Философия тарихындағы адам проблемасы



 ЖОСПАР
1. Философия тарихындағы адам проблемасы 2
2. Адам тіршілігінің табиғи-биологиялық алғышарты. Адамның
3. Адамның әлеуметтік және ұлттық тұрпаты
Қолданылған әдебиеттер 17
1. Философия тарихындағы адам проблемасы
Адам проблемасы философия ғылымымен құрдас десе
Біздщ білуімізше, философияның мәселесі — бұл
Материяны, табиғатты — алғашқы, сананы —
Ертедегі атақты Шығыс ойшылдарының көбі, алдыңғы
Платон философиясының өте маңызды бөлімі —
Адам проблемаларына Аристотель де ерекше көніл
Адамның ой-сезімін, мінез-құлқын тәрбиелеп, жетілдіру арқылы
«Ой-парасат ғасыры» деп аталған XVII ғасыр
Адамның ақыл-ой құдіретінен туатын іскерлік, белсенділік
Канттың адам проблемасына арналған негізгі принципі
Классикалық неміс философиясына келетін болсақ, ол
Тарихқа материалистік көзқарастың қалыптасуы адамның қоғамдық
Табиғатта мақсат жоқ. Мақсат адамның дүниеге
Бұл — адам проблемаларының диалектикалық материализм
2. Адам тіршілігінің табиғи-биологиялық алғышарты. Адамның
Сонымен ғылыми философияның түсінуінде дүниедегі ең
Бұл арада адамның қоғамда алатын орны
Философия тарихында берілген анықтамалар көп. Аристотельдің
Философиялық антропологияның материалистік концепциясын ұсынған Фейербахтың
Атаананың, басқа адамдардың қамқорлық, көмегінсіз ол
Адамның жануарлар дүниесінен бөлініп шығуының негізі
Осыларды еске ала отырып, адам дегеніміз
Соңғы аталған екі өлшемнің бір-біріне ауысу
Адамның жеке басының қалпын сипаттағанда оның
Жеке адамның тұтастық тұлғасында сөз болып
Мұндай таза биологиялық көзқарастың қарсыластары, негізінен
Адамның биологиялық және әлеуметтік өлшемдерінің өзара
Енді «индивид» (дара адам, жеке адам),
Дара адам (индивид) — көптің бірі,
Ерекшелікті адам (индивидуальность). Ол әрбір адамның
Кісі, тұлға, жетілген, кәмелетке жеткен адам
Кісі дегеніміз жаңа сапалы, индивидтің өзімен
Қісінің қалыптасуы оның әрекеттену және басқа
Қоғамдық болмыстың әсерінен адамның әрекеттену, ой
Дүниеге көзқараспен бірге адамның ішкі сипаты
Қісілік сипат ешқашан жетілу шегіне жетіп,
Дүниеге көзқарастың әлеуметтікпсихологиялық силаттың ең прогресшіл,
Психологтар адамдарды жігерлілер, жігерсіздер деп екі
3. Адамның әлеуметтік және ұлттық тұрпаты
Адамды адам ететін қоғам, еңбек. Адамның
Адамның бойындағы кісілік қасиеттердің үш дәрежеде
Алғашқы қауымдық қоғамда адамның жеке басының
Қанаушы және қаналушы таптарға бөлінген қоғамда
Осы жағдай феодалдық, капиталистік қоғамдарда да
Социалистік қоғамның өткен формациялармен салыстырғанда кейбір
Бір кезде социализм тұсында болуға тиіс
Адамның өз еңбек нәтижесінен шеттетілуін жоюдың
Аталған әлеуметтік кеселдер үшін еліміз шетел
Әрине, социалистік тұрпаттағы адамды асыра бағалап,
Енді кісінің ұлттық тұрпаты жайлы әңгімеге
Нақтылы бір халықты коршаған қоғамдық ортаның.
Әр халықтың тарихи қалыптасқан, өз алдына
Бір халықтың екінші халықтан этно-психологиялық айырмашылығын
Бұдан, әрине, ұлттық тұрпат айырмашылығын түрлі
Екіншіден, айырмашылық атаулы адамдарды бір-бірінен алыстатады,
Қолданылған әдебиеттер
Философия және мәдениеттану: Оқу құралы/Құраст. Ж.Алтаев,
Кішібеков Д., Сыдықов Ұ. Философия. Оқулық.—
1





Ұқсас жұмыстар

Философия тарихындағы адам проблемасы
Ғылым білім ретінде және қоғамның, өркениеттің, мәдениеттің дамуына орай ғылыми білімнің күрделенуі
Философиялық антропология және аксиология
ӘЛЕУМЕТТІК ФИЛОСОФИЯНЫҢ ПӘНДІК МӘРТЕБЕСІ
Философия пәнінен емтихан сұрақтары мен жауаптары
Философиялық антропологияның қайнар көзі және болашағы
Ежелгі Кытай тіл білімі
Адам проблемасы
ФИЛОСОФИЯ ПӘНІ БОЙЫНША СЕМИНАР САБАҚТАРЫНА ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ
Адамның ақыл - ойы аса күрделі ұйымдасқан биопсихоәлеуметтік құбылыс