МАРКЕТИНГТІК КОММУНИКАЦИЯЛАР


Жоспар
КІРІСПЕ
1.МАРКЕТИНГТІК КОММУНИКАЦИЯЛАР
1.1. Маркетингтік коммуникация түсінігі мен түрлері
1.2. Маркетингтік коммуникация процесі
2.ЖАРНАМА – ТАУАР ЖЫЛЖЫТУ ҚҰРАЛЫ
2.1. Жарнама тарихы
2.2. Жарнама, оның мәні, функциясы, рөлі мен мағынасы
2.3. Жарнама түрлері
2.4. Жарнаманың экономикалық тиімділігі
2.5. Жарнама науқанын жоспарлау
2.6. Жарнамалық саясат
3.ЖЫЛЖЫТУДЫҢ ТҮРЛЕРІ
3.1. Өткізуді ынталандыру, оның түрлері мен құралдары
3.2. Жеке сату және оның қызметтері
3.3. Паблик рилейшнз, оның түрлері мен әдістері
4. «Достық» қонақ үйі
ҚОРЫТЫНДЫ
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
КІРІСПЕ
Сату көлемін ұлғайту және пайда табу үшін сапалы
Маркетингтік коммуникация басқару процесінің маңызды, мәнді бөлігі болып
фирмалар әсерлі хабарландырулар жасау үшін жарнамалық агенттіктерді;
тауар өткізуді ынталандыратын мамандар;
тауар туралы қоғамдық пікірді қалыптастыруды ұйымдастыратын мамандарды жолдауы
Көпшілік фирмалар үшін мәселе коммуникациямен айналысуда емес, бұл
Қазіргі заманғы маркетингтік коммуникация жүйесі мынадай:
Маркетингтік коммуникация жүйесіндегі
коммуникация және кері байланыс
Маркетингтік коммуникация кешені жарнамадан, өнім өткізуді ынталандырудан, насихаттан,
Жоғары коммерциялық тиімділікке қол жеткізу үшін өзінің маркетингтік
1. МАРКЕТИНГТІК КОММУНИКАЦИЯЛАР
1.1. Маркетингтік коммуникация түсінігі мен түрлері
Маркетингтік коммуникация – тұтынушыларға ықпал ету мақсатында тауарлар
Маркетингтік коммуникацияның мынадай түрлері бар:
жарнама;
өткізуді ынталандыру;
жеке (дербес, персональные) сату;
қоғаммен байланыс – паблик рилейшнз (PR);
тікелей маркетинг.
Қазіргі жағдайда тікелей маркетинг тауарларды тарату арнасы ретінде
Маркетингтік коммуникация түрлері
Жарнама Өткізуді
ынталандыру Қоғаммен
байланыс Жеке
сату Тікелей
Маркетинг
Басылған және ауызша жарнама Жарыстар, ойындар, тотализаторлар, лотереялар
Сыртқы орама Сыйлықақы мен сыйлықтар Сөздер Іскерлік кездесулер
Кинолар Үлгілер іріктемесі Семинарлар Сыйлықақылы бағдарламалар Телемаркетиг
Кітапшалар мен буклеттер Жәрмеңкелер мен сауда көрмелері Жылдық
Плакаттар мен парақшалар Көрме Қайырымдылық Жәрмеңкелер және сауда
Анықтамалар Көрсетілімдер Демеушілік
Факс
Қосымша жарнама таралымы Купондар Жарияланымдар
Электронды почталар
Стендтағы жарнамалар Жеңілдіктер Қоғаммен қарым-қатынас
Дауыстық почта
Плакаттағы жазбалар Қолайлы несиелер
Сату орнындағы жарнамалар Ойын-сауықтар Сәйкестендіру құралы
Аудио-, бейнематериалдар Кезікпе сатылым кезіндегі жеңілдіктер Компания журналы
Эмблемалар мен логотиптер Бағдарлама сабақтастығы Қабылдаулар
Бейнежазбалар Мәжбүрлеме ассортимент
Тауардың сырт пішіні, оның түрі, түсі, буып-түюі, орауы
Коммуникациялардың жеке және жеке емес арналары бар. Жеке
Жылжытудың түрлі нысандарын таңдауға тауардың түрі, жылжыту стратегиясы,
Тұтыну тауарларын жылжытудың ең тиімді түрі – жарнама
Жылжыту бағдарламасының стратегиясы компанияның алға қозғау (Push strategy)
Тұтынушылардың тауар туралы мағлұматы мен білімін арттыруда жарнама
Тауарды нарыққа шығару кезеңіндегі жылжытудың ең тиімді құралдары
Соңғы жылдары коммуникацияның дамуында кейбір өзгерістер болып өтті.
Кейбір елдердің заңдары бойынша сатушылар тұтынушыларды алалауға немесе
1.2. Маркетингтік коммуникация процесі
Коммуникация процесі басқару процесінің маңызды, мәнді бөлігі болып
Тиімді маркетингтік коммуникация процесінің мынадай кезеңдері бөлінеді.
Бірінші екі элемент – коммуникацияның негізгі қатысушылары, яғни
Содан кейінгі екеуі – коммуникацияның негізгі қарулары, яғни
Коммуникациялық процесс элементтері көрсетілген үлгі
Төрт элемент негізгі атқарушылық құрамдас бөліктер болып табылады:
Ең соңғы элемент – жүйедегі кездейсоқ кедергілер.
Жіберуші – басқа жаққа жолдау жіберуші тарап.
Кодтау – ойды бейнелеп беру процесі.
Жолдау – жіберуші тарататын символдар жиынтығы.
Ақпарат тарату құралдары – жолдау жіберушіден алушыға жеткізетін
Шешу – алушының жіберуші таратқан символдарға мән беру
Алушы – басқа тарап таратқан жолдауды қабылдаушы тарап.
Жауап әрекеті – алушының жолдауды қабылдау кезеңінде білдірген
Кері байланыс – алушының жіберуші назарына ұсынған жауап
Кедергілер – коммуникация процесі барысында орын алатын тосыннан
Үлгі тиімді коммуникацияның басты факторларын тауып береді. Жіберуші
Олар жолдауды мақсатты аудиторияға жететіндей етіп тиімді бұқаралық
Олар өздерінің жолдауына аудиторияның жауап әрекетін біліп отыруы
Мақсатты аудиторияның анықтауы қажет мәселе – нені айту,
Қалаулы жауап әрекетті анықтау мақсатты аудиторияның сатып алуға
Хабардарлық – тауар не ұйым туралы мақсатты аудиторияның
Білім – мақсатты аудитория фирма не оның тауары
Ізгі ниетті ықылас. Егер мақсатты аудитория тауарды білсе,
Жоғары бағалау. Мақсатты аудитория тауарға ізгі ниетпен қарауы
Коммуникатор өзінің осы науқанының табысты болғаны жайында ол
Сенім – мақсатты аудитория нақты тауарды жоғары бағалауы
Сатып алуды іске асыру – мақсатты аудиторияның кейбір
Коммуникатор осы тұтынушыларды олардан талап етілетін соңғы қадамды
Сатып алуды іске асыруға жетелейтін тәсілдер ішінде тауарды
Жолдауды таңдау, жолдауға назар аударту, қызығушылығын жоғалтпай, талап-тілегін
Жолдау жасау мынадай 3 мәселені шешуді көздейді:
не айту – жолдаудың мазмұны үш себепке негізделеді.
қалай жүйелі айту, жолдаудың құрылымын әзірлеу, негіздеуді, тұжырымды
қалай мазмұнын беру, қандай символдарды, жолдау түрлерін –
Ақпарат тарату құралдарын таңдау, коммуникация арналарын анықтау жеке
жеке меншік емес коммуникация арнасы (бұқаралық және таңдаулы
ерекше арнайы ахуал;
оқиғалық сипаттағы іс-шаралар;
жолдаудың түпнұсқасын сипаттайтын қасиеттерді таңдау;
кәсіби біліктілік;
адалдық;
тартымдылық;
кері байланыс ағымын есепке алу.
2. ЖАРНАМА – ТАУАР ЖЫЛЖЫТУ ҚҰРАЛЫ
2.1. Жарнама тарихы
Жарнама туралы сөз жазба тарихының алғашқы құжаттарында-ақ кездеседі.
Ерте кездегі жарнама түрінің бірі – қалалық глашатай.
Ертедегі жарнаманың тағы бір түрі – таңба. Таңбаны
Жарнама тарихындағы басты оқиға 1450 ж. Гутенбергтің баспа
1622 ж. жарнама «Уикли ньюс» деп аталатын ағылшын
Жарнама үлкен жетістіктерге Америка Құрама Штаттарында жетті. Американдық
2.2. Жарнама, оның мәні, функциясы, рөлі мен мағынасы
Тауарды нарыққа жылжыту жүйесіндегі маркетингтің классикалық тұжырымдамасында жарнаманы
Жарнаманың мәні оның қоғамдағы алатын қоғамдық, экономикалық, маркетингтік
Жарнаманың қоғамдық рөлі оның адамдардың санасы, көзқарасы, пікірлері
Жарнама сұраныс пен ұсыныс жасауға, бәсекенің пайда болуына,
Жарнама тек өнім туралы ақпарат беріп қана қоймай,
Жарнама тауар сұранысының, өткізу көлемінің және фирма пайдасының
Бастапқыда жарнаманың даму орталығы Ұлыбритания болды, кейіннен әлемдегі
Халықаралық жарнама ассоциациясының көптеген елде жүргізген зерттеулері бойынша
Сонымен қатар жарнама экономика, мәдениет және өнердің бір
Журналистика, киноматография, графика, көркем сурет тәсілдерін және түс,
Жарнама – көптеген білім шеңберлерін қамтитын қоғамның күрделі
Жарнама дегеніміз – қаржыландыру көзі анық көрсетілген, БАҚ
Жарнама аудиторияға екі тәсілмен беріледі:
жарнама беруші жарнаманы өзі дайындап, содан кейін оны
жарнама беруші жарнама мақсатын атап көрсетіп, жарнама агенттіктеріне
«Gallup Media Asia» деректері бойынша, 2002 жылы қазақстандық
Әлемнің ең ірі жарнама берушілерінің тізімінде «Procter &
Жергілікті өндірушілердің көбі ақшалай қаражаттың жетіспеушілігіне байланысты жарнама
Жарнама берушілер – бұлар өндірушілер, бөлшек-көтерме саудагерлер, мемлекеттік
Жарнама агенттіктері – жарнама қызметін ұсынатын делдалдар. Олардың
Көрсетілетін қызмет көлеміне байланысты жарнама агенттіктері әмбебап және
Әмбебап жарнама агенттігі ақпарат және жарнама қызметінің барлық
Мамандандырылған жарнама агенттігі жарнама қызметінің белгілі бір түрін
Шығармашылық шеберханалар жарнаманың ерекше көркем тұжырымдамаларын жасап, ол
Жарнама уақытына ие болушы фирмалар алдын ала үлкен
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің мәліметтері бойынша жарнама қызметінің
Жарнама агенттіктердің барлық түрлері өздерінің пайдасын бұқаралық ақпарат
Жарнама құралдары – жарнама таратушылардың жиынтығы. Бес түрлі
Қазіргі қоғамда жарнама туралы адамдарда әр түрлі пікірлер
60-шы жылдары Америка кинотеатрларында мынадай эксперимент жүргізілді. Кино
Жарнаманы жақтаушылар оның бәсекені дамытатынын, сұранысты арттыратынын, тұтынушыларды
Алайда кейбір жекелеген фирмалар жарнама науқанын жүргізгенде, заттың
Қазақстандағы жарнама қызметі «Жарнама туралы» Заңмен реттеледі.
2.3. Жарнама түрлері
Шарттылықтың нақты дәрежесін қолданатын қызметтердің мақсатты аудиторияға әсері
Ақпаратты жарнама сұранысты туғызу мақсатында тұтынушыларды тауарлар және
Сендірме жарнама – маркаға деген тартымды талғам қалыптастыру.
Салыстырмалы жарнама – тауардың бір маркасының басқа тауар
Ескертпе жарнама – тұтынушыларға кешікпей тауарға қажеттік туатынын
Ақпаратты жарнама енгізу және өсу сатыларында қолданылады. Сендірме
Жарнама құралдарын таңдау процесі мынадай бірнеше кезеңдерден тұрады:
Қамту ауқымы – берілген уақыт аралығында жарнама науқанымен
Жарнаманың әсер ету күші – жарнаманың тұтынушыға әсер
Жарнама маманы жарнама құралының ең тиімдісін таңдап алуы
Жарнама жеткізушілері – бұл жарнаманың әр түрін тарататын
Жарнаманың әсер ету күші аудиторияның құрамына және басылым
БАҚ-та қолданылатын график жөніндегі шешімдер. Ол үш түрде
2.4. Жарнаманың экономикалық тиімділігі
Жарнама науқанын өткізбей тұрып және оны өткізгеннен кейін,
Тиімділікті бағалаудың коммуникативтік әдісінің түрлері:
Тікелей бағалау. Бір топ тұтынушыларға жарнаманың балама нұсқалары
Қоржынды тексеру. Тұтынушылар жарнама хабарларын тыңдайды, содан соң
Зертханалық. Арнайы құралдарды пайдалану арқылы жарнаманың тартымдылығы өлшенеді
Нарықты тестілеу. Нарықты арнайы тестілеу арқылы жарнаманың өткізу
Жарнаманың есте сақталуын оңай танылуын тест жүргізу арқылы
Алғашқы екі әдіс жарнама жасау алдында жиі қолданылады.
Жарнаманың психологиялық тұрғыдан тиімділігі нарық үлесі (Yн), жүрек
Tж = Yн x Yж x L;
Жарнаманың коммерциялық тиімділігін бағалау әдістері сандық әдістер деп
Жарнама шараларына дейінгі және одан кейінгі сату көлемдерін
Экспериментальды әдісті қолдану үшін бірнеше сынақ нарықтары алынады,
Жарнама тиімділігін мынадай сандық тұрғыдан бағалауға болады:
Tж = (A2 - A1)/A1 x 100%
Мұндағы: A2 – жарнама шыққаннан кейінгі тауар айналымы;
A1 – жарнама жүргізгенге дейінгі тауар айналымы.
Жарнама науқанының тиімділігін зерттеу өте қиын. Жарнамадан басқа
2.5. Жарнама науқанын жоспарлау
Жарнама қызметінің жоспары көптеген факторларды нақтылы талдау және
Жарнаманың жоспарын жасау кезеңдері
Жарнаманы жоспарлау тауарды өткізу жоспарымен бірге жасалады да,
Дегенмен жарнама бюджетін анықтауда мынадай тәсілдер қолданылады:
айналым пайызын анықтау;
бәсекелестер жұмсаған қаржыны анықтау;
өзінде жоспарланған жарнама қаржыларын бағалау.
Әдетте бірінші және үшінші тәсілдермен жарнама құралдарының жалпы
Жарнама шараларының жоспарына жататыны:
күнделікті жарнама шараларын өткізу жоспары;
жарнама құралдары бойынша;
жекелеген шараларды өткізу уақыты бойынша;
көрмелер мен экспозицияларға қатысу жоспары;
жарнама шараларының қорытынды жалпы жоспары, бұған резервтер де
арнайы жарнама науқандарын өткізудің жеке жоспары. Ірі американдық
Өткізу деңгейін сақтау, содан кейін арттыру үшін, жарнама
Батыс рыноктары ауытқуын бақылағанда байқалатыны, фирмаларда баға үнемі
Барлық жарнама текстері элементтер мен компоненттер тізбегінен тұрады:
Заголовок - тексттің назар аудартатын басты элементі болып
Подзаголовок заголовок және хабарландыру тақырыбын бекіту керек.
Жарнамалық хабарландырудың негізгі тексті толық анықтама береді.
Деректеме жарнама берушіні сәйкестендіреді. Олар тауар таңбасын, логотипті,
Иллюстрациялар фото, сурет, графиктер, таблицалар түрінде көрсетіледі.
Түсіндірмелер иллюстрация мағынасын ашады.
Жарнамалық лозунг жарнамалық хабарландырудың міндетті элементі емес. Ол
Жарнамалық хабарландыру құрылымы
ЗАГОЛОВОК!
Подзаголовок
ТЕКСТ ТЕКСТ
ТЕКСТ ТЕКСТ
ТЕКСТ ТЕКСТ
ТЕКСТ ТЕКСТ
ТЕКСТ ТЕКСТ
Жарнамасыз тауардың кең нарықтарын қалыптастыруға, ықтимал қажеттіліктерді сұранымға
Қазіргі дәуірде жарнама маркетингтің бір элементі ретінде түсіндіріледі.
2.6. Жарнамалық саясат
Жарнамалық саясатқа көптеген маңызды факторлар әсер етеді. Кәсіпорын
Құқықтық шектеулер.
Заңгершілік жүйе жарнама саласында не істеуге болатынына және
а) Сауда саласындағы заңдылықтар. Көптеген елдерде азғантай болса
ә) Кейбір тауардың жарнамасына (темекі, дәрі-дәрмектер, арақ-шарап т.б.)
б) Нақтылы бір сөздерді және сөйлемдерді қолдануға тыйым
в) Шығындарға шектеулер. Кейде, кейбір елдерде жарнамаға деген
г) Қораптау туралы заңды ескертпелер, талаптар болуы да
д) Құлақтандыру мәнері және мазмұны. Германияда жарнамалық құлақтандыруда
Бұқаралық ақпарат құралдарының (БАҚ) қызметі.
Кейбір тележарнамаға немесе радиожарнамаға рұқсат болмайды. Немесе тележарнама
Жарнамалық тексті тәржімелеу.
Бір елде дайындалған жарнамалық арнау басқа нарықтарда да
Кейбір пайдалы нұсқаулар:
жаргон сөздерден, сөйлемдерден, белгілі ағылшын “сөздіктерінен” аулақ болу
құрастырма және рәсімдеу, керек болса мәтінді ұлғайтуға жетерліктей
жарнамалық материалдардың мазмұнын бақылайтын заңды талаптар немесе жалпылай
тәржімені білікті кәсіби тәржімешілер жасауға тиіс; Британ аралдарындағы
аудармашыларға мұқият жөн-жобалау керек, оларды тауар және қызмет
теру және бастыруды шетелдерден жақсы білімі бар мамандар
ЖЫЛЖЫТУДЫҢ ТҮРЛЕРІ
3.1. Өткізуді ынталандыру, оның түрлері және құралдары
Өткізуді ынталандыру – тауарлар мен қызметтерді сатуды ынталандыратын
Өткізуді ынталандыру тұтынушылар іс-қимылына әсер етеді. Мысалы: тұтынушылар
Экономикалық әдебиеттерде оның синонимі ретінде өткізуді қолдау, сейлз
Өткізуді ынталандыруға ықпал етудің әдістері
Субъектілер Ықпалдың әдістері
Сатып алушылар Бағадан кемітпелер, көптеп сатып алушыны ынталандыру
Табыстырушылар
(делдалдар) Бағадан кемітпелер, тауардың бір бөлігін ақысыз жеткізу,
Сатушылар Сыйлықтар, конкурстар, купондар, жеңілдіктер, несие, презентациялар, сыйақылар,
Ынталандыру науқанын бастау алдында оның жоспары құрылады. Ол
Өткізуді ынталандырудың тұжырымдамасы өзінің сауда қызметкерлерінің, сауда саласының
Өткізуді ынталандыру шарттары – бұл делдалға немесе сатып
Өткізуді ынталандырудың мерзімі жиі немесе қысқа болады, кейде
Жүргізілген ынталандыру түрінің тиімділігін бағалау өте маңызды
3.2. Жеке сату және оның қызметтері
Жеке сату – тауарды сату мақсатында тұтынушылармен жеке-дара
Ол – сауда қызметкерлерінің, коммивояжерлердің, агенттердің сатып алушылармен
Бұл коммуникация түрінің басты артықшылығы – сауда қызметкері
Сауда қызметкері сатып алушыға тікелей ықпал етіп, тапсырыс
Бірақ жеке сатудың бір тұтынушыға келетін шығындары жарнама
Тауарларды сату процесі мынадай кезеңдерден тұрады:
әлуетті клиенттерді іздеу;
оларды жіктеу;
тауарды таныстыру рәсімін өткізу;
сату;
сатудан кейінгі шаралар.
Сауда қызметкерлері мынадай міндеттерді атқарады:
Әлуетті клиенттерді айқындау, олардың қажеттілігін зерттеу, тауарларды сату
Клиенттерге қызмет көрсету, тауарды пайдалану туралы кеңес беру,
Фирма үшін тұтынушы қажеттіліктері мен талғамдары, бәсекелестердің қызметі
Сауда өкілдері тұтынушының қажеттіліктерін жақсы біліп, оларға өзара
Сауда өкілдерінің мынадай түрлері бар:
Сатушы-кеңесші. Олардың инженерлік-техникалық терең білімі болуы қажет. Өзінің
Тапсырыс алушылар. Мұндай мамандар фирма өніміне бейімделіп, оны
Тапсырыс қабылдаушылар. Олардың міндеті – тұтынушы қажеттілігін айқындап,
Ірі компанияларға арналған маркетинг бригадасы. Бұл өкілдердің міндеті
Телемаркетинг. Көптеген өнеркәсіптік фирмалар өзінің сауда жасайтын құрамының
Жеке сатуға сонымен қатар желілі маркетинг деп аталатын
3.3. Паблик рилейшнз, оның түрлері мен әдістері
Қоғаммен байланыс өткізуді ынталандыру секілді тұтынушыларға әсер етудің
Паблик рилейшнз (PR) – фирманың жағымды бейнесін құру
Қоғаммен маркетингтік байланыс (МСО) ЖШЖХТЛӘ (орыс тілінде ПМНРСЛС,
Ж = жарияланым (publications) – компания журналы, жылдық
Ш = шаралар (events) – спорттық сауықтыру жарыстарын,
Ж = жаңалықтар (news) – компания, оның қызметкерлері
Х = халықпен жұмыс (community involvements activities) –
Т = теңдестіру құралдары (identity media) – почталық
Л = лоббирование (lobbying activity) – тиімді заң
Ә = әлеуметтік жауапкершілік (social responsibility activities) –
Паблик рилейшнз түрлері:
паблисити (үгіт-насихат);
демеушілік;
фирмалық стиль.
Паблик рилейшнз әдістері:
БАҚ-пен байланыс;
Баспасөз-конференцияларын ұйымдастыру;
Баспа өнімдері (бланктер,визиткалар, шоттар);
Кино және фотоқұралдар (деректі фильмдер, клиптер, фотосуреттер);
Сөз сөйлеу;
Жарнама.
Тауарды таныстыру рәсімін өткізу;
Демеушілік;
Мүдделерді алға жылжыту (лоббирование);
Фирмалық стиль.
Демеушілік – бұл маркетингтік коммуникациялық мақсаттарды жүзеге асыру
Фирмалық стиль – ол тек фирма мен оның
Фирмалық стиль мынадай элементтерден тұрады:
Тауар белгісі.
Логотип.
Фирмалық ұран.
Фирмалық блок.
Бірыңғай стиль.
Фирмалық түс немесе түстер жиынтығы.
Шрифтердің фирмалық жиынтығы.
Фирмалық константалар (формат, мәтін версткасы).
Бірыңғай музыка.
Сонымен қатар фирмалық стиль қызметкерлердің ерекше жұмыс киімін
Брендинг – бәсекелес тауарлар арасындағы белгілі бір тауар
Кез келген тауар белгісі бренд деп атала алмайды,
Баспасөз-хабарламасы (пресс-релиз) – көрмелерде, презентацияларда, қайырымдылық акцияларында баспасөз
Бедел (репутация) – компания табыстарының өсуіне тікелей әсер
Теріс ниетті паблик рилейшнз деп – фирма тауары
Коммуникация түрлеріне жәрмеңкелер мен көрмелерді де жатқызады. Жәрмеңкенің
Көрмелер – тауарды халық алдында көрсету, оған деген
Өнім түрлеріне қарай жәрмеңкелер мен көрмелер әмбебап және
Қамту ауқымына қарай көрмелер ұлттық және аймақтық болып
Паблик рилейшнздің болашақта даму бағыттары – компания беделін,
"Достық" қонақ үйі
"Достық" қонақ үйі - 1983 жылы Алматы қаласында
«Достық» қонақ үйі Алматы қаласының дәл ортасында қаланың
Стандарт
Жартылай люкс
Люкс
VIP люкс
Президенттік апартамент 200 000
«Достық» қонақ үйіне қоныстанып, Сіз қаланың таңдаулы әрі
Ең үздік салт-дәстүрлерді сақтай отырып, өткен заманның тынысын
«Достық» қонақ үйі сыртынан қарағанда маңғаз әрі монументалды,
«Достық» - беделді аудандағы айтулы қонақ үй. «Достық»
-Кіру уақыты: 14:00 / Шығу уақыты: 12:00
-Төлемге Amex, Visa, MasterCard несие карталары қабылданады.
-Банкомат
-Айырбастау пункті
-Тәулік бойы күзет
ҚОРЫТЫНДЫ
Қазіргі кезде көптеген компаниялар өзінің маркетингтік коммуникацияларын дұрыс
Ынталандырушы әдістер кешенін таңдау сәтті болады, егер компания
Көбінесе компаниялар мультимедиялық науқан құрудың орнына бір ғана
Әр түрлі коммуникацияларды біріктіру мысалы:
“Бенадрил” антигистаминалық препаратты шығарушы Warner-Welcome компаниясы оны аллергиясы
Яғни, маркетингтік коммуникация элементтері бір-бірін толықтырып отырады. Сондықтан
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
1. С.Р.Есімжанова. Маркетинг: Оқу құралы. – Алматы: Экономика,
2. С.Х.Тойкин, Ә.Т.Жайнақова, Қ.Б.Тәмпішева. Маркетинг негіздері: “Фолиант” баспасы.
3. Сейтжан Сатыбалдыұлы. Маркетинг – нарықтану. – Алматы:
4. Филип Котлер. Основы маркетинга: Ростинтэр. – Москва,
5. Е.П.Голубков. Основы маркетинга: Финпресс. – Москва, 1999.
6. К.Ғ. Ахметов, Е.Н.Сағындықов, Ү.С.Байжомартов, Б.А.Жүнісов, Ж.Ж.Жұмабаев. Менеджмент
7. Филип Котлер. Маркетинг по Котлеру: Как создать,
32
Жарнама
өткізуге ынталан-дыру насихаты
жеке сауда
Жарнама өткізуге ынталан-дыру насихаты өзіндік сату
Байла-ныс жасау тобы
Пікір
сайыс
Тұтыну-шылар
Делдал-дар
Фир-
ма
Жіберуші
Кодтау
Ақпарат тарату
құралдары
Жолдау
Шешу
Алушы
Кедергілер
Кері байланыс
Жауап әрекеті
Мақсатты аудиторияны талдау
Жарнама мақсатын бекіту
Бюджетті анықтау
Жарнаманы тарату құралдарын талдау
Жарнамалық хабарландыру идеясын анықтау
Жарнамалық хабарландыру дайындау
Жарнама параметрлерін таңдау
Жарнама тиімділігін бағалау
И
Л
Л
Ю
С
Т
Р
А
Ц
И
Я
Түсіндірмелер
Деректеме
Жарнамалық
лозунг
Тауарлық белгі






Ұқсас жұмыстар

Маркетингтік коммуникациялар
Бұқарамен байланыс
ПР және маркетингтік коммуникация
Маркетингтік коммуникациялар туралы
Біріккен маркетингтік коммуникация жүйесі
Туристік салада маркетингтік және жарнама қызметін ұйымдастыру
Жapнaмaның тeopиялық нeгiздepi
Кәсіпорынның маркетингтік саясатының түсінігі, құрылымы және мақсаттары
Коммуникациялық саясат маркетинг саласында
ҚР ауылшаруашылық тауар өндірушілердің агромаркетингтік қызметінің даму үрдісін талдау