Жану процессі



МАЗМҰНЫ
Кіріспе ………………………………………………………….......…3
1.Жылу есебі…….………………………………………….......5
1.1.Жанармай таңдау…...……………………….................5
1.2.Жұмыс денесінің параметрлері….…………………….............5
1.3.Қоршаған орта параметрлері және қалдық газдар.…............6
2. Қозғалтқыш жұмысының нақты циклдерін есептеу...........7
2.1.Сору процессі . …………………………...…......7
2.2.Сығылу процессі .......………………………….............9
2.3.Жану процессі.....………………………..........11
2.4.Кеңею және шығару процесі…...………........14
3. Жұмыс циклнің индикаторлы параметрлері.….……........15
4.Қозғалтқыштың тиімді көрсеткіштері....….............16
5.Қозғалтқыштың және цилиндрдін негізгі параметрлері....17
6.Индикаторлы диаграмма тұрғызу...……………................19
7.Қорытынды ..………………………………..…………........24
Пайдаланған әдебиеттер тізімі………………………………...……..25
Қосымша
КІРІСПЕ
Автокөлік шаруашылығының материалдық өнеркәсібіндегі өркендеу, келекшекте автокөлік транспортындағы
Автокөлік қозғалтқыштарын жетілдіру және дамыту бағытындағы негізгі мәселелері: үнемді
Тапсырма
Сегіз цилиндрлі бензинді қозғалтқыштың жылу, динамикалық және беріктік есептерін
Қалыпты қуат Ne = 206 кВт.
Айналу жиілігі n = 7250 мин-1.
Сығу дәрежесі ε = 11.
Цилиндрдің саны i = 8.
Ауаның қатынас коэффициенті α = 0,91.
Қозғалтқыш прототипі AUDI A8 BFL.
1.Жылу есебі
1.1.Жанармай таңдау
Берілген ε = 11 сығу дәрежесіне сәйкес
и
Жанармайдың төменгі жану жылуы:
, [1.1]
мұнда жанармай бірлігінің жану өнімдеріндегі су
.
1.2. Жұмыс денесінің параметрлері
Жанармайдың 1кг мөлшері жану үшін қажетті ауаның теориялық мәні:
; [1.2]
мұнда - жанармайдың 1кг мөлшері жану
0,208 – 1 кмоль ауадағы оттегінің көлемдік құрамы.
; [1.3]
мұнда - 1 кг жанармай жану
0,23 –1 кг ауадағы оттегінің массалық құрамы.
Жанғыш қоспаның мөлшері :
, [1.4]
болғанда:
Толық емес жанармай жану өнiмдерiнiң жеке компоненттерiнiң
; [1.5]
; [1.6]
; [1.7]
; [1.8]
; [1.9]
Толық емес жанармай жану өнiмдерiнiң жалпы санын есептеймiз:
; [1.10]
1.3. Қоршаған орта параметрлері және қалдық газдар
Қозғалтқыштың үрлеусіз жұмыс кезіндегі қоршаған орта қысымы және температурасы
Сығу дәрежесі тұрақты мәнде болып,
Есептелінетін қозғалтқыштың шығарушы трактысының конструктивтік рәсімделуі кезінде газ
. [1.11]
алуға болады.
2. Қозғалтқыш жұмысының нақты циклдерін есептеу
2.1. Сору процессі
Сору процессі кезеңінде қозғалтқыш цилиндрінің жаңғыш қоспаға толуы жүзеге
1.1 – сурет Төрттактылы қозғалтқыштың сору процессі
Жаңа зарядты жылыту температурасы. Жылдам номинальды режимдегі қозғалтқыштың жақсы
Сору кезіндегі зарядтың тығыздығын анықтаймыз:
, [1.12]
мұнда RB –ауаның газдық меншікті тұрақтысы.
,
мұнда R=8315 Дж/(кмоль град) – универсалды газ тұрақтысы.
Сору кезіндегі қозғалтқыш қысымының жоғалуы:
, [1.13]
мұнда - сору жүйесінің кедергісі есебінен
-қарастырылып отырған цилиндр тілігіндегі зарядтың қозғалыс жылдамдығының сөну коэффициенті;
-сору жүйесінің кедергі коэффициенті.
- сору жүйесінің ең кіші тілігіндегі зарядтың орташа қозғалыс
= 2.5 және =80 м/c мәндері қозғалтқыштың
.
Сору соңындағы қысымды анықтайық:
; [1.14]
Қалдық газдар коэффициентін есептейміз:
, [1.15]
мұнда - зарядталу алдынғы коэффициент;
-тазарту коэффициенті .
.
Сору тактысының соңындағы қозғалтқыш цилиндріндегі жылу балансының теңдеуінен сору
; [1.16]
Толу коэффициентін мына формула бойынша анықтаймыз:
; [1.17]
.
2.2 Сығылу процессі
Сығылу процессі кезінде қозғалтқыш цилиндрінде жұмыс денесінің температурасы және
1.2 –сурет. Сығылу процессіндегі қысымның өзгеруі
Бензинді қозғалтқыштың номинальды режим жұмысы кезіндегі сығылу политропиясының
[1.18]
және болғанда номограмма бойынша 25-сурет /1,с.48/
.
Сығылу соңындағы қысым және температураны мына теңдеу бойынша анықтаймыз:
; [1.19]
; [1.20]
Сығылу соңындағы орташа мольдік жылусыйымдылық:
а) ауаның
, [1.21]
мұнда
б) қалдық газдардың
7-кесте бойынша анықталады /1, c.18/ интерполяция әдісімен
в) жұмыстық қоспа
; [1.22]
2.3 Жану процессі
Жану процессі – жанармай жану есебінен бөлінетін жылу жұмыс
1.3 –сурет. Бензинді қозғалтқыштағы жану процессіндегі қысым өзгерісі
Бензинді қозғалтқыштағы жаңа қоспаның молекулярлық өзгеріс коэффициентін мына
; [1.23]
Жұмыстық қоспаның молекулярлық өзгеріс коэффициентін анықтау формуласы:
; [1.24]
Жанармай жануының химиялық толықсыздығынан жоғалған жылу мөлшері:
; [1.25]
.
Жұмыстық қоспаның жану жылуын анықтаймыз:
; [1.26]
Жану өнімінің орташа мольдік жылусыйымдылығы
; [1.27]
Айналу жиілігі мен жүктеуді төмендету кезінде жылуды пайдалану коэффициентінің
n=7250 айн/мин болғанда жылуды пайдалану коэффициентінің мөлшері
Жану процессі соңындағы температура :
; [1.28]
Теориялық жанудағы максимальды жану қысымы :
; [1.29]
Жанудағы нақты максимальды қысым:
; [1.30]
Карбюраторлы қозғалтқыштағы жану процесіндегі қысымның өзгеру мысалы
Қысымның жоғарылау дәрежесі:
; [1.31]
2.4 Кеңею және шығару процесі
Кеңею процесі орындалу кезінде жанармайдың жылулық энергиясының механикалық
Кеңею процесі кезіндегі қысымның өзгеруі 1.4(а) суретте көрсетілген.
қисықтары қозғалтқыштағы цилиндрдің кеңею процесі кезінде қысымның нақты өзгеруін
Қозғалтқыштың цилиндрнен шығару процесі кезінде қалдық газдар шығып кетеді.
Қозғалтқыштың цилиндрнен үрлеусіз шығару процесі 1.4(б) суретте көрсетілген. Қазіргі
Шығару клапандарының жабылуы в.м.т. ден кейін 20 градуста жабылады.
К2 кеңею адиабатасының орташа көрсеткіші номограмма бойынша
ε=11; α=0,91; ТZ =2857.71 К болғанда К2=1,2557
Кеңею политропасының орташа көрсеткіші n2 адиабатаның
Кеңею процесі соңындағы қысым және температура:
; [1.32]
.
; [1.33]
.
а) б)
1.4- сурет. Бензинді қозғалтқыштың кеңею (а) және шығару процестері
Қалдық газдардың алдын ала қабылданған температурасын тексеру:
; [1.34]
3. Жұмыс циклнің индикаторлы параметрлері
Іштен жану қозғалтқышының жұмыс циклі орташа индикаторлы қысыммен, индикаторлы
Теориялық орташа индикаторлы қысым:
; [1.35]
Орташа индикаторлы қысымды анықтаймызлим по формуле (95) /// //ы/
, [1.36]
мұнда - диаграмманың толық коэффициенті.
Индикаторлы П.Ә.К.ті табамыз:
; [1.37]
Жанармайдың индикаторлы салыстырмалы шығыны:
; [1.38]
4. Қозғалтқыштың тиімді көрсеткіштері
Қозғалтқыштың жұмысын сипаттайтын көрсеткіштер индикаторлардан әртүрлі механикалық кедергілерден өту
Әр түрлі кедергілерді өтуге кеткен шығындарды механикалық шығын мөлшерімен
Орташа қысым рм мен сипатталатын механикалық шығындарды алдын
Цилиндр саны 8 болған және S/D


Ұқсас жұмыстар

Автокөлік қозғалтқыштарын жетілдіру және дамыту бағытындағы негізгі мәселелері:
Өрт қауіпсіздк шаралары
Өрт қауіпсіздігі негіздері. Автоматты өрт сөндіру құрылғылары.Өрт кезіндегі эвакуация уақытын есептеу. Өрт сөндіруге қажетті су мөлшерін есептеу
Кәсіпорында өрт қауіпсіздігін ұйымдасытру
Өрттің себептері, өрттен қорғану туралы түсініктер. Туындаған өрттің қауіпті факторлары. Өрттің жүктемесі. Жылулық жүктеме. Құрылыс құрылымдарының жанғыштық және отқа төзімділік дәрежелері
Өрт қауіпсіздігі негіздері туралы ақпарат
Өрт қауіпсіздігі негіздері жайлы мәлімет
Өрт қауіпсіздік негіздері
Өрт қауіпсіздігі
Өрт қауіпсіздік негіздері туралы