Инвестицияларды басқару барысы
Жоспар
Кiрiспе .............................................................................................................. 2-3
I Салықтың мәнi, принциптерi, түрлерi мен қызметтерi
Инвестициялар ұғымы және олардың жіктелуі
1.1 Салықтың мәнi, принциптерi және атқаратын қызметтерi, механизмі....3-4
1.2 Салықтың негiзгi түрлерi.............................................................................4-10
1.3 Инвестицияларлар ұғымы және олардың жіктелуі ................................10-12
1.4 Инвестициялық қызметті басқару, инвестицияның механизмі.............13-15
II Қазақстан Республикасы салық жүйесiнiң қалыптасуы мен дамуы....
2.1 Қазақстандағы салық жүйесіндегі мәселелер......................................... 18-24
III Қазақстан Республикасының салық жүйесiн жетiлдiру аспектiлерi.... 24-35
IV Қазақстан Республикасының өтпелі Экономикасындағы инвестициялық үрдістердің жалпы
Әлеуметтік салада инвестициялық үрдісті қамтамасыз ету .................35-36
Қазақстандағы инвестициялық жағдай....................................................36-37
Инвестициялар және Қазақстан Республикасының экономикасының құрылымдық қайта құрылуы.....................................................................37-39
Қорытынды..................................................................................................... 39-40
Пайдаланған әдебиеттер тiзiмi.................................................................... 40-41
Кiрiспе
Мемлекеттiк бюджет түсiмдерiнiн ең басты көзi — салықтар.
Салық мәлiмдемесi салық төлеушiлердiң ез табыстарының мөлшерi туралы
Табыс салығын алу белгiлi бiр төменгi деңгейден басталады.
Салық салу тарихында жоғары пайдага салық салу деген
Капитал iсiнен алынатын салық қорпорациялардың бағалы қағаздарды сату,
Кәсіпорындардың экономикалық және қаржылық тұрақтылығын және әры қарай
I САЛЫҚТЫҢ МӘНI, ПРИНИЦПТЕРI, ТҮРЛЕРI МЕН ҚЫЗМЕТТЕРI
Инвестициялар ұғымы және олардың жіктелуі
1.1 Салықтың мәнi, принциптерi және атқаратын қызметтерi, механизмі
Салықтар нарықты экономиканы реттеудiң ең тиiмдi нысаны болып
Әкiмшiлiк-әмiршiлдiк жүйе жағдайындагы экономикада салық адам мүддесi үшiн
Экономикалық мазмұны жағынан салықтар - бұл заңды белгiленген
Нарық жағдайында салықтар үш қызмет атқарады: фискальды (мемлекеттiк
1.2 Салықтың негiзгi түрлерi
Салықтар, әдетте үдемелi (прогрессивтi), пропорциональды және регрессивтi (керi
Нарық экономикасын мемлекет тарапынан реттеуде мемлекеттiк бюджеттiң кiрiсi
бюджет тапшылығының алдын алу бүгiнгi күннiң өткiр де
тәуелсiз Қазақстанның салық жүйесiн күрудың алғашқы бастамасы, оны
салық жүйесi де өз кызметiн бастап кеттi. Дегенмен,
Негiзгiлерi: салык кызметi тәжiрибесiнiң жеткiлiксiздiгi, салық санының шектен
салық ставкаларының бiр салық бойынша бiрнеше түрi болуы
көптеген заңдармен тығыз байланыстылығы,салықтық әқiмшiлiктiң жаңа ережелерш енгiзiлуi,
қатынас талабына сай дамуы жағдайында салық жүйесiнiң де
лыққа қатысты заңдылықтардың түраксыздығы, үнемi өзгертулер мен толықтарулардың
Пайдаға салынатын салық
Мемлекеттiң өз кызметiн нысаналы бағытта iске асыруы салық
ауыртпалығының шектен тыс жоғары болуы. Бүгiнгi күнi Қазақстан
Осы енгiзiлген өзгерiстермен бiрге салық жүйесiне жана салық
аумағы бар шаруа (фермер) қожалықтары болып табылатындығы және
1999 жылдың 1-каңтарынан бастап салық жүйесiне салықтың жаңа
Алайда 1999 жылдың 1-сәуiрiнен «Салықтар қуралы...» Жарлыққа енгiзiлген
Әлеуметтiқ салық шаруашылық субъек-тiлерiнiң еңбеқ ақы қорынан алынады.
мiндеттi зейнетақы жарнасын есқерсеқ, жұмыс берушiлердiң мойынына тусетiн
Қаржы министрлiгiнiң 1999 жылдың бiрiншi жарты жылдық есебi
Бүгiнгi қүнi қөпшiлiктiң талдауына түсқен, айналасы 7-8 жылда
Жанама салықтардың iшiнде, әлемнiң жүзден астам елiнен қолдау
Бюджетке түсетiн салық түсiмдерiнiң 30%-ке (1992 жылдың есебiне
1999 жылдың шiлде айында «Салықтар туралы...» Жарлыққа енгiзiлген
Қосымша құнға салынатын салық
Бүгiнде республикамызда қолданылып жүрген қосылған құнға салынатын салық
Сонымен қатар бұл салық тауардың сатылу уақытынан бұрын
Айта кететiн жәйт, косылған құнға салынатын салықтың бүгiнде
Бүгiнде салықтар бюджетке түсуiне байланысты республикалық бюджетке және
Салық саясатын жүргiзудегi басты мақсат — отандық тауар
Қорыта айтқанда, шаруашылық субьектiлерiне түскен салық ауыртпалығын жеңiлдетпейiнше
Акциздi салық
Ақциздер - тауар бағасына енгiзiлетiн жене сатып
Мемлекет акциз салығы сұраным мен ұсынымды реттеуге, сонымен
Акциз салығы, салыстырмалы түрде азғантай тауар түрлерiне са-лынады.
Ал ендi акциз с;иыгының мөлшерiн есептеуге мысал келтiрiп
1.3 Инвестициялар ұғымы және олардың жіктелуі
Кез-келген кәсіпорынның қаржыны басқару жүйесіндегі маңызды салалардың бірі
Инвестициялар кәсіпорындардың тұрақты дамуын қамтамасыз етеді және келесідей
- қаржылық және материалдық ресурстарды жинақтау арқылы өздерінің
- жаңа кәсіпорындарды сатып алу;
- бизнестің жаңа түрлерін меңгеру нәтижесінде өз қызметін
Кәсіпорындар инвестициялық салымдарды әр түрлі нысандарды жүзеге асыра
Инвестициялық қызметтің объектілері
сурет – Инвестициялау объектілері
Инвестицияларды әр түрлі белгілері бойынша жіктеуге болады.
Инвестициялардың негізгі белгілері
бойынша жіктелуі
сурет – Инвестицияларды жіктелу
белгілері
Негізгі жіктеу белгісі ретінде инвестициялау объектілері қарастырылады. Бұл
Нақты (тікелей) инвестициялар дегеніміз – бұл табыс алу
Қаржылық (қоржындық) инвестициялар – бұл табыс алу мақсатында
Инвестицияларды жіктеудің келесі белгісі – инвестициялау мерзімі. Аталған
Қысқа мерзімді инвестициялар – бұл бір жылға дейінгі
Ұзақ мерзімді инвестициялар деп кәсіпорынға бір жылдан артық
Кәсіпорынның инвестиция барысына қатысу сипатына қарай тікелей және
Инвестицияланатын қаражаттардың меншік белгісіне қарай жеке және мемлекеттік
1.4 Инвестициялық қызметті басқару, инвестицияның механизмі
Инвестицияларды дұрыс басқара білу кәсіпорынның экономикалық тиімділігіне, қаржылық
Инвестицияларды басқарудың құрамына келесілер кіреді:
- инвестицияларды мемлекеттік деңгейде басқару – бұл инвестиция-лық
- жеке инвестициялық жобаларды басқару – бұл қазіргі
- жеке кәсіпорынның инвестициялық қызметін басқару – бұл
Кәсіпорын деңгейінде инвестицияларды басқару капитал салымдарының ең тиімді
1.3-сурет Инвестицияларды басқару барысы
Кәсіпорын деңгейдегі инвестициялырды басқарудың бірінші кезеңі – бұл
- жалпы ішкі өнімнің (ЖІӨ), ұлттық табыстың және
- ұлттық табысты бөлудің динамикасы;
- мемлекеттің инвестициялық қызметті заңды түрде реттеуі, бақылауы
- инвестициялық нарықтардың, бірінші кезекте несие нарығы мен
Келесі кезең – кәсіпорынның экономикалық даму стратегиясын ескере
Экономика салаларының инвестициялық тартымдылығын зерттеу барысында жүлгізілген талдау
осы саланың елдегі және әлемдегі дамуының тарихи негіздері;
- бәсекелестік шарттары – салаға кіру кезіндегі бөгеттердің
- өндірушілердің өндірістік қабілеті мен сатып алушылардың төлем
- осы салаға байланысты қолданыстағы заңнаманың негіздері;
Аталған мәліметтер бойынша осы саладағы кәсіпорындарға инвестициялар салудың
Келесі кезең, яғни инвестициялар салудың нақты объектілерін таңдау,
Инвестицияларды басқарудың келесі кезеңі – инвестициялардың өтімділігін анықтау.
Инвестицияларды басқарудың тағы да бір өте маңызды кезеңі
Жоғарыда аталған шаралардың барлығын жүзеге асырған соң кәсіпорынның
Инвестицияларды басқарудың қорытынды кезеңі – инвестициялық тәуекелдерді басқару
II ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ САЛЫҚ ЖҮЙЕСIНIҢ ҚАЛЫПТАСУЫ МЕН ДАМУЫ
Нарықтық экономиканың белсендi өкiддерiнiң бiрi - кәсiпкерлер. "Кәсiпкер"
Ғылыми әдебиеттерде кәсiпкерлiктi үш аспектiде карастырады: экономикалық категория
Экономикалық категория ретiндегi
Кәсiпкерлiктiң сипаттамасы үшiн маңызды мәселе оның субъектiсi мен
Кәсiпкерлiк қызмет экономикалық мүдде мен шарт қатынастары бойынша
Шаруашылық жүргiзу тәсiлi ретiндегi кәсiпкерлiк үшiн басты шарт
Экономикалық ғылымда ендiрiстiң төрт факторы қарастырылған: еңбеқ, капитал,
Қазiргi тандағы елiмiздегi езектi мәселелердiң бiрi - шағын
1)төлем қабiлеттiлiқ қағидасы, яғни салық салу ауыртпалығы алынған
2) ұтымдылық қағидасы, бұл жерде салықты берiлген мемлекеттiк
2001 жылғы 12 маусымда қабылданған Салық Кодексiнде елiмiздiң
айқындылығы, яғни салық төлеушiлердiң салық мiндеттемелерiнiң туындауының, орындалуының,
- салык салудың әдiлеттiлiгi, яғни Қазақстанда салық салу
- салык
- салық заңнамаларының жариялылығы, яғни салық
Оңтайлы үйымдастырылған салық жүйесi мынадай салық салу қағидаларына
- салық заңнамасының түрақты болуы;
- салық төлеушiлермен мемлекет арасындағы қатынастар
- салықтар салық төлеушiнiң табыс мөлшерiне байланысты
- барлық салық
- салык құпиясының сақталуы,т.б.
Бұл жерде ескере кететiн бiр жайт, бұл тетiктер
2.1 Қазақстандағы салық жүйесiндегi мәселелер
Қандай да болмасын мемлекеттiң салық жүйесi негiзiнен екi
Қазақстандағы салықтардың атқаратын реттеушi қызметiне кеңiнен тоқталсақ, оның
Қазақстанның 2030 жылға дейiнгi даму стратегиясында болашақтағы мемлекетiмiздiң
Осыған сәйкес, салық жүйесiнiң алдында тұрған маңызды мәселелердiң
Үкiмет басшысының хабарлағанындай, 1999 жылдың қорытындысы бойынша, мұнайды
Осындай көлеңкелi экономиканың келеңсiз әрекеттерiнен елiмiздегi күнделiктi тұрмыстық
Аталған кемшiлiктердi жою үшiн, ең алдымен салық заңына
Жер қойнауындағы табиғи байлықтарды өндiрушiлердiң табыстары әлемдiк
Аталған кемшiлiктердi жою үшiн шикiзатты өндiрушiлерге салынатын табыс
Егер экспортталатын шикiзаттың әлемдiк бағасы күрт төмендеп кетсе.
Сонымен, шикiзатты экспорттаушыларға қолданылып келген үстем пайдаға салынытын
Осы аталған салық төлеушiлер мен елiмiздiң экономикасында орын
Қазақстан салық жүйесiнде орын алып отырған әлеуметтiк салық
Тәжiрибе көрсеткендей, компани-ялардың басым көпшiлiгi әлеуметтiқ салықтан құтылудың
Осы аталған мәселеге байланысты мынадай үсыныс туындайды.
Әлеуметтiк салықты төлеушi компанияларға жүктелген ауыртпалықты жеңiлдетудi салық
Компания қызметкерлерi Төленетiн жалақы мөлшерi (тенге)
1-қызметкер 50000 5000
2-қызметкер 40000
3-қызметкер 60000 15000
4-қызметкер 20000
5-қызметкер 100000 55000
6-қызметкер 30000
Барлығы 300000 75000
Таблицада көрсетiлгендей, компанияның тек үш қызметкерi ғана 45000
Бұл сұраққа жауап беру үшiн алдымен әлеуметтiк салықты
Жоғарыда көрсетiлген элеуметтiк салық төленбейтiң деңгей 45000 тенге
Шын мәнiнде жалақылары бiр-бiрiнен өте алшақ жатқан жеке
Осындай объективтi және субъективтi жақтарды ескере отырып, келесi
Бiрiншiсi, жеке түлғаларға қолданылатын шегерiмнiң мөлшерiн өзгерту және
Қолданылып жүрген шегерiмнiң өзi өте елеусiз болғандықтан, бiр
Ал орташа және жоғары деңгейдегi мөлшерде жалақы алатындар
Сонымен, егер республикамыздың салық жүйесiндегi жеке тұлғаларға салынатын
Қорыта айтқанда, жоғарыда аталған ұсыныстарды жүзеге асыру қиынға
III Қазақстан Республикасының салық жүйесiн жетiлдiру аспектiлерi
Салық жүйесiн жандандыру жолы
Елдiң iрi кәсiпорындары қызметiнiң мониторингi. Үкiметтiң жақын жылдарға
Егер iрi қәсiпорындардың ел экономикасындағы рөлi туралы айтатын
Ал 1999 жылдың бiрiншi тоқсанында iрi кәсiпорындардан салық
Көрiп отырғанымыздай, аса iрi кәсiпорындардан салық және салықтық
Бұған сыртқы рынокта қалыптасып отырған баға өлшемдерi белгiлi
Қалыптасып отырған өте қолайсыз жағдайға байланысты 98 аса
Салық органдары да, салық төлеушiлер де бюджеттiң кiрiс
Үстiмiздегi жылдың 28 сәуiрiнде 98 аса iрi қәсiпорындардың
Республиканың көптеген кәсiпорындарын тиiмдiлiктi арттыру үшiн еркiн айырбас
Аса iрi салық төлеушiлерге мониторинг жүйесiн енгiзу материалдық
Мемлекеттiк кiрiс министрлiгi мен салық органдарының мiндетi -
Мемлекет басшысы iрi кәсiпорын басшыларымен болған кеңестерде әлеуметтiк
Қорытындылай келе елiмiздiң салық төлеушiлерi мен салық органдары
Жаңа экономикалық саясат қырлары
Қазақстан Республикасындағы салық реформасы бiзде қазiргi таңда жүргiзiлiп
Ал қазiр жағдай мүлде басқаша. Қазiргi қолданылып отырған
Бүл проблема төлем дағдарысын одан әрi тереңдете
Кейбiр шаруашылық жүргiзушi субъектiлер әдетте эквивалент емес тауар
Күнi бүгiнге дейiн қолданылып келген заңдылықтар мен басқа
Қазiргi салық жүйесi шетелдiк инвесторлардың да жайына түрпiдей
Осы аса маңызды сәттердiң барлығы Қазақстан тарихында түңғыш
Қазақстан Республикасы Президентiнiң Заң күшi бар "Салықтар мен
Ел арасында Салық Кодексi туралы әртүрлi алыпқашпа әңгiмелердiң
Салық кодексi төмендегi салықтар мен апымдардың түрлерiне сапық
Салық Кодексiнiң I бөлiмiнде салықтар мен басқа да
II бөлiмде заңды жөне жеке тұлғалардың табысына салынатын
Салық салынатын объектiнi белгiлеу мен салық салынатын нақты
Қазақстан Республикасының "Шаруашылық серiктестiктерi мен акционерлiк қоғамдар туралы"
Мәселен, өнiмнiң (жүмыстардың, қызметтердiң) өзiндiк қүнына қосылған шығындар
Сонымен қатар салықтық есеп бухгалтерлiк есепке негiзделетiн болады,
Негiзгi құрал-жабдықтарға аммортизация есептеу жүйесiн де қайта қарау
Халықаралық тәжiрибеге сәйкес, салық ставкасы 10 процент мөлшерiнде
Сөйтiп, шаруашылық жүргiзушi субъектiлердiң бюджет алдындағы тепе-теңдiгi сақталады.
Жеке түлғалардың табыстары үшiн салықтың шектi мөлшерiнде салық
Заңды тұлғалар мен жеке түлғалар төлейтiн дивиденттер мен
Шетелдiк инвестицияларды республика экономикасына тарту тәжiрибесiнiң кеңеюiне байланысты
Кәсiпорындар үшiн өткен жылдардағы шығындарды кейiнге шегеруге рүхсат
Салық Кодексiнде жүзеге асырылған маңызды принциптердiң бiрi, бүл
Қосылған қүнға салынатын салық қазiргi қолданылып отырған салық
Қазақстан Республикасының қолданылып отырған "Қосылған құнға салынатын салық
IV бөлiм акциздiк салық салуға арналған. Бөлiмде Қазақстан
Халықаралық келiсiмдерге сәйкес импортталатын тауарлардан басқа импортталатын тауарлар
Қолданылып отырған заңдылықтармен салыстырғанда акцизделетiн тауарлардың тiзбесi кеңейе
Қос акциздiк салық салуды болдыр-мау мақсатында Салық Кодексiнде
Төлемдердi дер қезiнде бюджетке өтемеу, тiптi салық төлеушiлердiң
Қазақстан Республиқасының салық қызметiне салық заңдылықтарын бұзушыларға айыппұл
Бiр сөзбен айтсақ, жаңа Салық Кодексi республика экономикасын
Салық салу аясында қалыптастырылатын салықтық-құқықтық мәдениет мемлекет болмысын
Салық салу жүйесi (салықтар) адамзат өркениетiнiң әрқилы кезеңдерiнде
IV Қазақстан Республикасының өтпелі Экономикасындағы инвестициялық үрдістердің жалпы
4.1 Әлеуметтік салада инвестициялық үрдісті қамтамасыз ету
Мемлекеттік әлеуметтік-экономикалық саясаттың негізгі бағыттары бойынша инвестициялық саясат
қайтарылмас қаржыландырудан кредиттік негізде қайтарылатын ақылы қаржыландыруға орталықтандырылған
шетелдік капиталды тартумен бірге инвестициялық жобаларды біріккен (үлестік)
кредиттік және қайтарылмас қаржыландыру түріндегі республикалық бюджеттің инвестициялар
1997ж. Қазақстан тіке шетелдік инвестицияларды тарту бойынша халықаралық
Келер жылдары экономикамыздың түрлі салаларына көптеген инвестициялар қажеттілігі
Қазақстанның транспорттық-коммуникациялық кешеніне 2005 жылға дейін 6 млн.
4.2 Қазақстандағы инвестициялық жағдай
Қазақстан экономикасына салынған инвестициялар көлемі 1993-2000ж. арасында 12
Тек 1999ж. Қазақстанға 1,5 млрд.дол. көлемінде инвестициялар тартылса,
Қазақстанға салынған инвестициялар көлемі бойынша жетекші орындарды АҚШ
2001ж. Қазақстан 60-70 млрд.дол. сомасында инвестициялар күтті.
Еліміз инвестициялар бағытын мұнай және кен өндіруден машина
Түрлі салықтық және кедендік жеңілдіктерге мүмкіндік беретін Қазақстан
Инвесторларға экономикалық жігер беруге бағытталған 1997ж. «Тіке инвестицияларды
Қазақстанда шетел компанияларының жетекшілері және өкілдерінің кіріп-шығу мәселелерін
Қазақстанда инвесторлардың жұмысына жағымды әсер ететін бірқатар саяси
Үкімет нарықтық бәсекені әкімшілік араласпау арқылы қамтамасыз ететін
Инвестициялық климатты жақсарту, жаңа инвестицияларды тарту және оларды
4.3 Инвестициялар және Қазақстан Республикасының өтпелі Экономикасындағы инвестициялық
Қазақстандағы инвестициялық белсенділік сыртқы және ішкі қаржы қайнарлары
Бұл көзқарасты қолдайтын Қазақстан Президенті Н.Назарбаев «біздің негізгі
Көптеген шетелдік компаниялар мен бизнесмендер Қазақстандағы инвестициялық климатты
Шетел капиталын тартуды стратегиялық басымдылық міндеті ретінде жариялаған
«Шетел инвестициялары туралы» /5/, «Тіке инвестицияларды мемлекеттік қолдау
1997 ж. Ұлттық және халықаралық деңгейдегі инвестициялық қатынастарды
Сонымен бірге бірқатар өзара инвестицияларды қорғау және қолдау
Бұл заңдар бойынша шетел инвестициялары Қазақстанда кез-келген сферада,
Шетелдік инвесторларға түскен пайданы өз қалауымен қолдану құқығына
Еліміздің экономикасына қомақты инвестициялық ресуртарды тарту, оларды нәтижелі
Елімізде экономиканың басымдылық секторына тіке инвестицияларды тарту мақсатымен
Мысалы, 1997 ж. маусымда Алматы қаласында 17 елдің
1997 ж. 18-19 қарашада Қазақстан Республикасының Президентінің АҚШ-қа
1999 ж. маусым айында Алматы қаласында «Алматы инвестициялық
Қабылданған заңдық акттер, ұйымдастыру шаралары Қазақстан экономикасына инвестициялардың
1996 ж. тіке инвестициялар көрсеткіші 1995 жылға қарағанда
1998ж. тіке инвестициялар көлемі 1,2 млрд. Дол. Құрап,
Қазақстан ТМД елдері ішінде жан басына шаққандағы тіке
Қорытынды
Мiне, осы айтылғандардың түпкi тұжырымы ретiнде мына келесiдей
Салықтың белгiленуi, салық салу мемлекеттiң құрылысына, қалыптасқан қоғамдық
Демек, заң жүзiнде белгiленiп, бекiтiлетiн салықтар мен өзге
Қазақстанның салық жүйесiн қалыптастыру iсi мемлекеттiң бюджеттiк құрылысымен,
ҚР салық жүйесi мына келесiдей құрылымдық элементтерден тұрады:
Пайдаланған әдебиеттер тiзiмi
Шеденов Ө.Қ «Жалпы экономикалық теория»
Әубакiров А. «Экономикалық теория негiздерi»
Әубакiров А. «Нарықтық экономика негiздерi»
Байжанов Л. «Циклы в кризисы в жизни общества»
Есенбаев М. «Қаржы-қаражат» журналы 1995 №4
Какiмжанов З. «Қаржы қаражат» журналы 1999 №12
Кененова Қ «Экономическое обозрение» 1999 №3
Арзаев М.Ж. «ҚазҰТУ хабаршысы» Экономика сериясы 2003 №2
Байдусенов Л.Д. «Қаржы-қаражат» журналы 2001 №4
Кәкiмжанов З. «Егемен-Қазақстан» газетi 2002 ж №129-130 7
Найманбаев С.М. «Заңгер» журналы 2002 №12
Шамғанов Ә, Утешова Ж. «Iзденiс» журналы 2001 №2
Игнатьев Д. Налоговой политике нужны четкие приоритеты //
«Фискальный перераспредельный механизм налогооблажения». Сб. Научных трудов КазГАУ
«Фискальный перераспределительный механизм межбюджетных отношений в Республике Казахстан».
Байгісиев М. Халақаралық экономикалық қатынастар, «Санат» 1998
Жолдасбаева Г.Ө «Экономика», 2002ж. кәсіпорын экономикасы
Елемесов Р.Е «Қазақ университеті», Халықаралық экономикалық қатынастар, 2002ж
Инвест. Қазақстан, 2005 жыл, 1-2 басылым.
Интернет, www.goggle.kz
Макроэкономика, оқулық, Р.Дорнбум, С. Фишер, Алматы: ҚазМБА, 1997ж.
Инвестиции, Н.Л. Маренков, Ростов-на-Дону, «Феникс»,2003г.
Инвестиционная стратегия, В.А.Чернов, Москва: «ЮНИТИ», 2003г.
2
1
Интелектуалдық (ғылыми) меншік құқықтары
Жаңадан жасалатын негізгі құралдар
Мақсатты ақша салымдары
Инвестициялық қызметтің объектілері
Ғылыми-техникалық өнімдер
Құнды қағаздар
Мүліктік құқықтар
Басқа да меншік объектілері
Инвестиция түрлері
Инвестициялау объектілері бойынша
Нақты (тікелей)
Қаржылық (қоржындық)
Инвестициялау мерзіміне қарай
Қысқа мерзімді
Ұзақ мерзімді
Кәсіпорынның инвестиция барысына қатысу сипаиына қарай
Тікелей
Тікелей емес (жанама)
Инвестицияланатын капиталдың меншік нысанына қарай
Жеке
Мемлекеттік
Аралас
Инвестицияның басқару кезеңдері
Елдегі инвестициялық жағдайды талдау
Инвестициялық қызметтің нақты бағыттарын таңдау
Инвестициялаудың нақты объектілерін таңдау
Инвестициялардың өтімдлігін бағалау
Инвестициялық ресурстардың қажетті көлемін анықтау
Инвестициялық тәуекелдерді басқару
Инвестициялық қызметтің объектілері
Кәсіпорынның инвестициялық қызметі мен саясатының негіздері
Кәсіпорынның инвестициялық қызметін талдау
Кәсіпорындардың жарғылық капиталы
Кәсіпорынның инвестициялық саясатын жетілдіру бағыты
Экономиканың нақты секторын инвестициялау, жаңа технологияларды игеру және қайта құру
Қазақстан Республикасында алғашқы стратегиялық жоспар
Инвестициялық қызметті басқару
Инвестициялық саясаттың модельдері
Қазақстан Республикасындағы инвестициялық ахуал