Баламның ұстазы балаларға берер
ТАРАУ ІІ. Оқушы тұлғасын қалыптастырудағы
2.1. Оқушы тұлғасының қалыптастырудағы отбасымен мен
Көптеген жылдар бойына жас ұрпақ тәрбиесінің
Осы тұста мектептерде кездесетін қиыншылықтарды атауға
- Мектепке арналған ғылыми
- әртүрлі жастағы оқушылармен
- Оқушы мен мұғалімге түсетін психо-эмоционалдық
- Мектептердің тірек мектептерден алшақ орналасуына
Жоғарыда аталған ерекшеліктерді ескере отырып,
Бала тәрбиесінің алғашқы алтын қызығы-туған ұясы,
Ұлы ғалым, философ Әбу-Насыр
Ата-аналармен жұмысты ұйымдастырудағы негізгі міндеттер мыналар
Оқу жылының басында және оқу тоқсанының
Сынып жетекшісі оқушының ата-анасымен, отбасының
Ата-аналарға бала тәрбиесі туралы дәрістер оқып,
Отбасының қазіргі кезеңдегі негізгі
тәрбиелілік;
рухани -адамгершілік;
таным – білімділік;
тұрмыстық
еңбекқорлық;
мәдени- білімгерлік;
шығармашылық- демалыс;
Мектептің отбасымен және жұртшылықпен байланысты, негізінен,
Ата-аналардың көпшілігі мұғалімдердің талаптарын жақсы түсініп,
Кейде отбасы мен мектеп ұжымы арасында
Қазіргі жағдайда жұртшылықтың балаларды тәрбиелуге қатысты
Педагогикалық насихат жұмыстарын жүргізу барысында
Отбасы тәрбиесіндегі көптеген сәтсіздіктер ата
Балалардың бойында жағымды қасиетті дамытудың
Бүгінгі таңда ата-аналардың отбасы тәрбиесі жағдайында
В.А.Сухомлинский оқушылардың ата-аналарымен жұмыс істеудің маңы-зына
Сынып жетекшісінің ата-аналармен өте тығыз жұмыс
Олай болса, сынып жетекшісінің ата-аналармен жұмыс
- баланың өмірін ұйымдастыруда, оның тәрбиесіне
- баланың отбасы мен мектеп жағдайындағы
- баланың әлеуметтік – педагогикалық және
- баланың жан-жақты үйлесімді дамуы үшін
- балаға ықпал етудің жалпы тәсілі
Соңғы жылдары педагогикалық әдебиеттерде “ата-аналарды тәрбиелеу”
Ғалым-педагогтардың айтуынша, әр елде, сонымен қатар
Ата-аналармен жеке кездесу-мұғалімдердің мектеп өміріндегі жүргізілетін
Мектеп өмірінде тақырыптық ата-аналар жиналыстарын өткізіп
Ауылдық жерлерде ата-аналардың жұмыс жағдайын, жер
Ата –аналар комитеті – ата –аналар
Ата – аналар үшін әңгімелер мен
Педагогикалық және психологиялық тақырыптарға сай, ата-аналарға
Конференция өткізу.
Отбасы тәрбиесінің басты мәселелері
Конференция кезінде көрме ұйымдастырылып, отбасылық
Ата – аналар лекторийлері.
Бұлар мектептердің, мәдени сарайлары мен үйлерінің
Облыстық мұғалімдер білімін жетілдіру институттары мен
1. Қоғамдық және отбасылық тәрбие, олардың
2. Бастауыш сынып оқушыларының тұлғалық қасиеттерін
3. Оқушының оқу үлгеріміндегі ата-ананың ролі;
4. Отбасында баланың іс-әрекетін ұйымдастыру
Дегенмен, де отбасы мен мектептің өзара
1. Оқушыға қатысты жағымды қарым-қатынастың болуы.
2. Мұғалімдердің ата-аналар тарапынан болатын кеңестерге
3. Оқушы тұлғасында пайда болған жағымсыз
4. Оқушы тұлғасына немесе сынып ұжымына
5. Мұғалімдердің ата-аналарымен қарым-қатынасында педагогикалық әдептің,
Олай болса, мұғалімдермен, сынып жетекшісі және
Кеңес педагогтарынан В.А.Сухомлинскийдің іс-тәжірибелері мен идеясын
Қорытындылай келе, бала ата-ананың ғана емес,
Сондықтан ата-ана, ұстаздар болып, баланың бойында
2.2. Қазіргі отбасындағы тәрбие процесін ұйымдастырудың
Біз зерттеу жұмысымызды Оңтүстік Қазақстан облысы,
Бастауыш сынып оқушыларының тұлғалық қасиеттерін
1. Мектепке деген көзқарасыңыз қандай?
2. Мектеп білім ордасы деп ойлайсыз
3. Мектепке балаңызды қандай ниет,
4. Балаңыздың ұстазының білімін
5 Балаңыздың бойындағы ұнамды, ұнамсыз қасиеттері-
6 Балаңыздың бойында жағымды қасиеттердің қалыптасуы
7. Балаңыздың ұстазымен, сыныптастарымен қарым- қатынасы
8. Балаңыздың адамгершілік, ақыл - эстетикалық
Осы сұрақтарға ата- аналардың ата-
1. «Мектеп – кеме, білім- теңіз»
2. Мектепте бала өмірге қалай
3. Болашақта жақсы азамат болсын
4. Баламның ұстазы балаларға берер
5. Баламның бойында жағымды қасиеттердің
6. Баланың тұлғалық қасиеттерін
7. Баланың ұстаздарымен қарым- қатынасы
8. Баланың сезімдерін адамгершілік және
Осындай сұрақтарға талдау жасау
Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін дамытуда
Бүгінгі күннің талабына сай отбасы өмірін
Бұл білімдер отбасының ата- аналарға
Мектеп пен отбасының аймақтастығы негізінде
Мектеп пен отбасының ынтымақтастығы тұрақтылығын
Мектеп жұмысын бағалаудың негізгі
Тәрбие жұмысының мазмұнына және
Мектептің отбасымен ынтымақтастығы оқушыға
Зерттеу жұмыстарын жүргізе отырып,
Сынып жетекшісінің ата-аналармен ынтымақтасқан бірлестігі
Ұлы халқымыз - «Тәрбиеде ұсақ- түйек
Жоғарыда қарастырылған мәселелерді талдай келе, оқушылардың
№1 дәріс тақырыбы: Отбасы
Отбасы ұғымы туралы түсінік. Отбасының
№2 дәріс тақырыбы: Бүгінгі отбасы тәрбиесінің
Мұнда қарастырылатын мәселелер: бүгінгі жеке бастың
№3 дәріс тақырыбы: Отбасындағы баланың іс-әрекетін
Ғалым-педагогтардың тәжірибелерін және көзқарастарын басшылыққа ала
Ата-аналар тәрбиесінің педагогикалық талаптарға сай болу
№4 дәріс тақырыбы: Отбасында баланың іс-әрекетін
Соңғы жылдардағы бала тәрбиесіндегі халықтық
Баланың тұлғалық қасиетін дамытуда тыйым салынған
Қазақтың тыйым сөздерін және ырымдарын отбасында
Қазақтың ұлы ғұламалары, ағартушы-педагогтары Ш.Уәлиханов, Ы.Алтынсарин,
№5 дәріс тақырыбы: Отбасы тәрбиесінде
Отбасында ұлы ғұламалар өсиетін пайдалана отырып,
Ұлы шығыс ойшылдары мен қазақтың зиялы
Лекция бағдарламаның ерекшелігі – бағдарламаның мақсат
1. Оқушылардың бойында тұлғалық қасиеттерді дамытуда
- Тәрбиені ізгілендіру. Оқушылар бойында жоғары
- Мектептің педагогикалық ұжымының отбасымен тығыз
- Мұғалімдер мен оқушылардың және ата-аналардың
2. Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін дамыту. “мұғалімата-анаоқушы”
Бағдарламаны дайындауда біз соңғы жылдарда шыққан
Жоғарыда көрсетілген әдістеме бойынша ата-аналарды біртіндеп
ҚОРЫТЫНДЫ
Бүгінгі таңда отбасы тәрбиесінің қоғамдағы
Бастауыш сынып оқушыларының тұлғалық қасиеттерін дамыту
«Мектеп педагогикалық ұжымы мен оқушы отбасымен
Бастауыш сынып оқушыларының тұлғалық қасиеттерін дамыту
Орта мектеп өзінің типтік ерекшелігіне байланысты
Сонымен, зерттеу жұмысының нәтижелері бізге мынадай
Бүгінгі күнгі отбасы тәрбиесінің ролін арттырудың
Ата-аналардың педагогикалық білімін жетілдіру үшін
Ата-аналар үшін ұйымдастырылатын дәрістерде «оқушылардың жас
Мектептегі мұғалімдерге оқушылардың ата-аналарының моральдық көмегі
ОТБАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА
Педагогты бала тәрбиесіндегі отбасы мәселелерімен таныстыру
Қазақ отбасындағы тәрбие ерекшеліктерін эмпирикалық зерттеу
Оқушыларды имандылыққа қазақ салт-дәстүрлері арқылы тәрбиелеудің теориялық негіздері
Баланы психологиялық қолдау
Қазақ отбасындағы мектеп жасына дейінгі балалардың қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру
Отбасы татулығы бағдарламасы
Оқушы тұлғасының қалыптасу процесінде отбасы тәрбиесінің ролі
Тренингте қолданылатын жаттығулар
Оқушыларды адамгершілік қасиеттерге ұлттық салт-дәстүрлері арқылы тәрбиелеудің теориялық негіздері