Фирма қызметтерін ұйымдастыру қызметтері




Жоспар
Кіріспе
І. Кәсіпорынның даму кезеңдері, қызметінің
1.1. Экономикада кәсіпорынның алатын орны
1.2. Кәсіпорынның дамуына сипаттама
1.3. Кәсіпорынның коммерциялық қызметін ұйымдастыру ерекшеліктері
ІІ. Кәсіпорынның қызметтерін ұйымдастыруды бағалау
2.1. Фирма қызметтерін ұйымдастыру қызметтері
2.2. Кәсіпорын қызметтерін ұйымдастыру жолдары
2.3. Ұйымдағы ұйымдастыру кезінде кездесетін қайшылықтар
ІІІ. Қазақстан Республикасындағы кәсіпорындарды ұйымдастырудың функциясын жетілдіру
3.1. Қазақстандағы кәсіпорындағы ұйымдастыру процесінде кездесетін проблемалар және
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер
Қосымшалар
Кіріспе
Тақырыптың өзектілігін былай қарастыруға болады: Республикамызда нарықтық
Фирманың шаруашылық қызмет процесінде өндірістік тұрақты шығындар құрылымында
Кәсіпкерлікті қолдаудың, дамытудың жоғарыда аталған бағыттардан
Әлемдік қауымдастықтың қазіргі экономикасы
Бизнес пен кәсіпкерлік жақын ұғымдар болғанымен,
Кәсіпкерлікті қолдаудың, дамытудың жоғарыда аталған бағыттардан
Зерттеліп отырған курстық жұмыстың мақсаты мен міндеті:
фирманың атқаратын қызметтерінің мәнін ашу;
фирманың экономикалық орнымен әрекетінің әдістемелік көрсеткіштерін қарастыру;
Қазақстан Республикасындағы фирмалардың қалыптасуының алғы шарттары
Қазақстан Республикасындағы кәсіпорындардың санын, түрлері
Қазақстан Республикасындағы кәсіпорындарының қазіргі кезеңдегі ахуалына
Зерттеу құрылымы: курстық жұмыс кіріспеден үш тараудан және
І. Кәсіпорынның даму кезеңдері, қызметтеріне мәні
1.1. Экономикада кәсіпорынның алатын орны
Қайбір кәсіпорын болмасын өзінен-өзі тіршілік ете алмайды, ол
Кәсіпорын экономикасы
Микрозкономикалық талдау тек жеке кәсіпорынға ғана тиісті емес,
Макроэкономика — бұл экономиканы бірыңғай тұтас ретінде қарайды
Макроэкономика, сол сияқты ұлттық табысты, жалпы өнімді зерттейді,
Макрозкономикалық талдау деңгейі жалпы экономика бойынша немесе олардың
Әр елдің ұлттық экономикасы макроэкономика деп аталады. Қазақтың
«Кәсіпорын экономикасы» пәні «Кәсіпкерлік экономикасы», «Менеджмент», «Маркетинг», «Бухгалтерлік
Кәсіпорын экономикасы үшін берілетін шама бар, ол әр
Сонымен, кәсіпорын экономикасы дербес экономикалың пән болып табылады,
Кәсіпорын белгілі бір кәсіпкерлік ортада қызмет атқарып оның
1.2 Кәсіпорынның дамуына сипаттама
Нарықтық қатынастар көптеген адамдардың «өз ісіне» деген табиғи
Кәсіпкерлік дегеніміз — адамдар мен олар құрған бірлестіктердің
біріншіден, коммерциялық бағыт-бағдарға, тәуекелге бел буушылық пен дербестікке,
екіншіден, экономикада, ұйымдастыру ісінде тапқырлық пен жаңашылдық танытуға,
Кәсіпкер қабылданған заңға қайшы келмейтін қызметтің қандай да
Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік қызметтің субъектілері мыналар бола алады:
• Қазақстанның азаматтары;
• шетел мемлекетінің азаматтары;
• адамдардың бірігуі (кәсіпкерлер ұжымы). Кәсіпкердің мәртебесі
Құқығы, міндеті, жауапкершілігі және кәсіпкерлердің кепілдіктері ұлттық заңдармен
• кәсіпкерлік қызметінен
• барлық субъектілердің рыноктағы материалдық, еңбек, ақпарат
• меншік түрлеріне және ұйымдастыру - құқыңтық формасына
• кәсіпкерлердің мүліктерінен заңсыз айыруды қорғау;
• кәсіпкерлік саласындағы
• нарықтық монополия жағдайында
Кәсіпкерліктің түрлеріне, олардың өзара қатынастары және бизнеске қатысудағы
Кәсіпкер тауарлар өндіреді, содан соң оларды сатады. Осыған
Өндірістік кәсіпкерлікке — тұтынушылардың кейіннен сатып алуына тиісті
Өндірістік кәсіпкерліктің мүдделілік өрісі едәуір түрліше және оны
Коммерциялық кәсіпкерлікке — қызмет түрін сипаттайтын, оның мазмұнының
Қаржылық кәсіпкерлік — коммерциялық кәсіпкерліктің бір түрі, солай
1.3. Кәсіпорынның коммерциялық қызметін ұйымдастыру ерекшеліктері
Жоғарыда айтылғандай, кез келген кәсіпорынның нарықтың жағдайдағы ең
Кәсіпорын, егер де өзінің жұмысында белгілі бір принциптерге
• жоғары сапалы
• өзара алмасушыларын
• кәсіпорынның бет алысының стратегиясы мен тактикасын әзірлеу
• ғылыми-техникалық жетістіктер мен озық тәжірибені,
• өздерінің қызметкерлеріне жағдай жасау, олардың сыныптамаларының
• кәсіпорынның шығарған өнімінің бәсекеге
• баға саясатын
Қорыта айтқанда, ен маңыздысы, кәсіпорындардың барлық функциялары межеленген
Қазіргі заман жағдайында көптеген отандың кәсіпорындардың алдында кәмілдік
Осы кезеңдегі қиындық жағдай Қазақстан экономикасы үшін жақын
ІІ. Кәсіпорынның қызметтерін ұйымдастыруды бағалау
2.1. Фирма қызметтерін ұйымдастыру қызметтері
Нарықты орта жағдайында және кәсіпорынның
Сондықтан да барлық кәсіпорындар меншік
өндірістік қызмет, бұл қоғамдық тұтынуды
алынған табысты бөлу мен мақсатты қолдану
жаңа жағдайда кәсіпорын өндірілген өнімді
жаңа жағдайда кәсіпорын иығына
Экономикалық бизнес саласындағы кәсіпкер жетістігін, олардың
1. нарықтық тұтыныстардың құрылымын дұрыс
2. кәсіпорынның мақсатын анықтап, адамдарды
3. нарықтық ортаның жағдайында кәсіпорынның
4. менеджмент жүйесін қолдана отырып, ішкі ортаны
Қазіргі жетілмеген, бағалық емес бәсеке жағдайында
2.2. Кәсіпорын қызметтерін ұйымдастыру жолдары
Қазақстанда «Меншік туралы» Заңға сәйкес кәсіпорындар мемлекеттік, жеке
Мемлекеттік кәсіпорындар — мұнда негізгі құралдар мемлекеттің меншігінде
Мемлекеттік холдинг-компаниясы — Холдинг деп үлкен корпорациялардың ортақ
Біздің республикада жеке меншік секторы мына төмендегі бөлімшелерден
• жеке кәсіпкерлік;
• толық серіктестік;
• коммандиттік (сенімгерлік) серіктестік;
• жауапкершілікті шектеулі қоғам;
• қосымша жауапкершілік жүктелген қоғам;
• ашық акционерлік қоғам;
• жабық акционерлік қоғам;
• өндірістік кооперативтер.
Жеке кәсіпкерлік — бұл жеке кәсіпкерліктің өңтайлы нысаны,
Толық серіктестік — екі немесе одан да көп
Коммандиттік (сенімгерлік) серіктестік - шаруашылық
Жауапкершілігі шектеулі қоқам — кәсіпкерлік қызметті жүзеге
Қосымша жауапкершілік жүктелген қоғам - қатысушылардың жарғылық қорга
Ашық акционерлік қоғам - бұл заңдық құқы,
Жабық акционерлік қоғам - ашық акционерлік қоғамнан акцияларды
Өндірістік кооператив — бұл қоғамның қызметі принципінде табыс
2.3. Ұйымдағы ұйымдастыру кезінде кездесетін қайшылықтар
Кәсіпкерлік дамуы үшін онын құқықтық базасы, әлеуметтік-экономикалық шарттары
ұйымдық-құқықтық құрылысы;
масштабы;
қызмет ауқымы жағынан әр түрлі болып келеді.
Құқықтық және өндірістік жағынан алғанда олар жекелеген топтар
шаруашылық серіктестіктері,
акционерлік қоғамдар,
өндірістік кооперативтер, сондай-ақ мемлекеттік секторында - мемлекеттік немесе
Серіктестікке қатысушылар мүлікті жауапкершілігінің деңгейіне қарай: толық, аралас,
Бизнес - бұл адамдарды, яғни тұтынушыларды өз қаржысын
Сонымен, нарықтық экономика жағдайында кәсіпкерлік - шаруашылық қызметінің
Республикада кәсіпкерлікті дамытуға үлкен ден қойылып, бірқатар заңдар
Әрине, кәсіпкерліктің кұқықтық - ұйымдастырушылық негізін құруда әлі
Кәсіпкерлік қызметті дамыту мақсатында мынадай шараларды жүзеге
— мемлекет тарапынан кәсіпкерлікті барынша қолдау;
- мақсатты бюджеттік қаржыландыру саясатын жүргізу;
- жеңілдетілген несие беру саясатын жүргізу; кәсіпкерлер құқығын
- кәсіпкерлік қызметті тіркеуден өткізу кезіндегі қиыншылықтарды жою;
-тексеруші органдар санын қысқарту;
- зандардың орындалуын қамтамасыз ету, т.б.
ІІІ. Кәсіпорындағы ұйымдастырудың функциясын жетілдіру
3.1. Кәсіпорындағы ұйымдастыру процесінде кездесетін проблемалар және шешу
Республикамызда нарықтық қатынастарды қалыптастырудағы
шағын кәсіпорындар кез келген халық шаруашылығының
өнеркәсіп пен құрылыста жұмыскерлер саны 200 –
ғылым мен ғылыми қызмет көрсету
өндірістік сфераның басқа салаларында: жұмыс
бөлшек саудада: жұмыс істейтіндер саны 15 адамға
Шағын кәсіпорындарды азаматтар, мемлекеттік, ұжымдар, біріккен кәсіпорындар,
Қазақстанда шағын кәсіпорындар Одағы құрылды. Бұл
Ол мынадай бағыттар бойынша жүргізіледі:
Қазақстанда шағын кәсіпорындарды қолдау қорын құру;
жеңілдік жағдайымен несиелеу;
шағын кәсіпкерлікті қаржыландыратын инвесторларға төмендетілген
шағын кәсіпорындарды несиелеу және сақтандыру бойынша кепілдіктер беру;
шағын кәсіпорындар мемлекеттік тұрақты бағалар мен тарифтерді
шағын кәсіпорындарға сыртқы экономикалық қызметпен
Республика Президенті Н.Ә.Назарбаев кәсіпкерлікке барынша
Шағын бизнесті дамыту мемлекеттік маңызы бар,
Шағын бизнес бірқатар экономикалық және әлеуметтік
Шағын бизнесті дамыту үшін үш факторлық жағдайды
кәсіпкерлердің құқығын қорғайтын жүйе жасау;
тексеруші органдардың санын азайту;
рұқсат беруші құжаттардың санын азайту.
Кәсіпкерлікті қолдаудың, дамытудың жоғарыда аталған бағыттардан
Қорытынды
Қазіргі таңдағы еліміздегі өзекті мәселелердің
Республикамызда нарықтық қатынастарды қалыптастырудағы
Қазақстан Республикасында аралас әлеуметтік - бағытталған
Шағын бизнесті дамыту мемлекеттік маңызы бар,
Қолданылған әдебиеттер
Ахметов Д.К. Басқару негіздері, 2002
Ахметов К.Ғ. Менеджмент негіздері, 2005
Бердалиева К.Б. «Қазақстан экономикасын басқару негіздері».
Алматы -2001 ж.
Ермаков В.А. «Қазақстан қазіргі дүние әлемінде», Алматы –
Мамыров Н.К. «Халықаралық экономикалық қатынастар»,
Мейірбеков А.Қ. «Кәсіпорын экономикасы», Алматы - 2003
Набиев Е.Н. «Халықаралық экономикалық қатынастар», Алматы – 2001
Сәбден О., Тоқсанова А. «Шағын кәсіпкерлікті
Сахариев С.С «Әлем экономикасы», Алматы – 2003 ж.
Шеденов Ө.Қ. «Жалпы экономикалық теория», Алматы –
«Экономикалық саясат», Экономика –Алматы, 2002 ж
Балабанов Финансовый менеджмент, Москва, 1994
Уткин Э.А. Курс менеджмента М., 1998
Кәсіпорын және кәсіпкерлік қызметін басқару, ҚазЭУ – 2004,
Қосымша 1
Фирманың функционалдық қосалқы жүйелерінің құрылымы
Қосымша 2
Кәсіпкерлік қызметтің негізі ұйымдық түрлерінің
Кәсіпкерліктің түрлері Артықшылығы Кемшілігі
1. Бір тұлғалы жекеленген шаруашылықтар Ұйымдастырудағы
дағы максимальды мүдделігі. Капиталды көптеп тартудағықиындықтары.
2. Серіктестіктер Басқару бойынша міндеттерді бөлу. Қаржы
3. Акционерлік қоғамдар Қосымша капиталды тезірек
және кеңірек тарту мүмкіндігі. Корпорация қызметі әртүрлі
Қосымша 3
Қосымша 4
3
Фирма
Страге
лиялық менеджмент
Бизнес - жоспарлау
Маркетинг қызметі
Қаржылық менеджмент
Бақылау
Кәсіпкерліктің түрлері
Өндірістік
Коммерциялық
Қаржылық
Кеңес берушілік
Жаңартпашылық
Саудалық
Банкілік
Жалпы басқару
Ғылыми - техникалық
Сауда – көтерме
Сақтандырулық
Әкімшілік жолмен басқару
Тауар өңдіру
Сауда делдалдық
Аудитор
лық
Қаржылық
басқару
Қызмет көрсету
Тауар биржалары
Лизингілік
Кадрларды басқару
Өндірістік тауарды тұтыну
Биржа қорлары
Маркетинг
Өндірістік қызметті тұтыну
Ақпараттық
Өндіріс
Ақпараттық
технология
Арнайы
қызметтер



Ұқсас жұмыстар

Фирма қызметтерін ұйымдастыру қызметтері
Тауарды тарату әдістері
Монополияға қарсы заңдар
“Алси” фирмасын басқарудың қалыптасуы мен дамуы
Менеджмент теориясы. Менеджмент және фирма
Менеджмент фирманың басқару теориясы
Монополия ұғымы және оның жетілмеген бәсекелі рыноктағы орны
Фирманың теориялық аспектілері
Маркетинг мәні және қызметтері
БТА Банк» акционерлік қоғамының персонал басқару жүйесін талдау