметкерді ұдайы аттестаттау негізінде кадрларды еліктірумен, олардың
Әдістеменің мәнісі фирманың түпкі мақсаттарына қол жеткізу тұрғысында неғұрлым
Әлемдік тәжірибе қызметті талдау кезінде қызметкерлердің қандай жеке
Қаралып отырған әдістемеде барлық қызметшілер, мамандар және басшылар
Өлшемдер түрі мен оларға тән белгілерді әзірлеу үшін сарапшылық
Қонақ үйді басқаруда жоспарлаудың мынадай екі әдісі қолданылады, стартегиялық
Қолданыстағы кадрлық шешімдердің ішінде шикізатты, материалдар мен электр энергиясы
Ал желілік менеджерлер өндірістің нақты учаскесіне олардың іске асырылуына
Орта ғасырдағы, Еуропа еліндегі уақытша тұру орындары, жер үйлер
Осыған байланысты уақытша тұру орындары, арнайы бизнес түріне айналып,
Осы кездерде 200 жылға созылған крестік саяхаттар, 1095 жылдары
1539 жылы Генрих VIII монастырларды жабып, өзі білместен, барлық
XIX ғасыр аяғы мен XX ғасырдың басында қарапайым қонақ
Қалалық қонақ үйлер қол хатшылардың сұраныстарына тәуелді болып, тек
Ең алғашқы қонақ үйлер Франция елінде пайда болды. Бұл
1829 жылы «Тремон - Хаус» қонақ үйі Бостон қаласында
XIX ғасырдың аяғында қонақ үйлердің жүйесі қалыптаса бастады. Еуропада
Басқарушыларға арнайы жұмысты тиімді жүргізу үшін әр түрлі тәсіл
Қорытынды
Қорыта келгенде, осы дипломдық жобаның соныңда айтқым келгені, осы
Қазақстан Республикасының заң шығарушы базасы мен нормативтік – құқықтық
Мемлекет тарапынан туризмді дамыту үшін әр түрлі бағдарламаларды қолдауды.
Туризм Қазақстан Республикасының экономикасының дамуында алатын өзіндік ерекше орны
Атап айтатын болсақ, туризмнің дамуымен қатар жүретін, бірнеше салалар
Егер кәсіпорында жұмыс істейтін адамға баға берілсе, онда оның
Еңбек үлесін айқындау қызметкердің құндылығын бағалауда маңызды сәттердің бірі
Қонақ үй индустриясында жүзеге асырылатын еңбек қызметінің сапасы туралы
Ұжым ұзақ уақыт қалыптасып, жұмыс істеген жағдайларда барлық қызметкерлердің
Менің ойымша, біздің туристік нышандарымыз, жаңа инновациялы технологиялармен жабдықталып,
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
Мазбаев О.Б., Омаров Қ.М. «Қонақ үй шаруашылығы». Алматы, 2006ж.
Абчук В. «Азбука менеджмента». СПб. СОЮЗ, 2000ж.
Аверьянов Б.И. «Путь к звездам». Сочи, 2002ж.
Берулава М.Н. «Психология и педагогика менеджмента». Уч. пособие Бийск.
«Бизнес» - менеджерлерге арналған халықаралық журнал.
Бизюкова И.В. «Кадры: подбор и оценка». – М,: Московский
Браймер Р.А. «Основы управления в индустрии гостеприимства». Пер. С
Дубинина Т.И., Яворская А.О. «Зарубежный опыт малых гостиниц» Методич.мат-лы.
Виханский О.С., Наумов А.И. «Менеджмент» - М:, Высшая школа,
Бердалиев К.Н., Өмірзаков С.Ы. «Менеджмент негіздері». – Алматы, 1994ж.
Кабушкин Н.И., Бондаренко Г.А. «Менеджмент гостиниц и ресторанов». Уч.
Кабушкин Н.И. «Менеджмент туризма». Уч. пособие. МН:, БГЭУ, 1995ж.
Ахметов К.Ғ. «Менеджмент негіздері». – Алматы, 1993ж.
Ладанов И.Д. «Практический менеджмент» М:, 1995ж.
15.«Международное гостиничное хозяйство». Уч. Под. ред. проф. Эконом.наук. Чудновского
«Управление – это наука и искусство: А. Файоль, Г.
Қазақстанның қонақ үйлер мен мейрамханалар Ассоциациясының статистикалық ақпараты (КАГиР).
«Күмбел» қонақ үйінің құжаттары.
19. Филиповский Е.Е., Шмарова Л.В. «Экономика и организация
20. Балашова Е. «Гостиничный бизнес. Как достичь безупречнего
21. Волков Ю.Ф. «Экономика гостиничного бизнеса». Ростов на Дону,
22. Липсиц И. В. «Секреты умелого руководителя». Москва, 2001ж.
23. Кибанов А. Я., Мамед-Заде Г.А., Родкина Т. А.
24. Дмитриенко Г. А., Дорошенко Е. А. «Оценка уровня
25. Кучер Л. С., Шкуратова Л. М. «Ресторанный бизнес».
26. Елисеева И. И. «Управление человеческими ресурсами в европейском
27. Таранов П. С. «Золотая книга руководителя». Москва, 1997ж.
28. Интернет. www.tour-info.kz
29. Интернет. www.rambler.ru
30. Интернет. www.yandex.ru
31. Интернет. www.google.ru
32. Интернет. www.manager.ru
33. Интернет. www.hotel.kz
34. Интернет. www.koombel_hotel.kz
35. Интернет. www.management.com
75
Билеуші
Оқыту бөлімі
Директорлар кеңесі
Бас директор
Қабылдау бөлімінің менеджері
Шаруашы
лық бөлімінің менеджері
Ком
мер
ция бөлімінің менеджері
Тамақтану бөлімінің менеджері
Қаржы бөлімінің дирек
торы
Бас инже
нер
Қамту бөлімінің директоры
Қызметкерлер менеджері
Қа
былдау бөлімі
Брондау қызметі
Тазалық қызмет
кер
лері
Бан
кет қызме
ті
Бас аспазшы
Мей
рам
хана дирек
торы
Қауіпсіздік қызметі
Кадр бөлімі
Консьерж қызметі
Сату бөлімінің менеджері
Аспаздар
Дая
шылар
Бас бармен
Бармендер
Бас директор
Қызметкер бөлімінің директоры
Бақы
лау
шы
Бас инженер
Шаруашылық бөлімінің директоры
Тамақтану бөлімінің директоры
Қонақтарды қабылдау бөлімінің директоры
Мейрамхана директоры
Банкеттер менеджері
Демалыс бөлімінің менеджері
Қабылдау бөлімінің көмекшілері
Тазалық күтушілері
Жөндеушілер
Есеп бөлімі
Қонақ үй кешенінің басшысы
Басқарушының бірінші көмекшісі
Қауіпсіздіті сақтау мекемесінің басшысы және қызметкерлері
Басқарушының екінші
көмекшісі
Әкімшілік жұмыстарының қадағалаушысы
Мәдени сауықтыру қызметінің кадағалаушысы
Қонақ үй кешенінің тазалық және басқа да қызмет түрлерінің
Шаруашылық бөлімінің қызметкерлері
Жұмысты бағалау
Орындау стандарттары
Орындауды бағалау
Жеке жұмысқа қойылатын кәсіби және қызметтік талаптарды сипаттау
Жұмысқа қойылатын талаптарды құптауға лайық/құптарлықсыз орындау деңгейіне ауыстыру
Әрбір жеке адамның жұмыспен байланысты күштілігі мен әлсіздігін сипаттау






Ұқсас жұмыстар

Туризм саласының қызметкерлер ұйымын басқарудың әдістері және стильдері
Менеджер мен бағыныштылар арасында функцияларды бөлу
Қонақжайлылық мекемесін басқарудың ұйымдастырушылық құрылымы
Дағдарыс менеджері
«Эйр Астана» әуекомпаниясында сауалнама және тест жүргізу арқылы персоналдың мінез-құлқын бағалау
Қаржы менеджмент
Кәсіпорындағы еңбекті ұйымдастыру
Меймандастық индустриясының дамуы мен қазіргі жағдайы
Қызмет көрсету саласының секторы ретінде қонақ үй шаруашылығының теориялық негізі
Ақпаратты қорғау құралдары