Тауар ассортиментін маркетингтік зерттеу



ЖОСПАР
I Кіріспе
Тауар ассортиментін маркетингтік зерттеу
II Негізгі бөлім
1 Маркетингтің қызмет көрсету саласындағы ерекшеліктері
2 Отандық өндірістің жайы қалай?
3 2005 жылы Алматы қаласында тамақ өнімдерін өндіру
4 «Рахат»: «Тәтті өмір баршамызға!»
5 «Рахат» ААҚ-ының маркетингтік қызметін талдау
6 Маркетинг бөлімінің құрылымы
III Қорытынды
Кіріспе
Тауар ассортиментін маркетингтік зерттеу
Маркетингтік зерттеулер дегеніміз – компанияның басқару шешімдерін дұрыс
Маркетингтік зерттеулердің міндеттеріне мыналар жатады: фирманың нарықтағы бәсекелестік
Қазақстанда маркетингтік зерттеулерді көптеген маманданған компаниялар жүргізеді. Оларға
Тауар – мұқтаждықты не тұтынысты қанағаттандыруға назар аудару,
Пайдалу мерзімі бойынша тауарлар қысқа мерзімде және ұзақ
Түпкі тұтынылуына байланысты тауарлар тұтыну тауарлары және өндіріске
Өндірістік мақсатқа арналған тауарлар – кейін қайта өңдеуге
Тауарлық ассортимент дегеніміз функционалды және тұтынушылық сипаттамасы, сондай-ақ
Тауар ассортиментінің кеңдігін және тереңдігін бөліп көрсетуге болады.
Тауар ассортиментінің кеңдігі фирманың мақсаттары мен міндеттеріне байланысты.
Негізгі бөлім
Маркетингтің қызмет көрсету саласындағы ерекшеліктері
Осы заманғы экономиканың әлемдік тенденцияларының бірі – қызмет
Қызмет көрсету – тұтынушылар сатып алатын, бірақ меншік
Маркетингтің қызмет көрсету саласындағы ерекшеліктері қызметтің материалдық өнімнен
Қызмет көрсету маркетингісінде қызметтің сезілмейтіндігі арқылы оның материалдық
Тауармен салыстырғанда, қызметтер қайта сату мақсатымен сақтауға, қоймаға
Қызмет көрсету сипаттамасының бірі – олардың қайнар көздерінен
Қоймада сақталып, өткізудің әр түрлі жолымен жеткізілетін тауарлармен
Қызмет көрсету маркетингісінде ұсыныстар басым, ал тауарлар оларды
Қазақстандағы қызмет көрсету саласында маркетинг қағидалары мен әдістерін
Қызметтерді бірнеше белгілері бойынша жіктеуге болады.
Адамдар тұтынатын қызмет тұтынушылық, ал компанияларға көрсетілетіні іскер
Қазақстанда қызмет көрсетудің барлық түрлері қарқынды дамуда. 1990
Өндірістік-техникалық қызметтерге жөндеу, сервис және автокөліктерге кепілдемелік қызмет
Ақпаратты – консалтингтік қызметтерге басқарушылық, бухгалтерлік, құқықтық, ақпаратты-кеңес
1990 жылдан бастап, Қазақстанда «Қазагроқаржы», «Альянс-лизинг», «Халық лизинг»
Сонымен қатар Қазақстанда қаржылық және банктік қызметтер
Қызмет көрсетудің қарқынды дамушы секторына коммуникациялық қызметтер
Қазақстанның нарықтық эканомикаға өтуіне байланысты делдалдық және
Бүгінде Қазақстанның білім беру қызметі қарқынды түрде дамуда.
Қоғамдық тамақтандыру саласындағы біріккен кәсіпкерлік пен қонақүй
Соңғы жылдары халықаралық туризімнің жылдам өсуі байқалады. Бұл
Әлеуметтік сипаттағы қызметтер – бұл гувернаттардың, таныстыру агенттіктерінің,
Қызмет көрсетудің әрбір түрі оның қызмет көрсету және
Материалдық куәлікте ғимараттың сыртқы бейнесі, ішкі көрінісі,
Ал оның процесі қызметті жеткізу әдісін сипаттайды, яғни
Қызмет маркетингі кешенінің бұл элементтері тұтынушыларға қызмет
Қызмет көрсету саласы үшін фирманың өзі ішінде және
Қызмет көрсетудің сапасы кім, қашан және қайда
Белгілі бір зерттеулер негізінде қызмет сапасының мынадай параметрлері
1. Қызметті алу мүмкіншілігі.
2.Компания беделі.
3. Менеджерлердің клиеттер қажеттілігін білуі.
4. Қызмет қауіпсіздігі.
5. Персоналдың құзыреті.
6. Компаниядағы коммуникация деңгейі.
7. Қызмет көрсетушінің мұқияттылығы, сыпайылығы, ізеттілігі.
8. Қызмет көрсету шапшаңдығы.
9. Қызметтің тиімділігі.
10. Көзге көрінетін факторлар (сыртқы түрі, физикалық жағдайы
Қызмет көрсету саласындағы компаниялар осы факторларға сүйене отырып,
Қызмет көрсетуді өткізу. Қызмет көрсету оны тұтыну бір
Баға белгілеу. Тауар құны кетен шығын негізінде айқындалса,
Жарнама. Қызмет көрсету сезілмейтін сипатта болғандықтан, оны тұтынушылар
Маркетинг мамандары қызмет көрсету сапасының бірегей стандарттарын жасап,
Отандық өндірістің жайы қалай?
Өндірістің бүгінгі таңдағы жай-күйі баршамызға белгілі. Шындығында жалпы
Сонымен, отандық өндірісіміздің бүгінгі тынысы қалай? Демігіп дағдарысқа
Виталий Сульменев, «Алматы ауыр машина жасау зауыты» АҚ-ның
- Егер өндірістің бүгінгі жайы қалай дегенге келсек,
Әрине бұлайша жұмыс істеу үшін қазіргі кезде тұрақты
Былай қарағанда, проблема жоқ тәрізді көрінеді. Бірақ қазір
Гүлнұр Әубәкірқызы, «Алматыкілем» АҚ-ның вице-президенті:
-Біздің саламызға, яғни кілем өндірісіне қатысты басты проблема
Әрине, бұл айтылғандарға қарап еліміздегі кілем өндірісіндегі ең
Өнім сапалы болған соң, сұраныс өсіп, кәсіпорынның өндірістік
363 адам еңбек ететін ұжымдағы жүйелі істің нәтижесі
Галина Кадыш, «Ақ жіп» акционерлік қоғамының атқарушы директоры:
-Жасыратын несі бар, біз он күннен бері тоқтап
Бұрын 5 мың тонна мақта қажет болған екен.
«Ақ жіп» акционерлік қоғамының мұндай қиын жағдайын Үкімет
Кәсіпорында 415 адам жұмыс істейтін. 2 ауысым бар.
2005 жылы Алматы қаласында тамақ өнімдерін өндіру жөнінде
Алматы қаласының өнеркәсіп өндірісіндегі басты орында- тамақ өнімдерін
Азық-түлік шығаруда соңғы екі жылда өндіріс көлемінің тұрақты
Сол жылы өндірілген тамақ өнімдері ішінде өндіріс едәуір
Сонымен бірге, бірқатар азық-түлік пен сусындар өндірісінің елеулі
Қала кәсіпорындары бірқатар азық-түлік шығарудағы республикалық көлемнің басым
Тамақ өнімдерін өндіретін жаңа кәсіпорындардың құрылуы және акционерлік
Азық-түлік өндіру инвесторлар мен кәсіпкерлер үшін тиімді. Соңғы
«Рахат»: «Тәтті өмір баршамызға!»
Мереке қарсаңында тәттісіз өмір сүре алмайтыныңды шынымен түсінесің.
Мейрам алдындағы мерекелік кәмпиттер ең үлкен кондитерлік фабрика
Осындай жаңа құрал-жабдықтар негізінде «Almaty» деген атпен Қазақстанда
«Рахаттың» шоколадтары басқаларынан ерекшеленіп тұрады. Тек қана жергілікті
Сондықтан шоколадтың қоспалары жаңа, жоғары сапалы және табиғи
Ал, сізге жұмбақ: «Мишка», «Красная шапочкадан» несімен айрықша?
Көпшілік алматылық кондитерлерге сенеді. Тұтынушылар басқа өндірушілердің бұйымынан
Әрине, қазір ешкімді таңқалдыра алмайсың. Дүкендерде Түркияның
әкелінген мәмпәси дейсің бе, бәрі-бәрі бар. Ресей мен
Қазақстанның «тәттілер» саласында «Рахат» сөз жоқ, көшбасшы. Бәсекелестіктерінен
-Біз бәсекелестікті құшақ жайып қарсы аламыз, - дейді
Айтпақшы, елімізде қандай кәмпит ең танымал екенін білесіз
Халықтың қызметіне бөленген бұйымдар ресми атаққа да арқау
Бір сөзбен айтқанда, қазақстандықтардың тәтті өмірін қамтамасыз етуге
«Рахат» Ашық Акционерлік Қоғамының маркетингтік қызметін талдау
Ашық Акционерлік Қоғам «Рахат» бұрынғы кондитер кәсіпорыны ретінде
Ал 1994-95 жылдары кәсіпорын мүлдем жаңа және жаңартылған
«Рахат» ашық акционерлік қоғамдағы жабдықтың бекітілген қуаттылығы 32,2
«Рахат» Ашық Акционерлік Қоғам кондитерлік тағамдарын шамамен барлық
Кәсіпорын өз өндірісін одан ары жалғастыруға ерекше көңіл
Маркетинг бөлімінің құрылымы
Маркетинг директоры
Маркетингті Баға
зерттеу
«Рахат» маркетиг құрылымы бес бөлімнен тұрады:
- маркетингті зерттеу бөлімі
- баға бөлімі
- өткізу бөлімі
- жарнама бөлімі
- маркетингті бақылау
Маркетинті зерттеу бөлімі, мұнда ең бастысы ол әлуетті
Баға бөлімінде тұтынушының, тауардың, сату орнының ерекшелігіне қарай,
Өткізу бөлімінде өндірістің дамуына және тұтынушылардың қажеттеріне байланысты,
Жарнама бөлімінде өндірісті өткізу, тауарды сатып алушыға қарай
Маркетингті бақылау бөлімінде бұл әдіс арқылы өз мақсаттарына
«Рахат» Ашық Акционерлік Қоғамның өндіретін тауарларының тұтыну сипаттамалары
Тауар ассортименті – кәсіпорын өндірген белгілі тауардың барлық
Соңғы жылы «Рахат» ААҚ шығаратын өнімді көркемдеу жағынан
Қазіргі кезде дайын конфеттері ғана емес, көтерме
«Рахат» Ашық Акционерлік Қоғам жарнама іс-әрекетінің құрылымы келесі
« Рахат» ААҚ бейнесін қалыптастыру баспа сөз басылымдары
Тауарлық жарнама келесі бағыттарда белсенділікті енгізеді:
1. «Рахат» Ашық Акционерлік Қоғам өнімі ассортименті, бағалары,
2. Жалпы сипаттағы ақпарат модульдері түрінде тауарлық жарнама;
3. Өнімнің жеке түрлерін жылжыту бойынша тауарлық жарнама;
«Рахат» ААҚ туралы нарықтың ақпараттану мақсатында иландыру, еске
Плакаттық және басқа да полиграфиялық бұйымдар тұтынушыларды ақпараттандырумен
Тұтынушылармен тікелей жұмыс істейтін фирмалық дүкендегі жүргізушілері, өткізу
Кәсіпорындардың тауар таңбасын пайдалану өнімдерге сатып алушыларды жұмылдыруға
Сонымен, тауарды жылжыту жөніндегі кәсіпорын іс-әрекетін талдау нарықтағы
Қорытынды
Соңғы жылдарда Қазақстан Республикасының саяси, экономикалық және қоғамдық
Маркетинг қызметін функционалды сипатында таңдалып алынған тауар түрлері
Жалпы бүгінгі таңда «Рахат» Ашық Акционерлік Қоғамы Қазақстандағы
Сонымен қатар, «Рахат» ААҚ-ының қызметінің жемісті болуына
Пайдаланылған әдебиеттер:
1 С. Р. Есімжанова
Маркетинг, оқу құралы
Алматы, 2003 (190-201 беттер)
2 Алматы қаласында тамақ өнімдерін өндіру
// Алматы ақшамы, 2000, 13 наурыз
3 Г.Л. Багиев
Маркетинг
ОАО Экономика баспасы, 1999 (703 бет)
4 Рахат тәтті өмір баршамызға
// Жас алаш, 2005, 26 наурыз
5 Ф. Котлер
Маркетинг негіздері
Алматы, 2000 (196-200 беттер)
6 Отандық өндіріс- Рахат ААҚ
// Алматы ақшамы, 2000, 16 қараша
7 Рахат ААҚ маркетинг қызметін талдау
// Қаржы-қаражат, 2003, №4 (29-34 беттер)
2




Ұқсас жұмыстар

Тауар ассортиментін маркетингтік зерттеу
Маркетинг жүйесіндегі тауар ассортименті
Тауар ассортиментінің көрсеткіштері
Нарық жағдайындағы фирма қызметіндегі тауар саясаты
БК Беккер және К ЖШС компаниясының тауар саясатын талдау
Ескендір ЖШС тауар ассортиментінің қалыптасуы
Тауарды өткізудің құлдырау кезеңі
Маркетинг қызметіндегі тауар саясатының теориялық және әдістемелік мәселелерін зерттеу, нан және нан өнімдерін шығаратын кәсіпорындарда маркетингтік қызметті талдау және оны жетілдіру жолдарын қарастыру
Ассортименттік саясат туралы жалпы түсінік
Алматы қаласындағы 1 Сыра зауытының тауар саясатын жетілдіру