Менің көзім
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 2
1 – тарау. Хэйан поэзиясы –
2 – тарау. §1 Прозаның
Қорытынды 10
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР тізімі 11
КІРІСПЕ
794 жылы астана Нарадан “Тыныштық пен
Өркениеттің жарқырап дамуы, аса күрделі қытай
Саяси тұрақтылық қоғамның жоғары топтарының астанаға
Хэйан дәуірінің тағы бір ерекшелігі, бұл
Хэйан дәуірін нағыз әдеби кезең деп
ғасыр хэйан әдебиетінің де, онымен байланысты
Жапонияда хэйан әдебиеті көркем стиль жағынан,
1 – тарау. Хэйан поэзиясы –
Хэйан дәуіріндегі поэзия тек қана бір
Танканың бұндай беделі бірнеше себептермен түсіндіріледі,
Хэйан дәуірінің ортасында поэзияның басты қызметі
“Кокинсюді” құрастырушылар Жапониядағы поэзия шығармашылығының дамуының
Ал біріншісі – алғы сөзі мен
Цураюки сөзінше, өлеңнің қайнар көзі болып
Танка поэзиясында жалпы поэзияға тән қайталану,
Фудзивара Кинто ғасырда жапон
Осындай кіріспе сөздердің бірі болып макура-котоба
Амакумо-но
Есо-ни мо хито-но
Нариюку ка
Сасуга-ни мэ-ни ва
Миюру моно кара Аспандағы бұлт болып,
Меннен алыстап
Кеттің емес пе сен.
Менің көзім
Сені көрсе де.
Өлеңнің алғы сөзінде бұл өлең сол
Дзенің көп жерлері макура-котобаға ұқсайды. Макура
Дегенмен дзе “бас жақ сөзінен” айтарлықтай
Кокинсюдің бастаушысы деп ол VIII ғасырды
Сонымен қатар, Цураюки Кокинсю жинағына енген
Цураюки мен оның тобы жинақ өлеңдерін
Мадақтау бөлімі болса императорға, мемлекетте арналған
“Кокинсю сөзсіз үлгіге айналды: осыдан кейігң
2 – тарау. §1 Прозаның
Хэйан дәуірінде зерттеушілер хэйан қоғамының өз
Әлемдік әдебиеттен байқағанымыздай, тарих сахнасына орта
IX ғасырда пайда болған “Такэтори ата
Такэтори атай (“бамбук жинаушы” деген мағына
Повесть эпилогында аспан қызы еріксіз өзінің
Алғашқы прозаның тағы бір үлгісі Х
Осы екі шығарма Жапониядағы көркем баяндау
Хэйан романының, бүкіл жапон романының бастамасын
Бұл шығарманы алғаш көрген кезде, ол
Ендігі жерде осы үзінділердің бір-бірімен қандай
Енді бұл түпкірде жатқан қыз, сол
Кейіпкер махаббаты жаңа ортаға, шулы сарай
Егер кейіпкерлердің бірінші жасөспірімдік махаббатын сипаттаған
Осылайша «Исэ моногатариді» «махаббат кітабы» деп
Қорытынды
Қорыта айтқанда, бұл жұмысты жазу барысында
Шынымен де, бүкіл хэйан әдебиетінде сезім,
Хэйан дәуірін жапон әдебиетінің “алтын ғасыры”
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР тізімі
Глускина А. Е. “Заметки о японской
Конрад Н. И. “Японская литература: от
Конрад Н. И. “Очерки японской литературы”
Конрад Н. И. “Японская литература в
Из японской поэзии. Сост. и автор
Исэ моногатари. Аривара-но Нарихира С-П. 2001
И. А. Боронина “Поэтика классического японского
Н. И. Конрад “Японская литература в
Н. И. Конрад “ Японская литература
Классическая проза Дальнего Востока М., 1975,
Классическая проза Дальнего Востока М., 1975,
Аривара-но Нарихира, Исэ многатари, С-П., 2000,
Аривара-но Нарихира, Исэ многатари, С-П., 2000,
3
Туған жердің құдіреттілігі
Қазақ және орыс тілдеріндегі жай сөйлемдер.Қазақ және орыс тілдеріндегі құрмалас сөйлемдер
Бақыт - әрбір адам ұмтылатын мақсат
Антуан Франсуа Экзиль Прево
Шығармашылық жұмыстарды жүргізу арқылы оқушылардың құзіреттілік дағдыларын дамытудың маңызы
Смақов Жақан
Мәриям Хакімжанова
Қ. А. Ясауи хикметтерінің адамгершілік іліміне қатысы
Абайдың отыз алтыншы қара сөзі
Абай Құнанбаевтың Адам болу мәселесі