Бастауыш сыныптың оқыту
ЖОСПАР
Кіріспе 3
І-тарау. Бастауыш мектептің оқыту процесін
1.1. Педагогика тарихында халықтық ойындарың
1.2. Бастауыш сыныптың оқыту процесінде
Қорытынды 39
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 40
Кіріспе
Зерттеудің көккейтестілігі: Қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуының
Еліміздің тәуелсіздігінің арқасында халыққа
Бұл мемлекеттік құжаттарда ұлттық мектептерде
Қазақтың ұлы ағартушылары Ы.Алтынсарин, Ш.Уәлиханов
Қазіргі мектептердегі жұмыстың негізгі
Халық ойындары оқыту құралдарының бірі
Қазақтың ұлттық ойындары жайлы
Осы мағынадағы деректерді италияндық ғалымдар
Халқымыздың зиялы ғалымдары А.Байтұрсынов, М.Дулатов, Х.Досмұхамедов,
Алайда осы жүргізілген зерттеулерде бастауыш
Бұл қайшылықтың шешімін іздестіріп табу
Зерттеу жұмысының мақсаты: Бастауыш оқыту процесінде
Осы мақсаттан туындайтын міндеттер:
1) Халықтық ойындардың зерттелу
2) Бастауыш сыныптың оқыту
3) 2-сынып математика сабақтарында халықтық
4) озат педагогикалық тәжірибеге
Зерттеу объектісі: Бастауыш мектептегі математиканы
Зерттеу пәні: Математика сабақтарында
Зерттеу жұмысы: Кіріспе, екі
І-тарау. Бастауыш мектептің оқыту процесін
1.1. Педагогика тарихында халықтық ойындарың
Қазақ халқы материалдық мұраларға қоса мәдени қазыналарға да
Халық ойындары халықтың әлеуметтік-экономикалық
Ойынға өз халқымыз ерекше мән
Халық ойындары атадан-балаға, үлкеннен-кішіге
Өзінің өлең жырларында халық
Халық ойындары – бақылағыштыққа, тапқырлыққа тәрбиелеуге,
Қоғамның барлық тарихи даму
Қазақтың ұлттық ойындарының көбі дер
Дегенмен, халық ойынның неше
Бастауыш мектептердегі балалардың оқу-тәрбие беру
Халық ойындары әңгімелесумен,
Қазақтың халықтық ойындары
Ұлт ойындары тақырыбына, мазмұнына, көздеген мақсатына
Атап айтқанда: 1.
2. Тұрмыс-салт.
3. Оймен келетін ойындар.
Шыңдап келгенде ойындары – ауыз
Сонымен, нақтылай айтсақ, халық
Ойын үстінде бала ешнәрсеге
Ойын барысында тақпақ, айтып, өлең
Қой асығы демеңдер,
Қолыңа жақса сақа ғой.
Жасы кіші демеңдер,
Ақылы асса аға ғой,
Кәне, санап көріңдер,
әне, санап беріңдер...
Шұнақ құлақ бос ешкі,
Қос-қос лақты қос ешкі
Төрт қозылы екі қой
Бәроін бірге ойлап қой (17)
Он бір түйе, бес жылқы,
Екі сиыр бір ешкі
Екі қоян, үш түлкі
Таба алмасаң бол күлкі (24)
Қазақтың ұлттық ойындарының бірі Ойлануды
Халық ойындары болашақ ұрпақ
Халық ойындарын оқу-тәрбие беру
Сынып жетекшілері халық ойындарына жауапты
Пән мұғалімдері өз күнтізбелік
Оқу-тәрбие меңгерушісі халық ойындарын
Халық ойындарын үйрену және
Халық ойындарын «дидактикалық негізде пайдалану».
Бүгінгі болашақ ұрпақтарымыздың халық
Халық ойындары өзінің бастауын халықтың
Міне, ойын дегеніміз – тынысы кең,
Ұлттық ойындар білім беру, тәрбиелеу,
Халық педагогикасы – бұл ұлттық қазына,
Бұл демократ-ағартушылардың еңбектеріндегі
Әр түрлі ғылыми мәліметтерге
Олардың қазіргі ғылыми педагогикалық мәліметтерімен
Кейбір авторлар халық педагогикасының зерттеу
Өйткені, халық жастары да оқытады,
Жас өспірімдердің тәрбиесін халық өмірі
Соңғы жылдары Қазақстан ғалымдары профессор Құбығұл Жарықбаев,
Жас ұрпаққа тәлім-тәрбие беруде тек ұлттық
Қазіргі қайта өркендеу ұлттық
Кітапта ұлт ойындары өзінің
ойын-сауық тұрмыс-салт ойындарының қырықтан
Дене шынықтыру, спорт ойындары қазақ
Мысалы: «Ақсүйек» ойыны жастарды
1. Оймен келетін ойындар жастардың
Оймен келетін ойындардың мәні
Мысалы: төрт саулықта, алты
Балалар ойша бір санды
Бала ойынмен өседі. Ойын бастауыш
Базар – қаланың ажары
Ойын – баланың ажары
Баланың ойынын бұзба,
Өнегең болса – ойын қозға
Бала ойынмен өседі,
Дана оймен өседі
«Қыз – қуыршақ, ұл – құлыншақ»
«Көне болмай – жаңа болмас»,
«Бала болмай – дана болмас» - деген,
«Ойын білмеген, ойлай да білмейді», -
Халық ойындарының ішінде түрінде
Қазақстан Республикасының 1993 жылы қабылданған
Заңда халық педагогикасы сөз етіліп
Осы тақырыпта ішінара
Әрбір ғылым өзінің дербес
Бұл әдістерді зерттеуші әрбірпедагогикалық
Педагогиканың зерттеудің объектісі – баланы
Педагогика ғылымында қолданылатын зерттеу
Бақылау – деп әдеттегі жағдайға педагогикалық
Ұлт ойындарын сабаққа пайдалану
Ғылыми негізінде шығармашылықпен жасалған
Бақылау нәтижесі дұрыс шығу үшін
Ұлттық ойындар бейнеленген суреттер,
Сабақ барысында оқушылардың өз
Қазіргі жағдайда педагогика ғылымының жетістіктері
Халық педагогикасының мақсаты бірнеше
Ұлттық ойындар мен дене жаттығулары
Ең алдымен, денет қозғалысы ұлттық
Республикада ұлттық ойындарды пайдалану, әсіресе,
Ұлттық ойындар сол халықтың дәстүр
Дене тәрбиесіне жеңіл қарауға болмайды.
1.2. Бастауыш сыныптың оқыту процесінде
Уақыт мектеп мұғалімдеріне жастарды жаңа
Ойын - өмір терезесі. Оқушының
Ойын - бала әрекетінің негізгі
Мектепке түскеннен кейін бала
Бастауыш сынып оқушылары ойындарының басты
Ойынның алып күшін кезінде
Ойында балалар өзлерін еріктерін
Адам ата-анадан туғанда есті
Ұлттық ойындар өзінің бастауын
Қазақ халқы - ұлт ойындарына
Одан кейінгі кезеңде қазақ
Қазақтың ұлттық ойындары ерікті,
Қазақ халқының ұлттық ойындары елдің
Қазақ халқының фольклорын, ұлт ойындарын
Сонымен бірге Ә.Диваев мынаны
Қазақтың ұлт ойындарының көбі дер
Дегенмен, халық ойынның неше алуан
Ғылыми-педагогикалық әдебиетті зерттеудің және істелген тәжірибенің
1. Тарихи-ғылыми еңбектер қазақтың ұлттық
2. Қазіргі кезде қазақ тілі
3. Іс-әрекет және теорияны меңгеруде
4. Ұлттық ойындарды сабақтарда өткізуді
ойын-сауық және тұрмыс-салт ойындары;
дене шынықтыру мен спорт ойындары;
оймен келетін ойындар.
Осындай іріктеу ойындарын сабақ
5. Қазақтың ұлттық ойындары дидактикалық
Ұлттық ойындардың сабақта қолдануы
6. Сабақ кезінде ұлттық ойындардың
а) өткізілетін ойындардың санын білу;
ә) оқу жылы басталар кезде
б) ұлттық ойындардың өткізілу
в) ұлттық ойынның сабақ жоспарында
г) ұлттық ойындардың сабақтардың басында,
7. Ұлттық ойындардың сабақтар үзілісінде
Бұл жағдайда оқушылардың еркін
8. Ұлттық ойындардың өткізілуі мынандай
а) тәрбиеші оқушылардың сабаққа дайындалу процесін
ә) бұл жағдайда оқушылардың
9. Ұлттық ойындардың мектеп кештерінде,
10. Ұлттық ойындардың қолданылуы оқу-тәрбие
Қазақтың ұлттық ойындары тақырыпқа өте
Ұлт ойындары тақырыбна, мазмұнына, көздеген
Қолданылатын көптеген дене тәрбиесі
Ойын - адам қоғамымен бірге
Ойындардың халық дәстүрі, оның
Енді соны бейнелейтін, бірақ жұртқа
Қазақ халқының ойын-сауық, әдет-ғұрып ойындарының
Наурыз кезінде жақын екі ауылдың
Ойын ең алдымен екі
Ақындар айтысы бітісімен, палуандардың күресі
Палуандар күресі біткеннен кейін
Бұдан кейін халқымыздың ат
Қазақтың қай ойыны болса
Жануарлар дүниесінен, аңшылықтан туындайтын
Бұл ойынға қатысушылар қатарласа, жалпы
Қимыл-қозғалыс ойындары балалардың игеріп
«Ақ серек, көк серек ойыны».
Жеребе бойынша ойынды бастаған
Бізден сізге кім керек.
Екінші топтағылар бір ойыншының
Енді кезек бойынша ойынды
Қазақтың ұлттық ойындарынан – бәйгені алайық.
Қазақтың ұлт ойындарының бірі
Енді осы балалардың жас
Бұл балалардың далада түрегеп
Ойынға қатынасушылар тегіс, тақыр
Ойын тәртібі мынадай: ойын
Ойын логикалық ойды жетілдіре түсуге,
Сайып келгенде, жоғарыда айтылған ойындар
Қорытынды
Диплом жұмысын жазу барысында біз мынадай бірнеше
1. Халық ойындары -
2. Педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерді
3. Халық ойындары тек тәрбие
4. Халық ойындары математика сабағының
5. Математика сабағындағы халық ойындары
6. Халық ойындарының бір түрі – ұлттық
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Қазақстан Республикасының «Білім заңы». Алматы,
Қазақстан Республикасының Конституциясы. Алматы, 1995
Қазақстан Республикасы бастауыш білімнің стандарты.
Қазақстан Республикасы жалпы орта білім
Ж.Б.Қоянбаев, Р.М.Қоянбаев, Педагогика Астана,
Т.Қ.Оспанов, Ш.Құрманалина. Математиканың бастауыш
Б.М.Қосанов, Қазақстандағы әдістемелік-математикалық ой-пікірдің
Т.Қ.Оспанов және басқалар. Математика 2-сынып.
Б.Төтенаев Қазақтың ұлттық ойындары.
Е.Сағындықов. Қазақтың ұлттық ойындары. Алматы,
С.Қалиев, Ж.Базилов. Қазақ халқының салт-дәстүрлері
Қазақ халқының тәлім-тәрбие тарихынан. Алматы,
Қазақстан Ұлттық энциклопедиясы. 6-том. Алматы,
Т.Әлсатов. Орта ғасыр ойшалдарының
Қ.Бержанов, С.Мусин. Педагогика тарихы.
Т.Қ. Оспанов және басқалар. Математиканы
Б.М.Қосанов. Р.Қ.Өміртаева. Математикаға арналған дидактикалық
Б.М.Қосанов және басқалар. Математикадан дидактикалық
С.Елубаев, С.Елубаева. Дидактикалық ұлттық
С.Елеубаев. Қазақ халқының
М.Қалмұратова. Санамақты қолдану- сананы ұштайды.
Ш.Ысмайлова. Ұлттық ойынмен сыбайлас. «Бастауыш
Қ.Еспаева. Іскерлік ойындар. «Бастауыш мектеп»
С.Қазиева. Оқушылардың ой-өрісін дамыту.
4
Бастауыш мектептің оқу-тәрбие процесін гуманизациялауда оқушыларды жекелеп оқыту
Бастауыш сыныптарындағы оқу – тәрбие процесін гуманизациялауда оқушыларды жекелеп оқытудың педагогикалық негіздері
Қарым - қатынас мәдениеті арқылы оқушылардың тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру
Бастауыш сыныптың оқу-тәрбие процесінде ойынды қолдану ерекшелігі
Жалпы бастауыш сыныпта математиканы оқытуға арналған құралдар
Бастауыш сыныптың оқыту процесі
2 – сынып математика пәні мазмұн ерекшеліктері
Шағын жинақты мектеп мұғалімінің сабаққа дайындығы
Математиканың білім мазмұнындағы мектептің бастауыш және орта сатысындағы сабақтастығы
Математика оқу пәнінің базалық білім мазмұны тарауларына сипаттама